Labi, ka spaiņa krāsa. Tie tumšie jau pēc katafalkiem izskatās ļoti.
Pilsētā vienas pakaļas pārvietošanai ļoti nepareiza izvēle.
Labi, ka spaiņa krāsa. Tie tumšie jau pēc katafalkiem izskatās ļoti.
Pilsētā vienas pakaļas pārvietošanai ļoti nepareiza izvēle.
Nu, nav jau tikai pa pilsētu plānots... ņemot vērā patēriņu, domāju, ka ar šo auto tika arī braukts tālākos braucienos... plus aizmugurē ir vietas pietiekami, lai, atlaižot beņķus, ērti varētu 2 cilvēki pilnā augumā gulēt. Bet par pilsētu runājot - ikdienas maršrutā Baloži - Centrs nav ne vainas... vienīgi, pagrieziena diametrs šiem tiešām ir pilnīgā pīīīīī
Izteikšos kā cilvēks, kas nav braucis, bet kam ir viedoklis
Man bija svarīga vieta bagāžniekā. Jo vairāk, jo labāk un kādu laiku svārstījos starp V70 un Škodu Oktāviju. Tad aizgāju uz placi apskatīt tādu V70 dzīvē un atradu pat novietotu netālu no škodas. Liels bija mans izbrīns, ka uz papīra tik ietilpīgais V70 bagāžnieks dzīvē ne tuvu nešķiet liels. Kā man paskaidroja viens cilvēks, šim auto oriģināli laikam arī rezerves rata nav, bet tas riepas glābējbalons man nešķiet nopietns. Izrādās, citiem arī un tāpēc tur paredz dubulto grīdu, kur ieliek to mazo triperratu (atvainojos par terminoloģiju, bet es šo tā saucu) un tā nu tā vietiņa zūd.
Tā nu es paliku bez Volvo. Tev laikam vieta bagāžniekā gan baisi svarīga nebūs, ja reiz universāļa variantu sākotnēji pat neizskatīji.
Nav pieredzes ar volvo, paziņas brauc ar diviem V70, visai apmierināti. Man interesētu V70 un B6 (liekas arī tads reiz tika lietots) salīdzinājums, ja vēl ir atmiņā. Izskatu iespēju kā nākošo auto līdzīgu volvo, tikai XC70.
Trīs gadus nobraucu ar V70 2002.g D5. Nopirku pašu lētāko pieejamo, kurš bija uz sitienu iedarbināms. Uz odometra 280k km, bet , domājams, bija notīts labi vien. Izskatījās pēc labi saglabāta takša, jo pie griestiem bija papildus plastmasas plafons, kāds esot extaxi. un sajūga pedālis galīgi gluds nodilis. Bija domāts, kā pagaidu auto uz pāris mēnešiem. Un beigās pārdevu kādam savam paziņam, kurš ar prasīšanu izprasīja no manis šo auto. Divas nedēļas pēc iegādes bija lielākā nepatikšana - izbeidzās sajūgs, kas bija sataisīts priekš pārdošanas. Sajūga nomaiņa 450 LVL. Un viss, vairāk nekādu lielo ieguldījumu. Ar Volvo izbraucām katru gadu vismaz reizes 3-4 uz Eiropu (Itālija, Vācija, Šveice. Francija, Horvātija u.c.).
Par tehniskām lietām. Rudens pusē , iedarbinot, nedaudz raustījās dzinējs, ziemā līdz -20 iedarbinājās , zem -20 vairs nekā.. pārbaudīja kvēlsveces - no 5 tikai viena bija vesela. Pagriezienos parādījās skaņa un arī stūre nedaudz raustijās - motora balsts bija čupā, bet to nomainīja jaunais saimnieks. Vairāk pat nevaru neko atcerēties, ka būtu problēmas bijušas. Ā, bākas vāciņš ziemā nolūza, tur tāda tizla plastmasas figņa to satur, bet nav dārga. Filtri pa lēto - eļlas filtrs - nepilni 3 EUR. Bagažnieks liels, braucienos bija , kur iepirktos labumus sakraut . Patēriņš bija 5.5-6 litri. Tagadējais auto (arī V70, tikai jaunais) ar mazāku dzinēju tērē vairāk. Un vecais dzinējs ir daudz elastīgāks mazajos apgriezienos - kustību parasti sāku ar 2.robu.
Apgriešanās rādiuss liels, pilsētā pagrūti noparkot. Speciālisti gan teica, ka tur esot atbalsta spilveniem skrūves, kuras varot paregulēt un tad esot labāka pagriežamība.
GB12
Šoreiz neteikšu, ka vajadzēja ņemt jaunu Fabiju, taču kopējais vēstījums no malas neizklausās gluži tāds, par ko būtu jāsajūsminās. Izklausās apmēram tā: meklēju Volvo, apskatīju daudzus auto, pārsvarā visi sūdi, beidzot atradu vienu labāku. Tomēr jāpalabo tas, šitas, vēl stūres mehānisms jāremontē, bet vispār auto trakoti baudāms. Kaut kā pretrunīgi sanāk. Ja šādi ir tie labākie lietoto Volvo-V70 eksemplāri, tad es nudien neņemos ilgi meklēt un pirkt sev tādu. Tā jau sludinājumos un uz ielas tie Volvo-V70 liekas kārdinoši, bet, palasot šo tēmu, pāriet vēlme iegādāties 2006.gada Volvo-V70 D5, ja var atļauties 2016.gada Ford-Focus universālu ar 1,6 litru benzīna motoru, kuram šobrīd ir gardas atlaides.
Gaume jau katram sava - man Volvo V70 šķiet ekstrēmi vizuāli neuzticams...
Par pārējo - izklausās tīri OK, remontējamo vainu saraksts gan drusku garāks, nekā man personīgi vēlētos, bet nekas traks arī nešķiet.
Par VWFans teikto - ir viena lieta atļauties jaunu auto, cita lieta gribēt tādus izdevumus. Kad meklēju otro autu ģimenei, kādu brīdi apsvēru jaunu paņemt - nu, Fiestu, Yarisu, vai pat Fabiu, vai ko tamlīdzīgu. Tā kā otrais auto un pārsvarā paredzēts īsiem maršrutiem, neko baigi dižu jau arī nevajag - līzinga maksājums būtu drusku virs 100 EUR mēnesī.
Bet... kad pieskaitīju klāt apkopes ar dīleru zelta eļļu (+20-30 EUR mēnesī), KASKO (+30-40 EUR mēnesī) u.t.t., ātri vien vēlme pirkt jaunu pārgāja. Arī ja varētu to atļauties, naudu tomēr varu lietderīgāk iztērēt.
Vispār jau remontējamo vainu tur praktiski nav. Tik vien kā spoguļa apsilde. Siksna ir regulārā apkope. Pārējais ir perfekcionismam ;) un subjektīvās pirmās izjūtas (stūre).
Vispār liels paldies par šādu topiku. Tā ir sagadījies, ka tieši pašlaik esmu metis acis uz to V70 modeli. It kā patīk, tieši GB12 minēto īpašību dēļ, bet vai nopirkšu, to vēl redzēs. Katrā ziņā dažādie viedokļi ir ļoti interesanti un noderīgi.
No skata Volvo-V70 ir kārdinoši, bet ej nu atrodi tiešām labu! Man pazīstams cilvēks fāterītim priekš braukšanas provincē tādu meklēja. Izskatīja kādus 20 variantus, kamēr vienu nopirka!
Tagad paskaties cik tāds un kādā stāvoklī (atskaitot ceļu, nodokļus un peļņu) maksā DE. Tad varēs izdarīt secinājumus vai un cik daudz ir nokruķīts.
Ir jāsaprot, ka tā ir 10-gadīga mašīna un 10-gadīgas mašīnas nebūs perfektā stāvoklī (gan vizuālā, gan tehniskā) un, ja arī būs, tad īpašnieki nemēģinās tikt no tām vaļā vai arī, ja mēģinās, tad cipars būs oi oi oi... es jau sen vairs neticu tām ss-a "sēdies un brauc, nav vajadzīgi nekādi ieguldījumi". Vienmēr, pērkot 10-gadīgu auto, papildus iegādes izmaksām ir jātur rezervē min. 500 euro dažādiem remontiem, un tas ir tikai normāli. Nu labi, man varbūt pret auto stāvokli ir pārāk augstas prasības, bet, nu, tomēr... arī šis Volvo - protams, ka ir iemesli, kāpēc tas cilvēks pārdeva tieši šo auto, nevis otru - laikam Seat Altea. Es ar to rēķinos, kā arī ar to, ka pārdevēju stāstītam ticēt īpaši nevar, auto tika pārbaudīts servisā, attiecīgi man nav dižu pārsteigumu...
Siksnu maini noteikti. Man izjuka rullītis un nācās mainīt visu komplektu. Stūres stieņa restaurācija izmaksāja 160 EUR. Ar diskiem/riteņiem uzmanies. Ņem tādus, kas izgriežot stūri nestrīķē arkas.
Zobene ir mainīta - vēl 40 000 km esošā ies. Bet agregāteni jā, to vajag samainīt, jo (te jau kādu laiku atpakaļ Aansis minēja), ja tā trūkst, tad parauj līdzi visu zobeni un motoram kaput.
Pavasarī, kad meklēju sev citu mašīnu, arī viens no variantiem bija V70. Aprunājos ar paziņu, kas Apē strādā, viņš ieteica, ka V70 viņam bieži klienti, tāpēc labāk nevajag.
To pašu visādi apes "spečuki" saka arī par saabiem, meršiem, audī utt. utjp., tikai tur pamatā ir stereotipi, bet reāli viss pa lielam ir atkarīgs no tā, kādā stāvoklī mašīna ir nopirkta un kā pret to ir izturējies iepriekšējais saimnieks. Ja es pirms katra auto iegādes aptaujātos visiem paziņām ķipa spečukiem, nevienu auto nenopirktu.
Un ko tad nopirki beigās?
2005.gada Volvo-V70 vidējā cena Latvijas tirgū ir 4700 EUR (pēc ss.lv sludinājumu datiem).
GB12
Tava Volvo-V70 uzrāviens, protams, ir iespaidīgs.
Starp citu, varbūt kāds var pateikt - kur var informācijas valodu nomainīt? Vāceni neprotu... varētu jau ar gūgl-trasleitē meklēt, bet, ja kāds zina...
seller rakstīja: Nav pieredzes ar volvo, paziņas brauc ar diviem V70, visai apmierināti. Man interesētu V70 un B6 (liekas arī tads reiz tika lietots) salīdzinājums, ja vēl ir atmiņā. Izskatu iespēju kā nākošo auto līdzīgu volvo, tikai XC70.
Izbrauc ar abiem, saproti, kas labāk patīk un to arī skaties. No ekspluatācijas viedokļa abi diezgan līdzīgi - vari nopirkt labus, bet vari arī pamatīgi ieberzties. Iepriekšējā uzņēmumā, kur strādāju, viens klients kāreiz bija šos abus nopircis un pēc tam tā arī pateica, ka uzturēšanas ziņā abi ir diezgan līdzīgi. Abiem mēdz jukt divmasu spararati, sprauslas, automāti (Geartronic un DSG), turbīnas. No komforta viedokļa labāk patīk Volvo (ērtāki sēdekļi), bet pasātam arī nav ne vainas. Par dzinēju - D5 ir jaudīgāks, ja vien pasātu neņem ar 170 zirgiem), Volvo pieccilindriniekam ir foršāka skaņa paātrinoties (gaumes lieta). Pasāts labāk uz ceļa turas - tāds stingrāks, Volvo ir tā kā ļumīgāks. B6 pasāti mēdz rūsēt, V70 feisliftētos otrās paaudzes rūsējušus neesmu redzējis. Volvo mazāks risks, ka nozags, bet, ja ņemsi KASKO, nebūs baigi aktuāli. Tā, kaut kā...
Uggga rakstīja: Nopirku Outlanderi, tikai tam bija vairāk emocionāls pamatojums, nevis praktisks.
Kas outlanderī var būt emocionāls?
to gadu outlanderis ir reti prasts auto.
Man darba V70 ir LV valoda. ja pareizi atceros 35 EUR Mūsa motora
Šodien nomainīju diskus - uz oriģinālajiem. Izskatās kudi smukāk... varētu jau bildi ielikt, bet iauto tādu iespēju nedod, kaut citi forumi, piemēram, SAAB dod (jā, Māri, zāģēšu Tevi par to, kamēr Tev apniks un beidzot ieliksi tādu iespēju).
Vispār ienāca ķecerīga ideja prātā - moš uz pavasari kādus R-Design septiņpadsmitniekus ieķert, bet, nu, labi, tad jau redzēs...
Nu tad nu padalīšos ar pieredzi.... 2012 gadā nopirku V70 bet vēl ar audi 2,5 dīzeli. Noskrējiens uz spidometra 240000. Nespriedīšu par patieso...nezinu. Uzreiz uz servisu un 380 LS nav. Priekšējie amortizatori. bukses. motora spilvens un vēl visādi sīkumi. Protams eļļas maiņa un siksnas. Šim motorītim ir divas zobsiksnas un sūknis pie maiņas. Vēl pēc diviem mēnešiem dempferis. Maiņa 120Ls. Liekas jau daudz bet...šobrīd jau 2016 gads. Visas apskates izietas. Pie autiņa faktiski nav pirksts vairs pielikts. Zems klīrenss bet to kompensē apakšas konstrukcija kur viss ir pasargāts no saskares, Pie servisa darbiem laikam viens no auto kad nevajag sildīt skrūves , kalt, mocīt. Viss atskrūvējas un darās. Civilizācija. Varbūt protams D5 motors ir jaudīgāks un klusāks un rezerves daļas oh, bet tas jau gaumes jautājums. Radinieks skatoties un manu auto iegādājās arī bet ar benzīna 2.5 motoru un gāzi. Laimīgs. Secinājums; kvalitātes , cenas , komforta salīdzinājums gandrīz ideāls.
Rezerves daļas lētas un pieejamas. Tikai nepirkt lēto galu. Tas visu sabojās.
Nu tā kaut kā....
Man Volvo-V70 automašīnās nepatīk tā tumši zaļā josla vējstikla augšpusē! Tā samazina brīvo stikla laukumu!
Par Volvo esmu izsecinājis tādu lietu - labu Volvo neviens bez iemesla nepārdod. Iemesls parasti ir tāds, ka ir gaidāms kāds lielāks remonts (turbīna, spararats, kārba). Tātad, pērkot daudzmaz normālu eksemplāru, tāpat 500-1000 euro (atkarībā no prasībām pret stāvokli) jārezervē un jāiegulda remontos. Pēc tam var braukt ilgi, bēdu nezinot. Nu, tas ir tas, ko izsecinu, gan lasot dažādus Volvo forumus, gan arī ar īpašniekiem parunājot.
Volvo V70 dzīvē
Šis topiks tapis, lai apspriestu 2.paaudzes Volvo V70 (2000. - 2007.) plusus, mīnusus, īpatnības utt. Iemesls - šāda te auto iegāde. Protams, gan jau ka bez spama, piemēram, VWfana stila "labāk būtu pircis jaunu fābiju bāzes komplektācijā ar 1.2 baudāmu motoru un 6.29722489517514755 litru patēriņu par 13581.97 eUro" vai msh stila "tev sūds, a mans otrais trusis un garāžā pūstošā Mašīna Audi 90 labāki" neiztiks, bet, nu, tomēr...
Kāpēc šāda izvēle? Pirmkārt, ģimenē pēc iepriekšējā auto SAAB 9-5 Aero pārdošanas jau bija sākusies zināma spriedze attiecībā uz to, kuram kurā brīdī auto ir vairāk nepieciešams, līdz ar to, ja vasarā vēl kaut kā varējām sakooperēties, tad rudenī, atsākoties skolām, treniņiem, mēģinājumiem utt. otra auto iegāde jau bija diezgan akūts dienaskārtības jautājums. Kāpēc tieši Volvo? Sākumā, kā jau SAABmīlis, skatījos uz šiem auto, bet, neko jēdzīgu tā arī neatradu. BMW sieva aizliedza pirkt Apsvēru Audi (A4 2005.-2008.), Mercedes (C 2004-2007. vai E 2004.-2008.), bet, nu, meršiem manā plānotajā budžetā (līdz 5500 euro) pārsvarā puvekļi bija. Plus, sapratu, ka nevēlos riska grupas mašīnu (Audi A4 šogad ir zagtākā mašīna Latvijā pēc statistikas, pie tam, pāris mēnešus atpakaļ man kaimiņam zem mūsu logiem A4 tika aizdzīts), jo par auto ta' vēl KASKO samaksātu, bet numuru pazaudēt būtu žēl. Tad, nu, kā labāko izvēlo starp cenu/kvalitāti/komfortu/jaudu/tālākpārošanas vērtību, atradu tieši Volvo. Sāku meklēt variantus. Vispirms skatījos uz 1.paaudzes S80. Kritēriji - D5 dīzelis, pilnā komplektācija. Apzvanīju vairākus it kā sakarīgus ss-ā esošos, bet 90% ir Rumbula u.c. perekupi, 9% nojāti un tas atlikušais 1% atradās sazinkur un īpašnieki nevēlējās braukt uz Rīgu atrādīt auto manis izvēlētajā servisā (ko viņiem, protams, pārmest nevar). Tad nu pagājušajā ceturtdienā kaut kā iedomājos uzmest aci S60, bet arī no tiem nekā prātīga nebija, tad kaut kā ieķeksēju arī V70, kaut arī īsti universāli negribēju. Un tad manu uzmanību piesaistīja šis - 2006.gada, D5 185 zs dīzelis, 6-pakāpju mehāniskā kārba (ar to īpatējo pārslēgu, kas šiem auto ir ļoti liels retums), gandrīz pilnā komplektācija (nav lūkas un varbūt vēl kaut kā). Tirgoja privātais, ķipa, esot darba mašīna piešķirta un tāpēc no viena ģimenes auto jāšķiras. Vārds pa vārdam, un beigās izrādījās, ka tas auto agrāk piederēja manam kolēģim, ko viņš pirms apm. gada pārdevis šim. Uzzināju šo to iz vēstures, parādīju meham, skata pēc nokaulēju 150 eUro un iegādājos.
Pēc 3 nobrauktām dienām secinājumi - iet ļoti labi, par apm. 1.5 litru ekonomiskāks par otru auto (2016.gada. Kaškaju 1.6 dCi X-Tronic), kas bija tiešām liels pārsteigums, laba audiosistēma, sēdekļi ļoooooooti komfortabli, un patiesībā spaiņa krāsa šim auto ļoti piestāv. Nobraukums uz tāfeles - 268 000 km, kas, pieļaujot pēc mašīnas stāvokļa, varētu pat būt oriģināls vai arī, ja ir tīts, tad ne vairāk par kādiem 50-70 tk.
No darāmajiem darbiem, kas uzreiz ieleca - jāpārkrāso priekšējais bamperis, iespējams arī aizmugurējais, ja vienu švīku nevarēs izpulēt. Vispār iepriekšējais īpašnieks baigi neiespringa par vizuālo, ielika 2 jaunus parkošanās sensorus, bet atstāja melnus, arī tos vajadzēs pārkrāsot. 2 vietās ir buktes, kuras, šķiet, varēs iztaisnot nekrāsojot. Jāmaina riteņu diski - esošie baigi nesmuki, pie tam, viens "met" (varētu jau bildes ielikt, bet iauto ar šādu iespēju mūs nav apveltījis). No tehniskām lietām - nesilda vadītāja spogulis, jāmaina agregātu siksna (šis uz rītdienu ir sarunāts), un no rīta pielaižot, auto kādu minūti mazliet puņķojas... mehs teica, ka varētu būt sprauslas... tad vēl - stūre mazliet dīvaini uzvedas... lielākā ātrumā braucot līkumos, tā kā nedaudz "sit" atpakaļ... teica, ka varbūt reika jārestaurē būs... par šo, godīgi sakot, mazliet brīnos, jo auto pirms 2 nedēļām ir skati izgājis, bet, nu, varbūt to tā redzēt nevar.
Bet kopumā auto patīk - nopirkts ir, KASKO noformēts ir, jāgāž tik... sajūsmina motora skaņa, dinamiski paātrinoties - kaut kas līdzīgs kā astoņdesmito gadu pieccilindru Audī. Nu ja, šim jau arī 5 cilindri.
Tagad vārds Jums - komentāri, ieteikumi, pieredze utt...