Parunāsimies par JAUNIEM auto. Jūsu pieredze - kuri auto ir visuzticamākie, kuriem labākā cena

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002

Ierosinu te parunāties par visiem aktuālo tēmu

Pie malas stereotipus un pagātnes auras, autobūve kardināli mainījusies, vairs galīgi nav prātīgi salīdzināt 2016.gada un 1986.gada identiskas markas auto.

Kā Jūs domājat?

 
AnK Reģ.: 06.10.2014
20 0 Atbildēt

Pag, te tiešām ir cilvēki, kas domā, ka pirkt jaunu ne-premium auto ir izrādīšanās un zīmēšanās? Ko? Visi uz manu Seat Ateca skatīsies un domās vai nu "bļe, kas par lohu, kas zīmējas" vai "woooow, kas par vāģi, OMG es arī gribu"?

Hahahahahhaha.

Nē, nopietni, kā vispār kaut kas tāds var ienākt prātā?

(Manā pieredzē tie, kuri domā par zīmēšanos auto kontekstā vai paši cenšas zīmēties, parasti pērk 5-10g vecus nojātus premium "tikkko no Vācijas tīra vēsture idejālajs stāvoklis" un tad brauc ar lisām riepām, jo ātrais kredīts nepietika gan dzinēja remontam, gan 20" riepām.)

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
16 2 Atbildēt

Kam tur būtu jāienāk prātā? Ja cilvēks uzsver, ka viņam ir JAUNS auto, bet tev nav... Kas vēl tas ir, ja ne zīmēšanās.

Vēlreiz - es nesaku, ka jauna auto iegāde vienmēr ir zīmēšanās, bet ļoti bieži gan. Arī VWfana lepošanās ar savu "baudāmo" Merivu ir zīmēšanās.

AnK Reģ.: 06.10.2014
15 0 Atbildēt

Pag, cilvēks auto forumā, topikā kas ir par jaunajiem auto, nāk un runā par topika tēmu - kādā veidā tā ir zīmēšanās?

Es, piemēram, te rakstu, lai dalītos ar savu pieredzi, kā arī lasītu par citu pieredzi ar jaunajiem auto. Kā to var uztvert par zīmēšanos tiešām nesaprotu.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
17 0 Atbildēt

Atslābt visiem. Topiks paredz nevis zīmēšanos, bet pieredzes izklāstu par jauniem/garantijas auto. Par argumentiem, kāpēc jauns auto, par reālo dzīvi, cik izmaksā jauns auto utt. Man, piemēram, interesē, ceru, arī citiem tāpat. Ja es nevaru atļauties sapņu auto, es paklusēju un ļauju izteikties tiem, kuriem ir iespējas. Ceru, doma skaidra

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
6 1 Atbildēt

"Par argumentiem, kāpēc jauns auto" gan ietver argumentus, kāpēc NE jauns auto. Pats kaut kā velc atpakaļ uz diskusiju, par kuru saki, ka nevietā.

650 Reģ.: 25.01.2017
12 1 Atbildēt

Es,piem., Tavu topošo atecu nekādā ziņā neesmu šeit nedz apcēlis, nedz nonievājis Tavas vēlmes un vajadzības.Es cilvēcīgi vēlu veiksmi un nekultivēju skaudību.Nekad neesmu skaitījis vai nosaucis kādu par Lohu, izejot no tā, cik viņam naudas kabatā.Bet, tieši no tiem "jauno" auto pretendentiem te tas viss atklātā tekstā lien ārā pa visiem galiem.Jūs,savu viedokli pamatojot, esat agresīvi visās iespējamajās izpausmēs.Te praktiski neviens tā lietotā hlama cienītājs nav izcēlis nedz par "prestižu" nedz par "prēmiumu".Runātāji un piedēvētāji ir tieši tā "otra" puse.Man ir svarīgas manas vajadzības un konkrēti mans uzskats par to vai citu man svarīgu lietotāja ērtību. Mans vecais auto ir (ir!)tehnoloģiski pārāks par 20tā gada atecu un tas ēd dgvielu mazāk par fana fābiju un brauc precīzi 2x ātrāk par to.Pie kam, spējīgs pats pabraukt un, uz vietas stāvot, man nav acis izvalbījušam jāspiež bremze.Tas mani iepriecina.Es ziemā pie rimi iebraukšu pāri pusmetra apmalei apstādījumos un pofigā noparkošos kupenā vai puķudobē. Maniem aizmugures pasažieriem ir individuāls klimats un ērtas sēdvietas ar apsildāmiem dibeniem,un viņi ir tieši par to ir starā. Par ko man "jūsu" priekšā būtu jākaunās? Man ir eu ungārijā ražotas gadu vecas 7mm riepas pa 200e gabalā un es jau pus gadu braucu pamatā ar nestes my degvielu.Pats pērku, savam uzņēmumam un valstij itin neko nezogu.Jums toties myīslis raustās tikai vien uz to pumpi paskatoties- jūs izliekaties ka tur viņa nav kā tāda.Kā man būtu jāuzvedas, ja, atverot vienīgo forumu,kura biedrs esmu, man katrreiz te saka ka esmu Lohs? Ok, ja te obligāti vajadzīgs karš un emocijas- tad tik turpināsim cits citam jāt galvu un bojāt garīgo.

AnK Reģ.: 06.10.2014
8 0 Atbildēt

Un es arī neesmu neko tamlīdzīgu darījis, ja varbūt vien paņirgājies par msh, bet tas jo viņš jau gadiem lien jauno auto topikā un slavina savus vecos šrotvāgenus. Tīri personīgi man vienalga - lai tak cilvēks brauc un taisa, ja jūtas laimīgs, tikai kāda velna pēc par to jādiskutē šajā topikā?

650 Reģ.: 25.01.2017
10 0 Atbildēt

Jādiskutē ir katrreiz un kāreiz tieši tur, kur cilvēki paši no sevis vēlas par kaut ko sasāpējušu parunāt.Mans diskusijas pr-mets te ir par TO, ka lietotā auto īpašnieks ne vienmēr pienācīgā veidā var tikt vaļā no sava lietotā auto.Tas viņu attur no maiņas uz jaunāku un tieši tāpēc viņš izvēlas kopt un uzturēt un maksāt par esošo.Es uzdevu šo jautājumu vairākkārt.Atbilde pagaidām ir vienīgi pļurinājums ar "zemtekstu"- tipa tu pats savas problēmas izdomā.

Gibrīddirektora plātīgā pļurināšana iAuto titullpapā ir nodarījusi Būtisku kaitējumu itin visiem lietoto auto īpašniekiem, kuru nosaukums nesākas ar T vai L. Tai skaitā Tevi un Tavu Jauno Auto ieskaitot.Diemžēl.Un neviens gļēvais citas/markas dīleris savus klientus nav pret šo psihisko teroru iedomājies aizstāvēt.Ne par pusvārdu un ne par kapeiku nē.Jo "viņi" acīmredzot (pamatoti?) šo te vietni uzskata vnk par lohu saietu.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
7 0 Atbildēt

Laaciz rakstīja: Kā viens dabū atlaidi pērkot jaunu bez akcijas piedāvājuma? Labi jāmāk runāt vai visa summa uzreiz jānoliek? Vienmēr šis jautājums nav licis mieru.

Tas, ka tu noliksi visu summu uzreiz, drīzāk ir mīnuss, kā pluss. Jo naudu jau dīleris dabūs jebkurā gadījumā - ja nemaksāsi tu, maksās līzings... bet no līzinga vēl būs komisija par darījumu.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
8 0 Atbildēt

Kā tirdzniecības spečuks pačukstēšu vien to, ka ir jārunā un jāvadās pēc principa, "prasi -> un tev taps dots"

GB12 Reģ.: 29.03.2011
6 0 Atbildēt

Es par to... bazars bija vairāk par to, ka "ņemšu bez līzinga uzreiz" nav arguments cenas samazināšanai. Arguments drīzāk ir Ank pieminētais - a salons pāri ielai man piedāvā tik...

Laaciz Reģ.: 01.04.2016
2 0 Atbildēt

Labi, nākamo reiz mēģināšu ar šādu piegājienu. Cerams jau tuvā nākotnē.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
9 0 Atbildēt

Pilnā cena pēc definīcijas ir lielveikalā vai lohiem. Tirgū un lieliem pirkumiem vienmēr ir iespējama kaulēšanās.

kontradmiral Reģ.: 07.12.2004
9 0 Atbildēt

Lielā mērā atlaides ir atkarīgas no ražotāja un dīleri var spēlēties ar savu maržu, kas nemaz tik milzīga nav. Ja ražotājs nebūs izsludinājis akciju, tad uz lielām atlaidēm var necerēt, ja nebūs specifiski apstākļi. Bet pēc savas pieredzes, kad, nesen meklējot auto apstaigāju vairākus salonus, ir pārdevēja adekvātums un vadības supports. Atklausījos visādus brīnumus no totālas makaronu karināšanas līdz spītīgas atlaides nedošanai, kad pēc nedēļas cena tiek nomesta publiskajā telpā uz zemāk nekā es prasīju un vēl no šīs zemākās cenas izdevās dažus simtus nokaulēt. Pieļauju, ka ir saloni, kur pārdevēja alga ir piesieta pārdošanas cenai un tad ir jautājums, cik lielas ir viņa bailēs nenolaist cenu par zemu (atdot savu bonusu pircējam), bet reizē neaizbiedēt klientu ar pārāk nelielo atlaidi. Būtu interesanti dzirdēt kāda insaidera stāstus par LV autotirgotāju cenu politiku un pārdošanas virtuvi!

GB12 Reģ.: 29.03.2011
7 0 Atbildēt

Tā cenu politika katram salonam ir dažāda - citur alga ir atkarīga no peļņas, citur no skaita, citur liek abus kopā. Citi saloni atlaides sviež pakaļ un dempingo, citi uz to diezgan kūtri. Savā laikā Bensons, piemēram, atlaides nedeva vispār - gribi pērc, gribi nepērc - nopirks cits. Cik dzirdēts no paziņām, kas interesējušies, šobrīd Škodā atlaidi tikai simbolisku var sarunāt, nekā jēdzīga.. domāju gan, ka ar jaunā dīlera ienākšanu tas mainīsies.

Lai nu kā, esmu to arī rakstījis - atlaides labāk runāt mēnešu/kvartālu/gada beigās. Plāni plāni...

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
7 0 Atbildēt

"domāju gan, ka ar jaunā dīlera ienākšanu tas mainīsies." Diez vai. Škodai ir nespēja izpildīt pasūtījumus ražotāja līmenī. Atlaides dāsni dod tie, kam ir pārprodukcija.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
6 0 Atbildēt

Nav taisnība - pārprodukcija ir vairāk ražotāja sāpe. Pārdoto mašīnu plāns - dīlera. Bieži vien ražotāji pat tos plānus uzliek neadekvātus. Piemēram, gada laikā pārdot skaitu lielu skaitu modeļa Q, uz kuru rindā jāgaida 10 mēneši ar tendenci kavēties.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
4 0 Atbildēt

Protams, ka ražotāja sāpe - un ja ražotājam tāda ir, tad dīleris var dabūt ražotāja atlaidi, nevis dot no savas peļņas.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Domāju ka VW grupas tarataikām sakarā ar izmešu skandālu ar atlaidēm ir čābīgi ( no vai vismaz čābīgāk kā iepriekš) un vēl man visu laiku neliek mieru jautājums par to vai tik šie nesāk kaut kādas pozīcijās pie ražošanas ekonomēt. Protams to var darīt arī saprātīgi un gala lietotājs tikai iegūs, bet var būt arī citādi ...

VWfans Reģ.: 21.02.2004
10 2 Atbildēt

Es labāk izvēlos auto, kuram jau ir atlaide izsludināta, nevis dīlerim kaut ko speciāli prasu. Ir taču tik daudz akciju, izpārdošanu sarakstu. Piemēram, Seat tagad. Var paņemt Arona Diesel ar 2,4 tūkst.EUR atlaidi, un nekas nav speciāli jāprasa.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
12 2 Atbildēt

Laba gaume - labāk izvēlēties neizdevušos komplektāciju, kuru met pakaļ bez prasīšanas, nekā iespringt. Tā top "baudāmie" auto, kurus pēc tam publiski jāslavē, lai pats noticētu, ka neesi iegrābies.

650 Reģ.: 25.01.2017
6 1 Atbildēt

Kā tad šitā- mums taču te trīs dienas karājās Galvenajā vietā autoritatīva direktora raksts- dīzeļiem europā pasludināts nāvesspriedums, to atlikusī vērtība pēc 5g ir 0% (nulle/zero/uj...).Cilvēks tagd paņem, bet pēc laiciņa čušss, visi viņa 22k tolmetsā.Drošvien vel rindā būs jāpastāv,lai pvd un cssd izziņu saņemtu, ka nav flora/fauna cietusi un taa...

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
1 2 Atbildēt

Es pisu kā tā bradypusijs ir apnicis ar savu sūda stumšanu. Tak pis nahuj no šīs diskusijas bomzi, apnicis tavas vaimanas klausities, es gribu dzirdet ko citi domubiedri ir ieķēruši un pa cik un kur. Pis ar vienu vardu sakot dirst ujobak no šīs sadaļas!

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
7 0 Atbildēt
Shiirs Reģ.: 13.07.2006
1 1 Atbildēt

Bomzi tu 24/7 sedi netā, tavas atbildes nāk zibenīgi, f5 nav galīgi sadilis?

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

Ir labāki rīki, nekā F5, lai tādus kā tevi patroļļotu, bet tos jau zina tikai bomži.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
4 0 Atbildēt

Par atlaižu politiku. Tā tiešām tirdzniecībā arī ir, izplatītājs strādā ar x% peļņu. No kā spējīgs dot regulāras (lasīt - simboliskas) atlaides. Ir arī galēji varianti - ja izplatītājs jau sākotnēji paredzējis ievērojamu atlaižu dāļāšanu pa labi un pa kreisi - te prātā nāk Skandi Auto ar savu pārdošanas stratēģiju. Jo, pircējam tīk atlaides, pirkt izdevīgāk utt. Reizēm tas saucās "skidochka posle prikidochki"

Visādi citādi tirdzniecībā ievērojams atbalsts iespējams pārsvarā tikai ar ražotāja atbalstu. Te prātā nāk īpašie piedāvājumi utt.- tur ieinteresēts ir tieši ražotājs, mērķis var būt lielāka tirgus daļas iekarošana, vairs neaktuāla atlikuma ātra izpārdošana vai tml.

JanJan Reģ.: 07.02.2018
0 0 Atbildēt

Interesanti vai auto tirdzniecībā pielieto feikās atlaides, kā mēdz būt citās nozarēs? Domāju, tos gadījumus, kad, piemēram, 1-2 gadus vecam telefonam tele2, lmt, bite veikalos rādās 50% atlaide no 800 uz 400, bet praksē tā ir normāla tirgus cena visur citur. 800 bija, kad telefons tikko iznāca Vai atkal - drēbes gabals pirms mēneša maksāja 30 eur, tagad ir atlaides - no 35 eur atlaide uz 30 eur.

Tu jau vari standarta cenu uzskrūvēt drusku uz augšu un tad reklamēt, ka ir atlaides, cilvēki jau pavelkās. Vai jaunu auto tirgū tā tomēr nedara?

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 2 Atbildēt

Ar auto ir tā, ka katrā valstī ir citas cenas, tā ka salīdzināt ar to, kā ir citur, nevar.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
3 0 Atbildēt

Tā ir tikai ar auto?

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
6 1 Atbildēt

Goda vārds, cilvēkiem patīk atlaides (dzeltenā cenu zīme). Par daudz stāstīt nedrīkstu, bet manā pieredzē ir piemērs, kad prece X par 5,00 LVL netika pirkta, bet precei X uzliekot cenu 8,99 -> 4,99 LVL - tā tika pirkta vērienīgi

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
1 0 Atbildēt

650

Galvenajā vietā autoritatīva direktora raksts- dīzeļiem europā pasludināts nāvesspriedums

,

Jā.. šobŗīd pirkt jaunu dīzeli ir tā viegli nedroši , nezini ko tuvākos gadus uzkabinās . Bija tāda vāji izteikta vēlme dīzels+klasiskais automāts

Bet vispār esmu gatavs piekrist tam viedoklim ,ka dīzelis tiks reabilitēts. Gan ne pašos tuvākos gados , bet tad kad jau būs pilnīgs pipec ar visu alternatīvo .

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
2 0 Atbildēt

Maz ticams, ka dīzelis tiks reabilitēts. Vieglajiem vienīgais iemesls dīzeļa eksistencei ir spēja efektīvāk izmantot degvielu un attiecīgi sekojošais spiediens CO2 izmešu izteiksmē. Ja Mazdas Skyactive-X spēj šo atšķirību nodzēst, tad nav nekādu iemeslu reabilitēt kvēpus un NOx ražojošu dzinēju.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 3 Atbildēt

Nedroši??? KUR tas rakstīts, kura dīlera mājaslapā to varu izlasīt ??? Kur konkrēti? Kuram pircējam kas ar naudasžūksni izstieptā rokā tur ieradies, kuru tie cenšas atrunāt? Kur te ir bijis kaut viens ne-dīzeļa variants daudzmaz jaudīgam un daudzmaz cilvēka cienīgam motoram? Kur? Audi,Vw,Bmw,MB- kur ir? Par ko te iAuto testētāji visa gada garumā siekalojās, par benzīnu vai? Cik maksāsim par maizes kukuli, kad to vedīs ar ūdeņraža piržamgāzes elektroatomhibrīdu? Kur liksim visu to 99,99 uz dd ejošo autoparku? baltijas jūra varbūt gremdēsim? Pletj, man varētu piemaksāt, es neņemtu to suuudu, kam tas nosaukums ar to T vai L sākas.Demagoģijas un nekaunības kalgals.

Tieši tāpat kā tas tur suuuds tas i30, kurš tur spicehomē pie bankas vestibilā stāv.Pletj, brīnumi neviens Lohs nav iedomājies "uzprasīt", cik "patiesa" un cik "patērētāju namaldinoša" ir tā obanaja uzlīme, kas tur vēsta ka par to suuudu ir jāmaksā 65,- eur mēnesī.Tas ir pesec vienkārši, kā muus te p-iš pilnīgi no visām pusēm un to netraucēti dara visi kam nav slinkums.

Dīzeļmašinu tirgotāji dīleri- savu klientu necienoši, gļēvi bezpersoniski radījumi, Oskina k-gs ar savu to "apkārtrakstu" viņus vienkārši zarā ir uzspraudis, viņi tur tagd karājas un bezpalīdzīgi smird...

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

"neviens Lohs nav iedomājies "uzprasīt", cik "patiesa" un cik "patērētāju namaldinoša""

Kādēļ? Tādēļ, ka lohiem ir iestāstīts, ka pašiem ar galvu NAV jādomā, bet par viņiem rūpēsies PTAC u.tml. Kamēr šādām iestādēm būs varas, nevis rekomendācijas raksturs, turpināsim braukt auzās. Jo īpaši ar PVD.

Kas liedz jebkuru sertifikātu padarīt brīvprātīgu un pircējam pašam atstāt izvēli - pirkt sertificētu, jeb paļauties uz savu spējo novērtēt? Tikai varaskāre un tai sekojoša pietuvināto iespēja tikt pie monopola.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 1 Atbildēt

Tu te neplāties- tev teica par konkrēti i30, kuram uzlīmeta konkrēta uzlīme- 65eur mēnesī tas suuds maksā.Tev kā ne-loham tas neliekas aizskaroši, kad tu tam ej garām un to suudam uzlīmēto suudu tur redzi? Jeb, kā jau visiem pzdinfluenseriem, vienmērvisulabākzinātājiem un tiem pietuvinātajiem dsālīdejiem ir vienkārši po-uj? Tāteikt, viena info savejiem un otra priekš lohiem, ja?

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Nē, man tas neliekas aizskaroši. Un nav arī po-uj - esmu ļoti pret lohu kultivēšanas politiku, kas ir šīs valsts pamatā. Bet pret lohismu ir jācīnās tos mācot, nevis aizsargājot no dzīves realitātes.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Jaja, protams,tas jau mums forumā ir pēc iesp gudrāk jādrirš, bet dzīvē visiem ir po-uj.Nu kā autoforums to var "neievērot", ka viens lūk īpaši gudrais dīleris sistemātiski pielieto šo te fufeli- ta viņam viens suuds pa 96eur/mēn, ta tagad jau cits jau pa 65.Neviens nekad neko acīmredzamo neievēro, bet itin visi gatavi ir padalīties ar savā rīcībā esošo "slepeno".

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Es vispār konkrētas reklāmas neievēroju, bet uztveru kā vides "troksni". Tāpat, kā "nedzirdu" gar logu braucošu tramvaju. Tas nav gluži tas pats, kas po-uj. Un neredzu kādēļ man vajadzētu tās pamanīt un skriet cīnīties pret lohu apčakarēšanu. Palīdzēt var cilvēkam, kas prasa palīdzību, nevis to uzspiest kādam, kam tāpat ir labi.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Tapc ka akurāt tieši šeit cilvēki vēlas "uzzināt labākās cenas" un tendences, saistībā ar "parunāšanos par jauniem auto".Tā 65eur uzlīme ir vistīrākā krāpšana un maldu informācija.Šis dīleris savus klientus (drošvien ka pamatoti) uzskata par 600% lohiem.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Krāpšana un maldu informācija nav viens un tas pats. Uzlikt reklāmu par 65eur ir muļķu maldināšana - izrādās, ka jāmaksā vairāk un sanāk aplauziens. Krāpšana būtu tos 65 iekasēt, bet pretī neko neiedot. Tā reklāma nav ne ar ko sliktāka vai labāka par "parasto veļas pulveri" - vienmēr ir gribējis pajautāt - kur tad to parasto var nopirkt, jo veikalā ir tikai neparastie

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 1 Atbildēt

Nu nu, un kraviniekie tagad pēkšņi sāks braukt ar benzīnu, vai ūdeņradi, vai elektrību. Klau nu padomājam veči drusku ar galvu, ja pēkšņi kāds vairs neražotu vieglos ar dīzeli, kas paliek - benzīns un hibrīdi, kamēr elektriskie nekļūs pietiekoši tālu distanču spējīgi un/vai kamēr ūdeņradis nepārņems pasauli. Jas tas tā notiks pieļauju ka visticamāk benzīna cena celsies ( izņemot ja pēkšņi naftinieki sabīstas no pārējas uz elektrību ), un tikko kā dīzelis būs jau būtiski lētāks būs atakla pamatota vieglo dīzeļu ražošana. Šobrīd īstenība nodokļu politika čakarē šo pasākumu, bet nu tāpat apšaubu ka piemēram pick-up segmentā Eiropa pēkšņi dīzeli izmetīs no tiem auto.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

Esi palaidis garām faktu, ka ievērojams vieglo dīzeļu īpatsvars ir tikai CO2 regulētajā Eiropā. Līdz ar to, ja arī vieglie vairs netiks ražoti ar dīzeli, būtiskas izmaiņas globālā mērogā degvielu īpatsvarā neradīsies - vismaz ne tik, lai dīzelis bāzes cenā kļūtu ievērojami lētāks un tā izmantošana būtu ekonomiski pamatota. Nelaime jau ir tā, ka tu bāzes cenu pat nezini - jo lielāko daļu maksājuma par degvielu sastāda nodokļi.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Protams ka tā ir, un ir vēl vien lieta tajā Eiropā - lielajai masai var stāstīt ko vien grib - brauks ar to kas pašu kabatai tuvāks, tā ka neticu ka vieglie dīzeļi iznīks tuvākajā desmitgadē, ja vien neparādās kāds brīnumlīdzeklis kas elektro-kastes nepadarīs par nepārspējamām visas dzīves situācijās.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Brīnumlīdzeklis jau ir izdomāts. Saucas ES regula. Ja visu citu aizliegs - elektrokastes kļūs nepārspējamas, jo būs vienīgās ar ko vispār varēs braukt.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Velosipēdus būs tā pagrūtāk aizliegt...

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
2 0 Atbildēt

Tu esi īsts proletārietis. Kārtīgs komunistu vadoņa sapnis. Gribēt aizbraukt tālāk par to, ko var ar velo nav darbaļaužu cienīgi. Tā tāda buržuju iegriba.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Es esmu reālists - turpinoties patreizējajai lietu attīstībai, nejutīšos sevišķi pārsteigts ja pēc 10 gadiem mans galvenais garo gabalu transportlīdzeklis būs velomobīlis.

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Var jau pierast braukt uz darbu ar vellapēdu vai varbūt pat kādu mazliet garāku gabalu, bet ja jānominas 100 km vai vēl tālāk? Nu nez...

msh Reģ.: 16.04.2007
2 1 Atbildēt

Ar velosipēdu, ar kuru var mīties stundām no vietas ar ātrumu virs 40 kmph - kāpēc ne?

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
2 0 Atbildēt

Kāpēc ne? Varbūt tādēļ, lai nokļūtu galā šodien, nevis rīt?

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Nudien no pieauguša cilvēka gribēju sagaidīt normālāku atbildi.

Bradypus jau trāpīgi pateica. Man nereti ir 200+ km braucieni ar ģimeni un jau tās 3h ar auto nav nekāda laime, bet nu ko padarīsi, ja vajag, vajag.

Absolūti lielākais vairums nav tādi sportisti, lai mītos ar ātrumu 40 km/h stundām ilgi un to viņiem pārmest nevar. Neuzskatu, ka ir baigā laime to darīt arī sliktos laikapstākļos (ziema, lietus). Ko ar bērniem? No bērna kājas audzināt stingri spartiski un likt mīties arī to pašu gabalu? Vest uz bomīša? Visu laiku lūrēt pār plecu, kā šie uzvedas, braucot gar fūrēm? Ko ar pekelēm? Vest piekabītē?

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Nu paga, a kādu tu atbildi sagaidīji - "kļūšu par teroristu, izdarīšu teroraktu pret ES vadību, mans terorakts noteikti liks mainīt nodokļu politiku!" - šādu? Es taviem argumentiem, nu tiem kas otrajā rindkopā, pilnīgi piekrītu un mēdzu tos visādiem kanibāliem, kas jūsmo par elektromobīļiem, atgādināt - bet ja mašīna būs prieks, kas gadā izmaksās, teiksim, 10k eiru + dārga elektrība kopā ar akcīzi - kas ir labāk - lēns autobuss vai velomobīlis? Jau parasts velosipēds ir tikpat ātrs, ja ne ātrāks kā vietējais autobuss 20 km distancē...

Abet tava pēdējā rindkopa parāda ka tu nezini kas ir velomobīlis - reku noskaties šito viģiku

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

20 km distance - tas nav pārāk daudz un ja tiešām vajadzība ir, vidusmēra cilvēks var sev to fizisko formu tādu uzturēt, lai tik var nobraukt.

200 km - nav nopietni. Pie kam neaizmirsti, ka gargabalu busi pie katra staba nestājas un brauc samērā pieklājīgi. Tā ka ja man būtu jāizvēlas starp veļļuku un sabtranu, es noteikti tad izvēlētos pēdējo.

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Ekoloģij - phe, tas viss ir figņa ja nauda griežas, pie kam tas ļauj diezgan pamatīgi skrūvēt cenas augšā, kaut gan pieļauju, ka veicot motoru uzlabojumus bez visādām izmešu papildierīcēm kā katalizātors utml. mēs iegūtu daudz mazāku degvielas patēriņu, zemāku auto cenu un kopsummā apšaubu ka ekoloģija zaudētu, drīzāk domāju ka pat iegūtu, jo nebūtu jāražo komponentes, kuru materiālu un pārstrādes izmaksas un kaitējums ekoloģijai nav mazāks.

Un atklāti - nesaprotu kādēļ mēs tā steidzamies atbalstīt "ekologus" vienā virzienā, bet citā vispār "diršam" visam virsū (tas tā prasti sakot par to ko redzu ikdienā kā ļaudīm veicas ar atkritumu (ne)škirošanu). Un piedevām par to visu mums noslauc pamatīgu kāpostu.

Tas laikam cilvēcīgi - regulāri iekrist uz "reklāmas aktivitātēm".

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 1 Atbildēt

Diezgan interesants domu grauds par autobūves nākotni.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
3 3 Atbildēt

Es domāju, ka visvairak cilvēkiem riebjas tas, ka viss tas zaļais marasms tiek uzspiests. Nav izvēles. Vai nu pēr zaļu, vai maksā 1000 eur nodokli ( vēl nav 1000, bet uz to iet).

Daudziem riebjas kompānija Tesla, ne velti palielinās gadījumu skaits, kad Teslas speciali skrāpē.

Es neesmu zaļais, pat tieši otrādi, bet es esmu liels Teslas fans viena iemesla dēļ. Paskaidrošu:

Tāpēc, ka pašas autokompānijas lobēja visu šo marasmu. Tādā veidā viņiem bija iespēja pārdot dārgākus, tehnoloģiskākus, neuzticamakus sūdus, kā arī neļaut izplesties konkurentiem, jo tiem ir grūti ievērot visas tās eko normas.

Bija aptuveni tā - gaļas ražotaji izdomā eko gaļu. Gaļu, kuru iegūst no lopiem, kuri ganās alpu pļavās un ēd zālīti. Tāda gaļa būs protams, ka dārgāka. Maksās, piemēram, 30 eiro kilogramā. Bet lai cilvēki to pirktu, sāk sludināt, ka parastā gaļa ir ļoti kaitīga, slikta, un tai uzliek nodokli 27 Eiro par kilogramu.

..

Tad atgriežoties pie auto.

Kamēr tie lielie lobētāji, propogandisti un meļi rāvās par labāko 1,2 litru motoru un kala plānus par labāko 0,9 litru motoru, Tesla aizsteidzās par soli priekšā, un izvirzīja bez litru motorus. Un tie lobētāji tagad apdirsās un mēģina dzīt pakaļ, noraujot podā savas miljardu investīcijas.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
1 0 Atbildēt

Bradypus

Maz ticams, ka dīzelis tiks reabilitēts. Vieglajiem vienīgais iemesls dīzeļa eksistencei ir spēja efektīvāk izmantot degvielu un attiecīgi sekojošais spiediens CO2 izmešu izteiksmē.

.

Jā šis varētu būt iemesls . Tomēr .. . Es nepārzinu benzīna /dīzeļa ieguves procesu .Ir dzirdēts viedoklis ,ka no tonas naftas var iegūt samērā līdzīgas daļas ( benzīns /dīzels )Nevar tikkai visu benzīnā laist( un otrādi ) ,vai nu tas jau izmaksā krietni dārgi Un tā vienkāršoti runājot ,tad tas otrs ( nevajadzīgais ) ir jāizmanto krietni neracionālāk .

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
4 1 Atbildēt

Jā, protams, ka naftas pārstrādes process prasa līdzsvaru un nevar iegūt tikai viena veida degvielu. Tieši tādēļ arī iepriekš skaidri pieminēju neadekvāto vieglo dīzeļu īpatsvaru, kurš pastāv tikai eirokomunistu regulu robežās. Attiecīgi, ja arī eiropas vieglie atgriežas pie benzīna, tas kopējo pasaules līdzsvaru nemaz tik ļoti nemaina.

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
10568 6 Atbildēt

msh rakstīja: Es esmu reālists - turpinoties patreizējajai lietu attīstībai, nejutīšos sevišķi pārsteigts ja pēc 10 gadiem mans galvenais garo gabalu transportlīdzeklis būs velomobīlis.

Tas ir nezibēgami, bomāriem tāds liktenis.

msh Reģ.: 16.04.2007
3 1 Atbildēt

LaipTni lūdzam klubiņā. Jeb tu ceri ka pie jaunās kārtības tu būsi kungu aprindās? Stipri šaubos.

650 Reģ.: 25.01.2017
3 0 Atbildēt

Jopt, tu ko inventāru bojā, vai neredzi ka tas lauciņš pat 3 cipariem nav domāts ;ppp

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

Smalki... Nezinu pat ko domāt. Lauciņa ietilpība ir mazāk interesanta, kā tas, ka skriptā kā id izmantoju tieši "jopt". Jāsāk ticēt mistikai.

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
3 2 Atbildēt

Tā jau domāju ka Bradypusij tu esi kaut kads smirdigs low level ITišņiks valsts maizē, savadak nemaz nevar būt.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
3 0 Atbildēt

To, ka esmu saistīts ar IT, šķiet neesmu slēpis. Par valsts maizi kļūdies. Un tavi personīgie subjektīvie epiteti raksturo tikai tevi pašu, lai gan būtu interesanti, kas tavā prātiņa skaitās "low level".

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 2 Atbildēt

Tas ir tāds kuram tik maz maksā un attiecīgi ir tik daudzbrīvā laika, ka var smirdēt caurām dienām visos LV forumos.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

Tad jau droši vien tu tam atbilsti. man pietiek laika tikai vienam forumam un tas pats, apvienojot izklaidi ar darbu.

650 Reģ.: 25.01.2017
3 0 Atbildēt

Nu vismaz/varbuut tur tie saldie pāris Vernona vajātāji ekrāndročieri ar saviem iebakstītajiem noželojamajiem -15 sapratīs, ka titullapā nevaig visu vietni izlikt par lohu saietu.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
1 0 Atbildēt

Bradypus rakstīja: Jā, protams, ka naftas pārstrādes process prasa līdzsvaru un nevar iegūt tikai viena veida degvielu. Tieši tādēļ arī iepriekš skaidri pieminēju neadekvāto vieglo dīzeļu īpatsvaru, kurš pastāv tikai eirokomunistu regulu robežās. Attiecīgi, ja arī eiropas vieglie atgriežas pie benzīna, tas kopējo pasaules līdzsvaru nemaz tik ļoti nemaina.

Ok .Biju pavirši lasījis agrāk teikto .

boliks Reģ.: 22.03.2004
0 0 Atbildēt
feciic Reģ.: 09.05.2008
3 0 Atbildēt

Tas viss beigsies ar to ka lietotu auto varēs nopirkt no ģimenes locekļa vai ļoti dārgi.

Kalvis99 Reģ.: 13.09.2017
0 0 Atbildēt

Ļoti daudz kas sarakstīts.

Daudziem ne ļoti veciem auto ir start stop sistēma. Vai ir iespējams to uzstādīt standartā izslēgtu, lai varu ieslēgt, ja nepieciešams. reti bet ir bijuši gadījumi kad noslāpst nepiemērotā brīdī. Reģeneratīvo bremzēšanu gan jau nevar izslēgt.

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Atkarīgs no ražotāja/platformas kodējuma un kodēšanas iespējām.

Golf 7 cik meklēju nav iespējams saprogrammēt lai pēc noklusējuma būtu izslēgta, jo visi programmējamie parametri ir vērsti uz sistēmas atslēgšanu-atslēgt ja dzinēja temperatūra zem..., borta spriegums zem.., un vēl čupa parametru.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Nu jā, Nissanam tas pats... jāpierod vnk. nospiest off pogu katru reizi, kad piedarbina.

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
1 1 Atbildēt

es pieradu tā: Ja gribu, lai motors darbojas, izspiežu un atlaižu sajūgu. Ja tajā brīdī vienalga - lai klusē. Viens jūķūba eksperts bija izrēķinājis, ka ja vismaz 7 sekundes nedarbojas - tad ir jēga, ja mazāk, tad nav. Aptuveni.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Tur tam tieši golfam ka tik nebij kkāds īpašs funktieris.Pajautā kādam zinošam, piem remapam.Tikai ne kkādam ķenerim tur uzticēt grābstīties.Attiecībā uz audi pats dīleris piedāvā opciju to pogu ieprogrammēt otrādi- pēc nosacījuma sanāk, ka vienmēr izslēgts, bet, ja pēkšņi sagribās starstopēt, tad nospied un konkrētā brauciena ietvaros viss notiek.

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Es savam Audi tā uztaisīju, ne pie dīlera, bet strādā!

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
2 1 Atbildēt

Sveicieni visiem jaunu auto lietotājiem un faniem. Jaunais Volvo tikko sevisā pie apkopes saņēma sistēmas jauninājumu un tagad jāj smadzenes. Par laimi nav tā, ka jāstāj ceļmalā, bet kaitinoši bez gala. Un atkal jāieplāno laiks, ko tērēt kārtējam servisa apmeklājumam. Garajā izbraucienā nostrādāja riepu spiediena kontrole jau Lietuvā. Iebraucu tankā, pārbaudīju spiedienu - pieņemsim, ka bija pamats nostrādāt - vienā riepā automātiskais pumpis vienu pūtienu iepūta. Un tālak HUJ - jau piekto dienu nevaru izmantot ne navigāciju, ne radio, jo ekrānā redzu tikai vēlmi kalibrēt riepu spiediena kontroli. Nospiežot OK, tieku uz kalibrēšanas ekrānu un "diseiblotu" pogu kalibrēt. Līdz Latvijai vēl gandrīz 2000km jānobrauc... Tāda tā jauno auto braukšana bez raizēm.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
2 0 Atbildēt

Piekritīšu. Nenormāli besīgi. Kad elektronikas ir par daudz, arī var nebūt kaifa no jauna auto.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
1 1 Atbildēt

Tāpēc jāpērk auto ar mazāk ekstrām!

JanJan Reģ.: 07.02.2018
1 0 Atbildēt

Jābrauc ar velo vai zirga pajūgu, tam vēl mazāk problēmu!

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Plet,es jau te teicu- ta dsā viņiem tos viņu updatus iebāzt.. zb..

Tur kkāds sviests reku teikts,kalibrācija jāaktivizē un tālākais notiekot gaitā (!??),jabrauc vismaz uz 30 un hvz cik tur tās minūtes..zb,nu kas ta tā tāda pa ujņu...Re: www.volvocars.com/ru/support/topics/ispolzovanie-avtomobilya/poleznaya-informaciya/soobshchenie-ob-oshibke-posle-zameny-shiny

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Ja jau gaitā, tātad spiediens tiek noteikts nevis ar attiecīgiem devējiem riteņos, bet gan pēc riteņu individuālā griešanās ātruma ar ABS devējiem.

arba Reģ.: 16.12.2002
0 0 Atbildēt

un gribi teikt, ka ši auto pēc 5 un 10 gadiem kļūs labāks ?

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Nē, viņš grib teikt ka pirms 10 gadiem tik daudz tādu bezjēdzīgu figņu nebija.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

Domāju, ka tas saistīts ar drošību. Nav jēgas no drošības aprīkojuma, ja tas atslēgts vai nav pareizi iestatīts.

Nezinu, kā ir Tavam auto, maniem visiem auto riepu spiediena kalibrēšana aizņem ne vairàk par 10 sekundēm

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Agrāk tā bija. Tagad procesu gluži vienkārši nevar palaist - poga "calibrate" ir neaktīva. Un ej iesālies ar visu drošības aprīkojumu. Atslēgt arī nevar - tas iespējams tikai servisā, ne caur lietotāja saskarni.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Pseido drošības aprīkojuma. Šāda veida figņas ir tik ļoti vajadzīgas, ka tā ir viena no pirmajām lietām, kas tiek no mašīnām izmestas laukā, kad pienāk attiecīgs vecums.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Piemērs man šorīt. Iecirtu bagāžnieka vāka fiksatorā auduma maisiņa rokturus Vaļā attaisīt nesanāca, panelī bagāžnieka vāks sarkanā krāsā kā atvērts. Tiešām, nestrādāja Hands-free, audio vadība no stūres, kruīzs utt. Paguvu jau izbesīties, līdz galamērķī tomēr atrisināju problēmu un Passat atkal viss atsāka strādāt kā vajag.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Labi ka vel tā,man ja drusku ripojošam auto atver duris bez piespiesta bremžupedāļa, tad uzreiz var ar pieri stiklā dabūt ;p

Danimars Reģ.: 19.08.2002
0 0 Atbildēt

Kasinsh, padalies pieredzē, kā tādu var atrisināt? Spaidīji atvēršanās pogu? Man info noderētu ja nu sanāk līdzīgi

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Pilnīgi nekādas jēgas no pogas. Absolūti uzkārās viss. Ielīdu caur salonu bagāžniekā, ar spēku izrāvu maisiņu no skavām Maisiņš kaputt, toties auto - in Ordnung

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 0 Atbildēt

Šis jau sen tā sovdepijā - nav jābūt īpaši gudram, pietiek, ka esi īpaši spēcīgs

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Ja būtu rūpīgāk paskatījies būtu atradis avārijas atvēršanas mehānisko sviru

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

To vāciņu noņēmu, taču sviru neatradu

Lasītākie raksti

Jaunie raksti