Chumiks rakstīja:Kā ir ar tiem 850 un neatkarīgo piekari? Vai šiem tāda ir? (94g.)
Nosaciiti par taadu vinju var uzskatiit! Ir neatkariigaa, bet sameeraa netradicionaalaa izpildiijumaa
Chumiks rakstīja:Kā ir ar tiem 850 un neatkarīgo piekari? Vai šiem tāda ir? (94g.)
Nosaciiti par taadu vinju var uzskatiit! Ir neatkariigaa, bet sameeraa netradicionaalaa izpildiijumaa
Arnijs rakstīja:
Chumiks rakstīja:Kā ir ar tiem 850 un neatkarīgo piekari? Vai šiem tāda ir? (94g.)
Nosaciiti par taadu vinju var uzskatiit! Ir neatkariigaa, bet sameeraa netradicionaalaa izpildiijumaa
Vai dēļ šī netradicionālā izpildījuma amortizatori nav specifiski un tiem nav kosmiska cena?
PS Man muterītei 760 un dēļ neatkarīgās piekares amīši aizmugurējie maksā no 240 ls gab. (beigušies visi)
Chumiks rakstīja:
Arnijs rakstīja:
Chumiks rakstīja:Kā ir ar tiem 850 un neatkarīgo piekari? Vai šiem tāda ir? (94g.)
Nosaciiti par taadu vinju var uzskatiit! Ir neatkariigaa, bet sameeraa netradicionaalaa izpildiijumaa
Vai dēļ šī netradicionālā izpildījuma amortizatori nav specifiski un tiem nav kosmiska cena?
PS Man muterītei 760 un dēļ neatkarīgās piekares amīši aizmugurējie maksā no 240 ls gab. (beigušies visi)
nu nav jau obligaati jaaliek pumpeejamie, un tad vispaar to self leveling sisteemu var nahrenizeet un uzlikt parastos ...
Un vispaar normaali amiishi maksaa ap 60Ls gabalaa...
AutoNets rakstīja:
Chumiks rakstīja:
AutoNets rakstīja:Ja nolaidigi attiecas pret siksnu mainjam, verpj varstus utt., tad gan ir nopietnaki kjirurgjiski darbi tam motoram vajadziigi.
Cik var noprast tad 850 motoriem nav tada navarota, ka ja plīst dzensiksna - autiņš apstājas, nenodara nekādu ļaunumu motoram, tiek uzlikta jauna dzensiksna bez papildizdevumiem un var braukt tālāk.?
Jaa, un noverpj ne tikai varstus, bet sacakaree arii to vadiiklas un reizeem arii galvu pashu.
Siksna 850 -tajam tiesham ir jauzmana, citadi remonts ir ap 300 Ls.
Nu man liekas ka ar 300Ls cauri nu gan netiksi.. Ja pareekjina ka jaamaina vismaz vienas puses vaarsti un nedod dies vadiiklas sachakereetas, kas automaatiski noziimee ka jaamaina galva... ciparaa tas izveertiisies ap 1kLs....
hammers rakstīja:Izskataas ka pat vinji ir izbeigushi sho lietu .... kljuvushi par oficiaaljiem saucaas - reiz bija gudras galvas ....
www.obukhof.ru/
www.obukhof.ru/autoservice/service/36553.html
dara gan vinji visu un pat staasta ka peec vinju iejaukshanaas dzineejaa un citur nenobeidz oficiaalo garantiju....
Raivo30 rakstīja:Lambda zonde - original vai analogais nefirmas? Cik var paļauties, ka lētākais būs pietiekami ilgspēlējošs? Kuru gribēt?
Palasīju iepriekšējos topikus par lambda tēmu, izrādās, ka šī daļa jau būtu atbildēta - derētu Bosch.
Vienīgi kā jau pirms maka atvēršanas, vēl pārdomas. Ja kods 5-2-1 = Oxygen sensor preheating-front, vai ir varianti bez zondes mainīšanas?
Esmu lielā, lielā un tumšā d... !!!!! Nav tāda ikoniņa vēl izdomāta, lai parādītu , kā es jūtos (((((((((( . Ielas vidū paliku vispār bez ātrumiem. Īss, stiprs sitiens uzsākot kustību un viss......
Izskatās pēc pazīmēm , ka ātrumkaste čau. Pārslēdzās brīvi bez sajūga spaidīšanas, skaņa, kā no slikti nocentrētiem zobratiem pie strādājoša motora. Nu tad jautājiens GURU. Vai lētāk būs mainīt kārbu, vai remontēt veco, un kur to var izdarīt? Ar Arniju sāku runāt, bet notrūka mums sakari. Saša no Mārupes runāja par ciparu zem 300 Ls. Cita kārba esot jāliek, veco sanāks dārgāk remontēt. Lai cik labs spečuks viņš būtu, tomēr sava interese tur viņam ira. Tāpēc gribu max infu savākt.
A mosh Tu sajūgu sarāvi reizinātājos? Man tā vienreiz gazikam bija - izrāvu sajūga diskam vidu ... gāja iekšā visos robos bet ne no vietas, un tas viss ar atlaistu saj. pedāli
Nevajadzētu tā būt , jo tikko jaunu sajūgu uzliku un tai markai ko uzliku tā negadās, tā vismaz saka
BET!!! kā jau teicu ir zobratu skaņa. Sākot ar 4 ātrumu izteiktāka.
Un vēl kad mani vilka uz māju pusi puslīdz droši dzirdēju jocīgu skaņu no it kā kārbas puses, bet ātrumā nebiju ielicis, protams.
Nu tas bij tikai minējums, protams nezinu kas Tev tur. Gan jau ka kārba, līdzjūtības
Vispār jau man visu šito vajadzēja rakstīt pie 'Nelaime nenāk brēkdama' , bet nu kur ierakstīju tur ierakstīju. Ja nevajadzētu raudāt , varētu smieties. Labi , ka vismaz netālu no mājām noplīsa, nevis kad nesen biju 150 km no Rīgas. Vispārība šitais ir mans pirmais autiņš un vienkārši smagi esu iepircies. Aiz savas mīlestības pret VOLVO un daži blakus apstākļi bija , kas mani pārliecināja , ka viss kas ar šo ir čikiniekā.
Vispār es varētu uzrakstīt eseju par to kā NEVAJAG !!!!! pirkt autiņu. Pat nezinu ko darīt. Pārdot šobrīd-baigie mīnusi būs. Likt vēl iekšā-vēl lielāki. Jo ja tā padomā visu lai savestu kārtībā , tad tas būs praktiski jauns autiņš.
Piedod Hammer ja ne tur un par daudz rakstu, bet ... Nu pats saproti...
Liidzjuutiibas Apskatiijos kaarbas uzbuuvi, bet peec raseejumiem tolkom gruuti ierubiities. Vareetu buut pie vainas sekundaaraas vaarpstas slices, jo, ja kaut kas buutu izjucis, visticamaak, ka buutu baigais troksnis, vai arii kaarba buutu nokjiileejusi...
Tikko atklaajaas veel viens beedu staasts par pie manis remontaa esosho 2.5 20V. Tas, ka diagnostikas units uzraada gaisa masas meeriitaaja kljuudu, buutu siikums pret kompresiju cilindros, kura ir 4-4-0-4-4. Un apaksheejais zobrats bliivi paarvietojas paaris zobu ietvaros
bliivi= briivi (pirksti liiki)
Aicien vai nevar buut taa ka pusass ir aprauta? Man ar taa vienreiz ar citu ato gadiijaas tjipaa taads kaa sitiens un staavam uz vietas, pofig kuraa robaa ielikts...pa robiem paarvietojas briivi etc? 300Ls par kaarbu man liekas ir par saaliitu, ja nekljuudios peedeejo reizi intereseejos kaarbas cena bija ap 150Ls
Arnijs rakstīja:Liidzjuutiibas Apskatiijos kaarbas uzbuuvi, bet peec raseejumiem tolkom gruuti ierubiities. Vareetu buut pie vainas sekundaaraas vaarpstas slices, jo, ja kaut kas buutu izjucis, visticamaak, ka buutu baigais troksnis, vai arii kaarba buutu nokjiileejusi...
Tikko atklaajaas veel viens beedu staasts par pie manis remontaa esosho 2.5 20V. Tas, ka diagnostikas units uzraada gaisa masas meeriitaaja kljuudu, buutu siikums pret kompresiju cilindros, kura ir 4-4-0-4-4. Un apaksheejais zobrats bliivi paarvietojas paaris zobu ietvaros
Vai tik tas nenoziimee ka zobene paarpliisusi?
Gan jau , ka ir bijusi plīsusi zobene, un auto sataisīts pārdošanai. Neticu, ka gredzeni. tad jābūt stipri pāri 500k
Flints rakstīja:Gan jau , ka ir bijusi plīsusi zobene, un auto sataisīts pārdošanai. Neticu, ka gredzeni. tad jābūt stipri pāri 500k
Braucot bez elljas, rezultaats identisks...
Aicene rakstīja: Vispār jau man visu šito vajadzēja rakstīt pie 'Nelaime nenāk brēkdama' , bet nu kur ierakstīju tur ierakstīju. Ja nevajadzētu raudāt , varētu smieties. Labi , ka vismaz netālu no mājām noplīsa, nevis kad nesen biju 150 km no Rīgas. Vispārība šitais ir mans pirmais autiņš un vienkārši smagi esu iepircies. Aiz savas mīlestības pret VOLVO un daži blakus apstākļi bija , kas mani pārliecināja , ka viss kas ar šo ir čikiniekā.
Vispār es varētu uzrakstīt eseju par to kā NEVAJAG !!!!! pirkt autiņu. Pat nezinu ko darīt. Pārdot šobrīd-baigie mīnusi būs. Likt vēl iekšā-vēl lielāki. Jo ja tā padomā visu lai savestu kārtībā , tad tas būs praktiski jauns autiņš.
Piedod Hammer ja ne tur un par daudz rakstu, bet ... Nu pats saproti...
Ja tas tevi nomierinās, tad es savā 850tdi, gada laikā esmu ielicis ~1500Ls
curmis rakstīja:
Aicene rakstīja: Vispār jau man visu šito vajadzēja rakstīt pie ''Nelaime nenāk brēkdama'' , bet nu kur ierakstīju tur ierakstīju. Ja nevajadzētu raudāt , varētu smieties. Labi , ka vismaz netālu no mājām noplīsa, nevis kad nesen biju 150 km no Rīgas. Vispārība šitais ir mans pirmais autiņš un vienkārši smagi esu iepircies. Aiz savas mīlestības pret VOLVO un daži blakus apstākļi bija , kas mani pārliecināja , ka viss kas ar šo ir čikiniekā.
Vispār es varētu uzrakstīt eseju par to kā NEVAJAG !!!!! pirkt autiņu. Pat nezinu ko darīt. Pārdot šobrīd-baigie mīnusi būs. Likt vēl iekšā-vēl lielāki. Jo ja tā padomā visu lai savestu kārtībā , tad tas būs praktiski jauns autiņš.
Piedod Hammer ja ne tur un par daudz rakstu, bet ... Nu pats saproti...
Ja tas tevi nomierinās, tad es savā 850tdi, gada laikā esmu ielicis ~1500Ls
Kaa izdevumi sadalaas? Cik motoraa un cik ritos'ajaa?
Chumiks rakstīja:<
PS Man muterītei 760 un dēļ neatkarīgās piekares amīši aizmugurējie maksā no 240 ls gab. (beigušies visi)
Manam 850 .96g pakaļējie amīši maksājot līdzīgi, taču zinu cilvēkus kas ir salikuši parastos amīšus un nomainījuši atsperes pret Ņivas atsperēm un tas viss kopā maksājis 120Ls
s70-740d Kaa izdevumi sadalaas? Cik motoraa un cik ritos'ajaa?
Sūknis 240, motoram kapitalka 900, bremžu kluči ~70, miroņgalva 75, pakaļas gultnis 70, +visādi sīkumi (signalizācija, jauns maģis...)
To curmis . Nomierina mani tas nedaudz Mīlestība prasa upurus Bet nu nupat , ja vēl padomā , ka ir lietas par ko apskatē var izčikāt... Gan tik janvārī būs. Nu pats jau man būs domāt piepalīdzēju tai kārbai nomirt, bet gļjukaina jau bija no sākuma. Sāku saprast, ka vajadzēja sākumā kau ko prastāku paņemt , nu Opeli piemēram. Iemācīties pareizi braukt un tad ņemt VOLVO.
curmis rakstīja:
s70-740d Kaa izdevumi sadalaas? Cik motoraa un cik ritos'ajaa?
Sūknis 240, motoram kapitalka 900, bremžu kluči ~70, miroņgalva 75, pakaļas gultnis 70, +visādi sīkumi (signalizācija, jauns maģis...)
Jautaaju taapeec, ka "tiirais" Volvo neprasa lielas naudas uzturees'anaa, bet tie VW/oooo diizelji ir nekam nederiigi...
Crash rakstīja:
Vai tik tas nenoziimee ka zobene paarpliisusi?
Nee... Zobsiksna vietaa, tikai stipri atspriegota. Klokjvaarpstu var kustinaat 2-3 zobu ietvaros, kad augshaa veel nekas nenotiek Pieljauju, ka nolociiti vaarsti. Cels nost galvu, tad jau redzees. Domaaju, ka arii gredzeni buus jaamaina, jo atgaazes caur kartera vaaku ir naakushas ne pa jokam. To var pat vizuaali ieveerteet, jo ellja ir VISUR
Volvo 850
Piedāvāju šeit padalīties pieredzē par remontiem u.t.t. tieši šim modelim.