Parunāsimies par JAUNIEM auto. Jūsu pieredze - kuri auto ir visuzticamākie, kuriem labākā cena

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002

Ierosinu te parunāties par visiem aktuālo tēmu

Pie malas stereotipus un pagātnes auras, autobūve kardināli mainījusies, vairs galīgi nav prātīgi salīdzināt 2016.gada un 1986.gada identiskas markas auto.

Kā Jūs domājat?

 
ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
10 0 Atbildēt

650 rakstīja: Manā auto ir 5gab sēdvietas,4gab (80%) no tām (elektriski) apkurināmas.Un 4 zonu klimatkontrole.Un afs gaismas, un 6gab elektroniski vadāmi braukšanas režīmi, apaļa stūre,un dafiga daudz pogas,un hvz viskautkas vēl daudz dikti kaut kas un vispār uj viņu zin kas..Un 6,1kg/zs un ļotiGaŗš kardāns un taa.Bet spedometra lohpanelis,cyka tāds, uzrāda ārkārtīgi nepieklājīgu noskrējienu.Vienlaikus gan atgādinot, ka beidzamās 628h ir pieveiktas vidēji ar 50km/h un šo te mocību laikā ir patērēts vidēji 7,2l nesmuki smirdošā lohšķidruma.

Bet skoda,volvo un visādi te līdzīgi lohwāgeni pieprasa no manis iepūst viņu trubā 40k un pretīm sola 9l - kas pie 30k noskrējiena gadā lohteorētiski neētiski sastāda teju 900eur zaudējumus par neparko...

Es šovakar kā lohs starp lohiem nesteigā un pofigā nobraucu pa plaši gludi moderno pzbauskas šoseju kādus 20km,no ujekavas gandrīz lidz zaebiecavai, tīšām ne reizi nepipieskaroties gāzespedālim, ieskaitot pilnīgu apstāšanos.Kārtējoreiz secinādams,ka būtībā loham būt jābūt, lai tā darītu ikdienā un/vai mēģinātu pie tā pierast..Jā.

Vot,lūk, sakarā ar to jau kādu npacmito reizi pie sevis tagd tā pārdomāju,- a mošk tomēr tās te kijaskoda pegivotvāgen dacijazapaebacijas vietā tagd vnk nopirkt atkal jaunu kasko un nospļauties uz visu nshito lohpasākumu?? Jo mazak lasi, jo labāk jūties,tas gan skaidrs.Jo pamatojuma un jēgas īsti nav nekur, galvenokārt notiek katram/savu attaisnojumu meklēšana.

Reizēm uznāk gluži līdzīgas domas Bet padaru ko citu un nomierinos. Tie dzelži arī ir kā atkarība Kaut gan ir brīžī, kad tas karting kvadocikla veidīgais mazauto nav žēl un tu viņu izmanto, braucot tur kur kaut kas trinās gar sāniem vai beržās pa apakšu. Un tad ir labi jo saproti ka nevajadzēs saudzēt savus nervus un maciņu.

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
8 0 Atbildēt

Vācieši aprēķinājuši, kas izmaksā lētāk - VW Golf, ID.3 vai Tesla Model 3.

Automobiļa iegādes cena ir viena lieta. Tā lietošanas un uzturēšanas izmaksas - pavisam kaut kas cits.

www.tvnet.lv/7055418/vaciesi-aprekinajusi-kas-izmaksa-letak-vw-golf-id-3-vai-tesla-model-3

insekc Reģ.: 24.03.2003
7 1 Atbildēt

Man nepatiktu, ja mans auto izmaksātu tik daudz EUR uz km. Gadā nobraucot 15 000 km iztērēju ~ 1500 EUR - tas ir degviela (LPG), eļļas un filtru maiņa, remonti, gada nodoklis un OCTA. Lai sasniegtu "uzvarētāja" izmaksas, mana auto vērtībai gadā jākrītas par 5000 EUR. Līdz šim dfomāju, ka mans Subaru Outback '15 gadā zaudē tomēr mazliet mazāk.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
8 0 Atbildēt

Man Jazzam nesen iedegās paziņojuns, ka jàbrauc uz apkopi. Ir pagàjis gads. Bet gada laikā nobraukti vien 5000 km. Pie šāda nobraukuma 1km izmaksas nudien ir kosmiskas. Noteikti konkurē ar kādu premium kladi

anoagask Reģ.: 18.06.2019
10 0 Atbildēt

Pieskaiti vērtības zudumu. Limo ar lapdance nebūtu daudz dārgāk

Kaapeec Reģ.: 23.09.2003
10 0 Atbildēt

Tas viss atgādina veco joku par to, ka dzīvot ir kaitīgi, jo katra nodzīvotā diena mūs tuvina nāvei par vienu dienu. Ēd ko gribi vai ēd ko negribi, brauc ar ko gribi vai ar ko negribi – jāmaksā tāpat par VISU. Dzīvi vajag izbaudīt, ja esi vēl spējīgs...

msh Reģ.: 16.04.2007
8 1 Atbildēt

Netehnisku jaunu mašīnu braucēju problēmas. Tā kā es aptuveni varu iedomāties kas varētu būt tajā ikgadējajā apkopē - ja nevajadzētu zieģeli servisa grāmatiņā, tehniskam cilvēkam tā ikgadējā apkope šajā situācijā varētu nozīmēt pasēdēt 10 minūtes zem mašīnas un papētīt situāciju...

nomiks Reģ.: 30.10.2002
7 0 Atbildēt

Vēl jādeaktivizē servisa paziņojums.

Salona un gaisa filtrus mainu pats, eļļu un filtrus pērku pats. Pri cipāviss, ko sagaidu no servisa - darbs eļļas nomaiņai, bremžu profilakse + vispārējā apskate

msh Reģ.: 16.04.2007
7 0 Atbildēt

Nu par to jau es runāju - tas sarakstiņš kāds ir manām mašīnām ikgadējā apkope, pamatā satur visādu lietu apskati...

Kā ir šīs desmitgades tačkām, servisu vēl var nomest pats lietotājs? Kad audī deviņdesmito vidū ieviesa šādu funkcionalitāti ar B5 un C4 A6 izlaišanu, tad varēja nomest tikai ar kompi - deviņdesmito beigās labojās un ieviesa ka var nomest spaidot puļķus, ne tikai ar kompi.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
6 0 Atbildēt

VAGiem var caur telefonu un speciālu moduli visu izdarīt.

Par citām markām nezinu, gan jau, ka tāpat kā VAG.

msh Reģ.: 16.04.2007
4 1 Atbildēt

Tas par ko tu runā ir diagnostikas aprīkojums pēc šodienas modes; ļoti iespējams ka tu pat runā par VCDS mobile. Jautājums ir par to vai var nomest bez jebkāda aprīkojuma.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
4 0 Atbildēt

VAGiem var nomest bez psmatojuma. Nomaina nàkamo apkopes intervàlu un done

iciks Reģ.: 29.05.2013
6 0 Atbildēt

Par visiem VAGmobīļiem nezinu, bet škodām esot tā. Ja pats manuāli noņemsi, tad būs fiksētais (laikam 10k km). Ja vēlies to, kas pats rēķina motorstundas un mēra eļļu, tad laikam ar kompi jāslēdzas.

msh Reģ.: 16.04.2007
5 0 Atbildēt

Šito bik apšaubu - eļļas maiņas aprēķins pēc kilometrāžas vai pēc longlife cikla - tas ir spidometra kodējums; negribas ticēt ka tā vienkārši paspaidot kodējums izmainītos...

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
5 0 Atbildēt

Dacijai vnk piespiež pogu ilgāk un intervals atiestatās.

insekc Reģ.: 24.03.2003
5 0 Atbildēt

Līdz šim esmu izticis bez zieģeļiem servisa grāmatiņās. Apkopes veicu pats.

mnm Reģ.: 25.01.2018
5 0 Atbildēt

Conqueror rakstīja: Vācieši aprēķinājuši, kas izmaksā lētāk - VW Golf, ID.3 vai Tesla Model 3.

Automobiļa iegādes cena ir viena lieta. Tā lietošanas un uzturēšanas izmaksas - pavisam kaut kas cits.

www.tvnet.lv/7055418/vaciesi-aprekinajusi-kas-izmaksa-letak-vw-golf-id-3-vai-tesla-model-3

šitais ir interesanti kā viņi dabūja šo ciparu.

Manā gadījumā 1.5 tsi dzinējs nobraukums 30k gadā (ne golfs bet škoda superb), bet domāju iegādes cenas stipri līdzīgas.

auto 5 gadi un 150 k garantija, iegādes cena 26 k.

tātad ja izmaksas 0.5 eur/km, tad jābūt 15'000 EUR gadā.

pat gadījumā ja atlikusī vērtība ir 0, tad gada izmaksas:

* vērtības kritums 26'000 / 5 = 5'200 EUR

* degviela - 30'000×1.3/7 = 2'730 EUR

* riepas ~400 EUR

* apkopes + dilstošo detaļu maiņa ~1000 EUR (precīzi nezinu)

* nodokļi ~100 EUR

* apdrošināšana ~400 EUR

------

kopā sanāk ~10'000, kaut gan atlikusī vērtība diez vai būs 0

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
4 0 Atbildēt

www.adac.de/rund-ums-fahrzeug/autokatalog/marken-modelle/vw/vw-id-3/

Skaties te

viņi rēķina, ka Golfs maksā 32 tūkst

mnm Reģ.: 25.01.2018
6 0 Atbildēt

nu ja golfs 1.5 tsi maksā 32 k, nobraukums 15 k gadā un atlikusī vertība pēc 5 g. ir 0, tad kaut kā tā arī sanāk ~0.5 eur/km...

vai nu viņi plano nežēlīgis nodokļus fosilajiem, vai arī tas aprēķins aiz ausīm pievilkts, lai elektro izskatītos labāk

msh Reģ.: 16.04.2007
9 0 Atbildēt

Gan jau pievilkts, līdzīgi kā to dara ekofani, lepojoties ar elektrības izmaksām uz simts kilometriem.

Tikko redzēju bildi, nofočētu no kaut kāda skandināvu autožurnāla - brauciens no stokholmas uz nicu ar diviem pseidodžipiem - XC60 dīzeli un jaguāru, i-pace, vai kurš tur bija tas elektriskais - lolvo to izdarīja ar trīs bākām degvielas un gandrīz 3x lētāk nekā jaguārs...

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
6 2 Atbildēt

saprotams. Ja jāuzlādējas lielceļu dārgajos elektroštepseļos.

Sparotiet, aritmētika ir tāda: ja ir pislonis, kas ir ar mieru iztērēt summu x par savas pakaļas pārvietošanu, tad no kapitālista viedokļa ir dumji no pisloņa paņemt summu x-y, kur nu vēl piemēram x/y! Tāpēc un galvenokārt tāpēc, kad piemēram, pirms gadiem pieciem, ieliku excel tabulā izmaksas benzīna golfam, dīzeļa golfam, un elektrogolfam izdalot uz 5 gadi vidējās izmaksas par km bija -+ vienādas. Kur viens vinnē pirkuma cenā, bet zaudē degvielā, tur otram viss ir... otrādi.

Pēc šādas loģikas tie, kas agrāk pirka benzīnvāģi par 25-30 tūkst, tagad mierīgi pirks elektrovāģi par 35-40 - un tur arī ir VW ID3. Un arī Tesla 3. Un vēl liela daļa pārējo.

msh Reģ.: 16.04.2007
8 0 Atbildēt

Kāds te vēl sakars ar kaut kādiem kapitālistiem? Tu vispār saproti kā rodas tā "dārgo štepseļu" cena? Pirmkārt, pati elektrība - kas tajā pašā vācijā nekāda lētā nav, kamēr dīzeļdegviela maksā kā pie mums. Otrkārt, pieslēguma jauda nav lēts prieks - par to kādam jāmaksā - klientam, protams. Treškārt, par uzlādes kasti un tās amortizāciju un apkalpošanu atkal kādam jāmaksā - protams, klientam. Un te ir tas āķis - ielejot savā dacītē degvielu, tu samaksā gan par degvielu, gan nodokļus, gan par sūkni un cisternu, gan elektrību kas darbina to sūkni, gan vēl radi pārdevējam peļņu - tu, galu galā, nepērc degvielu par biržas cenu, nē. Bet kad elektriskajai mašīnītei sanāk pēc šāda principa - ups, 3x dārgāk nekā ar dīzeli... Un tas NAV normāli, jo tas ir uzskatāms piemērs sliņķa tekstiem par to ka elektriskā kaste ir pārvietošanās brīvības ierobežošana - ja visiem veidiem tiek veicināts pirkt tādas mašīnas, ar kurām, kad vajag aizbraukt tālāk par darbu vai lielveikalu, izmaksas tādas, ka varētu braukt ar V8 benzīnu amerikāņu izpildījumā, un tas nesanāktu dārgāk

P.N. Parēķini kas vēl notiks ar cenu kad tai elektrībai ierubīs akcīzi tādā līmenī kā šķidrajām degvielām...

Volx Reģ.: 22.11.2018
3 3 Atbildēt

Akcīze sen jau ir ierubīta, OIK saucas.

Volx Reģ.: 22.11.2018
3 3 Atbildēt

Un MK noteikumos noteikts, ka ātrās uzlādes stacijas nedrīkst tirgot dārgāk, kā fosilo degvielu. Pieļauju, ja citur Eiropā arī ir šādi noteikumi ātro uzlāžu komersantiem.

650 Reģ.: 25.01.2017
6 0 Atbildēt

Tavuprāt, "ja" tai tur elektrībai ko "ierubīs", tad būs smalki atrunāts,ka "to" maksās tikai uzlādes tīkotāji? Tu kā elektrības lietotājs/parastais taču "nemaksāsi",vaneko? Līdzīgi kā tu "nemaksā" šobrīd par kābeļu rakšanu un piezīdes p-tu veidošanu.Marsieši par to maksā.Jā.Redzēs vēl, ko izdrirsīs trolejbussa "šoferis", kad (drīzumā) viņam pa "viņa" sabtransa joslu nonstopā vilksies pa priekšu kādi 50 tādi elektroaparāti.

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
9 0 Atbildēt

Kad viņi paliks daudz, tās priekšrocības automātiski pazudīs un sēdēs vien aiz kūpoša dīzeļa ar savu eko šmeko akumulātoru

Arī par stāvvietu piķos kā miļenkie! Tas tik īslaicīgs process, uzsēdina uz adatas, tikmēr maza sabiedrības daļa gūst no tā nelielu iegumu (atsevišķi eksemplēri pat lielu, ja var nolikt auto centrā uz visu dienu bez maksas)

msh Reģ.: 16.04.2007
4 0 Atbildēt

Tu esi pārāk liels optimists - tā kā mērķis ir elektrifikācija, tad, kad sāks elektriskajām mašīnītēm likvidēt priekšrocības, sāks skrūvēt augšā degvielai akcīzi - ja tā nebūs kārtīgi saskrūvēta jau pirms tam... Bez tāda gājiena ilgtermiņā elektromobilizācija nav iespējama.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
3 3 Atbildēt

Nav tāda reāla elektrifikācijas mērķa - ir tikai troļļošana un pārvietošanās brīvības ierobežošana - t.i. politiskie mērķi. Ja elektrifikācija būtu reāls mērķis, tad tiktu apspriesti nevis elektromobīļi, bet reālu elektrostaciju celtniecība.

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
4 0 Atbildēt

jā, troļļošana ir tava specialitāte.

www.energy-storage.news/news/amid-californias-heatwaves-and-fires-worlds-largest-battery-project-is-bein

ne tikai elektrostacijas, Kalifornijā būvē baterijas, jo saules un vēja ir tik daudz, ka nav kur likt.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
3 2 Atbildēt

Kad sapratīsi, kādēļ būvē baterijas, būs vērts ar tevi runāt. Bet ar cilvēku, kam liekas, ka lampiņas vajag ieslēgt tad, kad spīd saule, saturīga diskusija nesanāks.

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
5 0 Atbildēt

Kad izvilksi savu pārgudro IT pieri no (naftas) smiltīm, tad padomā vēlreiz, nevis atgremo savu mantru vēl un vēl.

Pat stingrie ogļu poļi griež savu tankeri citā virzienā

www.power-technology.com/news/poland-plans-major-investment-renewable-nuclear-energy/

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
3 0 Atbildēt

vai tad nu mums trūkst saules un vēja? tagad arī pūš tā ka cepures iet pa gaisu!

eidis Reģ.: 07.11.2001
5 1 Atbildēt

Tas atkarīgs no cepures malas platuma.

Cik saprotu, tad vēja turbīnas LV bez OIK ir zaudējumi. Tām jāsagaida jaunas tehnoloģijas - vai nu lētāks produkts vai efektīvākas. Saules baterijas LV pie jaunajām tehnoloģijām izmaksājas ~ 10g bez OIK. Jautājums vai tajās jaunajās tehnoloģijās nav apkopē jāgrūž kautkas.

eidis Reģ.: 07.11.2001
2 1 Atbildēt

sorry. Saules baterijas manai mājai izmaksājās 59 mēnešos. Jeb nepilnos 5 gados. Šis laikam nav slikts rādītājs

kontradmiral Reģ.: 07.12.2004
9 0 Atbildēt

eidis rakstīja: Tas atkarīgs no cepures malas platuma.

Cik saprotu, tad vēja turbīnas LV bez OIK ir zaudējumi. Tām jāsagaida jaunas tehnoloģijas - vai nu lētāks produkts vai efektīvākas. Saules baterijas LV pie jaunajām tehnoloģijām izmaksājas ~ 10g bez OIK. Jautājums vai tajās jaunajās tehnoloģijās nav apkopē jāgrūž kautkas.

Vēja turbīnu tehnoloģijas jau ir līmenī, ka var konkurēt bez OIK. Latvija šeit pamatīgi atpaliek pat Baltijas līmenī. Kas no vienas puses ir pat labi, jo sāks investēt modernākās iekārtās. Pats strādāju enerģētikā un Skandināvija un arī daudzas citas valstis arvien vairāk dodas zaļās elektrības virzienā - vējš, saule, AER, eksperimenti ar ģeotermālo, waste to energy utt. Latvijā to tā varbūt nemana bet nozare mainās un ogles lēnām zaudē savas pozīcijas arī Polijā, Vācijā. Gāze cīnās par savām pozīcijām un gāze es domāju kaut kādā līmenī paliks tirgū, jo ir lēta, ērta, samērā tīra fosilā enerģija, kas var nosegt pīķa slodzes un kalpot kā rezerves jauda, kas zaļā enerģija nespēj nodrošināt pieprasījumu. Lielos potenciāls ir ūdeņradim, kas ir sava veida akumulators elektrībai, kad elektrība ir lēta - sakrīt, kad ir daudz saules, vēja un HES daudz ūdeņu, tad ar lēto elektrību ražo ūdeņradi, ko šobrīd izskatās var efektīvāk izmantot smagā transporta nozarē. Es domāju, ka elektrības saražošanas "zaļums, arvien vairāk tiks sakārtots. Paliek jautājums par elektroauto akumulatoru ietekmi uz vidi. Kur arī notiek attīstībā un sāk būvēt pārstrādes rūpnīcas.

msh Reģ.: 16.04.2007
5 0 Atbildēt

Tevis nosauktās valstis no vienas melnās enerģijas iet uz citu, vēl melnāku enerģiju... Vienā citā tofikā viens bija padalījies ar šito viģiku - noskaties, ir interesants

P.N. Šitai tēmai vispār ir cits tofiks.

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
3 0 Atbildēt

...has been analyzed by seven academic reviewers and one editor from the Climate Feedback fact-checking project; the reviewers conclude that Shellenberger "mixes accurate and inaccurate claims in support of a misleading and overly simplistic argumentation about climate change."...

msh Reģ.: 16.04.2007
4 0 Atbildēt

Par vienkāršošanu jāpiekrīt - tur tas piemērs par franciju ir neprecīzs, viņš piemirsa pateikt ka aizvietojot kodolreaktorus ar saules paneļiem un gāzi, ne tikai palielināsies oglekļa dioksīda izdalīšanās, bet arī to ka gāze tiks kurināta jūtami neefektīvākajās gāzes turbīnās...

Savādāk - parasta dubļu mētāšana no uzpirkto zinātnieku puses. Vai tas kekss ir "cilvēka izraisītas globālās sasilšanas noliedzējs"? Nē, viņš, kā jau tajā viģikā var redzēt, tai pilnībā tic - problēma ir tā ka viņš māk rēķināt un tā vietā lai aicinātu atbalstīt zaļos piznesmeņus, aicina būvēt kodolreaktorus - tāpēc arī viņš tiek "analizēts".

saf Reģ.: 20.07.2006
2 0 Atbildēt

eidis rakstīja: sorry. Saules baterijas manai mājai izmaksājās 59 mēnešos. Jeb nepilnos 5 gados. Šis laikam nav slikts rādītājs

Un kā ar akumulatoriem? Kad tie atmaksājās?

eidis Reģ.: 07.11.2001
2 1 Atbildēt

Kādiem akumulatoriem? Šis bija Enefit piedāvājums caur tīklu. Akumulatori nav vajadzīgi. Protams biržas rezultātā atmaksāšanās laiks var mainīties.

saf Reģ.: 20.07.2006
4 0 Atbildēt

Tad nekas tur pa 5 gadi nevar atmaksāties. Vislielākā ģenerācija ir pa dienu, kad neviena nav mājās un nav kas tērē, tātad, lielākā daļa kas tiek saražota tiek nodota par biržas cenu, kas ir gaužām maza. Cik bija jauda un cik maksāja tie saules paneļi?

kontradmiral Reģ.: 07.12.2004
4 0 Atbildēt

Paziņa, kurš ir nopircis elektroauto (to pašu Renault, ko Fiqsy piedāvā) salika uz jumta kārtīgi daudz saules bačas. Viņš rēķina, ka atdeve būs ~7%, kas jau ir labi pret banku piedāvātajiem 0, ar kapeikām. Viņš bija plānojis pilnībā nobarot pašpatēriņu t.sk. auto uzlādi.

Ja pats nav inženieris/montētājs un nepērk pa taisno no ķīniešiem, tad neticu, ka saules bačas var piecos gados atmaksāties. ap 10 gadiem izklausās ticamāk. Man šķiet, ka drīz pieņems labvēlīgākos nosacījumus neto uzskaitei. Kad arī OIK un/vai sadale nebūs jāmaksā, tad atmaksāšanās laiks varētu nedaudz uzlaboties

eidis Reģ.: 07.11.2001
2 0 Atbildēt

Cik atceros, Enefita piedāvājums kāreiz bija neto

eidis Reģ.: 07.11.2001
3 0 Atbildēt

5 gadi ar kalkulatoru sanāca. Nav testa dabā. Ņemot vērā, ka iesniegtais aprēķins bija ar mērķi nosegt 100% patēriņu (bez biržas svārstībām), tad piedāvātā cena (summa izmaksājamā visos periodos) izdaīta ar esošo vidējo maksājumu sanāca nepilni 5 gadi. Tas neir slikti, ja kkur nav pieskaitīts milzīgs optimisms.

Manu skepsi tavā garā tas čalis sedza ar skaidrojumu, ka kkādus pāris gadus esot uzlabota enerģijas uztveršana. Tgd ražojot arī zem mākoņiem un netiešos saules staros. Skaidrojums bija visai ticams.

Realitātes prūfa nav, bet bija piedāvājums aiziet paklausīties reālu lietotāju. Tā, ka saprotu, ka kautko ir izgudrojuši tajā laukā

kontradmiral Reģ.: 07.12.2004
4 0 Atbildēt

Paskaties enefit vai elektrum lapās. Tur ir redzami gan indikatīvie lielumi investīcijām, gan saules saražotās elektrības apjomam. Nu tur labi, ja 10 gados nauda atnāk atpakaļ t.i. neņemot vērā naudas izmaksas.

eidis Reģ.: 07.11.2001
2 1 Atbildēt

Man bija personīgā lapa. Pie manas būves piestrādāta. + domāju, ka tur kāds kārums jaunam klientam arī bija. Ņemot vērā, ka apkure - siltumsūknis, sanāca labi.Es gan nezinu kas notiek ja silta ziema un ražošana aiziet plusos.

Ko citu lai ņem vērā ja ne naudu? Principā naudas bilance ir universāla un tāpēc panaceja.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
7 0 Atbildēt

Ko teiksiet

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
4 0 Atbildēt

Jau tagad skatījos uz mersi, nākamais auto, iespējams, būs šis! Mati sirmi, pienācis būs laiks Mercedes

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
4 0 Atbildēt

Nu jā vēlies ko izvēlies, katram kažokam savas blusas. Bet nu tas blogeris pareizi saka, pa daudz tās pogas uz stūres, kas tālāk...ekrāns stūres vietā. Bet tā jau daudzas interesantas inovācijas. Bet gribās to stūrēšanas prieku just, nevis lai auto tevi vada

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
5 0 Atbildēt

Nu tam var nopirkt otru auto, retro ar mešalku

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
5 0 Atbildēt

Var bet vai tam visam pietiek laiks.

Sēžam ar paziņu pie zaļā restorāna, jau vakars un satumsis. Viņam jaunais range rovers labs audio, labi skan. Bet lai viņš neslēgtu energy save ir jātur, ja tā var teikt, ieslēgtu aizdedzi. Resultātā spīd visi ekrāni, lāzeri un ledi... Var jau noteikti kur tur to visu atslēgt, vai pārstatīt...

eidis Reģ.: 07.11.2001
3 0 Atbildēt

Aizdedzi turēt ieslēgtu ir slikti - beigsies ar jump start.

Parasti paturot power pogu, radio ieslēdzas arī bez aizdedzes.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
7 0 Atbildēt

Ļoti interesants materiāls. Garš bet ĻOTI iesaku atvēlēt laiku un noskatīties. Kam nav pacietība 27-30 min, kas smejās par UAZ 45-49...no 49 vispār ĀRPRĀTS

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
7 0 Atbildēt

Labs video Patiešām, reāls pierādījums, ka elektronika nespēj visu.

msh Reģ.: 16.04.2007
7 0 Atbildēt

Kāpēc lai elektronika kaut ko spētu? Kad ir runa par bezceļiem, elektronika ir tikai lēti centieni izlāpīties izmantojot mašīnā jau esošās sistēmas, lai nevajadzētu mašīnu aprīkot ar adekvātiem dzelžiem. Kā tev šķiet, kas ir labāks - fiziski bloķējams diferis vai EDL? Protams ka bloķis; tas pievada visu griezes momentu ritenim kuram ir saķere, kamēr EDL pusi griezes momenta atstāj otras puses bremzē. Tas pats ar piekari, kur elektronika un kosmosa risinājumi piekarē ir domāti lai ceļa mašīnai mēģinātu piedot kaut kādu bezceļu funkcionalitāti, bet gala rezultāts, protams, sanāk sūdīgāks nekā pilnvērtīgam džipam [kurš ir draņķīgs uz ceļa]...

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
2 0 Atbildēt

Par šo bija pagara diskusija UK forumos. Sausais atlikums: varbūt tā bija, bet varbūt arī video montāžas speciālistu darbi. Kā zināt, vai šoferis atlaida bremzi vai nē?

anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 0 Atbildēt

Jaunais defs ir stilīgs parketnieks, kāda jēga salīdzināt ar nopietnu bezceļa tehniku ala UAZ. Pie tam visu izšķir riepas - gan jau uazam bija MT, bet defam parasts M+S. 4x4 T40 uzbrauktu un vēl piekabi uzvilktu

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
4 0 Atbildēt

Slapji māli ir nopietns šķērslis. Visu cieņu defam, tas ļoti augstu uzbrauca ar tām riepām necilajām Es par to nebremzēšanos...

Suzuks bija apauts pienācīgās tupelēs un bez pasažieriem. Varbūt tam uaz palīdzēja tieši tie trakie iekšā sēdētāji, kas tur spieda uz riteņiem?

anoagask Reģ.: 18.06.2019
2 0 Atbildēt

Krava uzlabo saķeri aizmugures piedziņai, un traktoram atsvari, lai nerauj priekšu gaisā. UAZam 4x4 režīmā tie cilvēki maz ko maina

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
1 0 Atbildēt

Kāpēc traktoram atsvarus liek uz aizmugures riteņiem, un riepās aizmugurē papildus sapilda šķidrumu? Lai nerauj priekšu gaisā

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Tāpēc, ka tratoram ir jāvelk kaut ko, nevis tikai jāved sevi. Palielināt svaru sevis pārvadāšanai ir pilnīgs sviests (ar izņēmumu - slikti izsvaroti kravas auto, kam bez kravas uz pakaļējās ass pietrūkst svara salīdzinājumā ar priekšējo asi) .

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
9 0 Atbildēt

Principā, atceros savu ex BMW 5er Xdrive. Ja izslēdz pretbuksēšanu, pilnpiedziņa sparīgi maļ sniegu ar visiem 4 riteņiem. Ja pretbuksēšana ieslēgta, viss ātri beidzas ar pilnīgu vilkmes apslāpēšanu un sekojošu... iesēšanos sniegā. Šī iemesla dēļ jāatzīst, patiešām braukt ar baudu ar pilnpiedziņu ziemā - tikai un vienīgi bez pretbuksēšanas sistēmas.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
6 0 Atbildēt

ZZZZ rakstīja: Ko teiksiet

Man nepatīk. Tāds, ar cirvi iztēsts. PIe tam, manuprāt, luksus mašīnai ļoti nepiestāv tās mazās ventilatora restes. Vot, iepriekšējā, tb, šī brīža S-klase ir skaista.

arba Reģ.: 16.12.2002
6 0 Atbildēt

Cik no visiem pasaules defenderiem brauc malaina kalna ?

Un vik brauc pa ielu ?

Razotaja uzdevums ir pardot vairak !!!! Un te ari uzdevums - lai labi brauc pa soseju un saglaba iespeju kadreiz ari nobraukt no tas !

Vai visas tas smukas meitenes, kas brauc ar paaugstinatiem auto velas braukt ar istu džipu ?

msh Reģ.: 16.04.2007
5 2 Atbildēt

Cik no visas pasaules defenderiem brauc mālainā kalnā? Nūūū... Es domāju ka diezgan liels procents - neaizmirsti ka iepriekšējais defendera modelis kuru pārtrauca ražot diezgan nesen, pēc 33 gadu ilga ražošanas cikla, bija darba zirgs, nevis krāna garinātājs.

Abet par to pēdējo, pseidodžipos reti pie stūres sēž skaistas sievietes, pamatā neglīti krokodili, kuri savu dabisko skaistumu norāvuši podā, uzmālējot puskilo špahteles, nokrāsojot matus, pielīmējot nagus utt...

anoagask Reģ.: 18.06.2019
4 0 Atbildēt

+1. UK u.c. viņus daaaaudz izmanto kā darba auto zemnieki, elektrokompānijas utt, arī citur kur bija UK kolonijas. Itālijas kalnainajos apgabalos arī daudz defu redzēju. Nenokaujama 4x4 bundža, komforts gan 0.

Nevis 33 bet 63 gadus ražoja veco defu

msh Reģ.: 16.04.2007
5 0 Atbildēt

66 ja skaita klāt trīs priekšgājējus modeļus, ar kuriem diezgan daudz kopīga.

Mani tajā kastē sevišķi fascinē tā varēšana pārskrūvēt jumtu...

GB12 Reģ.: 29.03.2011
8 2 Atbildēt

"Abet par to pēdējo, pseidodžipos reti pie stūres sēž skaistas sievietes, pamatā neglīti krokodili, kuri savu dabisko skaistumu norāvuši podā, uzmālējot puskilo špahteles, nokrāsojot matus, pielīmējot nagus utt."

Lauķa aizspriedumi...

Un visas skaistās sievietes brauc ar otrajiem trušiem un astoņdesmitajiem audī.

darklight Reģ.: 29.10.2013
6 0 Atbildēt

Visskaistākās brauc ar močiem

Bet vispār sievietēm tie džipi dod kaut kādu mistisku drošības sajūtu. Vairākas man ir apgalvojušas, ka, sēžot parketniekā, daudz labāk varot redzēt ceļu un vispār braukt esot vieglāk. Es to nesaprotu, bet tāds nu tas viedoklis ir.

Volx Reģ.: 22.11.2018
4 0 Atbildēt

Tieši tā. Mana sieva ar saklausījusies kolēģes pieredzi ar šādiem uzstādījumiem paņēma Tuksonu.

Esot augstā sēdēšana, slidenā laikā pieslēdzas 4x4........neviens tur nedomā par braukšanu laukos vai bezceļos. VIenkārši papildus drošība, pārliecība par drošāku braukšanu.

msh Reģ.: 16.04.2007
3 0 Atbildēt

Nuja, slepkavas drošība.

Ja tādi bija tie argumenti, varēji viņai piedāvāt kādu A4 quattro vai kādu subāru...

Volx Reģ.: 22.11.2018
3 0 Atbildēt

A4 tak nav augstā sēdēšana. Tika piedāvāts SeATS, mazā ateca. Subārus varētu, bet līdz tiem netika. Nākošreiz

msh Reģ.: 16.04.2007
1 1 Atbildēt

Nu un priekš kam to augsto sēdēšanu? Patīk augstā sēdēšana - pirms pirkšanas vajadzēja iedot pabraukt [vai vismaz iekāpt] kādā nopistā T4 busā un belarusā. Belarusā, lai pēc tam, kad esošais variants - pārvietoties sēžot uz virtuves taburetes - liksies par zemu, saprastu kāds ir nākamais līmenis...

Volx Reģ.: 22.11.2018
1 0 Atbildēt

Cilvēks grib un pērk, kas tur nesaprotams. Vai tad mums vajag atgriezties laikos, kad visiem jābrauc ar vienu modeli, piemēram Golfu vai Audi? Tā ir masveidīga parādība ar tiem SUViem, tas nav nekāds brīnums. Un tu stāsti tā itkā cilvēks nekad nebūtu braucis ar citām mašīnām un šitā vispār būtu pirmā nopirktā mašīna viņa dzīvē.

msh Reģ.: 16.04.2007
5 1 Atbildēt

Nepaliec smieklīgs. Lauķa aizspriedumi varētu būt uzskats ka visi tie mēsli dod skaistumu...

GB12 Reģ.: 29.03.2011
7 0 Atbildēt

Mēs te vispār nerunājam par to, kas sievietei dod skaistumu, bet par to, ka "ar pseidodžipiem pamatā brauc nevis skaistas sievietes, neglīti krokolili". Izskatās, ka tevi kompleksos iedzinušas ne tikai jaunas mašīnas, bet vēl arī sievietes... laikam kāda cacīte kaut kad pateikusi, ka esi pārāk resns un ar pārāk sūdīgu auto brauc...

msh Reģ.: 16.04.2007
3 1 Atbildēt

Labs mēģinājums, bet pilnīgi garām, bet nu ko var gribēt no cilvēka kurš mēģina otram piesiet kompleksus. Bet nu gadās; neesi vienkārši vēl sapratis kādi vaļasprieki, mode un vecums mēdz būt sievietēm kuras pārvietojas ar stilīgām un dārgām mašīnām - tās, kas neietilpst tajā grupā, ja stūrē kaut ko lielu, tas visdrīzāk būs buss vai kabluks.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
2 0 Atbildēt

Nu jā, kurš alkāns ies pats atzīt, ka viņam ir problēmas?

Bet, nu, skaidrs, skaistās sievietes stūrē otros trušus, astoņdesmitos audī, busus un kablukus... kļūst arvien jautŗāk...

arba Reģ.: 16.12.2002
2 0 Atbildēt

Kadu drosibu dod augsta sedešana ?

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
4 0 Atbildēt

dibenu pret asfaltu nevar noskrāpēt

GB12 Reģ.: 29.03.2011
7 0 Atbildēt

Nevis drošību, bet drošības sajūtu... Kaķis arī visdrošāk jūtas, sēžot kaut kur augšā un kontrolējot apkārtni...

anoagask Reģ.: 18.06.2019
4 0 Atbildēt

Pārskatāmība. SUV logu līnija ir kripatu zemāk, un sēdēšana kripatu stāvāk, lielāki spoguļi - līdz ar to labāka izpratne par to, kas notiek apkārt.

Cepums reklāmistiem, kas iemasējuši, ka SUV ir droši.

Es gan kā otro mašīnu ģimenē tajā budžetā ņemtu ko jautrāku - vislabāk yaris gr - 4x4 un 250hp. Tur gan laikam atpakaļpirkums mazs un apdrošināšanas sliktas.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
4 0 Atbildēt

Drošību neapdauzīt durvju apakšmalu un nenoraut bamperi uz stulbām augstām apmalēm, ka lielākoties ir tieši tik augstas, lai parastajai mašīnai ķertos / atsistos.

iciks Reģ.: 29.05.2013
4 1 Atbildēt

Savādi, bet es ar vieglo auto kaut kā izteikti šādas problēmas neizjūtu.

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
11 0 Atbildēt

Augsta sēdēšana dod iespēju cilvēkiem ar stīvu/sāpošu muguru vieglāk izkāpt no auto. Īpaši, ja jāizkāpj uz augstāka trotuāra.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
8 0 Atbildēt

Iespēju neapdauzīt galvu un nelikties deviņos līkumos, liekot un sprādzèjot sedekliti bērnu.

iciks Reģ.: 29.05.2013
8 0 Atbildēt

Liekšanās deviņos līkumos jau nu liekas mazliet pārspīlēta. Un vēl jo vairāk tāpēc, ka lielākoties to dara relatīvi jauni cilvēki, ne jau cilvēki pensijas gados ar iespējamām muguras problēmām.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
3 0 Atbildēt

Derētu zināt, ka mūsdienās muguras problēmas nav tikai vecu cilvēku "privilēģija" un pat ja tā nebūtu - vai mēģini apstrīdēt, ka ērtāk tomēr ir to darīt SUV augstumā (īpaši vēl, ja auto stāv pie apmales)? Pārspīlēta - protams, nebiju iedomājies, ka kāds burtiski uztvers, ka cilvēks spēj saliekties deviņos līkumos

iciks Reģ.: 29.05.2013
2 0 Atbildēt

Neapstrīdu, ka kādam arī 20 gados noteikti ir sačakarēta mugura, taču nez vai tas ir tik masveidīgi, kā tie lielā apjomā sapirktie kaškajveidīgie.

P.S. Daļai pircēju pilnīgi noteikti bērnu vēl nemaz nav - cita mūsdienu tendence. Tā ka nez vai tas būs galvenais arguments izvēloties šādu auto.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
12 0 Atbildēt

Nekad nav bijis krosovers. Neizjūtu īsti vajadzību. Tomēr braukts pie stūres ir vairākiem krosoveriem. Patika

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
10 1 Atbildēt

Vienmēr ir atšķirība starp vajadzību un gribēšanu. Teikt, ka krosovers ir vajadzīgs, nevaru, bet patīkamāks braukšanai ir visur, izņemot garus gabalus pa bāņiem - tam noteikti zemie auto ir piemērotāki.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
7 0 Atbildēt

Līkumainā šosejā arī zemais auto ir baudāmāks. Augstāks smaguma centrs un lielāka masa dara savu

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
3 0 Atbildēt

Subjektīvi nepiekritīšu par to, ka vieglais baudāmāks - uz sausa perfekta asfalta sacīkšu režīmā varbūt. Bet pa bereinu vai slidenu ceļu SUV piekare + pilnpiedziņa ir daudz baudāmāk. Un pilnīgas muļķibas par "lielāko masu" - sievas tagadējais SUV ir vieglāks par iepriekšējo sedanu.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
4 0 Atbildēt

auto paliek vieglāki, jo vairāk izmanto augstās stingrības tēraudu un alumīniju - ekoprasību izpildīšanai

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Nepaliek jau nu gan vieglāki. Tieši otrādi. Arvien lielāki un smagāki. Salīdzini kaut vai golfus pa paaudzēm.

iciks Reģ.: 29.05.2013
1 0 Atbildēt

Piekrītu Bradypus.

Un tas ir visai amizanti - allaž var redzēt ziņas ar tekstiem "jaunais auto X paaudzes Y modelis ir par 35 kg vieglāks par tā priekšteci, jo izmantots alumīnijs un novatoriskas tehnoloģijas". Tajā pašā laikā svars tik aug un aug...

Man šķiet, ka par to kādreiz arī A.Jansons rakstīja un raksts noteikti atrodams.

darklight Reģ.: 29.10.2013
9 0 Atbildēt

Vienīgā reize, kad es novērtēju krosovera priekšrocības, bija pēc operācijas. Mammas Mokā ar sagrieztu vēderu bija krietni vieglāk ielīst nekā Leonā

Modano Reģ.: 25.11.2019
12 0 Atbildēt

Manuprāt, SUVi ir ļoti laba lieta. Universāls kareivis. Komfortablāk pa rīgas grubuļainajām ielām, forši sēdēt augstākā pozīcijā, kaut gan tagad tik daudz SUV ielās, ja grib sēdēt augstāk par citiem, jābrauc ar fūri.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
9 0 Atbildēt

Ar busu braucot var redzēt pāri gan SUV, gan īstiem 4x5

eidis Reģ.: 07.11.2001
4 4 Atbildēt

Riepas dārgas, remonti dārgi, degvielu rij, uz līkumainiem kalnu ceļiem pat bīstami (tikko to parbaudīju), grubuļainām ielām neekonomiski - lielāka neatsperotā masa rada lielākus postījumus. Sēdēšana fūrē vēl augstāka. Attiecībā uz kupenu izbraukšanu - tas ir tā kā 1x gadā braukt snorkelēt un tāpēc visu gadu staigāt ar masku un trubiņu (c) Klarksons.

Es domāju tīri ponti bez praktiskas jēgas.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
8 0 Atbildēt

"Riepas dārgas, remonti dārgi" - iedomas

"degvielu rij" - jā, pie bāņu ātrumiem parādās pamanāma atšķirība, citādi nav tur nekāda "rij", bet nedaudz lielāks pateriņš

"lielāka neatsperotā masa rada lielākus postījumus" - kur tā lielākā neatsperotā masa rodas? Sapņos? Bet paši piekares elementi ir izturīgāki.

"Sēdēšana fūrē vēl augstāka" - fūrē ir jārāpjas, sedanā jālien, SUV vari pienākt un ērti apsēsties.

"Es domāju tīri ponti bez praktiskas jēgas." Kas ir ponti? Un kas ir jēga? Pēc manas izpratnes ponti ir kaut kāda statusa demonstrēšana citiem, bet personīgais komforts ir jēga.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
6 0 Atbildēt

Retā reize, kad varu parakstīties zem gandrīz katra pusija vārda. Gandrīz, jo nepiekrītu īsti par to piekares elementu izturību. Pa lielam, tur viss izturības ziņā ir līdzīgs kā vieglajam, "pareizajam" auto.

Arguments par fūri vispār smieklīgs...

eidis Reģ.: 07.11.2001
5 2 Atbildēt

Es saprotu, ka uz SUV fizika nedarbojas?

Lielāki ripuļi = lielāka cena= lielāka masa = lielāka enerģija ar kuru iedarbojas uz mezgliem = lielāki postījumi= lielāku mezglu nepieciešamība = lielāka cena.

Lielāka masa = lielāks enerģijas patēriņš = lielāks degvielas patēriņš (īpaši paātrinoties). Visiem SUV ir krietni lielāka masa kā analoģiska SALONA izmēra ne SUVam. XC 90 D5 pilsētā stabili turē'jās ap 13. Trasē ap 9. Testēju ļoti ilgi.

Par pontiem. Kautkā miniveni ar analoģisku sēdpozīciju diezkapēc īpašu atsaucību nesaņem. Ar personīgo komfortu tur viss ir kārtībā. Bet nu tas statuss un demonstrācija..... Atceros, ka manu paziņu lokā pirmais SUV nopirka izbijis ments. Melnu Tucsson. resns, smieklīgs, bez naudas, bet nu vajadzēja. Melnu!

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
5 0 Atbildēt

SUV nav lielāki ripuļi. Esi kaut ko sadomājies. Līdz ar to izmet visas savas vienādības zīmes. Sievas SUV vajag lētākas riepas, nekā tā paša ražotāja sedanam, ar ko viņa brauca iepriekš (neskatoties uz to, ka tiek pirktas SUV stiprināto bortu riepas - varētu vēl lētāk, jā gribētu) - esi aicināts izglītoties un izdomāt, kādēļ sedanam riepas bija dārgākas.

Tieši tāpat - nomainot sedanu uz SUV, siev tika pie VIEGLĀKA auto. Parādi man to 7 vietigo vieglo, kas ir vieglāks par XC90, kuru piemini.

Miniveni patīk daudziem un tikpat daudziem nepatīk. Ja vien nevajag tās daudzās vietās, SUV "ieliek" minivenam gan vadāmībā, gan neceļos, tādēļ izvēle ir savam komfortam, nevis tevis iedomātajam "statusam". Tev tiešām šķiet, ka Tiguan, Karoq vai Juke ir baigie statusa auto?

eidis Reģ.: 07.11.2001
5 2 Atbildēt

XC 90 bija kautkādas speciālās riepas. Iespējams, ka tavai sievai ir paaugstinatais hečbeks, ne SUV.

Tas XC 90 nebija 7 vietīgs un tas arī nav 7vietīgs (tikai sabojāta fntāžija to ļauj saukt par 7 vietīgu).

Nu kā - Tiguan ir Polo ar pontiem, Karoq - Fabia ar pontiem, Juke - Micra. Ja nevajadzētu pontus, bāzes auto ir stipri lētāks, drošāks un vienkāršāks.

Salons gan arī vienkāršāks, bet ietilpība analoģiska (telpa virs galvas neskaitās - to nevar izmantot praktiski. Tikai plātīšanās nolūkos).

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
3 0 Atbildēt

Ir SUV riepas - t.i. ar speciāli pastiprinātiem bortiem. Tādas var likt un nelikt pēc izvēles jebkuram SUV. Ir vērts likt, ja brauc atbilstoši SUV spējām - agri vai vēlu parastā riepa cietīs uz kādas asākas bedres malas. Bet tās ir lētākas par sedana riepām dēļ vienas citas atšķirības - pateikšu priekšā - Latvijā šāda prasība nav obligāta.

XC90 ir 7 vietigs. Un trešajā rindā ietilpst arī pieaugušie un joprojām paliek vieta bagāžniekā visu 7 cilvēku mantām.

Sievai ir XC60 - diez vai saucams par paaugstinātu hečbeku.

Un par pontiem saukt mazauto aizstāšanu ar auto, kurā pieaudzis cilvēks vismaz var ielocīties un ielikt somu, proams, var, bet diez vai tas kādu pārliecinās.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
3 0 Atbildēt

Nu jau tu sāc močīt tāpat kā msh...

eidis Reģ.: 07.11.2001
4 1 Atbildēt

Vecs, nīgrs....

Visā visumā man nav problēmu un ar entuziasmu piedalos visādās tehnoloģiskās, domāšanas un procesu inovācijās, bet tas SUVidotisms mani kaitina. Ir bijis ilgstošā lietošanā gan Volvo, gan MB, esmu nomājis (neizvēloties, vnk upgrade) dažādus un vienmēr nonāku pie viena secinājuma - brauc tie nožēlojami.

Vajadzētu nopirkt jaunu auto, bet visu perimetru aizņēmuši šitie grabuļi.

Vobšem visa pasaule pret mani .... un msh

GB12 Reģ.: 29.03.2011
2 0 Atbildēt

Nu, nu, tik traki jau nav - sākot ar visādiem mazajiem clio, polo, korsām, A1, tad ar kompaktajām astrām, trušiem, korollām, čivikiem, vidējā galā pasātiem insignijām, 508, talismaniem, kamrijiem a4, c, 3-er, nu, un prēmiuma gs, a6, e, 5...

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

Tieši tā - vecs, nīgrs... Esi pamanījis, ka visiem nav tāda pati gaume kā tev (kas ir pilnīgi normāli) un sāc tam izdomāt kaut kādus sviestainus "argumentus", lai vismaz vārdos pazemotu tos, kam savādāka (kas ir kretīnisms).

msh Reģ.: 16.04.2007
3 0 Atbildēt

Hm, par tiem sviestainajiem argumentiem - parasti tu esi objektīvs, bet šoreiz, lai aizstāvētu savu suvidiotismu, dabūji salīdzināt pirkstu ar krānu, lasīt - dažādas nesaistītas mašīnas...

SUVam nav lielāki ripuļi - nu jā, nav - ja parastajai mašīnai uzmet koka ratu riteņus lai būtu stilīgi, un beigās sanāk tāds pats izmērs - bet parastajai mašīnai var uzlikt arī mazākus ripuļus, bet suvam var arī nevarēt; lielāks svars var arī nozīmēt lielākas bremzes... Suvam, protams, būs stiprāka piekare - lai izturētu lielāku svaru - gala rezultāts gan būs tas pats kas parastajai mašīnai, tikai jānoloka lielāks kāposts remontos... Vai arī otrs variants, kur tā piekare nav stiprāka, bet ir tāda pati kā radniecīgam sedanam/universālim/hečbekam...

Skatāmies tālāk - sieva iekāpjot XC60 iekāpa vieglākā mašīnā - nē nu kāpēc gan ne, mašīnas ir dažāda svara; no smagākas vieglās mašīnas iekāpa vieglākā pseidodžipā - tas tagad ir labs arguments? Adekvāts arguments ir salīdzināt pseidodžipu XC60 ar tās mašīnas bezpontu versiju kas saucas V70 - starpība ir neliela, bet ir, un neliela gan jau tāpēc ka V70 ir universālis, kamēr XC60 ir piepūsts hečbeks, tb V70 izskatās ka ir bik garāks. Vēl tu gribēji redzēt septiņvietīgu vieglo mašīnu kas vieglāka par XC90 - lūdzu, volkswagen sharan - paskatos esošā modeļa specifikācijas, ups, 2.0 TDI 4motion pašmasa ir 100 kilo mazāka kā vieglākajam XC90 - un tas ir minimikroautobuss šarāns, ir tak vēl septiņvietīgi universāļi, ja labi gribēsies, varēs atrast vēl vieglāku...

Visbeidzot, tu izteicies slikti par "minimikroautobusu" piekari - jā, bet problēma jau ir nevis virsbūvē, bet mērķauditorijā. Tu vēlies braukt ar lielu kasti kas uzvedas kā normāla mašīna - jo tieši to arī autoražotāji ar saviem PR speciālistiem tev ieborējuši, ka tev vajag pseidodžipu un ka tas spēj aizvietot universāli - un tā nu tur ir attiecīga piekare, un, iespējams, vēl kosmosa tehnoloģijas piekarē, lai mēģinātu salauzt fizikas likumus, uz īpašnieka maciņa rēķina. Tikmēr minimikroautobusi tiek pozicionēti kā ģimenes transportlīdzeklis - esi redzējis kādu minimikroautobusu, kurš tiktu reklamēts esam sportisks un ar agresīvu izskatu? Diez vai - un tā nu tās mašīnas tiek apgādātas ar attiecīgu piekari, jo trīs bērnu mātei svarīgāk varētu būt mīksta piekare...

P.N. Vai esi savas ģimenes kastes jau aprīkojis ar attiecīgu aprīkojumu lai mazāk traucētu tiem, kam ir "savādāka gaume"? Respektīvi, kā minimums, lielus dubļu aizsargus; ļoti vēlams arī priekšā novietotas kameras un aizmugurē novietotus ekrānus. Atšķirīga bet citiem netraucējoša gaume ir tad, ja tu izvēlies nokrāsot savu sedanu rozā krāsā un to aprīkot ar niķelētiem riteņu diskiem - bet vēlme pēc mašīnas, kurā nevis ērti jāiesēžas bet jāierāpjas, un tas nekas ka citiem diezgan neslikti traucē - tas ir bišķi cits stāsts...

GB12 Reģ.: 29.03.2011
10 0 Atbildēt

Riepas dārgas? Hmmmmm, manam F07 530. vieglajam ir R20, mazākais iespējamais izmērs - R18, bet tādi ir reti sastopami 0 pārsvarā vai nu R19, vai R20... X5 ir tieši tas pats.

Līdzīgi ir ar 3.sēriju un X3 - pārsvarā var redzēt R17 un R18, pa retam kāds R16.

Domāju, ka lielākus (attiecīgi, dārgākus) ripuļus SUViem liek tāpēc, ka vienkārši labāk izskatās. Ar mazliem baloniem izskatās vienkārši pretīgi. Bet uzlikt jau var, ja par izskatu PO.

Reku, mums te ir jūzeris ar Renault neSUV, kuram VIENĪGAIS pieejamais izmērs ir R20.

msh Reģ.: 16.04.2007
7 3 Atbildēt

Kur tev tavā tačkā ir paslēpies "vieglais"? Vieglais ir piecsimtais sedans vai tūrings, nevis tavs "gribu būt iks pieci".

Tavs stāstījums par izmēriem galvenokārt ir stāstījums par cilvēku problēmām ar galvu. Kā mēs tikko noskaidrojām - normālas vai puslīdz normālas riepas izskatoties pretīgi; ja mašīna izskatās kā mašīnai jāizskatās, fuj pē, ja mašīnas riteņi izskatās pēc karietes riteņiem, cool. Un kad jau reiz wannabesport/wannabekarietes izskats ir pirmajā vietā - susprise, surprise, izrādās ka tās karietes riteņu gumijas uzlikas maksā dārgi. Pēc tam mēs vēl uzzinām ka pseidodžipus vajag, jo pie mums ir slikti ceļi - protams, pa bedrainiem ceļiem braucot vislabākā disku un riepu kombinācija ir 20" zemprofils, nu kā radītas priekš pseidodžipa...

Bet tā uzpūstā scenika mizas tu te piesauc ne pa ķeksi - tam ir īpatnējs riepu izmērs, jo ražotāja inženieri ir aprēķinājuši ka tā var savienot vajadzīgo saķeri un nestspēju ar pēc iespējas mazāku rites pretestību - līdzīga situācija kā ar i3 īberīgajiem ripuļiem. Tikmēr tavas 20 collu mizas ir kaut kas diametrāli pretējs - rites pretestību, salīdzinot ar tām, kas mauktos uz 18" diskiem, tās visdrīzāk tikai palielina.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
6 0 Atbildēt

"Kur tev tavā tačkā ir paslēpies "vieglais"? Vieglais ir piecsimtais sedans vai tūrings, nevis tavs "gribu būt iks pieci"."

Kur tas ir rakstīts, ka "vieglais" var būt tikai "sedans vai tūrings"? Kur ir robeža starp 'vieglo" un 'gribu būs iks pieci"?

"ja mašīna izskatās kā mašīnai jāizskatās..."

Kur ir noteikts etalons, kā mašīnai ir jāizskatās? Kur, lūdzu, var iepazīties ar standartu? Nē, nu, es jau saprotu, ka tev, kā pārliecinātam komunistam, gribas, lai visas mašīnas ir līdzīgas un bezpersoniskas kā tavs trusis, un visas sievietes nelieto kosmētiku, kā tava sieva, bet tas jau vairāk parāda, ka problēmas ir tieši tavā galviņā un taisnvirziena domāšanā...

msh Reģ.: 16.04.2007
3 0 Atbildēt

Kur ir robeža? Droši vien izmēri.

Kur ir etalons? Etalons ir tāds ka mašīna ir metāla kaste ar riteņiem kas sastāv no metāla diskiem un gumijas riepām Pastāsti labāk kas tas par etalonu ka normāla augstuma riepas ir "neglītas" un "baloni", kur tāds etalons atrodas? Par līdzīgajām mašīnām, nesmīdini - tavas vēlmes ir aprakstāmas ar tādiem pašiem vārdiem - tu varbūt vēlies lai tava mašīna izskatītos īberīgāk nekā citas, bet visām jāatbilst vienai modei, ja ne - "neglīti". Visbeidzot par sievietēm - nu skumji ka tu esi tāds sekls cilvēks kurš cilvēkā saskata modīgo kosmētikas "skaistumu" bet ne dabīgo. Kas tas vispār par tādu skaistumu kurš no rīta rodas esam palicis spilvenā...

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Kādi izmēri? Garums? Augstums? Klīrenss? Kurš konrkēti izmērs ierindo GT wannabe x5 kategorijā, nevis "vieglā" automobiļa? Un kurš to nosaka?

"Pastāsti labāk kas tas par etalonu ka normāla augstuma riepas ir "neglītas" un "baloni", kur tāds etalons atrodas?"

Tu jau mēģini kaut kādus standartus un izpratni par to, kādam jābūt auto, uzspiest, nevis es. Manuprāt, te nav etalona. Pamata kritēriji ir patīk/nepatīk un tas, kā ar to auto jūties (komforts, funkcionalitāte, izmaksas un viss pārējais). Līdz ar to, tavs apgalvojums, ka es it kā vēlos vienu modi un vienlaikus, lai mans auto izskatās "īberīgāk" ir pīšanās pašam savās kājās.

"skumji ka tu esi tāds sekls cilvēks kurš cilvēkā saskata modīgo kosmētikas "skaistumu" bet ne dabīgo"

Kurā vietā konkrēti es esmu apgalvojis, ka nesaskatu dabīgo skaistumu? Un nevis "tu teici tā, tātad, domāji tā", kā tev patīk interpretēt, bet, nu, konkrēti, lūdzu...

Braucejucis Reģ.: 01.12.2019
10 4 Atbildēt

SUVs tomer ir domats parsvara vecenem kuras pardzivo ja vieglais auto 2x gada kaut kur pasluc uz vedera un nemak apmales. Nu vel pensionariem vieglak iekapt un bernu sedekliti vieglak ielikt ("vieglak" - si gan ari tada sieviskiga problema, dzeki var ielikt bernu sedekliti 2 durvju kupejai aizmugure - cakarigi bet toties brauc ar baudamu auto). Sorry bet apsteigt apli pa ieksmalu bez sajutas ka virsbuve aizbrauks taisni ir svarigak

msh Reģ.: 16.04.2007
7 0 Atbildēt

Tas ko tu raksti pamatā attiecas uz visādiem "krosoveriem", lielākoties uz golfa klases mašīnām bāzētām kastēm kurām ir iedotas īpašības, kuras atņemtas mašīnām, uz kurām tās ir bāzētas. SUVos nav sevišķi viegli iekāpt, tiem mēdz būt sliekšņi uz kuriem pakāpties...

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
7 0 Atbildēt

"Var" atšķiras no "grib". Man apli apsteigt pa iekšmalu netraucē arī rāmis un cietie tilti, bet svarīgāk ir tas, ko auto spēj nost no asfalta. Un kas ir apmaļu "mācēšana", lai novērstu situāciju, kurā apstājoties pie apmales, durvju apakšmala ir zemāka par to?

anoagask Reģ.: 18.06.2019
6 0 Atbildēt

Btw aplī ātrumam būtu jābūt ap 30, lai var maksimālo piepildījumu dabūt. Dēļ milzīgajiem ātrumiem nevar uzbraukt un mainīt joslas

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
4 1 Atbildēt

Vēl dažus tev līdzīgos un sastrēgumi pie lielajiem apļiem pieaugs ģeometriskā progresijā.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
4 0 Atbildēt

Sastrēguma laiks vs apļa izbraukšanas laiks. Ja viss aplis 3 joslās kustas uz 20, ir ātrāk nekā tagad, kad visi gaida, strauji ieskrienas un bremzē. Un vēl jāpārzīmē apļi uz turboapļiem, kur joslas kā skrūves līnija iet prom, un malējā visu laiku tikai nogriežas

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
4 0 Atbildēt

Neviens no risnājumiem diemžēl nav "pa spēkam" vidusmēra Latvijas autovadītājam. Apļu izmantošana man neaptveramu iemeslu dēļ tieši un tikai Latvijā ir ārkārtēja problēma, kas nav novērojama nekur citur.

650 Reģ.: 25.01.2017
7 1 Atbildēt

Vissmukākie ir tie,kuriem starp arku un riteni var lohgalvu iebāzt.Bet vēl smukāk ir, ja arka karās pāri lohriteņa gumijai.Ja vēl kkur šadtad piestrīķē, tas vsp ir verīkūl.Ja ir pārliecība ka (šodien,šeit,tagad) vajag kādu apsteigt aplī pa iekšmalu,aptuveni 2/3 gadījumu to varēs paveikt pilnīgi ar dajebko.Jā.Labi ka ir Lohi.Daudz.Jo citādi nebūtu ko uzvarēt.

msh Reģ.: 16.04.2007
6 1 Atbildēt

Vai šitā ir smuki?

650 Reģ.: 25.01.2017
4 0 Atbildēt

Jā.Protams.Akujenna.Lohiem ir jābūt atpazīstamiem no pieklājīga attāluma.Bet vairumam iespējamo perverziju drošvien pietiktu arī ar šo:

eidis Reģ.: 07.11.2001
3 0 Atbildēt

Uz Vīlandes ielas stāv RR Disco 4 ar diplomātu numuriem uz mazajiem ripuļiem. Izskatās grandiozi Uzreiz ir viegli savilkt paralēles ar minivenu

650 Reģ.: 25.01.2017
4 0 Atbildēt

-pasties vēl 2reiz no Rīta, mošk jau stāvēs uz ķieģeļiem un bez numuriem

msh Reģ.: 16.04.2007
5 1 Atbildēt

Bradypus rakstīja: Vienmēr ir atšķirība starp vajadzību un gribēšanu. Teikt, ka krosovers ir vajadzīgs, nevaru, bet patīkamāks braukšanai ir visur, izņemot garus gabalus pa bāņiem - tam noteikti zemie auto ir piemērotāki.

Tavs apgalvojums ir kaut cik patiess tikai tāpēc ka šodienas "krosoveri" ir +/- tādā augstumā kā vieglās mašīnas pirms 20-30 gadiem... Savādāk diezgan īpatnēji - gribēt pa bedrainu vai slidenu ceļu braukt ar mašīnu ar paaugstinātu smaguma centru un ieslēgts/izslēgts tipa "pilnpiedziņu" [tipisks mūsdienu "krosovera" variants] - es jau nu dotu priekšroku pārdesmit gadus vecai kvatrai; tā mašīna vismaz ir prognozējama un kūleni izmest arī tā gribēs mazāk kā tie "krosoveri"...

kolumbs Reģ.: 27.12.2005
4 0 Atbildēt

Tas augstums, ka nav jābaibās no katra paugura, ir tas, kas man liekas interesants.

Domāju, ka man pilnīgi pietiktu ar mūsdienu "pilnpiedziņu", Quattro nemaz nevajadzētu.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 1 Atbildēt

Mans apgalvojums ir daudz patiesāks, nekā tev gribētos atzīt. Esmu no tiem, kam vadāmā sānslīde uz gruntenes ir norma, nevis îpašs piedzīvojums. Jā, augstais smaguma centrs uzvedās savādāk. Un ar to itkā var mazāku atrumu, nekā ar zemo auto. Bet nav problēmu slidināt gruntenes līkumā Grand Cherokee ar visiem cietajiem tiltiem. Toties XC60 ar "ieslēgts/izslegts" tipa pilnpiedziņu neslīd. Vienkārši neslīd... Bet ierakstās pagriezienā ar ātrumu, kurā varēju slidināt FWD sedanu. Un prognozējamība ir tik precīza, kā nevienai citai, kas ir bijusi lietošanā.

Modano Reģ.: 25.11.2019
7 0 Atbildēt

Izklausās, ka lielākie SUVu heiteri, dīvainu pretargumentu izdomātāji, ir cilvēki, kas vienkārši tādu nevar nopirkt. Cilvēki, kas var, bet dažādu apstākļu dēļ nevēlas, tie tā arī pasaka un neizplūst entos komentāros. Katrs brauc ar ko var un grib. Neheitoju un respektēju gan mazauto, gan vecos auto utt.

insekc Reģ.: 24.03.2003
2 0 Atbildēt

Piemetīšu savu pagalīti diskusijai.

Ar auto braucu jau 45 gadus. Īpašumā ir bijuši kādi 10 auto - pakaļpiedziņas, priekšpiedziņas, pilnpiedziņas, miniveni, SUVi. Diapazons no zapiņa līdz Voyager. Pēdējie 2 tā kā būtu pieskaitāmi SUV (Subaru Forester un Outback).

Riepas SUV nav dārgākas kā citiem auto. Forester R16, Outback R17 (no rūpnīcas - oriģinālais izmērs). Tādus ripuļus un lielākus liek pat mazauto, tātad par dārdzību nav ko uztraukties.

Ritošā nav neizturīgāka un remonti nemaksā vairāk par " parasto" auto. Var apskatīties biežāk maināmo detaļu cenas (lodbalsti, stabilizatora atsaites, stūres šarnīri...).

Degvielas patēriņš nav kosmisks. Outback "ēd" 5 EUR/100 km, baroju ar LPG.

p.s. Sharan par 7-vietīgu var saukt tikai sadists. 3-ajā rindā pat sievasmāti negribētu sēdināt. Tur tikai mazizmēra kaķi var ievietot.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti