Kam ir vajadzigs uzkrajums ?
Negaiditiem teriniem vai negaiditam ienakumu zudumam !
Ja visa briva nauda ir ieguldita nekust , skuju vinu uz sitiena pardosi !!!! Ja vajadzes uzreiz !
Nodarboties ar investesanu ar naudu zem x summas ir bezjedzigi
Kam ir vajadzigs uzkrajums ?
Negaiditiem teriniem vai negaiditam ienakumu zudumam !
Ja visa briva nauda ir ieguldita nekust , skuju vinu uz sitiena pardosi !!!! Ja vajadzes uzreiz !
Nodarboties ar investesanu ar naudu zem x summas ir bezjedzigi
Pērciet tagad, tirgus krīt, tāpēc tūlīt viss būs dārgāk. Džeks ekonomiku pat pamatskolā nav mācījies
Protams jau gataviem auto cena nebūs lielāka.
Tur tiek norādīts, ka vidējā termiņā varētu arī palikt dārgāk, jo ražotnes ir ciet, līdz ar to piedāvājums būs mazāks kad atjaunosies pieprasījums un, protams, vienas vienības cena pieaug ja ražošanas apjoms samazinās uz 75%.
Cena aug, jo investīciju programmas apstādinātas. Izmaksas būtiski atšķiras vai Toyota spārnu taisa robots vai ar rokām (jo iepriekšējais salūzis un nav atjaunots, jo nav investīciju programmā).
Ahoj, kur tad īstie krīzes laika piedāvājumi tirgū? Goda vārds, neticu dīleru biznesam citādāk patlaban.
dīleri piezīdušies krīzes laika valsts pupam vai saviem uzkrājumiem, un nogaida, cer, ka krīze beigsies tik pat strauji, kā sākusies.
Ja krīze ievilksies, redzēsim mēģinājumus noliktavu krājumus izpārdot
ievelk elpu un cer zem ūdens pārpeldēt Daugavu. SVF prognoze -8%IKP šogad.
Nu un? 2009 drop bija -24%. Ar -8% eiropiešus var baidīt, tiem -2,5 % bija 2009.
Bet tā selloutus nekur neredz. Ne šeit, ne aiz robežām. Iespējams mēģina izņemt dīkstāvē esošu pilsoņu interesi un paļaujas uz piegādes grūtībām.
Es arī domāju, ka 1,5m nav rādītājs, šādu laiku tīri uz servisu var novilkt, nepārdodot nevienu auto.
Tā kā rūpnīcas ir aizvērušās, tad arī krājumu nepalielinās, ko vēlāk varētu pa lēto pārdot, tāpēc uzskatu, ka baigo sellout nebūs. parastās kampaņas uz gada beigām vai pirms jauna modeļa laišanas.
Domeniks šķiet vienīgais iekļuvis "laimīgajā" sarakstā:
Krīze skar arī auto tirdzniecību: vēlme pirkt auto ir, rīcībā cilvēki piesardzīgi
Un te arī parādās iespējamais iemesls, kāpēc mašīnas nemet pakaļ... rūpnīcu dīkstāvju dēļ varētu iestāties situācija, ka cilvēki mašīnas pirkt gribēs, bet ko nopirkt, nebūs... acīmredzot, dīleri ieslēguši gaidīšanas režīmu.
Es teiktu kognitīvs kartelis, Visi dīleri apzinās, ka visiem ir tieši tāda pat situācija. Ir saprotams, ka ir līdzsvars un ja neviens nestartēs ar dempingu, tos auto tāpat nopirks. Turklāt ņemot vērā, ka krīzes ilgums nav paredzams, labāk neveikt straujas kustības.
Griķiem līdzīgi notika
ar griķiem notika tas pats ar precizitāti līdz zīmei - tur tirgus pieprasījums uzleca vairākas reizes, ja ne 10x, šeit žēlojas, ka 10x samazinās tirgus.
Jāskatās, cik kuram ir resnas mammas - Moller droši vien var nevienu auto nepārdot veselu gadu + lielāks korporatīvais sektors. Vietējās kompānijas nevar pusgadu nogaidīt - algas kādam jāmaksā, telpu noma, bankas % par krājumā esošiem auto
no raksta: Šobrīd auto krājumi ir lielāki, nekā vajadzētu būt. Un tirgotājiem tie krājumi maksā, jo tā ir bankas nauda. Teorētiski vajadzētu no krājumiem atbrīvoties. Bet ir otra dilemma – ir aizvērušās rūpnīcas ciet. Uz mēnesi, diviem. Bet tas ir cikls un pēc kvartāla nebūs iespējams iegūt mašīnas. Nebūs piedāvājuma, jo ražotāji vienkārši bija dīkstāvē
pēc diviem mēnešiem nebūs iespējams nopirkt tās mašīnas, kas tagad stāv noliktavās, jo tirgus ir sabrucis par 90% un neviens viņas nepērk.
ko tas džeks pīpē?
Kalvis99 rakstīja: Domeniks šķiet vienīgais iekļuvis "laimīgajā" sarakstā:
Domeniks varētu būt viens no pirmajiem, kas nosprāgs, tā jau viņu stāvoklis un reputācija nav "laba".
Kādu brīdi domāju, cik ilgi auto skaitās jauns? Manējam jau 2,5 gadi. Kaut arī no nulles. Pie dīlera jau krāsotas vienas durvis un priekšējais spārns, buferis.
Šodien Jūrmalā mana auto pakaļu sabučoja Liepājas autobusu parka minibuss Tagad būs krāsota arī visa aizmugure. Tas tā, ja kāds lolo ilūzijas par padsmit gadu vecu auto ar oriģinālo krāsojumu utt.
Nu pag, ja Tev šo 2,5 gadu laikā ir bijušas n avārijas, tad tas nenozīmē, ka visiem jauniem auto tā gadās.
Un man, jāatzīst, būtu gauži vienalga, vai tam padsmit gadus vecajam auto ir vai nav oriģinālais krāsojums. Ja izskatās OK, kur bēda?
Ar 2008.gadā pirktojaunu CR-V nobraucu 8 gadus. Bez ne vienas avārijas. Krāsojums oriğinālais nebija vienīgi bagažniekam, kad novērsa garantijas defektu un mainīja visu bagažnieku.
Ar 2015.gadā pirkto jaunu CR-V nobraucu 2,5 gadus. Pārdevu ar oriğinālo rūpnīcas krāsojumu it visur.
Ar 2017.gadā pirkto jaunu Jazz ir tieši tāpat.
Tā kā nav īsti korekti pēc savas pieredzes vispārināt to pašu uz visiem jauniem auto.
Tāpat neuzskatu, ka krāsots bampers būtu lieka problēma. Ja auto nav cietis nopietnā negadījumā (to speciālists var pamanīt), tad pilnīgi vienalga, vai krāsas biezums uz kādas virsbūves daļas ir 40 mikroni vai 250.
Pēdējā rindkopa - uzskatu jautājums. Pirmkārt - kaut kas ir darīts - vienai daļai tas vairs svežaks neskaitīsies. Otrkārt - ja jau vairs nav svarīgi, ir svežaks vai nav - kāda starpība, negadījums bijis nopietns vai nē? Galvenais ir - kā saremontēts. Reku divas bildes iz pajalle.com
Pirms
Pēc - pēc remonta, kurš izdarīts pēc VW rūpnīcas instrukcijām, pēc kurām saremontējot mašīnas virsbūvi, tā ir tikpat stingra kā pirms tam [domājams] - nu, ņemtu tu sev tādu golfu? Tas projektiņš ir vecs; tas golfs pirmajā bildē ir svaigāks par kasiņa darba pastēti, gads un, ja nemaldos, divdesmit štukas pulkstenī.
PIekto trusi beidza ražot 2008.gadā. Kā tas var būt svaigāks gadā par Kasiņa pastēti?
Jauns auto ir pirmā īpašnieka auto. Pārējais ir otreizējais tirgus.
Kaut kam (ne auto) bija “mūža garantija”, izrādās - tikai 1.saimniekam.
Zināt lielāko pārsteigumu? WAG neplīst pilnīgi nemaz, ne reizi ne evakuators, ne piespiedu serviss, neviena sarkana lampiņa displejā utt. Garlaicīgs (uzticams) auto tas VW
Tā tam būtu arī jābūt, pašsaprotama un jau iepriekš gaidāma lieta.
Ja JAUNS auto plīstu kā veca grīdaslupata, par ko tad maksājam?
Un atkal nevis WAG, bet konkrēti Tavs Passat.
Jau iepriekš rakstīju par savu Multivan (arì WAG), kuram 2 gadu un 4 mēnešu vecumà pie nepilniem 70 tūkst.km nomainīja EGR vārstu un motora galvu.
Bet citādi auto ir LIELISKS. Vairs nekādi defekti nav bijuši. Jāatzīst gan, ka salīdzinoši maz ar to braucu, jo īpaši, kad braukšanai uz darbu paņēmu sagāzētu Corsa.
Esmu jau aprakstījis 3 pilnīgi pretējas pieredzes ar WAGu, konkrēti, VW, visi 3 t.s. Latvijas auto, tb., pirkti LV jauni:
1. Paziņa - 2014.gada Polo. Līdz 70 tk kilometriem tika mainīta kārba (garantijas ietvaros), uzreiz pēc garantijas izbeidzās AC radioators un sāka grabēt ķēde. Tagad tas auto ir sācis rūsēt;
2. Klients - 2015.gada pirka tādu pašu Passat B8. Pēc 4 mēnešiem jau meklēja citu auto, jo visādu sūdu dēļ jau 5 reizes bija pabijis servisā. OK, visu mainīja bez maksas pa garantiju, bet tomēr...;
3. Es pats - 2006.gadā pirkts jauns B6 Pasāts. Pie manis nonāca 2013.gada sākumā, ar 90+ tūkstošiem uz tāfeles. Līdz tam jau bija 2 sprauslas nobeigušās un kas tur vēl. Īsi pēc iegādes kaut kāds dačiks noģērbās, kā dēļ nevarēja pielaist, tad spararats, tad stāvbremzes motorīc un kas tur vēl (aprakstu var atrast šajā forumā)... Un arī šur tur jau ruslans sāka zīmēties.
Nevajag vispārināt. Tā pat, kā ar avārijām.
Tiešie darba pienākumi saistīti ar autoparka uzturēšanu. Lielākie drandaļi ir tieši Pasāti, Jetas un Tiguāni. Un tā nav viena mašīna no katra modeļa. Toyotām un Fordiem kilometra izmaksas ir krietni zemākas.
jā, tas Kia Tellirude kā gada auto gan ir patīkams pārsteigums bildēs izskatās pat ļoti labi! tik nostrādāts dizains! iepatikās, žēl, ka izdomājuši tirgot tikai amērikā
msh rakstīja: Pēdējā rindkopa - uzskatu jautājums. Pirmkārt - kaut kas ir darīts - vienai daļai tas vairs svežaks neskaitīsies. Otrkārt - ja jau vairs nav svarīgi, ir svežaks vai nav - kāda starpība, negadījums bijis nopietns vai nē? Galvenais ir - kā saremontēts. Reku divas bildes iz pajalle.com
Pirms
Pēc - pēc remonta, kurš izdarīts pēc VW rūpnīcas instrukcijām, pēc kurām saremontējot mašīnas virsbūvi, tā ir tikpat stingra kā pirms tam [domājams] - nu, ņemtu tu sev tādu golfu? Tas projektiņš ir vecs; tas golfs pirmajā bildē ir svaigāks par kasiņa darba pastēti, gads un, ja nemaldos, divdesmit štukas pulkstenī.
Neticu, ka rūpnīcai ir tādas instrukcijas, kā nomainīt priekšu, jumtu un statņus.
Crashtestus tādiem auto neviens netaisa
Kāpēc lai nebūtu? Domā loģiski - iedomāsimies situāciju - jaunai mašīnai, teiksim, uzkrīt ķieģelis uz jumta; to aizved pie dīlera remontēt - ko dīleris darīs - pa perekupu modei kaut kā izbungās bukti, aizšpahtelēs un nokrāsos? Mainīs virsbūvi? Nē, ražotājam ir pienākums nodrošināt remonta procedūru aprakstus priekš mehiem lai to mašīnu ekonomiski varētu saremontēt, un to tas ir izdarījis. Neaizmirsti ka apdrošinātājiem, kuriem tādu mašīnu remonts [vai norakstīšana] ir jāapmaksā, arī ir ietekme uz to visu; kaut kur ar vienu aci lasīts ka, piemēram, Audi A2 savulaik pāragri izbeidza savu ražošanas laidienu tieši apdrošinātāju spiediena dēļ...
Jebkurā gadījumā - reku iztulkots teksts no tā projekta, ar gūgļa tulkotāju no somu valodas:
When the car was bundled in mid-April and the inspection began to approach, then difficulties with the car’s papers began.
The body that carried out the repair supervision suddenly decided to start tightening its requirements. ALL repaired items and their repair methods, welds, reinforcements, joints, etc. began to require import, or even factory approval. Although the car had been repaired according to all available repair instructions, this was not enough for the repair supervisor. Supervisor later e.g. also began to deny giving permission to even paint the car.
Understandably, the importer was not interested in approving a repair that had been made by a third party and which it was not in a position to control. Indeed, the importer later decided not to provide any evidence of the correctness of any repairs, as the control of repairs to the new basket technology is entirely the development of the insurance companies and for which no clear rules of the game even exist. Insurance companies must be able to control repairs themselves.
The party supervising the repair was completely unable to negotiate. Due to various, we find ridiculous requirements, we were already starting to split a once assembled and painted car, and ordering new sheet metal parts, because a C-pillar repair that had already been approved was no longer valid. As a miracle, however, the manufacturer’s repair instructions were eventually supplemented for the C-pillar. The pillar had been repaired just as instructed, and finally, in early August, the Golf finally received the handover papers and immediately followed by the shields.
Hopefully, insurance companies will have clear rules of the game for repairing cars with new body technology as soon as possible, so that car repairers do not have to fight for car delivery papers on a monthly basis, make dozens of useless calls and stop an inspected car unused.
Well, end well all well… below a few pictures of golf ready. In practice, the only “tunings” are the newer models of the bow, the unmarked mask, and the removed notches in the cam and front bumper. The lower parts of the bumpers are also painted in body colors.
Lasu arī citu pieredzi ar jauniem VW un brīnos. Vai es tāds veiksminieks (ka auto 100% uzticams) vai arī citi tādi neveiksminieki? Hvz, ar jaunu VW man patlaban vislabākā pieredze. Gluži kā bijis ar jaunu Toyota vairākas reizes. Citas automarkas manu prātu čakarējušas par daudz jaunam auto Vismaz abus minētos zīmolus bez šaubām izvēlētos vēlreiz.
tā ir +- loterija.
Bet ar noteikumiem. 1) nepirkt jaunu modeli, 2) izlasīt mājasdarbus - info par modeļa vainām 3) nepirkt pēc izskata patīk/nepatīk
Un arī tad būs loterija.
PN - neuztveriet lūdzu burtiski
citi ir stulbi pēc būtības, ir lasīta "pieredze" apmēram tāda: maucu ar pilnu gāzi pa granteni, tad jau redzēs, kas lūzīs un tad jau attiecīgi labošu. maucu pāri bedrēm, jo ātrāk, jo labāk, tad jau redzēs, kas lūzīs un tad jau labos, nu tādā garā, tā 'negatīvā" pieredze un gānīšanās par jaunu auto kvalitāti (baigais mēsls, šitas ir sūds) rodas....
Tādā garā IMO rodas pieredze par franču auto. Tiek nopirkts aparāts ar vismazāko motoru un aprīkojumu, nodots lietošanā šoferim, kurš atzīst tikai VW, uz apkopēm netiek dzīts nekad un parķošanās tiek veikta pēc skaņas pret bortu.... Nu un tad vaimanas pēc 3 gadiem. Un salīdzina ar superaprīkotu VW ar lielāko motoru.
Un kā tad, ja tiek lietots tikpat jaudīgs un ūberaprīkots franču auto, ievērojot apkopes utt.? Ar ko tiek braukts identiski kā ar jebkuru citu.
Ja salīdzina adekvāti, tomēr arī spriest var kompetenti.
Zvērīgi aprīkots pižiks man bija trāpījies rokās arī agrāk. Bija tieši tikpat slikti. Tajā lux diapazonā kautkā šiem nesanāk (turklāt Citroenam šādu problēmu īsti nav). Nav īsti skaidrs kāpēc tā.
Mans salīdzinājums vairāk bija tautas klasē. Piem komercsektorā. Tur sliktu repuāciju ražo onkuļi, kas salīdzina Caddy ar labu aprīkojumu un 1,9TDI vs Partner, kuram salonā ir tikai taburete un zem kapota 1,1 benzīna motors. Turklāt tam Partnerim eļļa nav mainīta nekad.
Jo Partneris tika nopirkts tikai tāpēc, ka brigadierim vajadzēja Passat par nenormālu cenu un mazaprīkotam Caddy vairs nesanāca.
Es apmēram tādā veidā lietoju savu golfu, no tiem kam patīk plēst savu mašīnu, lēni skaitot katru bedri neesmu; detaļas cenšos likt tādas lai nav jāiespringst - lielais piekares un bremžu pārvāciens bija divus gadus atpakaļ, paskatīsimies cik gadus lemforderīši izvilks - moog stāvāboli izturēja 2 gadus un 30k km, moog stūres pirksti izturēja bik vairāk.
otrais golps ir vēl no tās paaudzes, kad rezerves daļu tirgus vēl nebija atklāts. Man bija tās paaudzes FRANČU!!!!! auto. Toreiz nobraukāju bez īpašas taupīšanas 5 gadus. Neveicot investīcijas piekarē vispār. Tikai kluči un diski
Nē, otrais golfs ir vēl no tā mašīnu laidiena, kuru dzelžiem bija jūtama izturības rezerve. Paturi prātā ka mana golfa piekare no B4 VR6 pastētes atšķiras tikai niansēs, lasīt - man ir piekare ko ražotājs atzina par labu esam jūtami smagākai mašīnai.
tu biji jaunāks un dullāks, kad lauzi to pežō
PN - ar darba 206 nobraucu kādus gadus 3 vai 4, un nekas nebija nevienas vainas, ar privāto Citroen Xsara vēl ilgāk, līdz 450000 km nobrauca kadrs, kam to pārdevu. Sapuva padsmit gados. Bet nekas īsti nelūza
eidis rakstīja: otrais golps ir vēl no tās paaudzes, kad rezerves daļu tirgus vēl nebija atklāts. Man bija tās paaudzes FRANČU!!!!! auto. Toreiz nobraukāju bez īpašas taupīšanas 5 gadus. Neveicot investīcijas piekarē vispār. Tikai kluči un diski
Man bija 2. Laguna. Lieliska mašīna - ērta un bez jebkādām tehniskām problēmām.
Par 3.Lagunu gan to vairs nevarēja teikt.
Sveiki visiem.
Pagājušajā nedēļā veicu pirmo TA pēc auto piereģistrēšanas, jau 2 gadi pagājuši
Iepriekš biju rakstījis par pieredzi jau līdz ar pirmo apkopi pie dīlera pie 20 000.
Tātad auto 2018.gada DACIA DOKKER, pasažieru variants, 1.5 dīzelis, 90 zs, variants bez dpf un bez ad blue.
TA veikšanas brīdī bija nepilni 71 000 uz odometra, tātad sanāk 35 000 gadā. Tehniskā apskate izieta bez aizrādījumiem, dūmainība 0,2. Līdz ar to uzlīme uz 2 gadiem. Bija interesanti veikt viņu tagad covid laikā. Pēc gaismu pārbaudes, lika pamest boksu un gaidīt ārā, kad beigs bremzes un kratīšanu.
Tātad, par to, kas piedzīvots šo divu gadu laikā.
Ir būts uz trijām apkopēm uz Mūsa Motors, katrus 20 000. Pirmās 2 apkopes sevī iekļāva eļļas maiņu, eļļas filtra maiņu, salona filtrs un man liekas, ka gaisa filtrs arī bija. Nepilni 200 eiro katru reizi. Pie 60 000 jau klāt nāca degvielas filtrs, priekšējie bremžu kluči, aizmugurējo loku regulēšana/kaut ko mainīja ar, savirze (pēc mana lūguma) un kaut kas vēl bija (vairs neatceros). Tie jau bija nepilni 500 eiro. Pie šīs apkopes liku kārtīgi izskatīt auto, lai nav pārsteigumu TA.
Kopumā neko jaunu par auto mīnusiem nevaru teikt, kā tikai to, ko iepriekš rakstīju (Visvairāk tracina tā kustināšana uz atklātas šosejas no jebkura stipruma vēja vai smagā pabraukšanas garām)
No plusiem varu noteikti izcelt izturīgo hadeni. Viņa gan ļoti labi apēd mūsu ceļus, gan ir arī izturīga. Jo es ar auto uzmanīgu ekspluatāciju neizceļos. Tramvaja sliedes, gulošie policisti un slikts ceļš man ir vieta kur apdzīt, nevis piebremzēt. Gandrīz katru nedēļu braucot uz laukiem, autiņš tiek dzīts pa ne visai labu granteni (posms ap 50 km) tādā pašā ātrumā kā uz šosejas. Dēļ tā gan ir noēsts melnais gruntējums no sliekšņiem kādus pirmos 10 cm aiz priekšējā riteņa, jo dubļu sargu nav.
Bet jebkurā gadījumā nevienu reizi par kaut kādiem garantijas jautājumiem vērsties nav bijis iemesls, ko pierādīja izietā TA bez aizrādījumiem. Kaut gan kad sāku lietot auto, biju pārliecināts, ka tik labi viņam manās rokās neklāsies, jo citkārt auto padodas manās rokās krietni ātrāk.
Ir gan viena interesanta un nepatīkama īpatnība. Tuvo gaismu spuldzes jāmaina apmēram katru 3 mēnesi, mistiski ātri izdeg. Sīkums, bet kaitinoši. Var stulbi uzrauties uz izsalkuša ceļu policista, nemaz nezinot, ka viņš nedeg.
Vēl interesanti, ka rezerves ritenim nav iekšā spiediena devējs un tad kad tu viņu uzliec, ik pa 10 km izlec brīdinājus par spiedienu riepās. Tāpat arī jāsaka, ka spiedienam riepās ir jābūt pēc viņu standartiem noteiktā (2.4 priekšā, 2.9 aizmugurē). Jo pēc sezonas beigām un riepu montāžas, izbraucot no montāžas vietas iedegās brīdinājums par spiedienu. Gribēju jau vainot servisu, ka salauzuši spiedienu devēju kādam ritenim, bet sākumā nodomāju piepumpēt riepas tankā pēc noteiktā auto standarta. Un tas nostrādāja, brīdinājums pazuda. Serviss vienkārši bija uzpumpējis visur ejošo standartu - 2.2 atmo.
Bet tā auto ir ietilpīgs, izturīgs, bez trokšņa izolācijas
Būtībā ļoti vienkārša, praktiska un izturīga skārda bundža. (Augsta, kas nav mazsvarīgi)
Ielikšu pamatīgu darvas karoti dīlerim Mūsa Motors.
Pirmkārt viņu izcenojums ir vienkārši kosmoss priekš tādas lētas mantas, kā Dacia
Otrkārt. Pagājušajā vasarā ieskrēju aizmugurē autiņam. Vaina mana, remontē mans kasko manu auto. Loģiski izvēlējos kā remonta izpildītāju mūsu dīleri. Pēc remonta pabeigšanas man bija 2 reizes viņiem jāliek pārtaisīt auto. Tātad es braucu pakaļ autiņam 3 reizes. Un ja es pēc rakstura būtu sīkumains/piekasīgs, tad noteikti būtu vēl 4.reize. Bet nu man vienkārši piegriezās un pieņēmu to auto.
Es nezinu vai viņi paši tur veic remonta darbus vai dzen pie kāda cita apakšuzņēmēja, bet es biju uz dirsas par šādas darba kvalitātes prezentēšanu no dīlera puses.
Pagaidām viss. Varbūt vēlāk vēl kas atminēsies.
Tak brauc citur veikt to apkopi.
Krāsošanu jau veic kāds cits serviss. Tā vismaz esmu ievērojis vairākiem dīleriem, jo kur tā tu glaunās telpās ņemsies ar krāsām un vēl ja tas ir centrā. Piemēram Gross dzen turpat netālu uz Mārupi.
Kāds bija iemesls nepirkt PEUGEOT? Esi taču PEUGEOT fans bijis
Guļošas policists vieta kur apdzīt nevis piebremzēt, -tas pretendē uz gada tēzes balvu. Par spiediena sensoriem gan jūs alojaties, kā jūs viņus iedomājaties, pa Bluetooth vai wifi viņi dod signālu uz ECU? Nē taču, tur ir tupa apgriezienu skaitīšana, manuprāt. Izklausās, ka strādā xeroxa princips, jaunam- garantiju nevajag, vecam garantija ir beigusies un remonts ir paša problēma.
Kādas ir reālo lietotāju atsauksmes par PSA grupas komerctransportu? Konkrēti berlingo.
It kā 5gadu garantija, bet negribas, ka lielu daļu uzturas auto servisā
par konkrēto jaunražojumu nezinu, bet tālajā 2001 (?) gadā 3 gadi nobraucu ar tādu darba auto. Neko īpaši sliktu neatceros.
Kārtējais apliecinājums DACIA vienkāršībai un arī laikam uzticamībai.
Lampiņu mainīšana gan atsauc atmiņā 80-90to gadu "uzticamos'' auto'. Pēdējiem auto, kuri bijuši lietošanā līdz 5gadi,neviena lampiņa nav bijusi mainīta.
Nesaki vis. Toyota Prius (2010) tik regulāri izdega tuvo gaismu lampas, ka jau piebesīja. Pie tam tur bija neierastas spuldzes, kas (protams) nemaz nebija katrā veikalā.
Ļauj es minēšu - vismaz daļēja diodizācija un/vai dīleris maina spuldzes tavā vietā + vēl pastāv zināma varbūtība [pieņēmuma līmenī] ka tipisks mūsdienu mašīnu sarežģījums - centrālās elektrības bloks - veic spuldzēm "mīksto" palaišanu lai tām paildzinātu mūžu.
Es savam golfam ar ~20k gada nobraukumu kādu spuldzīti mainu vidēji reizi gadā.
Savulaik man Astrai bieži dega ārā tuvo gaismu lampas - ik pa dažiem mēnešiem. Tad reiz nosprāga ģeneratora relejs, tika nomainīts, un lampas pārstāja degt ārā. Viela pārdomām.
Nu nez. Es nevienam savam auto ne esmu mainījis kādu spuldzīti biežāk par reizi 3 gados. Kopumā ~10 auto - VAZ, VW, Audi, Chrysler, Subaru. Pēdējais Subaru Outback '15 - visas spuldzītes dzimtās (nav ne LEDi ne Xenon).
Savulaik savam Citroen C3 priekšējos lukturos spuldzes bija jāmaina ik pa 10-12 tūkst. km. Pie tam nomaiņa bija dikti čakarīga, jo nevarēja viegli piekļūt. Parasti iebraucu ātrajā servisā, kur par darbu paņēma 4-5 latus.
Pēc tam spuldes esmu mainījis pavisam retas reizies. Hondai FR-V, šķiet, divas reizes, bet Hondai Jazz (vecajam) - vienu. Hondai CR-V (2008.gada) mainīju abus priekšējos ksenonus pie 90 000 km nobraukuma (maksāja pāris ap 100 EUR). Vairāk gan neesmu mainījis.
Kad sieva brauca ar sīdu, tad šamā baigi bieži man prasīja tās spuldzes mainīt, bet pašam braucot liekas, ka iet ilgāk. Lkm vienu reizi 30 tk mainīju.
P. S. Aķis arī beidzot izbeidzās. Nokalpoja 12 gadus no rūpnīcas
Parunāsimies par JAUNIEM auto. Jūsu pieredze - kuri auto ir visuzticamākie, kuriem labākā cena
Ierosinu te parunāties par visiem aktuālo tēmu
Pie malas stereotipus un pagātnes auras, autobūve kardināli mainījusies, vairs galīgi nav prātīgi salīdzināt 2016.gada un 1986.gada identiskas markas auto.
Kā Jūs domājat?