Parunāsimies par JAUNIEM auto. Jūsu pieredze - kuri auto ir visuzticamākie, kuriem labākā cena

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002

Ierosinu te parunāties par visiem aktuālo tēmu

Pie malas stereotipus un pagātnes auras, autobūve kardināli mainījusies, vairs galīgi nav prātīgi salīdzināt 2016.gada un 1986.gada identiskas markas auto.

Kā Jūs domājat?

 
1974 Reģ.: 10.03.2020
6 0 Atbildēt

Pilnīgi piekrītu par start/stop sistēmas kaitinošo darbību. DE pie normāliem kantoriem ABT, MTM u.c. var atslēgt par 50€. Žēl ka šogad nesanāks izbrauciens pa DE. Iebrauktu pa ceļam un atslēgtu to sūdu. Moller jau laikam neparakstās uz tādu opciju.

650 Reģ.: 25.01.2017
3 0 Atbildēt

Skatoties kādam auto.Vai tik savulaik netika runāts, ka kādam tur 7vai8 golfam ar to esot grūtības.Bet audi iepriekšējajiem modeļiem šo pārslēgšanu manuprāt pat moillers bija gatavs izpildīt.Prottams,ne jau par velti.Pati funkcija netiek atslēgta- vnk poga darbojas otrādi, tipa ja tajā konkrētajā braucienā vēlas būt par startstopistu, tad tā ir jāieslēdz.Es noteikti labāk aizbrauktu uz remapu, e-ball to moileru.

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
2 0 Atbildēt

Esmu to izdarījis abiem auto, gan Audi, gan BMW, poga darbojas otrādi un nekādu problēmu!

650 Reģ.: 25.01.2017
2 0 Atbildēt

Man ir jau 4g/120k kopš šādi pārslēgts,darbojas bez jeblādiem starpgagījumiem.

.

Volx Reģ.: 22.11.2018
2 0 Atbildēt

VWfans rakstīja: Daži turpmākie vērojumi par KIA-Sportage.

1. Uzpildīju degvielu pēc nobrauktiem 597 km. Tajos ietilpa pustālais brauciens uz Ziemeļvidzemi. Vidējais patēriņš 5,41 litrs uz 100 km. Borta dators par šo periodu rādīja 5,5. Forši - tas nemelo.

2. Kaitina start-stop sistēmas esamība. Cenšos pierast katrā braucienā atslēgt, bet dažreiz aizmirstas.

3. Kaitina pārāk daudz visādu brīdinošo pīkstuļu. Piemēram, auto pīkst, ja, stāvot uz vietas, ieliek atslēgu aizdedzē un tura vaļā durvis. Ja vēlies stāvvietā pasēdēt, kādu gaidot un tagad vasarā turot vaļā durvis, tad nevari atslēgu turēt, kur ierasts - atslēgas caurumā, bet tā jāliek uz paneļa vai kādā plauktā.

Atslēgu nedrīkst atstāt aizdedzē, nosēdīsies aķis. Man atšķirībā no tevis nekas nepīkst un ir sanācis pāris reizes aizmirst aizdedzē atslēgu, bija jāpiepīpē. Taka tas ir uzlabojums, nevis defekts

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Nevis pīkstulis ir uzlabojums, bet defekts tas ka nedrīkst atslēgu atstāt aizdedzē. Kā tam hujdaja izstrādajumam ir - kā desmitgadīgam lolvo, kur ir nevis atslēga, bet pults kuru iesprauž caurumā, un kā iesprauž, tā viss ieslēdzas tādā stāvoklī kā normālai mašīnai ja atslēga pagriezta?

Volx Reģ.: 22.11.2018
1 4 Atbildēt

Msh, nu ko tur murgo? Man KIA ir visparastākā atslēga, Tucsonam ir start stop un kad ar atslēgu pieej klāt bagāžniekam viņš pats ataisās. No vienas puses jau forši, nāc no veikala ar pilniem maisiem un nekas nav jādara, bagāžnieks jau veras. Jāatceras tikai ka uzturēties auto aizmugurē bez vajadzības nedrīkst, tad viņš ne pa ķeksi vērsies.

msh Reģ.: 16.04.2007
4 0 Atbildēt

Es neko nemurgoju, es prasu kas tev tur ir par tādu sistēmu ka ar atslēgu aizdedzē aķi var nosēdināt - esmu ievērtējis to marazmu kas ir pagājušās desmitgades beigu lolvo, kur atslēgas vietā ir pults, kuru iesprauž caurumā - nu jā, fofāgens ar B6 arī tādu risinājumu sāka izmantot.

darklight Reģ.: 29.10.2013
1 0 Atbildēt

Lexusam ar bija pults caurumā, tas nav nekāds retums.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Volvo tas caurumā/bāžamais bija jau pirms desmit gadiem.Atkarībā no komplektācijas.Principā ja ir poga,var arī nebāzt.No vienas puses bāzt būtu pamatoti.Lai nemētājas,ja ieradums izlikt no kabatas vai ja baterija nejauna vai vel sazin.kādas individ vēlmes.No otras,priekš kam degradēt ērto bezatslēgas ideju.Iebāz 1reiz to pulti sev kkur ķermenī un aizmirsti to čakaru.Kas var būt ērtāks par (korekti strādājošu) bezatslēgu.Sīkumiem ir tomēr liela nozīme.Gan patīkamiem,gan idiotiskiem.Dažas aakstu markas desmitpacmit g vecus izgudrojumus šobrīd uzdod par mega panākumu.16cmcollu ekrārns un androkārplajs- viss,pārejais ir desmit g veca ideja,ar ko šobrīd (sakarā ar jebkuras šodienas elektronikas lētumu un lohpieejamību) sāk aprīkot arī cilvēkiem/parastajiem domātos riteņainos dzelzsgabalus.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Šajā gadījumā man sanāca iepazīties ar to sistēmu no mehāniķa skatupunkta - kam vajadzēja pacelt to kasti uz pacēlāja un pagrozīt riteņus, bet tāds stāvoklis, kas vecākai mašīnai ir pašsaprotams, tai kastei bija iespējams tikai pie ieslēgtas aizdedzes...

smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
1 0 Atbildēt

Pat lētā dacia pēc kāda laika atslēdz patērētājus, ar vai bez atslēgas caurumā.

Tāpat atslēdz, ja vadības blokam ir aizdomas, ka voltu būs pa maz, lai mašīnu palaistu.

650 Reģ.: 25.01.2017
2 0 Atbildēt

Tas tirgus šoreiz ir ne par aizsardzību no Loha vai patērētāju atslēgšanās laiku,bet ka ražotājs acīmredzot uzskata Visus lietotājus par tādiem.

Cilvēks vēlas neko ne patērēt,vnk sēž mierā un osta svaigu gaisu.Bet tas suuds viņam uzbāzīgi zvana un sip viņa prātu.

darklight Reģ.: 29.10.2013
1 0 Atbildēt

Pat 99-tā gada Opels bļāva, kad atvēru durvis ar atslēgu aizdedzē. Ja gribējās klausīties radio ar atvērtām durvīm, bija jāslēdz aizdedze iekšā. Savukārt Seatam šāda brīdinājuma nav. Bet Opelim tam bija zināma jēga, jo teorētiski bija iespējams aizslēgt durvis bez atslēgas un no ārpuses aizsist.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Sēdeklim [seatam] to brīdinājumu gan jau var piekodēt. Brīdinājums pie atvērtām durvīm un atslēgas aizdedzē var būt arī astoņdesmito gadu audī, tik laikam tāda esamība bija atkarīga no tirgus; tas kas kādam B3 bija standartā bija brīdinājums ja atvēra durvis, atslēga bija aizdedzē UN ieslēgti lukturi.

aigi Reģ.: 01.08.2005
1 8 Atbildēt

1974 rakstīja: Pilnīgi piekrītu par start/stop sistēmas kaitinošo darbību. DE pie normāliem kantoriem ABT, MTM u.c. var atslēgt par 50€. Žēl ka šogad nesanāks izbrauciens pa DE. Iebrauktu pa ceļam un atslēgtu to sūdu. Moller jau laikam neparakstās uz tādu opciju.

Kas jums ir ar to Start/Stop? Ideāli pilsētā. Man ļoti patīk un strādā nevainojami.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
6 0 Atbildēt

Arī piederu pie tiem, kuri momentā izslēdz START/STOP uzreiz pēc auto iedarbināšanas. Vienkārši neizturami, kad lēni ripojot dzinējs jau izslēdzies, bet, gribot pēkšņi atkal sākt braukt, acīmredzami jūk prātā startera/ārumkārbas darbības algoritms (Passat B8). Ja vien iespējams, labprāt to sistēmu delistētu vai vismaz pārprogrammētu. Būs Moller jāpajautā.

Viens auto, kuram sistēma darbojās lieliski - P508. Vispār bez startera griešanas, zibenīga reakcija utt.

aigi Reģ.: 01.08.2005
4 1 Atbildēt

Nu Renault cik esmu novērojis tā tikai darbojas, kas pilnībā apstājies. Par 4 gadiem, kopš lietoju, liekas ir bijusi tikai 1 vai 2 reizes, kad apstājas un uzreiz jāuzsāk un tajā momentā ne dzinējs izslēdzies, ne normāli darbojas un sanāk tāda kā aizture uz noslāpšanas robežas. Visādi citādi perfekti.

Danimars Reģ.: 19.08.2002
4 0 Atbildēt

Man arī tā funkcija kretinē, jau pērkot biju Moller prasījis lai atslēdz (2017). Ja tev sanāk kaut ko noskaidrot, padalies!

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Man līdzīgi, ar manuāli netraucē vispār, automāts prasīja drusku piešauties un tam slēdzu ārā tikai nemierīgos sastrēgumos.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
2 0 Atbildēt

Uz renault trafic 2.0 d nepatīk, slēdzu ārā, ja atceros. Nav vajadzīga tā 0.5s aizture, un motors nav projektēts lai viņu ļurinātu iekšā-ārā.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
2 0 Atbildēt

Sajūsmu nerada, bet Volvo XC60 D5 izpildījumā arī nav nekādu pretenziju. Piedevām var šo režīmu pēc izvēles ieslēgt/izslēgt ar vienu pogas spiedienu un attiecīgais stāvoklis saglabājas arī pēc auto izslēgšanas. Kamēr auto ripo, motors ārā neslēdzas - tikai pēc pilnīgas apstāšanās, izņemšanas no ātruma un sajūga atlaišanas.

Laaciz Reģ.: 01.04.2016
5 0 Atbildēt

Man arī kretinē S/S vienmēr uzreiz izslēdzu. Un pilsēta, manuprāt, ir vissliktākais variants šitai sistēmai. Neskaitāmas reizes piešķilt/noslāpēt motoru korķī sēžot stipri šaubos, ka ir veselīgi.

Vairākas reizes ir gadījies, kad aizmirstu izslēgt un esmu gandrīz pilnīgi apstājies , bet tomēr uzsāku braukt lieku robā atlaižu sajūgu, spiežu gāzi un bam nekas nenotiek. Tad ir atkal jāizspiež sajūgs, lai piešķiltos. Stulbākais, ka tas gadās, kad logs uz izbraukšanu ir minimāls un var nejauši sūdos iedzīvoties.

feciic Reģ.: 09.05.2008
1 0 Atbildēt

msh rakstīja: Jā, turbodīzelim ar VNT turbīnu [tu šīs divas svarīgās detaļas pagūsti piemirst; labi, dīzeli bez turbīnas šodien, iespējams, nevar nopirkt, bet tādiem budžeta brendiem kā dacīte VNT turbīna var būt papildaprīkojums] pūtiena apogeja var sākties pie 1,5k - bet neaizmirsti ka tas pūtiens sāks krist nost virs 3k, atšķirībā no jebkura benzīnnieka...

Kārtējā pieņēmuma forma, dacītē stāv reno 1,5 litru dīzelis, vnt turbīna tur ir jau no aizlaikiem.

Ko Tu mēģini pierādīt? To ka 1,2 benzīns velk sūdīgāk par 1,6 dīzeli tikai tāpēc ka dīzelim ir turbīna?

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Kā tas ir - kārtējā pieņēmuma forma? Tam reņa 1.5 klak klak vājākās versijas ir ar parastu WG turbīnu. Ja piemaksā par papildus zirguspēkiem - jā, tad ir VNT.

Ko es gribu pieradīt? To ka benzīnnieka 125 nm reālajā dzīvē nav 2x mazāk ņūtonu uz riteņiem nekā 250 nm dīzeļa ņūtoni.

feciic Reģ.: 09.05.2008
1 4 Atbildēt

Tavs arguments izpildās tikai pie tizlas pārnesuma izvēles šosejas ātrumos. Reālā dzīvē 2,4 benzīns knapi velk kasti, kuru 1,6 dīzelis velk bez problēmām, turklāt tērē par trešdaļu mazāk degvielas. Lai nesāktos atrunas par vecu/jaunu benzīns bija mitsu, dīzelis PSA, abi gadu veci uz to brīdi.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 0 Atbildēt

Reālajā dzīvē ir vēl sliktāk, jo pie 2k RPM dīzelim ir max grieze, kamēr atmo benzīns vēl guļ.

GK1968 Reģ.: 14.11.2018
2 0 Atbildēt

Jā! Neaizmirstam tikai braukšanas prieku. Uzrāvienā visu nosaka vidējā jauda (reāli attīstamajā apgriezienu diapazonā) pret masu. Mocīts atmo benzīns taču iet garām turbodīzeļauto vēsi, vai ne?

anoagask Reģ.: 18.06.2019
2 0 Atbildēt

Jauda(pie konkrētā apgr skaita )/masa.

Mocim ir 1-3kg/zs. Auto jau 5kg/zs ir baigais sporta vāģis

msh Reģ.: 16.04.2007
2 1 Atbildēt

Zato mocim nav griezes momenta, un tāpēc tas ir jāzāģē, un ar visu savu mazo litrāžu un mazo svaru un mazo gaisa pretestību degvielu patērē kā mašīna...

GK1968 Reģ.: 14.11.2018
0 0 Atbildēt

Šitā jau ir sāpe, kuru vajadzētu remdēt jaunam e-mocim! Tikai atkal - cik tad maksā tāds, kurš vajadzības gadījumā spēj attīstīt 30 m/s? Visticamāk, ka par daudz papildus transportlīdzeklim.

jaaanis Reģ.: 29.06.2004
5 0 Atbildēt

kasinsh79 rakstīja: Arī piederu pie tiem, kuri momentā izslēdz START/STOP uzreiz pēc auto iedarbināšanas. Vienkārši neizturami, kad lēni ripojot dzinējs jau izslēdzies, bet, gribot pēkšņi atkal sākt braukt, acīmredzami jūk prātā startera/ārumkārbas darbības algoritms (Passat B8). Ja vien iespējams, labprāt to sistēmu delistētu vai vismaz pārprogrammētu. Būs Moller jāpajautā.

Viens auto, kuram sistēma darbojās lieliski - P508. Vispār bez startera griešanas, zibenīga reakcija utt.

Kad pirku savu B8 Molleram uzreiz prasīju, lai atslēdz start/stop. Uz ko saņe'mu atbildi, ka viņi neesot tiesīgi to darīt, jo ķipa tā ir iejaukšanās kā rezultātā mainīsies faktiskie izmeši utt.. iespējams tas vēl bija dīzeļgeitas iespaidā.

Man pa šiem 3.5 gadiem ir bijušas divas rezes, kad palieku krustojumā, jo S/S sitēma auto ir noslāpējusi, bet neiedarbina, parādās uzraksts "iedarbiniet manuāli", bet lai iedarbinātu manuāli vispirms jāpārslēdzās no Drive uz Parking. Ja stāvi krustojumā un gaidi kad kreiso pagriezienu un S/S sitēma šādi izčakarē tad esmu ļoti neamierināts.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
4 0 Atbildēt

Start stop pirmajam īpašniekam dod 3eur gadā ietaupījumu uz degvielu, bet otrajam - dārgāku aķi un ātrāku motora kapitalku.

Vienīgais ieinteresētais ir ražotājs, jo ietaupa co2 sodus no EU

650 Reģ.: 25.01.2017
4 4 Atbildēt

Manā auto ir 5gab sēdvietas,4gab (80%) no tām (elektriski) apkurināmas.Un 4 zonu klimatkontrole.Un afs gaismas, un 6gab elektroniski vadāmi braukšanas režīmi, apaļa stūre,un dafiga daudz pogas,un hvz viskautkas vēl daudz dikti kaut kas un vispār uj viņu zin kas..Un 6,1kg/zs un ļotiGaŗš kardāns un taa.Bet spedometra lohpanelis,cyka tāds, uzrāda ārkārtīgi nepieklājīgu noskrējienu.Vienlaikus gan atgādinot, ka beidzamās 628h ir pieveiktas vidēji ar 50km/h un šo te mocību laikā ir patērēts vidēji 7,2l nesmuki smirdošā lohšķidruma.

Bet skoda,volvo un visādi te līdzīgi lohwāgeni pieprasa no manis iepūst viņu trubā 40k un pretīm sola 9l - kas pie 30k noskrējiena gadā lohteorētiski neētiski sastāda teju 900eur zaudējumus par neparko...

Es šovakar kā lohs starp lohiem nesteigā un pofigā nobraucu pa plaši gludi moderno pzbauskas šoseju kādus 20km,no ujekavas gandrīz lidz zaebiecavai, tīšām ne reizi nepipieskaroties gāzespedālim, ieskaitot pilnīgu apstāšanos.Kārtējoreiz secinādams,ka būtībā loham būt jābūt, lai tā darītu ikdienā un/vai mēģinātu pie tā pierast..Jā.

Vot,lūk, sakarā ar to jau kādu npacmito reizi pie sevis tagd tā pārdomāju,- a mošk tomēr tās te kijaskoda pegivotvāgen dacijazapaebacijas vietā tagd vnk nopirkt atkal jaunu kasko un nospļauties uz visu nshito lohpasākumu?? Jo mazak lasi, jo labāk jūties,tas gan skaidrs.Jo pamatojuma un jēgas īsti nav nekur, galvenokārt notiek katram/savu attaisnojumu meklēšana.

feciic Reģ.: 09.05.2008
2 0 Atbildēt

535 vai 740?

msh Reģ.: 16.04.2007
1 1 Atbildēt

A8 3.0 TDI quattro...

feciic Reģ.: 09.05.2008
2 0 Atbildēt

Tas ir no wāgenu grupas un jauda/masa nesanāk. Ja nu vienīgi 4,2tdi

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Varbūt. Bet nu astotnieks bija.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Nekādas mistikas nav, itin neko neesmu samelojis.Tas brauc pāris simtdaļas ātrāk par 4.2 un dzer pāris litrus mazāk.Es ironizēju pats par sevi,jo reizi gadā pienāk tas maģiskais pārdomu brīdis.Te ir bijuši vairāki līdzīgi auto.Jautājums bija par to, kāpēc to īpašnieki viņus izvēlējās kā alternatīvu JAUNA auto iegādei un ko tagad viņi darīs "nākamās" izvēles reizē.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
15 2 Atbildēt

Kas tie par tādiem tīņu apzīmējumiem? - "kijaskoda pegivotvāgen dacijazapaebacija", msh arī raksturīgi ērmoti saukt dažādu marku un modeļu auto.

Kāpēc nevar normāli uzrakstīt? Jums pašiem šķiet, ka tas ir nenormāli asprātīgi?

650 Reģ.: 25.01.2017
3 10 Atbildēt

Jā man tiešām šķiet, ka tas ir assprātīgi.Savukārt, tev un dažiem citiem šeit nemitīgi klātesošajiem šķiet aktuāli tikai tas, kas attiecas uz konkrēti viņu sāpi un uz konkrēto situāciju ar un par vviņiem.

Tā ka labāk pievērsies bērnu audzināšanai un (kopā ar mani un pārējām nepiederošajām personām) sip vien naski prom no šī te topika, kurā apskatīti tiek JAUNI auto.Jā.

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
6 2 Atbildēt

protams!

650 ir iauto dižākais spīdeklis, jaunās latviešu valodas izkopējs un apkopējs

nākotnē visi ar apbrīnu lasīs viņa romānus, lugas un dzejas!

Volx Reģ.: 22.11.2018
7 2 Atbildēt

650 kad lasa tad ir jasasprindzinās, ļoti līdzīgs tips Levitam. D

650 Reģ.: 25.01.2017
6 0 Atbildēt

Nu Tevi te visur/visapkārt/jebkurātēmā var izlasīt krietni vairāk, nekā "mani".Bet man ir kosmiski tālu piem līdz dažādu ierēdņu un oficiālpersonu mākai izteikties.Sassprindzināties dažreiz ir noderīgi.

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
0 0 Atbildēt

G klase iegūst ekstremālo versiju ar 940 zirgspēkiem

www.tvnet.lv/7039364/g-klase-iegust-ekstremalo-versiju-ar-940-zirgspekiem

diez - kur viņi pazaudēja 60 zirgspēkus?

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
4 1 Atbildēt

Drīkst kādu darvas pleķi ar iemest? Passat man vairs ne jauns, ne pat vairs garantijas. Bet šeit apskatīts no nulles. Tomēr 2017.gada ražojuma. Lai vai kā šodien secināts pēc dīvainas vēja šalkoņas - mī uz žē, vadītāja durvju blīvgumija sānos vienās driskās Vai nav par ātru nepilnus 3 gadus brauktam auto? Rūpīgāk papētot sēdekļus, reāli nodilusi sēdekļa kante arī. Sviests!

anoagask Reģ.: 18.06.2019
2 0 Atbildēt

No kaut kurienes tie miljardi jāizvelk, lai izmešu skandālu nolīdzinātu. Nav jau vairs b4 passat, kas laukos iet un iet

Konuss Reģ.: 10.02.2015
1 0 Atbildēt

Četrgadīgam Tiguan vienīgais, kas izdilis, ir gumijas paklājiņš šofera pusē.

feciic Reģ.: 09.05.2008
1 1 Atbildēt

Nebrīnies, B7 pie 150k izdilušas durvju eņģes esot standarta bēda.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
4 0 Atbildēt

Es savam četrgadīgajan Multivan arī nesen mainīju labo priekšèjo durvju blīvgumiju. Bija augšpusē atdalījusies no virsbūves un sairusi tajā vietā.

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
2 2 Atbildēt

Gumiju pirms ziemas iesmērē ar silikonu. Bet darba vāģim jau pofig.

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
0 0 Atbildēt

man ar tieši tas pac - nodilusi gāzes pedāļa gumija un tur kur papēdis atbalstās - gumijas paklājiņam caurums...

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
1 1 Atbildēt

tur kur Renault Zoe pus-reklamēts -

jautājumi Raimondam Volontam:

1. kā var šo auto uzlādēt ar trīsfāzu maiņstrāvas avotu? ja garāžā ir trīsfāzu maiņstrāva, nevis parasta sadzīves 220V rozete;

2. ko dod līdzi Renault Zoe pārdevējs - kādu uzlādes aparātu? priekš parastās 220 V rozetes, vai?

3. kā un kur var dabūt, nopirkt 380v uzlādes aparātu?

p.s. jo nav jēgas reklamēt elektroauto - "pērc, pērc, tas būs stilīgi" - ja turpat nav apstāstīts, kā viņu uzlādēt, nekas nav pateikts (vairākus uzlādes variantus - ātrā? lēnā? 220V? 380V?

tas ir tas pats, kas Brazīlijas džungļos indiānim piedāvāt nopirkt kaut vai tradicionālo auto, ja nekur pārskatāmā tuvumā nav degvielas stacijas un ceļa...

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

Tad nu gan problēma 3 fāzu rozete

Malā ir nulle, izvēlies 1 no 3 fāzēm un lādē.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
3 0 Atbildēt

Tiko patestēju skoda rapid ar 1.0 tsi dzinēju. Gan Austrijas bānis, gan kalnu serpantīni un neceļi. Pat lielisko Alpine road...Biju stipri pārsteigts, ka pèc bākas metodes vidējais patēriņš tikai 4.8l Jāsaka godīgi ka nekur neekonomēju un devu pa pederi pa nopietno. Ac pastāvīgi ieslēgts. Pārsteigums.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

Austrijā bānis tikai 130. Bet rādītājs labs, mazajai klasei dīzelis neatmaksājas

GK1968 Reģ.: 14.11.2018
0 0 Atbildēt

Austrijas ceļos viegli ripo. Vai nu tomēr pats vai tas auto (vai abi kopā) prot izmantot ieskrējienu (kinētisko enerģiju), vai arī vienkārši aprēķinos iezagusies kļūda!

smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

www.spritmonitor.de/en/overview/45-Skoda/772-Rapid.html?fueltype=2&power_s=95&power_e=95&powerunit=2

Statistika par Skoda Rapid

Vidēji par 44 auto ar tieši 1.0L motoru 5.7 l/100 km

www.spritmonitor.de/en/overview/45-Skoda/772-Rapid.html?fueltype=2&power_s=95&power_e=95&powerunit=2

Vidēji par dīzeļiem 5.2l/100 km

Tiešām neatmaksājas dīzelis konkrētajam modelim.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

Nerēķinot apkopju izmaksu starpību - 2kEUR cenas starpība pie 400k km atmaksājas

Konuss Reģ.: 10.02.2015
1 0 Atbildēt

Conqueror rakstīja: man ar tieši tas pac - nodilusi gāzes pedāļa gumija un tur kur papēdis atbalstās - gumijas paklājiņam caurums...

A ir iespējams tos paklājiņus pa vienam iegādāties? Cik skatos, visur komplektos tirgo, bet man visi pārējie kā jauni, tikai zem stūres esošais izdilis.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

Cartex.lv šuj uz vietas LV, pasūtīju, ātri gatavs un pagaidām viss gerai

mefisto Reģ.: 22.05.2017
2 0 Atbildēt

Pievērsiet uzmanību, ka Hyundai vairs nav 7 gadu garantija. Šobrīd samazināta uz 5 gadiem bez nobraukuma ierobežojuma, kas tā pat protams ir ok.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 1 Atbildēt

Vienkārši parunāties, ja skatoties cenas Vācijā, ir lētākas un komplektācijas labākas, garantija gadu lielāka. Vai nav labāk pirkt jaunu auto tur, kur tas ir vācu tigum domāts? Cik tas ir praktiski iespējams, un apkopes veikt LV.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 1 Atbildēt

Nešaubos, ka absolūti lielāko daļu jaunos auto pērk līzingā (kredītā). Tas viss kļūst nereāli šādā situācijā. Ja vienīgi izmantot BRC v. tml. kantorus, kuri līdzēs arī finansējuma gadījumā.

arba Reģ.: 16.12.2002
1 0 Atbildēt

kas tur nereāls ?

aizbrauc, nopērc, atved un noformē bankā kredītu un pārpērc pats no sevis jau kredītā

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Par kādu naudu nopirkšu, lai pēc tam pats sev noformētu līzingā? Tur jau sāls, cilvēkus attur tādas naudas trūkums, lai paši pirktu ārzemēs.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

Ir gana reāli, ja normāli ej uz savu banku un runā par savu kredītspēju un risinājumu, kā noformēt kredītu ārzemēs pirktam auto.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Līzings nesanāks gan. Kredīts auto iegādei - ok.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Kapēc tā domā? Nemācēji pareizi sarunāt?

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Esmu par to diezgan drošs Pierādi pretējo (ka LV banka formēs līzingā ārzemēs tirgotu auto, vēl bez LV reģistrācijas utt.)

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

Esmu vizināts ar tādu auto ;) Man nekas nav jāpierāda - pats braucu ar 15 gadus vecu bez līzinga vai kredīta ;)

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Forši Tev

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

Imho visiem auto de tirgū cena ir liekāka, tur zeļ eu-reexport dīleri, kas vācijā tirgo auto no citiem tirgiem. Var kādu piemēru, kur de cena ir mazāka par lv?

Pats nopirku renault no lietuvas dīlera, jo par 2k labāka cena

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 1 Atbildēt

Apkopes noteikti vari veikt LV, ja tur nav kkādi īpaši nosacījumi pie auto iegādes DE. Kā zināms DE ik pa laikam subsidē jaunu auto iegādi un tur var būt kāda atruna ka auto nedrīkst izvest no valsts kādu noteiktu laiku. Igaunijā jau štukoja šitā elektro subsidēt cik tur 20000 jānobrauc gadā pa est ceļiem, tad saņem kompensāciju. Visticamāk pat šādā gadījumā apkopes var veikt LV., reģistrēt nevar.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Savulaik visai nopietni interesējos par ļoti mazlietota (vēl ilgas garantijas) auto (pēdējās Mazda 5 pie mums vairs netirgoja, savukārt Vācijā - tirgoja) iegādi no Vācijas dīlera. Tā kā pats esmu neskaitāmas reizes pircis auto Vācijā, pats varētu to viegli izdarīt, pie tam - uzreiz pašam ar pirkumu braucot mājup, ietaupot visas treilera izmaksas utt. Problēma - naudu vajadzēja vai nu somiņā vai arī uz konta Kas liedza īstenot acīmredzami prātīgu pirkumu (jūtami lētāk nekā pie mums LV, pie tam pilnīgi citas komplektācijas auto arī). Ja būtu tāda vēlme šobrīd, acīmredzami izmantotu BRC vai e-mobile.lv kā starpniekus finansējumā. Un arī piegādē, kas visu sadārdzinās vēl vairāk...

smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

ietaupīt 2000 un pēc tam tos atdot bankai / līzingkantorim?

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Līzinga pārmaksa stipri mazāka (bankās). Jā! Vai arī pārmaksāt LV un plus tas pats līzings. Gan ne visiem auto tas atmaksātos. Tomēr ir izņēmumi. Vismaz tieši Vācijā.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Nu labi, neseno iespaidu rezultātā nolēmu uzmest aci ,,0,, Skoda Scala cenām pie mums un mobile. Ja nejaucu ko tad jauns auto tur ar labāku komplektāciju ir vismaz pa 1k lētaks. Vispār paskatoties testus tube tas scala ir labāks par golfu. Es šeit izskatīju tikai 1,0 tsi.

Vienīgi jautājums par DE subsīdijām. Taču vai uz šādu plašpatēriņa auto tas atiecas...

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

DE parasti ir visādi utilizācijas bonusi, diez vai lv reģistrētu šrotu var iesmērēt tajā programmā

feciic Reģ.: 09.05.2008
2 0 Atbildēt

Gan jau salīdzināji listes cenu šeit ar plača cenu tur.

Varētu domāt ka tās listes cenas šeit ir akmenī kaltas un noliktavas auto nebūtu par to pašu tūkstoti lētāki.

Plus ja pirkumu kārto caur firmu nāks klāt 2% PVN starpība.

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
0 0 Atbildēt

nu re, kurš tad nopirka to mclaren sennu?

Lasītākie raksti

Jaunie raksti