Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Volvo 850

Volviks Reģ.: 24.07.2003

Piedāvāju šeit padalīties pieredzē par remontiem u.t.t. tieši šim modelim.

 
Crash Reģ.: 11.06.2002
0 0 Atbildēt

Nu nav taa vinji ir pilniigi identiski, tikai otraa pusee vinjsh metaas kaahjaam gaisaa un viss. Ar vinjiem veel savirze reguleejas. Kad vismazz es pirku savam 850jam un mainiiju mangan tie kas bija virsuu gan jaunie nopirktie no MM original, bija identiski....

AutoNets Reģ.: 01.10.2001
0 0 Atbildēt

Vienadi..vai nevienaadi...

Labak CRASH izstasti, kas ar Tavu vaagji -sataisiiji difu, ko remonteeja un cik apgajaas???

Crash Reģ.: 11.06.2002
0 0 Atbildēt

Nekas jau nav veel sataisiits, domaaju ka kaut kur peec meenesha buus... naudas ta naf

Flints Reģ.: 06.06.2003
0 0 Atbildēt

wiests rakstīja:baigaa ziepe! volvo850 starteris griezj, bet motors neizrada nekaadas dziiviibas paziimes vakar ripoja bet schodien vairs nekust kas pa kaiti vareetu buut? Nevar buut ka taa vienkaarschi vadi atvienojaas kaut kur!? Vai ir kaadam idejas? jau ieprieksch paldies!

Re kur līdzīgas pazīmes, bet atbildes tā arī nebija.

Flints Reģ.: 06.06.2003
0 0 Atbildēt

Piedošanu, tas bija domārs Intukam pavisam citā topikā.

Juze Reģ.: 04.01.2004
0 0 Atbildēt

Crash rakstīja:Nu nav taa vinji ir pilniigi identiski, tikai otraa pusee vinjsh metaas kaahjaam gaisaa un viss. Ar vinjiem veel savirze reguleejas. Kad vismazz es pirku savam 850jam un mainiiju mangan tie kas bija virsuu gan jaunie nopirktie no MM original, bija identiski....

Manam 96.g. 850 viņi nav vienādi. Un to uzzināju, kad servisā nepareizi bija salikti, kā tu teici kājām gaisā. Ar aci bija radzams, ka tiek plēsta gumijas bukse, kas tur iekšā. Varbūt tu vienīgi domā par lielajiem sailentblokiem, par tiem nezinu,neesmu mainījis.

Gantnieks Reģ.: 01.11.2004
0 0 Atbildēt

Gantnieks rakstīja:Jautājums expertiem:

Vai kādam nav idejas ko varētu darīt ja auto mani vairs neielaiž cimdu kastē (tauktā sauktā par BARDAČOKU).

Varbūt kādam noderēs:

Saņēmu 4 ieteikumus:

1. "pārzāgēt bleķa āķi" no interneta;

2. "izlauzīt caurumu plastmasā kur stiprina mēlīti un noskrūvēt to" arī no interneta;

3. izjaukt paneli;

4. Izurbt mazu cauruminju punktā x un atspiest svirinju.

izvēlējo 4 variantu, izurbu 4 cauruminjus, bet nekā, jo izrādījās, ka sviras darbojas normāli, bet salūzis ir tieši sakodiena mehānisms.

izdomāju 5. variantu un realizeju to. Izurbu mazu bet nesmuku cauruminju bardacoka vakā pritīm sakodiena mehānismam un atspiedu paša sakodiena mēlīti.

Lai uztrāpītu uz mēlīti pagāja vairāk par stundu (neapskaužami).

Remkomplekts maksa 28 Ls.

Ja man vēlreiz būtu jātaisa izvēlētos 2. variantu, jo "mēlītes" fiksējošās skrūves tiešām ir pretī "šķirbiņai" un tur bar iebāzties ar visādiem "daiktiem" (urbīti, skrūvgrieznīti...).

googoo Reģ.: 01.06.2001
0 0 Atbildēt

sveiki viedie prāti / ir sekojošas problēmas:

1. nu jau kādu laiku 850-tajam sākusies tāda dīvainība, ka minot gāzi pie 2000 apgriezieniem, motors atveras (agrāk tā nebija). bez maz sajūta, ka turbīna uzlikta (taču tas neizklausās ticami)

uzreiz i tāds zibenīgs, varētu pat teikt, ka nepatīkams, rāviens. i tālāk jau atkal ceļ gludi.

2. klimatkontrole sāk gļučīt - pūš baiko ledusskapi i pēkšņi - hops, sāk dzīt riktīgi slapju pirts gaisu. i ta pēc brīža akal ledusskapi. sēžu domāju - tā kaukāda elektroniska ķeza jebšu tā uzvedās, ka freona sāk nepietikt?

krisus Reģ.: 15.04.2004
0 0 Atbildēt

kaa zvaigzhnju karos!

ivka Reģ.: 10.07.2002
0 0 Atbildēt

Pēc manas diletantiskās saprašanas - tad kad freona nepietiek, tad vienkārši nesaldē, pie tam kaut kāds tur sūknis slēdzas iekšā/ārā samērā bieži (dzirdams tāds kā klikšķis un apgriezieni mazliet noraustās). Ja Tu spēj sajust, ka ir auksts un pēc tam karsts, tad tas nozīmē ka sūknis slēgājas samērā reti (man piemēram sāk freons iet uz beigām un šis jau klikšķina ~reizi 10 sekundēs), pie tam pats fakts ka saldē, nozīmē ka freons ir. Tā ka droši vien kur citur vaina.

ivka Reģ.: 10.07.2002
0 0 Atbildēt

Jautājums no manas puses. Ir sekojošs gļuks - epizodiski (tā apmēram pie katra 10-tā starta) notiek tā, ka benzīna rādītājs rāda nulli (reizēm pat lampiņa iedegas), bet borta kompis lieliski saprot, cik vēl benžas palicis. Gadās ka pabraucot kādas 5 min rādītājs sāk rādīt normāli, gadās ka nesāk un ir atkal ok pie nākamā starta.

Ir vērts vispār skatīties un remontēt??? Ja tas ir kaut kāds sīkums, tad labprāt sataisītu, a ja kaut kas stipri jājauc un jāmeklē, tad principā po - netraucē.

Crash Reģ.: 11.06.2002
0 0 Atbildēt

googoo rakstījaveiki viedie prāti / ir sekojošas problēmas:

1. nu jau kādu laiku 850-tajam sākusies tāda dīvainība, ka minot gāzi pie 2000 apgriezieniem, motors atveras (agrāk tā nebija). bez maz sajūta, ka turbīna uzlikta (taču tas neizklausās ticami)

uzreiz i tāds zibenīgs, varētu pat teikt, ka nepatīkams, rāviens. i tālāk jau atkal ceļ gludi.

2. klimatkontrole sāk gļučīt - pūš baiko ledusskapi i pēkšņi - hops, sāk dzīt riktīgi slapju pirts gaisu. i ta pēc brīža akal ledusskapi. sēžu domāju - tā kaukāda elektroniska ķeza jebšu tā uzvedās, ka freona sāk nepietikt?

1.Iespeejams ka jautriiba ar kaadu tukshgaitas vaarstu, tipa piepumpee fueli klaatu

2. 850jam klimatkontroolei ir 4 temperatuuras deveeji paskaties vai kaads no tiem nav atkodies.

Crash Reģ.: 11.06.2002
0 0 Atbildēt

ivka rakstījaēc manas diletantiskās saprašanas - tad kad freona nepietiek, tad vienkārši nesaldē, pie tam kaut kāds tur sūknis slēdzas iekšā/ārā samērā bieži (dzirdams tāds kā klikšķis un apgriezieni mazliet noraustās). Ja Tu spēj sajust, ka ir auksts un pēc tam karsts, tad tas nozīmē ka sūknis slēgājas samērā reti (man piemēram sāk freons iet uz beigām un šis jau klikšķina ~reizi 10 sekundēs), pie tam pats fakts ka saldē, nozīmē ka freons ir. Tā ka droši vien kur citur vaina.

Nav noziimes freons ir vai naf, vienkaarshi ja taa nav tad nebuus aukstaa gaisa, a ja ir tad buus. Kondiskaa jau ir sameeraa liels spiediens kas noziimee ja kaut kur ir suuce tad izliidiis taapat aaraa viss. Un ariii elektromufta taapee biezhaak straadaa jo meegjina uzdziit temperatuuru

Crash Reģ.: 11.06.2002
0 0 Atbildēt

ivka rakstīja:Jautājums no manas puses. Ir sekojošs gļuks - epizodiski (tā apmēram pie katra 10-tā starta) notiek tā, ka benzīna rādītājs rāda nulli (reizēm pat lampiņa iedegas), bet borta kompis lieliski saprot, cik vēl benžas palicis. Gadās ka pabraucot kādas 5 min rādītājs sāk rādīt normāli, gadās ka nesāk un ir atkal ok pie nākamā starta.

Ir vērts vispār skatīties un remontēt??? Ja tas ir kaut kāds sīkums, tad labprāt sataisītu, a ja kaut kas stipri jājauc un jāmeklē, tad principā po - netraucē.

nu jaapapeeta kontakti pie fuelja liimenja deveeja un tad veel vareetu instrumentu paneli izcelt un paluureet kas tur notiek.

Gunars_V Reģ.: 13.05.2002
0 0 Atbildēt

Tam, vai freons sistēmā ir, cik atminos, ir gan nozīme - kondicioniera sistēmai ir divi spiediena datčiki, no kuriem viens reaģē uz pārāk lielu spiedienu sistēmā, bet otrs - uz pārāk mazu spiedienu. Reaģē tādējādi, ka atslēdz kompresoru, jo tam ir savi vajadzīgie spiediena parametri.

Un, ņemot vērā ka spiediens visā sistēmā var svārstīties, nav arī brīnums, ka, ja līmenis sistēmā nav īsti normāls, tad datčiki attiecīgi arī reaģē. Par līdzīgiem atgadījumiem lasīju arī ārzemju listēs. Lai nu kā, es tomēr ieteiktu iesākt ar kondicioniera gāzes papildināšanu.

Crash rakstīja: Nav noziimes freons ir vai naf, vienkaarshi ja taa nav tad nebuus aukstaa gaisa, a ja ir tad buus. Kondiskaa jau ir sameeraa liels spiediens kas noziimee ja kaut kur ir suuce tad izliidiis taapat aaraa viss. Un ariii elektromufta taapee biezhaak straadaa jo meegjina uzdziit temperatuuru

Juze Reģ.: 04.01.2004
0 0 Atbildēt

Sveiciens!

Cik bieži Volvim(benzīns) jāmaina degvielas filtrs?

ivka Reģ.: 10.07.2002
0 0 Atbildēt

Maiņas intervāls ir 60, max 100Kkm.

Crash Reģ.: 11.06.2002
0 0 Atbildēt

Juze rakstījaveiciens!

Cik bieži Volvim(benzīns) jāmaina degvielas filtrs?

Nu kad juut ka vairs neiet tad maina nost

ivka Reģ.: 10.07.2002
0 0 Atbildēt

850 T-5: Konkrēts eļļas patēriņš - tā ap 1l/1000km. Eļļa 5W40 sintētika. Tecēšana nekur nenotiek, motors arī sauss un saļņiki it kā ok. Rekomendācija no meistara - pāriet uz 10W40 pussintētiku (pie kam pofigā varot liet iekšā 10W40 virsū uz esošās) un kaut kādas mīkstinošās piedevas paprovēt, jo sākt jaukt ārā motoru un meklēt/mainīt neesot prātīgi. Ko sakat? No motora viedokļa it kā būtu ok, bet vai tas uz turbīnu kaut kā neatsauksies?

Flints Reģ.: 06.06.2003
0 0 Atbildēt

Gan jau tā turbīna to eļļu arī noēd.

Crash Reģ.: 11.06.2002
0 0 Atbildēt

ivka rakstīja:850 T-5: Konkrēts eļļas patēriņš - tā ap 1l/1000km. Eļļa 5W40 sintētika. Tecēšana nekur nenotiek, motors arī sauss un saļņiki it kā ok. Rekomendācija no meistara - pāriet uz 10W40 pussintētiku (pie kam pofigā varot liet iekšā 10W40 virsū uz esošās) un kaut kādas mīkstinošās piedevas paprovēt, jo sākt jaukt ārā motoru un meklēt/mainīt neesot prātīgi. Ko sakat? No motora viedokļa it kā būtu ok, bet vai tas uz turbīnu kaut kā neatsauksies?

Pilniigi noteikti turbiina noeed to daudzumu, kaut gan 1L uz 1000km ir par DAUDZ tur arii pussinteetika neatrisinaas sho lietu. Jaapapeeta kas notiek ar bliivsleegiem. vaarstu bliivsleegi, gredzni utt Jaapaskataas kaads duums, vai gaazeejot ir zili duumi vai naf, vai atmetot paraadaas duumi. T5 ar normaalu atvilkshanu eljas pateerinjsh vareetu buut ap 3L uz 10kkm...

AutoNets Reģ.: 01.10.2001
0 0 Atbildēt

Crash rakstīja:

ivka rakstīja:850 T-5: Konkrēts eļļas patēriņš - tā ap 1l/1000km. Eļļa 5W40 sintētika. Tecēšana nekur nenotiek, motors arī sauss un saļņiki it kā ok. Rekomendācija no meistara - pāriet uz 10W40 pussintētiku (pie kam pofigā varot liet iekšā 10W40 virsū uz esošās) un kaut kādas mīkstinošās piedevas paprovēt, jo sākt jaukt ārā motoru un meklēt/mainīt neesot prātīgi. Ko sakat? No motora viedokļa it kā būtu ok, bet vai tas uz turbīnu kaut kā neatsauksies?

Pilniigi noteikti turbiina noeed to daudzumu, kaut gan 1L uz 1000km ir par DAUDZ tur arii pussinteetika neatrisinaas sho lietu. Jaapapeeta kas notiek ar bliivsleegiem. vaarstu bliivsleegi, gredzni utt Jaapaskataas kaads duums, vai gaazeejot ir zili duumi vai naf, vai atmetot paraadaas duumi. T5 ar normaalu atvilkshanu eljas pateerinjsh vareetu buut ap 3L uz 10kkm...

Isteniiba, jaa, ja ellja jamain ik peec 15 t km, tad peec 5 t km juzlej 1.2 litri, peec nakamajiem 5 atkal 1.2 l un kad jau taisaas liet nakamos peec 5 t km, tad jau elljas mainja ir klaat.

Kopumaa sanak uz tiem 15 t km no elljas mainjas lidz nakamajai uzliet ap 3 l kaa CRASH teica. Ja ir vairaak, tad viss - turbiina reali laiz garam un jatisa remonts. Sava laika AS veda taas turbinas kaut kur remonteet pa 70 Ls. Es pienjemu, ka remonts maksaja ap 50 Ls un 20 Ls AS lika varku virsuu.

Crash Reģ.: 11.06.2002
0 0 Atbildēt

bet taapat 1L uz 1000km ir par daudz.... krietni. Vieniigais ja visu laiku nepaartraukti atvelk....

Tur veel tomeer jaapapeeta bliivsleegi...

Icis Reģ.: 20.06.2002
0 0 Atbildēt

Taa reku beku man taada lieta ar 850 tdi... ik pa laikam iedegas taads kaa alfa burtinjsh uz panelja un tad kad tas kjeems iedegas tad raustaas utt pabraukt reaali nevar un tad uzreiz peec kaada laicinja viss pazuud un iet lopaa ko tas kjeburs noziimee (tipa zajsh kaa alfa uz dzelteniiga fona)... un kaa noveerst taas lietas?

btw Autonet sen nav maniits manaa pusee ))

PIVS Reģ.: 02.11.2001
0 0 Atbildēt

TO ICIS

TĀ IR LAMBDA ZONDE, KAS ZIŅO, KA KAUT KAS GĻUKO SISTĒMĀ. REKOMENDĀCIJA: 1. NESKRIET UZ GARO RINDU DĪZEĻCENTRĀ, JO TAM NAV NOZĪMES UN JĒGAS. 2. UZMEKLĒT CILVĒKU, KURA DATORS NOLASA KĻŪDAS- VARBŪT JĀPATĪRA ATMIŅA VAI GAISA MĒRĪTĀJS JĀREGULĒ. PIEM., SAŠA NO MĀRUPĪTES GATVES TO DARA.

P.S. VĒLREIZ- JA VISĀDI MEISTARI UN KONSULTANTI STĀSTA, KA TAVAM DĪZELIM IR PROBLĒMAS UN JĀBRAUC UZ SUPERDĪZEĻDIAGNOSTIKU- NEKLAUSI !!! 90%, KA PROBLĒMA IR DATČIKOS UN VISĀDOS MĒRĪTĀJOS...

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti