Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Parunāsimies par JAUNIEM auto. Jūsu pieredze - kuri auto ir visuzticamākie, kuriem labākā cena

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002

Ierosinu te parunāties par visiem aktuālo tēmu

Pie malas stereotipus un pagātnes auras, autobūve kardināli mainījusies, vairs galīgi nav prātīgi salīdzināt 2016.gada un 1986.gada identiskas markas auto.

Kā Jūs domājat?

 
1974 Reģ.: 10.03.2020
6 0 Atbildēt

Kādu laiku atpakaļ bija pieredze ar jaunu Ford Focus 1.6 benzīns. Pie 1200 km nobraukuma pēc uzpildes benzīntankā pamanīju dzesēšanas šķidruma peļķi. Zvans, evakuators, serviss. Brāķēts ūdenssūknis, dīleris pats brīnījās. Pa garantiju nomainīja.

Paziņām jauns Subaru Forester dīzelis. Nobraukums bija ap 1000 km. Izdomāja ar komfortu izbraukt Eiropu. Brauciens beidzās mežā pie Augusovas PL. Zvans uz Rīgu un dabūja gaidīt evakuatoru. Viesnīcu un atpakaļceļu kā ari remontu nosedza pa garantiju. Kau5 kāda problēma bija ar dzinēja elektroniku.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
9 1 Atbildēt

Te gan 100% piekritīšu. Glābj garantija izmaksām, tomēr ceļojot... var iegrābties tāpat.

Ir dažādi auto un tehniskais izpildījums. Dažam labam jaunam gadās vēl biežāki neplānoti remonti kā citam vecam utt.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
9 1 Atbildēt

Var taču remontēt augustowas dīlerservisā ne?

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
9 1 Atbildēt

Tur nav dīlercentra, tā ir Polijas nomale. Tādā situācijā ir jātiek līdz Kaunas dīlerim, kas salīdzinoši netālu. Evakuators utt.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
9 0 Atbildēt

Man bija pieredze 2013.gada vasarā ar Opel-Meriva 1,3 CDTI, kam tobrīd bija 7 gadi un 180 tūkst.km nobraukums. Aizbraucām uz Šefīldu Anglijas ziemeļos pie radiem. Devāmies atpakaļ sestdienas rītā. Tuvojoties Londonai, vēroju, ka sāk karst motors. Stājos malā, dzesēšanas šķidruma līmenis bija krities, bet vēl ne kritiski. Pielēju. Pēc laiciņa karst atkal. Šķidruma zudums jau lielāks, nācās saukt evakuatoru, paši bijām Londonas apvedceļa malā. Pēc kādas nepilnas stundas atbrauca angļu onka, vispirms aizveda uz tuvāko benzīntanka stāvvietu. Mēģināja aizpildīt plaisu dzesēšanas sistēmā ar kaut kādu ķīmiju. Neizdevās. Tad veda uz servisu uz dienvidiem, kādus 15 km no lielākas pilsētas Braitonas. Tad jau bija sestdienas pēcpusdiena, un saņēmām solījumu, ka auto ķersies klāt pirmdienas rītā. Nācās palikt viesnīcā pa dārgo - ap 200 eiro par 2 naktīm. Laiks bija diezgan slikts, 12-14 grādi un stiprs, trauksmains vējš. Nosēdējām pārsvarā viesnīcā. Pirmdien pa kādām 4-5 stundām auto veica pagaidu remontu, vienai dzesēšanas šķidruma caurulītei uzliekot žņaugu. Angļi malači, labi sataisīja. Līdz mājām vairāk kā 2000 km tikām veiksmīgi. Pēc tam vēl Latvijā bija jāgaida īsto detaļu - caurulīti, un tad veica ,,īsto,, remontu. Tā caurulīte arī Anglijā būtu jāgaida vairākas dienas, tāpēc jau veica pagaidu remontu. Kopā visas izmaksas - evakuators, viesnīca, pagaidu remonts Anglijā, ,,īstais,, remonts Latvijā - sanāca virs 500 eiro.

GK1968 Reģ.: 14.11.2018
5 1 Atbildēt

Tad tāpēc sāki niecināt savu to laiku Opel! Tas gan tāds rets starpgadījums un dārgs tikai tāpēc, ka tiešām nelaikā.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
5 0 Atbildēt

Šitā vaina - kādas caurulītes plīsums dzesēšanas sistēmā - Opel Merivai bija trīs reizes. Pēc trešās reizes no auto tiku vaļā - tad mašīnai bija 9 gadi un 213 tūkst.km nobraukums.

msh Reģ.: 16.04.2007
5 2 Atbildēt

Par ko ir runa, par kaut kādiem plastmasas gabaliem? Sakām paldies ražotāju nepieciešamībai ieseksot kapeiku, lai varētu pārdod lētākas un nekvalitatīvākas mašīnas laimīgajiem pircējiem. Pāreja uz plastmasu no alumīnija gan notika salīdzinoši sen, piemēram, fofāgena grupa to izdarīja pakāpeniski astoņdesmito otrajā pusē/deviņdesmito pirmajā pusē.

Šis lauciņš ir arī viens no tiem, ko vecākas mašīnas saimnieks [atšķirībā no jaunākas mašīnas ķeblī pirdēja] var uzlabot; dažādus alumīnija izstrādājumus ražo gan ķīnieši, gan specifiskas firmas. Uzsvars uz to "vecākas"; tā kā jauno tačku pircēji pamatā ir tādi, kuri māk tikai izbaudīt luksusa evakuatoru salonus, un nevis bik padomāt kā uzlabot savu mašīnu lai nevajadzētu izbaudīt garantijas remontus, tad šādu detaļu piedāvājums svaigiem modeļiem nepastāv, jo nav pieprasījuma - paskatoties tajā pašā alītī, alumīnija gabali piedāvājumā ir mašīnām 10+ gadu vecumā.

GK1968 Reģ.: 14.11.2018
5 0 Atbildēt

Dzeses cauruļu un radiatoru problēmas ir bijušas tikai ar Audi B4 2.3 pieccilindrinieku. Bija Galants98, tam mēdza noplīst ģeneratora sprieguma stabilizators. Tas nocepās arī Austrijas braucienā (droši vien palīdzēja fūru tā pa trim, četrām košana). Aķis kalnos smirdēja, vārījās, kamēr apdzisa pavisam. Ap 100 eiro jauns akumulators tur un 25 eiro ģeneratora remontam mājās. Citos braucienos (ap 10)nekas, lej tik degvielu...gan Escort92;Lancer93;gan dažādi busi(Primastar; Caravelle)

Volx Reģ.: 22.11.2018
2 2 Atbildēt

kasinsh79 rakstīja: Domāju, ka nav tik traki ar bateriju izturību. Vienīgi pagaidām teorētiski manos vēlamajos 400km iekļaujas vien Tesla (tikai Model3 cena paceļama plus mīnus) un Jaguar suv (cena nereāli augsta). Citu variantu pagaidām nemaz nav, ne? Lasi - akcents mazām distancēm citiem...

Nu kā tad nav KIA Niro arī velk 400+, tas pats Souls tikai jautājums vai pie mums viņus vispār var nopirkt jaunus.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
2 1 Atbildēt

Cena tam e-Kia ir ārprātīga vienkārši

Volx Reģ.: 22.11.2018
1 2 Atbildēt

Kkā īsti negribas ticēt. Parasti jau KIAs ar to izceļas, ka vari par saprātīgu naudu nopirkti pilnu komplektu. Šajā gadījumā nopirkt 400+ par saprātīgu naudu

anoagask Reģ.: 18.06.2019
2 0 Atbildēt

Baterijas kwh visiem maksā apmēram vienādi. Vienīgais veids kā samazināt cenu ir superviegla, aerodinamiska kaste uz velosipēda riepām, kas patērē mazāk enerģijas, piem. renault zoe

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

www.kia.lv/models/show/eNiro/prices.html

Es par to auto nekad tādu summu neizdotu. Reāli Tesla Model3 izmaksā pat lētāk.

GK1968 Reģ.: 14.11.2018
1 0 Atbildēt

Ja esi pārliecināts, ka jaunais darbadevējs Tevi novērtēs tad var riskēt iet pie tā! Tik lai dod tiešām Model3. Varbūt vienīgi vēl jāprasa mini benzīna ģeneratoru katram gadījumam bagāžā! Passat taču ir tik paredzami garlaicīgs auto!

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
2 1 Atbildēt

Tēmas sakarā - Passat B8 ir teju nevainojams un 100% uzticams auto Tesla mani reāli vilinātu, tas gan. Tomēr tas nebūtu darba maiņas iemesls.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
4 0 Atbildēt

Tomēr pārspīlēju. Tesla Model 3 maksā vēl dārgāk. Tas gan neizslēdz faktu, ka Kia elektroauto ir negausīgi dārgs.

Volx Reģ.: 22.11.2018
1 2 Atbildēt

Tas noteikti konkurences trūkuma dēļ, Īrijā tas pats Niro par 40k www.donedeal.ie/cars-for-sale/kia-niro-e-niro/25117213

Kā jau saki nav daudz modeļu, kas tos 400+ piedāvā

Volx Reģ.: 22.11.2018
1 2 Atbildēt

Bet mana ātrā tirgus izpēte parāda, ka īpaši lētāk arī neko nedabūsi, jo ķīniešu Aiways plāno tirgot no 35k www.autocar.co.uk/car-news/new-cars/chinese-firm-aiways-opens-orders-europe-spec-u5-ev

Tākā vienalga sanāk, ka Niro būs viens no lētākajiem piedāvājumiem(jāpērk tik kkur ārpus Latvijas)

Janeks90 Reģ.: 14.01.2019
2 0 Atbildēt

Hyundai Ioniq elektriskais par kaut cik ok cenu. Nezinu cik daudz var nobraukt ar vienu uzlādi.

Volx Reģ.: 22.11.2018
2 1 Atbildēt

Ioniq neder, tas ir vecas paaudzes e kars. 250km, tas galīgi nestāv līdzi 400+

iciks Reģ.: 29.05.2013
2 0 Atbildēt

GB12 rakstīja: Reku, msh2 iekāpa tēmā...

Tāpat man viena dāma slavēja savu auto, lai gan tas bija gada vai pusotra laikā, ja atmiņa neviļ, nobirušu kārbu un motoru.

Ja neskaita to - brīnišķīgs auto.

Jā, piekrītu, ka kopumā jauniem auto defektu jābūt mazāk, nekā lietotiem (ne jau velti tie jaunie tiek pirkti), bet ja pusgada laikā ir 2 nopietni defekti, šo konkrēto eksemplāru nevajadzētu raksturot labi. Ja nomainīta blīvīte un durvju rokturim krāsiņa lupiņas, nu štrunts ar to visu, bet tie mezgli tādi nopietnāki...

GB12 Reģ.: 29.03.2011
3 1 Atbildēt

Es jau to īpaši neapstrīdu. Lai pateiktu precīzi, droši vien vajag detalizētāku statistiku, citādi tā ir vien tāda subjektīva parunāšana.

Tas, ko nevar apstrīdēt - ja kārba vai motors nobirst jaunam auto, tad remonta izmaksas pamatā segs ražotājs. Daudzām markām pat tas notiek arī pēc garantijas t.s. free will, vai kā nu tur to sauc, ietvaros. Tādam desmitgadīgam auto izmaksu kosmoss būs jāsedz vien pašam. Par to jau ir stāsts - jauns auto vairāk vai mazāk nodrošina prognozējamas izmaksas. Tu maksā par līzingu, apdrošināšanu, apkopēm (ja tās jau nav cenā iekšā), riepām un dzīvo plus mīnus mierīgi... jā, sanāk pārmaksāt, piekrītu, bet, nu, kādam sirdsmiers un prognozējamība tomēr ir svarīgāks par naudu, ko pārmaksā.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
4 1 Atbildēt

Kas ir "sirdsmiers un prognozējamība"? Garantēti lielāki maksājumi? Ir elementārs risinājums - brauc ar lietotu, liec krājkasītē to līzinga naudu, un ja beigās tomēr nesalūzt, tā nauda paliek pašam. Un vēl lielākam sirdsmieram - nav jāsatraucas par katru mudaku, kas stāvvietā nemāk atvērt durvis, nedauzot tās pret blakus stāvošo.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
2 2 Atbildēt

Pusij, kā tur palika ar to ceļojumu apdrošināšanu, kas sedz auto repatriāciju uz mītnes zemi salūšanas gadījumā? Man nākamnedēļ plānojas brauciens (ja kādu valsti atkal neiebāzīs dzeltenajā) ar 10-gadīgo automobili, vajadzēs... Palīdzi jel, lūdzu...

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
2 1 Atbildēt

Labi palika. Atrodi jēdzīgu brokeri, kas tev noorganizēs nepieciešamo apdrošināšanu - pateikšu mazliet priekšā, tas ir maksas pakalpojums, ko sniedz kompetents apdrošināšanas speciālists.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 2 Atbildēt

Tātad, nevari pateikt. Tā jau domāju. Ja būtu vīrs, nekaunētos atzīt, ka esi nolohojies (vismaz, es to darītu, ja tu man būtu to punktu parādījis), bet te uzskatāmi parādīji, ka tāds pusijs vien esi...

Starp citu, brokera pakalpojums nav maksas. Brokerim par noslēgto līgumu maksā apdrošinātājs, nevis pacients. Tas nu tā.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 1 Atbildēt

Pateikt varu. Tas, ka netaisos to darīt, lai apmierinātu kaut kāda caurkrituša apdirsinātāja ziņkāri, pasniedzot uz paplātes informāciju, kas viņam būtu jāzina pašam, ir cits jautājums.

Frāze "... brokera pakalpojums nav maksas. Brokerim par noslēgto līgumu maksā ..." izklausās perfekti raksturojoša spriestspējas līmenim - nav jābūt ļoti advancētam ekonomikā, lai pamanītu absurdu, kas tajā ir ietverts.

Lai pamanītu, ka ir dažādas komponentes pat "širpotreba" standartlīgumos, tev daži piemēri no populāriem apdrošinātājiem:

www.gjensidige.lv/atlidzibas/palidziba/autohelp24

"Transportlīdzekļa transportēšanu uz tuvāko servisu visā KASKO līguma darbības teritorijā;

Ceļojuma turpināšanas ārpus Latvijas Republikas vai atgriešanās mājās izdevumu kompensāciju;"

www.bta.lv/lv/private/octa-palidziba-uz-cela#-apdrosinasanas-noteikumi

www.balta.lv/lv/uznemumiem/kasko/palidziba-uz-cela

Ja vispār māki skaitīt, painteresējies, cik potenciāli izmaksā "Ceļojuma turpināšana ārpus Latvijas Republikas vai atgriešanās mājās izdevumu kompensācija" un cik šādu uzņēmumu pakalpojumi www.akmtrans.lv/ un iespējams būsi pārsteigts, ka ne jau tā auto atgādāšana uz mājām ir lielākais apdrošinātāja segtais risks.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
2 2 Atbildēt

"Pateikt varu. Tas, ka netaisos to darīt... buļ buļ buļ..."

Izklausās pēc Gobzema. Pateikt varu, bet rīt...

"izklausās perfekti raksturojoša spriestspējas līmenim..."

Tiešām? Kur tur ir absurds?

Par pārējo palagu - pag, mēs te runājam par ceļojuma apdrošināšanu, nevis KASKO vai OCTA... Tu apgalvoji, ka šādu pakalpojumu nodrošina, citēju, "atbilstoša ceļojumu apdrošināšana" un vēlreiz citēju "Apdrošināta ceļojuma pārtraukšana (nosacījumi aptuveni tādi pat, kā lidojuma atcelšanas gadījumā) + auto evakuācija uz mājām no ES+EEZ." Tagad jau tu galīgi esi pats savās kājās sapinies... Bet tu turpini drukāt, he-he...

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 2 Atbildēt

Starp citu, "atgriešanās mājās izdevumu kompensācija" ne vienmēr nozīmē arī auto atgādāšanu mājās salūšanas gadījumā. Un tu, lai neizskatītos pēc pilnīga idiota, varētu paskatīties kaut vai pats linkus ko sameti, piemēram, BTA palīdzības noteikumos 4.1.3 punkts - 4.1.3. "Transportlīdzekļa transportēšana (evakuācija), tas ir, viena

transportlīdzekļa transportēšana (evakuācija) līdz tuvākajam autoservisam..." nekur nav minēta transportēšana uz mītnes zemi...

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
2 1 Atbildēt

"Starp citu", ja spētu izlasīt rakstīto, pamanītu, ka es ne mirkli neesmu iedomājies, ka "atgriešanās mājās izdevumu kompensācija" nozīmē arī auto atgādāšanu mājās. Atgriežoties pie iepriekšējā uzaicinājuma rēķināt - nosauc lūdzu divus vidusmēra ciparus: cik apdrošinātājam izmaksā "Ceļojuma turpināšana ārpus Latvijas Republikas" un cik maksā auto transportēšana pa Eiropu. Tad pamēģini saskaitīt 2+2 un padomāt, vai ir tik nereāli ielikt auto transportēšanu ceļojumu apdrošināšanas pakā, kā tu te mēģini iestāstīt. Pateikšu priekšā - kaut vai viens neliels kaula lūzums slēpojot ir daudz dārgāks par šādu pakalpojumu. Tas, ka tu saviem klientiem tādu nespēj piedāvāt, liecina tikai par tavu kvalifikāciju, un tas, ka sauc mani par idioti - par attieksmi ar kuru izturies pret potenciālajiem klientiem - neko vairāk par auniem, kas ir laimīgi ar nejēdzīgu standartlīgumu, apkalpot nespēj un nespēsi.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
2 2 Atbildēt

Hmmmm, smieklīgi, kā tagad mēģini slēgt atpakaļgaitu. Tiešām neesi iedomājies? Tad interesanti, kāpēc vispār tos palagus liki? Un izlasi pats vēlreiz iepriekšējo lappusi, ko vervelēji par "atbilstošo ceļojumu apdrošināšanu", par kuru es it kā nezinot. Ne mirki neesot viņš iedomājies

Es zinu (aptuveni), cik izmaksā transports no Eiropas, tāpat arī zinu, ar kādām izmaksām jārēķinās apdrošinātājam, ja ārzemēs kāds salauž kaulus, to tu vari man nestāstīt un es pat neapšaubu to. Un vai parādīsi vietu, kur esmu apgalvojis, ka šo transportēšanu būtu "nereāli ielikt"?

A visa pārējā šļura, ko te savervelēji, ir tikai lirika - argumentu nav, tāpēc ķeries vismaz pie kaut kā, lai noslēptu brūno pleķi biksēs - tēmai neatbilstoši linki, "zinu, bet neiešu jau teikt" retorika, personīgi uzbraucieni utt. Par to idiotI velti apvainojies - laikam aizmirsi, ka pats sāki meklēt kašķi.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
2 1 Atbildēt

Ko tu tagad murgo? Man ir ceļojumu apdrošināšana (pastāvīga, nevis pirms katra brauciena pērkama), kurā ir iekļauta auto evakuācija uz Latviju no ES/EEZ. Nepasniedzu tev uz paplātes informāciju, ko tev vajadzētu zināt, ja kaut ko jēdz no savas profesijas - jo tev vajadzētu būt tam, kas klientiem spēj šādu pakalpojumu piedāvāt, nevis mēģināt pierādīt, ka nekas tāds neeksistē.

Diemžēl mana pieredze ar apdrošinātājiem tieši to arī liecina - 90% šajā biznesā ir tieši tādi lohu mednieki kā tu, kas neko vairāk par plašpatēriņa standartlīgumu nespēj piedāvāt un klientu, kuru tas neapmierina, sūta nafig.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
2 2 Atbildēt

Un arī šis ir smieklīgi, ka mēģini kā kreiceni jau kuro kreisi papagaiļa stilā izmantot "argumentu", ka es "neko vairāk par plašpatēriņa standartlīgumu nespējot piedāvāt", tāpēc "esot nekompetents", "sūtot klientus nafig" un kādas tur vēl pērles bira ārā... interesanti, kāpēc lai nespētu, ja tas 99.9% gadījumu garantē papildus iespēju nopelnīt? Tas, ka saku, ka standarta ceļojumu polisē neviens apdrošinātājs nav iekļāvis mašīnas transportēšanu uz mītnes zemi salūšanas gadījumā? Starp citu, neesmu mēģinājis "pierādīt", ka to nevar iekļaut gada polisē kā papildus nosacījumu. Gada polises vispār ir cita opera, jo īpaši, ja to pērk, piemēram, darba devējs vai kāds korporatīvais klients. Runa šeit bija par cilvēku - privātpersonu vulgaris, kurš brauc ar vecu vojādžeri, labi ja 1-2 reizes gadā izbraucot ārpus Latvijas. Vai tāds pirktu gada ceļojumu polisi? Un maksātu vēl par kādu papildus nosacījumu iekļaušanu? Bet, nu, tev jau kašķīti vajadzēja pameklēt, tāpēc, kā tāda grūtniece, selektīvi uztvēri tikai to, ko gribēji uztvert.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

Kāpēc lai tu nespētu? Tāpēc, ka vispirms centies pierādīt, ka es esmu idiots, lai gan tikai teicu, ka vajag atbilstošu (ne vārda neminot par standarta) apdrošināšanu, nevis jaunu auto, ja vēlies braukt ar auto ceļojumā.

Ja atrod normālu, kompetentu brokeri - šāda polise ir vienkārši un ērti pieejama. Daudz vienkāršāk un lētāk nekā jauna auto iegāde, kas tam pašam "privātpersonu vulgaris, kurš brauc ar vecu vojādžeri, labi ja 1-2 reizes gadā izbraucot ārpus Latvijas", ko piesauc, ir vispār nesasniedzams sapnis.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 2 Atbildēt

Vēlreiz atgādināšu, ka tieši tu biji tas, kas sāka meklēt kašķi apgalvojot, ka es nezinu par "atbilstošo ceļojuma apdrošināšanu", nevis "tikai teici, ka vajag..." un tā rīkojas tikai idioti.

Starp citu, tas cilvēks pēc tā gadījuma nopirka jaunu auto...

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
2 0 Atbildēt

piespamojuši, ibiom.

man bankas kredītkartei piekabinātā apdirsināšana apmaksāja pepelaca nogādāšanu uz LV no RO/HU robežapgabala, un pašiem viesnīcu pāris dienām.

PN - tas bija pagājušā gadsimta astoņdesmito gadu vāģis. Plīsa zobsiksna.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
3 1 Atbildēt

Malacis. Lētāk tak nopirkt jaunu auto, nevis apdrošināšanu, vai ne? Tā jau laikam ir, ja apkārt apdirsnātāji vien...

GB12 Reģ.: 29.03.2011
2 2 Atbildēt

Mjā, no vienas puses, pusijs apvainojas, ka viņu par idiotu sauc, no otras - pats izmisīgi cenšas pierādīt, ka tāds ir. Kurš teica, ka lētāk? Viņš nav mans klients, nekad nav bijis un nekad nav man neko tajā sakarā prasījis... tas nu tā. Bet tu tik turpini drukāt...

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
5 1 Atbildēt

Tu, esot apdrošinātājs, kura rīcībā ir rīks, ar ko novērst problēmas ceļojumā, sludini, ka pareizāk ir pirkt jaunu auto. Uz KASKO tev lielāka peļņa, tādēļ negribi, lai cilvēki izvēlas saprātīgus risinājumus?

GB12 Reģ.: 29.03.2011
2 2 Atbildēt

Kurā vietā konkrēti es sludināju, ka pareizāk ir pirkt jaunu auto? Īpaši, lai novērstu problēmas ceļojumā? Parādīsi, lūdzu? Pirms mēģināsi kārtējo reizi kaut ko no pakaļas izzīst un piekarināt, atgādināšu vēlreiz, ka pats braucu ar desmitgadīgu, arī ceļojumos.

msh Reģ.: 16.04.2007
5 0 Atbildēt

Kas tas par "izmaksu kosmosu" desmitgadīgai mašīnai? Izbeigsies tavai behai motors - šrotā no angļa cita motora klucis - pāris štukas, ja ne mazāk. Kur ir kosmoss? Kosmoss būs ja tā jaunā tačka dažu gadu vecumā piedzīvos motora izbeigšanos un būs jau ārpus garantijas, bet tev kaut kādu apstākļu dēļ nāksies izmantot dīlera remontu - lūk, tur būs kosmoss.

msh Reģ.: 16.04.2007
4 0 Atbildēt

Ne blīvīte, ne durvju roktura krāsas lobīšanās nav pieļaujamas - tā ir JAUNA mašīna, tur visam jābūt labam un attiecīgi jākalpo.

GK1968 Reģ.: 14.11.2018
3 1 Atbildēt

Savairojoties akumulatoru auto biežāk uz ceļa radīsies nesaskaņas dēļ tā, ka parastā dīzeļauto īpašniekam nav izdevīgi piebremzēt uz katras pārbrauktuves un pampaka, savukārt visādi ZOE īpašnieki to darīs, jo taču daļu enerģijas atgūs ar rekuperācijas režīmu! Ko teiksiet? Uzsāks viņi arī lēni, jo beidzot būs sapratuši, ka tad retāk jālādē(kamēr paši pie dīzeļa stūres vēl neapjauš).

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
6 2 Atbildēt

Pašreiz tieši šādi izpildās bmw ipašnieki. Laikam piekarē ar plsatalinu salipināts, baidās ka tik kaut kas neatlīp. Kaut gan nedaudz tālāk driftē uz nebēdu. Šito man nesaprast. Varbūt kāds var pakomentēt...

650 Reģ.: 25.01.2017
5 0 Atbildēt

Ir kādam tā gadījies, ka pilsētā pie vienmērīga 60 uz taisna ceļa 1,2km garā posmā priekšābraucējs 14x nospīdina savas bremžugaismas?

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
5 0 Atbildēt

Bieži. Daudz tādu.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
2 0 Atbildēt

Ir gadījies tādu redzēt bet reti, pieļauju iespēju kad auto ir ar tomātu un abas kājas uz pedāļiem.

GK1968 Reģ.: 14.11.2018
3 2 Atbildēt

Tieši to pašu nācies novērot visbiežāk, BMW ! Pat X modeļi! Tomēr jāsaka, ka pie to stūres bieži ir dāmas un viņas jau nelasa un nekomentē auto portālā neko.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
5 0 Atbildēt

Passat B8, ar ko braucu ikdienā, jau 84tkm noripoti. Ļoti cienījami pie tam. Auto joprojām 100% oriģinālā piekare, oriģinālās bremzes un nevienas pašas tehniskas likstas. Sliedēm pārbraucu raiti pretēji augstāk izsmietajam braukšanas stilam (arī mani tas smīdina, patiešām). Neviena šķidruma patēriņa nav. Atļaušos neticēt mītiem par jauno VW neuzticību, vismaz es piedzīvoju pretējo.

Kur var būt tik garlaicīgs auto?

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
5 0 Atbildēt

Es ar savu ar vēl bez remontiem. Viss strādā, viss ripo, tik gāzē!

msh Reģ.: 16.04.2007
7 0 Atbildēt

Pa lielam norakstāms uz braukšanas stilu un detaļu ražotājiem. Tava garo gabalu braukāšana noteikti piekari un bremzes pārāk daudz neslogo - nobraukt to pašu kilometrāžu, braukājot uz 5 km attālu darbu - tas jau būtu bik savādāk.

iciks Reģ.: 29.05.2013
9 0 Atbildēt

Vienmēr vari atgriezties pie zvēru karaļa, ar ko, ja atmiņa neviļ, galīgi nebija garlaicīgi

seller Reģ.: 24.08.2001
10 0 Atbildēt

B6 CR TDI 2008/12, 349 k/km, bija jauns, un 12 gadus tikpat garlaicīgs, būtiski remonti nav bijuši, pag nedēļā bija 12 TA, servisa grāmatiņa pilna, laikam jauns braucamais jāmeklē, bet līdzvērtīgu nav!

650 Reģ.: 25.01.2017
12 0 Atbildēt

Vajg viņam elektromotoru vai gāzi uzlikt, interese uzreiz pieaugs.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
25 0 Atbildēt

Nobraukti pirmie 1500 km ar KIA-Sportage 1,6 CRDi (115 zirgspēki) ar mehānisko ātrumkārbu otrajā EX komplektācijā. Kopumā iespaidi ļoti pozitīvi. Liels, komfortabls auto ar līganu gaitu. Riepas ir 225-60/R17 izmērā. Vadāmība nav gluži tik precīza kā parastam hečbekam, piemēram, septītajam Golfam vai 2019.gada Oktāvijai, bet tas saprotams, jo auto ir augstāks. Kopumā tātad vadāmības/komforta attiecība ar 17 collu diskiem ir vairāk uz komforta pusi, un tas man patīk.

Sēdpozīcija vadītājam ar augumu 180 cm ir ideāla. Stūre un sēdekļi regulējas plašos diapazonos, vadītājam ir arī jostas vietas atbalsta regulēšana. Patīk vējstikla augšā esošā krāsainā josla, kura ir tāda šaura, lai netraucētu skatam. Mazs mīnusiņš: panelī ļoti daudz pogu vienkopus, un ir jāpierod, lai trāpītu uz īsto.

Aizmugurē pasažieriem vietas daudz, ir rezerve gan ceļu, gan galvas zonā, var pēdas daļēji pabāzt zem priekšējiem sēdekļiem. Katrai no aizmugurējā sēdekļa daļām (40% vai 60%) var atsevišķi regulēt atzveltnes slīpumu. Aizmugurē pa vidu ērts elkoņbalsts ar krūzīšu turētājiem.

Bagāžnieks savai klasei atbilstošs, diezgan paliels. Pēc tehniskajiem datiem tā tilpums 480 litri. Ir mazizmēra rezerves ritenis.

Mehāniskā ātrumkārba slēdzas patīkami, precīzi. Pārnesumi diezgan ,,gari,, , pirmais optimāli līdz 15-20 km/h, otrais līdz 35-40 km/h, trešais līdz 50-60 km/h, ceturtais līdz 70 km/h, piektais līdz 90 km/h, sestais sākot no 90 km/h uz augšu. Zem 90 km/h sestais īsti nevelk. Ļoti laba skaņas izolācija. Klusa gaita pa šoseju pie 90, 95, 100 km/h, arī pie 110 km/h vēl aizvien klusi. Sestajā pārnesumā 1750 apgriezieni ir pie 97 km/h, bet 2000 pie 112 km/h.

Izskatās, ka borta dators degvielas patēriņu rāda gandrīz precīzi - būtiskas kļūdas nav. Pilnu dīzeļdegvielas bāku pielēju uzreiz pēc pirkšanas un tad pie 1057 km nobraukuma. Pa vidu vēl vienreiz lēju nepilnu bāku. Pirmo 1050 kilometru degvielas patēriņš - 5,64 litri uz 100 km. Tas - jauktā režīmā gan ar īsiem, gan pusgariem braucieniem. Bet borta dators pirms tam rādīja ilgtermiņa rādītāju dažbrīd 5,7, dažbrīd 5,6 litrus uz 100 km. Tātad būtiski nemelo.

Garākos braucienos dīzeļdegvielas patēriņš ir tuvu 5 litriem uz 100 km. Šodien braucu no Jelgavas uz Ziemeļvidzemi. Turpceļā patēriņš 5,1 litrs uz 100 km, atpakaļceļā 4,9 litri uz 100 km.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
7 0 Atbildēt

Izskatās, labu auto esi sev iegādājies

GK1968 Reģ.: 14.11.2018
7 0 Atbildēt

Foršs apraksts! Tātad saproti gan tomēr, ka Oktāvija būtu reizē komfortablāka un sportiskāka! Kāds kompaktklases universāls gan patērētu tikai līdz 4 l dīzeļa. Nu tad lai labi ripo. Gādā ziemas riepas!

VWfans Reģ.: 21.02.2004
6 0 Atbildēt

Oktāvijai 4 litri uz 100 km nebūtu, bet 4,5 litri, iespējams, būtu.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
7 0 Atbildēt

Apsveicu ar pirkumu,lai labi ripo.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
7 0 Atbildēt

Arī apsveikumi ar veiksmīga pirkuma iegādi, un kā sacīt jāsaka, arī mums ir prieks ja Tev ir prieks

Bet jautājums par vidējo patēriņu, ja godīgi, tas iespējams pie ātumiem līdz 80kmh...? Vai tomēr 90,95?

Kārbas pārnesumu attiecības velk uz japāņu autobūves stilu. Pa pilsētu 3. vai 4. dilemma...

VWfans Reģ.: 21.02.2004
5 0 Atbildēt

Ātrumi pa šoseju bija 90-100 km/h pārsvarā, labākajās vietās 100-110 km/h.

Zem 90 km/h sestais nevelk, tad jāliek piektajā. Tur, kur uz Jelgavas šosejas remonti un ātrums 75 km/h, vai arī panākot lēnākus ar 80-85 km/h braucējus, pāreju uz piekto pārnesumu.

atrabotka Reģ.: 24.05.2017
4 0 Atbildēt

Loģiski, ka zem 90km/h sestais nevelk, tas tam nav domāts. Ko tad tu gribēji? Braukt uz 80 km/h ar sesto ātrumu? Es sestajā lieku tikai virs 100 km/h. Ja zem, tad piektais. Ātrumu attiecības maz līdzīgas kā tev.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
7 0 Atbildēt

Nē, neko savādāk negribēju. Viss ir ļoti labi - sestais ātrums klusai, komfortablai braukšanai palielā ātrumā.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
8 0 Atbildēt

Vakar maršruts Jelgavas nomale - cauri Rīgai - gar Valmieru - Matīši. Borta kompja rādījumi: 175,3 km, 2:27 stundas, degvielas patēriņš 5,1 litrs uz 100 km. Vidējais ātrums 71,6 km/h, kas nav maz, ņemot vērā, ka pa vidu Rīga, un ir daudz radaru un apdzīvotu vietu.

rigged Reģ.: 08.04.2018
6 2 Atbildēt

Jūs ar to patēriņu jau zb (aizejot pāēst ārpus mājas normālā restūzī iztērēju vairāk nekā tie 0.5 litri patēriņa uz 100km).

Labāk uzrakstat iespaidus par pašu braukšanu, multimēdijas sistēmu. Drošības/palīgsistēmu darbību.

Kā salīdiznātu ar Tiguan/Karoq/Rav4

VWfans Reģ.: 21.02.2004
6 0 Atbildēt

Pati braukšana klusa, līgana, komfortabla.

Multimediju sistēma: radio klausos reti, patīk labāk braukt klusumā. Rūpnīcas navigācija šķiet normāla, bet man labāk tīk lietot Waze programmu, kuru pieslēdzu caur Android Auto.

KIA-Sportage ar Tiguan un RAV4 pirms iegādes nesalīdzināju - tie tomēr dārgāki, ārpus mana budžeta. Karoq varbūt derētu, bet līdz tā testēšanai nenonācu.

Volx Reģ.: 22.11.2018
5 2 Atbildēt

To kluso braukšanu es apstrīdētu. Ceed kā uzbrauc uz grantenes tā sākās rīboņa, Opelis gāja manāmi klusāk pa tiem pašiem ceļiem. Tucsonam, kas būtu Sportage analogs, ir bišku labāk, bet nu diez vai uz grantenes to var saukt par klusu. Tas ir sens KIA/Hyundai mīnus, mašīnas pilsētai taisītas.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
6 0 Atbildēt

Braucu arī pa granti dažādās vietās - gan pa valsts ceļiem, gan ,,Latvijas valsts mežu,, ceļiem. KIA-Sportage klusi, mīksti ,,slīd,, pa tiem.

darklight Reģ.: 29.10.2013
3 0 Atbildēt

Opelis arī par Seatu bija klusāks. Bet tas jau arī no riepām baigi atkarīgs. Opelim bija baloni, Leonam zemprofils, Sportagem arī pietiekami augsts profils, kas tev tam Ceedam nāk?

Volx Reģ.: 22.11.2018
4 1 Atbildēt

Oho, par baloniem un profiliem nevarēšu atbildēt. Ceedam ir parastās R15 riepas, Tuškānim platās R19(viens mums viņas sauc par ratu riteņiem)

Bet tie profili jau izpaužas uz asfaltu, uz granteni vienkārši katru akmentiņu dzirdi, kas atsitās pret apakšu. Nav izolācijas.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
8 1 Atbildēt

Nepiekritīšu. KIA-Sportage grīdas skaņas izolācija ir laba.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
7 0 Atbildēt

Varu apgalvot, ka arī iepriekšējās paaudzes KIA SPORTAGE bija gana kluss un akustiski nopakots auto, tā kā jaunajam jābūt visticamāk tikai labākam.

GK1968 Reģ.: 14.11.2018
9 0 Atbildēt

Tā jau viss ok, pat šāds ātrums pie šāda virsbūves stila, platas riepas un kondic. dara savu! Paziņam 16.g. passats 2.0 DSG sedans gan vidēji 4.0/ ar visu ātrumu un kond. Man 08.g.minivens, jābrauc pārsvarā uz 70, lai vidējais sanāktu 3.8/ , tātad izdevīgas remontzonas.

iciks Reģ.: 29.05.2013
8 0 Atbildēt

Nu vēl izdevīgāk ir nebraukt vispār - tad degvielas patēriņš būs 0,000 l/100 km.

GK1968 Reģ.: 14.11.2018
5 0 Atbildēt

šo pamēģini iestāstīt sievai, ka var aiziet kājām vai ar velo!

iciks Reģ.: 29.05.2013
7 0 Atbildēt

Tas bija domāts tā - vai tiešām jāsāk izbaudīt remontzonas, lai priecātos par 4l uz simtu, ja pie 90/100 km/h brīvas braukšanas būs par litru vairāk?

Mēs tak te nerunājam par 12 vai 18 l /100km, kas tiešām sistu pa kabatu.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
10 1 Atbildēt

Viens lielisks faktors jaunam KIA - 7 gadu garantija. Nešaubos, ka VWFanam par izdevumiem tehniskām ķibelēm konkrētajam auto visu garantijas laiku galva vispār nesāpēs. Tādēļ KIA ir ļoti laba izvēle.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
6 0 Atbildēt

Tikai jautājums - garantija uz ko? Vai uz visu to pašu, ko pirmajos 3 gados?

anoagask Reģ.: 18.06.2019
5 0 Atbildēt

Garantija droši vien uz visu - jautājums ko maina un cik maksā obligātās apkopēs. Vai tik Korejiešiem apkopes nav kosmiski dārgas, t.i. garantija reāli ir atliktais maksājums par auto caur apkopēm?

feciic Reģ.: 09.05.2008
10 0 Atbildēt

Apkopes ir relatīvi dārgas, garantija sedz ražošanas brāķi nevis “dabīgo nolietojumu”.

Attiecīgi sadilusi turbīna pie 100k var būt diskusiju objekts.

mefisto Reģ.: 22.05.2017
8 0 Atbildēt

Nezinu kā mūsu KIA bet krievzemē piemēr garantija nesedz DCT kārbas sajūga maiņu, kas skaitās dilstoša detaļa. A tas sajūgs var izvilkt 40k, var 100k atkarībā no braukšanas apstākļiem. Vai kāds zin, vai mūsu KIA garantija nosedz tādu lietu?

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
11 0 Atbildēt

Garantē auto remontu, darbību negarantē.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
12 2 Atbildēt

Nelielas pārdomas par DPF filtra pašattīrīšanos. Šķiet, ka tā veiksmīgi notiek vidējos un pustālos braucienos. Pozitīvi, ka process gandrīz nav manāms atšķirībā no manas bijušās Opel-Meriva 1,3 CDTI.

Pirmais gadījums. Braucu no Jelgavas uz Iecavu. Brauciena degvielas patēriņš sākumā, kad tikko biju sācis braucienu, bija 9, tad 8 litri uz 100 km, tad 7,0 litri uz 100 km un tālāk vairs nekritās, lai gan bija vienmērīgs brauciens pa šoseju ar 90-95 km/h. Atpakaļceļā 5,3 litri uz 100 km. Secinu, ka turpceļā tīrījās kvēpu filtrs.

Otrs gadījums. Mierīgs brauciens Matīši - Puikule - Limbaži - Skultesmuiža. Izeju uz Tallinas šoseju, brauciena patēriņš 4,7 litri uz 100 km. Tad pie Saulkrastiem pieaug līdz 4,8, tad līdz 4,9, lai gan kustība vienmērīga. Izbraucu caur Rīgu, un Jelgavā ierados ar vidējo patēriņu 4,9 litri uz 100 km. Domāju, ka pie Saulkrastiem notika DPF filtra pašattīrīšanās.

iciks Reģ.: 29.05.2013
11 0 Atbildēt

Nu Tev tur laboratoriski pētījumi - 0,1 l/100 km pa virsu. Pretvējš noteikti var radīt lielāku patēriņu par to.

msh Reģ.: 16.04.2007
5 0 Atbildēt

Pirmais ticami, otrais komiski. Kā jau te minēja, reljefs un vējš var mierīgi radīt vēl lielāku starpību nekā tie tavi 200 grami.

RoboSapiens Reģ.: 17.10.2016
0 0 Atbildēt

LR DiscoSport 2019 dīzelis. Attīrīšanos atpazīstu - pēc patēriņa pieauguma + 2 l/100km; arī pēc acceleratora atlaišanas nv 0,0 bet 1,2 līdz 2,1. Parasti nobrauc 15-20km un pāriet. Ko daru: pārslēdzu rokas (S) režīmā un pazeminu 1 pārnesumu - lai nav 1,4 - 1,5 tk apgr. bet vairāk. Paredzamās problēmas - jo biežāk dedzina-tīrās, jo mazāks resurss DPFam. Tas, savukārt, nozīmē, ka pilsētvides (mainīgu režīmu pastāvīgai) braukšanai nav domāts. Piem.: ja vajadzēs braukt pret kalnu - kādu dzīt garām, utml, bet tajā brīdī notiks nekādi neatpazīstamā DPF dedzināšana - palielināts degvielas tēriņš - sekojoša degvielas nokļūšana eļļā - turbīnas nāve sliktas eļļošanas dēļ. Resume = pseido videi draudzīgums tiek panākts uz patērētāju maciņa rēķina...

GK1968 Reģ.: 14.11.2018
8 0 Atbildēt

Arī jaunu auto ļoti ietekmē gaisa pretestība, katrā braucienā tā var atšķirties! Reljefs ietekmē, bet tas gan katru reizi vienādi(atkārtotos maršrutos). Tā kā ne gluži tik bieži būtu jāizdeg dpf? Vw 2.0 īpašnieks gan neizjūtot īpašu patēriņa pieaugumu uz dpf rēķina, kaut brauc no nullītes un tagad jau nobraucis ap 60t.km. Kādu degvielu izvēlies? Prodiesel loka maģistrālē?

VWfans Reģ.: 21.02.2004
9 0 Atbildēt

Nē, parasto dīzeļdegvielu.

GK1968 Reģ.: 14.11.2018
9 0 Atbildēt

Esmu ilgstoši izmēģinājis gan vienu, gan otru, gan cirkuļa. Secinājums - delphi commonrail D bez dpf starpība nav izjūtama nekāda, pat dūmainībā(kaut gribētos)! Paziņa savā svaigajā vw dedzina proD, neeksperimentē.

msh Reģ.: 16.04.2007
9 0 Atbildēt

kasinsh79 rakstīja: Viens lielisks faktors jaunam KIA - 7 gadu garantija. Nešaubos, ka VWFanam par izdevumiem tehniskām ķibelēm konkrētajam auto visu garantijas laiku galva vispār nesāpēs. Tādēļ KIA ir ļoti laba izvēle.

Kāpēc cilvēku, kurš var atļauties izbraukt no salona jaunu mašīnu, būtu jāsatrauc remontu izmaksas? Joprojām nevaru iebraukt šajā loģikā - "pie dirsas ka mašīna nekurienes vidū, nakts vidū noplīst, noraujot podā visus plānus - galvenais lai remonts notiek uz ražotāja rēķina!".

Gluži tāpat kā pabraukt var tikai ar mašīnu, nevis ar izlaiduma gadu, braukt var ar kvalitāti, bet nevar ar garantiju. Kad pircēji sāks beidzot pirkt kvalitāti, nevis garantiju, tad varēs beigt runāt par "galva nesāpēs par remontiem". Tavam zvēru karalim arī bija garantija, un galva par remontu izmaksām tev nesāpēja, bet nez kāpēc tevi satrauca kvalitāte...

P.N. Normāla garantija mašīnai būtu tāda pati kā jebkam citam ko tu nopērc - 2 gadi, Tieši tik, cik vajag lai kvalitatīvi uztaisītai mašīnai pagūtu izlīst kaut kādi detaļu brāķi.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
7 0 Atbildēt

Plusiņš par viedokli. Galīgi neatzīstu kulšanos pa garantijas remontiem - galu galā pie jauna auto tiec, lai principā aizmirstu remontus kā tādus. Tu gan brīnīsies, ikviens visā pasaulē skaita savas izmaksas arī pilnīgi neatkarīgi no fakta, ka brauc ar jaunu auto vai dzīvo jaunā mājā

Kvalitāte kļūst aizvien būtiskāka izvēles izdarīšanā. Zvēru karalis man 100% nekad vairs nebūs. Ne jauns, ne lietots.

msh Reģ.: 16.04.2007
6 0 Atbildēt

Es nebrīnīšos - bet, kā apspriests augstāk, un blakus tofikā, vajadzētu vienreiz izbeigt tās paniskās bailes no pēkšņiem un kosmiski dārgiem remontiem ja mašīnai nav garantija, dēļ kā tā garantija tiek piesaukta priekšā pakaļā kā kaut kas svarīgs.

Garantijas gadi nav kvalitāte, ja kas...

1974 Reģ.: 10.03.2020
5 0 Atbildēt

Vai tad nav jāsakrīt vairākiem faktoriem, lai notiktu filtra izdegšana (apgriezienu daudzums, ātrums, cik ilgi brauc, degvielas līmenis u.t.t.). Ja brauci uz 90-95 km/h cik tad tev apgriezieni ir?

iciks Reģ.: 29.05.2013
5 0 Atbildēt

Īpaši nosacījumi ir tad, ja veic to t.s. piespiedu izdedzināšanu. Ja parastā - to braucot varētu arī baigi nepamanīt. Ne velti daļa cilvēku tā arī nodzīvo kādus gadus, nemaz nenojaušot, ka tur notiek kādi procesi un ir pārsteigti, kad vienreiz sajūt deguma smaku vai neriktīgus apgriezienus tukšgaitā.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
8 0 Atbildēt

Pie 90 km/h piektajā ap 2000, bet sestajā 1700.

feciic Reģ.: 09.05.2008
7 0 Atbildēt

Palielinoties slodzei uz kvēpu filtriem tās prasības kļust arvien plašākas, piemēram norautu reģenerāciju turpinās tiko kā motors būs tuč tuč iesilis, tāpat var pabeigt reģenerāciju stāvot uz vietas. Vienīgais kritiskais varētu būt degvielas daudzums bākā.

VW 1,6tdi momentānais patēriņš uzkāpj par litru-diviem, opelim 2.0cdti nāk klāt visi 3-4.

iciks Reģ.: 29.05.2013
9 0 Atbildēt

Manam 2.0 TDI pa štrāsi planējot pieaug par 1 l. Braucot savādākos apstākļos varbūt būtu savādāk, bet to uz aci noteikt nav iespējams, varbūt vien softiski.

650 Reģ.: 25.01.2017
9 0 Atbildēt

Litrs, tas nu vēl tā, bet nu 2-3-4 jau ir cilvēktiesību pārkāpums. Galīg appipelējušies..

feciic Reģ.: 09.05.2008
6 1 Atbildēt

Ņemot vērā ka tas prasa 10-15 minūtes, notiek gana reti un ar visām reģenerācijām ar bāku (65l) var nobraukt 1200-1300km tad baigi nepārdzīvoju.

Modano Reģ.: 25.11.2019
8 0 Atbildēt

Kādam ir pieredze vai viedoklis par Hyundai i30N? Varbūt arī par kādu citu Hot hatch?

mefisto Reģ.: 22.05.2017
5 0 Atbildēt

Šobrīd ar akcijas cenām lētākais hot hatch, ko var dabūt. Ārzemju žurnālisti jau slavē.

Volx Reģ.: 22.11.2018
6 1 Atbildēt

Es izbrauca iauto gada pasākumā tieši šo modeli ar ručku. Bet nu saproti, tas ir tikai mirkļa iespaids.

Tāds sportisks ir bet nu baigi drēbina uz nelīdzena ceļa.

Kalvis99 Reģ.: 13.09.2017
7 0 Atbildēt

Tādiem auto jau tomēr ir stipri vairāk subjektīvais "man patīk". Iesaku pamēģināt arī Seat Leon Cupra vai Civic type R.

Kaapeec Reģ.: 23.09.2003
7 0 Atbildēt

atrabotka rakstīja: Loģiski, ka zem 90km/h sestais nevelk, tas tam nav domāts. Ko tad tu gribēji? Braukt uz 80 km/h ar sesto ātrumu? Es sestajā lieku tikai virs 100 km/h. Ja zem, tad piektais. Ātrumu attiecības maz līdzīgas kā tev.

VW Tiguan ar 1.5 L 130 HP benzīnu 6. ātrumu borta dators piedāvā ieslēgt, vienmērīgi braucot ap 65 km/h, 5. no 50 km/h

iciks Reģ.: 29.05.2013
6 0 Atbildēt

Tas borta dators un pārnesumu izvēle tak ir ar realitāti nesaistīta lieta. Teorētiski tas droši vien varētu būt super duper eko režīms, bet vai braukt tuvu tukšgaitas apgriezieniem ir forši?

feciic Reģ.: 09.05.2008
8 0 Atbildēt

Atkarīgs no autombīļa, MK7 ar automātu pie mazas slodzes pārslēdzas brīdī kad nākošais pārnesums sākas ar 1300rpm.

B9 audī ar 190zs dīzeli, septīto robu slēdz ap simtu kas sakrīt ar 1200rpm, tajā brīdī baigi forši nav jo jūtama knapi manāma vibrācija, komfortabls kruīza ātrums šim sākas no 115-120. Ko ar tādu LV darīt?

GK1968 Reģ.: 14.11.2018
4 0 Atbildēt

Tas jau tāds maksimālisms - obligāti pēdējais pārnesums! Citam vēl sagribēsies, lai pēdējais 5 spēj vilkt bez rezonanses ar 54 km/h! Protams, apgriezienus jāizvēlas virs vibrācijas(rezonanses) sliekšņa. Ja nekā nevar to kārbu piespiest nepārslēgties pie 95 ar režīmiem: sport; normal; snow; manual u.tml., tad atliek vien doties pie čipotāja!?

feciic Reģ.: 09.05.2008
1 0 Atbildēt

Nu, tā auto ikdienas draiveris to vibrāciju nemaz nebija piefiksējis un viss likās tip-top.

Tā ka kārtējo reizi pierādās cik draiveru, tik prasību un ekspektāciju.

Čipotājs modernu mašīnu visdrīzāk salauzīs, automātkārbas darbība un pārslēgšanās sen vairs nav tīri mehānisks pasākums bet gan daudzdimensiju karšu kalkulāciju rezultāts. Izmainot kādu vērtību vienā kartē neviens nevar pateikt kā tas ietekmēs visas sistēmas darbību kopumā.

GK1968 Reģ.: 14.11.2018
3 0 Atbildēt

Būs jāuzprasa kaimiņam, kā tas sadzīvo ar ātrumierobežojumiem. Tam ir Audi B9 pat 3.0 218 zs Td arī ar 7 robiem.

feciic Reģ.: 09.05.2008
2 0 Atbildēt

V6 pie tik maziem apgriezieniem noteikti ir mierīgāks vibrāciju ziņā.

msh Reģ.: 16.04.2007
3 0 Atbildēt

Priekš tās modernās mašīnas ir attiecīgi moderni čipšķūneri. Neaizmirsti ka tomātkārbu arī var čipsot...

feciic Reģ.: 09.05.2008
2 0 Atbildēt

Lielajiem kantoriem-ABT, Alpina, lorinser tas varētu būt pa spēkam, bez pilnas funkcionālā modeļa izpētes, un to ir radījusi koderu armija, kautko nesalaist dēlī ir praktiski neiespējami. Un to nevar izdarīt viens cilvēks.

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Nu nevajag tik šausmīgi pārspīlēt. Tas ko nevar izdarīt viens cilvēks - vispār jau varētu, tik daudz laika vajadzētu - sastādīt no nulles kaut kādam mūsdienu vadības blokam regulējumu. Bet tas nav vajadzīgs - tas kas ir vajadzīgs - saprast kā tieši tas dzelzis darbojas, un pastaipīt saistošās kartes.

Motora vadības bloks nav kaut kāda maģiska, mistiska kastīte kas kaut ko savādā, nesaprotamā veidā dara - tas ir dators kas darbina kodu. Tas ko tu te tagad stāsti ir par to tēmu, kā savulaik opelis atrunājās, kad viens hakeris izpētīja kā 1.6 CDTI [ne]darbina EGR - "motora atgāzu sistēma ir sarežģīta sistēma ko viens hakeris nevar saprast", mhm, protams.

P.N. Labi čipšķūneri kas ir specializējušies uz noteiktiem vadības blokiem reizēm ir pat spējīgi pielikt klāt funkcijas, kādas tam blokam nav oriģināli bijušas - jo labs čipšķūneris ir programmētājs kurš saprot kā darbojas motors.

Discoteeka Reģ.: 12.11.2019
6 0 Atbildēt

Modano rakstīja: Kādam ir pieredze vai viedoklis par Hyundai i30N? Varbūt arī par kādu citu Hot hatch?

mollera ir golf TCR, iesaku izbraukt ar to un tad pariet pari ielai izbraukt ar i30n. nesaku, ka i30n ir slikts auto, tacu kadel tas ir tik letaks par konkurentiem domaaju atri bus skaidrs. lai ari iet labi, un skan, utt., liekas nenormali maksligi piedzits viss. manuprat butu ok daily driver pa ok cenu ar to jaunu - ar atlaidem ap 23-25k un 7g garantiju, tacu viss liekas nu tads.. nekads. labak butu labak nostradajusi, pievienojusi vismaz 4x4 un automatu un tirgojusi dargak. tacu taisniba ir, citu jaunu hot hatch ar 250 vai 275zs taja cenu kategorija pilnigu nulliti nedabusi.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
10 0 Atbildēt

KIA-Sportage jau drusku iebraukta, un pienāca laiks vilkt piekabi. Kravas svars bija 460 kg, plus vēl pati piekabe ar masu virs 100 kg. Gāja ļoti pārliecinoši - daudz labāk nekā, ja tādu vilktu Fabia 1,2 benzīns/gāze.

feciic Reģ.: 09.05.2008
7 0 Atbildēt

Ar divreiz lielāku griezes momentu būtu dīvaini ja vilktu tikpat knapi kā škoda. Pie pusotras tonnas varētu sākties kautkas līdzīgs mokām, bet tas vairāk atkarīgs no pirmā ātruma garuma.

Attāls paziņa ar dīzeļdusteru regulāri staipa 2m+ augstu kasti ar svaru drusku zem divām tonnàm, dusterim gan tie ātrumi stipri īsi

msh Reģ.: 16.04.2007
5 0 Atbildēt

Neaizmirsti tikai ka tas divreiz lielākais griezes moments ir dīzeļa griezes moments - uz papīra [lasīt - spararata] to ņūtonmetru ir divreiz vairāk, bet tā kā motoriņš ir astmātisks, kārbai robi ir garāki, un tajos vismaz puse starpības arī paliek... Tajā skaitā arī šajā gadījumā - fabijai uz šosejas gan jau bija kādas trīs štukas pulkstenī, bet te neba krupja mazo kuļmašīnu fans grieza tik augstu, nē, viņš izvēlējās daļu ņūtonmetru atstāt kārbā.

feciic Reģ.: 09.05.2008
2 0 Atbildēt

Ko nozīmē uz papīra? Kia 4 un skodai 5 àtrums būs ar stingri līdzîgu attiecību. Attiecīgi ņūtoni uz riteņiem tāpat būs par labu kia braucot vienādā ātrumā ar vienādiem apgriezieniem. Un tas neņemot vērā griezes momenta līknes.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Nu jā, tiktāl viss būtu pareizi. Bet pašu galveno tu izlaidi - cik liela varbūtība ka fans zāģēs pa šoseju tajā ceturtajā robā? Es domāju ka mēs abi saprotam cik liela - tas arī nosaka iznākumu.

feciic Reģ.: 09.05.2008
1 0 Atbildēt

Neaizmirsti ka dīzelim max grieze būs jau no 1,5-1,6 k rpm arī ņemot vērā kārbas pārnesumus grieze uz riteņiem būs lielāka kà škodas nemotoru zāģējot.

Lai turpinātu šo diskusiju vajag pārnesumu attiecības un griezes momenta līknes. Cipari parasti ir stiprāku par pārliecību.

msh Reģ.: 16.04.2007
3 0 Atbildēt

Jā, turbodīzelim ar VNT turbīnu [tu šīs divas svarīgās detaļas pagūsti piemirst; labi, dīzeli bez turbīnas šodien, iespējams, nevar nopirkt, bet tādiem budžeta brendiem kā dacīte VNT turbīna var būt papildaprīkojums] pūtiena apogeja var sākties pie 1,5k - bet neaizmirsti ka tas pūtiens sāks krist nost virs 3k, atšķirībā no jebkura benzīnnieka...

VWfans Reģ.: 21.02.2004
3 0 Atbildēt

Kad ar Fabiju braucu pa šoseju ar smagu piekabi, tad piektajā liku pie 80 km/h, jo pie 70-75 bija jūtams, ka nevelk īsti.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
7 1 Atbildēt

Patīk mums tas vai nē, bet Rīgas ielās var manīt aizvien vairāk elektroauto, kurus var atpazīt pēc zilajiem cipariem numuros EX .. .. Kas savukārt nozīmē (tomēr) to auto aizvien pieaugošu popularitāti, ne?

GK1968 Reģ.: 14.11.2018
2 0 Atbildēt

Kuru elektroauto viens pats cilvēks pa līdzenu, cietu virsmu var aizstumt līdz uzlādes kontaktligzdai? Model3 varēs?

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
2 0 Atbildēt

stulbam šoferim arī tas nepalīdzēs.

Mongolijā dabūjām taksometru parasto stumt uz benzīntanku, lai paspētu uz lidostu. Nebūtu tas ēzelis no šofera braucis ar čību grīdā, būtu benzīna pieticis tiem pēdējiem 3 kilometriem!

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Kā to ņem. Mūsu pašu ekofašistu vadonis mendziņš ir ticis trīs reizes vilkts uz uzlādes aparātu, lasīt - vidēji reizi gadā. Un tas ir mendziņš, kuram tas elektro mazohisms liekas pilnīgi normāls, pašsaprotams un kurš to tik vien dara kā rēķina attālumu līdz nākamajam lādētājam. Tātad, ja pat šitas kadrs ir, taviem vārdiem, stulbs - ko tad darīt elektromašīnītes braucējam parastajam?

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
2 0 Atbildēt

Ko darīt? Lietot izstrādājumu tam paredzētajam nolūkam, t.i, maršrutā māja-darbs-(skola)-veikals-māja, nevis par visām varītēm mēģināt izspiest maksimumu; tādā nozīmē Mendziņš protams ir 'stulbs', tikpat 'stulbs' kā tie ērmi, kam par visām varēm vajag uzssināt, cik tieši var nobraukt ar auto, kad iedegas tukšas bākas lampa!

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Nu paga paga. Kāds blakus tofikā, man liekas ka tu, apgalvoja ka tie, kas pērk tādas kastes, māk matemātiku. Tātad cilvēks izrēķinājis ka viņš ar elektrisko mašīnīti ieseksos centu, bet viņam nesanāk pa kabatai tačka ar puslīdz adekvāta izmēra aķi - ko darīt?

imzz Reģ.: 27.02.2015
3 0 Atbildēt

100% atkarīgs no cilvēka. Lielākā daļa pilsētnieku gan tagad visai švaki :-/

VWfans Reģ.: 21.02.2004
6 0 Atbildēt

Daži turpmākie vērojumi par KIA-Sportage.

1. Uzpildīju degvielu pēc nobrauktiem 597 km. Tajos ietilpa pustālais brauciens uz Ziemeļvidzemi. Vidējais patēriņš 5,41 litrs uz 100 km. Borta dators par šo periodu rādīja 5,5. Forši - tas nemelo.

2. Kaitina start-stop sistēmas esamība. Cenšos pierast katrā braucienā atslēgt, bet dažreiz aizmirstas.

3. Kaitina pārāk daudz visādu brīdinošo pīkstuļu. Piemēram, auto pīkst, ja, stāvot uz vietas, ieliek atslēgu aizdedzē un tura vaļā durvis. Ja vēlies stāvvietā pasēdēt, kādu gaidot un tagad vasarā turot vaļā durvis, tad nevari atslēgu turēt, kur ierasts - atslēgas caurumā, bet tā jāliek uz paneļa vai kādā plauktā.

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
1 0 Atbildēt

Pie start stop pierod. Vismaz es pieradu. Ja negribu, lai izslēdzas, nospiešu sajūgu lieku reizi, un šis nemaz tad neslāpst.

650 Reģ.: 25.01.2017
3 0 Atbildēt

Es tavā vietā tur jau kopš pirmās bākas nelietu neko citu kā prodieseli.Startstopu taču daudziem var uzprogrammēt otrādi,ka defaultā ir izslēgts.Ja pīkst pie atvērtām durvīm,varbuut paspaidi kādas pogas uz stūres.Ka viena no viņām pārtrauc to pīkstuli,to nezin pat 4/5 to laimīgo lietotāju,kuriem tiešām tā ir..

VWfans Reģ.: 21.02.2004
1 0 Atbildēt

Paldies par padomiem!

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Biju ūdenī iebridis, kad rakstīju,neiebraucu ka runa ir par Izslēgtu aizdedzi.Tev tā atslēg ir pagriežama vai vnk iespraužama aizdedzē? Ja griežama, tad jau drošvien jāpagriež pozīcijā kad ieslēdzas rādio, vai vienu robiņu tālāk.Vai nu..motorz jāizslēdz vispirms, un tikai pēc tam durvis jāver vaļā.

Gan jau ir kāds knifs,pirms raut klemmes vai griezt vadus.Kā arī, satraucoši ir, ka "kāds" aizmirsis lietotājam izskaidrot- kā viņam (par Savu naudu) nebojātjāt sev garīgo ar visiem shittiem štruntiem.

Stūres pogas darbojas, ja motors rūc.Piem,audi īpašnieki nezin, ka, atverot durvis, kad motors Darbojas (vai,piem, karstumā, iedarbinot pie vaļējām), kaitinošo zummeri var nomutēt,nospiežot bortadatora izvēlnes rulīti uz stūres kreisā spieķa.Nemaz nerunājot, ka atverot durvis ar nepiespraustu vadītāja drošībasjostu (vai to atsprādzējot ,kad durvis atvērtas;))) motors noslāps. Katrrreiz,vienmeer, jebkur.Neba jau katrs spēj iedomāties, ka daļu problēmas var novērst,iedarbinot ar vaļējām durvīm un nepiesprādzētu jostu.Bat tad mašīna nebrauks,kamēr nav manuāli deaktivizēta lohelektroniskā rokasbremze ;p

Manuālās kārbas gadījumā elektroniskā rocene notur mašīinu jebkādā saprāta robežu slīpumā un automātiski deaktivizējas pie 1000rpm,vienkārši uzsākot braukt.Nav nekur jāripo un ar saviem garākajiem locekļiem pārcilvēciski jāmanipulē.Poga arī nav jāslēdz.Kupla daļa lohVadītāju par to nav informēti.Kur nu vēl dzirējuši,ka viss šis lohbrīnums nedarbojas nepiesprādzēšanās gadījumā...

Āa,vēl viņi "nezin", ka, atverot vad.durvis lēni braucošam auto, tas momentā noliek pa mēmajiem- tapc vajg domāt ar pieri,pirms kožļenes spļaut un/vai ābolserdes izmest ;P

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Volx rakstīja: Oho, par baloniem un profiliem nevarēšu atbildēt. Ceedam ir parastās R15 riepas, Tuškānim platās R19(viens mums viņas sauc par ratu riteņiem)

Bet tie profili jau izpaužas uz asfaltu, uz granteni vienkārši katru akmentiņu dzirdi, kas atsitās pret apakšu. Nav izolācijas.

Ļauj es minēšu - tukšonam tie bezjēdzīgie koka ratu riteņi nāk bāzītē un puslīdz adekvāta izmēra ripuļi - dārga ekstra? Kaut kur minos lasījis šito nesmuko triku no ražotāja vai dīlera...

Volx Reģ.: 22.11.2018
1 0 Atbildēt

Kādā bāzītē

Tā ir pilnākā komplektācijā, kas stāvēja izlikta dīlera apartamentos apskatei. Tak varot pats uzlikt R18 vai 17 ja esot tāda vēlme.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Kaut kādam hujdaja izstrādājumam bija tāds prikols - bāzītē 19 collas, ja gribas 17", jāpērk par bargu naudu diski. Nu varbūt ne bāzes komplektācijā, bet kaut kādai komplektācijai noklusējumā.

Tātad, kam tev 19"?

Volx Reģ.: 22.11.2018
1 0 Atbildēt

Neviens jau nepirka autiņu tieši tāpēc, ka tur 19 ripuļi. Vienkārši viņi tur bija, smuki izskatās un vairāk neko nevajag.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti