Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Volvo 850

Volviks Reģ.: 24.07.2003

Piedāvāju šeit padalīties pieredzē par remontiem u.t.t. tieši šim modelim.

 
Crash Reģ.: 11.06.2002
0 0 Atbildēt

Buutiibaa ja tas indikators deg - tad ir probleema dzineejaa, tas var iedegties uzraadot desmitiem dazhaadu kljuudu, to visdriizaak izkjersi ja aizdosies uz kaadu normaalu iesataadi kur buus diagnostikas kompis - MM, Signaals. Saškam ar bija...

Icis Reģ.: 20.06.2002
0 0 Atbildēt

Nu paldies vismaz kautkaada sajeega...

PIVS Reģ.: 02.11.2001
0 0 Atbildēt

TO: GNOMS.

ES NEVIENAM NEMĀCU REMONTĒT AUTO, JO PATS TO NEPROTU UN NEDARU. - TAS TAVAI IRONIJAI. MAN GAISA MĒRĪTĀJS MĒDZ GĻUKOT UN VAINĪGI IR KAUT KĀDI KONTAKTI, KURUS LAIKAM PATĪRA UN MĒĢINA KAUT KĀ IZOLĒT, BRT MAN VIENALGA, JO PATS TO NEDARU, TĀPĒC ARĪ NE TĀ IZTEICOS- SORRY.

CILVĒKAM BIJA UZTRAUKUMS PAR PROBLĒMU- ES TIKAI PAMETU DOMAS.

protams Reģ.: 29.10.2004
0 0 Atbildēt

PIVS rakstīja:TO: GNOMS.

ES NEVIENAM NEMĀCU REMONTĒT AUTO, JO PATS TO NEPROTU UN NEDARU. - TAS TAVAI IRONIJAI. MAN GAISA MĒRĪTĀJS MĒDZ GĻUKOT UN VAINĪGI IR KAUT KĀDI KONTAKTI, KURUS LAIKAM PATĪRA UN MĒĢINA KAUT KĀ IZOLĒT, BRT MAN VIENALGA, JO PATS TO NEDARU, TĀPĒC ARĪ NE TĀ IZTEICOS- SORRY.

CILVĒKAM BIJA UZTRAUKUMS PAR PROBLĒMU- ES TIKAI PAMETU DOMAS.

eu,kad šitā uzraksta ar lieliem burtiem kautkā lasot liekas ka rakstītājs bļauj

PIVS Reģ.: 02.11.2001
0 0 Atbildēt

Torotams

Darbā programmā jāraksta ar lieliem burtiem, tāpēc tā automātiski aizgāja.

Lindstrom Reģ.: 29.07.2005
0 0 Atbildēt

Nomainīju aizmugurējos bremžu klučus (neorģinālie,pirkti Apē),pie lielāka ātruma bremzējot parādās dunoņa.Kas varētu būt pie vainas-slikti kluči vai arī diski?

Crash Reģ.: 11.06.2002
0 0 Atbildēt

Lindstrom rakstīja:Nomainīju aizmugurējos bremžu klučus (neorģinālie,pirkti Apē),pie lielāka ātruma bremzējot parādās dunoņa.Kas varētu būt pie vainas-slikti kluči vai arī diski?

Vai aizmugureejos suportus izkusytinaaji? 850jam aizmuguree ir 2 cilindru suporti iespeejams ka kaads cilindrs ir ieedies un tagad tikai spiezh klaat kluci no vienas puses.

Chumiks Reģ.: 22.08.2005
0 0 Atbildēt

Jou! Varbut kads var ko ietekt kam japieverš uzmanība iegadājoties 850vagonu 92 - 97g.. Kas šim ir par lielākajām sāpēm(vājākās vietas). Jau iepriekš pateicos par atsaucību.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

izlasi visu topiku un padomā labi, vai ir vērts

Arnijs Reģ.: 01.06.2002
0 0 Atbildēt

Gnoms rakstīja:kā tiek regulēts gaisa mērītājs, vai es ko ne tā sapratu?

Dazjiem meeriitaajiem tiek iestaadiita saakotneejaa pretestiiba.

miezis Reģ.: 16.01.2003
0 0 Atbildēt

Chumiks rakstīja:Jou! Varbut kads var ko ietekt kam japieverš uzmanība iegadājoties 850vagonu 92 - 97g.. Kas šim ir par lielākajām sāpēm(vājākās vietas). Jau iepriekš pateicos par atsaucību.

Tev nereāli būs nopirkt 92 gada vagonu, jo jamos sāka ražot no 93

Pievērst uzmanību vajag visam, bet jo ļoti - motors/motorsiksna, kārba, ritošā.

Noteikti zināsi kas un kā ja aizdzīsi uz MM pilno diagnostiku (~50naudas) vai arī pie pirkšanas izej tehnisko un tev virspusēji pateiks kas un kā.

Bet atceries Crash zelta vārdus, ka labus Volvo ir nopirkt grūti, jo ar tiem braukā.

Tā kā šā vai tā nāksies ieguldīt naudiņu, lai parūpētos par savu zviedru tanku

Crash Reģ.: 11.06.2002
0 0 Atbildēt

850jiem kuri sarazhoti liidz 94 gadam piekares remonta izmaksas ir leetaakas

tiem kuri peec 94 gada nedaudz daargaakas , galvenokaart deelj apaksheejiem lodbalstiem.

Vislielaako uzmaniibu ieteiktu pieveerst tomeer dzineejam, jo tas tomeer ir viens no pirmajiem jaunaa tipa dzineejiem, vis ljumiinijaa utt. Jamajam paaraak nepatiik nekvalitatiivs remonts un nekvalitatiivas eljas.

94 gada beigaas mainiijaas dzineejiem siksnas un liidz ar to zobsiksnas nomainjas intervaals liidz 94 60tkm, peec 120tkm

vissvienalga Reģ.: 08.03.2004
0 0 Atbildēt

Chumiks rakstīja:Jou! Varbut kads var ko ietekt kam japieverš uzmanība iegadājoties 850vagonu 92 - 97g.. Kas šim ir par lielākajām sāpēm(vājākās vietas). Jau iepriekš pateicos par atsaucību.

modeļiem līdz 93. gadam bērnu slimība bija ātrumkārbas trešā ātruma sinhranizators. Agri vai vēlu tas nobruks jebkuram tā gada autiņam, svarīgi ir- vai tas jau ir saremontēts vai vēl nav nobrucis.

Chumiks Reģ.: 22.08.2005
0 0 Atbildēt

Crash rakstīja:850jiem kuri sarazhoti liidz 94 gadam piekares remonta izmaksas ir leetaakas

tiem kuri peec 94 gada nedaudz daargaakas , galvenokaart deelj apaksheejiem lodbalstiem.

Vislielaako uzmaniibu ieteiktu pieveerst tomeer dzineejam, jo tas tomeer ir viens no pirmajiem jaunaa tipa dzineejiem, vis ljumiinijaa utt. Jamajam paaraak nepatiik nekvalitatiivs remonts un nekvalitatiivas eljas.

94 gada beigaas mainiijaas dzineejiem siksnas un liidz ar to zobsiksnas nomainjas intervaals liidz 94 60tkm, peec 120tkm

Pieļauju ka pašam, "uz aci" bez diagnostikas, motora stāvokli noteikt nevar!? Es to auto taisos no vacijas caur pazinjam dabut tapēc diagnostika man nespīd.

Vai ir zināms kas 850 taisa motorus?

Chumiks Reģ.: 22.08.2005
0 0 Atbildēt

vissvienalga rakstīja:

modeļiem līdz 93. gadam bērnu slimība bija ātrumkārbas trešā ātruma sinhranizators. Agri vai vēlu tas nobruks jebkuram tā gada autiņam, svarīgi ir- vai tas jau ir saremontēts vai vēl nav nobrucis.

Vai šī štellīte - "sirhanizators" ir arī automātiskajām kārbām?

AutoNets Reģ.: 01.10.2001
0 0 Atbildēt

Pieļauju ka pašam, "uz aci" bez diagnostikas, motora stāvokli noteikt nevar!? Es to auto taisos no vacijas caur pazinjam dabut tapēc diagnostika man nespīd.

Vai ir zināms kas 850 taisa motorus?

Kapeec motors uzreiz jataisa?

vissvienalga Reģ.: 08.03.2004
0 0 Atbildēt

Nav tik traki ar tiem motoriem kā Crash saka. Ja tas ir lielākais 20V motors bez turbīnas un tas tiek regulāri eļļots, tas ir praktiski nenokaujams.

Mans 850. nobrauca 330 000, mainot tikai eļļas, sveces un zobsiksnu un es domāju nobrauks vēl divreiz tik pat. Ātrāk kaste sabruks.

Jāuzmanās tad, ja pērk turbomotorus, jo tad, ja spidometrs nokruķīts, produkts var būt daudz bēdīgāks.

AutoNets Reģ.: 01.10.2001
0 0 Atbildēt

CRASH pats ar iepriekshejo turbobideli bija noripinajies pari 300 000 km. Un kada vaina?

Ja nolaidigi attiecas pret siksnu mainjam, verpj varstus utt., tad gan ir nopietnaki kjirurgjiski darbi tam motoram vajadziigi. Bet taa savadak, nekada vaina.

ivka Reģ.: 10.07.2002
0 0 Atbildēt

Jāuzmanās tad, ja pērk turbomotorus, jo tad, ja spidometrs nokruķīts, produkts var būt daudz bēdīgāks.

Nemaz nav spidometrs jākruķī, lai iegūtu bēdīgu rezultātu

Mani arī interesē kas bez autorizētajiem taisa motorus...

ivka Reģ.: 10.07.2002
0 0 Atbildēt

Pieļauju ka pašam, "uz aci" bez diagnostikas, motora stāvokli noteikt nevar!?

Te džekam no vietējā servisa, kurš ar Volvjiem ņemās ir sekojošs jājamzirdziņš - izgāžam ar mašīnu kādas piecas minūtes un tad brīvgaitā, bez motora slāpēšanas pavelkam ščupu ārā. Ja nāk dūmi, tad motors drīzāk kaput. Esot 2/3 850-to tirgū ar šādu (d)efektu. Lai gan amīšu webos lasīju, ka neturbo motoriem bieži varot līdzēt "flametrap" iztīrīšana, pie nosacījuma ka problēma ilgtermiņā nav aizgājusi tālāk un vārsti vēl labā stāvoklī.

AutoNets Reģ.: 01.10.2001
0 0 Atbildēt

ivka rakstīja:

Pieļauju ka pašam, "uz aci" bez diagnostikas, motora stāvokli noteikt nevar!?

Te džekam no vietējā servisa, kurš ar Volvjiem ņemās ir sekojošs jājamzirdziņš - izgāžam ar mašīnu kādas piecas minūtes un tad brīvgaitā, bez motora slāpēšanas pavelkam ščupu ārā. Ja nāk dūmi, tad motors drīzāk kaput. Esot 2/3 850-to tirgū ar šādu (d)efektu. Lai gan amīšu webos lasīju, ka neturbo motoriem bieži varot līdzēt "flametrap" iztīrīšana, pie nosacījuma ka problēma ilgtermiņā nav aizgājusi tālāk un vārsti vēl labā stāvoklī.

Tagd nu gan sarakstiiji tuftu. 850 ir viena laba slimiiba, ko remonte,neremeonte un reizem vispaar amputee - taa ir dzineeja ventilacijas sisteema. Tur ir speciaala dzineeja ventilacijas siteema - filtrs, 'atstoinjiks' utt. Un ja shii sisteema ir ciet, tad viss gazas araa pa to schupa caurumu logiski. Nav dzinejam nekada vaina, ir jatiira vai jalabo taa ventilacijas sistema. Janjem nost iepludes kolektors, kas automatiski izsauc ta blives meinjau utt. Chakars ir, bet dzinejs pat normali nestrada, ja ta sistema nav kartiiba.

No savas pieredzes - man aizgaja ciet ventilacijas sistemas filtrs un izspieda no dzineja bloka ventilacijas cauruli. Neko ljaunu nedomadami, to cauruli pacakarejas un Kantorila taa kartiigi iestuma atpakalj. Kads bija rezultats - izspieda lielu dalju dzineja salnjikus - klokvarpstas, sadales utt. Nu tad remonts man ieberzaas uz konkretu summu, lai nomainitu salnjikus.

CRASH, pakomente biki pilnigaak, bet cilveks shoreiz tiesham auzaas iebraucis. Ok, ne jau visiem 850 ta ir 9ir arii tiesham nobraukti), bet pateikt, ka dzinejs tapec kirdih ir totals bullshits.

Raivo30 Reģ.: 31.10.2002
0 0 Atbildēt

Lambda zonde - original vai analogais nefirmas? Cik var paļauties, ka lētākais būs pietiekami ilgspēlējošs? Kuru gribēt?

Chumiks Reģ.: 22.08.2005
0 0 Atbildēt

AutoNets rakstīja:Ja nolaidigi attiecas pret siksnu mainjam, verpj varstus utt., tad gan ir nopietnaki kjirurgjiski darbi tam motoram vajadziigi.

Cik var noprast tad 850 motoriem nav tada navarota, ka ja plīst dzensiksna - autiņš apstājas, nenodara nekādu ļaunumu motoram, tiek uzlikta jauna dzensiksna bez papildizdevumiem un var braukt tālāk.?

AutoNets Reģ.: 01.10.2001
0 0 Atbildēt

Chumiks rakstīja:

AutoNets rakstīja:Ja nolaidigi attiecas pret siksnu mainjam, verpj varstus utt., tad gan ir nopietnaki kjirurgjiski darbi tam motoram vajadziigi.

Cik var noprast tad 850 motoriem nav tada navarota, ka ja plīst dzensiksna - autiņš apstājas, nenodara nekādu ļaunumu motoram, tiek uzlikta jauna dzensiksna bez papildizdevumiem un var braukt tālāk.?

Jaa, un noverpj ne tikai varstus, bet sacakaree arii to vadiiklas un reizeem arii galvu pashu.

Siksna 850 -tajam tiesham ir jauzmana, citadi remonts ir ap 300 Ls.

Chumiks Reģ.: 22.08.2005
0 0 Atbildēt

Kā ir ar tiem 850 un neatkarīgo piekari? Vai šiem tāda ir? (94g.)

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti