ta nu gan, ne tikai, ir vēl daudzas citas lietas, ko var vērot ilgi
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
ta nu gan, ne tikai, ir vēl daudzas citas lietas, ko var vērot ilgi
smaidiigais rakstīja: Var bezgalīgi vērot divas lietas: Kā kamīnā deg malka, un kā lohi interneta par eļļām strīdas
Ko padarīsi, ka visiem kaut kādā mērā ir taisnība, vismaz attiecība pret viņu pašu izvēlēto mērauklu ...
P.S. Lai jautrāk jālej tā eļļa ugunī ... tik matus un ekstremitātes piesaragam ...
labākais lietotais auto Kanādā
Honda Civic
otrs populārākais lietotais auto Kanādā
VW Golf GTi
trešā vietā
Volvo S60
šitas gan ir labs lietotais auto
kāpēc nerunājam par lietotiem auto? atgādināšu, ka nav jaunu auto, ir tikai lietoti (vai mazlietoti)
Kkā galīgi tie lietotie auto neatbilst priekšstatam par Kanādu.
Man viena labi pazīstama ģimene pārcēlās dzīvot uz Vankūveru. Pašā sākumā, kad viņi tikai iedzīvojās un finanses nebija spožas, tad viņiem bija viens uz visu ģimeni Chrysler PT cruiser
Šobrīd visi strādā labos darbos, dēls izaudzis un strādā celtniecībā. Dēls ar tēvu abi nopirka tos lielos pikapus, nezinu konkrētu marku. Gan jau kkādu Dodge Ram vai tml. Savukārt sievai ir Tesla.
Es pat nevaru iedomāties kas tur pirktu Golfu un Civic
Japānu lēto galu bieži pērk skolotāji, skolnieki, studenti to kad ASV biju redzēju daudz ( alternatīvi pērk mazlietotus amerikāņus ar lieliem motoriem). Eiropiešus pērk tie kas var atļauties, vai atkal pērk mazlietotus, vai pat diezgan lietotus bet labi uzturētus. Nelaime gan tā ka dēl visādu zīmuļu, jūtuberu utml. spožā uznāciena, eiropieši bieži tur ir nopisti līdz klinķim ... un mehi bieži rekomendē no tiem turēties pa gabalu ...
interesanti, ir kāds, kas ziemassvētku dāvanu trakuma laikā ir iedomājies nopirkt sev kādu lietotu auto?
Viena kliente pērk jaunu. Bet tāpēc, ka iepriekšējo pirms dažām dienām nošķīla...
Auto vietā nopirku tikai jaunu gultni. Priekšējā labā maiņa aizņēma 4 stundas, bet ja būtu reizē padziļinātu apkopi bremzēm veicis u.t.t.u.tml., tad var sanākt čakars visai dienai ar. Izdevās visu sadzīt vietās, braucu, skāde vien , ka šis gultnis nav bijis tas sliktākais - bubina ta joprojām!
Tomēr kārbas gultnis!
Kārbas gultni no riteņa gultņa var atšķirt...
Tagad var, trokšņi monofoniskāki. Kā gadās, ka gultnis eļļots no kārbas, nobeidzas? Cik h diez maiņai?
Nē, atšķirt var vienmēr - riteņa gultnis sāk gaudot skaļāk ja uz to pārnes slodzi, un klusāk ja no tā slodzi noņem - kārbā tikmēr atkarībā no tā, kuri gultņi, ja difera, tad gaudo zem slodzes un atmetoties apklust, ja primārās vārpstas, tad tie ņerkst arī brīvgaitā stāvot uz vietas un apklust izspiežot sajūgu, par sekundārās vārpstas gultņiem īsti nemāku teikt.
Nobeidzas tāpēc ka nekas nav mūžīgs.
Es uzliku Zimmerman bremžu diskus
Reklamē kā antikarozijas, nerūsēšot.
vēlāk uzraksti, vai reāli pēc lietus būs rūsas plankumi!
Vai tie nav šie: www.otto-zimmermann.de/en/products/coat-z-coated-brake-discs/
kur manuprāt domāts ka nav ar solidolu, kas jāmazgā nost bet ar pārklājumu, kas neļaus sarūsēt jauniem un ap skrūvēm.
Jā. Kurš var pacelt roku, un atcerēties, kad viņa autosam pēdējoreizi bremžu diski ir bijuši jāmaina, jo rūsa saēdusi?
Tas vairāk jau estētikas jautājums. Tur kur kalodka ar disku beržas nekāds pārklājums nebūs. Ja maz brauksi(bremzēsi) izveidosies jebkurā gadījumā korozijas pleķi.
Porsche jaunus bremžu diskus sākusi ražot un likt - vispār nerūsē, tik tas ka bremžu uzliku materiāls ar cits.
Bet tie diski visulaik spīd kā spogulis ..
Sveiki visiem!Nesen interesējos par Alfa Romeo 159,Ford Mondeo,kuru pirkt.Paņēmu 159 Alfu,1,9 turbodīzelīti.2 mēneši pabraukts.Īsi secinājumi.Kaut skaitās Sportwagoon,tomēr 2 vietīgs auto,man 1,98 rumpis(-).Braukšanas ziņā patīkams,stūre precīza(īss gājiens),motors nevainojami strādā pie saviem 295000km.rūsa tikai uz piekares elementiem,kuzovs ekselents.Kārba slēdzās ar precīzu,patīkamu klkšķi,nav jāmeklē,kurā šķirbā iecirst.Mani toreiz visi biedēja par drausmīgām izmaksām,nav tik briesmīgi.pilnā apkope(visi filtri,eļļas,tosolu ieskaitot,siksnas,ruļļi,kloķenes škivoks,ūdenssūknis,4 bremžu diski,kluči) tikai 460€.Labi, uz reiz 4 jaunas ziemas riepas un disku komplekts ,bet tā jau citā epopeja.Tuvākajā laikā tiks veikta pretkorozijas apstrāde.Katalizators un kvēpu filtrs vietā,nav tjūnēts,gāzes normā.Aizmirsu piebilst,kā toreiz rakstīju,auto tika iegādāts Eiropā.Vienīgais apbēdinājums,uzzināju priekšbufera un kreisā spārna cenu(uzticēju sievai),buferis 92€,spārns84€+piegāde 12€.Auto patīk,agresīvs,dinamisks,ekonomisks.
Sieva paspēja sabuktēt jau? Pirms pretkorozijas pasākumiem kārtīgi vajadzēs nomazgāt apakšu, zemi aiz paspārņiem u.c. Būtībā neiespējamā misija...
Nu gadījās,pie garā knābja nebija pieradusi,un pēc Outlandera zemu jāsēž.Betviss jau OK.
Apsveicu! Vismaz vizuāli man šis auto ļoti patīk. Lai labi ripo. Un raksti, kā sokas.
Arī braukšanas ziņā patīkams.
Alfas ļoti glītas.
Drusku biedē mītiskās uzturēšanas izmaksas un piedāvātie virsbūves fasoni neiederas manā dzīvesstilā.
Pastāsti kā ies turpmāk
Nu nav tās izmaksas tik drausmīgas,tā gada gredzenu pavēlnieka apkope izmaksātu stipri vien niknām.
Ak jā,aizmirsu piebilst, ir ar ko salīdzināt.Toyota Avensis 2,0 turbo dīzelis,Mitsu Outlander 2,0 benzīns.PēcAlfas šitie divi kā celmi mežā.Protams,jāļauj motoram "dziedāt".
NU galvenais lai nav bieži jāremeontē, citāk viens kolēga kam ar Alfas sirdī, regulari tika vilkts uz zoba par to ka - kā tik nepajautā kā ar Alfu, tā izrādas šamā ir servisā ...
Kas tad ir Mondeo, ja tie divi ir celmi?
Pat nepamēģināju.Avensis firmas mašīna ar ko uz darbu braukt,Outlanders sievai.
šitas ir labs lietots auto
Šis "četrlapu" auto vispār aizskar visus intersantos punktus. Vienīgais kas man neškiet simpātiski, ka ir redzēti šamie trasēs apstājušies un tikai ar evakuatoru dabonami prom, diemžēl nav nekādas infas par to kas precīzi par nelaimi bija, tik redzēts ka iedegas panelis kā jaungada eglīte.
Atliek cerēt ka šīs problēmas ir pagātne:
www.roadandtrack.com/car-culture/a10308214/alfa-romeo-giulia-issues/
Jo citādi gan Stelvio, gan Guilia Q4 ir vienkārši "odziņa".
Šādam auto vajadziga silta garāža un sulainis, kas to piedzen pie durvīm, siltu, tīru, un uzpildītu.
Purčika stāvvietā, netīra, un/vai ieputināta, ar ledusskrāpi skrāpēta - Alfa ikdienai ne visiem der
Prottams.Vienkārši lielisks auto, ar +300% tālāk- un pēc- pārdošanas izredzēm.Šedeuvrs..Jā.
Stelvio tā var arī sanākt - to nemaz tik naski nepērk, un var izrādīties ka pat abi ar Guilia Q4 būs "klasikas" kuru vērtība sāks diezgan ātri kāpt. Un tas ne tikai man tā škiet, kaut kur arī lasīju par tādu varbūtību pie amīšiem.
13 gadīgadīgajai Dacijai defekts - nevar palaist. laikam kaut kas ar elektrību. Atbrauc čoms ar OBD skeneri. Pieslēgties nevar. Paver motorpārsegu, un pēc minūtes parāda ar pirkstu, kur motora vadības bloka vadi pārrīvējušies.
Pēc 30 min un 3 salodētiem vadiem viss ok. Grūtākais bija - noņemt kaut kādu baigo bruņu lai tiktu pie vadības bloka - tur specskrūves, laikam lai autozagļi nenomaina bloku un neauzbrauc tālēs zilajās. Tās bruņas stūris arī vadu pīnē bija iegrauzies.
nū 13 gadu auto, tas jau baigi normāli, tas jau nav nekāds defekts tādā vecumā
Kas tur ir normāls - ka vadi ir nenostiprināti un brīvi klankarējas un trinas pret viskautko? Tie divi kas man tur salika mīnusus acīmredzot neko labāku par dacīti nav redzējuši, un iespējams pat to dacīti nav redzējuši, jo brauc ar žiķeļiem - iesaku gan tev, gan viņiem paskatīties uz dajebkādu vācu mašīnu, nu burtiski, dajebkādu, otro golfu, B3 audī, vai kaut ko jaunāku, acis būs lielas un būs šoka stāvoklis - visi vadi piestiprināti un nekas nekur neberžas,un ja kaut kas kaut kur beržas - tad tikai tādēļ ka kāds kaut ko bijis norāvis un nav atlicis atpakaļ un/vai sapisis kādus vadu stiprinājumus.
Es reāli nespēju iztēloties kā 25-30 gadus veciem vagmobīļiem varētu kas tāds atgadīties, kamēr tev liekas ka 13 gadus vecam mašīnas izstrādājumam tas ir normāli - tas parāda cik mēs katrs sagaidām no mašīnas kvalitātes...
Ražotāja ieskatā tam auto pirms trim gadiem bija jābūt pārkausētam. Ja autiņš, pirkts par 5k latiem jauns, brauc 13 gadus jau ir gana labi.
'WAG' mobīlim Skoda Yeti 4 gadu vecumā nācās pārlodēt abu priekšas durvju visus vadus - bija pārlocījušies. manuprāt, konkrētais vadu garums bija kādu 1 - 2 cm par īsu. Normāli?
Skoda nav nekāds vagmobīlis, tas ir širpatreba suuds.Kur katrs nākamaiss modelis tiek reklamēts kā sensaciOnāli galvas tiesu pārāks,bet reāli izrādās vēl sliktāks par iepriekšējo.
Par garumu neko nezinu; esmu lasījis ka kaut kādiem modeļiem inženieri ir kaut kādas lažas par šito tēmu nolaiduši, par to vai tas ka vadi pārlokās ir normāli - atkarīgs no tā, kā mašīna lietota - ja durvīm, kurām ir pārlūzuši vadi, ir arī sadilusi apakšējā eņģe, tas varētu būt pilnīgi normāli
Eu,a kas tas diez pa neadekvātu, kurš ar to tumšsrakano golfu ar LVlaika 3ciparu tipa ..834 numuru ap Liepāju-Grobīņu vizinās? Katru gadu viņu ievēroju,joprojām nav izjucis un/vai braukšanas paradumus mainījis ;p
nekāds pārdabisks nobraukums tam yetijam nebija ap to laiku.
Tkai 10 gadu vecumā bija tā sapuvis, ka nācās aizdot prom uzpircējam pa sīkām kapeikām. Bet vispār braucamais foršs. Priekš Latvijas realitātēm.
WALA rakstīja: Stelvio tā var arī sanākt - to nemaz tik naski nepērk, un var izrādīties ka pat abi ar Guilia Q4 būs "klasikas" kuru vērtība sāks diezgan ātri kāpt. Un tas ne tikai man tā škiet, kaut kur arī lasīju par tādu varbūtību pie amīšiem.
Nevis q4, bet Quadrifoglio
Q4 ir pilnpiedzina
Quadrifoglio- versija ar 2.9 turbo
650 rakstīja: Skoda nav nekāds vagmobīlis, tas ir širpatreba suuds.Kur katrs nākamaiss modelis tiek reklamēts kā sensaciOnāli galvas tiesu pārāks,bet reāli izrādās vēl sliktāks par iepriekšējo.
nu, volksvāgena koncerna garadarbs, viena platforma ar Audi A3 Mk2 (8P)
Audi TT Mk2 (8J)[1]
Audi Q3 (8U)
SEAT León Mk2 (1P)
SEAT Toledo Mk3 (5P)
SEAT Altea (5P)
Škoda Octavia Mk2 (1Z)
Škoda Yeti (5L)
Škoda Superb (3T, 2008–2015)
Volkswagen Touran (1T)
Volkswagen Caddy (2K)
Volkswagen Golf Mk5 (1K)
Volkswagen Golf Mk6 (5K)
Volkswagen Golf Plus (5M)
Volkswagen Jetta Mk5 (1K)
Volkswagen Scirocco (13)
Volkswagen Jetta Mk6 (1K)
Volkswagen Beetle (A5) (16)
Volkswagen Eos (1F)
Volkswagen Tiguan (5N)
Vai kopējā "platforma" nosaka kādu kopēju/vienotu laiku, pēc kura būs jāpārlodē vadu saikšķi un/vai jālāpa sēdekļu lupatas?
ir vai nav WAG?
skoda ir Suuds- vienīgais ko vēlējos te iestarpināt.Ko tu te vēlies pierādīt?? ka visiem vag audi ir durvju vadus jālodē un pēc 30k sēdekļu lupatas jālāpa tāpat kā vag skodai?
Vnk pateicu emesham ka ar vagiem arī schaise notiek
"Tkai 10 gadu vecumā bija tā sapuvis, ka nācās aizdot prom uzpircējam pa sīkām kapeikām."
Tieši kur pūšana sākās un kas bija sapuvis visvairāk ?
Visas durvis, krāsoja gan pa garantiju, gan beigās tāpat.
Nu, man ir 2012.gada Yeti, rūsas uz virsbūves praktiski nav, atskaitot priekšējo durvju aizmugurējos apakšējos stūrīšus, kuri noberžas pret sacietējušo gumiju ( tā gumija pašā apakšā sacietē laikam sālījuma iespaidā ). Tikai man ir metāliskā krāsa , varbūt tā tur labāk.
manejam arī bija metāliskā krāsa, bet šķiet 2010 paši pirmie, kas iznāca no konveijera tur bija kaut kādas problēmas.
Tas ka vabole arī tai sarakstā - tas gan jocīgi.
Visi vidēja izmēra auto uz vienas platformas - nav nekā jocīga. Drīzāk iepriekšējais superb ir jocīgi - pērc limuzīnu, bet iesmērē stretch octavia
jautājums kā jupiters
pa asfaltu jau nevajag, traucē stūrēt
pilnpiedziņu pieslēdz, kad pa mežu vai slidens
Vispār jau manam bijušajam superbam uz 90% oriģinālajām detaļām virsū bija tikai audi un vw simboli. Atšķīrās vienīgi štekeru forma elektrolietām, bet nu to ar ebay un lodāmura palīdzību varēja risināt, ja gadījās nopirkt vw vai audi domāto detaļu. Tā kā domājiet paši, ietilpst vag grupā un detaļas ar vadošo vag grupas auto bļembakiem. Nu i faktiski viss panelis 1:1. Var jau bazūnēt, ka nē nikuja audi tas ir kkas daudz krutāks, bet škoda no tām pašām detaļām vien sastāvēja, mošk kkas no aprīkojuma vienādiem gadiem bija mazāk, un motors vispār bija tāds, ko vw sāka izmantot gadus 5 agrāk. Da i problēmas 1:1 ar to pašu passātu b5+
A kas par to šaubās? Protams, ka detaļas būs 1:1 tās pašas. Kāpēc tad tie auto būves koncerni apvienojas? Lai palētinētu, efektivizētu ražošanas procesu. Darbojas atsevišķi dizaineru nodaļas, kas tikai salonā, ārējā izskatā ienes izmaiņas, bet detaļas tak viņi nepasūta kkur otrā pasaules galā, visiem ir vieni un tie paši tehniskie risinājumi, piegādātāji.
ne, nu tur šaubu nav,pasaulē gandrīz viss sastāv no vienām un tām pašām detaļām,vag gruppa,mishelingudjār, elektroluxs, vindouz,gugl,epl,xujevei,vaz,renaut,golf2,bojing,uttt. Es būt tam superBam vnk uzlīmējis šilti, phaeton w12 kuattro turbO
650
28.12.2020 15:29
Litri: 8063, Līmenis: 1
Reģ.: 25.01.2017
skoda ir Suuds- vienīgais ko vēlējos te iestarpināt.Ko tu te vēlies pierādīt?? ka visiem vag audi ir durvju vadus jālodē un pēc 30k sēdekļu lupatas jālāpa tāpat kā vag skodai?
Manuprāt, šis eksemplārs.
Nu par sēdekļiem tā varētu būt. Škodā ieliek lētāku risinājumu, audi-dārgāku, bet abi tak komplektēti ar wag detaļām zem kapota. Attiecīgi diez vai tur tā ilgmūžība, kvalitāte atšķirsies.
Ja Škoda pati ražotu savus motorus, piekares, platformas tad viņa sanāktu dārgāka par Audi
šajā gs īsti tā neesmu redzējis nevienu audi ar cauru sēdekli un/vai pārlūzušiem durvju vadiem- iespējams, kādam tam tur uz ātrāku roku lētāk samontētajam var nolūzt arī stūre un pedāļi,tas ir normāli, vienk dabiskas lietojuma pazīmes
Par vadiņiem nav viss tik viennozīmīgi un vienkārši gan. Piem kruīzkontroles šleifei kur stūre, riņķu modelim ir 3 varianti kur ir dažāds? vadu materiālu sastāvs? un attiecīgi cenas
Nevis "kruīzkontroles", bet "stūres", attiecībā par to, kas tur atšķiras - atkarīgs no markas un modeļa, bet pa lielam - plikākā stūres lenta atbalsta tikai tauri un spilvenu, nākamais līmenis būs multistūre, un pēdējais varētu saturēt arī apsildi.
Sūds par lentām - mk5 golfa platformas mašīnām stūres kontroles bloks, tas kurā lenta iespraužas, ir interesanta tēma - Ross-Tech wiki ir GARŠ to bloku kodu saraksts [kādi 30 toč], tiem blokiem ir trīs komplektācijas, plikā, kas satur tikai tauri, logu tīrītājus, virzienrādītājus, lukturus un laikam borta kompja slēdža atbalstu, vidējā kas tam pa virsu satur kruīza kontroles slēdža atbalstu, un augšējā, kas pa virsu vidējajai satur vēl multistūres atbalstu - vēl pie viena stūres lentām ir divi veidi, un katram veidam divas komplektācijas [ar multistūri vai bez] un katrs no tiem blokiem atbalsta tikai viena veida lentu [fiziski abi veidi ir identiski] ...
Nedaudz nesaprati. Es biju domājis to pavadiņu kas nāk uz kreiso multipārslēdzēju. Kārtējais stāsts no pētera dzīves
Pēteris izdomā apgreidot savu auto ar kruīzkontroli, ok kas tur...Vajag pašu multislēdzi, to pavadiņu uz šleifi un pie kompja aiztiept vadiņu un iespraut kur vajag. Pēteris slēdzi dabūn šrotā. Es iebraucu vāgencentrā pie spices. Tad tik sākās un beidzās pec 30min+ bez rezultāta. Kungi ar gudrām sejām un labiem ancukiem ņēmās pa datoru meklēdami shēmās attiecīgo pozīciju...Es jau sapratu ka tur bezizeja un pateicu lai nemocās...Pašam tāds neliels šoks, bet ja nav kazai piena tad lai nav
Cerība uz lidostas riņķu centru Par laimi tur pat netālu. Uz reiz detaļu cilvēkam godīgi teicu, kā brāļu kantorī gāja...Tas viņu nedaudz izbrīnīja, un attiecīgais kods tka ātri atrasts. Tad nu tur ir varianti ar zelta, sudraba vai vienkārši kas nu tur varš? Bet nu nekas personīgs tas bija pirms vairākiem gadiem.
Kādu pavadiņu? Kas par modeli?
Pametat idejas plašiem auto, kas nav vecāks par 10 gadiem un nav SUV.
Kritērijs-aiz līdz galam uz atpakaļ atstumta un uz leju nolaista vadītāja krēsla jāvar ērti iesēsties cilvēkam uz metru astoņdesmit.
Sedans nav mašīna
superb ir ļoti daudz vietas kājām aizmugurē.
Čļenovozi, it sevišķi ar pagarināto bāzi.
un visādu paveidu miniveni, it sevišķi ja aizmugurējais krēsls ir bīdāms - zafira etc
Nu kāds vēl Superb? Tikko augstāk tika noskaidrots, ka viņam tūlīt pārlūzīs visi vadi un saplīsīs sēdekļi!
Zafira b un c ir mēģinātas, b ir pilnīgs rūķīšu auto, c lai arī pati vieta tīri ok tad niša kājām ar atbīdītu otrās rindas krēslu tāda samocīta.
Superbs ir sarakstā.
Premium lielie limuzīni, lai cik arī viņi lieli no ārpuses neizskatītos iekšā nemaz tik plaši nav, turklāt "sedans nav mašīna"
voyager grīdā ielocītu vidējo sēdekļu rindu
Smax/galaxy - platumā ļoti daudz vietas, un kājām arī - cik nu taksī ir braukts.
peugeot traveller/toyota proace/citroen/opel vai jebkurš cits buss ar izņemtu vidējo sēdekļu rindu - vienīgi sarunu iekārtu vajag. Uz grīdas var galda spēles spēlēt un piknikot, ja slikts laiks ārā.
Voyager toč garām, pārējie busi arī jo nu vadāt ikdienā trīs kubus gaisa nav īsti racionāli.
Smax ir bijis, ar to viss labi vietas ziņām, bet pēc atsevišķiem remontiem sev nosolījos pie šīs markas vairs neatgriezties tieši konstruktīvo risinājumu ziņā
Powershift divsajūgu kārba?
Nē ar remontu izmaksām nebūs saistīts:
1.nav populārs entuziastu vidū, attiecīgi ar specifiskām elektrības lietām un kodēšanām var līdzēt tikai dīleris, kurš, vismaz manā pieredzē, sevi nav īpaši labi parādījis. Piemēram diagnosts nespēj konstatēt dpf iztrūkumu un pieņēmējs jāizglīto par eolys funkciju un esamību uz auto.
2. Motortelpā lietas saskrūvētas kaskādēs-kronšteins uz kronšteina.
3. Mūžīgi čaboš salons, 4gadīgam auto vācietis pa salonu bija iztērējis pāris metrus velkro mīksto lentu lai mazinātu čabināsanu, lieki teikt ka baigi nelīdzēja.
4. Tāda glupība kà abs sensora vads ir vienā gabalā no riteņa līdz vadības blokam, vēlākiem gadiem gan spraudnis zem paspārņa parādījās. Kautko skrūvējot diezgan bieži bija jālamā konstruktori par ekselenti tizliem risinājumiem. Ar nākošajiem auto no VAG un GM kautkā šādas situācijas nav gadījušās.
kas kuram ērti ir subjektīvi Turklāt, man ir 184 cm, manai sieviņai 172 cm, bet kāju garums abiem vienāds
Mnu ja starp atzveltni un sēdekli paliek plaukstas platuma sprauga tad tur nekas ērts nevar sanākt.
Par komfortu ir nodeva...Kādreiz ar kantaino wojāgeri atstāju tikai aizmugurējo pilno krēslu, viņš nedaudz bīdījās uz priekšu. Un tas bija biezs ar kārtīgu polsteri. Sēdēšana kā limo Ļoti patika, 3,3i gāja kā raķete. Nu nevar salīdzināt ar tiem lupatiņu izstrādājumiem kas tur tagad grīdā ielocās. Un mans moto nevadāt līdz neko lieku, iespraustu grīdā, pierūsējušu rezerves ratu utt.
12.9 s līdz simtam... kā raķete uz vilciena, kad ved uz starta laukumu
Par simtu nezinu - man vairāk kā desmit gadus atpakaļ pa tādu lielāku teritoriju kurā atradās serviss kurā strādāju, sanāca izbraukt ar tādu DižDžeri kā te aprakstīts - secinājums bija - zajebis mašīna, kamēr nepaskaties apkārt kādā sūdā sēdi [tas par salonu]
Atmiņa tāda viltīga, jo senāk, jo vairāk rozā filtrs priekšā. Ar senča zapiņu braucot arī likās, ka iet diezgan ok, lai gan īstenībā 0-100 laiks bija praktiski neeksistēja
Re ku Jāņa vojīts Kas vainas? Vai to iekš golpa varētu ietilpināt
Atceros - kad es ar savu Zaz, Moskvič un pirmā Žiguļa pieredzi piesēdos pie stūres Opel Rekord ar 2.0 motoru zem haubes, likās, ka es pilotēju kosmosa iznīcinātāju - tik ātrs tas šķita. Šodien tas auto liktos vairāk nīkulīgs nekā straujš.
Internets saka, ka 12.5sek 0-100, pie tam bez eko-šmeko iemauktiem, pie zemiem apgriezieniem dzīvelīgāks par mūsdienu neturbo
Parunāsimies par LIETOTIEM auto. Jūsu pieredze - kuri auto ir visuzticamākie, kuriem labākā cena
nu re, var arī par LIETOTIEM parunāt, jo lietotie auto ir daudz vairāk par jauniem, kā zināms, ja ar jaunu auto izbrauc ārā no veikala, tas kļūst par lietotu un cena krītas par 30%...