Redaktors rakstīja: Šoreiz visos punktos būs jāfotografējas. Tāpēc pa dienu.
tumsa iestājās apmēram pēc 15tā kontrolpunkta paņemšanas.... tālāk jau bija taustīšanās pa tumsu BEZ atstarotājiem
Redaktors rakstīja: Šoreiz visos punktos būs jāfotografējas. Tāpēc pa dienu.
tumsa iestājās apmēram pēc 15tā kontrolpunkta paņemšanas.... tālāk jau bija taustīšanās pa tumsu BEZ atstarotājiem
Mjā, OZ derētu vai nu atstarotāji vai nu precīzs punkts kartē. Nepatīk, ka punkts ieliks krustojuma vidū, nu nav takš tur orients!
Ventspilī tika manīts cienījama vecuma, bordo krāsas, SAABs, EVO un vēl kaut kas...
stipri lija....
vencpils ir slīkoņu pilsēta
tā jau kopumā smuki,,, (slabenais godmaņa) BET
tiklaidz biški uzsmidzina lietus, visas par biezo piķi kruti nozlīzētās ielas mirkst pusmetrīgā ūdenī....
nu kā var neierīkot lietus kanalizāciju??????
Kopumā tiešām bija ok, OZ pat nemaz nebija tik grūti tos punktus atrast (salīdzinot ar to, kā bija agrāk ).
Ar to veco SAABu vismaz var pabraukt pa ūdeni, tiesa gan vietējiem tā šļakstīšanās dažbrīd negāja pie sirds.
#5
ai man gan patika nez manupraat nedz atstarotaajus nedz ko nevajag, ir labi taa kaa ir. Tapec jau taa ir orienteeshanas bet nu meiteneem ir bailigi pa tumsu - par to paarliecinaajaamies veelx
Pasaakums patieshaam bija izdevies..
Paldies organizatoriem..
Jautājums pieredzējušajiem:
Vai kādreiz ir bijiis tā, ka papildsacensības starts nav apvienots ar LK?
Un vai kādreiz ir bijusu slēptā laika kontrole posmā starp papildsacensības beigām un laika kontroli?
pinguin rakstīja: Jautājums pieredzējušajiem:
Vai kādreiz ir bijiis tā, ka papildsacensības starts nav apvienots ar LK?
Un vai kādreiz ir bijusu slēptā laika kontrole posmā starp papildsacensības beigām un laika kontroli?
Parasti uz papildsacensību vietu ir pārbrauciena režims un tur nav ko kontrolēt. Ir dots laiks, cikos jābūt papildsacensību vietā un viss!
laiks jau ir dots cikos jābūt LK sākumā, nevis papildsacensības startā. Ok, papildsacensība var sākties tajā pašā vietā kur sākas LK, bet tā var arī nebūt. Teorētiski PS varētu arī sākties piem. 2,35 km pēc LK sākuma. Tas arī mir mans jautājums vai tā ir bijis, jo es esmu redzējis tikai divas leģendas, un abās tajās vienmēr LK sākums sakrita ar PS startu, bet gribu zināt vai tā ir bijis visās leģendās..
un par slēpto kontroli LK ietvaros, bet ārpus PS:
ja jau ir noteikts LK laikā pieļaujamais apsteigums 10%, tad tas nozīmē ka teorētiski to var kontrolēt...
īsti nesaprtu, ko Tu ar to domā. Ja uz papildsacensību vietu jāierodas no RSa, tad parasti ir RSa beigas un pārbrauciens uz papildsacensību vietu, kurā jāierodas noteiktā laikā, teiksim - 5 km jānobrauc 15 minūtēs. Ierodies tur un gaidi savu startu! Nostartē un pēc leģendas dodies uz nākošo RSu vai tmldz. Nekāda slēptā kontrole pārbrauciena režīmos nekad nav bijusi. Arī apsteidze nav tikusi sodīta, jo tāpēc jau tas laiks ir dots ar rezervi, ja gadījumā RSā ir bijušas problēmas, lai varētu paspēt iedzīt.
RS vai SRS jau arī ir tā papildsacensība ko es domāju!!!
tu domā ka esdomāju tipa veiklības braucienu vai tamlidzīgi?
Oficiālajā terminoloģijā RS un SRS ir papilsdacensību veidi, arī leģendā RS un SRS ir apzīmēti kā PS...
RS un SRS tiek uzskatītas par pamatsacensībām. Papildsacensības ir veiklības braucieni vai tmldz. OZ tiek uzskatīts par sekundāro pamatsacensību. Cik atceros, tad vienmēr ir bijis tā.
ok, tad pārpratums terminoloģijā. (4rati mājas lapā bija tā kā es rakstīju) bet tas nebūtu būtiski...
Tad atgriežoties pie mana jautājuma.
1. Vai Pamatsacensības vienmēr sakrīt ar LK, nē.
2. Starp pamatsacensību un LK var būt pēkšņā jeb slēptā laika kontrole?
Protams, ka sakrīt! Un rezultāti tiek vērtēti būtībā tikai pēc slēptajām laika kontrolēm. Tu brauc pēc sava grafika un nekad nezini (ar retiem izņēmumiem , kurus loģiski izsecini), kur būs laika kontrole. Ja jau to zinātu priekšlaikus - kāds gan tur vairs fīlings? Nu un protams SRSā zini - ja paspēji pamanīt un piefiksēt RSā.
Precizēšu jautājumus:
1.Vai pamatsacensību STARTS vienmēr sakrīt ar LK punktu, vai arī ir bijuši gadījumi, ka ir PS STARTS sākas kādu gabaliņu pēc LK punkta?
2. Un tas ka slēptā laika kontrole ir pamatsacensības distancē - tas ir skaidrs, bet es jautāju vai tā vasr būt posmā kad pamatsacensība jau ir beigusies, bet vēl neesmu aizbraucis lidz LK. Tipa tajā posmā kur jāgaida lai iebrauktu savā minūtē. Jo tāpat tak tur ir orientieri, un pēc vidējā ātruma var izrēķināt kādos laikos jābūt. Un es nesaprotu to - vai jābrauc ar tiem piem. 7km/h tie pāris kilometri, lai būtu apmēram pareizā laikā pie orientiera, vai arī pofig - braucu līdz LK un gaidu savu minūti???
tapēc ka jautājums netika pareizi saprasts!
Paldies organizatoriem. Bija labi!
Pieredzes (vai lupas) trūkums traucēja orientēšanā atrast WP3 (biju piebraucis otrpus upei).
Vislabākās bija RS5 beigas. Tikai ļoti žēl ka laika kontrole tika anulēta. Varēja jau gan tie kas stāvēja pie dzelzceļa piefiksēt laiku ko stāv. Un arī ja bija jāstāv, tad max 2 minūtes, un to varēja atlikušajos 7 kilometros piedzīt.
Fotogalerija no 1.posma:
Nu tad lūgums potenciālajiem braucējiem vai tiem, kas par tādiem domā kļūt te vai šeit: www.iauto.lv/... izteikties par iAuto rīkotajiem pasākumiem \"LOB\" un \"iAuto Rallijs\" nākotni:
-vajag/nevajag
-maksa
-datumi (pašreizējais kalendārs: www.iauto.lv/... )
-dienu skaits
-formāts
-citas ar tēmu saistītas vēlmes
Yukki rakstīja: Nu tad lūgums potenciālajiem braucējiem vai tiem, kas par tādiem domā kļūt te vai šeit: www.iauto.lv/... izteikties par iAuto rīkotajiem pasākumiem "LOB" un "iAuto Rallijs" nākotni:
-vajag/nevajag
-maksa
-datumi (pašreizējais kalendārs: www.iauto.lv/... )
-dienu skaits
-formāts
-citas ar tēmu saistītas vēlmes
Mandomāt pasākumus vajag abus, jo katram sava odziņa, tas galīgi nav viens un tas pats. Katram formātam bija sava patikšana un mani tie apmierināja.
Maksu varētu protams vienmēr vēlēties zemāku, piem atgriezties pie kādreizējiem ~Ls 25.
Kalendārs būtu jāplāno, ka max viens pasākums mēnesī - vai nu LOB vai rallijs, lai nepārklājas, pie tam esmu pret divdienniekiem, man labāk patīk viena pilna, piepildīta diena, nekā divas izstieptas, pie tam gribās otru dienu pavadīt kopā ar ģimeni (līdzi nebrauc un nebrauks, neinteresē).
Rallija noteikumi būtu jāizskaidro vairāk. Tie, kas brauc gadiem, to visu saprot, tie, kas apņēmīgāki, iebrauc arī no pirmās reizes ar citu dalībnieku palīdzību, bet ir arī tādi, kas it kā gribētu braukt, bet atbaida, ka no esošiem publicētiem aprakstiem neko nesaprot un līdz ar to atmet ar roku.
Par skaidrojošajiem materiāliem taisnība. Ja pašam draugi nebūtu braukuši, no kuriem varēju uzzināt visu sīkumos, tad diezvai iesaistītos, jo trūkst informācijas, un kamēr vienreiz nebiju piedalījies, likās baigi sarežģīti.
varbūt tapēc uz LOB piesakās daudzi, ka tur pasākuma norise ir vieglāk izprotama dēļ tā ka nav regularitātes. Sadaļa "Kā lasīt leģendu" joprojām ir "drīz bus jaunā versija"...
Protams abi pasākumi ir noderīgi, es gan piedalos tikai rallijā, jo uzskatu to par interesantāku, pirmkārt patīk regularitāte, otrkārt LOB ir pārāk lieli gabali, kas pie 20 litru bendzīna patēriņa ir sāpīgi, treškārt LOB uzskatu par "ar sievām un bērniem" pasākumu, un tā kā mana sieva neprot lasītkarti, tad arī atkrīt.
Piekrītu Yukki, ka rallijus labāk organizēt vienas dienas.
vārds "rallijs" vidusmēra latvietim asociējas ar ķieģeli uz gāzes pedāļa, izvalbītām acīm un maukšanu pa koplietošanas ceļiem katrā līkumā ar pakaļu pa grāvi.....
pirmais, vismaz nesāc šitajā topikā par okeāna mērīšanu ...
Labdien. Ja jau jāizsakās, tad arī es pateikšu..
Nu piedalīšanās maksa tiesām varētu būt drusku draudzīgāka, jo treknie gadi, kā mēs jau visi zinām, tiešām ir garam..
Un vēll, personigi man tas GPS lietošanas aizliegums ne īpaši patīk, jo kā jau te tika minēts, ja runa iet par ģimenes pasākumu, ( nu gribās tak to nedēļas nogali cilvēkiem pavadīt kopā ) tad nu ne jau tiesām katrai Otrajai Pusei, jeb Atvasei, iet tik viegli ar to kartes lasīšanu un izpratni, kur ta mēs īsti atrodamies.. ......
iAuto rallija kauss
aļo.zinu ka vienā rakstā bija nopublicēts kāda izskatās tā karte pēc kuras jābrauc , a nevaru vairs atrast, ir doma piedalīties 2ajā posmā, bet nu gribas palasīties kas un kā [addsig]