Es Tavu izvēli neatbalstu, tas gan protams Tev pie kājas. Kā var izvēlēties BMW...?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Es Tavu izvēli neatbalstu, tas gan protams Tev pie kājas. Kā var izvēlēties BMW...?
Plika skaudība, labu BMW nevaru atļauties.
raksti - "Plus, tomēr esmu dizaina upuris un man patīk savādāki auto", - un pēc tā visa pērc nodrāztu tautas auto. Precīzāk - gopņiku.
Neticu, ka bez čakarēšanās nobrauksi 3 gadus...
Siksnām risinājums ir vienkāršs - šrotā paņemt melnas siksnas un ielikt. Tavas telefona skaņas problēmas - nu tak iemācies radio lietot ; mašīnā vajag nevis diskotēku ar īpašu dziesmu izlasi bet fona mūziku. Kruīzs - tev ir pārliecība ka tev tur tas tiešām ir? Agrākos laikos bembjiem kruīzs bija atsevišķs kloķītis - ātrs gūglējiens rāda ka šīs desmitgades behām tas ir pogas stūres kreisajā pusē. Ja nav - tātad nav - būs iemesls uzlikt apsildāmu stūri ar kruīza pogām... Pogu dilums nav nekas īpašs, noteikti šī gadsimta ahūnais risinājums - soft touch pogas, kas fiksi nodilst; ja tas tev nepatīk - tai behai ir tikai 9 gadi - nopērc pie dīlera jaunus slēdžus un nomaini.
Kaut kas manam komentāram ielika mīnusu. Bet vēl nav pagāuši 3 gadi, bet čakars jau sākas.
Nav taisnība par mūziku. Es tālākiem braucieniem vienmēr kārtīgu soundtreku sagatavoju. Radio ļerkšķ tikai īsajos pārbraucienos.
Kā tas ir - nav taisnība? Tu vienkārši neesi iemācījies radio lietot; esi tajā stadijā, kāda man bija kādus 6-7 gadus atpakaļ, kad visu laiku vajadzēja spaidīt maģi, mainīt diskus utt. Tad mans audī nostājās, un pieejamā mašīna bija muteres golfs, kurā vēl šobaltdien stāv tā dzimtā Alpha 4, kasetnieks ar diviem skaļruņiem - un es atklāju ka reāli neko vairāk par radio nevajag. Tas kas man ir izmainījies ar manu golfu - man tur ir Gamma 3 maģis, tam vismaz ir RDS funkcija. Bet tā - es ielieku atslēgu, maģis ieslēdzas, citreiz tas ir nogriezts un es klausos brauciena skaņas vai vienkārši gremdējos domās, citreiz uzgriezts [noklusējuma stacija LKR]; garos gabalos, kur to staciju neķer - viens pogas nospiediens un maģis kaut ko atrod - ja nepatīk - tā pati poga tiek nospiesta vēlreiz un maģis atrod kaut ko citu. Ļoti elementāri un ļoti ērti, nekas nav jāsagatavo, nav kaut kāds telefons jāspaida... Šī iemesla dēļ man plauktā jau kādu gadu putekļus krāj Gamma 4, ko vajadzētu atbloķēt un ko varētu ar Yatour mainītāja emulatoru aprīkot, stāv, jo man to reāli nevajag, jo ja es to izdarīšu, es, iespējams, nolaidīšos līdz tam līmenim kur visu laiku kaut kas jāspaida...
Uz paneļa “piesūcināmo” telefona turētāju nevar piemontēt?
P.S. Varēji tēmas sākumu īsu uztaisīt un izplūst pirmajā postā, tagad tālu būs jāripinās katru reizi.
Izvēle kā jau izvēle, tas ir tas,ka gadu domā un beigās pofig,reāli paņem to kas patīk.No manīm +, lai labi rippo;).Kāds te nafig Talismans,pa 36k- tas tikai bildē cerīgi "uzrunā",bet ne dabā,tiku apskatījis.Tukums rullē, tas arī skaidrs, neba pirmais ne beidzamais gadījums.Šis/tas gan jau būs jāparubina, bet,saimnieciski lietojot, domāju ka tos 3g var nobraukt.Powerī drošvien ierakstīties būtu noderīgi.Ka uz 20 liekas paciets, atkarīgs arī no riepu markas un iespējams kāds tur kko pārāk pilniem vaigiem ir iepūtis.
Apsveicu Auto ļoti labs, plašu salonu, pārbaudītu dzinēju utt. Man būtu bail tādu pirkt iespējamo izmaksu dēļ. Kā saka viens parupjš teiciens, «мужик не тот, кто бабу ебал, а тот, кто беху содержал»
Kā jau rakstīju, pirms iegādes ievācu infu no vairākiem paziņām un klientiem, kas ar šādu brauc. Nav tik traki, ja nepērc Rumbulā Esot jārēķinās ar ķēdes maiņu pie 200 tūkstošiem (izmaksas apm. 800 euro). Piekare esot izturīga, elektronika negļukojot. Un esot uzticamāks par konkurentiem Audi A6 un E klases mersedesu.
Kolēģim ir tāds, grib tikt vaļā, visu laiku kkādas problēmas. Nobraukums gan lielāks viņam, ap 250K.
Ja godīgi, izbrīna nobraukums 2010.gada auto, 3L dīzelim tikai 150K, gribas teikt, nu nu...
Manam A5, kurš ir līdzīga vecuma, servisa apmeklējumi ir daudz retāki.
BMW ir ēdelīgāks par Audi, tiesa ar bundža viņam lielāka.
Tieši šī iemesla dēļ tie lūžņi aktīvi tiek reklamēti, lai atrastu kādus muļķus, kam iesmērēt.
Vismaz pēc autodna viss ir pilnīgā čikiniekā. Avārijas arī neuzrāda. Pārgājām pāri ar krāsas mērītāju pāri, šķiet, ka neviena detaļa nav krāsota. Arī vizuāli izskatās, ka varētu tā būt.
Ne velti cena bija pāris tūkstoši virs apm. vidējās.
Spoguļi nolokās, slēdzot ciet auto, ilgāk pieturot aizslēgšanas pogu. Vai nu uz pults, vai arī uz comfort access sensora (ja tāds ir), jāstrādā abos variantos. Un audio arī jāskan caur bluetooth - sakonektē ar bluetooth un tad pie CD/Radio/Media izvēlies telefonu. Ar tādu nobraukumu vēl noteikti vismaz 70kkm vajadzētu kalpot bez dižām problēmām.
Paldies, pamēģināšu.
par audio - jāuzliek settingos sapārotajam telefonam audio funkcija, sākumā sakonektējot automātiski tikai aiziet zvanīšanas funkcija. te video pamācība.
viss ir baigi forši tikai par nobraukumu gan neticās, pirmkart ja tasir kas tam auto vainas jatik maz braukts(dauzīts; slicis bijis un pēc tam kaut kur nomests stāvēji), vai arī ja tik maz braucis kapēc īpašnieks iegūldot naudu tik dārgā auto to pārdod ar tik mazu nobraukuma. pie tik maza nobraukuma salonam vajadzētu būt pilnīgi bez nekādām lietojuma pazīmēm, jo bmw viņš ir pietiekami kvalitatīvs podziņu nodilumi sākās pie 300-500 tūkst,kas principā tādam auto arī nav daudz, lai veicās
Kā jau teicu, izdarīju visus lietotā auto pircēja mājas darbus - izčekoju autodna, ņēmu līdzi savu cilvēku, mērījām krāsu, viss uzrādījās tīri. Plus, cipars augstāks un tirgotājs ar reputāciju, tajā galā pirkts pie dīlera (slīkušu diezvai dīleris tirgotu). Nu, ko vēl?
Ir tādi, kuri maina auto tad, kad iznāk jaunāks modelis un tiem vienalga par "zaudēto" naudu uzturot auto labā tehniskā kārtībā- tas arī izskaidro mazu nobraukumu.
Parasti jauni modeļi iznāk vidēji reizi piecos gados - pastāstīsi kā cilvēks kam pieder max 5 gadus veca mašīna, var to "uzturēt labā tehniskā stāvoklī"? Kaut kā vienīgais kas nāk prātā ir stipri biežāka eļļas maiņa, ko cilvēks, kurš taisās mainīt mašīnu pēc dažiem gadiem, diez vai darīs...
Pamēģināju spoguļus. Jā, paturot ilgāk uz sensora, tie tiešām nolokās paši. Bet, nu, stāvēt un turēt to pirkstu... tad jau vienkāršāk ir nospiest pogu salonā.
Kāpēc visu laiku jāloka spoguļi?
Mīnusa licējs varētu pamatot savu viedokli
Kaut vai tāpēc, lai, šaurās vietās parkojoties, kāda ir, piemēram, mana sēta, tie netiktu citu auto vai cilvēku, kas spraucas starp mašīnām, apskādēti... ir bijuši gadījumi.
Protams, tu tūlīt sāksi teikt, ka vajag pirkt vecu dranduļetu ar melnās plastmasas spoguļiem vai dzīvot pāķos, kur uz vienu kvadrātkilometru viens auto... nu, līdzīgi kā klausīties fona radio, lai nav pogas jāspaida
Nu un visu laiku tu tajās šaurajās vietās liec mašīnu ka vajag automātisku spoguļu nolocīšanu, nevis vienreiz dienā nospiest pogu? Šajā gadījumā gan laikam būs problēma nevis sētas šaurumā, bet mašīnas platumā + citu tizlumā - es kaut kā neesmu piefiksējis ka kādai manai mašīnai jebkāds būtu uztaisījis kontaktu ar spoguļiem [tā "melnā plastmasa" ir ABS nevis poliuretāns, švīkas uz tās paliek], lai arī agrāk es dzīvoju sētā, kas noteikti nebija platāka par tavējo.
Nu, auto nav mazs, tas gan... par citu tizlumu bieži var piekrist... un nakarkal, jopcik... šodien pamanīju skrāpējumu uz vadītāja spoguļa glancētās daļas... pat nedēļa nepagāja un kāds jau izpildījās, sasodīts
Vai gadījumā tieši Bmw nav viena no tām markām, kurām ir visvieglāk noskaidrot to patieso nobraukumu?
Apsveicu ar jauno pirkumu! Šāds auto nav manā gaumē, bet vienalga apsveicu!
Novēlu, lai labi ripo un bez problēmām.
Pēc manām domām, ja cilvēks nevar atļauties jaunu vācieti, tad jāskatās un korejiešiem (7gadu garantija) vai japāņiem. ja ir tie 16k ko tērēt priekš auto, tad labāk paņemt kompaktās klases japāni vai korejieti ar mazāku komplektāciju. Tomēr 150k nobraukums ir diezgan daudz. Un kad pienāk brīdis kad var paņemt ko “krutāku”, tad var ņemt. Bet tās ir manas domas un tiešām novēlu labu braukšanu????
Vai tajā 16 štuku budžetā vispār sanāk mašīna ar motoru?
Sanāk jaunais Volkswagen T-Cross ar 1,0 litra 95 zirgspēku turbomotoru.
msh taču rakstīja "ar motoru". Šim ir "nemotors".
Lai arī gābešņika behas trīslitrīgais traktordzinējs spēj septiņas sekundes, paņemsi, fan, par latiņu astoņas sekundes. Tātad - 16k, jauna mašīna, paātrinājums līdz simtam 8 sekundes. Vai tāda eksistē? Golfam tam vajag 1.5 turbiķi, kaščejam 1.6 turbiķi, tevis piesauktajam Tu Krusts arī vajadzēs to 1.5.
Iebaaz atpakalj d vienreiz to trocsuudu.Kopā ar to konu un velturko.Pliku suudu sākumcenā,bez salona un motora,demagogu inspirētajā visur izbazūnētajā "sākumcenas" krāpnieciskajā jēdzienā.Suuds un fufelis. Tas par ko te tika mūžsenais jautājums uzstādīts- jau vairāki te biedri ir beidzmajā laikā paņēmuši lietotus normālus auto dārgāk par vienu otru jauna suuda cenu. Fans taka taada meeslumuša, tikko runa, tā šis klāt. Laikam vēlas būt par ts influenceri, bet laikam visas vakances auzņemtas -ta viņš reklamē vienu auto, ta otru, ta carguru, ta vel ujviņzin ko, bet pats brauc ar vecu laikmetam neatbilstošu konzbundžu, turklāt ar modificētu degvielas veidu,smirdot un bojājot apkārtējo vidi.
Es jau sāku domāt - kas noticis, ka fans vēl nav iekakājis ar komentu no sērijas "par to naudu tak sanāk Hyundai Kona vai kaut kas tamlīdzīgs ar 1.0 litra bāzes versijā, kas ir tikpat ērts un labs..." njā, ir tomēr vērtības, kas šajā pasaulē nemainās
Kā tad, plet, iekrājis- tapc jau viņi "grib", ka uz parāda un var daudzmaz sarēķināt.Tur ne par patīk/nepatīk ir runa, tur vnk rēķina.Tapc viņi noliek un izsmej tos, kas vnk seko savām vēlmēm un ir gatavi samaksāt "kad" un "ja" nāktos.Pa "to" naudu tikpatlabi sanāk priekš dārza nezcik vezumi mēslu,300m kAnalizācijas truba un paliek vēl 6km drātis gar lauku ko uzvilkt- lai cilvēkiem visādi Kuiļi nelec spieķos.
Šodien taisni braucu ar savu Fabiju uz Lietuvu ar 95 km/h un domāju - Fabija ir tik laba, ka neko vairāk nevajag.
Es nekad dzīvē no laba prāta nebrauktu ar iepriekšējās paaudzes fābiju... pirmkārt jau, izcili neglīts auto, otrkārt, salonā nav ērti, kur nu vēl garos gabalos, treškārt, tas 1.2 motors ir riktīgs nīkulis. Bet, nu, katram savs.
msh rakstīja: Kā tas ir - nav taisnība? Tu vienkārši neesi iemācījies radio lietot; esi tajā stadijā, kāda man bija kādus 6-7 gadus atpakaļ, kad visu laiku vajadzēja spaidīt maģi, mainīt diskus utt. Tad mans audī nostājās, un pieejamā mašīna bija muteres golfs, kurā vēl šobaltdien stāv tā dzimtā Alpha 4, kasetnieks ar diviem skaļruņiem - un es atklāju ka reāli neko vairāk par radio nevajag. Tas kas man ir izmainījies ar manu golfu - man tur ir Gamma 3 maģis, tam vismaz ir RDS funkcija. Bet tā - es ielieku atslēgu, maģis ieslēdzas, citreiz tas ir nogriezts un es klausos brauciena skaņas vai vienkārši gremdējos domās, citreiz uzgriezts [noklusējuma stacija LKR]; garos gabalos, kur to staciju neķer - viens pogas nospiediens un maģis kaut ko atrod - ja nepatīk - tā pati poga tiek nospiesta vēlreiz un maģis atrod kaut ko citu. Ļoti elementāri un ļoti ērti, nekas nav jāsagatavo, nav kaut kāds telefons jāspaida... Šī iemesla dēļ man plauktā jau kādu gadu putekļus krāj Gamma 4, ko vajadzētu atbloķēt un ko varētu ar Yatour mainītāja emulatoru aprīkot, stāv, jo man to reāli nevajag, jo ja es to izdarīšu, es, iespējams, nolaidīšos līdz tam līmenim kur visu laiku kaut kas jāspaida...
Varbūt būsi pārsteigts, bet patiešām ir cilvēki, kur grib automašīnā klausīties tieši to mūziku, kuru tobrīd vēlas.
Nav tā, ka kristīgā radio klausīšanās ir ekvivalents mākai lietot automašīnas audiosistēmu.
Un ja kaut kas nepatīk - ar īkšķi uz stūres nospied podziņu. Viss.
Par ko man jābūt pārsteigtam? Ja tu būtu izlasījis manu postu no viena gala līdz otram, nevis izķēris no tā kādu daļu, tu būtu pamanījis ka es arī agrāk biju starp šiem cilvēkiem. Bet vienkāršāk un patīkamāk ir tad, ja ar mašīnu brauc, un fonā skan mūzika - un nevis dīdžejs spaida telefonu lai nodrošinātu disenē pareizo atmosfēru, ā, un starp citu, tiek spaidīti pedāļi, grozīta stūre un aiz stikla mainās bilde... Tāpēc man ar 29 gadus vecu maģi nav tādas problēmas, kādas ir gābešņikam ar 9 gadus vecu sistēmu.
Latvijā ir pietiekami daudz radiostaciju kas nodrošina pieņemamu fona mūziku, sevišķi jau nu rīgā.
Izlasīju. Nav jāspaida telefons, nav jāmeklē pareizā poga maģī. Pietiek ar vienu vienīgu pirksta kustību. Pat neminot rokas stāvokli uz stūres. To, ka radio piedāvātā mūzika var nepatikt, laikam nespēj saprast. Kā arī to, ka īkšķa kustība neprasa ne mirkli novērst vai dalīt uzmanību - arī ne.
Es zinu, ka pareizi ir kasetnieks. Patafons uz pakaļējā beņķa vispār būtu ideāli.
Pareizi ir lieki nesarežģīt dzīvi. To variantu ka nepatīk radio piedāvātā mūzika es tiešām nevaru saprast; es nespēju saprast kā kādam var būt tik šauri specifiska gaume, ka plaši pārstāvētie radio žanri ir neklausāmi.
Bet tā jau forši ka viskautkas notiek pats no sevis; tik man savādā kārtā klausoties mūziku ar telefonu ar austiņām diezgan daudz kas jāspaida; izrādās ka mašīnā, kur vēl jāslēdz zilie zobi iekšā un kaut kas jāpāro, tur tikai viena poga
Kad 90-tajos vectēvam rādīju savu mobilo telefonu, viņam bija grūti saprast kā telefons var darboties bez vada...
fļe, TG/AM
dunduks izgāzis kaudzi naudas par 10 gadīgu kasti ar (ganjau) kruķītu nobraukumu, tas ir viens,
otrs, ka dunduks ir izgāzis kaudzi naudas par 10 gadīgu kasti ar (ganjau) kruķītu nobraukumu, kas turklāt neizceļas ar lētumu apkopē un eksplautācijā.
Trešs, ka līdzpisloņi applaudē...
Tak labāk jau sipies dsirst no šejienes, eksplautācijā lētais līdzpisloni;)))
ej pac noraujies klozetpodā, tik neaizmirsti vēl par to samaksāt.
Čau, ezi71, atkal uz korķa uzkāpi? Un nevari bez tā iauto...
Par topinamburveidīgajiem komentētājiem:
"..tā ir tāda paralēlā pasaule cilvēkiem, kuri šajā realitātē nevar īsti atrast savu vietu, nevar paši ar sevi tikt galā. Patiesībā tur uzkavējas cilvēki, kuru problēma ir iekšējās bailes. Esot anonīmi, viņi tad nu atļaujas izrādīt savu «milzīgo dūšu» un izteikt citiem savu viedokli, kas visbiežāk ir negatīvs, nievājošs, žultains. Būtībā var teikt, ka šī anonimitāte ļauj «jēriņam ietērpties vilka ādā». Bailes tiecas pēc realizācijas, tādēļ rodas tieksme pēc varas, kaut vai šādas – virtuālā vidē paužamas. Vara ļauj nekontaktēt ar savām bailēm un neiemācīties būt atklātam.
Cilvēks, kas sevi ciena, vai nu spēj pieņemt pasauli tādu, kāda tā ir, cilvēkus tādus, kādi viņi ir, un neatļaujas uzvilkt tiesneša talāru un nosodīt tos cilvēkus, kas kaut ko dara - ir spilgtāki, redzamāki, daudz sasnieguši, nav baidījušies sevi parādīt. Tiem, kuri sevi neciena vai arī nespēj savā dzīvē neko realizēt, bet tikai vērtēt citus un sapņot, ka es arī tā varētu, bet reāli neko nedara, lai tas piepildītos, šī virtuālā vide ir īstā vieta, kur uzbūvēt savu pasauli. Tā dara bērni bērnudārzā - viņi izspēlē dzīvi.
Šī dusmu pilnā komentēšana ... padara atkarīgu pašu komentētāju, kurš arvien dziļāk slīgst šajā nodarbē un nespēj no tās izkļūt.Turklāt nīgrais komentētājs pats saslilmst ar lielummāniju – re, kā es varu atļauties izgāzt savu žulti, savas negatīvās domas, un katru dienu! Tas ir Napoleona sindroms..."
kad kāds tev nepiekrīt, tad uz reiz jāiekopē šitādi palagi? Tev pašam ir Napoleona sindroms - tikai mana patiesība ir patiesāka! Es izteicu savas domas - dunduks. Varu maigāk - finansu nejēga, kas izskatu un kaut kādu tur prestižu liek augstāk par saprātu.
Viens ir nepiekrist un par to paust savu viedokli, ko te arī daži dara, un tas ir normāli.. otrs ir - to darīt, nu, tā kā Tu un kā tajā "palagā" par tevi arī pareizi ir aprakstīts... bet, nu, tev jau laikam tā smadzenīte ir tik ļoti nodzerta, ka neesi vairs spējīgs to saprast.
insekcc rakstīja: par audio - jāuzliek settingos sapārotajam telefonam audio funkcija, sākumā sakonektējot automātiski tikai aiziet zvanīšanas funkcija. te video pamācība.
Ar audio nesanāca... tajā sadaļā zem CD/DVD man nav opcijas "Bluetooth (audio)" - pamācības 2:36 sekunde.
He, problēma atrisinājās savā - visai blondā veidā. Izrādījās, ka AUX vadam augšējais štekeris bija panācis vaļā (tur tāds plastmasas štrunts bija izkustējies). Saliku kā vajag un tagad skaņa ir super. Līdz ar to, nav problēmu arī iespraust telefonu vadā, jo AUX šķiet vispār kvalitatīvāka skaņa par USB vai BT.
tas būs tikai sākums, drīz \stekeri un citi savienojumi paliks zaļi un kabināsies ārā ar tempu, kam nespēsi sekot līdzi
un šis arī ir satraucošākais. Tik jaunam auto kkas panāk vaļā. Kas būs, kad airbag panāks tāpat vaļā? Vācu auto kautkā daudz tādi tehniski neveiksmīgi risinājumi un tā ir briesmīga lieta. Parasti gan VAG tas piemīt.
Džeki, jūs nopietni??? Panāca vaļā plastmasa VADAM, kas SAVIENO AUX IZEJU AR TELEFONU!!! pirkta, neatceros, Euronicā laikam... vai Capitalā pa piecīti (laikam)...
"Vācu auto neveiksmīgie risinājumi", "daudzkas panākot vaļā", "palikšot zaļi"... vispār interesanti, līdz kādām sazvērestības teorijām vēl jūs aizraktos... dīvāna eksperti, ibio
Neticēsiet, bet šodien izbraucu ar 2014.gada BMW-535D GT. Baudāms auto, bet tik daudz jaudas nemaz nevajag.
Nevajag, bet nav arī slikti, ja ir bet savā ziņā var piekrist - 530. ir laba alternatīva starp jaudu, baudu un uzturēšanas izmaksām. 535. modelim jau ritošā daļa un laikam arī šis tas cits nāk no M modeļa, kas, savukārt, remonta izmaksas, ja kas notiek, ceļ citā līmenī.
Nesaprotu, kā par baudāmu var saukt auto, kura motora tilpums lielāks par 1 litru.
Es domāju tas bija ļoti savāds skats - tādu mašīnu braucējiem parasti ir dīlera izsniegta atļauja likt mīksto CSN, a te, hujaks, 5 gadus veca beha brauc zem atļautā ātruma...
Šis nu gan nav normāli, ka šitik dedzīgi nolikt kādu par viņa izvēli attiecībā uz lietotu auto. Jo praktiski nav jau tādas godīgas pieredzes izklāsta un tā prasa zināmu drosmi. Ja 3- 4g izdodas pabraukt, vel nezini to gala kalkulāciju,salīdzinot ar citas markas jaunu štruntu pat pa 30k nopirktu.Un jauns tāds gt ir nereāls priekš 99% viņa tīkotāju. Bmw 3l apmainīt ķēdi ir krietni lētāk, nekā audi. Turklāt, ar labāku prognozējamo iznākumu. Tikpat kā vnk siksnasmaiņa, ko nav vēlams iekavēt. 5er d535tais manuprāt ināca ar visādām piekarēm, tsk normāli lietojamām. Tas pats pēc zs 1:1 ar audi biTdi motoru, kurš savā laikā savā tilpumā bija pasaulē ātrākais sērijveida ddmotors. Turklāt ar smiekla patēriņu pat dažkārt zem 6l pie tīšas sēņošanas. Tā sajūta, ka tur kaut kas ļoti jaudīgs un nekontrolējams, vnk pēc dažām dienām pāriet. Un tas sēņošanas sports ar viņu arī var būt savā ziņā interesants.
Jāpiekrīt, tieši hatchback versija Bmw izdevusies lieliska. Ja tādu atrast vēl “dzīvu” un labi aprīkotu, prieks būs liels Starp citu, iesaku uzreiz Wess-select Bmw servisu apkopēm un varbūtējiem remontiem. Vismaz neizģērbs.
Starp citu, 530GT maksā padārgi vispār. Pat brīnos, cik dārgi par (piemēram) 2013.-2014.gada auto.
Lūk, komplektācija, kas liek siekalām tecēt m.ss.com/msg/lv/transport/cars/bmw/530/boxcc.html
Bez visām auto extrām jau ir vēl sajūtas, ko katrs izjūt savādāk, piemērām salona skaņas izolācija, pagrieziena rādītāja skaņa. Protams arī auto salona smarža. Citam šīs lietas neko vispār neizsaka, citiem, tas ir ļoti svarīgi. BMW ir lietots E65 individual versijā un saprotu šādu GT izvēli. Tas vai pirkt jaunu, vai lietotu ir katra paša izšķiršanās un fin.kalkulācijas.
Subjektīvais viedoklis: GT samērā neglīts auto, ir glītāki BMW. Lai labi ripo.
msh rakstīja: Kāpēc visu laiku jāloka spoguļi?
nu ziemā pielocīti ,tikpāt kā neaizsalst
BMW 530d Gran Turismo dzīvē
Tātad, slavēšanai, kritikai, saturīgiem komentāriem un spamam (kā tad nu bez tā) tiek nodots mans jaunais braucamais - BMW 530d Gran Turismo. Ražots un pirmo reizi pārdots tālajā, bet varbūt ne tik tālajā 2010.gadā, tātad, F07 modelis.
Kāpēc šāda izvēle? Sākumā domāju par jaunu auto. Bet tajā budžetā/mēneša maksājumā, kurā man būtu, tā teikt, komfortabli, izskatot visādus variantus, tā arī neko dvēselei piemērotu atrast neizdevās. Krosoveru īsti negribas un pēc tāda arī nav vajadzības. Korejieši neuzrunā, ja nu vienīgi kāds KIA Pro Ceed, bet, nu, tādā komplektācijā, kā man gribētos, tas maksā ap 30 kilo, tad nu, kaut kā roka neceļas nolocīt 30 tūkstošus par korejiešu kompaktklases auto. SEAT Leon FR tomēr jau ir morāli novecojis, Škoda Octavia RS arī, pie tam, feisliftētajam modelim purns šķiet neglīts (pre-deisliftam bija glītāks), VW atkrīt augstās cenas un drastiskā cenas krituma dēļ. No francūžiem uzrunā tikai Renault Talisman, bet tādā komplektācijā, kā man gribētos, pārāk dārgs tomēr. Vizuāli patīk Peugeot 508, bet, nu, pārāk tomēr daudz sliktu atsauksmju par Peugeot. It kā patīk Opel Insignia, bet arī - dramatisks cenas kritums, kā arī tagadējā piederība PSA grupai kaut kā neraisa uzticību. Tad nu ideju par jaunu auto tomēr noliku plauktā un sāku skatīties uz ko 7-10 gadīgu no premium gala... Gribētos jau kādu C klases mersi, bet sakarīgs jaunais modelis maksā apm. no 25000, bet man tomēr gribējās apm. 16-17 tūkstošos iekļauties. 2009. līdz 2014.gada modeļu kantainās formas galīgi neuzrunā. Skatījos Audi, bet arī... A5 un A6 it kā sakarīgi auto, bet tomēr neuzrunā. Bez tam, parunājos ar vairākiem šo modeļu lietotājiem, diez ko labi viņi tomēr neatsaucas. Bet A7 pārāk dārgs - netrāpa budžetā. Patīk feisliftētais XF, bet sakarīga servisa trūkuma dēļ vismaz tuvāko gadu laikā Jaguāru vairs neizskatu kā variantu.
Tad sanāca parunāties ar vairākiem BMW īpašniekiem (F07, F10, F11 modeļu) un visi ļoti labi atsaucās, ka šis esot viens no BMW veiksmīgākajiem modeļiem, kuram esot novērstas iepriekšējā E60 modeļa elektronikas problēmas. Tad nu sāku interesēties par šo modeli. Uzreiz sapratu, ka universāli negribas. Ja sedanu, tad tikai baltu, bet nekā jēdzīga piedāvājumā nebija. Tad vienu dienu netīšām pie savas mājas ieraudzīju stāvam Gran Turismo, un tad sapratu, ka gribu tādu - auto atšķiras no ļooooti daudz esošajiem sedaniem un universāliem, bet ir ar ļoti plašu salonu un kaut arī mazu bagāžnieku, tomēr, tā kā man patīk ceļot ar auto un dažreiz vienkārši kaut kur pie dabas gulēt, tad šis ir pašā laikā. Plus, tomēr esmu dizaina upuris un man patīk savādāki auto (ne velti fanoju par saabiem, jaguāriem, aflām u.tml.)
Tad sākās konkrētā modeļa meklējumi. Piesaistīja ss-ā viens baltā krāsā, ko tirgoja privātpersona. Bet, kamēr es tur e-pastiski visādus jautājumus uzdevu par auto, vēsturi, bijušiem darbiem utt., tikmēr tas tika pārdots. Tā nu turpināju skanēt ss-u. Kolēģis ieteica paskatīties kādā no tiem Tukuma plačiem, kas specializējas uz BMW importu (EZ Auto, Next Auto)... viņi it kā tirgojot labus un tīrus auto... dārgākus, kā vidēji ss-ā, bet, nu, sakarīgus, ar nekruķītiem odometriem. Pazvanījos pāris zināmiem tukumniekiem, kopumā labi atsaucās, ka pie tiem varot ņemt. Un tieši vienā no plačiem uzmanību piesaistīja tāds smuks, tumši pelēks ar balto salonu, melniem griestiem, panorāmas jumtu, un mazu noskrējienu (150 tūkstoši), trīslitru dīzeli ar 245 zirgspēkiem un astoņpakāpju automātu. Nācis no Vācijas, lietots Frankfurtē, ņemts no vietējā BMW centra. Aizbraucu, paskatījos, izbraucu un sapratu, ka tas ir tas, kas vajadzīgs un ko gribu. Nav pilnā komplektācija, bet pietrūkst vienīgi durvju piesūcekņu (durvis tomēr pasmagas) un stūres apsildes (Jaguāram bija). Protams, nesūdzētos par masāžas beņķiem, bet, nu, tā jau izvirtība būtu. Un nevar saprast, vai spoguļi pielokas tikai manuāli, vai arī var uzstādīt automātisko pielocīšanos (vismaz settingos neatradu). Paņēmu līdzi arī mehāniķi, kas man visus auto taisa, viņš arī piekrita, ka šo var ņemt. Tad nu sāku kārtot papīrus, sareģistrēju, izgāju skati (pa nullēm), saliku drošības sistēmas, nomarķēju, apdrošināju, un tagad tikai braukšanas vaina.
Pirmie apm. 500 kilometri nobraukti, kaut kādi iespaidi radušies. Auto ļoti ērts, dinamisks, labi izskatās, kā viens iauto vecbiedrs saka - baudāms. Patēriņš kombinētajā ciklā apm. 9 litri uz 100 km, salons ļoti plašs. Šis īstenībā tikai pēc nosaukuma skaitās 5.sērijas modelis, bet esot būvēts uz 7.sērijas bāzes. Tiesa, ar 20 collu diskiem gaitā paciets. Salons, kā jau BMW, kvalitāti nostrādāts, gaumīgs, ērts. Vēl jāpiešaujas pie i-drive sistēmas. Pie mīnusiem varētu pieskaitīt lietu, par kuru BMW, šo modeli izstrādājot, visticamāk, nedadomājās - ka pēc 10 gadiem arvien retāk kurš brauks ar auto bez viedtelefona lietošanas (waze, spotify utt.). Tad nu, ja negribu telefona turētāju līmēt pie stikla (nepatīk ne vizuāli, arī skatam traucē), vienīgais variants ir stiprinājums pie ventilatora, bet tas, savukārt, traucē skatam uz lielo displeju. Vai traucē atvērt to nelielo sīklietu nodalīju virs audioiekārtas. Otra lieta - kaut kā tomēr pie šī modeļa funkcijām ir vairāk jāpiešaujas, kā citiem auto. Vēl joprojām neesmu pieķēries, lai atrastu, kā ieslēgt kruīza kontroli. Citiem auto kaut kā atradu uzreiz. Un trešais - ar bluetooth savienojot telefonu, var tikai sarunāties, mūzika no telefona netiek atskaņota. To var pieslēgt ar AUX, bet pazūd skaņas kvalitāte. USB skan normāli, radio arī, bet tieši ar AUX basi kļūst švakāki, skaņa klusāka (jāgriež diezgan), un, tad ja izdomā pārslēgt uz radio un aizmirsti pagriezt klusāk... varbūt kāds audiospečuks var ieteikt risinājumu.
Var redzēt, ka auto lietots pārsvarā pa pilsētu. Kaut arī salons galīgi nav izsēdēts, dažas pogas (sēdekļu apsildes, stikla pūtēja u.c.) ir padilušas. Tad nu domāju - no vienas puses, varbūt labāk būtu bijis, ja būtu lielāks nobraukums, bet pa bāni, bet, no otras puses, ne jau uz 130-150 tad pa to bāni būtu braukts ar šādu auto. Pie tam, ar mazāku nobraukumu pēc tam to mašīnu tomēr būs vieglāk pārdot.
Vēl viena no BMW estētiķu puses nepārdomāta lieta. Gaišais salons ar melnajiem griestiem un tumšo koku izskatās vienkārši super. Bet drošības jostas nu gan varēja tomēr melnas. Gaišās tomēr nobružājas un izskatās reāli netīras. Runāju ar ķīmisko, teica, ka mēģinās iztīrīt.
Lai nu kā, auto kopumā ļoti patīk, un, ja nečakarēs smadzenes un kaut kas dikti dzīvē nemainīsies, domāju ar šo nobraukt vismaz gadus trīs.
Un laikam jāreģistrējas bmw-powerī