Jelgavas šoseja

Kalvis99 Reģ.: 13.09.2017

Vakar pēc 18.00 braucu pa Jelgavas šoseju virzienā uz Rīgu. Ļoti reti tur braucu. Kāpēc visi pašnāvnieki apdzen taisot 3 joslas, neskatoties neko? No Iecavas līdz Rīgai vismaz 30 tādi gadījumi, ieskaitot dažas fūres kas dzen ar 5kmh starpību otru smago. Tur tā ikdiena, ka jābremzē uz nomales? Saprotu kā tur šovasar vabūt riteņbraucēju nonesa.

 
nomiks Reģ.: 30.10.2002
9 0 Atbildēt

Iecava - Rīga ir t.s.Bauskas šoseja. Uz Jelgavas šosejas apdzīšana iespējama tikai posmā no Jelgavas līdz pagriezienam aiz Ozolniekiem. Pārējā posmā var tikai apsteigt nevis apdzīt.

Kalvis99 Reģ.: 13.09.2017
2 0 Atbildēt

Pareizi Bauskas es sajaucu, nevaru izlabot. Tik un tā gan jau 3 joslu problēma ir visā Via Baltica ceļā

Borgore Reģ.: 28.10.2017
4 1 Atbildēt

kāpēc vispār tādi pajoli ir, kuri skrien it kā uz ugunsgrēka dzēšanu? māksla nav iespiest gāzes pedāli, bet gan braukt prātīgi.. cits atkal ikdienā ripo uz 120 un citus sauc par sēnēm, bet cits vienkārši nesēž forumā, bet turpina gāzēt

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Man sanāca pa to šoseju pabraukāties pēdējās nedēļas laikā divreiz - svētdien un pirmdien. Svētdien bija parasts brauciens, kura laikā varēju izmēģināt, kas tas par zvēru - pusotra josla. Pirmdien bija neparastāks variants - vilku uz bausku striķī mašīnu - bet nu kaut kā visi bija ļoti mierīgi, jau līdz iecavai varbūt pāris mašīnas mūs apdzina, no iecavas līdz bauskai neviena paša, un es savācu smuku vilcienu ar vienmērīgām atstarpēm uz 15-20 mašīnām - mani 80-85 kmph kaut kā visus apmierināja...

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
1 0 Atbildēt

24 tajā pie stūres tika sasēdināti " skaidrie" ar tiesībām ,bet ar minimālu braukšanas pieredzi . Gan tādi,kuri drošības pēc gribēja būt nemanāmi .

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Jā, bija tāds pieņēmums

darklight Reģ.: 29.10.2013
1 1 Atbildēt

Tas fakts, ka 23., 24-tajā visi vilkās kā apm*zušies. Es ar saviem +10, +15 pa Dienvidnieku abos virzienos gāju visiem garām kā stāvošiem.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Visi noteikti nē. Mans brauciens ar mašīnu striķī bija no ungura līdz bauskai, ar mērķa ātrumu ārpus apdzīvotām vietām 75-80 - starp raganu un straupi mūs apdzina diezgan masveidīgi, starp raganu un sēnīti pāris mašīnas, ceļu darbos, protams, neviens neapdzina, pa remontā neesošo posmu bija normāla satiksme, uz apvedceļa apdzina dažas mašīnas, uz īsā d-pilenes posma likās esam normāla satiksme, uz HESa apdzina pāris mašīnas un starp apli un iecavu arī kāda saujiņar ar mašīnām apdzina.

23-šajā braucot to pašu maršrutu turp-atpakaļ, neredzēju neko ievērības cienīgu - labi, atpakaļvirzienā mani veda pēc gūgļa kartēm caur ērgļiem un inčukalnu, par cik tajā laikā puse dižās pilsētas brauca prom, un turpceļā es ieraudzīju kādā pakaļā ir atpakaļvirziens.

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
2 0 Atbildēt

Un kurās vietās bija tie izbazūnētie CP reidi? Nekur nemanīju

Freijers Reģ.: 06.09.2018
0 0 Atbildēt

Kā jau te pareizi teica Bauskas, ne Jelgavas šoseja....bet neviens nerunā par to, ka tādas noslodzes ceļam ir nenormāli 1 josla (tās pusjolas ir diskutablas, it kā ērtāk apdzīt, bet tajā pašā laikā, ne visi atkāpjas un tur arī kāds stāvēt vai kādi ar velo braukt) ir vienā virzienā + visi smagie gāžās cauri iecavai un, ja uz Rīgu brauc tad Ķekavai (kur vispār pīķa stundās nav ko darīt). Jāsak ir ar atbilstošu infrastruktūru un tad var par kādiem tipiem šausmināties....bet šeit, kā jau LV kopumā viss no otra gala sākas !

Zemesgramata Reģ.: 14.08.2013
0 0 Atbildēt

Vēl trakāk par to, ka ir šī pus josla un starp Iecavu un Bausku vispār nav nomales, ir fakts, ka Bauskai nav apvedceļa. Visa šī smago plūsma iet cauri pilsētai, kur ik pēc 50-100m ir zebra. Tad brīnās, ka sit nost cilvēkus un sastrēgumi iet līdz pat pilsētas robežai.

Zinot valstsvīru nostāju un turpmākos plānus. Tad ne ceļa paplašinājums, nedz arī apvedceļš netiks celts. Viss uzsvars tiks likts uz RailBaltic. Cerībā,ka tas uzsūks daļu kravas un pasažieru plūsmu. Protams, ja tiks vispār uzcelts.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
1 0 Atbildēt

Es uz Eiropu vienmēr braucu caur Jelgavas šoseju un Šauļiem. Attālums drusku lielāks kā caur Bausku, bet laika ziņā ātrāk, satiksme minimàla, autobusi un fūres gandrīz nav nemaz.

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 0 Atbildēt

Un no Šauļiem uz kurieni, pa kuru ceļu?

seller Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Varētu būt uz Paņevežu, pie tam no Šauļiem pirmie aptuveni 10-12 km būs bānis!

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

Precīzi

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 0 Atbildēt

Atkarībā no starta vietas Rīgā, plus 40 - 50 km. Paldies par kūkām.

Zemesgramata Reģ.: 14.08.2013
0 0 Atbildēt

Conqueror rakstīja: Un kurās vietās bija tie izbazūnētie CP reidi? Nekur nemanīju

Bija. Es 25.06 rītā braucu no Ogres uz Bausku. No HES noripinoties lejā, bija pārbaude.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

nomiks rakstīja: Es uz Eiropu vienmēr braucu caur Jelgavas šoseju un Šauļiem. Attālums drusku lielāks kā caur Bausku, bet laika ziņā ātrāk, satiksme minimàla, autobusi un fūres gandrīz nav nemaz.

Jautājums, protams par starta vietu, bet no Rīgas centra nekad ne Waze ne Google nav šādu maršrutu piedāvājusi. Pārrēķinot manuāli (ir licies tā kā tu saki) laiks palielinās diezgan daudz.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Waze neved neved pa īsāko var vēl nošmaukt braucot pa D-tiltu un ietaupīt.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

Man no Olaines apmēram +40 km, bet -20 min.

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 0 Atbildēt

No Olaines - protams.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

No Ķekavas apļa lìdz Olainei ir tāds pats attālums kā līdz Rīgai, tā kā km skaits ir līdzīgs

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Kanibaals rakstīja: Waze neved neved pa īsāko var vēl nošmaukt braucot pa D-tiltu un ietaupīt.

Man nesanāks "nošmaukt". Mani gan Waze, gan Google tāpat jau ved pa D-tiltu.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Pēc tam tur var nošmaukt gar mazdārziņiem, neprecīzi izteicos.

Rr19 Reģ.: 24.04.2017
1 0 Atbildēt

Jūs bez Wazes uz Bolderāju mākat aizbraukt?

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

As māku arī zeķes ar rokām izmazgāt, bet tomēr mazgāju veļasmašīnā. Tu dari visu, ko māki un neizmanto tehnoloģiju priekšorcības?

gunbox Reģ.: 23.12.2016
5 5 Atbildēt

Borgore rakstīja: kāpēc vispār tādi pajoli ir, kuri skrien it kā uz ugunsgrēka dzēšanu? māksla nav iespiest gāzes pedāli, bet gan braukt prātīgi.. cits atkal ikdienā ripo uz 120 un citus sauc par sēnēm, bet cits vienkārši nesēž forumā, bet turpina gāzēt

Tu būtu tā sēne? Ar lidotājiem vienmēr būs problēma un tas ir normāli. Manuprāt ir otra problēma. Atļautais ātrums ir 90km/h, es teiktu ar rezervi +10. Kas speciāli ir paredzēts, jo pārāk daudzi žēlojās, ka nepamana savu smago kāju. Tad kāda dildo pēc ir jābrauc uz 85km/h? Kāpēc jāsamazina ātrums, ja pa pretējo joslu kāds brauc? Kāpēc jāsamazina ātrums, ja otrā LV galā suns nopirdās?

Visus svētdienas braucējus ir jāsāk sodīt. Arī radariem ir jāuzliek kontrole uz ātrumu. Brauci lēnāk par 47km/h bez pamatojuma? - naudas sods par ceļa nedošanu un 5 soda punkti par marazmu uz ceļa. Nejēdz baukt - brauc ar sabiedrisko. Ja uz šosejas veidojas plūsma no 20 auto, kuri brauc ar 105km/h un tu redzi, ka tu traucē, tad iekļaujies plūsmā. Nejēdz braukt vai baidies no ātruma? - brauc ar sabiedrisko. Šobrīd ir ļoti daudz iemesli, lai pamatoti samazinātu ātrumu sākot jau no bedrēm, bet uz līdzena asfalta, kur normāli varētu mierīgi braukt uz 300km/h redz pāķi iedomājas, ka var arī braukt uz 10km/h zem atļautā ātruma un nesaprot, ka traucē satiksmi.

Drošāk braukt ir braukt plūsmā nepiespiežot apdzīt/apsteigt.

msh Reģ.: 16.04.2007
3 3 Atbildēt

"Ja uz šosejas veidojas plūsma no 20 auto, kuri brauc ar 105km/h un tu redzi, ka tu traucē, tad iekļaujies plūsmā." - kāpēc man būtu jāiekļaujas antuānu, kuriem dīleris izrakstījis atļauju likt mīksto CSN, plūsmā? Nahuj man tādu tirliņu/puņķu uz drāts plūsmu, jo ir skaidrs ko tāda 105 plūsma darīs - priekšā apdzīvota vieta ar fočētāju - plūsma brauc uz 45 - plūsmas lokomotīvei vāze iebļaujas par cepistiem vai fočētāju - visa plūsma met pa nažiem - lai tā 105 plūsma savus antuānu pigorus taisa paši kaut kur priekšā.

Pārējajam vēl varētu piekrist, izņemot par tiem "pāķiem" - es kaut kā sevišķi nemanu ka te kāds kaut kur vilktos - vot aizbraucot uz kādu pilsētu, tur gan sākas pigori, lielākoties pa tēmu "brauc pilsētelis ar savu kruto tačku, ierauga bedres, apmīžas, bremzē un bedrēm pāri pārrāpo", bieži vien tādām, kas vispār nav ievērības cienīgas. Nu jopcik, ja zini ka tā tava jaunā tačka ir tik liels sūds - liec augstas riepas, pacel to augstāku, uzliec alumīnija vai bleķa pannu...

gunbox Reģ.: 23.12.2016
0 0 Atbildēt

C'mon. Kāda tev daļa kāds kuram auto. Da kaut vai F1 vai Belaz. Ja viņam ir galošas 1cm no asfalta līdz diskiem, tad lai tā arī brauc - jebkuram ātruma samazinājumam ir jābūt pamatotam. Ass līkums ir pamats. Bedre ir pamats. Slikts ceļa segums vienmēr var būt pamats. Es runāju par ...bļin blenderi, kuram traucē uzjaukt kokteili Jupītera ieiešana Auna zīmē. Un tad nav brīnums, ka kāds debīls lidotājs neiztura un uztaisa avārījas.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Bedre lielākoties ir pamats braucot ar mašīnu, kas nav piemērota latvijas ceļu apstākļiem. Diemžēl šodien tā ir nopietna problēma - es to atklāju līgo vakarā, šausmīgi muļķīgā veidā pazīstama čaļa mk4 golfam pārsitot karteri - šaurs asfalta piebraucamais celiņš, šķērsām rise - ar savu golfu es tai risei braucu pāri uz ~30 - ar tā čaļa golfu es piebremzēju un braucu pāri uz divdesmit, par cik sveša mašīna - BUMS, paskatos spogulī, aizmugurē paliek eļļas strīpa... Nesen izdarīju salīdzinošus mērījumus; manā garāžā bija iebraucis pazīstams čalis ar seat toledo [tas pats mk4 golfs vien ir] - alumīnija kartera aizmugurējā, zemākā mala, 12,5 cm virs ceļa līmeņa - manam golfam tērauda karteris 19 cm virs ceļa līmeņa... Morāle - gribam braukt ar tik jaunām un jaunākām mašīnām - jāceļ augšā, jāliek riepas ar augstāku profilu, jāliek pannas. Tad nebūs kā tagad - pilns internets ar rīdzenieku ņaudēšanu ka rīgā ceļi un ielas slikti - nu jā, man no liepājas puses atbraucot arī nav grūti pamanīt ka ir jūtami sliktāk, bet es neko ievērības cienīgu tur nesaskatu; piekare vienīgi bik skaļāk darbojas

gunbox Reģ.: 23.12.2016
0 0 Atbildēt

Es nerunāju par kaut kādām sīkām bedrēm vai Latvijas ikdienu - blinčiks uz blinčika. Tavi augstie profili neko nelīdzēs, ja uz 50km/h iebrauksi 40cm cm diametra bedrē ar dziļumu kādi 20cm.

1x izbraucot caur Rīgu, tu patieso stāvokli neredzēsi. Bieži vien ir kritiskas bedres, kuras neaiztaisa līdz kāds ir avarējis. Un pat ja avarē, vēl var arī mēnesi noturēt ar uzliktu apbraukšanas zīmi. Problēma ir tajā, ka stāvoklis ir slikts pašam asfaltam. Bedres var izveidoties jebkurā brīdī. Normālā situācijā bedre augs caur mēnešiem no riepu ietekmes. Zinu pat vietas, kur 2 gadus kāda tā mazā bedrīte bijusi, tāda ir, bet Rīgā ir vienota problēma - ja vakar bija tikai plaisa, tad pēc nedēļas tur jau var gadīties nolauzt riteni. Asfalta biezums jau tā ir normatīvos plāns noteikts, bet lai vai kā, kvalitāte viņam vispār nav. Tipisks piemērs ir Dienvidu tilts. Praktiski tikko ucelts. Pārbrauc pāri un paskaiti ielāpus un jaunās bedres. Bedres , kuras ir izdrupis asfalta seguma, kurš uzliets uz betona pamatnes. WTF? Manuprāt jau šobrīd būtu jāpieprasa no būvētāja pārklāt no jauna visu tiltu par garantiju.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Nabaga cilvēciņi no Jelgavas puses, kam vajadzība uz Rīgu traukties ikdienas - ceļa remontu ārprāts Jelgavā un Ozolniekos var bez nerviem atstāt Vispār arī visa Rīga - viena liela būvbedre.

Rr19 Reģ.: 24.04.2017
3 0 Atbildēt

No tā guļamrajona ir iespēja ar elektronisko vilcienu atbraukt.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Pašā jelgavā?

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Ap Jelgavu un Jelgavā lielo ceļu naturāli nav. Bardaks

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Nu bet līdz ozolniekiem ar šoseju viss ir normāli?

Vernons Reģ.: 18.02.2014
1 0 Atbildēt

Vecajai šosejai nav neviena ātruma samazināšanas un paātrinājuma josla!

Tur tās sadursmes ar kreisā pagrieziena veicējiem un viņu dēļ regulāri!

Tas nenotiktu, ja 200 metrus pirms ieslēgtu kreiso virzienu un brauktu gar ass līniju!!!

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
1 0 Atbildēt

msh rakstīja: Nu bet līdz ozolniekiem ar šoseju viss ir normāli?

Pašos Ozolniekos būvē apli . Un nu satiksmi regulē 3 pagaidu plusmas virziena luksafori . No Jelgavas Rigas virzienā varēja tikt pa 5 ceļiem . Tikai viens , Kalnciema šoseja , neremonējas , bet viņš priekš vairuma visneidevīgākais .

Kapēc vajadzēja visu vienlaicīgi ? Vai pēdējā iespēja vēl ko par eiropas naudu uzbūvēt . Nepārzinu to eiropas līdzfinansējuma noteikumus

gunbox Reģ.: 23.12.2016
0 0 Atbildēt

Nav skaidrs, kāpēc tur vispār bija nepieciešams aplis. Laikam uz dollo vajadzēja kaut kur iebakstīt, lai naudu izsviestu kāda interesēs.

Rr19 Reģ.: 24.04.2017
0 0 Atbildēt

Lai kāds aiz fotoradara neieskrienas par ātru, kas daudziem ir raksturīgi.

gunbox Reģ.: 23.12.2016
0 0 Atbildēt

kasinsh79 rakstīja: Nabaga cilvēciņi no Jelgavas puses, kam vajadzība uz Rīgu traukties ikdienas - ceļa remontu ārprāts Jelgavā un Ozolniekos var bez nerviem atstāt Vispār arī visa Rīga - viena liela būvbedre.

Nu un? Pēc tam toties būs jācer kādu 1 gadu labs.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Problēma tāda, ka visu taisa vienlaicīgi.

WALA Reģ.: 19.06.2002
2 0 Atbildēt

Jāsaka kā ir - kur jūs tauta atrodat tās problēmas ?!?!? Jā ir LV tāda mazliet kaitinoša lieta kā "ātrbraucēju - mīzēju" vilcieniņi, bet man tie stresu neuzdzen - varu atmesties un lai kam vajag droši spraucas priekšā, tik nu esat ar tik laipni - tad kad var - minat pamazām arī citiem garām, nevis tā kā ka 3 auto aizbrauks man priekšā, un tad es apdzenot velku jau saviem 10 nespējīgajiem garām. Jā es tā daru, kad nespējnieki sākt apnikt, tad ieminu līdz kādi ~160 un braucu garām, un 160 tāpēc lai var gan relatīvi ātri sadzēsties ja nu pēkšņi vajag, vai arī lai vienmēr vēl var uzspiest kārtīgāk.

iciks Reģ.: 29.05.2013
1 0 Atbildēt

rudens68 rakstīja:

msh rakstīja: Nu bet līdz ozolniekiem ar šoseju viss ir normāli?

Pašos Ozolniekos būvē apli . Un nu satiksmi regulē 3 pagaidu plusmas virziena luksafori . No Jelgavas Rigas virzienā varēja tikt pa 5 ceļiem . Tikai viens , Kalnciema šoseja , neremonējas , bet viņš priekš vairuma visneidevīgākais .

Kapēc vajadzēja visu vienlaicīgi ? Vai pēdējā iespēja vēl ko par eiropas naudu uzbūvēt . Nepārzinu to eiropas līdzfinansējuma noteikumus

Ja ES nauda, tad tā varētu būt. Plānošanas periods iet uz beigām un arī sākumā to naudu dabūt ir zināms čakars - birokrātiski pieteikumi, pārbaudes, kas vēl ne.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
2 0 Atbildēt

gunbox rakstīja: Nav skaidrs, kāpēc tur vispār bija nepieciešams aplis. Laikam uz dollo vajadzēja kaut kur iebakstīt, lai naudu izsviestu kāda interesēs.

Ozolnieku iedzīvotājiem bija grūti veikt kreiso pagriezienu lai tiktu uz šosejas Jelgava Rīga . Redzēs vai kāds luksofors priekš gājēiem arī būs .

VWfans Reģ.: 21.02.2004
1 0 Atbildēt

Šobrīd Jelgavas virzienā braukt sastrēgumstundās kļūst grūtāk. Pie Ozolniekiem tagad sastrēgumā stāvu jau 18 minūtes, un vēl neesmu ticis cauri.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti