Parunāsimies par JAUNIEM auto. Jūsu pieredze - kuri auto ir visuzticamākie, kuriem labākā cena

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002

Ierosinu te parunāties par visiem aktuālo tēmu

Pie malas stereotipus un pagātnes auras, autobūve kardināli mainījusies, vairs galīgi nav prātīgi salīdzināt 2016.gada un 1986.gada identiskas markas auto.

Kā Jūs domājat?

 
lynx85 Reģ.: 21.12.2005
5 0 Atbildēt

Kasiņam ieteiktu skatīties, lai galvenā prasība 400km ar vienu uzlādi, būtu reāla arī trīsgadīgam - domāju, ka ne jau ik pa 6mēn tev firma to auto tā mainīs. Attiecīgi jāskatās reālu lietotāju atsauksmes, ne tikai ražotāja bukleti.Varbūt jāpaceļ tā latiņa uz "vismaz 500km ar vienu uzlādi jaunam" lai ziemā ar div-trīs- gadīgu nesanāk ka līdz Viļņai tomēr nepietiek. Viela pārdomām.

Pats elektro lietotu no personīgā mājas lādētāja. Tās varenās lādēšanas (čurāšanas/ēšanas/ekskursijas) pauzes pilnīgi nesaista - es ar savu dīzeli parasti tankos stājos pie ātrās pistoles(kraviniekiem domātās?) - kur litru iepūš 2-3 sekunžu laikā un pilnu bāku ieliet un samaksāt aizņem max 3min.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
4 0 Atbildēt

Domāju, ka nav tik traki ar bateriju izturību. Vienīgi pagaidām teorētiski manos vēlamajos 400km iekļaujas vien Tesla (tikai Model3 cena paceļama plus mīnus) un Jaguar suv (cena nereāli augsta). Citu variantu pagaidām nemaz nav, ne? Lasi - akcents mazām distancēm citiem...

anoagask Reģ.: 18.06.2019
5 2 Atbildēt

Nopērc teslu, varēsi pieraudāt pilnu iauto par rez.daļu pieejamību un servisu, gan jau būs jautrāk kā ar pegiju

anoagask Reģ.: 18.06.2019
4 0 Atbildēt

Ja pārdevējs nodrošina servisa maiņas teslu, tad ok

msh Reģ.: 16.04.2007
5 0 Atbildēt

Es domāju ka nebūs tik traki. Dažus mēnešus atpakaļ paskatījos kaut kādā latvijas rezervesdaļu īveikalā, un tur priekš model S pat šis tas bija - gan tas klāsts atbilstošs rietumeiropas vajadzībām, lasīt, lietas kas nolietojas braucot kilometrāžu ba gludiem ceļiem tur diezgan biezā klāstā, bet ar tām detaļām kas nolietojas braucot pa sliktiem ceļiem, trūcīgi...

anoagask Reģ.: 18.06.2019
4 1 Atbildēt

ejošajām VW vai toyota daļām vajadzētu būt servisā uz vietas - no rīta aizved, vakarā savāc gatavu. teslai katra skrūve jāpasūta no r-eiropas. e-veikalos ceļojumus kosmosā arī var pasūtīt, bet vai ar same-day-delivery?

Nu labi, teslai varētu būt mazāk problēmu, kuru dēļ auto ir nebraucams, jo motors un transmisija ir vienkāršāka

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
4 0 Atbildēt

No sasniedzamajiem elektroauto tīri teorētiski izskatāms vēl BMW i3. Jau reklāmā pilns mazlietotu un par adekvātām cenām. Mīnuss - frīkains modelis BMW Uz varavīksnes pusi nedaudz. Un maz vietas tajā auto. www.ss.com/lv/transport/cars/electric-cars/filter/

VWfans Reģ.: 21.02.2004
7 0 Atbildēt

Es tikmēr priecājos par KIA-Sportage 1,6 CRDI. 10 dienās gan nobraukti tikai 300 km.

1974 Reģ.: 10.03.2020
6 0 Atbildēt

Cik nobrauc pa mēnesi?

VWfans Reģ.: 21.02.2004
3 0 Atbildēt

Agrāk bija pa abām mašīnām kopā ap 40 tūkst.km gadā.

1974 Reģ.: 10.03.2020
6 0 Atbildēt

Ok. Lai labi ripo. Uzraksti plusus un mīnusus kad būs piebrauks un pirmās emocijas pārgājušas.

msh Reģ.: 16.04.2007
5 0 Atbildēt

Skatos, čaļi diskutē par elektriskajām mašīnītēm, piemirstot ka akumulators nav benzīna bāka, kuras ietilpība nemainās, un degvielas patēriņš arī ir diezgan stabils...

Kasiņam pārdomām reku raksts uzladets.lv/500-km-celojums-ar-citroen-c-zero-elektroauto/ - vietējais elektrisko mašīnīšu "eksperts" devās priekš sevis ahūni garā braucienā, uz d-pili. Pievērst uzmanību nobraucamajiem gabaliem pret tās elektriskās kurpju kastes spējām - jep, tieši tā - vidēji puse no tā attāluma, cik tā kastīte spētu nobraukt. Ko tas nozīmē realitātē - ka ar tačku kurai uz papīra ir 400 km, dabā kasiņš bez apstājas varēs aizbraukt līdz liepājai vai d-pilij, un ja šausmīgi gribēs, uz sava un akumulatora rēķina varēs izspiest bik vairāk, bet viļņa vai tallina tāpat nespīd.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
5 0 Atbildēt

Trakākais moments: šķidro degvielu var atnest vai atvest kanniņā, ja nu kas, bet elektrību nekurienē nepienesīsi klāt.

msh Reģ.: 16.04.2007
4 0 Atbildēt

Kāpēc gan nē, pienesīsi vai pievedīsi, ģeneratora izskatā...

msh Reģ.: 16.04.2007
4 0 Atbildēt

anoagask rakstīja: Ne tikai pēc sajūtām - ja pēkšņi vajag paātrinājumu, iekšdedzes mašīna pilsētā no 4/5. roba jāpārslēdz 2., jāiegriež motors, kam vajag laiku, kamēr elektrībai tik jānospiež akselerators. Parasti cilvēki nebrauc ar 5..6kRPM, lai momentā būtu paātrinājums

Elektriskajai mašīnai nav tāpat kā mašīnai ar iekšdedzes dzinēju tikai tāpēc ka ražotāji iesekso kapeiku un liek viena roba mehāniku; ja būtu normāli, tad būtu vismaz kādi trīs robi, un tu tāpat dabūtu pārslēgties.

Jebkurā gadījumā - priekš kam tev pēkšņs, neparedzēts paātrinājums?

anoagask Reģ.: 18.06.2019
4 0 Atbildēt

ticamākais - ja vajag pabeigt manevru ātrāk, kā bija plānots

msh Reģ.: 16.04.2007
4 0 Atbildēt

Šai problēmai risinājums ir sekot līdzi notiekošajam uz ceļa, nevis izdarīt kaut kādus manevrus bez poņas par to kas var piepeši notikt - un nevis elektriskā mašīnīte.

Modano Reģ.: 25.11.2019
5 0 Atbildēt

Esmu paskatījis pāris video par Teslām un tieši interesēja, kas notiek ziemā. Jau pie -10 grādiem, kur cilvēks veica standarta ikdienas izbraucienus, braucot kā cilvēks (ar normālu apsildi, siltiem benķiem utt) pieejamā distance bija par 30% mazāka kā siltā laikā. Kaut kur kanādiešiem pat esot 40-50% mazāks baterijas range. Tā kā, jācer uz siltajām Latvijas ziemām, ja grib kaut kur aizbraukt.

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Paskaties vēl viģikus kas notiek lielos ātrumos... Viens teslu fans no norvēģijas ir salicis viģikus jūtubē kur šis močī pa vācijas bāņiem - lai tesla model S noturētu savu vmax, 250 kmph, tai kastei vajag pāri par 400 zirgiem, tb līdz ko pieejamā jauda no 400kw nokrītas uz 250 kw, tā ātrums arī nokrītas...

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
2 0 Atbildēt

Agrāk vadājām bagāžniekā benzīna kannu, tagad teslai var iekraut bagāžniekā dažus rezerves akumulatorus.

feciic Reģ.: 09.05.2008
2 0 Atbildēt

Karoč, uz Viļņu un Tallinu jābrauc ar autobusu, galā paķer citybee vai ko tamlīdzīgu, pa ceļam varēsi citas derīgas lietas darīt.

Man šie braucieni jau sen krīt uz nerva jo produktīvais laiks sanāk gaužām mazs jo visu dienu esi vedis savu pakaļu.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
8 0 Atbildēt

tuvākajā laikā personīgais transports rullēs epidemioloģiskās drošības dēļ. Pabrauc kopa autobusā ar kādu Liepājas ballētāju un 2 nedēļas karantīnē mājās

msh Reģ.: 16.04.2007
4 5 Atbildēt

Šodien braucot uz dižo pilsētu redzēju vienu teslu un aizdomājos par to pašu nobraucamā attāluma jautājumu... Var ļoti labi redzēt ka tesla, un citas elektriskās mašīnītes suks, pēc tā, kā ar tām brauc. Kā brauc ar pieņemami ejošiem dīzeļiem, nu, teiksim, kaut kas tāds kā gābešņikam, rollerim vai 650-tajam? Trallala,rallala un +20 ir norma, 15 gadus atpakaļ droši vien arī +50 mierīgi varēja - un tas ar mašīnām kas simtu sasniedz kādās 7 sekundēs. Kā brauc ar teslām, mašīnām kas ir niknākas? Cik es redzu braucot pretī, izskatās ka brauc tā, kā brauktu kādas mironīgas toyotas braucēji - jo ja sāks lietot pedāli, ieslēgsies sirēnas un liels uzraksts pa visu planšeti ka tūlīt izlādēsies...

mefisto Reģ.: 22.05.2017
5 1 Atbildēt

Nu braucot ar Toyota hibrīdu ieslēdzas azarts par to, lai pēc iespējas vairāk sanāk braukt ar akumulatoru un dabūtu patēriņa rekordu. Rīgā pēdējā laikā diezgan daudz Teslu var redzēt, neesmu novērojis, ka tās brauktu lēnāk kā citi. Piem., Oslo Teslu ir daudz un pilsētas centrs dēļ tā ir ļoti kluss.

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Es jau nesaku ka jāsēņo fana režīmā - bet ar jaudīgākām mašīnām parasti brauc vaļīgāk. Reku nesen viens negudrs teslists satikās ar negudru bembistu; delfos bija raksts - teslists pa salu tiltu brauca kreisajā joslā uz 70 !!! - salīdzinājumam man vakar pēcpusdienā braucot pār salinieku, esot vidējajā joslā [tobrīd nelikās satiksme tāda lai man būtu jāpārkārtojas uz labo joslu] - hujaks, pa labo pusi fūre garām, noteikti uz savu ierobežotāju, pa kreiso kaut kāds buss ar tiem pašiem ~90, un vispār viena daļa kaut kur lido - bet teslists spēj pabraukt uz 70... Un jā, es teslistus redzu pamatā braucam tikpat lēni kā citi - konkrētais pamanītais teslists sēdēja vienam astē; priekšējais noteikti brauca lēnāk nekā viņš gribēja, bet apdzīt ar tādu mašīnu noteikti tajā situācijā problēma nebija...

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
3 2 Atbildēt

Atbilde vienkārša, Latvijā nav Tesla šrotu un ja nošķilsi virsbūves detaļas vietā tik viegli nedabūsi vai arī principa pēc negrib lietotas detaļas no auto kas kādam iespejams kļuva par zārku.

Tāpēc arī tas bezkontakta Salu tilta incidents. Un Tesla 70kmh arī ir 70 nevis 70 uz spido bet reālais 62kmh.

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
3 1 Atbildēt

Mans dīzeļauto līdz simtam skrien ap biš virs 5 sek., pa LV ceļiem pārvietojos vidēji ar +15...+30km/h, kad jāsteidzas tad jau sanāk arī +50. Kad ieleju pilnu bāku, rāda ka nobraukt varu virs 1100km, respektīvi ar vienu uzpildi Berlīne. Šobrīd līdz Berlīnei nepieciešamas ap 11h, tam gan būs nepieciešama viena uzpilde 10-15min ilga, cik ātri nez tiktu ar Teslu?

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
5 0 Atbildēt

Rīga - Berlīne noteikti nebūs 11h gan. Tomēr jāpiekrīt, jaudīgs dīzelis garākos pārbraucienos ir super, ir laba paša pieredze

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
3 0 Atbildēt

Mierīgi...ne reizi vien veikts attālums tādā laikā! Warsava 7h, 4h WARSAVA-BERLIN

atrabotka Reģ.: 24.05.2017
4 0 Atbildēt

"Kā brauc ar teslām, mašīnām kas ir niknākas?"

Kapēc jaudīgākiem auto būtu jāpārkāpj noteikumi? Tas, ka daži tā brauc, nenozīmē ka visiem tā jāizpaužas. Tas tāds pusaudža gēns tiekot pie jaudīga auto kaut kur nēsāties un lidot. Domāju, ka tie kas Teslu var atļauties vairumā gadījumu nav tajā kategorijā. Ar savām vadītāja spējām un tehniku nevajadzētu eksperimentāt pilsētas satiksmē.

msh Reģ.: 16.04.2007
4 0 Atbildēt

Jā, kāpēc būtu? Nezinu, paprasi tepat vietējajiem, kāpēc tā vajag - bet nu realitāte ir tāda ka man ieraugot svaigu X5 ar diezgan jaunu čali pie stūres kruīzējot pa šoseju uz kaut kādiem 90 pilnīgi atkārās žoklis, tik netipisks tāds gadījums ir. Reku rolleris jau pieteicās; pieņemu ka tie viņa cipari ir tik mazi tikai pēdējo 10 gadu laikā pieaugošajai cepistu aktivitātei un paceltajiem sodiem; 10 gadus atpakaļ pat man [dzīvojot tālu no rīgas, kur tādas mašīnas ir sakoncentrētas] nebija nekas īpašs ja tādas mašīnas uz šosejas man gāja garām kā stāvošam.

Bet nu jā, pēc novērojumiem elektrisko mašīnīšu braucēji ietilpst fana kategorijā - tik tad jāprasa nah tādam pirkt teslu, ja var nopirkt Up!u vai kādu citu līdzīgi lēnu mēslu.

Kalvis99 Reģ.: 13.09.2017
2 0 Atbildēt

Nevaru piekrist par lēniem mēsliem. Braucot pa apvedceļu Salaspils virzienā, kur apdzīšana darba dienas rītos nav diez ko ērta noķēru teslu un kādu brīdi pasēdējām aiz fūru kolonnas. pa to laiku mani nokoda svaiga panamera. Neesmu braucis ne ar vienu no abām, bet kad abas tandēmā nokoda 3 fūres paātrinājums šķita iespaidīgs. Panamera tomēr vizuāli būtiski lielāka un uz tās fona tesla tā kā golfiņš.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
6 2 Atbildēt

Nupat aprunājos ar vēl kādu, kura paziņam ir Tesla, un ko izmanto garākiem braucieniem tepat Latvijā. Tiešām realitāte visjaudīgākajai versijai - 300km. Rēzekni turp un atpakaļ bez lādēšanas neizdodoties veikt. Bet cilvēkam baigi viņa Tesla patīkot un viņš neērtības paciešot ar smaidu.

iciks Reģ.: 29.05.2013
8 1 Atbildēt

feciic rakstīja: Cik bieži izbrauc bāku dienas-divu laikā? Elektriskai var katru rītu startēt ar pilnu "bāku".

Protams, var, vien par šo jautājumu ir jādomā un tas jāpārvērš par obligāti darāmu pasākumu, bet praktiski viss parasti notiek šādi:

cilvēks sākumā entuziastiski lādē auto katru nakti, tad secina, ka jēgas maz, pietiek ar reizi 3 dienās, jo tik daudz jau nenobrauc un parasti pietiek. Tad nu kādu vakaru aizmirst, vai arī iedzer kādu alutiņu un uznāk miedziņš, bet no rīta puslādētais auto, kā par nelaimi, jādzen garākā braucienā, kas netīšām iegadījies vai iepriekš aizmirsies.

Nav jau pasaules gals, protams, bet neērtība.

Tāda nu ir tā cilvēka daba. Nopērk pārnēsājamo HDD datu rezerves kopijām. Sākumā strikti reizi mēnesī datus kopē, tad kaut kad paņem šo disku, lai aizvestu filmas uz lauku kompi (1x ,vairāk ne, tas tomēr datiem), tad jau tas sāk atkārtoties un beigās jau tas HDD tiek nēsāts ikdienā. Un tad kompis nojūk un, tavu nelaimi, HDD ir tikai filmas, bet datu sen vairs nav...

Cilvēks nolemj veselīgi ēst, dara to kādu nedēļu, tad sāk kādu kārumu apēst, tad biežāk, bet beigās ir kā iepriekš.

Tas tā - ilustrācijai. Sākotnēji brīnišķīgi iecerētās domas beigās allaž slinkuma ietekmē izčākst

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
6 0 Atbildēt

VWfans, kad izskatīji jauna auto iegādi, vai apskatīji arī jauno Renault Captur?

VWfans Reģ.: 21.02.2004
6 0 Atbildēt

Tā īsti neapskatīju. Apmeklējot Norde salonu un vēlreiz izbraucot ar Duster, Captur modelim tikai pavirši uzmetu aci.

Volx Reģ.: 22.11.2018
7 1 Atbildēt

msh rakstīja: Šodien braucot uz dižo pilsētu redzēju vienu teslu un aizdomājos par to pašu nobraucamā attāluma jautājumu... Var ļoti labi redzēt ka tesla, un citas elektriskās mašīnītes suks, pēc tā, kā ar tām brauc. Kā brauc ar pieņemami ejošiem dīzeļiem, nu, teiksim, kaut kas tāds kā gābešņikam, rollerim vai 650-tajam? Trallala,rallala un +20 ir norma, 15 gadus atpakaļ droši vien arī +50 mierīgi varēja - un tas ar mašīnām kas simtu sasniedz kādās 7 sekundēs. Kā brauc ar teslām, mašīnām kas ir niknākas? Cik es redzu braucot pretī, izskatās ka brauc tā, kā brauktu kādas mironīgas toyotas braucēji - jo ja sāks lietot pedāli, ieslēgsies sirēnas un liels uzraksts pa visu planšeti ka tūlīt izlādēsies...

Nu, nu ar Teslām riktīgi gāž. Man viena pagājšvasar piezagās(protams nedzirdami) aiz muguras un aizgāja kā stavošam garam.Neliels šoks, jo tās mašīnas tuvošanās nav dzirdama, manāma.

650 Reģ.: 25.01.2017
3 0 Atbildēt

Jā.Riepas viņam nešvīkst.Saost arī īsti nevar.Atliek vienīgi min,,, -даваj pakatājemsa:

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
6 2 Atbildēt

Krievu stilā video, bet man TeslaModel3 patika pat ļoti

650 Reģ.: 25.01.2017
3 0 Atbildēt

Man kādreiz patika braukt čehu lunaparkā,5min par nieka 60 kapeikām.Tikai jautājums, vai tiešām To tu pirktu par 60,- k eur.Es nē.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
2 4 Atbildēt

Par 60k noteikti nē, taču reāli LV var iegādāties sākot no 44k bez PVN, kas jau ir adekvātāka summa.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 4 Atbildēt

Jā, shitas mums ir parasti, privātlohiem hondajazzs un tiguanāns pa 32k, bat īpašigudraijiem bezpēvēennistiem tēsla pa 39.Drošvien naļikā no kāda sergēja driz varēs vēl lētāk- paskaties ssā, tur ir, nesen viens pa 70 gāja

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
4 4 Atbildēt

Paskaties sevi no malas labāk Pašam par sevi prieks?

Neviens neliedz arī privātajiem legāli ekonomēt, ja vien ir uzņēmums, kas iegādājas auto.

650 Reģ.: 25.01.2017
3 0 Atbildēt

Kādā sakarā prieks vai neprieks?Tev konkrēti šobrīd ir tīri Personīgais auto? Kāda marka/modelis?

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
3 1 Atbildēt

Man nav, jo nevaru tādu privāti sev atļauties Esmu laimīgs par to, ka man labs uzņēmuma auto brīvai lietošanai, ko visiem novēlu.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 2 Atbildēt

Ko tu visiem novēli - braukt ar svešu [darba] mašīnu? Paldies, tas nav priekš manis - mašīna kuru es nedrīkstu uzlabot...

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
6 2 Atbildēt

Jā, patiešām, tajā ir savs šarms, kad auto ekspluatācijas izdevumi - apaļa nulle.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Un kā šis šarms atšķiras no tāda šarma, kur tu brauc ar personīgo mašīnu bet darba devējs tev kompensē degvielu un amortizāciju?

GB12 Reģ.: 29.03.2011
6 4 Atbildēt

Jā, labāk braukt ar pusrūsējušu trīsdesmitplusgadīgu trusi (ko, pie tam, pats nav pircis) kā ar jaunu B8 pasātu... protams

priekš tevis vispār te nav nekas, tikai nez kāpēc šajā tēmā esi visbiežākais komentētājs...

"pats uzlabot" - pirms septiņiem gadiem lielījies, ka "uzlabosi" savu garāžas mironi Audi 80 (vai 90, who cares) divu gadu laikā līdz arī svaiga pasāta līmenim... kā tev veicas ar to?

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
7 3 Atbildēt

Skaudība - pretīga rakstura īpašība. Patiešām, pafiltrē vairāk savu izteiksmi.

650 Reģ.: 25.01.2017
4 1 Atbildēt

Tā nav skaudība bet gan nesamierināmu personisko Viedokļu sadursme.Kura šeit sastāda 3/4 teksta.Sakopo līdzekļus un ieguldi tagad 50k bez pvn tajā dzelzsgabalā.Cerams pasažieri būs starā, ja waršavas kruīza laikā piedāvāt tiem pārreiz nosnausties kadā poļu grāvmalē pie elektrības portāla,vēlams ziemā.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
5 3 Atbildēt

Šeit katrs var aprakstīt jebkādu pieredzi ar svaigiem auto. Kaut vai darba kombainu vai traktoru Vai autobusu utt.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
3 2 Atbildēt

Starp citu, tāds aprīkots BMW 3-er (piem.) maksās dārgāk par Tesla. Un tas ir salīdzināms ar Tesla Model3

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
3 2 Atbildēt

Motorolers rakstīja: Mierīgi...ne reizi vien veikts attālums tādā laikā! Warsava 7h, 4h WARSAVA-BERLIN

Ārprāts Tad ir smagi jāpārkāpj noteikumi un ātruma ierobežojumi. Laikam tas vairs nav man. Pat Waze līdz Varšavai saka 8h brauciena. Tikko braucu un ar pāris pauzēm un ēšanu sanāca pat 9h brauciena. Un es noteikti nebraucu lēni vietām.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
3 0 Atbildēt

Waze tomēr ņem vērā max ātruma ierobežojumus. No 8h uz 7h ir 12.5% ātrāk - 90 vietā 105 un gatavs. ar lieljaudas auto mazāk iestrēgsti aiz vilcieniņiem.

Galvenais ir nemīzt - 3x pačurā un pusstunda pazaudēta

1974 Reģ.: 10.03.2020
1 0 Atbildēt

Padalies ar svaigāko info par maršrutu.

No Augustovas tu brauc uz Belostoku, vai uz Lomžu? Kurš virziens ir optimālāko ņemot vērā remontus pirms Lomžas.

Paldies

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
5 0 Atbildēt

Viennozīmīgi Bialystok, tur teju visu ceļu ātrgaitas ceļš. Lai arī it kā ir tālāk, būs ātrāk - tagad Polijā sāksies kombaini, traktori utt.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
2 0 Atbildēt

Es visu laiku biju braucis caur Lomžu (Waze veda), bet pēdējo reizi pirms gada pamēģināju caur Bjalostoku... nezinu, vai sanāk ātrāk, bet patīkamāk noteikti.

Pēc 2 nedēļām plānoju braukt uz DE (ja kādu valsti atkal neiebāzīs dzeltenajā listē - te klīst nelabas runas par LT), droši vien arī caur B braukšu.

core Reģ.: 03.01.2017
2 0 Atbildēt

kasinsh79 rakstīja:

Motorolers rakstīja: Mierīgi...ne reizi vien veikts attālums tādā laikā! Warsava 7h, 4h WARSAVA-BERLIN

Ārprāts Tad ir smagi jāpārkāpj noteikumi un ātruma ierobežojumi. Laikam tas vairs nav man. Pat Waze līdz Varšavai saka 8h brauciena. Tikko braucu un ar pāris pauzēm un ēšanu sanāca pat 9h brauciena. Un es noteikti nebraucu lēni vietām.

Nekas tur nav smagi jāpārkāpj, man arī parasti ir ap 7h bez baigās lidošanas. Protams jāskatās no kura Rīgas gala sākās brauciens, un cikos izbrauc, šie faktori var stipri pamainīt kopējo laiku.

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
2 0 Atbildēt

Es izbraucu no Katlakalna, kas man stabili ļauj ieekonomēt 15min, jo esmu jau ārpus Rīgas. Ātrumu sanāk pārkāpt diezgan pamatīgi vietām, kaut katreiz LT sanāk arī iesprūst uz 90km/h, īpaši posmos, kur nevar/nedrīkst apdzīt, kā arī uz distances radariem...tur neko 95km/h kruīzs. Stājos parasti max 2 reizes uz īsu brīdi. Parasti pie LT/PL robežas tīri kājas pastaipīt, otrā reize jau ir Warsava, kur uzpildos pirms ātrumposma uz Berlīni, degviela arī lētāka, nekā tālāk uz maksas bāņa, tur gan stabili pie 200km/h ir jātur, lai paspētu 4h laikā, fūres gan reizēm pačakarē nervu sistēmu. Benzīntanku junk food neēdu, labāk sagatavoju kko līdzi laicīgi. Pēdējās reizes braucu caur BL, jo tur jau pēdējos 200km līdz WAR var braukt autostrādes režīmā, kaut reizēm ir manīta arī CP, bet waze glābj.

650 Reģ.: 25.01.2017
6 0 Atbildēt

Beidzamajos gados kopš fotokvīšu sūtīšanas no ārzemēm un vispārējas netrafarēto cp invāzijas šis ir kļuvis par riskantu pasākumu.Polijā uzrauties uz 20 būtu diezgan slikti.Īpaši, ja pie tā pierod kā pašsaprotama.Jo ilgāk "veicas", jo lielāka iespēja to vienīgo reizi iekrist pa Lielam.. Tāpat leišos vairs nepaskriesi pofigā kā kādreiz.Austrijā un Itālijā vispār labāk vairs neblatot, ja katru dienu nebrauc un nezin vietējās nianses.

1974 Reģ.: 10.03.2020
0 0 Atbildēt

Man ērtāk ir braukt čaur Šauļiem. VIA Baltic čakars ar fūrēm atkrīt. Laika starpība līdz Kauņai +9 min pēc navigācijas. To ar uzviju kompensē mierīgāka satiksme un lielāks vidējais ātrums.

aigi Reģ.: 01.08.2005
0 1 Atbildēt

Pēc pēdējā brauciena ar auto uz Augustovu sapratu, ka nekas ērtāks kā lidmašīna nav izdomāts. Lidene + noma auto = daudz brīva laika.

Auto, lai paliek EE, LT apbraukāšanai.

core Reģ.: 03.01.2017
2 0 Atbildēt

Kur tas "daudz brīva laika" rodas? Ar auto uz augustovu 5h, cik būtu ar lidmašīnu?

anoagask Reģ.: 18.06.2019
2 0 Atbildēt

Paprasi ģim ārstam sev legālus stimulantus, bērniem ko nomierinošu, vakarā izbrauc un nākamajā pēcpusdienā jau alpos

aigi Reģ.: 01.08.2005
0 3 Atbildēt

neredzu jēgu triekties tik tālu ar auto, ja avio biļete vienā virzienā maksā vienas bākas cenā.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
4 0 Atbildēt

Vienītī vai divītī jā, garās ned.nogales utt, bet avio izmaksas lineāras, kamēr auto - konstantas. Pieskaiti vēl velo vai slēpēm otru biļeti

650 Reģ.: 25.01.2017
3 0 Atbildēt

Uz šo jau labu laiku ejam.Tāpēc mašīnai jākļūst tīri par pārvietošanās līdzekli, vairs nekur nedrīkstētu būt nekā personīga.Buržuju ērtībām un pienācīgas veiktspējas motoram jātop kritizētam, ietilpībai pozicionētai kā izšķērdībai, un pasažieru lohviedokļus vispār neviens nav prasījis.

Jākaunās ir vispār par pašu braukšanas nodomu kā tādu.Vajg doties uz lidostu ar samokatu,galapunktā saņemt iepriekš ieplānotā aizvietotāju ar vasaras ripām,pasažierus iespiest starp čemodāniem un sipt kalnā.Vispār, kalnus jau apmeklē tikai Lohi, tas jau sen tā ir.

iciks Reģ.: 29.05.2013
3 1 Atbildēt

Ir viens iemesls, kāpēc tālākos braucienos lidmašīna & auto noma ir labāks risinājums - ja nu kaut kas ar auto notiek (un pajauna nomas auto gadījumā drīzāk jau nenotiks), visādi var būt. Zinu dažus gadījumus, kam ir sanācis palikt uz ceļa. Viens ielēja ne tādu degvielu, citam kaut nojuka u.t.t. Mašīnas nebija šroti un tās nebija detaļas no "ai, gan izvilks" stāsta. Kaut kādi kasko jau bija, bet tāpat nekāda laime - sveša valsts, meklē servisu, labo, daries, atvaļinājums izcūkāts. Vieni brauca pēc nedēļas pakaļ tam auto.

Tā ka man zināmu cilvēku lokā, kur šie gadījumi labi zināmi, daļa nevēlas nekādus teorētiskus piedzīvojumus. Ja nojuks auto Baltijā - nu štrunts. Ja Horvātijā - forši nav.

Ir arī ļauži, kam šādi piedzīvojumi nebūt netraucē, taču sevi tādiem nepieskaitu.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Man, paldies Dievam, tā nav gadījies. Esmu Eiropu apceļojis ar dažādiem auto - sākot no jauna kaškaja, beidzot ar trispadsmitgadīgu saabu (ar ko, starp citu, bija tālākais un ilgākais brauciens). Vienīgais starpgadījums, ko nācās piedzīvot, bija pirms 11 gadiem Polijā pārsista riepa (un nebija zapaskas).

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
3 0 Atbildēt

Var piekrist, bet ir dažādi braucieni, ja dodies tikai uz 1 punktu tad noteikti lidmašīna (ja uz to punktu viņa lido), bet Es parasti maršutu plānoju tā, ka vienā braucienā apmeklēju vismaz 4-5 punktus, kas bieži vien nav vienā valstī un tur nu lidmašīna neder... Kaut vai tai pašā PL, ja man ir tikšanās Lublin, pēc tam Katowice, tad Lodza, lidot nu nekādi nesanāk...

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Man vispār ir diezgan paniska baile no lidošanas...

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
2 0 Atbildēt

Topiks aizgājis auzās mazliet Lai to ievirzītu atpakaļ pareizajās sliedēs, tīri teorētiski ceļojums ar garantijas auto sniedz dvēselisku mieru, zinot, ka visā Eiropā (un ne tikai) ir dīleru centri ar iespēju atrisināt situāciju. Vienīgais stress ir tikt līdz tam dīlerim ar visu saplīsušo auto. Kā arī zvaigznēm jāsakrīt, lai dīleris remontētu UZREIZ, nevis, piemēram, "Forum Auto stilā" - pēc pāris nedēļām varētu būt gatavs.

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Tas miers lielāks, nekā braukt ar 15gadīgu auto, kas nekad nevar iziet TA, taču tāpat joki nav izslēgti.

Spilgtākais gadījums, ko man stāstīja, bija ar auto, kas viens no 3 auto grupas ielēja kaut kādu neriktīgu dīzeli Čehijā. Vai tas bija defektīvs, vai arī kam citam paredzēts, ko nu sapratīsi, ne jau latviski tie uzraksti un paskaidrojumi. Kādu brīdi pabrauca, tad laikam kvēpu filtru aizsita, kompis sāka jukt prātā un tālāk netika. Zvans apdrošinātājiem uz Latviju, tie evakuatoru nodrošināja uz kaut kādu servisu (protams, evakuators jau neatbrauca pēc 10 min). Servisā arī koši negāja valodas dažādību dēļ, bet nu tie saka - atbilstoši manuālim vajag kvēpinieku mainīt un kompi saprogrammēt (un to nedarīs šitajā servisā). Summa bija liela un īpašnieks kaut kā pierunāja vīriņus izņemt filtru ārā, to ar draugu-kuļibinu ieteiktajiem paņēmieniem izmazgāja un ielika, bet vajadzējis savest kompi kārtībā. To varēja vien citur un ne tajā dienā.

Tikām visu dienu tie pārējie auto dalībnieki sēž, nervozē, gaida un nezina, kā tikt tālāk. Visi auto diezgan pilni.

Beigās autiņu tur atstāja un kaut kā tālāk kūlās ar 2 auto. Uz Latviju gan laikam viena ekipāža lidoja.

Pēc nedēļas brauca autiņam pakaļ.

Tā ka šajā gadījumā arī gluži jauns auto būtu ne labāks, kā vecais. Nav jau ikdienišķs gadījums, bet tomēr gadās arī tā. Un jo īpaši nelāgi, ja atvaļinājumā un ja vēl tas rada problēmas arī citiem.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
3 1 Atbildēt

Nuuu, tad jau vispār no mājas ārā iet nevajag - ja nenotiks kaut kas ar auto, tad pašam... vai telefons noklapēs ar visām bildēm... vai apzags kāds... vai... vai... karoče, ja gribi pasauli redzēt bez starpgadījumiem, tad skaties bildes no mājām...

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 1 Atbildēt

Nepārproti mani. Tas bija kā piemērs, ka arī jauns auto nav 100% drošs.

Bet citādi - paši vērtējam savus riskus un vēlmes. Kāds brauks ar vecu lūzni un ja kas notiks, domās. Cits nekur nedosies, jo var zibens iespert.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Tas nebija uzbrauciens. Понять и простить, ja tā izskatījās

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Protams, ja dīzelis neriktīgs vai (ja) pa rokai trāpījies kuģim/lokomottīvei (un/vai/stipriiespējams ,ka vienotrreiz pat benzīn- vai elektro- motoram..) domātais, tad ielejot to Jaunā super auto,nebūs un nenotiks itin nekas tāds, kas var būt Vecam suuda auto.Pēc 5min dīilers būs klāt un pumpēs ārā un vēl par Velti/balto iemiizīs bākā destillētu euriinu un iepirdiis svaigo/ozōnu g- un dp- un p- filtrā.Vēl pat dažkārt bieži vien iespējams garantēti iepriekš ieplānoti dokumentāli aprunāti pat Piemaksās par sagādāttajājājām ciešanām.Jā.

Protttams, šo Teemu vajadzētu aizslēgt hanuj cieti ciet, jo tas IR galīg dsā novirsījies. Nekādā ziņā ne parunāt par to, KO vajadzētu izdarīt, pirms doties tālākā braucienā ar nejaunu auto.Kur nu vēl, ja ar svešu.Nē.Ne ar pirdaru pārprogrammēto, ne ar filtru sen/jau/aizdrirsto,ne ar 2mm rumbulas miskastē atrastām ripām, nedz ar 1,5mm atlikuma bremžuklučiem, nē, to neko nevajag.Nē.Jā.

Grupā braucot, neērtības var piedzīvot dēļ jebkā un absolūt dajebkādā veidā.Vienam gudriniekam var būt piem gāzes auto, -dēļ kura tad pārējie p/sīs sev mozgas Visa brauciena garumā.Cits var būt nevis pieradis braukt/kad/vajag, bet stāties pie katra otrā staba vai jebkādi citādi o- un e- nanēt.Noīrējot vienu kopēju auto 9 cilvēkiem- (dažreiz) var gadīties, ka no 6šiem iespējamajiem vad/apl īpašniekiem vismaz 4tri izrādās pid...

GB12 Reģ.: 29.03.2011
3 0 Atbildēt

Gandrīz visi auto ražotāji (importētāji) nodrošina tehnisko palīdzību (t.sk. evakuatoru) visā Eiropā, ja kas notiek, lai tikšana līdz dīlerim nesagādātu pārāk lielas galvassāpes. Tur ir parasti iekļauti arī viesnīcu izdevumi un daudziem (vismaz, Nissanam točno ir) maiņas mašīnas. A tā remontēšana jau nav no dīlera atkarīga, bet no rezerves daļu pieejamības un remonta specifikas - ja noklapē motors, tici man, neviens uz vietas rezerves dzinēju neturēs. Pie tam, ar to garantiju arī ir tā - ir gadījumi, kuros importētājs uzreiz ir pateicis - tas ietilpst, bet ir gadījumi, kuri ir jāsaskaņo ar importētāju, jo par garantijas darbiem maksā importētājs (ražotājs), nevis dīleris. Līdzīgi kā ar apdrošināšanas gadījumiem - arī tie ir jāsaskaņo ar apdrošinātāju.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 3 Atbildēt

Kopsavilkums - garantija tev sniedz dvēseles mieru, un tas tev ir galvenais - vai laicīgi nokļūsi galā vai nē, noplīsīsi pa ceļam vai nē - tas nav svarīgi.

Man, domājot par tādām mašīnām ar kādām es un liela daļa man pazīstamo brauc, prātā nāk tikai divu veidu lietas, kas mašīnai, kurai ir samnieks, nevis īpašnieks, varētu pēkšņi nekurienes vidū izbeigties - kāds sadalenes vai kloķenes pozīcijas holla devējs [vienkārši dēļ tā ka tas nabags karstā vidē nostrādājis pāri par 20 gadiem], vai arī kādai pusasij iekšējā granāta, par cik lažas ar tām parasti ir grūti pamanīt. Viss pārējais var būt vai nu ražošanas brāķis [kas vecākām mašīnām visdrīzāk būs dabiskās atlases ceļā atlasījies], vai arī sūdīgs tehniskais stāvoklis apvienojumā ar tādu blīvi starp stūri un sēdekli, kas spēj tikai grozīt stūri, bet nespēj pamanīt ka ar motoru vai kādu citu mezglu notiek kaut kas neparasts - citādāk situāciju kur pēkšņi izbeidzas motors nespēju izskaidrot.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 1 Atbildēt

Hmmmm, kuru šajā topikā tas varētu interesēt?

kontradmiral Reģ.: 07.12.2004
0 0 Atbildēt

Šis vairāk ir dzīvesstila jautājums. Ir paziņas, kas ar audiku no LV uz Maroku un atpakaļ ar diviem bērniem izbraukāja un bija laimīgi. Ir paziņas, kam Horvātijā nobeidzās motors un ceļojums sadārdzinājās par ~4K + nervi. Ir citi kuri sagurst vairāk braucot, citi mazāk utt. Ja ir liela ģimene, tad avio var sanākt baigi dārgi un brauciens būs optimāla izvēle no izmaksu viedokļa. Man nepatīk braukt tālos gabalus, es labāk avio+noma, ja izmaksas būtiski neatšķiras. Ja grib taisīt roadtrip pa vairākām valstīm, tad cits stāsts.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Vienam zināmam cilvēkam Somijā padsmitgadīgam vojādžerim noklapēja... neatceros, motors vai kārba. VIņam plus mīnus tas pats, kas attransportēt to auto uz šejieni, sanāca atstāt to lūzni šrotā un ar avio atbraukt mājās (ar visu ģimeni).

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
2 1 Atbildēt

Šādiem gadījumiem ir domāta apdrošināšana. Un tieši apdrošināšanas speciālists to nezina...

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 1 Atbildēt

Ko tieši "apdrošināšanas speciālists nezina"?

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Vai tikai bradīpusijs nav sapratis, ka ir mazliet apd3.14rsies, un tāpēc izvairās no atbildes uz šo jautājumu?

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
2 0 Atbildēt

To, ka nevajag ceļot ar auto bez atbilstošas ceļojumu apdrošināšanas. Ne jau jauns auto garantē, ka nesalūzīs - "garantija" ir tikai bezmaksas remonts, kas neatceļ pārējos zaudējumus, kas rodas nekurienē paliekot bez auto.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Tāāāāā, nu jau sāk palikt interesanti. Turpinām. Es, godīgi sakot, nezinu, vai konkrētajai ģimenei bija ceļojumu apdrošināšana, bet te man radās 2 jautājumi:

1. Kādā veidā tas, "ka nevajag ceļot ar auto bez atbilstošas ceļojumu apdrošināšanas" konfliktē ar manu zināšanu vai nezināšanu?

2. Kādā veidā konkrētajam cilvēkam konkrētajā situācijā būtu palīdzējusi ceļojumu apdrošināšana?

P.S. Taisnības labad gan jāsaka, ka baigais ceļojumu apdr. specs neesmu. Man ir biš cita specifika, un šādas polises taisu tikai sev vai, ja kāds palūdz... galīgi neinteresants apdrošināšanas veids...

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 1 Atbildēt

P.S. liecina, ka pats vien "esi sapratis, ka ir mazliet apd3.14rsies". Ej, izglītojies savā profesionālajā jomā un neuzdod par to jautājumus cilvēkiem, kurus aptirs.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Tātad neatbildēsi? Tā jau man likās, jo tas galu galā novestu pie tā, ka nāktos tev vien nolaist ausis... un laikam jau pats to labi apzinies, tikai, nu, pamuldēt jau kaut ko vajag...

un vispār, tu šeit sāki tirst man virsū, ja nu kas...

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

Ko tev atbildēt? Apdrošināta ceļojuma pārtraukšana (nosacījumi aptuveni tādi pat, kā lidojuma atcelšanas gadījumā) + auto evakuācija uz mājām no ES+EEZ.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Tā, nu jau pavisam interesanti kļūst Tātad, lūdzu, ar atsaucēm uz konkrēta apdrošinātāja konkrētu noteikumu punktu - kurš apdrošinātājs ceļojuma pārtraukšanas riskā ir iekļāvis transportlīdzekļa evakuāciju uz mītnes zemi tehniska defekta gadījumā?

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 2 Atbildēt

Tieši tāpēc nevajag pontot, bet ceļot arar jaunu auto. Ja neveri atļauties jaunu dacia - vispār nevari atļauties auto

nomiks Reģ.: 30.10.2002
6 1 Atbildēt

Es jau sen ar ģimeni ceļoju tikai ar auto.

6 aviobiļetes - dārgi. Turklāt fizidki neiespējami transportēt koferus 6 personām.

Auto īre - ļoti dārgi. Jo faktiski jāīrē kā minimums VW Transporter veidīgais. Ja grib arī komfortu, tad Multivan vai MB V-klasse.

2009.gada vasarā bijàm ar viengadīgu Honda CR-V Itàlijā. Nācās izmantot Itāijā ADAC pakalpojumu. 2 reizes. Bet màjās tiku ar auto. Honda piedāvàja apmaksāt avio un viesnīcas mums visiem tolaik 5 cilvēkiem. Bet tad problēma būtu dabūt auto atpakaļ uz LV. Pie vainas bija nobeidzies kondicioniera relejs, kā rezultātā no rīta nebija elektrības un nevarēja pat atslēgt durvis. Tikai ar atslēgu. Kas interesanti, kondiška izturēja visu Itàliju un vēl ceļu mājup, uzturot 20 grādus salonā, kaut sistēmā tik ap 300 g šķidruma bija palicis

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 3 Atbildēt

Lētāk par van iznāk īrēt 2 golfus

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
0 0 Atbildēt

Parunāsimies par LIETOTIEM auto. Jūsu pieredze - kuri auto ir visuzticamākie, kuriem labākā cena.

nuja, tikai viena kļūda - nevis par JAUNIEM bet par LIETOTIEM šeit raksta savu sāpi

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
2 1 Atbildēt

Acīmredzams vairākums brauc ar lietotiem. Tomēr paldies tiem jaunu auto lietotājiem, īpašniekiem, vienkārši kaut reizi izbraukušajiem, kuri spējīgi noformulēt savu viedokli, kas citiem agrāk vai vēlāk var noderēt.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
7 1 Atbildēt

Skarbā patiesība ir tāda, ka visi brauc ar lietotiem. Tikai daži ir dārgi samaksājuši par vienreizējo iespēju izbraukt jaunu auto no salona un tādēļ turpina šo auto saukt par jaunu līdz pārdošanas brīdim, kad tas maģiski ar vienu pārreģistrāciju viņu acīs kļūst par lietotu un būtiski atšķirīgu.

Damn Reģ.: 07.12.2003
2 0 Atbildēt

Kas tur, agrāk vai vēlāk, var noderēt, ja ik pa trim gadiem nāk jaunāks modelis, bet testētais trīsgadīgais auto vairs nav jauns un novecojušais viedoklis vairs neatbilst esošajai situācijai.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
5 0 Atbildēt

Ir pirmais iespaids par renault trafic. 145zs ar divsajūgu kārbu velk pieklājīgi, pārslēdzas nemanāmi, motors ļoti kluss/maz vibrāciju. Fūres apdzīt var ok, kaut gan vēl motors ir iebraukšanas režīmā un nedod max jaudu. Daļēji norakstāms arī uz pārskatāmību - daudz labāk novērtēt attālumus, var redzēt pāri džipiem u.c. mazauto

Patēriņš Braucot pensionāru režīmā 80kmh pēc bākas metodes 5.4l, pie 135kmh 10.5l pēc kompja - lielā kaste pie ātruma maksā... Vmax tikai 165, bet vairāk par 130 negribētos - skaļi.

Pārsteidzoši komfortabla gaita priekš klases - garā bāze un augstās riepas dara savu. Piekare uz slikta asfalta ceļa protams krata - komerctransports.

Ļoti ērts vadītāja sēdeklis un darba vietas ergonomika, pārējās 8 vietas so so - auto tomēr paredzēts celtnieku nogādāšanai objektā. AT versijai varēja likvidēt izvirzījumu, kur novietota kārbas selektora svira, pasažierim bakstās kājā, bet ļoti ērti pārslēgt ātrumus.

Ļoti laba pārredzamība, liels logu laukums -salīdzinot ar peugeot traveller. Sieva aizbrauca bez protestēšanas.

Instrumentu panelis vnk debīls - nav ūdens temp rādītāja, tikai zila/sarkana lampiņa panelī. Lai gan visiem mūsdienu auto rādītājs ir fake.Borta datorā nav arī eļļas temp rādījuma - apsveru ielikt diagnostikas portā spraužamu ķīniešu borta kompi. Toties ir detalizētākais degvielas daudzuma rādītājs ar 1/128 iedaļām borta kompis ir ar vienu datu lauku - nevari vienlaicīgi redzēt āra temp un kilometrāžu. Ož pēc 1990. Spidometrs digitāls, melo tikai par 3-4 kmh.

Vispār salonā viss kliedz "cost cutting", bet ir funkcionāls un šrotā derēs analoga detaļa no jebkura 15gadīga renault. Nekur nav mīkstās plastmasas, bet godīgi uztaisīts ar domu par darbarūķi darba cimdos.

Passenger versijas salons ideāls ģimenei ar bērniem un cilvēkiem, kam auto ir pārvietošanās līdzeklis - uz grīdas putotas plastmasas segums, ko viegli izslaucīt/ar slapju lupatu uzkopt.

Vidējā rindā maz vietas kājām, jo pirmā rinda ir augstāk, bet zem sēdekļiem ir mantu novietnes, un nevar pabāzt kājas. 3. Rindas transformācija ļoti ērta - uz nolocītās atzveltnes ar matracīti var gulēt 1.8m personība, bet pielokot iegūst megalielu bagāžas telpu - garā versija rullē.

Vienkāršais 1 DIN radio arī neērts, pirku gatavu auto, savādāk būtu mediaNAV ar ekrānu. Zemstūres audio vadība arī no 90., bet ļoti ērta. 2x USB ar normālu strāvu - vismaz 1A, mobilais lādējas lietojot navigāciju.

Led gaismas standartā priekšā - kontrolskaitlis diezgan liels, spīd ļoti labi - kvalitatīvs lēciens salīdzinot ar VAG bixenon herņu.

Aizmugures uz sānu veramās durvis - konfigurējot būtu pircis uz augšu veramās, bet tagad izbaudu - bagāžnieka atvēršana/aizvēršana, nevis sporta zāles apmeklēšana, velkot uz leju milzīgo vāku.

2000km, un uz ceļa neesmu palicis, ir daži kasjaki salonā, kas pagaidīs apkopi.

Salona apsildei ieliku webasto gaisa pečku - patīkami nakšņojot busā arī jūlija +8 naktī.

Gandrīz patīk ātruma ierobežotājs - nejauši nevar pārkāpt. Bet apdzenot aizmirsu izslēgt - pie pedal to the metal vajadzētu atslēgties, bet imho neatslēdzās. Pārbaudīšu vēlreiz.

Konuss Reģ.: 10.02.2015
3 0 Atbildēt

Pēc feislifta šim vāģim vairs nevar redzēt AdBlue līmeni. Vien brīdinājums izlēc, ja par zemu līmenis. Bet tad var gadīties, ka dzinējs sāk darboties servisa režīmā un pēc izslēgšanas vairs nav piedarbināms, iekams neuzpilda AdBlue līdz vajadzīgajam līmenim. Autoparkā bija vairāki gadījumi, kad šī iemesla dēļ nebija iespējams braukt.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 0 Atbildēt

Katru reizi piedarbinot panelī parādās adblue ok. Nākamais līmenis uzreiz ir pizģecpizģecnevarpiedarbināt?

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Nereāls patēriņš, kaut arī sēņojot. Neticams, goda vārds.

darklight Reģ.: 29.10.2013
1 0 Atbildēt

Dīzeļiem pie labvēlīgiem apstākļiem varētu arī būt.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

Nu varbūt 75kmh. Auto nebija kasko, braucu uzmanīgi un pa mazākiem ceļiem. +- kļūda uz pistoles atsitienu. Pie 125kmh pa bāni 9 vai 9.5l pēc kompja - ātrums ir megaietekmējošs

anoagask Reģ.: 18.06.2019
3 0 Atbildēt

Tiko pēc 900km pēc bākas metodes tai skaitā uz varšavu braucot kripatu virs atļautā pa bāņiem 7.35l

mefisto Reģ.: 22.05.2017
1 0 Atbildēt

Varbūt kādam ir pieredze ar Renault tce 140 (benzīns) un EDC kombināciju? Vai kārba nav bremzīga? Biju izbraucis testa braucienā ar dīzeli un pārslēgšanās notika ar aizturi. Varbūt ar benzīna dzinēju braukšana ir dinamiskāka?

aigi Reģ.: 01.08.2005
2 0 Atbildēt

Man ir 2018 gada Renault Grand Scenic 1,3 TCE 140zs ar EDC kārbu.

Tā kā man tas ir pirmais auto ar automātisko transmisiju, tad man liekas, ka slēdzas labi un nav īsti ar ko salīdzināt. Būtiskas aiztures nejūtu. Motors arī ļoti dzīvelīgs. Kopumā esmu ļoti apmierināts.

mefisto Reģ.: 22.05.2017
1 0 Atbildēt

Cik km jau esi nobraucis ar auto? Vai ir bijušas kādas problēmas? Cik sanāk vidējais patēriņš? Paldies!

aigi Reģ.: 01.08.2005
1 0 Atbildēt

Tikko apritēja 25000km. Sākumā bija 2 problēmas kas tika novērstas pa garantiju- vadības bloks tika nomainīts un katalizators. Tas pirmajā pusgadā kopš iegādes.

Tagad iet bez problēmām.

Vidēji sanāk pēc bākas metodes 6.9l/100km, pēdējā laikā tikai Rīgā un Pierīgā.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
4 1 Atbildēt

Pērkot lietotu auto vadības bloka UN katalizatora maiņa pirmajā pusgadā būtu uzskatāma par diezgan sūdīgu pirkumu un "ieberšanos". Nespēju saprast, kā šīs darbības liecina par to, ka jauns auto ir uzticams un nepievils ceļā...

GB12 Reģ.: 29.03.2011
3 2 Atbildēt

Reku, msh2 iekāpa tēmā...

aigi Reģ.: 01.08.2005
2 1 Atbildēt

Var piekrist. Bet man tomēr jaunam auto lielākā uzticamība ka 5 gadu un 150k auto.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
2 2 Atbildēt

Paskaidrosi, kā tas tavā galvā iet kopā? Piekrīti, ka jauns auto ir pievīlis veidā, kas uzskatāms par sliktu pat lietotam, tomēr jaunajam uzticēsies vairāk.

Neesmu nekad bijis jauna auto īpašnieks un palikt uz ceļā ir nācies palikt vienu reizi sensenos laikos - studentu gados braucot ar auto, kas noteikti nebija saucams par "lietotu" - brīnums, kā vispār turējās kopā un nobeidzās tādēļ, ka pēc pašrocīgas gredzenu maiņas noķīlēja sadales vārpsta kaut kur iebiruša gruža dēļ. Visā pārējā pieredzē neviens lietotais auto, kas ir tikuši normāli uzturēti un kopti, nekad nav pievīlis ceļā un visādi evakuatorstāsti ir dzirdēti tikai no laimīgajiem jauno auto īpašniekiem.

aigi Reģ.: 01.08.2005
1 1 Atbildēt

man galvā tas iet kopā šādi, ka arī jaunam var būt ķibeles, bet proporcionāli tās ir mazāk iespējamas, kā lietotam.

Kopš braucu ar jauniem auto, un tas ir kopš 2016.g, 2 auto bijušas 2 problēmas.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
3 1 Atbildēt

Kādēļ mazāk iespējamas, ja pats kā piemēru mini, ka pavisam jaunam auto ir nācies veikt remontus, kuriem nevajadzētu notikt? Vienkārši sajūta tāda? Vai ir kāds objektīvs vērtējums, cik bieži pie vienāda nobraukuma auto neplānoti jādodas uz servisu?

aigi Reģ.: 01.08.2005
2 1 Atbildēt

jā, tieši sajūtas ziņā.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
4 0 Atbildēt

Godīga atbilde. Ja esi gatavs par šo sajūtu maksāt jauna auto cenu, labi tev. Man nav tik daudz naudas, lai tērētu tikai par sajūtu.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
2 0 Atbildēt

aigi rakstīja: neredzu jēgu triekties tik tālu ar auto, ja avio biļete vienā virzienā maksā vienas bākas cenā.

Kas tā par bāku? Un kur tādas biļetes dod? Lai nokļūtu, piemēram, Insbrukā, no kurienes vēl tālāk jābrauc ar diviem vilcieniem vai taksi, vajag vismaz divus savienojošos lidojumus, kas sezonā nemaz nav lēti un vēl tas taksis vien izmaksā tik, cik parasta auto bākas piepildīšana.

aigi Reģ.: 01.08.2005
0 1 Atbildēt

Berlīne, Štutgarte, ja noķer arī Minhene, ja regulāri seko līdzi, tad arī Itālijā, UK, Dublina daudz pilsētu, kur var aizlidot.

Tikko norezervēju 2 biļetes uz Štutgarti turp-atpakal + 1 lielā bagāža par 260EUR. Manā gadījumā plikā degvielā būtu 280EUR (3600km, vidēji 7l/100km) + vismaz 2 naktis viesnīcā vēl kādi 100EUR.

wons Reģ.: 26.07.2017
3 0 Atbildēt

Ģimenē trīs pusaudži ar dēļiem, mēs senilie ar slēpēm. Ja lidojam tad transfērs, vai noma, lai saliktu visu bagāžu ir padārgi. Tādēļ labāk ar minivenu+skatāmies EU, kur pa ceļam, kas interesants, kāds koncerts, vai citi pasākumi. Parasti sanāk degviela kādi 400eur šurpu turpu, viesnīcas ap 400-500eur, paēst ap 500eur, kas tik un tā lētāk un maz;ak satraucoši, kā avio+auto noma.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

Nē nu... Ja vajag vienkārši uz Štutgarti, es ar droši vien nebrauktu ar auto. Un nav jau tā, ka nelidoju nekur - māku arī ar nomas auto braukt. Tomēr tiklīdz otrā galā ir nomas auto, sava auto izmaksas ir jārēķina arī pret nomas cenu un ierobežojumiem - ar savu auto var apceļot reģionu un atgriezties pa citu ceļu, kā arī iemest līdzi telti un ietaupīt viesnīcas cenas. Ar lidmašīnu sanāk lēti tikai tad, ja pietiek ar bagāžas minimumu, toties ar savu auto parasti atpakaļceļš sanāk caur dažiem labiem veikaliem, kas sagādā ilgtermiņa ietaupījumu.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti