Rezumē. WAZE nav ne vainas, labs palīgs gan laika uzskaitē, gan ātruma ierobežojumu ziņā, noderīgs arī maršruta navigācijā - bet, līdzi domājot ar galvu Punkts.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Kā Jums Wāze "patīk" (?)
Labdien,man sen jau krājas jautājumi un novērojumi.Nupat jau ir ka "padaudz".Varbūt kādu tipa pieredzes apmaiņu.Kam ticēt, kam nē.Vai var paļauties, ja reāli jāsteidzas.Vai ja vnk interese pētīt un "sacensties"- vai viņa visu "zin" labāk par tevi pašu.Vai izmantot ieteikumu, vai tomēr savureiz neticēt un iet pa kādu "savu" maršrutu.
Es beidzmajā laikā pieeju no piekasīšanās viedokļa, t.i. meklēju novirzes.Īsumā novēroju sekojošo:
1)ja iepriekšiestatītajā maršrutā braucējs izvēlas novirzīties pa kādu "savu" fragmentu,Wāze spītīgi tur savu sākotnēji ieteikto maršrutu- līdz pat Absurdam (jau tiktāl aizbraukts, ka ir jau 2km līkums lai atpakaļ/apgriezties,braukt pa namu pagalmiem, pa nelietojamu bruģi, caur kkādām vasarnīcām ar 30-zonu,ar 6 gulošajiem,pa ielām ar neprognozējamu gaidīšanu uttt)
2)piem.,Csdd rajons, virziens uz Lidostu, sastrēgums it visur, pēcpusdiena- "mans" maršruts nupat nesen iekabināja Wāzes ieteiktajam 5 minūtes, turklāt (!!) tas notika brauciena pirmajās 5 minūtēs...Viņa rāda vienu- es braucu pa citu, sākotnēji rāda absurdu pa pagalmiem,pēc tam "pēkšņi" piekrīt manam- 5 min uzreiz nost.Kā tā var būt??
3) no Dienvidutilta nost,Lubānas iela,sastrēgums, vajag nokļūt purciemagalā/mežciemā- gadiem ilgi rāda apgriešanās punktu tur uz Lubānas aiz kapiem/pie garažām.Jo tur nav kreisais.Vai tas vispār ir Drošs manevrs?Vienas 2 rindas nesas purnā, otras 2 pakaljā? Ja pastāvēt pie bultas un nogrieztes uzreiz pa Ilūkstes ielu- rāda laiku 1-2 min uzreiz mazāku.Kā tad tāa?
4)Jūrmalas tālais gals, ja braukt uz Rīgu.Vairs NAV vispār opcijas izbraukt caur pilsētu, to maršrutu vispār nepiedāvā.Ifons gadiem ilgi ok piedāvāja, tagd androjīds izliekas ka nav.Rudenī vēl ik caur reizi tas bija, ziemā un tagad nav un viss.Iestatījumi 1:1.Kas pa desām? Ar visu ieslēgtu caurlaides opciju.Gan ar, gan bez- maršruta vnk nav.Lai kā nebūtu (eko, šmeko, sarunāts, tīšām,kasos,utt)- tas jau ir krāpšanas pazīmes.Tev liek 2 km līkumu ņemt pa apvedceļu kur savureiz visu ceļu uz 70 vilkties,bet tikko tu no Talsu šos pats aizbrauc pa Asaru prosp- tā uzreiz 2 minūtes nost...Kāds ir izskaidrojums?
5) vasara, visur ir/buus sastrēgumi/remonti.
Vienudien nupat bardakā ap 6:pm uz Vecmīlgrāvi- smuki rāda pa Tvaikaielu, brauc kādi 5 auto kolonnā, visu ceļu BEZ apstājas.Super.Labi.Bet nupat otru dien- vajadzēj izbraukt no vieniem laukiem Aizputes pusē uz Vencpil.Zinu, jā,pie Pāvilostas tas 20km remonts.Ok.BET- nekatru dienu tur esmu, man rāda braukt, rāda laiku, km.Nafujam man pacmit km caur kkādu aizputti/kudīgu pa to asfaltu maukt, es davaj pa taisno.A tur septiņi svetafori 8 rindās.Ap 9:pm, visi deg, visur sarkani.Neviena ne tehnika, ne cilvēku- tipa "notiek darbi".Ok. Wāze (pati sev, BEZ satiksmes) papļūtija 14 min (!)...uz vietas stāvot, vnk tāpat, no zila gaisa.Kur tur ticība, ka viņa (visur,vienmēr?)kaut kādus reālsatiksmes datus izmanto?
6)Nupat Vencpils- pārventa, tur viss izrakņāts.Rāda braukt no tilta lejā- a tur izrādās zīme ķieģelis, atļauts tik ar kkādām blatnajām caurlaidēm.Neviens neko, bet principā tas nav normāli.Vai viņa var zināt "visus" remontus- nē ok, nevar.Ziemā Dobelē nevar, Jelgavā ar nevar,tagad Vencpilī nevar, Jūrmalā nevar uttt.Vai te neuzprasās kādi kaut vai daļēji secinājumi?
7)nupat martā Polijā- ir vietas, kur specifiski līdz galam nepabeigti ceļi- kurus piem 19g updeita garmins rāda jau kā lietojamus.Bet priekšā ir barjera.Ko Wāze- protms, ka neko,braukt zem barjeras...Ja nezināt pašam, kas par lietu- atkal auzas.
8) varbūt kāds var papildināt...Es neceru, ka šo murgu izlasīs kāds Wāzes pārstāvis vai ka tur vispār kko var specifiski vienmēr "uzlabot", bet vnk tāpat, tāteikt,pašu Lietotāju savstarpējai zināšanai.Jo ,šaubu nav,noderīga viņa ir, ikdienā iztikt grūti bez viņas,labāka pagaidām nav nekā- jautājums tikai ciktāl tai var ticēt un kad uz to nevajadzētu akli paļauties.Savureiz ja kāds kkur reāli steidzas- tām pāris minūtēm tomēr ir nozīme..