Tas jau ir tas sliktākais-ja stabili zinātu,ka mēsls,neņemtu ,bet ,ja ir bijusi pozitīva pieredze,tad tā vien gribās to santīmu ietaupīt!
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Tas jau ir tas sliktākais-ja stabili zinātu,ka mēsls,neņemtu ,bet ,ja ir bijusi pozitīva pieredze,tad tā vien gribās to santīmu ietaupīt!
Gala rezultātā nopirkt orģinālo sanāk lētāk.
padalieties pieredzee, vai kaads ir remonteejis automatu prieks 850. Probleema ir taada, ka pirms paariz dienaam braucot pazuda aatrumi virs 40km. Liidz 40 tiku un viss, taalaak iet lieli apgriezieni, bet nekas nepaarsleedzas. Kad auto pastaaveeja staavvietaa kaadu stundu un jau taisiijos doties uz servisu, tad viss straadaaja normaali un veel sodien straadaa.
Itkaa ir paredzeets tuvaakajaa laikaa mainiit ellas, tikai nezinu kur. Ieks mmr var tikai 16 datumaa bet Alfa motors jau otrdien vakaraa. Firma vienu darba volvo remontee ir Alfa motora, bet divus jaunakos ieks mmr. Tiesa gan abos viss netiek dariits ideaali.
Varbuut kaads var ieteikt kaadu citu labu servisu?
www.raap.lv
pilnaa elljas mainja automaatam 850 tur izmaksaa ap 55 - 60 ls
par automaata izdariibaam runaajot - saakumam kljuudu kodus vajadzeetu nolasiit...
PS cik noskreejiens?
Kaa tos kodus var nolasiit?
noskreejiens 186347 plus miinus 10km
Crash rakstīja: Es ar tikko uzxraavos uz scantech gumijas balstiem - 4 mēneši un uz amī;ša izlīšans robežas, paņēmu šoreiz Lemforder, par paaris latiem daargaakas, bet jaacer ka labaakas.
Scantech ir tikai pakotaajs un viss atkariigs no veiksmes, peedeejo reizi njeemu atsaites, gadiijaas baigi labas ,veel tagad stngras, pirms tam bija suudiigas... Taa kaa baigaa laimes speele...
Incanti,tad rodas jautājums-Kāpēc uz tām buksēm ir rūpnieciski,jau ražošanas procesā ielikts marķējums Scantech?
2 Andreas
nu es savam 850 karbu taisju gertrudes iela 111, raap man nepatika izcenojumi un mineejumi par iespejamiem defektiem....
draco rakstīja: zhopa!
visiem 850 iipasniekiem,kuri to veel nezin, iesaku tuvu apmalei ar purnu nestaaties - shodien nostaajos. braucot nost nolauzu apaksheejo spoileri un kaukaadu aizsardziibu plasmasas apakshaa. nezheeliigi zems tas volvo tomeet,liidziigas izdariibas uz turboeskorta pie taadaam sekaam neveda
Man gadiijaas liidziigi. Piebraucu pie apmales atpakalgaitaa, pastaaveeju kaadu laiku un .... Aizmugureejie Nivomaati nolaidas un piekabes aakjis bij otrpus apmalei. Njeemu un braucu, noraavu tikai kontaktligzdai vaacinju. Deels saka - domaa liidzi!
Andreass rakstīja: Kaa tos kodus var nolasiit?
noskreejiens 186347 plus miinus 10km
850tais ar shitaadu noskreejienu? kautkaa iisti neticaas. radinieks nesen pa placiem v70 skatiijaas - 99% ar krutiitiem spidometriem, videeji noskreejiens uz 320 - 350 tkm un uz augshu. aber nokrutiits visiem uz 160 - 190 tkm ) daziem pat servisgraamatina ar reaaliem cipariem bardacokaa kautkaa saglabaajusies - nau maniijushi laikam
manam piemeeram 297k, un ar automaatu itkaa viss ok, ja neskaita ka skidrums peec nesenas pilnaas elljas mainjas jau diezgan patumshs. bet nu brauks, ta jau redzees, cik noies...
par kodu lasiishanu un so - www.rps.lv/volvo
pirkts tika autoplacii ar vaardiem, ka siem no ziedrijas partneri atsuutiija. Jaacer ka nemelo. Salons labaa staavoklii, neizskataas no dziits, arii motora telpa taada kopta. Diemzeel nekaada servis graamatinja liidzi nenaaca.
Autoplacis bija Alfa motors uz skanstes ielas.
Tiesa gan nozeeloju, ka tika panemts automaats. Galiigs jaudas zudums arii tad kad iesleedz sporta reziimu, nejuut iipasu jaudas pieaugumu. Labaak buutu ar manuaalo braukaajies. Arii tas, ka garlaiciiga brauksana.
draco:
cik tev ir pateerins pilseeta uz 100km. Paslaik veel visu baaku neesmu nobraucis, bet nojausma ir ka ap 15litrem buus. Nu baac, taads pateerins, bet baudas nekaads no uzraaviena.
Andreass rakstīja: draco:
cik tev ir pateerins pilseeta uz 100km. Paslaik veel visu baaku neesmu nobraucis, bet nojausma ir ka ap 15litrem buus. Nu baac, taads pateerins, bet baudas nekaads no uzraaviena.
xz, izskataas ka ap 13 l. uz straases 8 / 100 esmu dabuujis. pa pilseetu kautkaa tiiri nesanaak sabraukaat,a tikko pa starpai uz trasi tiec, taa nekaads pilseetas pateerinsh vairs nesanaak
vispaar jau automaatu paarsvaraa njem eertiibaam imho. ja gribeejaas baudu no "vilkshanas" vajadzeejs t5r vai kautko tipa togo njemt. nez, mani apmierina. savilkos savaa laikaa ar turboeskortu, taga braucu mieriigi
nu jaa eskortins jau tev bija labais.
hm, varbuut kad iemaaciisos pareizi braukt, tad samazinaasies tas pateerins.
Nebija iespeejas noteiktajaa cenu kategorijaa dabut t5 universaalu.
starp citu - saliidzinaajumam. radinieks nesen panjeema v70 ar turbodiizeli. tie pashi 140 hp, ja nemaldos, tik grieze,kaa jau diizelim, lielaaka. manuaalaa kaarba.peec izjuutaam juutami niknaak celj nekaa mans 2.5 10v automaats. un pateerinsh mazs. peec izjuutaam gan tas diizelis uzvedas apm kaa turbobenziinnieks - "pakjershana" pie turbiinas iesleegshanaas gan nav tik izteikta, bet jauda diezgan strauji aug liidz apgriezieniem, un griezas diegan labi. zeel dieselji tik no 96 gada naaca ar attieciigaam cenaam...
Tatad butu jauki, ja kads par samerigu cenu varetu pardot sekojosu lietu:
VOLVO 850 indzjektora kompis (tas kas atrodas prieksa labaja puse, blakus tai vietai, kur iepilda logu skidrumu)
VOLVO nu kura sis kompis naktu butu jabut ar sekojosu specifikaciju
Dzinejs: 2.5l 10V
Iebuvetais imobilaizers
(masinai jabut paredzetai eiropas tirgum)
draco rakstīja: starp citu - saliidzinaajumam. radinieks nesen panjeema v70 ar turbodiizeli. tie pashi 140 hp, ja nemaldos, tik grieze,kaa jau diizelim, lielaaka. manuaalaa kaarba.peec izjuutaam juutami niknaak celj nekaa mans 2.5 10v automaats. un pateerinsh mazs. peec izjuutaam gan tas diizelis uzvedas apm kaa turbobenziinnieks - "pakjershana" pie turbiinas iesleegshanaas gan nav tik izteikta, bet jauda diezgan strauji aug liidz apgriezieniem, un griezas diegan labi. zeel dieselji tik no 96 gada naaca ar attieciigaam cenaam...
Pec divam nedeljam buus tirgoshana VOLVO 850, 1996.g. 2,5 TDI, sedans, visas extras (pusada, kondicionieris utt). Realais nobraukums ~320 000 km.
tomz rakstīja: Tatad butu jauki, ja kads par samerigu cenu varetu pardot sekojosu lietu:
VOLVO 850 indzjektora kompis (tas kas atrodas prieksa labaja puse, blakus tai vietai, kur iepilda logu skidrumu)
VOLVO nu kura sis kompis naktu butu jabut ar sekojosu specifikaciju
Dzinejs: 2.5l 10V
Iebuvetais imobilaizers
(masinai jabut paredzetai eiropas tirgum)
Vai arī otra iespēja - iesakiet kadu elektronikji, kursh macetu atrast vainu un atrast kur vina ir indzektora kompii...
tomz rakstīja: Tatad butu jauki, ja kads par samerigu cenu varetu pardot sekojosu lietu:
VOLVO 850 indzjektora kompis (tas kas atrodas prieksa labaja puse, blakus tai vietai, kur iepilda logu skidrumu)
VOLVO nu kura sis kompis naktu butu jabut ar sekojosu specifikaciju
Dzinejs: 2.5l 10V
Iebuvetais imobilaizers
(masinai jabut paredzetai eiropas tirgum)
A kā izpaužas vaina, es ar savā laikā domāju ka kompis, bet izrādījās ka vaina vados.
curmis rakstīja:
tomz rakstīja: Tatad butu jauki, ja kads par samerigu cenu varetu pardot sekojosu lietu:
VOLVO 850 indzjektora kompis (tas kas atrodas prieksa labaja puse, blakus tai vietai, kur iepilda logu skidrumu)
VOLVO nu kura sis kompis naktu butu jabut ar sekojosu specifikaciju
Dzinejs: 2.5l 10V
Iebuvetais imobilaizers
(masinai jabut paredzetai eiropas tirgum)
A kā izpaužas vaina, es ar savā laikā domāju ka kompis, bet izrādījās ka vaina vados.
nu tiesi kompis ari vainigs - nekas cits nevar but
(viss strada bet nelec - ziema bija - kad atdzisa kompis tad vairak neleca (uzsilda kompi un pielec) - tagad pec lietus ari vairs nez kapec negrib lekt - visur citur kontakti ir)
tikko servisa parbaudija visus iespejamos komponentus - un vienigo ko vaino ir kompis...
domajams injektora kompi kaut kur nav kontakta, vai launakaja gadijuma kada mikrene nobeigusies - bet abi gadijumi ir vienlidz launi - jo atrast starp tiem n tukstosiem lodejumu kura nav kontakta ir nereali)
Tapec vajag kompi no tada pasha modela ar tadu pasu specifikaciju, jo kompjus var parkodet
P.S> Volvo 850 1996g
tomz rakstīja: [
Tapec vajag kompi no tada pasha modela ar tadu pasu specifikaciju, jo kompjus var parkodet
P.S> Volvo 850 1996g
tikko vakaraa gadiijaas kibele.
Braucot noslaapa auto un vairs negribeeja pielekt. Briiziem pat pagrizot aizdedzi nenotiek nekas. Citaa griezienaa starteris griez, bet nekaadi nepielec.
Pastaveeju kaadas 40sek mieraa un tad pieleca.
Peec metriem 200 noslaapa atkal un atkal tikai peec kaadu 40sek diikstaaves pieleca. Peec tam 8km izdevaas veikt bez probleemaam.
Varbuut kaadam taa ir gadiijies?
Sodien atkal notika taada pati probleema. Labi, ka uz ielaam nebija sastreegumi.
Pastaaveeju 30-40 sek un viss kaartiiba, bet atkal tie 200-300 metri un noslaapa.
Vai tiesaam nevienam taa nebija gadiijies, vai arii briivdienaas seit nav cilveeku?
Andreass rakstīja: Sodien atkal notika taada pati probleema. Labi, ka uz ielaam nebija sastreegumi.
Pastaaveeju 30-40 sek un viss kaartiiba, bet atkal tie 200-300 metri un noslaapa.
Vai tiesaam nevienam taa nebija gadiijies, vai arii briivdienaas seit nav cilveeku?
Tev diesel?
2 Andreass
vai uz panelja kaadas jaunas lampinjas iedegas?
man lidziigi bija kad ljambda cakarejas...
tas bija ar benz motori 2.5 20V
tad kad pielaiz taad nee, nekaadu jaunu lampinju.
Kad noslaapts, tad iedegaas visas lampinja itkaa tikko buutu pagriezdta atsleega liidz starteesanas briidim.
benziins 2,5, 20v
Kaa lai notestee lambda zondi, jaadzen uz servisu?
Volvo 850
Piedāvāju šeit padalīties pieredzē par remontiem u.t.t. tieši šim modelim.