paldies par citiem variantiem
bet moš tomēr kāds zin precizāk kur meklēt lai nav atkal beztolkā laiks pie auto jāpavada ?
paldies par citiem variantiem
bet moš tomēr kāds zin precizāk kur meklēt lai nav atkal beztolkā laiks pie auto jāpavada ?
Kāds kompetents jauks cilvēks nevarētu pateikt '95 sedana T-5 pr. labās puses riteņa gultņa kodu?
ivka rakstīja: Kāds kompetents jauks cilvēks nevarētu pateikt '95 sedana T-5 pr. labās puses riteņa gultņa kodu?
Es Tev varu bez koda viņu pārdot(ja sakrīt ar 850-to),jaunu,SKF(skat. tirgus topiku).
zhopa!
visiem 850 iipasniekiem,kuri to veel nezin, iesaku tuvu apmalei ar purnu nestaaties - shodien nostaajos. braucot nost nolauzu apaksheejo spoileri un kaukaadu aizsardziibu plasmasas apakshaa. nezheeliigi zems tas volvo tomeet,liidziigas izdariibas uz turboeskorta pie taadaam sekaam neveda
Taa kaa leenam briestu suba likshanai bagaazjniekaa tad saak palikt aktuaals jautaajums par bagaazjas nodaliijuma paarsegu wagonam(96g)! Taa teikt lai citiem subs nelektu aciis un neradiitu veelmi uz sodaamu darbiibu
kur man kautko taadu mekleet? shrotos taadas lietas meedz buut? cik orjenteejoshi tas vareetu maksaat Shrotos un MM!
mosh kaads par kautko taadu jau ir intereseejies
Draco, ticu ka liela daļa 850to īpašnieku to agrāk vai vēlāk piedzīvo. Bet nav tak nekāda zhopa
Man ar tā gadījās - iemetu plastmasu salonā un tajā pašā dienā meždu vsem pročem Autogrosā pa pāris latiem viss bija atkal savās vietās. Tiesa gan tā nelaimīgā plastmasa man tagad ir pavisam pazudusi, bet man diemžēl nav taustāmu pierādījumu, ka viņu patiešām ir nolauzis un pakāsis viens frukts, kuram vienu brīdi devu Volvi braukāties, jo tikai kaut kad nesen pamanīju, ka tā detaļa pietrūkst . Tāpat vien nokrist jamā nevarēja, jo tad es to būtu pamanījis. Karoče, neņem pie sirds
Tad kā tur palika ar to gultņa kodu? Pirms apsvērt UUSAs variantu, labprāt uzzinātu par cik es varu dabūt pa saviem kanāliem..
draco rakstīja: zhopa!
visiem 850 iipasniekiem,kuri to veel nezin, iesaku tuvu apmalei ar purnu nestaaties - shodien nostaajos. braucot nost nolauzu apaksheejo spoileri un kaukaadu aizsardziibu plasmasas apakshaa. nezheeliigi zems tas volvo tomeet,liidziigas izdariibas uz turboeskorta pie taadaam sekaam neveda
Aizej nosveries
Parasti shads efekts ir tad, kad noparkojas pie apmales un auto sez tikai soferis, tad iekapj blakussedetajs (-a) un braucot nost jau rauj nost buferi
ap 95 kg.
viens izkaapu, viens iekaapu, taa ka garaam kassei.
un tas neskatoties uz 195/65r15 gumiju,kura jau taa augstaaka par standarta...
manejam pechkas ventilatora izskataas ka pretestiibas beigusies, tas ir palicis tika 4tais aatrums, vai ir kaadam idejas kur fiziski taa atrodas. Forumu paarlasot maniiju kautkaadu komentaaru par diodi kas itkaa meedz nobeigties un taapeec neiet, bet mosh kaads no guru var apskaidrot preciizaak kas ir kas!?
Kā volvo 850 var nomontēt blakussēdētāja pusē spoguli un izjaukt? atlīmējās spoguļstikls ... vajadzētu pielīmēt !
Cik saprotu tad volvo 850 spoguļi teorētiski jaukšanai nav paredzēti, praktiski izdevās izjaukt tikai tāpēc ka pats stikls bija inokritis...
wiests rakstīja: Cik saprotu tad volvo 850 spoguļi teorētiski jaukšanai nav paredzēti, praktiski izdevās izjaukt tikai tāpēc ka pats stikls bija inokritis...
Jaucās ļoti normāli... nezinu kas tev neizdevās. stikls ar visu plastmasu turās uz zashelkām, ja grib noņemt visu nost tad ir jānoņem plastmasiņas trijstūris no dirvju iekšpuses un tur būs 3 skrūves ja viņas visas atskrūvēsi spogulis nonāks...
AutoNets rakstīja:
draco rakstīja: zhopa!
visiem 850 iipasniekiem,kuri to veel nezin, iesaku tuvu apmalei ar purnu nestaaties - shodien nostaajos. braucot nost nolauzu apaksheejo spoileri un kaukaadu aizsardziibu plasmasas apakshaa. nezheeliigi zems tas volvo tomeet,liidziigas izdariibas uz turboeskorta pie taadaam sekaam neveda
Aizej nosveries
Parasti shads efekts ir tad, kad noparkojas pie apmales un auto sez tikai soferis, tad iekapj blakussedetajs (-a) un braucot nost jau rauj nost buferi
Man, savukārt, izdevāsšīs detaļas vienu ausi nolauzt uz apmales Līgatnes dabas parka stāvvietā. Tur, laikam, tās apmales palikušas vēl no padumjiem laikiem - dikti augstas (toreiz jau auto tas netraucēja).
Salaboju tā, ka paņēmu ar kaut kādu vada galu piesēju kaut kur, lai pa zemi nevelkās. Vakarā garāžā noskrūvēju to nost un ausi "piešuvu" atpakaļ ar kapara drāti, pierms tam saurbjot caurumus abās lūzuma pusēs.
draco rakstīja: zhopa!
visiem 850 iipasniekiem,kuri to veel nezin, iesaku tuvu apmalei ar purnu nestaaties - shodien nostaajos. braucot nost nolauzu apaksheejo spoileri un kaukaadu aizsardziibu plasmasas apakshaa. nezheeliigi zems tas volvo tomeet,liidziigas izdariibas uz turboeskorta pie taadaam sekaam neveda
man gan liekas, ka 850 ir diezgan augsts..
augstāku tocna nevajag..
es pat gribeetu biki zemaaku padariit...
labriit
varbuut kaads zin - man 850tajam gan benziins, gan originaalaa gaaza ar kompi - braucot uz gaazes (uz benziina viss kaartibaa) saakushi apgriezieni peldeet - briizhiem pat taa, ka slāpst nost - vienreiz kārtīgi iztīrīju tukshgaitas vārstu (tādēļ, ka ja kaut kas ķerās, tad ar gāzi jūtīgāks) - it kā palika labāk, bet nu atkal tas pats. jautājums - vai tukšgaitas vārsta nomaiņa varētu līdzēt? cik apmēram maksā jauns?
Ja jums jāmaina ritošajā daļā kādas gumijas, nekādā gadījumā neņemiet Scan-Tech izstrādājumus. Ņemiet orģinālos, savādāk sanāks kā man. Skopais maksā divreiz .
pacem rakstīja: labriit
varbuut kaads zin - man 850tajam gan benziins, gan originaalaa gaaza ar kompi - braucot uz gaazes (uz benziina viss kaartibaa) saakushi apgriezieni peldeet - briizhiem pat taa, ka slāpst nost - vienreiz kārtīgi iztīrīju tukshgaitas vārstu (tādēļ, ka ja kaut kas ķerās, tad ar gāzi jūtīgāks) - it kā palika labāk, bet nu atkal tas pats. jautājums - vai tukšgaitas vārsta nomaiņa varētu līdzēt? cik apmēram maksā jauns?
Cik es zinu gāzes sistēma ik pa laikam ir jātīra savādāk tā vinkārši aizdiršas.
curmis rakstīja: Ja jums jāmaina ritošajā daļā kādas gumijas, nekādā gadījumā neņemiet Scan-Tech izstrādājumus. Ņemiet orģinālos, savādāk sanāks kā man. Skopais maksā divreiz .
Pastāsti, kas notika?
Juze rakstīja:
curmis rakstīja: Ja jums jāmaina ritošajā daļā kādas gumijas, nekādā gadījumā neņemiet Scan-Tech izstrādājumus. Ņemiet orģinālos, savādāk sanāks kā man. Skopais maksā divreiz .
Pastāsti, kas notika?
Sākās rudenī, kad nomainīju priekšas amortizatora balstu, uzliku Scan-Tech, līdz pavasarim knapi izvilka, un atkal skopuma mākts uzliku Scan-Tech, šoreiz izvilka 1.5 mēn., otrā pusē mašīnu kopš nopirku pirms 2 gadiem, tā arī stāv vesels. Pavasarī mainīju ari aizmugures bukses ari Scan-Tech, nu gaidu kad pienāks viņu kārta.
a vai tad nebija ka tas pats scan tech taisa taas gumijas prieks volvo, bet volvo tikaij pako taajos skaistajos maisinjos ar volvo uzrakstu....
un kas veel nemazsvariigi ... kur pirki tas gumijas???
AL
PS mana pieredze ar scan tech ir OK...
Es pirms gada arī mainīju tos balstus, bet it kā nekādas vainas. Vienīgais ko no Scan Tech vairs nelieku ir priekšējās stabilizatoru atsaites, tās gan bija jāmaina ik pēc pusgada. Pēdējoreiz saliku Lemforder un nu jau ir pilnīgs miers vairāk kā gadu. Bet uzmetīšu aci balstiem.
Visas rez. daļas pērku APE Motors.
Scan-Tech ir tikai "pakotājs",ne ražotājs.
Es ar tikko uzxraavos uz scantech gumijas balstiem - 4 mēneši un uz amī;ša izlīšans robežas, paņēmu šoreiz Lemforder, par paaris latiem daargaakas, bet jaacer ka labaakas.
Scantech ir tikai pakotaajs un viss atkariigs no veiksmes, peedeejo reizi njeemu atsaites, gadiijaas baigi labas ,veel tagad stngras, pirms tam bija suudiigas... Taa kaa baigaa laimes speele...
Volvo 850
Piedāvāju šeit padalīties pieredzē par remontiem u.t.t. tieši šim modelim.