Help, varbūt kādam ir kādas idejas. Audi 80 B 3, 1.8 dzinējs, 88. gada benzīns gāze, nevar iedarbināt aukstā laikā, kamēr bija silti uz gāzes iedarbojās uzreiz, uz benzīna arī siltā laikā bija grūtāk iedarbināt, tagad nevar vispār. Nomainītas sveces, svečvadi, sadalītājvāciņš un rotoriņš. Ar starta gāzi pārbaudījām gofru, it kā gaisu nesūc, dzinējā kompresija arī it kā OK.
No apraksta var saprast, ka ,iespējams, nav pietiekami trekns maisījums aukstam motoram ar benzīnu. Kad neiedarbojas startējot ar benzīnu , vajag izskrūvēt sveci un apskatīties, tā ir sausa vai slapja un pie viena vai pārlec dzirkstele. Ja sausa, tad nav degvielas pietiekami. Ir iespēja, ka sistēmas termodevējs nestrādā pareizi "un uzskata", ka motors ir silts, kaut gan patiesībā auksts.
Vispirms vajadzētu sākt ar to, kas tas ir par 1.8 motoru - jo iekš B3 1.8 nāca ar visām iespējamajām barošanas sistēmām - vairāki dažādi karbuļi, ieskaitot ekotroniku, mono, K-jetroniks, KE-jetroniks - tur vienīgi digifants vēl pietrūkst...
Nu, jā , bet to visu var reducēt līdz 3 lietām: nav dzirksteles, nav dzirksteles pareizā momentā, nav degmaisījuma. Tas ir kopīgs visiem benzīna motoriem, sākot jau ar motovelosipēda divtaktnieku ;)
Vēl joprojām aktuāli, temperatūras devējus vienu nomainīja, otru dabūja darba kārtībā, trešais strādā, nomainījām arī indukcijas spoli. Nekas daudz nemainās. Help, mašīna patīk, vēl uz tolmet negribas. Un kad iet, iet kā zvērs.
Es gan nezinu kads šeit sakars ar auksto laiku, bet kad mašīna pastāv ilgāku laiku un nevar piedarbinat, tad visticamāk nav vajadzīgais spiediens degvielas padeves sistēmā.
Es jau Te vienam šito štāstīju ar līdzīgu problēmu. Degvielas padeve no bākas, degvielas sūkņa utml. jāpārbauda visas trubiņas vai nesūc gaisu, ir hermetiskas.
Nē, šeit mazliet savādāk, man bija aizbraucu normāli līdz veikalam, iznāku ārā, pagājušas minūtes 5, nu 10, un atkal nevar normāli palaist. Vai atbaraucu vakarā ap 21, no rīta nevar iedarbināt.
Paziņas teica varbūt zobsiksnai zobs pārlecis, vai tas nevar būt pie vainas ? Kādas vispār pazīmes ja pārlec zobs par 1 zobu, jo pēdējo reizi braucot pie 2500 apgriezieniem parādās tāda kā dzinēja vibrācija, un neitrālajā uzdodot gāzi, arī dzinējs nedarbojas kā nākas. Tagad bail kustināt, ka neiziet pa pieskari.
Un man palaimējās šo brīnumu nopirkt, dauzi neticēja, teica neesot benzīna dzinēja 1,9E, tas esot 1,8. Un servisos arī noplāta rokas, msh, varbūt tomērt ir kādas idejas ko vēl var darīt, vai kādam citam. Savādāk man šī ragana, kā pēdējā laikā saucu mašīnu patīk.
Nu, ir divu tipu autobraucēji, vieni cenšas auto mainīt ik pēc pāris gadiem, citiem pats labums liekas braukt ar vienu un to pašu auto 20 gadus, un vienīgā pieticīgā vēlēšanās ir, lai tas nebojātos un nerūsētu ;)
Jaunam auto no salona nav naudas, diemžēl, pirkt lietotu, loterija, var pabraukt laiciņu, pirms sākt naudu grūst iekšā vai no pieredzes, pēc nopirkšanas nākošajā dienā knapi līdz servisam tikām , tas gan ar vīra mašīnu bija. tām gadus 10- 15 vecajām problēmu, kad elektronika sāk iet pa pieskari vēl vairāk nekā vecajām.
Šajā variantā, ja gribas ar tādu sagāzētu mašīnu braukt vēl labu laiku, es personīgi iekombinētu vai nu citu motoru, vai vismaz citu vadību - ja cits motors, tad 2.0 8v klucis no kāda mk3 golfa, kuru apkarināt ar B4 ABK digifanta atribūtiem, ja tas pats motors, tad to pašu motoru apkarināt ar ABK atribūtiem - vadu bunts ar vadības bloku, filtra kaste, ieplūdnieks ar droseli un gofru un sprauslām, vēl šādi tādi nieki - un tad jau var uzlikt ceturtās paaudzes gāzes iekārtu...
Mēģini visus relejus, vadu savienojuma kontaktgrupas atvienot un patīrīt. Šādi līdzīgs gadījums ir bijis tieši vienkārši izņemot ieliekot releju. Vizuāli pilnīgi bez vainas.
Simptomi velk uz parastiem KE-jeta vecuma gļukiem, kurus vēl, iespējams, ir pastiprinājusi gāze. Es nesen bakstījos ar vienu C3 A100 2.3 motoru, kam bija kaut kas līdzīgs - dabūju paregulēt vadības spiediena regulatoru, jo tā spiediens neatbilda normām, nomainīju aizdedzes vadības bloku, jo tas bija noslīcis [B3 nevajadzētu būt iespējamam; C3 slimība], varbūt vēl kaut kādi nieki - līdz galam tikt nesanāca, īpašnieks mašīnu pārdeva... Sagāzētiem 2.3 motoriem ir redzēti pilnīgi nosprāguši gaisa masas mērītāja potenciometri, vēl pastāv varbūtība ka kāds nav praties nomainīt beigtu lambdu un tā vietā avārijas režīma papildus degviela nokruķīta nost lai varētu iziet apskati, rezultējoties liesajā visādos režīmos un mironīgā motorā - ā, un te vēl ir pavisam primitīvs KE-jets, te vēl starta sprauslu slēdz atsevišķs termoslēdzis un plusu pievada no startera - tur var būt kāds vads norauts/nepievienots vai arī termoslēdzis beigts...
Dēļ KE-jeta problēmām ar gāzi, un vienkārši vecuma problēmām, ja mans stāvošais A90 2.3q vēl kādreiz kustēsies, tur noteikti būs elektroniskā šprice - es par laimi dažus gadus atpakaļ pamanījos izdevīgi tikt vaļā no šprices detaļām...
Jautājums, vai tas auto nav kādreiz masīvi sists un taisīts , pārrokot elektrisko shēmu. Man kādreiz bija 1990.g. Audi 80 , kurš taisīja dīvainus fokusus. Piemēram, noliekot stāvēt un atnākot pēc 15 min, vairs nevar iedarbināt. Nedaudz pagaidot , atkal varēja. Par laimi, tas notika ļoti reti. Izrādījās, ka no galvenā vadības bloka bija pa pusei izslīdējis spraudnis, jo nebija kārtīgi iesprausts līdz galam, taisot auto pēc avārijas ( to avāriju bija uztaisījis iepriekšējais īpašnieks, zināju, ka auto bijis sists, bet domāju, ka mazāk, nekā faktiski izrādījās )
Sists neizskatījās, kad pirkām, pati situsi neesmu. Šīs ķibeles sākās pēc tam, kad tika mainīti motora spilveni. Palaidējsprauslai nepienāca massa ( mīnuss ), uztaisīja pa taisno no aķa ar drošinātāju, ( drošinātāju izņēma, jo bija silti, lai darbinot uz gāzes, būšot OK ) Visu pārdomājot , atceroties tāda tā situācija.
Beidzot autiņš izdomāja ka ir jāsāk darboties, tagad lec uz pus apgriezienu. Bet dzinējā pie lielākiem apgriezieniem ir nebijusi skaņa undzinēja vibrācija, kas varētu būt par vainu. Uz servisu atkal braukt negribas, mani tur ieraugot laikam meistari sirmot sāks.
Nu, tad jamaina trambleris. Tas vispar esot rashodņiks un vinš ar laiku nolietojas. Teorētiski jau varētu paņemt no kādas identiskas mašīnas un izmeģināt, bet nav jau tādu ejošu vairs
Viņš arī atbild par peišķilšanu un ar aukstu laiku tur nav sakara. Tāpēc apvienojot šos divus momentus - nešķilās korekti un parādas nevienmērīga motora darbība var diezgan droši apgalvot par šamo.
Tikai tur kur Tu remontejies labāk vairs to nedarīt. Tas principā ir elektriķa darbs un tur neder tie, kas skrūve riteņus un loca spārnus. Tas i bišku smalkāks darbs.
Bet vispār elektriķi šitā strādā, bet tu viņam ureiz ej virsū ar to tambleri. Savādak tev visu mašīnu izārdīs
Nav jau nekāda raķešzinātne, nomainīs gandrīz jebkurā servisā un aizdedzi saregulēs pēc stroboskopa. Meklēt speciāli auto elektriķi priekš b3 materiāli neizdevīgi. Rēķinies elektriķis paņems 2tik, kā serviss.
Mašīna par mani ņirgājas. Kamēr aizbraucu līdz servisam viss kārtī'bā, dzinējs dūc kā bitīte, paskatījās,pagaidām neko nemainīja, tiesa aukstam pa reizei drusku liekas ka rūc ne tā. Ja kas vismaz zināšu ko mainīt vajadzēs, paldies visiem.
Audi 80 B 3 nevar iedarbināt aukstā laikā.
Help, varbūt kādam ir kādas idejas. Audi 80 B 3, 1.8 dzinējs, 88. gada benzīns gāze, nevar iedarbināt aukstā laikā, kamēr bija silti uz gāzes iedarbojās uzreiz, uz benzīna arī siltā laikā bija grūtāk iedarbināt, tagad nevar vispār. Nomainītas sveces, svečvadi, sadalītājvāciņš un rotoriņš. Ar starta gāzi pārbaudījām gofru, it kā gaisu nesūc, dzinējā kompresija arī it kā OK.