Tad, kad beidzot iemācīsies būvēt izturīgas un uzticamas šīs kārbas, tad varbūt izmaiņas to pieprasījumā būs izteiktākas. No puņķiem būvētas un pat tūkstošiem remontējamas kārbas nevilina lielāko daļu autobraucēju un viņu ne pārāk biezos maciņus. Pagaidām uz planētas Zeme nav izdomāts nekas uzticamāks un viekāršāks par parastu 5 ātrumu mehānisko kārbu - varat kaut no biksēm līst ārā un ražot kaut 10 pakāpju super ātrus, efektīvus automātus, bet kamēr tie būs konstantā brāķa stadijā un nebūs ilgmūžīgi (vai kaut vai plīstoši, bet LĒTI remontējami) nekas nemainīsies. Automāti ir forši, piekrītu, bet līdz brīdim, kad tā kārba ir jāremontē par SAVU naudu!
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
DSG ātrumkārbas atsauksmes, VAG (VW, Audi, Škoda)
Sveiki cienījamie foruma dalībnieki!
Padalamies ar pieredzi par DSG kārbu ekspluatāciju Latvijā, mazpilsētā Rīga. To problēmām, plusiem un mīnusiem. Degvielas patēriņa iespaidiem un citām niansēm.
Es esmu lasījis un skatījies video par DSG kārbu modeļiem DQ200, DQ250, utt. Patreiz ir radies iespaids, ka tautai vairāk patīk DSG kārba ar slapjo sajūgu, jaunā DSG 7 ar sauso sajūgu ir problemātiskāka. Interneta dzīlēs ir daudz apskatītas problēmas ar sausā sajūga DSG kārbām, īpaši pirmās paaudzes. Bet, cik saprotu, ja vēlies ekonomisku dzinēju (1.0; 1.5; 1.8), tad VAG pielieto tikai DSG7 (DQ200) ar sauso sajūgu. Pērkot piemēram jaunu Škoda mašīnu var iegūt 5 gadu garantiju, kas šķiet pasargās vismaz pirmos piecus gadus vai 150tkm kilometru. Bet kā ir patiesībā?