Aaa nee. Paskatījos Forum auto jau nāk ar jaunajiem smartstream 1.6 dīzeļiem, īpašais piedāvājums wv fanana auto 22000eiro
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Aaa nee. Paskatījos Forum auto jau nāk ar jaunajiem smartstream 1.6 dīzeļiem, īpašais piedāvājums wv fanana auto 22000eiro
Vwfans varētu plašāk pastāstīt sava lēmuma motivatorus. Interesanti arī, kāda pirkuma summa, kādi bonusi no dīlera utt.? 7 gadu garantija? Klāj vaļā, draugs
Summa bišķi virs 23 tūkst.EUR. Uzzinot, cik liela būs apdrošināšanas atlīdzība par Hondu, varēju sākt apdomāt pirkumu noteikta budžeta rāmjos. Negribēju tradicionālu hečbeku, bet vai nu universālu, vai kaut ko augstāku. Domas visādi mainījās. Domāju par Dacia Duster - tam tomēr sēdpozīcija ir par augstu, nepatīk, ka ļoti tuvu gandrīz krīt virsū vējstikla augšējā mala. Suzuki-Vitara - drusku kaut kas pietrūka stūres regulēšanas diapazonā. Mitsubishi-ASX - benzīna dzinēja skaņas tembrs tāds diezgan griezīgs, tas nepatika. Škoda-Karoq - nav vēl uzticības mazajam viena litra benzīna motoram, bet ar lielākiem motoriem cena nostājas ārpus budžeta. Prātoju arī par skaistuli Peugeot-508 SW, kam cena bija 24 tūkst.EUR (atlaide 6 tūkst.EUR), tomēr neuzticējos tā kvalitātei.
Pamatīgs kāpums no fabia un jazz, lai labi ripo!
Kia Sportage ir budžeta klases kajēns
Krāsai ir nozīme?
Seller man ir reāla pieredze ar Tucsonu.
Nu tāds, ka Fanam, jau nebija, laikam drusku vecāks! Kāds dzinējs? Man tieši interesē kāds praksē ir šis 1.6 dīzelis? man ir iespaids, ka Hyundai/Kia dzinēji vispār ir kaut kādi atvasinājumi no iepriekšējo gadu japāņu dzinējiem? Visu laiku braucot ar VAGiem, pastāv zināmi aizspriedumi!
Kādi tad? Aziāti (izņemot nissan) ir uzticami auto, arī dažādos topos un aptaujās būs augšgalā.
Cilvēki, beidziet gremdēties nostaļģijā par vecajiem golfiņiem, passat variantiem un kvatrām. Nu nav vairs tie laiki, vāciešus kopumā nu galīgi nevar uzskatīt par uzticamiem auto šodien...
Japāņi [tieši japāņi] ir uzticami savam pirmajam un, iespējams, otrajam braucējam, japāņu inženieru pieejas dēļ un tas arī viss. Hujdajs, iespējams, ir pārņēmis no bitsumišī ne tikai dzelžus, bet arī ražošanas pieeju, bet tikai "iespējams" līmenī.
Es biju mazliet šokā pirms kāda gada izbraucot ar sievas māsas desmitgadīgo hujdaja tricāru - es biju patīkami pārsteigts par to ka vārgākais traktormotoriņš diezgan pieņemami velk savus kaulus - bet pārsteigts atklāju ka kārbai sinhronizatori pizģec; lai gaitā pārslēgtos, kā minimums pāris robiem vajadzēja apgriezienus salāgot... Kur ir tā kvalitāte?
Dzinējs ir džedajs 1.6 turbo GDI. Atklāti sakot neesmu iedziļinājies ar ko smartstream dīzelis atšķirās no iepriekšēj@s paaudzes dīzeļiem, jo uzskatu ka tehnoloģiski tur tak nekas nemainās. Main@s tika atgāzu sistēma, tiek salikti papildus filtri, EGeRi utt. Tas viss lai samazinātu kaitīgos izmešus.
Cita lieta ir jaunie smartstream GDI motori, kas strādā jauktajā Otto, Atkinsona ciklā. www.google.com/amp/s/www.caranddriver.com/news/amp28284180/hyundai-cvvd-car-engine-technology-explained/
Jaaa, bet nu gan dīzelis, gan benzīns tagad iet zem smartstream nosaukuma. Atsauksmes tev neviens neiedos, jo tikai tagad sāk viņus likt uz visiem KIA/Hyundai modeļiem.
Turpinājums par T-ROC STYLE 2.0 TDI 150H DSG.
Nobraukti 15 000 km.
Kopējais iespaids joprojām pozitīvs. Jauda pietiek un paliek vēl pāri. Viss strādā kā pulkstenis.
Ārpus pilsētas uz garajiem gabaliem patēriņš 4.5L nedomājot par baigo ekonomisko braukšanu. Laba lieta ir joslu uzturēšanas opcija, esmu mainījis savu sākotnējo skeptisko attieksmi pret to. Uz tāliem gabaliem ļoti atvieglo braukšanu.
Sēdekļi ir ērti, var braukt visu dienu. Oriģinālais logu tonējums aizmugurē ir o.k. Saule nemoka bērnu, klimats arī dara savu darbu.
Lai viss neliktos rožaini ir arī darvas karote.
1. Uz 11 000 km pamanīju ka bagāžnieka plaukta atsaite ir sākusi sadalīties. Moller nomainīja bez diskusijas.
2. Priekšējo sēdekļu auduma izturība izskatās vāja, jo divi diegi ir izlīduši. Asi priekšmeti nav likti un bikses ar kniedēm arī nav vilktas.
Turpinājums sekos...
Uz kā rēķina tas asistents atvieglo braukšanu - uzmanības rēķina?
Man Tiguan ir un varu piekrist, ka atvieglo.
Nē, ne uz uzmanības rēķina. Es tāpat skatos uz ceļu un arī rokas turu uz stūres. Bet ir ir mazāk jāiespringst stūrējot. Viss notiek jau pats no sevis un brīžiem tikai knapi piekoriģē.
Paļauties, vismaz Tiguanam, uz to gan baigi nevar, jo jebkurā brīdī var izslēgties tā funkcija, ja īsti neatpazīst līnijas un tikai maza lampiņa instrumentu panelī krāsu nomaina. Tā kā var arī pamatīgi ieberzties, ja noņemtu rokas no stūres.
Un kur ir tā robeža starp to ka tu turi rokas uz stūres, nestūrē bet seko līdzi notiekošajam, un to ka tu turi rokas uz stūres, nestūrē bet līdzi notiekošajam neseko? Kāda tajā herņā ir iestrādāta aizsardzības funkcija kas novērš iespējamību ka tu dročī telefonu, uz ceļu nemaz neskatoties?
Ja uz mašīnas noturēšanu savas joslas vidū ir jāiespringst, lai arī tā ir vienīgā lieta kas tev tajā laikā ir jādara, tad vai nu tev kaut kas nav kārtībā ar piekari un/vai riepām un mašīna stipri velk uz vienu pusi, vai, ja mašīna tomēr iet taisni, varbūt jānomaina joslu asistents mašīnā pret autobusa biļešu asistentu telefonā...
Vienīgās reizes, kad man ir bijušas problēmas ar joslas turēšanu ir bijušas saistītas ar kaut ko, ko nevajadzētu darīt, piemēram nogurums
Nu nav man problēmu arī bez sistēmām noturēties joslā. Izbrauc tu arī jaunu masīnu kādreiz arī un sapratīsi, ka pat maza nianse var izrādīties ērta.
Nebakstu pie stūres telefonu utt. Bet ir ērti, ja līkumā mašīna jau pati sāk griezt stūri un tev tikai jāuzrauga, ka māšīna nekļūdās.
Atvieglo tādā ziņā, ka tev ir iespēja kļūdīties. Neviens jau nav dievs. Bez uzmanības tālu tiksi.
Baigie biezie ,bet samaksāt par ūdensvada ievilkšanu nevar!!
martinslusis rakstīja: Nu nav man problēmu arī bez sistēmām noturēties joslā. Izbrauc tu arī jaunu masīnu kādreiz arī un sapratīsi, ka pat maza nianse var izrādīties ērta.
Nebakstu pie stūres telefonu utt. Bet ir ērti, ja līkumā mašīna jau pati sāk griezt stūri un tev tikai jāuzrauga, ka māšīna nekļūdās.
Neko ērtu nesaskatu - saskatu funkciju kurai ar likumu vajadzētu noteikt tādus ātruma griestus lai tā darbotos tikai anoagask aprakstītajā situācijā, bet ne kruīzā pa šoseju. Vadītājs mašīnā atrodas lai vadītu mašīnu, nevis tikai lai veģetētu un lūztu nost aiz garlaicības. Noteiktas lietas var automatizēt, bet kas par daudz, tas par ļaunu.
Atslēdz to sistēmu un brauc kā tev labāk patīk, nav jau spiesta lieta.
Ar likumu vari ierosināt slēgt Rīgas apvedceļu, no drošības viedokļa bīstams. Telefonus arī ierosini aizliegt, gan jau esi pamanījis, ka diezgan liels % pie stūres sērfo internetā.
Jā gan, samaksā ražotājam un pēc tam izslēdz. Tā mums pārdod kaudzi ar lietām bez kurām lieliski var iztikt, par cenu, ko patiesībā nevaram atļauties.
martinslusis rakstīja: Nu nav man problēmu arī bez sistēmām noturēties joslā. Izbrauc tu arī jaunu masīnu kādreiz arī un sapratīsi, ka pat maza nianse var izrādīties ērta.
Nebakstu pie stūres telefonu utt. Bet ir ērti, ja līkumā mašīna jau pati sāk griezt stūri un tev tikai jāuzrauga, ka māšīna nekļūdās.
Kad liku eksāmenu, nespēja noturēties joslā bija nekavējoša diskvalifikācija, jo atbilst 2+ promilēm. Varbūt tagad kas mainījies
kasinsh79 rakstīja: Hmm, ar Tesla Baltic jau runāju. Viņiem ir oficiāls ražotāja TESLA līgums par pārstāvniecību Baltijas valstīs. Vispār TESLA tirgo internetā, mums laikam citādāk pērk auto Mani tas garantijas serviss īpaši nebiedē. Gan jau ir risinājumi arī tam (ja gadījumā vajadzība) utt.
Saņemšu piedāvājumu - padalīšos ar info te arī.
Vai spējat iedomāties tirgotāja ne-interesi aizūtīt piedāvājumu konkrētam EU uzņēmumam kopš mana zvana 19.06. (patlaban jau 18 darba dienas)?
Tu pirmo reizi ar to saskarie, vai? Tas, ka teorētiski jebkuram preču un pakalpojumu pārdevējam vajadzētu būt ieinteresētam nogrūst savu preci/pakalpojumu potenciālajam preces ņēmējam, ir skaidrs, bet praktiski reizēm notiek taisni neizprotamas lietas. Vai klerkam vienalga vai kā, bet šķiet, ka ieinteresētība ir gauži maza.
Vai arī kaut kāda iemesla dēļ radīji "tūrista" - prāta čakarētāja iespaidu... bet arī tad labais tonis būtu vismaz kaut ko atsūtīt...
kasinsh79
Vai spējat iedomāties tirgotāja ne-interesi aizūtīt piedāvājumu konkrētam EU uzņēmumam kopš mana zvana 19.06. (patlaban jau 18 darba dienas)?
.
Sanāk tomēr esi nomainījis darbu un dienesta auto iespējama Tesla 3 .
Vai ļaus darba auto lādēt no mājas rozetes ? Varbūt tieši otrādi darba devējam labi ,ja darbinieks izmanto bezakcīzes "degvielu" . Protams darba devējs kompensē .
Piedāvājums saņemts Izskatās šādi.
Tesla Model 3 Standard Range Plus
Pirmās reģ. datums: jauna a/m
Motors/Pārnesumkārba: elektriskais/automātiskā
Eksterjera krāsa: Balta (Pearl White Multi-Coat)
Interjers: Partly Premium
Krāsa: Melna
Standard Range Plus aprīkojums : Paātrinājums no 0 līdz 100 km/st 5,6 s Nobraukums ar vienu uzlādi 409 km (WLTP) Autopilots Panorāmas jumts ar ultravioleto un infrasarkano staru aizsargpārklājumu Aktīva kruīza kontrole Aklo zonu asistents Joslu uzturēšanas asistents 15" Skārienjūtīgs displejs Standarta kartes un navigācija Atpakaļgaitas kamera Parkošanās sensori priekšā un aizmugurē LED lukturi Keyless Go Vadība ar mobilo telefonu Bluetooth hands-free Bluetooth audio Priekšējie sēdekļi ar elektrisko 12 virzienu regulēšanu, atmiņu un apsildi Priekšējais bagāžnieks
R18 vieglmetāla diski Premium Connectivity (1 mēnesis iekļauts): *Satelītu kartes un navigācija ar reālā laika satiksmes plūsmas displeju *Interneta mūzikas un multivides straumēšana *Interneta pārlūks
Standard Range Plus vērtība: 55 370 EUR (iesk. PVN)
Cenā ir iekļauts: Piegāde Latvijā Homologācija un reģistrācija CSDD
Man patīk tā "automātiskā kārba" - simt gadu laikā ir noticis spēcīgs patērētāju regress; simts gadus atpakaļ ražotāji reklāmās minēja specifiskas dzelžu nianses, bet nu jau kārbu kas neprasa pārslēgšanos ar roku, sauc par automātu, lai arī patiesībā tā ir nepārslēdzama viena ātruma mehānika...
1) piegāde - līdz 8 nedēļam
2) garantija mašīnai 4 gadi vai 80 000 km, baterijai un elektromotoriem 8 gadi vai 192 000 km
3) Tesla servisi - Gunāra Astras iela 13 vai Wess Select (Ulmaņa gatvē)
Kaut kā neesmu dzirdējis, ka Wess select nodarbojas ar Teslām.
Gunāra Astras ielā - visu auto serviss
kasinsh79
Bet kā ar darba mašīnas lādēšanu privātmājā . Kā darbs kompensēs ?
Par to nav domāts pagaidām. Vēl jau arī nav 100% izlemts par darba maiņu.
Esi pats braucis ar to Teslu?
Braucis pie stūres neesmu. Vizināts ar Tesla esmu. Ļoti patika.
Pavizinātu tevi ar kādu trīsdesmitgadīgu kvatru ar 300+ zs, patiktu vēl vairāk, bet tādu sev diez vai gribētu - kāpēc šito gribi? Elektriskā mašīnīte ir domāta priekš tiem, kam parasti sanāk uzlādēties mājās, un noteikti ne priekš tiem, kam patīk uz ārzemju autostrādēm uzstādīt ātruma rekordus - tava esošā darba pastēte ir galvas tiesu pārāka par to teslu, rollera traktorsemaku nemaz nepieminot; tas ir teslu izvarotājs, spējīgs lielos ātrumos pārvarēt garus gabalus. Bet nu, kats pats savas [ne]laimes kalējs; iegrābsies teslā, varēsi te driķēt par elektromobīļa ramaņķiku, par divreiz garākiem [laika ziņā] eiropas braucieniem un dažādām pastaigām pa to laiku kamēr elektromašīnīte lādējas - par šito elektromobīļu ramaņķiku ir daudz gadījies lasīt; var tik pabrīnīties par cilvēciņiem kas tur saskata kaut ko interesantu...
Kur Tu ar viņu brauksi,ar to tēslu?Uz oirōpu?Gulēsi pa ceļam 3x elektrotankā zem kabeļa? Prasts plastmasas gabals, ar parametriem kā tam pirms 10g izgudrotam audi,ieskrējienu ieskaitot.Displeja izmērs vienīgi atšķiras,būs vairāk jātērējas kovidaino pirkstu atlieku notīrīšanai.Pat priekš eurolohiem nav atļāvušies kardĀnu un apsildes vadu līdz aizpakaļjas sēdekļiem aizvilkt.Pareiz ir, mugurējie passažieri ir lieks ballasts- pie pirmās iespējas izmest viņus pa logu na/uj ārā prom.
Forši viedokļi Gan pats izdomāšu. Pagaidām nekādu darbību taču neveicu.
Neņem pierē, msh un 650 jau neko citu nemāk uzrakstīt. Delfos arī noteikti komentē cik valdība slikta utml. Dzīvē nekā prātīga nav ko darīt.
Ja cilvēks taisās darīt kaut ko pareizu, tad neko rakstīt nevajag, ja nepareizu, tad vajag - tā tas arī sanāk. Un ko tad mēs tādu nepareizu uzrakstījām? Tas ir kaut kas jauns ka ar to kasti garākos ceļojumos ik pēc pāris trīs stundām būs jādirn pie štepseļa? Vai tas ka uzlādets.lv redzamā publika pa lielam lādējas mājās [lasīt - mašīnu lieto maršrutā mājas - darbs - mājas], tajā skaitā tādi, kas lepojas ka nekad nav lietojuši publisko lādētāju? Vai arī tas ka kasiņš mūsdienu garlaicīgo mašīnu dēļ piedūries uz teslas paātrinājumu, lai arī tur nekā sevišķa tajās piecarpus sekundēs nav - ?
Šī ir tā reize, kad ir vērts ieklausīties arī izteiktā jaunu auto pretiniekā. Varbūt jā (ja paredzēts ar auto ceļot, braukt garus gabalus utt.), bet varbūt nē - mazums, vairs nekādu Eiropas braucienu v.tml. Pilsētai (Latvijai, pat Baltijai) - manuprāt cool Iespējams, pamazām kļūstu par elektroauto frīku, jā.
Tā kā man ir aizdoma ka tu sava paziņu loka dēļ dabū braukt tikai ar jaunām, garlaicīgām tačkām, dēļ kā tu dabū piedurties uz elektromobīļu placebo efektu, es jau kādu laiku gribu tev piedāvāt noorganizēt tev iespēju izbraukt ar kādu vecu, jaudīgāku kvatru, lai izdzītu no tavas galvas to stulbo iedomu ka paātrinājums ir iespējams tikai elektromobīlī... Pieņemu ka kaut kad uz rudens pusi tas varētu būt iespējams.
Nekad neesmu apgalvojis, ka tā vecā kvatra man nepatiktu. Pilnīgi noteikti patiktu, bet izpriecai, ne ikdienai.
Ā, un ar ko tad tā tesla ikdienai labāka, neskaitot to ka jauna mašīna vs trīsdesmitgadīga [tīri no uzturēšanas viedokļa] ? Viss ko no tevis dzird attiecībā par elektromobīļiem par ko tu sajūsminies - paātrinājums. Protams, tas tāpēc ka tur arī nekā vairāk nav - piedevām tāds garlaicīgs un ierobežots; varētu būt labāk ja ražotājs nebūtu nožmiedzies un ielicis mešalku [vai robotu ] ar kādiem 3-4 robiem.
Es domāju ka man izbraucot ar to teslu slēdziens būtu apmēram kā lācim, ar to starpību ka man mašīna kurā esošais motors momentāni atsaucas uz pedāli ir norma, nevis kaut kas īpašs.
Es beidzamajā laikā esmu pārsteigts, kā cilvēki sadalījušies "interešu" grupās.Pietiek uzdzirdēt indivīda nostāju kādā vienā šodienai aktuālā jomā,kad nekļūdīgi secināsi par pārējo.
Tāpat, kā "viņi" iedomājas sevi par visugudrākajiem un lepni ar (bezgalīgi ilgu) iespēju strādāt "attālināti", tāpat viņi uzskata ka citiem (lohiem) būt obligāti jāpielāgojas Viņu situācijai, iespējām un uzskatiem.Plus vēl, Jāveicina šī te viņu "nostāja", ieguldot un attīstot visas sabiedrības enerģiju un finanses tieši Viņu idejas bīdīšanai.
Tā arī godīgi nav atbildēts- kurš gan būtu reāli ar mieru kaut kādā vidējo ārzemju braucienā ar to ļerkatu pa 7reiz gulēt rindā pie kaut kādiem uzlādes aparātiem.Tiešām,izcili jauks ceļojums.
Kamēr "viņi" savā interešu grupā satilpst pie viena uzlādes aparāta,izliekas, ka ir gana gudri.Līdzko parādās trīs gudrinieki pie viena aparāta- tā ir laiks )par visu/lohu kopējajiem nabaglīdzekļiem( kaut/ko ieviest un uzlabot.Jā.
ps- vispār jau pareizi ir- "nākotnes" izdzīvotājiem nav jābūt nekā personiska- nedz viedokļa, nedz arī iespēju to izteikt.
Es (diemžēl) ne delfos ne kādos citādos huelfos neko neesmu komentējis.Man NAV dižu pretenziju nedz pret jaunu auto, nedz pret elektrību.Bet, ja man (atsevišķu dedzīgi noskaņoto personu) bīdītās demagoģijas dēļ ir jānoraksta šrotā savs (itin visam likumīgi atbilstošs) auto un vēl jāuzsponsorē šeit tos dižos dažu iedomātos laimīgās e-nano-cellīgās nākotnes plānus, tad esmu gatavs pakomentēt.
Jauno auto piekritēji diemžēl NAV izrādījuši sapratni pret veco hlamu lietotājiem.Līdz ar ko 2/3 valsts šobrīd brauc ar cssd "akceoptētajiem" caurajiem izpūtējiem un ar beznodokļu zonā iegūtajiem pārstādītajiem vadības blokiem.Plus vēl, ar neviena ražotāja nesertificētajiem degvielas un sirdsapziņas "veidiem".
Tie (simttūkstoši), kuriem šobrīd ir tas tur vid/1,3k vērtais LV sapņu auto- viņiem ir pie dsas šīs te nākotnes k-gu problēmas ar nepietiekami resniem vadiem un uzlādes siļu nepietiekamību pie 69stāvu daudzdzdzīvokļu un/vai 6stāvu privāt mājām.Viņiem būtu itin Labi, ja "Valdība" 1kārt aizlāpītu esošo bezceļu viņu pagalmos un iedotu cerību savu to 1,3k vērto apmainīt kaut vai (iesākumam) pret tikpat vecu euro4, bet ar neizrūnītu trubu.Jā.
Pirmie iespaidi par KIA-Sportage ļoti pozitīvi: liels auto ar līganu un klusu gaitu. Turklāt ļoti ekonomisks: borta dators par pirmajiem 200 km jauktā režīmā rāda 5,3 litru uz 100 km dīzeļdegvielas patēriņu. Pat, ja tas melo par 10%, vienalga tie būtu tikai 5,8 litri uz 100 km.
Manējais KIA-Sportage ir šāds. Tikai tai blogera kritikai es nepiekrītu.
Starp raškas sportage un eiropas kopīgs ir tikai ārējais izskats. Made in russia ar daudzām raškas komponentēm-luksusa vaznis
Kas šeit notiek? Tātad,turbo un traktoristi ir reabilitēti un tā saucamaiss "gaiss" pēkšņi vairs itin nemaz nemiiz nekādā veidā galīgi vairs netiek bojāts? Nokss nav, bērni dzimst veselīgi,tipa iemiiz bākā un tik mauc?
Tā kā atsevišķu tēmu neredzu jēgu cept, tad padalīšos šeit ar pirmajiem iespaidiem izbraucot ar Renault Zoe, kuru tagad piedāvā Fiqsy.
Sāksim ar pozitīvo. Uzraujas labi, bet nekas tāds ārprātīgs. Varētu pielīdzināt ar Stelvio 280Zs versijas uzrāvienu. Patika salona apdares dizains. Protams, cietā plastmasa nekur nav palikusi, bet pelēkā auduma ielaidumi uz paneļa un durvīs radīja tādu kā mājīguma sajūtu. Priekšējais panelis mīkstā plastmasa. Infotaiment sistēmai un instrumentu panelim ir skaidra grafika un pozitīvi, ka klimanta kontrole nav ekrānā, bet atsevišķi izdalīta. Audio sistēma arī skanēja pieklājīgi.
Negatīvais, kas vairāk saistīts ar komfortu un lietojamību. Nevarēju atrast ērtu sēdpozīciju. Vai nu es nemācēju sačamdīt vai tiešām nebija sēdekļa augstuma regulācija, bet sajūta, ka sēdi un galva griestos duras. Stūre sitās pret kājām, kaut arī bija tālākajā un augstākjā regulējumā. Neesošs rokas balsts. Nu tiešām 21gs. autiņam par tādu cenu jau kaut ko tik prastu kā rokas balstu jau nu varēja ielikt. Audio kontrole ir zem stūres uz kloķa. Personīgi liekas ļoti neērts risinājums. Ir, protams, arī ekrānā audio kontrole. Manā Focusa uz stūres varu kontrolēt gan mazo nekrānu panelī, gan audio un kruīzu. Viss atrodas uz stūres un nav nekur jāmeklē aiz tās. Nepatika, ka spidometrs netiek līdzi ātrumam. Braucu ar 67kmh - uzpiedu un pēkšni skaties jau gandrīz 90 spidometrā. Iespējams to var labot ar soft update. Cimdu nodalījums tālu un zemu, ka kārtīgi jāpaliecas, lai aizsniegtu. Un ietilpība ar nešķita pārāk liela. Ja kādam patīk visi 4 logi, kuri ar vienu klikšķi nolaižas un paceļas (kā man), tad tādi ir tikai priekšā.
Īsuma viss, par pašu auto. Viedoklis balstās uz tiem auto, kas pieejami Fiqsy, tā kā iespējams kaut kas ir savādāk komplektējams (kaut vai tas pats rokas balsts). Neesmu iedziļinājies, ko Zoe var pasūtīt.
Pati braukšana. Kā jau teicu - paātrinājums labs, bet kaut kā ātri apnika. Jā skrien labi, bet kaut kas pietrūka... Garlaicīgi kaut kā palika braukt. Izkratījos pa bruķi nedaudz. Ļoti skaļi nav, bet Corrola, piemēram, ir daudz klusāka un arī mīkstāk iet pāri tam bruģim. Nobraucmaais attālums - kad paņēmu rādīja 226 km. Pēc app rādījuma nobraucu 4,8 km un atlikums panelī bija 218 km.
Tad nu pirmais subjektīvais iespaids par Renault Zoe, ja nu kādam interesē.
Jā jā, 9.5s prec 5.7. Palej vēl ūdeni.
Atvaino nepreizi noformulēju. Pēc sajūtām biju domājis, nevis kā faktisko lielumu, jo elektromotra bez ierunu griezes moments spēj šādu sajūtu radīt.
Zoe Paātrinājums jebkurā brīdī ir tāds, kādu var var dabūt izgriežot kompaktklases 1.6 atmosfērisko benzīnu līdz galam. Salīdzināt to ar 280zs alfu...
Par to jau ir runa ka reti kurš to dara, jo tas ir jādara apzināti. Tāpēc arī liekas ka visādi nīkulīgi elektromobīļi iet labi, un mašīnas ar tomātu iet labi - jo kuram liksies normāli rīgā aiz neko darīt no krusta startēt ar kaucošām riepām un zāģēt motoru, zem 3k nelaižot?
Kā jau teicu pēc sajūtām . Nuuu par to 1.6 baigi šaubos... Katrā ziņā Golf 2 ar 1.6 pat tuvu tā negāja, griez kā gribi. Bet tas pēdējo 10 gadu laikā ir pēdējais 1.6 atmo ar ko esmu braucis tā kā varbūt modernie ir labāki.
Ne tikai pēc sajūtām - ja pēkšņi vajag paātrinājumu, iekšdedzes mašīna pilsētā no 4/5. roba jāpārslēdz 2., jāiegriež motors, kam vajag laiku, kamēr elektrībai tik jānospiež akselerators. Parasti cilvēki nebrauc ar 5..6kRPM, lai momentā būtu paātrinājums
Rezumē. Elektrība ir spēks Tomēr mazauto klase nekādi nepārliecinās ne ar salona apdari, ne ergonomiku.
Pie jaudas ātri pierod. Patīk Leafa uzrāviens no 0-60km. Pārsēdos brīvdienās uz Priusu liekas tik gauss pilsētas satiksmē
Tas tāpēc ka prīmuss ir sūds kas nespēj paātrināties ar pilnu potenciālu; tas par ko tu priecājies lapai parastai mašīnai nozīmē startu no vietas ar kaucošiem riteņiem uz ko prīmuss nav spējīgs savas kārbas dēļ; dzelži varbūt spētu bet vadība neatļauj. Šis, un tas ka parastajām mašīnām mierīgākām sajūtām un kārbu taupīšanas nolūkā motora reakcija ir uztaisīta tāda mierīgāka tad arī rodas tas elektromobīļu placebo efekts, kurš ir speciāli izveidots - jo motora kontrolieri varēja saprogrammēt lai darbojas tāpat kā lielākajai daļai jauno mašīnu vadības bloki, paātrinājums ir, bet to nejūt.
Pietiekoši esmu braucis ar Prīmusiem, lai zinātu kā panākt kaucošus riteņus. Kopumā esmu ar šādiem nobraucis pāri pa 200 000 km tāpēc ļoti uzjautrina šādi komentāri.
martinslusis rakstīja: Man Tiguan ir un varu piekrist, ka atvieglo.
Nē, ne uz uzmanības rēķina. Es tāpat skatos uz ceļu un arī rokas turu uz stūres. Bet ir ir mazāk jāiespringst stūrējot. Viss notiek jau pats no sevis un brīžiem tikai knapi piekoriģē.
Paļauties, vismaz Tiguanam, uz to gan baigi nevar, jo jebkurā brīdī var izslēgties tā funkcija, ja īsti neatpazīst līnijas un tikai maza lampiņa instrumentu panelī krāsu nomaina. Tā kā var arī pamatīgi ieberzties, ja noņemtu rokas no stūres.
Tad tāpēc arvien biežāk var novērot, ka jauni auto "peld" pa savu joslu starp līnijām
Laaciz rakstīja: Tā kā atsevišķu tēmu neredzu jēgu cept, tad padalīšos šeit ar pirmajiem iespaidiem izbraucot ar Renault Zoe, kuru tagad piedāvā Fiqsy.
Sāksim ar pozitīvo. Uzraujas labi, bet nekas tāds ārprātīgs. Varētu pielīdzināt ar Stelvio 280Zs versijas uzrāvienu. Patika salona apdares dizains. Protams, cietā plastmasa nekur nav palikusi, bet pelēkā auduma ielaidumi uz paneļa un durvīs radīja tādu kā mājīguma sajūtu. Priekšējais panelis mīkstā plastmasa. Infotaiment sistēmai un instrumentu panelim ir skaidra grafika un pozitīvi, ka klimanta kontrole nav ekrānā, bet atsevišķi izdalīta. Audio sistēma arī skanēja pieklājīgi.
Negatīvais, kas vairāk saistīts ar komfortu un lietojamību. Nevarēju atrast ērtu sēdpozīciju. Vai nu es nemācēju sačamdīt vai tiešām nebija sēdekļa augstuma regulācija, bet sajūta, ka sēdi un galva griestos duras. Stūre sitās pret kājām, kaut arī bija tālākajā un augstākjā regulējumā. Neesošs rokas balsts. Nu tiešām 21gs. autiņam par tādu cenu jau kaut ko tik prastu kā rokas balstu jau nu varēja ielikt. Audio kontrole ir zem stūres uz kloķa. Personīgi liekas ļoti neērts risinājums. Ir, protams, arī ekrānā audio kontrole. Manā Focusa uz stūres varu kontrolēt gan mazo nekrānu panelī, gan audio un kruīzu. Viss atrodas uz stūres un nav nekur jāmeklē aiz tās. Nepatika, ka spidometrs netiek līdzi ātrumam. Braucu ar 67kmh - uzpiedu un pēkšni skaties jau gandrīz 90 spidometrā. Iespējams to var labot ar soft update. Cimdu nodalījums tālu un zemu, ka kārtīgi jāpaliecas, lai aizsniegtu. Un ietilpība ar nešķita pārāk liela. Ja kādam patīk visi 4 logi, kuri ar vienu klikšķi nolaižas un paceļas (kā man), tad tādi ir tikai priekšā.
Īsuma viss, par pašu auto. Viedoklis balstās uz tiem auto, kas pieejami Fiqsy, tā kā iespējams kaut kas ir savādāk komplektējams (kaut vai tas pats rokas balsts). Neesmu iedziļinājies, ko Zoe var pasūtīt.
Pati braukšana. Kā jau teicu - paātrinājums labs, bet kaut kā ātri apnika. Jā skrien labi, bet kaut kas pietrūka... Garlaicīgi kaut kā palika braukt. Izkratījos pa bruķi nedaudz. Ļoti skaļi nav, bet Corrola, piemēram, ir daudz klusāka un arī mīkstāk iet pāri tam bruģim. Nobraucmaais attālums - kad paņēmu rādīja 226 km. Pēc app rādījuma nobraucu 4,8 km un atlikums panelī bija 218 km.
Tad nu pirmais subjektīvais iespaids par Renault Zoe, ja nu kādam interesē.
-1 (vakar nošķīla) palikuši 99 gab.
Manuprāt Latvija vēl elktro auto nav gatava, jo tad attālāki braucieni ārpus Rīgas ir jāplāno ņemot vērā uzlādes iespējas, un tu kļūsti atkarīgs no tās rozetes, ka beigās nav jāņem līdzi Zubrjonoks ar ģeneratoru ja grib aizbraukt uz laukiem Latgalē. Man nav liela pieredze ar teslu, tik 1 reizi esmu vizināts, bet tai pat reizē pagāja automašīnas lietotājam 3 minūtes kamēr aizslēdza durvis jo auto atslēga kko gļučīja.
Vēl cik sparotu tesla liek pati apdeitus, ts dažādām auto funkcijām un planšetes pogu izvietojums (dizains) var bez saimnieka atļaujas nomainīts.
protams autopilots ir forša funkcija, ja to var pilnvērtīgi izmantot lai pasnaustu vai palasītu kādu labu grāmatu.
Man liekas, ka nav tik traki. Paskatoties CSDD uzlādes karti, visa Latvija ir vienmērīgi noklāta, varbūt varētu Kolka, Pāvilosta un Vidzemes augstienē vēl kādu klāt.
Ņemot vērā, ka tagad jaunie modeļi nobrauc tuvu 300km ar uzlādi, tad principā visa Baltija ir sasniedzama ar vienu 1.5h ātro uzlādi, kas ir pusdienu tiesa.
Man ar lpg auto ar 400km range vienmēr ir range anxiety, lai arī benzīna range extender vienmēr līdzi. 300km range uz normāla ceļa, tai skaitā LT bāņa ir stundas brauciens. Elektroauto labi der pilsētas/piepilsētas iedzīvotājiem, kas citur brauc reti, vai ir arī cits iekšdedzes spēkrats
Nevaru tev piekrist, nu kāda stunda? Tai pašai Zoe ir 52kW ietilpība, vidēji baigi dzenājot tev būs 17kw/h, tas ir 3 pilnas stundas, ja brauc vienmērīgi, tad būs kādi 14-15kw/h un tas jau ir 3.5h brauciena. 1h tu kādus 40kW uzlādēsi, atkal tev ir min.150-200km. Galā pieslēdzies un pa nakti tev atkal ir pilna baterija.
Baltijas līmenī elektroauto ir tieši tik pat konkurētspējīgs kā LPG, dīzelis vai benzīns.
300km range ir ļurinot 3m attālumā aiz fūres, kas brauc uz ierobežotāja t.i. 89kmh. Braucot pa bāni ar 140-150kmh patēriņš pieaug x2 - kak raz stunda
Teorētiski gan jau OK, bet praktiski?
1) kāda uzlādes stacija var noklāties. Tajā kartē vismaz 1 tādu redzēju. DUSi bez degvielas mūsdienās bieži negadās;
2) Ko darīsi, ja atbraucot secini, ka kāds jau tur lādējas un aizņēmis tieši to vajadzīgo štekeri? Papildus gaidīšana.
3) Ko darīsi lādējoties? Labi, ja tur ir kāda ēstuve (tas gan liek ēst nevis tur, kur vēlies, bet kur sanāk), bet ja nav, tad nu domā atrakcijas. Un ja vēl ārā nemīlīgs laiks...
4) Tā kā tās stacijas nav ik pa 10 km, tomēr būs jādomā. Atlikums x km un ir pieejama tuva stacija un it kā varbūt sanāktu arī tālāka. Vai aizvilks? Diena iesilst, kondiķi vajadzētu, vai tas nenoēdīs par daudz? Tālākā uzlāde it kā foršāka, bet ja nu tomēr neizvilks tiktāl?
Kaut kā galīgi nevēlos šitādu plānošanu, bet gan variantu - iekāp un brauc. Kad man autiņam 1/4 bākas palikusi, pieleju pilnu. Parasti ar to pietiek ~750 km. Kad tuvojas tai 1/4, tad zinu - kaut kur būs degviela jāielej un izvēlos maršrutā ērtāko DUSu. Tur rezerve ir ļoti liela. Tas ar dīzeli, ar benzīnu būtu mazāk, bet ideja līdzīga.
Var jau to visu pagriezt kā uzladets.lv administrējošais hipsters - neliela brauciena laikā cik tur reizes lādēja savu auto, bet tas jau labi - kamēr lādē, tikmēr var apskatīt pilsētu. Citādi apskatījies nebūtu. Tas arguments ir diezgan nožēlojams - ja es vēlos to pilsētu skatīties, nekas neliedz man to darīt, taču ja tas jādara piespiedu kārtā - nu kāds no tā prieks? Tikpat labi var teikt - impotence ir laba lieta, jo mazāks risks saķert sliktu slimību.
ik pa stundai uz bāņa ēst iznāk dārgi, un neveselīgi
Cik bieži izbrauc bāku dienas-divu laikā? Elektriskai var katru rītu startēt ar pilnu "bāku".
Tas autopilots, ko par autopilotu pašreiz sauc, nav nekāds pilnvērtīgs autopilots. Kāda no tā jēga, ja atbildība pašam tāpat jāuzņemas, ja kaut kas notiek un tiek pieprasīts, lai būtu rokas uz stūres u.t.t.?
Ne atpūties braucot, ne spēsi zibenīgi noreaģēt, ja nu tomēr kas.
Čau
Milzīga varbūtība, ka man arī visai pārskatāmā nākotnē būs elektroauto, man galvenā prasība - apt. 400km ar vienu uzlādi. Respektīvi, lai tieku ar vienu piegājienu līdz Viļņai vai Tallinai. Ja nu kas, pa ceļam visur var uzlādēt vismaz tik daudz, lai glābtu situāciju un tiktu līdz galam.
Autopilotu principā neatzīstu, to pat neizmantotu visticamāk.
Plānot uzlādi ir tas pats, kas ar mazu bāciņu plānot LPG uzpildes. Esam tā ar 36l LPG bāciņu Horvātiju izbraukājuši, pildoties braucienā veselas 26 reizes Cita lieta, ka ātra uzpilde un viss. Elektro tomēr ilgāk jālādē.
Ar 36l lpg tomēr var savus 300km pa bāni nobraukt - ik pa 2h kājas izlocīt ir ok, bet meklēt kurā dibenā ir paslēpies lpg tanks. 26x15min detour = 8h, vesela darba diena notērēta
Pirms 3 gadiem ar gāzētu saabu izbraucu Latvija-Lietuva-Polija-Čehija-Austrija-Slovēnija-Horvātija-Melnkalne-Bosnija-Horvātija-Ungārija-Čehija-Polija-Lietuva-Latvija. Kopā 5800 km. Vienīgā valsts, kurā bija jāiespringst uz LPG stacijas atrašanu, bija Austrija. Pārējās visās katra otrā ceļmalas stacija piedāvāja LPG... ā, mazliet švakāk ar pārklājumu bija Bosnijā un Melnkalnē.
Arī bija mazais balons zapaskas vietā...ar vienu pildīšanu apmēram 300-350 km.
Parunāsimies par JAUNIEM auto. Jūsu pieredze - kuri auto ir visuzticamākie, kuriem labākā cena
Ierosinu te parunāties par visiem aktuālo tēmu
Pie malas stereotipus un pagātnes auras, autobūve kardināli mainījusies, vairs galīgi nav prātīgi salīdzināt 2016.gada un 1986.gada identiskas markas auto.
Kā Jūs domājat?