Tuvākajā. Jo līdz tālākai nepietiek.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Tuvākajā. Jo līdz tālākai nepietiek.
Es jau zināju kāds būs šī tofika izveidotāja nicks...
Atkarīgs no tā, kas jāpilda. Ja savs golfs, kuram vajag astoto, tad tuvākais staķiks - tuvākais atrodas nepilnus 50 km no mājām. Ja piekto, priekš traktoriņiem un zāles pļāvēja, tad, ja es tajā reizē pildu arī mašīnu, turpat, staķikā, ja nē, var arī ieliet mana dzimtā ciema gļukoilā. Ja muteres golfu, kam arī vajag piekto, tad arī pie kājas, kur. Un ja nejauši esmu kaut kur patapinājis kādu mašīnu ar ķīseli - arī pie kājas, kur, kaut gan parasti tāpat sanāk staķiks.
Kā Jūs to nojautāt? Jums ir ļoti labas spējas
Kā Jums šķiet, vai man turpināt izveidot šādas diskusijas, vai tomēr labāk nevajag? Paldies?
Es arī nojautu...
Nē, nevajag.
Liels paldies par Jūsu viedokli.
Vienīgais, kas mani pārsteidz, ka pie rakstiem ir tik maz komentāru. Neskatoties uz to, ka Latvijā ir tik liels auto ekspertu skaits. Tika šeit viņi nezkapēc klusē. Varbūt baidās no citu ekspertu viedokļa!?
Katrs anonīmais internetkomentētājs jūtas kā "eksperts" iekš kaut kā... es teiktu, ka labi vien ir, ka maz... nav te nekāds tē-vē-nets vai delfi...
Šie anonīmie komentētāji, manu prāt, ir tik daudz, jo lielākā daļa no viņiem baidās atbildēt par saviem vārdiem.
Īstu, zinošu cilvēku ir diezgan maz. Pēdējā laikā grūti tādus sastapt. Varbūt šeit ir kāds, nezinu, laiks rādīs.
Kā man nesen teica viens draugs - pazīstams žurnālists, pamatā anonīmie (īpaši agresīvākie un arī stulbākie) komentētāji ir vieni un tie paši - kādi pārdesmit cilvēki, kuri no viena IP raksta ar dažādiem nikiem... nu, bieži vien anonīmi komentē arī paši rakstu autori...
Man reiz arī bija darīšana ar agresīvu komentētāju. Kurš beigās izrādijās sakarīgs un ļoti zinošs čalis.
LPG pārsvarā pildu Ekogāze automātā Mūkusalas ielā,
E95 - Statoil Valmieras ielā, bet ProDiesel - Neste Olainē.
E85 ir biodegviela, vai to tu domāji?
Man tikai viens lūgums, paskatīties arī vecās tēmas pirm taisīt jaunu! Ja līdzīga jau ir - tad to atjaunot
kš - vai tad godijs777 nav jūsējais, kas cenšas portālu atdzīvināt?
LPG - Lukoil / Viada
Dīzelis / Benzīns - Neste
Pārsvarā statoilā vai nestē, kas nu kurā brīdī pa ceļam gadās... kad bija saabs ar vējiņu, to vai nu lukoilā, vai ekogāzē, vai LPG.
mums tagad atkali ir SHELL
Pārsvarā pērku no kaimiņa nolieto benzīnu. Tankos tikai dārza tehnikai.
Pastāsti par šo vairāk šeit www.iauto.lv/forums/topic/26764-nelegala-degviela-kurs-to-tirgo-un-cik-maksa
Tuvāko un lētāko uz kuru ved Waze pēc šādas prioritātes Neste(95/98E), Statoil(LPG) un varbūt Lukoil, ja citur nav kur gāzi iepildīt.
Es pats degvielu pildu Circle K. Nesaku, ka tā ir vislabākā DUS, vienkārši mani apmierina degvielas kvalitāte,kā arī tā sanāk man pa ceļam uz mājām.
Šodien sanāca iepirkties Kaplītī un saņemt maisiņu ar viņu simboliku. Saprotu jau, ka mainās tikai nosaukums, bet kaut kā tas maisiņš atsita lētumu un prastumu. Es parasti maz uzmanību pievēršu šādām lietām, tomēr izskatās, ka Statoil zīmola maiņa vismaz Latvijas tirgū viņiem nenāks par labu.
Kāds var pateikt, nestei arī ir kaut kādas atlaižu kartes? Jāpaņem beidzot jāizmēģina, motivācija radās pēc tam, kad pirms pāris dienām, izbeidzoties benzīnam, mani aizvilka uz nesti, jo tas bija tuvākais iestādījums - nākamreiz braucot uz liepāju būs tur jāpiegāž pilna bāka, vienīgi muļķīgi ka situācijā, kur jāpielej pilna bāka bet jāmaksā skaidrā naudā, jāņem līdzi kanna kur ieliet atlikumu...
Nestē, kā atlaižu karti var izmantot ar veikala Rimi karti, jo viņi ir sadarbības partneri.
Neste ir ērta, ja maksā ar karti.
Jā, tas ir jūtams ka tur tā uzparikte ir domāta maksāšanai ar karti.
Statoil Teikā - benzīnu.
EKO gāze Berģos vai Totāls Inčukalnā - gāzi.
Veiki, Raganinja77! Kādas ir Jūsu domas par auto, kurš darbojas ar gāzi? Vai esat apmierināta ar šo auto? Vai nākošo auto arī izvēlētos ar gāzi darbināmu? Vai nepatīkamā gazes smaka Jums ir netraucē? Paldies!
777Gotfather rakstīja: Veiki, Raganinja77! Kādas ir Jūsu domas par auto, kurš darbojas ar gāzi? Vai esat apmierināta ar šo auto? Vai nākošo auto arī izvēlētos ar gāzi darbināmu? Vai nepatīkamā gazes smaka Jums ir netraucē? Paldies!
Tev kādreiz ir bijis auto ar LPG? Ja jūt nepatīkamu gāzes smaku, tad jābrauc uz servisu nevis jāsamierinās. Smakai NAV jābūt. Manuprāt, LPG vienīgais mīnuss ir biežākas uzpildes nepieciešamība, jo parasti balons atrodas rezerves riteņa vietā. Ar savu CR-V varu ar vienu uzpildi nobraukt aptuveni 315 km. Ja tikai pa šoseju, tad aptuveni 360 km.
Sveiki, Nomiks! Nē, diemžēl man nekad nav bijusi automašīna, kurai ir uztādīta gāzes sistēma. Tādēļ arī jautāju.
Man vienam paziņam ir automašīna, kura ir aprīkota ar 5 paaudzes gāzes sistēmu un braucot ar šo auto bija jūtama minimāla gāzes smaka salonā.
Nebūs gluži taisnība. Jaunajām - jā. Bet manai "gāzes plītij" smaka ir normāla parādība pēc apstāšanas. Ja grib no tās izvairīties, tad pirms motora izslēgšanas jāpārslēdzas uz benzīnu. Gluži vienkārši gāze tiek padota pa plīts deglim līdzīgu daiktu ieplūdes trubā. Vienkārši izslēdzot motoru, visā ieplūdes sistēmā paliek gāzes maisījums, kas no turienes caur gaisa filtru vēdinās ārā. Tā kā man tā smaka netraucē, es par to īpaši neiespringstu. Teorētiski varu mainīt iekārtu uz modernāku, bet nav vēlme investēt pietiekami lielu summu, lai iegūtu kādu 5% ekonomiju.
"deglim līdzīgu" - pasaki vēl ka tavam bobikam ir pirmā vai otrā paaudze?!
Nu, pasaku... Ir. Kas tev no tā?
Atliek tikai pabrīnīties. Parasti kaut ko tik prastu liek vecām lamatām, kur galvenais ir momentanā ekonomija ielikšanas brīdī un nospļauties par jaudas ierobežošanu. Ja tev tur vēl nejauši ir pirmā, nevis otrā, paaudze, tad arī par patēriņu nebūtu jābrīnās.
Pabrīnies - ja dzīvē maz redzēts, tad bieži sanāk brīnīties... Neienāk prātā, ka iekārta ir veca, nevis prasta? Kad lika, droši vien nebija jaunākas paaudzes iekārtas, bet pieņemu, ka tā ir "otrā paaudze", jo ir elektroniskā vadība. Un ar patēriņu viss kārtībā - ne velti nemainu. Ēd 5-10% vairāk, nekā benzīnu. Neviens gāzes speciālists nesola vairāk par 5% ietaupījumu, uzliekot modernu. Būtu daži citi ieguvumi, bet par tiem neesmu gatavs maksāt, jo esmu izlēmis pāriet uz dīzeli pārskatāmā nākotnē.
Neienāk gan - šaubos ka mēs runājam par 25 gadus vecu bobiku, kam gāze ir no dzimšanas - jau piektā paaudze eksistē kādus 10-15 gadus, kur nu vēl ceturtā. Nu labi, ja otrā, nevis pirmā, tad vēl tā, galvenais mīnuss tai ir tas, ka motoram ieplūdē ir sašaurinājums - ar pareizi saregulētu vadības bloku patēriņā starpībai pret ceturto paaudzi jābūt nav, jo abas vienlīdz labi spēj nodrošināt pareizu degmaisījumu. Cita lieta ka ir parastais kāsis - motora vadība dzīvo ilūzijā, ka tiek kurināts zemāka oktānskaitļa benzīns, līdz ar to gāzes mīnusi netiek kompensēti ar plusiem, bet šitas kāsis, diemžēl, ir vismaz 98% uz ceļiem esošo gāzes plīšu...
Mēs runājam par 16 gadus vecu bobiku - tātad ārpus tava minētā laika periodā. Nezinu gan, kad tieši viņš ir gazificēts, jo neticu, ka vēl tad, kad bija Amerikā. Ieplūdē nekāda sašaurinājums nav un 4.0 atmosfēriskam dzinējam augstais oktānskaitlis maz ko dod. 95 vispār ir augstākais, ko viņam paredzēts liet.
Par vecumu runājot - nekas daudz jaunāks nāc pieejams. Maksimālais, ko var samuhļīt (nevis vienkārši nopirkt) ir 2004. gada parketnieks ar MB dīzeli, kam pārlikt pilnpiedziņu no šī. Jeep mehāniskas pilnpiedziņas GC pārtrauca ražot 2002. gadā. Jaunāku var dabūt tikai Wrangler, bet tas savukārt ir daudz par tālu no manām komforta vēlmēm.
Vienvārdsakot, tev ir mašīna, kuras pirmais īpašnieks latvijā ir bijis spēcīgs feniņdrāte. Nav sašaurinājuma? Apskaties uz gāzes jaucēju - tā darbības princips balstās uz sašaurinājuma radīto retinājumu - visiem, ko man gadījies redzēt, es uz aci dotu uz pusi šaurāku ieplūdi. Bet par "ko tas oktānskaitlis var dot" - palasies prj-tuning.com/?p=233 , tb kā normāli jāsagāzē motors.
Apskaties pats. Āksts. Atkal visa pasaule apstājas tur, kur tu esi bijis.
Bet par iepriekšējo (pirmo?) īpašnieku tiešām neko labu nevaru teikt. Cilvēks ir nopircis jaunu 4x4 auto bez "towing kit" - t.i. tam autiņam nebija neviena pieāķēšanās punkta. Un tiltos vispār vairs nebija eļļa...
Netaisos neko lasīt - kā jau teicu, mani gāzes attīstība neinteresē.
Es reiz uzliku 4.paaudzes gāzes iekārtu. Atbraucu no servisa, kāpu ārā ostīt.
Nekas nekad nesmirdēja. Nobraucu apmēram 100 000 ar gāzi.
Mazliet iebraucam netēmā, bet arī piebildīšu. Gāzes smaķele ir tomēr jūtama gan ārpusē pie dzinēja, gan minimāli - salonā (tikai iekāpjot). Varbūt man deguns citādāks, bet es jūtu arī, ja auto viss kārtībā
Šis un vēl biežās uzpildes faktori neļāva man atkal izvēlēties auto ar LPG iekārtu.
Kvalitātes sterpību nekad un nekur nēesmu jutis . No ši viedoļa vienalga .
Labprāt pirtu kur latviešu biznes . Bet enerģijas jomā laikam nav .
Tātad kur ērtāk proti ĀTRĀK .
Staitoils neskatototies uz labu atlaidi garām .Tur pamatmasā īpaši atlasīts kretīnisks klientu loks . Uzpilda dažus litrus atstāj autiņu pie tenka un iet uz kasi ...brrr
lukoilā četrus gadus atpakaļ gadījās ieliet 40 litrus piektā no astotā pistoles, kā arī ir gadījies dzirdēt ka vispār iztek nepareizā degviela - viss, turos pa gabalu.
Es reiz lukoilā lēju benzīnu, priekš krosa motocikla, degvielas kannās un man sanāca par puslitru mazāk nekā rādija degvielas sūkņa displejs. Grūti spriest vai tas bija kāds misēklis vai viņi tā pieregulēti.
Autogāzi parasti uzpildu Lukoilā, kur ar Lukoil karti ir 2,5 centu atlaide, ja iepriekšējā mēnesī iegādāti vismaz 100 litri gāzes. Dažreiz uzpildu arī Statoilā, kur ar Statoil karti ir 2,1 centa atlaide. Trīs pēdējās reizes gāzi pildīju G.Astras ielas Lukoilā Purvciemā, kur cena bija 47,9 centi litrā, turklāt divās pēdējās reizēs atlaide bija 4,0 centi, tātad cena 43,9 centi litrā.
aansis rakstīja: Šodien sanāca iepirkties Kaplītī un saņemt maisiņu ar viņu simboliku. Saprotu jau, ka mainās tikai nosaukums, bet kaut kā tas maisiņš atsita lētumu un prastumu. Es parasti maz uzmanību pievēršu šādām lietām, tomēr izskatās, ka Statoil zīmola maiņa vismaz Latvijas tirgū viņiem nenāks par labu.
Latvieši vispār ir pieraduma cilvēki... to es redzu arī savā darbā... cilvēki ļoti nelabprāt drošinās pie jauniem spēlētājiem, pat ja produkts ir konkurētspējīgs un cena labāka. Tāpēc jau arī PZU nācās nopirkt Baltu un VIGam (Compensai) Baltikumu ar BTA.
Jā, bet vismaz par apdrošinātāju runājot, reputācija nemaz tik lielu lomu nespēlē, daudz noteicošāka ir cena, segums un fīčas. Piemēram, Baltikumam un BANam reputācija ir galīgā pīīīīī, bet cilvēki tāpat to krūmu kantoru polises pērk. Diezko laba reputācija nemaz nav arī Baltai un BTA, bet tie ir spēcīgākie zīmoli apdrošināšanā Latvijā. Tajā pašā laikā, Ifam reputācija ir labākā, bet viņu tirgus daļa ir būtski mazāka. Protams, te jau atkal var sākt diskutēt, kas ir tas, kas ir kritēriji, kas nosaka reputāciju - klientu skaits, publisko sūdzību vai, tieši otrādi, pozitīvo atsauksmju skaits, vai kas cits... Lai nu kā, kolēģi no kaimiņvalstīm saka, ka igauņi un leiši esot atvērtāki jauniem zīmoliem, nekā mēs.
Tad jau jāprasa kas tā par reputāciju - polišu tirgoņu aprindās esošā? Kad dažus gadus atpakaļ man vajadzēja izvēlēties, pie kā aptirsināt, paķemmēju tepat vienu tofiku par to tēmu, sapratu ka BTA neizceļas ar regresiem, un paņēmu, un turpinu izvēlēties BTA - nu tagad vēl palasīju netā sūdzības, bet neko īpašu neieraudzīju. Tikmēr tiem, kam šāds faktors pie kājas, svarīgāka ir cena, un tad nu tie ņem pie tiem pāris kantoriem, kas piedāvā divreiz zemāku cenu, bet pilns nets ar sūdzībām...
Sūdzību skaits ir viena lieta, cita - kādas.
Intereses pēc iegāju palasīt sūdzības.lv, un citās vietās par baltikums. Ko secināju? Neko. Apdrošināšanas ir lētas, tāpēc pērk ne ļoti bagāti cilvēki ( lai neteiktu vairāk). Un kā daudzi tādi cilvēki savu nezināšanu pavērš pret visiem pārējiem. Sūdzības ir stulbības. Vairāki sūdzējās par to, ka nezināja, ka ir pašrisks. (!!!) Viņiem to nepateica ( vai pateica un aizmirsa), citam maz samaksāja. Nopirka autiņu pa 2000 eiro, sasita viņam samaksāja tikai 1000. Utt. 80% sūdzību ir kaut kādi marasmi. Es izlasīju daudz, bet reālu sūdzību neatradu. Vienkārši pieļauju, ka ir arī kāda normāla sūdzība. Tāpēc rakstu 80%.
Tas ir loģiski, ka cilvēks kurš atļaujas pirkt dažas reizes dārgāku apdrošināšanu būs cits cilvēks. Viņš izlasīs līgumu, vai izprašņās. Piemaksās par papildus funkcijām...utt
Es pagaidām neredzu jēgu no gāzes. Dīzelis izmaksā tik pat cik gāzētās mašīnas. Problēmu arī vienādi daudz. Brauc arī vienādi. Plus gāze atņem rezerves riteņa vietu, vai daļu bagāžas nodalījuma.
P.s. ieliku komentāru, lai cilvēks kas plāno likt gāzi, redz arī kaut ko citu. Citādi jūs tikai lielat...
Vispār jau ir otrādi - gāze izmaksā līdzīgi kā dīzelis, tikai bez dīzeļa. Un tālāk, protams, seko divi subjektīvi lielumi - pirmkārt, visi nav tik turīgi, lai varētu atļauties braukt ar dīzeli, otrkārt, visiem nepatīk braukt ar neelastīgu traktordzinēju.
P.N. Paturi vēl prātā dažādus cilvēku maršrutus - ja es savu golfu sagāzētu, ķīselis degvielas izmaksās turētu līdzi tikai ar kreiso soļķi bākā - VARBŪT.
"Gāze izmaksā līdzīgi kā dīzelis", bet "visi nav tik turīgi, lai varētu atļauties braukt ar dīzeli". Rodas jautājums - cik izmaksā tas, ko tu pīpē?
Neelastīgu traktordzinēju? Pieņemu, ka traktordzinējs - tas par skaņu. Bet tev ko, motors elastīgs jo no gumijas? Jeb tu dinamiku biji domājis? To sajūtu, ka iespiežot pedāli grīdā beņķis iesit pa pakaļu, bet auto nepaātrinās, jo trūkst griezes momenta, salīdzinājumā ar dīzeli, kas paātrinās bez rāviena, bet stabili?
rudens68 rakstīja: Kvalitātes sterpību nekad un nekur nēesmu jutis . No ši viedoļa vienalga .
Labprāt pirtu kur latviešu biznes . Bet enerģijas jomā laikam nav .
Tātad kur ērtāk proti ĀTRĀK .
Staitoils neskatototies uz labu atlaidi garām .Tur pamatmasā īpaši atlasīts kretīnisks klientu loks . Uzpilda dažus litrus atstāj autiņu pie tenka un iet uz kasi ...brrr
Statoilā visu bojā izsalkušie bulciņu ēdāji.
Lukoils tas ir krievu. Lukoil maksātie nodokļi finansē destabilizāciju Latvijā. Plus vēl degviela - kaut kādi mīzeļi. Normālam auto pat bail liet.
Es gāzi pamatā uzpildu Lukoilā tamdēļ, ka šī uzpildes stacija ir vistuvāk manām mājām Jelgavā. Gāzi jāpilda bieži, ģimenē to daru tikai es, tamdēļ svarīgi, lai nav tālu pēc tās jābrauc. Pie mājām gan cena ir nemainīgi augsta - 52,5 centi litrā jeb 50,0 centi ar atlaidi. Citur daudz kur ir lētāk, piemēram, Purvciemā G.Astras ielas Lukoilā ir 47,9 c/l, bet ar atlaidi 45,4 c/l.
Janozaurs
P.s. ieliku komentāru, lai cilvēks kas plāno likt gāzi, redz arī kaut ko citu. Citādi jūs tikai lielat...
.....
Nu es vairs nelielu .
Pirmais apgāzētais 2002 gadā bija uz to bridi 13 gadigs autiņš , gazes iekārta pati lētākā vis pilnīgi ok.
Tagad ieliku garantijas auto . Otreiz tāda izmēra (avensis) auto vairs neliktu .
Reālā ekonomija niecīga ,un tas pie nosacījuma ja nekas nenobruks gāzes dēļ (cerams ). Un jā arī man nepatīk biežā ilgā uzpilde .
Kurā DUS jūs pildat degvielu?
Sveiki, iAuto.lv lasītāji! Kurā DUS veicat degvielas uzpildi ? Kādēļ izvēlaties tieši šo DUS? Paldies!