Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Parunāsimies par JAUNIEM auto. Jūsu pieredze - kuri auto ir visuzticamākie, kuriem labākā cena

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002

Ierosinu te parunāties par visiem aktuālo tēmu

Pie malas stereotipus un pagātnes auras, autobūve kardināli mainījusies, vairs galīgi nav prātīgi salīdzināt 2016.gada un 1986.gada identiskas markas auto.

Kā Jūs domājat?

 
Modano Reģ.: 25.11.2019
23 0 Atbildēt

Beidzot piesēdos un izdomāju kaut ko uzrakstīt par 2020 Rav4 AWD Hybrid.

Iegādāts marta sākumā (gaidīju laikam mēnešus 3), kuru laikā nobraukti ~5000km, tādēļ priekšstats vismaz ir radies.

Meklējot jaunu auto bija aptuveni ieskicēts, ka nepieciešams vidēja izmēra SUV, ar ko tiks braukts lielāko daļu pa pilsētu. Vēl sākotnējo kandidātu sarakstā bija Kodiaq (L&K un VRs versijas), Tiguan R Line, Q5.

Tomēr prāts ņēma virsroku pār sirdi un gala slēdziens - Rav4. Skoda Kodiaq VRs ar 2.0 bi-tdi, 240hp un V8 skaņu no tumbām būtu jautrs aparāts, Audi ir Audi (labā nozīmē), Tiguan ar katru brīdi slīdēja zemāk reitingā salīdzinot ar pārējiem.

Tātad Toyotas galvenie kritēriji, kas ļāva pieņemot šo izvēli:

1) Hybrid - ideālākais variants pamatvajadzībai

2) Price/Performance - otra pilnākā komplektācija no 7 pieejamām par labu cenu

3) Toyotas uzticamība un garākā piedāvātā garantija

4) Attieksme no salona puses (Amserv)

Pāriesim pie plusiem. Šis man ir pirmais hibrīds un ir interesanti. Bija jāpierod, kad ieslēdzot auto ir pilnīgs klusums, testa braucienā kā duraks kādas 3x spaidīju Start pogu, kamēr smadzenēm pieleca. Ir bauda braukt pilnīgā klusumā (gandrīz, jo auto izdveš interesantu skaņu braucot elektro režīmā. Tas tādēļ, ka laikam ir nepieciešams, lai būtu brīdinājuma skaņa un nenobrauktu cilvēkus).

Vidējais patēriņš uz papīra pēc WLTP ir 5.8l/100km, dzīvē tas ir 6.2l/100km ar diezgan smagu kāju. Pilsētā tas ēd mazāk, jo hibrīds dara savu pie nelieliem ātrumiem, bet brīvdienās izbraucot ārpus Rīgas, patēriņš var uzaugt uz 6.5l/100km (braucot 110-130). Ar 2.5 benzīnu + 2 elektromotoriem kopējā jauda ir 222zs un ar to pietiek, vienmēr gribās vairāk, bet ir ļoti OK. eCVT kārba strādā tiešām patīkami. Skaņas izolācija uz šosejas ir viduvēja, dzird diezgan, arī iespiežot grīdā motora skaņa ir paskaļa, bet tad vnk mūzika jāuzgriež, lai pārklājas.

Toyota no 2020 gada piedāvā 5 gadu garantiju un 10 gadi baterijai. Citiem kandidātiem bija 4 gadi, Audi bija vispār 2 vai 3 laikam standartā. Zinot Toyotu un tās reputāciju kā ari manu iepriekšējo pieredzi, tad šajā kategorijā stabils līderis.

Kā jau minēju, izvēlējos otro pilnāko komplektāciju (Premium), papildus paņemot vēl Techno paku, kur bija kādas 4 papildus fīčas, bet to gribējās dēļ JBL sound system, kas nav pati labākā dzirdētā, bet nav arī sliktākā. Radio skan kā radio, bet Spotify jau ir cita lieta, esmu apmierināts. Būtībā no max komplektācijas (Premium Plus) nav tā stikla lūka pa jumtu, ventilējamie benķi, aizmugures benķu apsilde un ar kāju verams bagāžnieks. Nesen bija diskusija par to kā strādā automātiskās tālās gaismas dažādiem auto, varu teikt, ka šim tās strādā ļoti labi, neviens nav mirkšinājis. Gaismas pamatā izgaismo arī ļoti labi. Automātiskie logu tīrītāji arī līmenī. USB ātrās uzlādes porti visās malās (kopā 5 laikam).

Mīnusu nav daudz, bet ir. Pieminētā skaņas izolācija varēja būt labāka. Nesaprotu kāpēc nav regulējams augstums pasažieru benķim... Tas multimēdiju displejs pa vidu ir aizvēstures kvalitātē kā jau Toyota produktam, solīja update aprīlī, bet dēļ Covid, tas ir atcelts uz nenoteiktu laiku, lai varētu pieslēgt Android Auto vai Apple, bez tā tas displejs ir diezgan bezvērtīgs. Kameras kvalitāte ir zemā līmenī. Naktī pogas kas uz durvīm (logi, aizslēgšana, spoguļi) vispār neredz, jo tur nav apgaismojums nekāds. Vispār salona apgaismojums pašvaks. Bagāžniekā nav nekādi āķi vai kas tamlīdzīgs, lai nostiprinātu kaut iepirkuma maisiņu vai jebko citu. Bagažniekam varēja būt poga, kur aizver un aizslēdz, nevis tikai aizver. Pie kopējā auto izskata ir jāpierod, no priekšas patika uzreiz, no aizmugures ne tik ļoti.

Īsumā tā... Gala verdikts - Rav4 ir ļoti labs aparāts, nav pats interesantākais, bet labi, ka izvēlējos šo. Ielās arī redzami daudzi, tā kā Toyota atkal trāpijusi uz labu modeli, cilvēki novērtē.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
16 4 Atbildēt

Respect par aprakstu Lai labi kalpo!

Volx Reģ.: 22.11.2018
7 1 Atbildēt

Ļoti garš apraksts, bet tā arī nesagaidīju cik tad ir tā labākā cena price/performance. Man jau liekas, ka ciparam jābūt milzīgām par otru pilnāko komplektāciju + hibrīds.

Modano Reģ.: 25.11.2019
9 0 Atbildēt

Cipars nebija mazs (virs 40k, ja nekaulētos), bet salīdzinot ar citiem, ko izskatīju, tas bija labākais deal, ko dabūju par naudu. Tādam Tiguan, lai tikai dabūtu ādas benķus+atmiņu (kas bija obligāts nosacījums), bija jāpiemet 2k+ par to vien.

wons Reģ.: 26.07.2017
6 0 Atbildēt

Gaidu atjaunoto Subaru Outback, varbūt kādam info, kad pagodinās ar savu ierašanos mūszemi?

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
10 3 Atbildēt

"dzīvē tas ir 6.2l/100km ar diezgan smagu kāju. Pilsētā tas ēd mazāk, jo hibrīds dara savu pie nelieliem ātrumiem, bet brīvdienās izbraucot ārpus Rīgas, patēriņš var uzaugt uz 6.5l/100km (braucot 110-130)" - šis ir vienkārši super rādītājs tik lielam, smagam un ne-aerodinamiskam SUV

msh Reģ.: 16.04.2007
10 1 Atbildēt

Es gribētu zināt cik tur ir reālais šosejas patēriņš, nevis kaut kāds hvz cik simtu vai tūkstošu kilometru vidējais patēriņš ar gabaliņu šosejas...

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
6 2 Atbildēt

neslinko, bet pameklē.

www.spritmonitor.de/en/detail/790952.html

vidējais konkrētajam lietotājam: 5.92, tikai šoseja - par litru varāk.

Modano Reģ.: 25.11.2019
10 0 Atbildēt

Teikšu tā - Hibrīdam tas baigi nemaina lietas būtību. Pilsētā noteiktais uz papīra bija kādi 5.6l/100km, bet ārpus 5.8l/100km, kur kombinētais 5.7l/100km, tā kā var izsecināt tendenci.

Ja pa šoseju brauktu 90-100km/h, tad ''dzīvais'' patēriņa rādītājs turās zem 6l, attiecīgi saproti, kas notiek spiežot vairāk.

Paziņam, kuram arī Rav4, vidējais kompī stāv uz 5.9-6 kāda pusgada griezumā.

msh Reģ.: 16.04.2007
11 0 Atbildēt

Hibrīdam tas ļoti maina lietas būtību - pilsētā gaisa pretestība spēlē mazu lomu un hibrīda agregāts ļauj motoram nedarboties, kamēr ārpus pilsētas lielā suņu būda ar savu gaisa pretestību nozīmē attiecīgu patēriņu bet hibrīda agregāts pārvēršas par smagu bagāžu. Kasiņam bija vecs prīmuss, tam, ja nemaldos, starpība bija diezgan izteikta - tavā gadījumā inženieri laikam ir kaut kādus brīnumus izveikuši, tieši konkrēti šosejas patēriņā

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
11 3 Atbildēt

Tas it kā vecais Prius konstanti man patērēja 5,8 litrus, vienalga, kur un kā braukt. Es gan apgalvotu, ka Prius virsbūve tomēr aerodinamiskāka par SUV virsbūvi.

AD666 Reģ.: 20.12.2019
13 2 Atbildēt

5.8l vienalga kur un kā braucot?

Nu kasinsh79, nu bāc nu nevajag.

Veljovairāk tādēļ, ka esmu braucis gan ar pirmo paaudzi gan ar otro. Viens no čomiem strādā Wesā, otram ir auto nomas kantoris (4 gab. Priusi).

Kas tie par 5.8l? Bākas metode?

Davai sarunājam tā, ka tu man parādīsi to priusu, kurš tērē 5.8 litrus uz 100km, pie dažādiem braukšanas paradumiem, es šeit runāju par normālu braukšanu. Nesaprotu Tev maksā par to mulķību runāšanu? Pa pilsētu, kā minimums tas prius tēre 6l un NE mazāk! Pa šoseju ar vidējo (šosejas ātrumu 100-110+ plus apdzīšanas), ne mazāk kā 8l uz 100km. No kurienes tu dabūn tos 5.8l uz 100km un vel piezīmējot "vienalga kur un kā braucot" ? Vienalga kur un kā braucot viņš vidēji patērēs minimums 15l uz 100km.

Man būtu teikšana es tevi uz nedēļu nobanaotu par viltus ziņu izplatīšanu.

boliks Reģ.: 22.03.2004
6 2 Atbildēt

Nezinu, kas tie par jocīgiem Priusiem ar 6 un 8 litru patēriņu.

Man ir bijuši 2004, 2006, 2009, 2013 un šobrīd 2015 pedejie divi Prius PLUS kuru vidējais patēriņš ir 5.4l.

Visi pārējie pirmais un otrais vidējais ap 5.1l ar smagāku kāju 6l pie -28 grādiem bija 7l.

2009.gada vasarā stabili 4.5l - 4.6l ziemā ap 5,6, bet nekada vairāk pa 6.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
7 3 Atbildēt

Sorry, cilvēk - Tev nekādas sajēgas par hibrīdiem. Lasi Boliks - REĀLA lietotāja pieredzi. Tāpat kā es savu pieredzi izstāstīju.

Jā, bākas metode. Vasarā varbūt pat 5,6 vidējais.

Modano Reģ.: 25.11.2019
8 0 Atbildēt

Atbildot arī @anoagask. Skaidrs, ka šī ir gara un plaša diskusija, jo pārāk daudz mainīgie faktori. Drošvien uzrakstīju ne līdz galam saprotami par šoseju ''...var uzaugt uz 6.5l/100km pa X ātruma...'', ar to domājot, ka vidējais kompī uzaug no ierastajiem 6.2 uz 6.5, kur drošvien ir tie 7-8l ātrāk braucot, bet uz 100km/h esmu ievērojis, ka rāda ~6l.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
8 0 Atbildēt

Neticu, ka pa gludu taisnu šoseju kruīzu uzliekot uz 130 var dabūt 6.5l pēc bākas metodes. Aerodinamiku neviens nav atcēlis

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
3 3 Atbildēt

Nav jau arī. Ir ap 7. Ja tas būtu svarīgi

anoagask Reģ.: 18.06.2019
6 0 Atbildēt

Principā nav, uz kopējām izmaksām litrs širp-turp neko dižu nemaina

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
12 0 Atbildēt

Cik cilvēku tik viedokļu, Es NEKAD nepirktu Rav4 par 40K, bet ir kas pērk.

Runājot par Toyota jaunajiem hybrid, laikam beidzot kko ir izdomājuši, jo man čomam ir Camry hybrid (motors jau laikam tas pats) un tam ir līdzīgi rādītāji. Tas vismaz kaut cik attaisno viņu iegādi, tik to japāņu plastmasu būtu ielikuši kvalitatīvāku, par tehnoloģijām nerunāsim...

Volx Reģ.: 22.11.2018
5 3 Atbildēt

Camry visi info datčiki, panelis stipri novecojuši ar daudz krāsainiem simboliem, bet vienlaicīgi viss ir sīks, nelasāms. Tas man nepatika, kad testēju Camry.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
8 0 Atbildēt

Motorolers rakstīja: Cik cilvēku tik viedokļu, Es NEKAD nepirktu Rav4 par 40K, bet ir kas pērk.

Runājot par Toyota jaunajiem hybrid, laikam beidzot kko ir izdomājuši, jo man čomam ir Camry hybrid (motors jau laikam tas pats) un tam ir līdzīgi rādītāji. Tas vismaz kaut cik attaisno viņu iegādi, tik to japāņu plastmasu būtu ielikuši kvalitatīvāku, par tehnoloģijām nerunāsim...

Tāpēc ir lieliski, ka ir tik dažāds piedāvājums tirgū un tik atšķirīga patērētāju gaume. Nevaram visi braukt ar Audi.

Katram noteikti ir sava formula, kā aprēķināt price-performance koeficientu, jo katram ir atsķirīgas komforta prasības, kā arī ekspluatācijas vajadzības un apstākļi.

Zemesgramata Reģ.: 14.08.2013
4 0 Atbildēt

kasinsh79 rakstīja: Labs nobraukums Ekonomiski lietderīgs pirmā īpašnieka pirkums bijis

Atceries, ka tajā laikā bija Dižķibile un tam sekojošais Veiksmes stāsts.

Tā, ka nav tur ko brīnīties.

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
10 0 Atbildēt

Hibrīds tas ir forši, ja jāveic īsus gabalus pa pilsētu.

Manā gadījumā vecias, labais dīzelis ir pietiekami labs - pārsvarā garāki gabali pa samērā tukšām šosejām.

wons Reģ.: 26.07.2017
3 0 Atbildēt

Motorolers rakstīja: Cik cilvēku tik viedokļu, Es NEKAD nepirktu Rav4 par 40K, bet ir kas pērk.

Runājot par Toyota jaunajiem hybrid, laikam beidzot kko ir izdomājuši, jo man čomam ir Camry hybrid (motors jau laikam tas pats) un tam ir līdzīgi rādītāji. Tas vismaz kaut cik attaisno viņu iegādi, tik to japāņu plastmasu būtu ielikuši kvalitatīvāku, par tehnoloģijām nerunāsim...

Par ~25000eur tagad uz atlaidēm, pietiekami aprīkots parasts benzīna dzinējs.Tāda cena uzskatu ir pat ļoti ok.

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
9 0 Atbildēt

Ar parasto benzīna dzinēju tas ir galīgi nelietojams...

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
5 0 Atbildēt

AD666

Ja tiek runāts par degvielas patēriņu tad iauto vairums par bākas metodi nerunā . Man paziņam bija darba prius . Pēc viņa vārdiem viņš dīlerim solījis kasti apreibinošu dzērienu ja viņi iekļusies normās . Vienai attālai paziņai darba hibrīds ar benzīna limitu, pēc oficiāliem datiem . Viņa dabūja piemaksāt , jo nekad neiekļāvās .

Pašam divas tojotas abām uz ODO un pēc bākas stipri atšķiras .

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
6 3 Atbildēt

Esmu baigi ieķēries TESLA Vien mulsina, cik savāda dīlera pieeja cenas piedāvājumā.

Tesla Model 3 Standard Range Plus

Cena no 41 966 €* Līzings: no 443 €/mēn*

Ar mazu piebildi: * Cenas norādītas bez PVN. Uzmanību! Norādītajā cenā nav ietvertas automašīnas piegādes, homologācijas un reģistrācijas izmaksas. Lūdzu sazinieties ar mums, lai saņemtu papildus informāciju!

Kas tad tas par jptvm?

boliks Reģ.: 22.03.2004
2 0 Atbildēt

Vai tad mums ir oficiālais dīleris

Elektriskais auto tas ir vienkārši ideāli, vienīgi vēlētos lielāku iespējamo nobraucamo attālumu Leafam. Tesla pagaidām ir par dārgu.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
5 0 Atbildēt

Nesmuks... pēc dizaina vienīgi uzrunā Model S. Pārējie ir pretīgi neglīteņi.

Ja cenas bez PVN, vai nav tā, ka auto stieps šurp no ASV? Nu, tad attiecīgi vajag individuālo sertifikāciju (homologāciju), līdzīgi kā visādiem tur Raptoriem, Siennām u.tml. Bet, nu... sazinies tak ar to piegādātāju

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
2 3 Atbildēt

Ir vai nav dīleris?

teslabaltic.lv/

Nezinu gan, gaumes lieta. Pagaidām vienīgais patiešām neglītais TESLA auto ir nākotnē gaidāmais kosmosa SUV

Laaciz Reģ.: 01.04.2016
3 0 Atbildēt

Tesla jau nav oficiālu dīleru. Tuvākie officiālie showroomi laikam bija Stokholmā un Vīnē.

msh Reģ.: 16.04.2007
5 0 Atbildēt

Zinot ka tu esi nepraktisks cilvēks kam pieeja uz mašīnām ir kā sievietēm, nebrīnos. Ja piemirst to sīkumu ka tesla ir pārcenots sūds uz kociņa, tāpat paliek tā niansīte ar to ka tas ir īfõns uz četriem riteņiem, lasīt - ražotājs kurš pieņem ka tā klienti noklusējumā ir stulbi idioti kuri nav spējīgi parūpēties par savas mašīnas remontu/apkopēm, toties viņiem ir daudz naudiņas ko izslaukt. Es nezinu vai eiropā ir tikpat traki kā ASV, bet man patika tas variants kas ir ASV - kur savu teslu tu remontē pie viņiem maksājot vienalga kādu kosmosu viņi ieruba - vai arī viņi tevi atslēdz no uzlādes tīkla un tu vari turpināt to remontēt kur gribi.

P.N. Pie tā ka tev patīk dauzīties apkārt pa eiropu un močīt pa bāņiem - tev vajadzētu aizņemties to teslu uz vienu eiropas braucienu, lai tiktu vaļā no vēlmes pēc teslas...

Volx Reģ.: 22.11.2018
1 1 Atbildēt

Eiropā jau viss OK ar pārvietošanos, tur cītīgi noklāts Teslu uzlādes tīkls. Cik noprotu, tad līdz šim tais Teslas superčārdžeros varēji lādēties uz šāri. Pie mums ir auzas ar šito, plānotas tikai 2 uzlādes Salaspilī un Rēzeknē un tuvākais čārdžeris Varšavā.

Volx Reģ.: 22.11.2018
1 0 Atbildēt
Volx Reģ.: 22.11.2018
0 2 Atbildēt

Atvainojos, tuvākais čārdžeris tomēr ir Pērnavā un vēl divi Lietuvā. Pie mums 0

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Tu jau esi ekofašistu domāšanas veidā iebraucis ka apgalvo ka tur esot viss ok? Tu neaizmirsti ka kasiņš ir pieradis braukt ar mašīnām, ar kurām jāiebrauc benzīntankā tāpēc ka kāds pasažieris draud apmīzties, nevis tāpēc ka pēc 5 km mašīna atrubīsies - un pieradis močīt uz kādiem 150 neiespringstot. Kā tas sanāk ekofaniem, paši zinām - brauciens no viena štepseļa līdz otram, kas vēl rūpīgi jāsaplāno - un pie tā štepseļa laiks arī jānosit...

Neaizmirsti arī ka teslas nobraucamie attālumi ir norādīti braucot pa parastu ceļu. Un arī to ka tesla ātrumos virs divīša savas neefektīvās viena ātruma ātrumkārbas dēļ iesūkā - šī problēma gan dabā izbaudāma tikai uz vācu neierobežotajiem bāņiem.

Volx Reģ.: 22.11.2018
1 2 Atbildēt

Tu raksti, vajadzēja paņemt to Teslu Eiropā. Man liekas pag. piektdien Kopā bija raidījums par elektro iegādi, ekspluatāciju. Tad tas viens čalis arī atzīmēja kad dzina savu mazakumalatora mašīnīti no Norvēģijas, ka viskritiskākais posms bijis atbraukt no Ventspils līdz Rīgai. Viņi visi savas mašīnas lādējot 20-30min pie ātrajām uzlādēm. Teslai lādējamie atšķiras un tur var uzlādēties tikai Teslas. Lai arī kā tur viņu nelamātu, bet viņa tomēr ir brends ar zināmiem bonusiem, nevis parasts elektro.

msh Reģ.: 16.04.2007
3 0 Atbildēt

Atslēgas vārdi "20-30 minūtes". Kasiņš skatās uz vissūdīgāko teslu, kuras spējas, jau jaunai mašīnai ideālos apstākļos, ir kā manam ķieģeļa formas golfam ar vismazāko iespējamo gāzes balonu - 300 km pa šoseju vai kaut kas virs 200 km pa autostrādi. Latvijā tāda tesla, kur 300 km nobraukšanai ievērojot CSN vajag vismaz 4 stundas varētu likties diezgan pieņemama, vismaz vasaras laikā - rietumos braucot kasiņa stilā pa autostrādi, kur vajadzētu štopēt iekšā burgerus vai picas ik pēc pusotras stundas, tā aina būtu jūtami savādāka...

Mr_Rums Reģ.: 02.07.2003
2 0 Atbildēt

Konkrēti, pa 40€ es nopirktu SEAT ATECA CUPRA. Negribu apvainot nevienu, vienkārši nesaprotu tos, kuri izmet šādas summas un piedomā par +/- 0,5 l/100.

5-6 sec uz simtu+ zobu drebinoša (ceļu kopējoša) piekare, tas ir mans. -katram protams savs.

p.s. ikdiena -Peugeot, Partner (esmu galdnieks) 1,6d 90 zirgi.

Tiko beidzās 5g. līzings. 120t tāfelē (zinu ka maz).

Problēmas -piekarē 1x am. atbalsta gultnis un bremžu diski kluči.

Motortelpā -samainīju degvielas sūkņa korpusu (sūce bija).

Grab, skaļš, neērti beņķi....... bet ir tāda aizdoma ka nākamais darba autiņš būs jaunais Rifters. .....man otrs auto ir BMW, bet to sieva konfiscējusi.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Es gan nē... dizains jau novecojis, salons jā no cirvja iztēsts... Nav jau neglīts, bet, nu, tomēr... un nesaku, ka slikts auto, noteikti ļoti labs, bet max 30000 par tādu... jaunais Leon gan smuks.

aigi Reģ.: 01.08.2005
1 0 Atbildēt

40 kaposti par SEAT, mmm, man neceltos roku, tad jau labāk skatītos LR Discovery Sport virzienā.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
6 4 Atbildēt

Kāds pasaules viedais reiz teicis - sapņiem būt tādiem, no kuriem nobīsies. Ja nav bail, tie nav sapņi, bet gan realitāte. Tad nu sapņoju par Tesla jau tuvākajos gados.

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
6 0 Atbildēt

Kamēr nav dīleris šeit un normāls uzlāžu tīkls...pat nav vērts par viņu domāt, un apdares kvalitāte viņām ir pašvaka, pirmās model S reāli štruntīgi izskatās! Palasi Kursors.lv testu.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

kasinsh79 rakstīja: Kāds pasaules viedais reiz teicis - sapņiem būt tādiem, no kuriem nobīsies. Ja nav bail, tie nav sapņi, bet gan realitāte. Tad nu sapņoju par Tesla jau tuvākajos gados.

Tev ģimenē divi auto un abi darba . Un vēl personīgo auto ?

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
4 3 Atbildēt

Nē, nē - viens identiska profila ārvalstu milzis mani lūko pārvilināt drīzumā Vakar oficiāli piesolīja pat (darba jeb uzņēmuma) Tesla ilgtermiņa nomā - gan Model 3, bet tomēr. Šobrīd grūta izvēle priekšā vispār. No stabila līmeņa X uz milzu iespējām Y (daudz lielākām nekā tagad) ar plašu darbības apvārsni utt.

JanJan Reģ.: 07.02.2018
4 0 Atbildēt

Tesla kā darba auto līzingā vai ilgtermiņa nomā varētu būt ļoti laba opcija - paiet tie 5 gadi vai cik tur un auto vairs nav tava problēma. Šobrīd Tesla pašam pirkt varētu būt diezgan tricky tīri uz to, ka nav dīlercentru un attiecīgu servisu. Jā, ir Latvijā spečuki, kas darbojas ar elektroauto un pie viņiem arī būs jābrauc, bet viņu ir maz, cik viņi detaļas var dabūt arī labs jautājums. Bet, ja kaut kas garantijas ietvaros darāms (piemēram, elektromotors jāmaina vai kaut kas tādā stilā), tad varētu būt diezgan pamatīgs gemorojs... Ar Teslu nebūs, kā ar pasātu, kuru aizved uz vienu no daudzajiem molleriem...

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
5 2 Atbildēt

Hmm, ar Tesla Baltic jau runāju. Viņiem ir oficiāls ražotāja TESLA līgums par pārstāvniecību Baltijas valstīs. Vispār TESLA tirgo internetā, mums laikam citādāk pērk auto Mani tas garantijas serviss īpaši nebiedē. Gan jau ir risinājumi arī tam (ja gadījumā vajadzība) utt.

Saņemšu piedāvājumu - padalīšos ar info te arī.

JanJan Reģ.: 07.02.2018
2 0 Atbildēt

Aaa, tiešām ir? Likās jau tā šaubīgi, jo mājaslapā jau vari uzrakstīt jebko. Tesla savā mājaslapā jau tikai savus veikalus norāda, kaut kādus dīleru partnerus nemaz nevar atrast...

Risinājumi ir vienmēr, vienkārši tas var nozīmēt, ka auto jāved, piemēram, uz kādu citu valsti garantijas remontam. Nu parastās apkopes jau, protams, varēs veikt arī citur, bet tāpat droši vien izvēle ierobežota. Pagaidām jau vēl kādu laiciņu būs tā situācija, ka savu parasto benzīnieku/dīzeli var vest dajebkur, bet elektroauto tomēr izvēle mazāka.

Iesaku paskatīties youtube RichRebuilds viņam daudz laba satura par Teslām. Viņš daudz ņēmies ar avarējušu auto remontu, ikdienas problēmām utt.

msh Reģ.: 16.04.2007
3 0 Atbildēt

Lai paskatās gan to jūtubes kanālu, var gadīties ka pazudīs iekāre pēc teslas. Man patika tas variants kur sasists pakaļas spārns - remonts 19k$ pie teslas vai arī garantija un piekļuve lādētāju tīklam pa pipeli. Nebrīnītos ja parastās apkopes arī vajadzētu ceļot uz citu valsti izdarīt - kāpēc lai tesla atļautu to ko citi neļauj?

Mr_Rums Reģ.: 02.07.2003
1 0 Atbildēt

Ateca Cupra ir 300 zirgi.

Discovery Sport max 240 +smagāks.

Manā gadījumā tā ir liela starpība.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
3 2 Atbildēt

Auto droši vien uz goda, vismaz "parastais vieglais" tāds ir Par SUV nemāku teikt. Reāls spridzeklis - vilks aitas ādā. Nepatīk vien SEAT sēdekļi, izskatās noteikti kā cieti beņķi (sēdēt gan ok). Varbūt tā ir speciāla ražotāja vēlme, hvz

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

SEAT pozicionējas kā sportisko fofāgenu ražotājs - tu gaidi sportiskā mašīnā mīkstus ķebļus?

GB12 Reģ.: 29.03.2011
2 0 Atbildēt

Hmmmm... es pat nezinu, ko pirktu, ja meklētu auto par 40 pakām... tiešām nezinu...

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
3 2 Atbildēt

Reāli ir tā, vai nu zemākas klases ūbernopakots, ūberjaudīgs utt. auto vai arī - it kā vājāk aprīkots (tomēr ļoti ok) un varbūt mazāku dzinēju augstākas klases auto. Ļoti diskutabli, gribētu sev ūberaprīkotu 3. sēriju vai arī "parastu" ļoti labu, piem., 5. sēriju (varbūt bez LED, durvju piesūcekņiem u.tml.)

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
4 0 Atbildēt

Vai mazlietots premiums, kas ir gan aprīkots, gan jaudīgs!

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
4 2 Atbildēt

Piekrītu, vien tam mazlietotajam Premium visticamāk vairs nebūs garantijas (slikti, ja nu kas). Vai arī ideāli - pavisam mazlietots vēl garantijas Premium

msh Reģ.: 16.04.2007
3 0 Atbildēt

Neaizmirsti ka "mazlietots premiums" var rasties esam ļoti daudzlietots - ir pietiekami dzirdēts par gadījumiem kur jaunas behas [citām markām noteikti arī tādi īpašnieki gadās] pirmais īpašnieks gadā nobrauc vismaz 50k un reizi gadā, pirms TA/apkopes atkruķī atpakaļ uz +10k...

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
3 0 Atbildēt

Ir dzirdēti tādi gadījumi...kaut jaunam premiumam to izdarīt paliek aizvien grūtāk, jo tie dati rakstās n-tajās vietās un ne visus datus kaktu servisi māk izdzēst.

msh Reģ.: 16.04.2007
2 1 Atbildēt

Kas tev šajā gadījumā skaitās "kaktu serviss"? Neaizmirsti ka šajā situācijā visnevarīgākais serviss ir tas, uz kuru tu ar savu semaku brauc, WESS; jebkurš kaktu vai nekaktu serviss spēj vairāk. Netici? Aizbrauc uz wesu un paprasi lai tev nokruķī 2x mazāku nobraukumu ; 1) tevi pasūtīs dirst 2) ja tu ar kādu "pateicību" panāktu lai tevi nepasūta, izrādītos ka viņi to nespēj [jo viņiem tas nav jāspēj]. Tikmēr attiecīgi speciālisti to spēj - cits labāk, cits sliktāk, ar attiecīgiem izcenojumiem. Kā kaspichs savā blogā aprakstot šādu gadījumu ar dažus gadus vecu behu rakstīja, šis pasāciens ir lētāks nekā vērtības kritums kas rodas gadā nobraucot 50k.

Kamēr dati netiek tiešsaistē sūtīti uz ražotāja serveri, tos var kruķīt - tas, kādā līmeņa speciālists tam ir vajadzīgs, ietekmē tikai pakalpojuma [vai arī izmantotā aprīkojuma] cenu.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Un tāpēc nepirkt mazlietotu premiumu?

eidis Reģ.: 07.11.2001
2 0 Atbildēt

Parasti tāpēc, ka nav skaidrs kāpēc tas ir pārdošanā (izņemot, ja pa blatu). Būtu tikai loģiski lielisku auto, kuru vēlies nomainīt notirgot sievasmātei vai māsasvīram. Bet nē - liek tirgū un gaida GB

darklight Reģ.: 29.10.2013
1 0 Atbildēt

A ja visi radi baigie nabagi un brauc ar auto zem 1k, ko tad?

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 0 Atbildēt

Tad pamekē plašāk. Gan jau kādam patiks....

Man ir viens kadrs no bankas, kas visus auto ir pārķēris no oplīzes. Tirgū tie parādās tikai pēc šā un tad jau ir jāpadomā vai ņemt

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Ne vienmēr radi var atļauties auto pa 40K...un ne vienmēr gribēsies apdāvināt nabagos radiniekus, kurš nespēs šādu auto uzturēt!

WALA Reģ.: 19.06.2002
2 0 Atbildēt

Principā tieši BMW vari darīt ko gribi ir viens bloks kurā būs 100% pilnīgs nobraukums ... fiskālā čipa analogs ... Vienīgais veids ir mainīt pret "tukšu čipu" ...

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
3 8 Atbildēt

ja tas ir mazlietots prēmiums, tad protams. ir labs. Bet te ir jāsaprot, ka neiet runa par vācu sūdiem. Jo vācu auto, kurš vecāks par savu garantiju ir metams izgāztuvē.

650 Reģ.: 25.01.2017
3 0 Atbildēt

Oh,je,jawohl.Sweicien to visem tem šejiens debil dablaēb perdorassen,kur pirk to šmucig vāc sūd.Bikss nost unt kāpt ārā no to smirdig hlam.Mēs dos jums fufzig rubel unt Got un Briwiba un uzmauks konzervbundž uz to jūs utain kopf un iespraudīs katram iekš to dirs vien richtig resn japon 340 kiloAmpēr drāt.Ļigo jaņi,armaņi und huй vkarmaņi.Да!

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
1 0 Atbildēt

Fļe, vai mazpiedirstas prēmiuma apenes ir ar ko labākas par mazpiedirstām parastām apenēm?

GB12 Reģ.: 29.03.2011
5 0 Atbildēt

Motorolers rakstīja: Ne vienmēr radi var atļauties auto pa 40K...un ne vienmēr gribēsies apdāvināt nabagos radiniekus, kurš nespēs šādu auto uzturēt!

Es pat nezinu, vai gribētu radam vai draugam pārdot lietotu auto, lai cik labs tas nebūtu. Nu, mazums, gadās, ka kaut kas nopietns nobrūk... vai pēkšņi sāk brukt viss pēc kārtas... lietots ir lietots un ne visi to saprot, bet pēc tam klausīties, ka esi prodažnaja tvarj, jo pat savējam esi iesmērējis sūdīgu auto, nāksies visu dzīvi...

Es gan pirms padsmit gadiem Toyotu pārdevu draugam.. vairāk jau gan pēc viņa iniciatīvas... draugs nobrauca 4-5 gadus un bija apmierināts.

mnm Reģ.: 25.01.2018
1 0 Atbildēt

msh rakstīja: Kas tev šajā gadījumā skaitās "kaktu serviss"? Neaizmirsti ka šajā situācijā visnevarīgākais serviss ir tas, uz kuru tu ar savu semaku brauc, WESS; jebkurš kaktu vai nekaktu serviss spēj vairāk. Netici? Aizbrauc uz wesu un paprasi lai tev nokruķī 2x mazāku nobraukumu ; 1) tevi pasūtīs dirst 2) ja tu ar kādu "pateicību" panāktu lai tevi nepasūta, izrādītos ka viņi to nespēj [jo viņiem tas nav jāspēj]. Tikmēr attiecīgi speciālisti to spēj - cits labāk, cits sliktāk, ar attiecīgiem izcenojumiem. Kā kaspichs savā blogā aprakstot šādu gadījumu ar dažus gadus vecu behu rakstīja, šis pasāciens ir lētāks nekā vērtības kritums kas rodas gadā nobraucot 50k.

Kamēr dati netiek tiešsaistē sūtīti uz ražotāja serveri, tos var kruķīt - tas, kādā līmeņa speciālists tam ir vajadzīgs, ietekmē tikai pakalpojuma [vai arī izmantotā aprīkojuma] cenu.

bet vai Tu esi pārliecināts ka netiek sūtīti? es pat savai škodai mobilā aplikācijā varu redzēt gan parking vietu, gan nobraukumu, degvielas attlikumu un citu info. gan jau ka jaunajiem premiumiem arī kaut kam tādam jābūt.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Pat ja tā tava infa nokļūtu ražotāja serveros - ja tavs mērķis būtu kruķīt nobraukumu, tu vienkārši savai škodai neliktu SIM karti iekšā un šito vipendronu neizmantotu Kamēr tev pērkot nav obligāti ar punktu līgumā noteikts ka mašīnā jābūt iespraustai SIM kartei ar derīgu datu plānu, pie kājas.

mnm Reģ.: 25.01.2018
1 0 Atbildēt

pirku jaunu, sim karti karti nekur nespraudu un par sakriem nemaksāju un izvēlēties vajag vai nevajag arī neviens nedeva.

protams, saprotu ka viņa kaut kur ir un sakaru cena ir iekļauta auto cenā, savādāk nestrādātu, bet viss jau nāca defaultā.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 0 Atbildēt

Pie mīļākās tikai ar ričuku vai vecu lūzni varēs braukt

polinaiost Reģ.: 24.06.2020
1 0 Atbildēt

Скукотища...

Познакомлюсь с молодым человеком! Я Полина, мне 23 года, блондинка, веселая и стройная! Только по-латышски плохо говорю..

Давайте пообщемся, а то скучно! Может встретимся, погуляем, искупаемся))

Пишите мне ---->> 18pop.tk моя анкета - polinkakis

VWfans Reģ.: 21.02.2004
4 0 Atbildēt

Sveiki ! Tā kā Honda-Jazz gāja bojā negadījumā, tad bija nepieciešams iegādāties citu auto. Izvēle krita uz jaunu KIA-Sportage ar 1,6 litru 115 zirgspēku dīzeļmotoru, manuālo kārbu. Komplektācija EX, kas ir otrā mazāk pilnā, un ietver dalīto klimatkontroli, rūpnīcas navigāciju. Tagad braucu ar vilcienu pakaļ auto.

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Kur ta Hondu nošķīli?

VWfans Reģ.: 21.02.2004
2 0 Atbildēt

Tas bija Jelgavā. Lielāks auto, braucot pa mazāksvarīgu ielu, iebrauca sānā.

JanJan Reģ.: 07.02.2018
1 0 Atbildēt

Kā ar apdrošīnāšanu? Vainīgs 100% otrs?

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Tu vari iedomāties, ka Fans varētu būt vainīgs CSNg izraisīšanā?

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Jā, vainīgs otrs.

eidis Reģ.: 07.11.2001
2 0 Atbildēt

Vai ar to lielo un nestabilo kluci nebūs problēmas sadzīvot pēc Jazz? Apetīte arī tam klucim būs iespaidīgi lielāka. Un tas 1,6 pēc tāda grūtdieņa tur izskatās

GB12 Reģ.: 29.03.2011
6 0 Atbildēt

Da labi... tas dīzelīc iet diezgan forši... noteikti labāk par Fabia 1.2 un to pašu Jazz.

Man vairāk radās jautājums - kāpēc dīzelis? Fans taču pēc merivas bija kļuvis par īsti dīzeļnīdēju. Un es biju diezgan pārliecināts, ka Fana nākamais auto būs Duster ar 1.0 LPG.

Bet, nu, apsveicu ar jauno auto. Šī noteikti ir sakarīgākā izvēle no visām, kuras jauna auto iegādes ziņā esi izdarījis, manupāt. Ja vien neesi atkal izvēlējies kaut kādu briesmīgu krāsu

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Gan jau tā konkrētā tačka bija uz akciju

Kaulus tas mazais traktormotoriņš pavelk, bet tas arī viss. Bet nu iet noteikti labāk par tiem diviem, jā...

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
2 1 Atbildēt

Sveicu Sportage man arī patīk. Laba izvēle.

atrabotka Reģ.: 24.05.2017
1 0 Atbildēt

@fans, neesi kaut ko sajaucis? Tāds 115 ZS dīzelis nāca iepriekšējai paaudzei (2010-2016) un bija ar 1.7 tilpumu. Jaunajai paaudzei ir 1.6 ar 136 ZS. Vai kaut ko jaucu? Vai tev tur īpašs eksemplārs gadījies? Anyway - nebūs pa švaku tāds dzinējs priekš tā būra?

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Priekš fana nekas nebūs par švaku...

Volx Reģ.: 22.11.2018
1 0 Atbildēt

Ļoti konservatīva cilvēka izvēle. Tā teikt viss pazīstamākais, tehnoloģiski vecākais ir izvēlēts. Bet būs droši.

Man liekas kkas te arī putrojas. KIA ir 1.6 dīzeļi, bet viņu neliek uz Sportage. Šeit bija jābūt 1.7 dīzelis

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti