Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Parunāsimies par LIETOTIEM auto. Jūsu pieredze - kuri auto ir visuzticamākie, kuriem labākā cena

Conqueror Reģ.: 15.10.2002

nu re, var arī par LIETOTIEM parunāt, jo lietotie auto ir daudz vairāk par jauniem, kā zināms, ja ar jaunu auto izbrauc ārā no veikala, tas kļūst par lietotu un cena krītas par 30%...

 
1.. 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ..44
Conqueror Reģ.: 15.10.2002
32 6 Atbildēt

ta nu gan, ne tikai, ir vēl daudzas citas lietas, ko var vērot ilgi

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

smaidiigais rakstīja: Var bezgalīgi vērot divas lietas: Kā kamīnā deg malka, un kā lohi interneta par eļļām strīdas

Ko padarīsi, ka visiem kaut kādā mērā ir taisnība, vismaz attiecība pret viņu pašu izvēlēto mērauklu ...

P.S. Lai jautrāk jālej tā eļļa ugunī ... tik matus un ekstremitātes piesaragam ...

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
31 6 Atbildēt

labākais lietotais auto Kanādā

Honda Civic

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
33 4 Atbildēt

otrs populārākais lietotais auto Kanādā

VW Golf GTi

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
31 4 Atbildēt

trešā vietā

Volvo S60

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
32 3 Atbildēt

šitas gan ir labs lietotais auto

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
31 3 Atbildēt

kāpēc nerunājam par lietotiem auto? atgādināšu, ka nav jaunu auto, ir tikai lietoti (vai mazlietoti)

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 3 Atbildēt

Kkā galīgi tie lietotie auto neatbilst priekšstatam par Kanādu.

Man viena labi pazīstama ģimene pārcēlās dzīvot uz Vankūveru. Pašā sākumā, kad viņi tikai iedzīvojās un finanses nebija spožas, tad viņiem bija viens uz visu ģimeni Chrysler PT cruiser

Šobrīd visi strādā labos darbos, dēls izaudzis un strādā celtniecībā. Dēls ar tēvu abi nopirka tos lielos pikapus, nezinu konkrētu marku. Gan jau kkādu Dodge Ram vai tml. Savukārt sievai ir Tesla.

Es pat nevaru iedomāties kas tur pirktu Golfu un Civic

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Japānu lēto galu bieži pērk skolotāji, skolnieki, studenti to kad ASV biju redzēju daudz ( alternatīvi pērk mazlietotus amerikāņus ar lieliem motoriem). Eiropiešus pērk tie kas var atļauties, vai atkal pērk mazlietotus, vai pat diezgan lietotus bet labi uzturētus. Nelaime gan tā ka dēl visādu zīmuļu, jūtuberu utml. spožā uznāciena, eiropieši bieži tur ir nopisti līdz klinķim ... un mehi bieži rekomendē no tiem turēties pa gabalu ...

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
32 4 Atbildēt

interesanti, ir kāds, kas ziemassvētku dāvanu trakuma laikā ir iedomājies nopirkt sev kādu lietotu auto?

GB12 Reģ.: 29.03.2011
2 0 Atbildēt

Viena kliente pērk jaunu. Bet tāpēc, ka iepriekšējo pirms dažām dienām nošķīla...

GK1968 Reģ.: 14.11.2018
0 0 Atbildēt

Auto vietā nopirku tikai jaunu gultni. Priekšējā labā maiņa aizņēma 4 stundas, bet ja būtu reizē padziļinātu apkopi bremzēm veicis u.t.t.u.tml., tad var sanākt čakars visai dienai ar. Izdevās visu sadzīt vietās, braucu, skāde vien , ka šis gultnis nav bijis tas sliktākais - bubina ta joprojām!

Tomēr kārbas gultnis!

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Kārbas gultni no riteņa gultņa var atšķirt...

GK1968 Reģ.: 14.11.2018
0 0 Atbildēt

Tagad var, trokšņi monofoniskāki. Kā gadās, ka gultnis eļļots no kārbas, nobeidzas? Cik h diez maiņai?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Nē, atšķirt var vienmēr - riteņa gultnis sāk gaudot skaļāk ja uz to pārnes slodzi, un klusāk ja no tā slodzi noņem - kārbā tikmēr atkarībā no tā, kuri gultņi, ja difera, tad gaudo zem slodzes un atmetoties apklust, ja primārās vārpstas, tad tie ņerkst arī brīvgaitā stāvot uz vietas un apklust izspiežot sajūgu, par sekundārās vārpstas gultņiem īsti nemāku teikt.

Nobeidzas tāpēc ka nekas nav mūžīgs.

GK1968 Reģ.: 14.11.2018
0 0 Atbildēt

Tomēr kreisās (īsās) pusass tripoīds. Jānolej kārbas eļļa, tad var skrūvēt nost un skatīt, mainīt pusasi.

Volx Reģ.: 22.11.2018
2 3 Atbildēt

Es uzliku Zimmerman bremžu diskus

Reklamē kā antikarozijas, nerūsēšot.

GK1968 Reģ.: 14.11.2018
0 0 Atbildēt

vēlāk uzraksti, vai reāli pēc lietus būs rūsas plankumi!

Kalvis99 Reģ.: 13.09.2017
0 0 Atbildēt

Vai tie nav šie: www.otto-zimmermann.de/en/products/coat-z-coated-brake-discs/

kur manuprāt domāts ka nav ar solidolu, kas jāmazgā nost bet ar pārklājumu, kas neļaus sarūsēt jauniem un ap skrūvēm.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 2 Atbildēt

JAP, tieši šie

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

Jā. Kurš var pacelt roku, un atcerēties, kad viņa autosam pēdējoreizi bremžu diski ir bijuši jāmaina, jo rūsa saēdusi?

Volx Reģ.: 22.11.2018
2 2 Atbildēt

Tas vairāk jau estētikas jautājums. Tur kur kalodka ar disku beržas nekāds pārklājums nebūs. Ja maz brauksi(bremzēsi) izveidosies jebkurā gadījumā korozijas pleķi.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Porsche jaunus bremžu diskus sākusi ražot un likt - vispār nerūsē, tik tas ka bremžu uzliku materiāls ar cits.

Bet tie diski visulaik spīd kā spogulis ..

www.roadandtrack.com/new-cars/car-technology/a32896104/porsche-tungsten-carbide-brake-rotors-explained/

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 0 Atbildēt

Man.

Es gan maz braucu. pskatēs aizrāda par rūsu diskiem. Tgd uzliku nerūsošos, tur labi. Brendu gan neatceros

Merikurrats Reģ.: 07.10.2016
2 0 Atbildēt

Sveiki visiem!Nesen interesējos par Alfa Romeo 159,Ford Mondeo,kuru pirkt.Paņēmu 159 Alfu,1,9 turbodīzelīti.2 mēneši pabraukts.Īsi secinājumi.Kaut skaitās Sportwagoon,tomēr 2 vietīgs auto,man 1,98 rumpis(-).Braukšanas ziņā patīkams,stūre precīza(īss gājiens),motors nevainojami strādā pie saviem 295000km.rūsa tikai uz piekares elementiem,kuzovs ekselents.Kārba slēdzās ar precīzu,patīkamu klkšķi,nav jāmeklē,kurā šķirbā iecirst.Mani toreiz visi biedēja par drausmīgām izmaksām,nav tik briesmīgi.pilnā apkope(visi filtri,eļļas,tosolu ieskaitot,siksnas,ruļļi,kloķenes škivoks,ūdenssūknis,4 bremžu diski,kluči) tikai 460€.Labi, uz reiz 4 jaunas ziemas riepas un disku komplekts ,bet tā jau citā epopeja.Tuvākajā laikā tiks veikta pretkorozijas apstrāde.Katalizators un kvēpu filtrs vietā,nav tjūnēts,gāzes normā.Aizmirsu piebilst,kā toreiz rakstīju,auto tika iegādāts Eiropā.Vienīgais apbēdinājums,uzzināju priekšbufera un kreisā spārna cenu(uzticēju sievai),buferis 92€,spārns84€+piegāde 12€.Auto patīk,agresīvs,dinamisks,ekonomisks.

GK1968 Reģ.: 14.11.2018
0 0 Atbildēt

Sieva paspēja sabuktēt jau? Pirms pretkorozijas pasākumiem kārtīgi vajadzēs nomazgāt apakšu, zemi aiz paspārņiem u.c. Būtībā neiespējamā misija...

Merikurrats Reģ.: 07.10.2016
0 0 Atbildēt

Nu gadījās,pie garā knābja nebija pieradusi,un pēc Outlandera zemu jāsēž.Betviss jau OK.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Apsveicu! Vismaz vizuāli man šis auto ļoti patīk. Lai labi ripo. Un raksti, kā sokas.

Merikurrats Reģ.: 07.10.2016
0 0 Atbildēt

Arī braukšanas ziņā patīkams.

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Alfas ļoti glītas.

Drusku biedē mītiskās uzturēšanas izmaksas un piedāvātie virsbūves fasoni neiederas manā dzīvesstilā.

Pastāsti kā ies turpmāk

Merikurrats Reģ.: 07.10.2016
0 0 Atbildēt

Nu nav tās izmaksas tik drausmīgas,tā gada gredzenu pavēlnieka apkope izmaksātu stipri vien niknām.

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Principā ir tāda ticība arī. Bet ģenerāli publikas pārliecība ir pretēja.

Man pamatproblēma, ka nav manām vēlmēm atbilstošas virsbūves

Merikurrats Reģ.: 07.10.2016
1 0 Atbildēt

Ak jā,aizmirsu piebilst, ir ar ko salīdzināt.Toyota Avensis 2,0 turbo dīzelis,Mitsu Outlander 2,0 benzīns.PēcAlfas šitie divi kā celmi mežā.Protams,jāļauj motoram "dziedāt".

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

NU galvenais lai nav bieži jāremeontē, citāk viens kolēga kam ar Alfas sirdī, regulari tika vilkts uz zoba par to ka - kā tik nepajautā kā ar Alfu, tā izrādas šamā ir servisā ...

Rr19 Reģ.: 24.04.2017
0 0 Atbildēt

Kas tad ir Mondeo, ja tie divi ir celmi?

Merikurrats Reģ.: 07.10.2016
0 0 Atbildēt

Pat nepamēģināju.Avensis firmas mašīna ar ko uz darbu braukt,Outlanders sievai.

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
32 4 Atbildēt

šitas ir labs lietots auto

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Šis "četrlapu" auto vispār aizskar visus intersantos punktus. Vienīgais kas man neškiet simpātiski, ka ir redzēti šamie trasēs apstājušies un tikai ar evakuatoru dabonami prom, diemžēl nav nekādas infas par to kas precīzi par nelaimi bija, tik redzēts ka iedegas panelis kā jaungada eglīte.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Atliek cerēt ka šīs problēmas ir pagātne:

www.roadandtrack.com/car-culture/a10308214/alfa-romeo-giulia-issues/

Jo citādi gan Stelvio, gan Guilia Q4 ir vienkārši "odziņa".

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Un vēl labā ziņa ir tāda, ka uz šī nāk virsū ZF8HP automāti, un ja vien tos Eiropai nepiegādā Chrysler, tad tas mezgls būs ilgspēlējošs.

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 2 Atbildēt

Šādam auto vajadziga silta garāža un sulainis, kas to piedzen pie durvīm, siltu, tīru, un uzpildītu.

Purčika stāvvietā, netīra, un/vai ieputināta, ar ledusskrāpi skrāpēta - Alfa ikdienai ne visiem der

650 Reģ.: 25.01.2017
3 2 Atbildēt

Prottams.Vienkārši lielisks auto, ar +300% tālāk- un pēc- pārdošanas izredzēm.Šedeuvrs..Jā.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 3 Atbildēt

Stelvio tā var arī sanākt - to nemaz tik naski nepērk, un var izrādīties ka pat abi ar Guilia Q4 būs "klasikas" kuru vērtība sāks diezgan ātri kāpt. Un tas ne tikai man tā škiet, kaut kur arī lasīju par tādu varbūtību pie amīšiem.

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

13 gadīgadīgajai Dacijai defekts - nevar palaist. laikam kaut kas ar elektrību. Atbrauc čoms ar OBD skeneri. Pieslēgties nevar. Paver motorpārsegu, un pēc minūtes parāda ar pirkstu, kur motora vadības bloka vadi pārrīvējušies.

Pēc 30 min un 3 salodētiem vadiem viss ok. Grūtākais bija - noņemt kaut kādu baigo bruņu lai tiktu pie vadības bloka - tur specskrūves, laikam lai autozagļi nenomaina bloku un neauzbrauc tālēs zilajās. Tās bruņas stūris arī vadu pīnē bija iegrauzies.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 4 Atbildēt

Rumāņu kvalitāte...

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
33 3 Atbildēt

nū 13 gadu auto, tas jau baigi normāli, tas jau nav nekāds defekts tādā vecumā

msh Reģ.: 16.04.2007
1 3 Atbildēt

Kas tur ir normāls - ka vadi ir nenostiprināti un brīvi klankarējas un trinas pret viskautko? Tie divi kas man tur salika mīnusus acīmredzot neko labāku par dacīti nav redzējuši, un iespējams pat to dacīti nav redzējuši, jo brauc ar žiķeļiem - iesaku gan tev, gan viņiem paskatīties uz dajebkādu vācu mašīnu, nu burtiski, dajebkādu, otro golfu, B3 audī, vai kaut ko jaunāku, acis būs lielas un būs šoka stāvoklis - visi vadi piestiprināti un nekas nekur neberžas,un ja kaut kas kaut kur beržas - tad tikai tādēļ ka kāds kaut ko bijis norāvis un nav atlicis atpakaļ un/vai sapisis kādus vadu stiprinājumus.

Es reāli nespēju iztēloties kā 25-30 gadus veciem vagmobīļiem varētu kas tāds atgadīties, kamēr tev liekas ka 13 gadus vecam mašīnas izstrādājumam tas ir normāli - tas parāda cik mēs katrs sagaidām no mašīnas kvalitātes...

feciic Reģ.: 09.05.2008
1 0 Atbildēt

Ražotāja ieskatā tam auto pirms trim gadiem bija jābūt pārkausētam. Ja autiņš, pirkts par 5k latiem jauns, brauc 13 gadus jau ir gana labi.

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
1 0 Atbildēt

'WAG' mobīlim Skoda Yeti 4 gadu vecumā nācās pārlodēt abu priekšas durvju visus vadus - bija pārlocījušies. manuprāt, konkrētais vadu garums bija kādu 1 - 2 cm par īsu. Normāli?

650 Reģ.: 25.01.2017
5 2 Atbildēt

Skoda nav nekāds vagmobīlis, tas ir širpatreba suuds.Kur katrs nākamaiss modelis tiek reklamēts kā sensaciOnāli galvas tiesu pārāks,bet reāli izrādās vēl sliktāks par iepriekšējo.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Par garumu neko nezinu; esmu lasījis ka kaut kādiem modeļiem inženieri ir kaut kādas lažas par šito tēmu nolaiduši, par to vai tas ka vadi pārlokās ir normāli - atkarīgs no tā, kā mašīna lietota - ja durvīm, kurām ir pārlūzuši vadi, ir arī sadilusi apakšējā eņģe, tas varētu būt pilnīgi normāli

650 Reģ.: 25.01.2017
1 2 Atbildēt

Eu,a kas tas diez pa neadekvātu, kurš ar to tumšsrakano golfu ar LVlaika 3ciparu tipa ..834 numuru ap Liepāju-Grobīņu vizinās? Katru gadu viņu ievēroju,joprojām nav izjucis un/vai braukšanas paradumus mainījis ;p

msh Reģ.: 16.04.2007
1 1 Atbildēt

Nav ne jausmas, man ir četri cipari...

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

nekāds pārdabisks nobraukums tam yetijam nebija ap to laiku.

Tkai 10 gadu vecumā bija tā sapuvis, ka nācās aizdot prom uzpircējam pa sīkām kapeikām. Bet vispār braucamais foršs. Priekš Latvijas realitātēm.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Mans domā, ka jo jaunāks auto, jo superdators ir superīgi izanalizējis, kkā labāk ieekonomēt uz jebkura materiāla kvalitāti, sastāvu...

arba Reģ.: 16.12.2002
0 0 Atbildēt

WALA rakstīja: Stelvio tā var arī sanākt - to nemaz tik naski nepērk, un var izrādīties ka pat abi ar Guilia Q4 būs "klasikas" kuru vērtība sāks diezgan ātri kāpt. Un tas ne tikai man tā škiet, kaut kur arī lasīju par tādu varbūtību pie amīšiem.

Nevis q4, bet Quadrifoglio

Q4 ir pilnpiedzina

Quadrifoglio- versija ar 2.9 turbo

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Sorry, sorry - vainigs . Neesmu tik dziļi iekšā AR lietās ... kaut šāda tada interese ir bijusi visulaik.

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
31 1 Atbildēt

AR ir ļoti smuki

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
1 1 Atbildēt

650 rakstīja: Skoda nav nekāds vagmobīlis, tas ir širpatreba suuds.Kur katrs nākamaiss modelis tiek reklamēts kā sensaciOnāli galvas tiesu pārāks,bet reāli izrādās vēl sliktāks par iepriekšējo.

nu, volksvāgena koncerna garadarbs, viena platforma ar Audi A3 Mk2 (8P)

Audi TT Mk2 (8J)[1]

Audi Q3 (8U)

SEAT León Mk2 (1P)

SEAT Toledo Mk3 (5P)

SEAT Altea (5P)

Škoda Octavia Mk2 (1Z)

Škoda Yeti (5L)

Škoda Superb (3T, 2008–2015)

Volkswagen Touran (1T)

Volkswagen Caddy (2K)

Volkswagen Golf Mk5 (1K)

Volkswagen Golf Mk6 (5K)

Volkswagen Golf Plus (5M)

Volkswagen Jetta Mk5 (1K)

Volkswagen Scirocco (13)

Volkswagen Jetta Mk6 (1K)

Volkswagen Beetle (A5) (16)

Volkswagen Eos (1F)

Volkswagen Tiguan (5N)

650 Reģ.: 25.01.2017
1 2 Atbildēt

Vai kopējā "platforma" nosaka kādu kopēju/vienotu laiku, pēc kura būs jāpārlodē vadu saikšķi un/vai jālāpa sēdekļu lupatas?

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

ir vai nav WAG?

650 Reģ.: 25.01.2017
2 2 Atbildēt

skoda ir Suuds- vienīgais ko vēlējos te iestarpināt.Ko tu te vēlies pierādīt?? ka visiem vag audi ir durvju vadus jālodē un pēc 30k sēdekļu lupatas jālāpa tāpat kā vag skodai?

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 1 Atbildēt

Vnk pateicu emesham ka ar vagiem arī schaise notiek

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

"Tkai 10 gadu vecumā bija tā sapuvis, ka nācās aizdot prom uzpircējam pa sīkām kapeikām."

Tieši kur pūšana sākās un kas bija sapuvis visvairāk ?

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

Visas durvis, krāsoja gan pa garantiju, gan beigās tāpat.

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

Nu, man ir 2012.gada Yeti, rūsas uz virsbūves praktiski nav, atskaitot priekšējo durvju aizmugurējos apakšējos stūrīšus, kuri noberžas pret sacietējušo gumiju ( tā gumija pašā apakšā sacietē laikam sālījuma iespaidā ). Tikai man ir metāliskā krāsa , varbūt tā tur labāk.

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

manejam arī bija metāliskā krāsa, bet šķiet 2010 paši pirmie, kas iznāca no konveijera tur bija kaut kādas problēmas.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Mūsu firmai arī [laikam bija] desmitā gada jetijs - durvis, sevišķi aizmugurējās, bija diezgan briesmīgi sarūsējušas, neatceros, vai tik kaut kas ar aizmugures arkām arī nebija.

darklight Reģ.: 29.10.2013
9 0 Atbildēt

Tas ka vabole arī tai sarakstā - tas gan jocīgi.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 3 Atbildēt

Visi vidēja izmēra auto uz vienas platformas - nav nekā jocīga. Drīzāk iepriekšējais superb ir jocīgi - pērc limuzīnu, bet iesmērē stretch octavia

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Gribētos lai tā saprotami izskaidro kāpēc Toyota R4 II nav pastāvīgā pilnpiedziņa?

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

Taisnība, pilpiedziņa pie GIII pazuda

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
31 4 Atbildēt

jautājums kā jupiters

pa asfaltu jau nevajag, traucē stūrēt

pilnpiedziņu pieslēdz, kad pa mežu vai slidens

dubis Reģ.: 21.10.2019
0 0 Atbildēt

Vispār jau manam bijušajam superbam uz 90% oriģinālajām detaļām virsū bija tikai audi un vw simboli. Atšķīrās vienīgi štekeru forma elektrolietām, bet nu to ar ebay un lodāmura palīdzību varēja risināt, ja gadījās nopirkt vw vai audi domāto detaļu. Tā kā domājiet paši, ietilpst vag grupā un detaļas ar vadošo vag grupas auto bļembakiem. Nu i faktiski viss panelis 1:1. Var jau bazūnēt, ka nē nikuja audi tas ir kkas daudz krutāks, bet škoda no tām pašām detaļām vien sastāvēja, mošk kkas no aprīkojuma vienādiem gadiem bija mazāk, un motors vispār bija tāds, ko vw sāka izmantot gadus 5 agrāk. Da i problēmas 1:1 ar to pašu passātu b5+

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

A kas par to šaubās? Protams, ka detaļas būs 1:1 tās pašas. Kāpēc tad tie auto būves koncerni apvienojas? Lai palētinētu, efektivizētu ražošanas procesu. Darbojas atsevišķi dizaineru nodaļas, kas tikai salonā, ārējā izskatā ienes izmaiņas, bet detaļas tak viņi nepasūta kkur otrā pasaules galā, visiem ir vieni un tie paši tehniskie risinājumi, piegādātāji.

650 Reģ.: 25.01.2017
2 2 Atbildēt

ne, nu tur šaubu nav,pasaulē gandrīz viss sastāv no vienām un tām pašām detaļām,vag gruppa,mishelingudjār, elektroluxs, vindouz,gugl,epl,xujevei,vaz,renaut,golf2,bojing,uttt. Es būt tam superBam vnk uzlīmējis šilti, phaeton w12 kuattro turbO

dubis Reģ.: 21.10.2019
0 0 Atbildēt

650

28.12.2020 15:29

Litri: 8063, Līmenis: 1

Reģ.: 25.01.2017

skoda ir Suuds- vienīgais ko vēlējos te iestarpināt.Ko tu te vēlies pierādīt?? ka visiem vag audi ir durvju vadus jālodē un pēc 30k sēdekļu lupatas jālāpa tāpat kā vag skodai?

Manuprāt, šis eksemplārs.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Nu par sēdekļiem tā varētu būt. Škodā ieliek lētāku risinājumu, audi-dārgāku, bet abi tak komplektēti ar wag detaļām zem kapota. Attiecīgi diez vai tur tā ilgmūžība, kvalitāte atšķirsies.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Ja Škoda pati ražotu savus motorus, piekares, platformas tad viņa sanāktu dārgāka par Audi

650 Reģ.: 25.01.2017
2 2 Atbildēt

šajā gs īsti tā neesmu redzējis nevienu audi ar cauru sēdekli un/vai pārlūzušiem durvju vadiem- iespējams, kādam tam tur uz ātrāku roku lētāk samontētajam var nolūzt arī stūre un pedāļi,tas ir normāli, vienk dabiskas lietojuma pazīmes

darklight Reģ.: 29.10.2013
11 0 Atbildēt

Stūre man vienam paziņam nolūza Alfai. Tas ir vienīgais gadījums, ko zinu, kad braucot nolūzt stūre.

imzz Reģ.: 27.02.2015
3 0 Atbildēt

Škodām tomēr ir viena liela priekšrocība: tās nezog, spoguļus nost nelauž, un lukturus laukā nerauj ;)

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Par vadiņiem nav viss tik viennozīmīgi un vienkārši gan. Piem kruīzkontroles šleifei kur stūre, riņķu modelim ir 3 varianti kur ir dažāds? vadu materiālu sastāvs? un attiecīgi cenas

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Nevis "kruīzkontroles", bet "stūres", attiecībā par to, kas tur atšķiras - atkarīgs no markas un modeļa, bet pa lielam - plikākā stūres lenta atbalsta tikai tauri un spilvenu, nākamais līmenis būs multistūre, un pēdējais varētu saturēt arī apsildi.

Sūds par lentām - mk5 golfa platformas mašīnām stūres kontroles bloks, tas kurā lenta iespraužas, ir interesanta tēma - Ross-Tech wiki ir GARŠ to bloku kodu saraksts [kādi 30 toč], tiem blokiem ir trīs komplektācijas, plikā, kas satur tikai tauri, logu tīrītājus, virzienrādītājus, lukturus un laikam borta kompja slēdža atbalstu, vidējā kas tam pa virsu satur kruīza kontroles slēdža atbalstu, un augšējā, kas pa virsu vidējajai satur vēl multistūres atbalstu - vēl pie viena stūres lentām ir divi veidi, un katram veidam divas komplektācijas [ar multistūri vai bez] un katrs no tiem blokiem atbalsta tikai viena veida lentu [fiziski abi veidi ir identiski] ...

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Nedaudz nesaprati. Es biju domājis to pavadiņu kas nāk uz kreiso multipārslēdzēju. Kārtējais stāsts no pētera dzīves

Pēteris izdomā apgreidot savu auto ar kruīzkontroli, ok kas tur...Vajag pašu multislēdzi, to pavadiņu uz šleifi un pie kompja aiztiept vadiņu un iespraut kur vajag. Pēteris slēdzi dabūn šrotā. Es iebraucu vāgencentrā pie spices. Tad tik sākās un beidzās pec 30min+ bez rezultāta. Kungi ar gudrām sejām un labiem ancukiem ņēmās pa datoru meklēdami shēmās attiecīgo pozīciju...Es jau sapratu ka tur bezizeja un pateicu lai nemocās...Pašam tāds neliels šoks, bet ja nav kazai piena tad lai nav

Cerība uz lidostas riņķu centru Par laimi tur pat netālu. Uz reiz detaļu cilvēkam godīgi teicu, kā brāļu kantorī gāja...Tas viņu nedaudz izbrīnīja, un attiecīgais kods tka ātri atrasts. Tad nu tur ir varianti ar zelta, sudraba vai vienkārši kas nu tur varš? Bet nu nekas personīgs tas bija pirms vairākiem gadiem.

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Pametat idejas plašiem auto, kas nav vecāks par 10 gadiem un nav SUV.

Kritērijs-aiz līdz galam uz atpakaļ atstumta un uz leju nolaista vadītāja krēsla jāvar ērti iesēsties cilvēkam uz metru astoņdesmit.

Sedans nav mašīna

anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 0 Atbildēt

superb ir ļoti daudz vietas kājām aizmugurē.

Čļenovozi, it sevišķi ar pagarināto bāzi.

un visādu paveidu miniveni, it sevišķi ja aizmugurējais krēsls ir bīdāms - zafira etc

darklight Reģ.: 29.10.2013
10 1 Atbildēt

Nu kāds vēl Superb? Tikko augstāk tika noskaidrots, ka viņam tūlīt pārlūzīs visi vadi un saplīsīs sēdekļi!

anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 0 Atbildēt

var ņemt mazlietotu, tur jau sēdekļi pārvilkti un vadi nomainīti

feciic Reģ.: 09.05.2008
1 1 Atbildēt

Zafira b un c ir mēģinātas, b ir pilnīgs rūķīšu auto, c lai arī pati vieta tīri ok tad niša kājām ar atbīdītu otrās rindas krēslu tāda samocīta.

Superbs ir sarakstā.

Premium lielie limuzīni, lai cik arī viņi lieli no ārpuses neizskatītos iekšā nemaz tik plaši nav, turklāt "sedans nav mašīna"

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

voyager grīdā ielocītu vidējo sēdekļu rindu

Smax/galaxy - platumā ļoti daudz vietas, un kājām arī - cik nu taksī ir braukts.

peugeot traveller/toyota proace/citroen/opel vai jebkurš cits buss ar izņemtu vidējo sēdekļu rindu - vienīgi sarunu iekārtu vajag. Uz grīdas var galda spēles spēlēt un piknikot, ja slikts laiks ārā.

feciic Reģ.: 09.05.2008
1 0 Atbildēt

Voyager toč garām, pārējie busi arī jo nu vadāt ikdienā trīs kubus gaisa nav īsti racionāli.

Smax ir bijis, ar to viss labi vietas ziņām, bet pēc atsevišķiem remontiem sev nosolījos pie šīs markas vairs neatgriezties tieši konstruktīvo risinājumu ziņā

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

Powershift divsajūgu kārba?

feciic Reģ.: 09.05.2008
1 0 Atbildēt

Nē ar remontu izmaksām nebūs saistīts:

1.nav populārs entuziastu vidū, attiecīgi ar specifiskām elektrības lietām un kodēšanām var līdzēt tikai dīleris, kurš, vismaz manā pieredzē, sevi nav īpaši labi parādījis. Piemēram diagnosts nespēj konstatēt dpf iztrūkumu un pieņēmējs jāizglīto par eolys funkciju un esamību uz auto.

2. Motortelpā lietas saskrūvētas kaskādēs-kronšteins uz kronšteina.

3. Mūžīgi čaboš salons, 4gadīgam auto vācietis pa salonu bija iztērējis pāris metrus velkro mīksto lentu lai mazinātu čabināsanu, lieki teikt ka baigi nelīdzēja.

4. Tāda glupība kà abs sensora vads ir vienā gabalā no riteņa līdz vadības blokam, vēlākiem gadiem gan spraudnis zem paspārņa parādījās. Kautko skrūvējot diezgan bieži bija jālamā konstruktori par ekselenti tizliem risinājumiem. Ar nākošajiem auto no VAG un GM kautkā šādas situācijas nav gadījušās.

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

kas kuram ērti ir subjektīvi Turklāt, man ir 184 cm, manai sieviņai 172 cm, bet kāju garums abiem vienāds

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Mnu ja starp atzveltni un sēdekli paliek plaukstas platuma sprauga tad tur nekas ērts nevar sanākt.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Par komfortu ir nodeva...Kādreiz ar kantaino wojāgeri atstāju tikai aizmugurējo pilno krēslu, viņš nedaudz bīdījās uz priekšu. Un tas bija biezs ar kārtīgu polsteri. Sēdēšana kā limo Ļoti patika, 3,3i gāja kā raķete. Nu nevar salīdzināt ar tiem lupatiņu izstrādājumiem kas tur tagad grīdā ielocās. Un mans moto nevadāt līdz neko lieku, iespraustu grīdā, pierūsējušu rezerves ratu utt.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 0 Atbildēt

12.9 s līdz simtam... kā raķete uz vilciena, kad ved uz starta laukumu

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Par simtu nezinu - man vairāk kā desmit gadus atpakaļ pa tādu lielāku teritoriju kurā atradās serviss kurā strādāju, sanāca izbraukt ar tādu DižDžeri kā te aprakstīts - secinājums bija - zajebis mašīna, kamēr nepaskaties apkārt kādā sūdā sēdi [tas par salonu]

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

Atmiņa tāda viltīga, jo senāk, jo vairāk rozā filtrs priekšā. Ar senča zapiņu braucot arī likās, ka iet diezgan ok, lai gan īstenībā 0-100 laiks bija praktiski neeksistēja

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Re ku Jāņa vojīts Kas vainas? Vai to iekš golpa varētu ietilpināt

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Piedo atvaino ar kādu šrotu tur braucāt, bet tajā laikā vāgens tur blakus nestāvēja...

darklight Reģ.: 29.10.2013
10 0 Atbildēt

Atceros - kad es ar savu Zaz, Moskvič un pirmā Žiguļa pieredzi piesēdos pie stūres Opel Rekord ar 2.0 motoru zem haubes, likās, ka es pilotēju kosmosa iznīcinātāju - tik ātrs tas šķita. Šodien tas auto liktos vairāk nīkulīgs nekā straujš.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

Internets saka, ka 12.5sek 0-100, pie tam bez eko-šmeko iemauktiem, pie zemiem apgriezieniem dzīvelīgāks par mūsdienu neturbo

650 Reģ.: 25.01.2017
1 2 Atbildēt

Toreiz vēl vadošie ekologi nebija piedzimuši un lietas darbojās daudzmaz godīgi attiecībā uz pedāļa reakciju.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
1 0 Atbildēt

1.. 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ..44
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti