Parunāsimies par LIETOTIEM auto. Jūsu pieredze - kuri auto ir visuzticamākie, kuriem labākā cena

Conqueror Reģ.: 15.10.2002

nu re, var arī par LIETOTIEM parunāt, jo lietotie auto ir daudz vairāk par jauniem, kā zināms, ja ar jaunu auto izbrauc ārā no veikala, tas kļūst par lietotu un cena krītas par 30%...

 
1.. 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ..44
AigarsSK Reģ.: 15.08.2017
0 0 Atbildēt

Interesanti būtu dzirdēt par pieredzi ar Japāņu dzinējiem un auto kopumā, konkrētāk - Mitsubishi. Ir ieinteresējis 7.paaudzes Lancer ar benzīna motoriem. Latvijā pārsvarā ir pieejami ar 1.5 80kw un 1.8 103kw dzinējiem. Cik stāsta Google, 1.8 nav īpašu kaišu, savukārt 1.5 esot problēmas ar pastiprinātu eļļas patēriņu - to ir iespējams novērst, vai arī tā ir kaite no dzimšanas? Ar ķēdi šiem dzinējiem, cik lasīts, problēmām nevajadzētu būt. Principā interesē vienkāršs un uzturēšanā ekonomisks auto/dzinējs.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
4 0 Atbildēt

Es nepirktu nepopulāru vecu auto. SSā aš veselus 3 tādus lancerus pārdod, ar rezerves daļām šrotos būs problēmas.

Tad jau labāk kaut vai corollu, clio/megani vai kādu VAGu

ledzep Reģ.: 16.03.2017
2 1 Atbildēt

Nedzīvojam 90. gados. Visas detaļas var dabūt. Tas nav tik rets auto un tur nav tādu īpašu detaļu kas nederētu no citiem Mitsu.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
2 0 Atbildēt

Laiks ir nauda. Ja var atļauties nolikt auto servisā uz nedēļu, kamēr no gejropām nāk kaut kāda daļa, tad ok

ledzep Reģ.: 16.03.2017
0 0 Atbildēt

Par konkrēto Lancer- būvēts uz uzlabotas iepriekšējā Lancer platformas. Izskatās, ka rūsē mazāk, bet sliktāka salona apdare.

1.5 motors (kurš nāk arī Colt) ja nepaveicas, var ēst eļļu un tas arī noved pie detonācijas. To novērst noteikti nebūs ne jēgas ne finansiāli izdevīgi.

No dīzeļiem tur nāk mistiskais 1.8 mitsu un 2.0 TDI PD vag dīzelis. Neieteiktu nevienu no šiem.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 2 Atbildēt

Tu noteikti esi saklausījies slavas dziesmas par Mitsu 4g63 motoru, bet tos jau lika uz Lancer Evolution un tas vāģis lai arī vecs maksā kādas 5x dārgāk, kā parasts lancer.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 2 Atbildēt

Pasties cik maksā 2003.g. Evo, šis ir īstais motors

m.ss.lv/msg/lv/transport/cars/mitsubishi/evolution/gglix.html

Vispār Mitsu darbojas universāls princips--jo vecāks, jo labāks(arī citi motori)

ledzep Reģ.: 16.03.2017
0 0 Atbildēt

Kāds vēl universālais princips? Protams, ka kādreiz bija savādāk. Nebija tik striktas atgāzu normas, longlife servisa intervāli un ražotāji tik izmisuši netaupīja uz katru sīkāko detaļu.

Bet jaunākajam Lancer 6, kuram vēl nāk "labie" motori ir 14 gadi.. Tāda LV lietota mašīna jau būs pamatīgi sarūsējusi, cerams, jau nebūs norakstīta dēļ sapuvuša pusrāmja, OK, varbūt motors vēl tiešām būs dzīvs, sliktākā gadījumā ar izkaltušām vārstu gumijām, bet ko gan tas viss dod, ja tas būs vienīgais, kas no tādas mašīnas būs palicis pāri.

Ko lai saka- Mitsubishi "jo vecāks, jo labāks"..

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 2 Atbildēt

Es tev uzrakstīju par motoriem. Tas 2003.g. motors būs uzticamāks kā 2013.g. Mitsu motors. Autiņš tak pašam jāskatās kādā stāvoklī.

Man te viens paziņa pa kkādiem pāris sotakiem nopirka Mitsu space star, arī kkādu 2005.g., saka esot apmierināts. Gan jau pēc viņa lietošanas to mašīnu varēs vest uz tolmetu, bet redzi motors iet.

ledzep Reģ.: 16.03.2017
1 0 Atbildēt

Mana pieredze pēc daudziem japāņu nemotoriem- pēdējos padsmit gadus nav nekādu baigo plusu salīdzinājumā ar Eiropas ražojumiem. Parasti ēd eļļu, nav īpaši ekonomiski un tomēr defektu/nepilnību skaits ir gana liels.

Bet varu izcelt:

Suzuki M sērijas motorus

Noteikti kaut kas no Honda 1.4-1.8

Toyota 1.4 D4D (Euro 4 variants)

Ja vajag ko tiešām vienkāršu un izturīgu, jāmeklē auto ar Renault bendzīna nemotoriem.

eidis Reģ.: 07.11.2001
3 0 Atbildēt

Ir ilgstoša blakus pieredze ar Hondas 1,8 un 2,0 motoriem. Ļoti ilgā periodā neviena jautājuma vispār. Vienkārši darbojas vienmēr

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Pats galvenais, mainat biežāk eļļu. Reāli konkrēts gadījums, kad opelīts nostāvēja mierā, bet laimīgais pircejs netika tālāk pa 70km. jo no stavēšanas eļļa dzinējā bija mainījusi savas īpašības un pārvērusies lakotā šķidrumā. Un nerakstat, ka tur kas tika pieliets ieliets utt. Abs puses pazīstami un vienkārši ilga mierā stāvēšana arī ir bīstama eļlas sastāvam!??

Kalvis99 Reģ.: 13.09.2017
0 0 Atbildēt

Tiešām motoreļļa stāvot kannā noliktavas plauktā vai šķūnītī arī pārvēšas flaberā?

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Nevajadzētu jau arī iekš auto mainīties, bet iespējams kad tika lietots temperatūra un degvilas ietekmē tas sastāvs vairs nav kā kannā.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
5 0 Atbildēt

Kondensāts. Bet nu kārtīgi būtu izsildījis pirms braukt nebūtu flaberis.

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

"jo no stavēšanas eļļa dzinējā bija mainījusi savas īpašības un pārvērusies lakotā šķidrumā" --

Tad jautājums, kāpēc visu autoplačos stāvošo auto eļļa nav pārvērtusies lakotā šķidrumā ? Tajā opelī gadījumā nebija iegāzta rapšu eļļa ? ;)

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 3 Atbildēt

Nu un kāpēc kad atdzen no Vācijas kkādu lietotu auto tiek mainīti visi šķidrumi? Ne jau tur rapšu eļļu lej, bet tieši tāpēc, ka nav zināms kādos grāvjos, plačos un cik ilgi tas auto ir stāvējis.

msh Reģ.: 16.04.2007
7 0 Atbildēt

Nē, tāpēc ka reti kurš pirms pārdošanas taisa apkopi priekš nākamā īpašnieka

arba Reģ.: 16.12.2002
1 4 Atbildēt

Un kads sakars apkopei un pardosanai ?

Apkopes taisa, gad gas ir vajadzigs pec nobraukuma vai laika

Bet pardod, kad ir pircejs

Tam ir kads kopsaucejs ?

Pie tam pardot ir vieglak apkoptu auto

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Tu laikam esi naivs... Ja tu esi apņēmies pārdot mašīnu, labi, pieņemsim ka tu mainīsi eļļu un varbūt pat mainīsi zobeni - ļauj, es minēšu - vai tu liesi dārgu un krutu eļļu un liksi pieklājīga ražotāja zobeni, ruļļus un hvz kas vēl tur komplektā sanāk? Vai varbūt lētāko attiecīgās specenes eļļu un pliku lētāko zobeni, bet pircējam teiksi ka "tikko eļļa un zobene samainīta" [un pat nemelosi] - ?

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Nevajag domāt, ka mājsaimnieces tur darbojās

Viss tika pārbaudīts utt. Pusdienu noņēmās kamēr bremžu klučus no diskiem atrāva, precīzāk ar lielo žani pat dauzīja...mijiedarbība ir varens spēks

Kad vēlāk tur to dvēseli izjauca iekšā kā ar laku un ķiti viss. Par fiziski iztīrīt bij nereāli. Ielika citu bīdeli jo auto ar visām ekstrām un labā kārtībā.

kontradmiral Reģ.: 07.12.2004
3 0 Atbildēt

2020. gada pēdējā darba dienā atdevu auto uzpircējiem Town&Country 2009. gada 4.0 gāze/benzīns. Kā te forumā kāds bija izteicies, tad šis ir auto, kuru nav vērts remontēt, jo kad liekas, ka viss ir izdarīts, tad sākas otrais aplis. No pieredzes varu apstiprināt, ka tuvu patiesībai tas ir. Chyslerus lieku savā melnajā sarakstā blakus land roveriem. Jāatrod sievai kaut ko vietā. Vairs tik liels auto nav vajadzīgs. Ņemot vērā, ka bieži jāveic mazi pārbraucieni, tad dīzelis neder un šad tad ir vajadzīgs kaut ko lielāku pārvadāt, tad sedans arī nederēs. Domāju, kādu pruisu vai touranu skatīties. Varbūt parketnieku. Varbūt kādam ir kas piedāvājams? Interesē tikai automāti un budžets max 7K.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 4 Atbildēt

No personiskās pieredzes varu ieteikt pirmo Ceed 1.6 motors, bet atkal jau nav saprotams ko un kā tu taisies izmantot to autiņu.

Priekš kam pilsētā ar biežiem start/stop šitāds milzīgs vāģis? Tev ko daudzbērnu ģimene vai tu bieži mēbeles pārvadā?

kontradmiral Reģ.: 07.12.2004
0 0 Atbildēt

Garš stāsts, bet jā ģimenē ir 5 bērni un bija vajadzība pēc ietilpīga šāda auto. Kopš darbā iedeva 7 vietīgo KIA Carens, tad kopā ar jumta bagāžnieku varam izmantot šo auto ģimenes izbraucieniem un sievai tagad ir palikusi vajadzība šurp/turp bērnudārzs un pa retam uz Rīgu+kādreiz kādu preci iemest

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Otrais aplis pietiekami ilgi un daudz braucot sāksies jebkam, jautājums tikai - cik ilgi pēc pirmā

WALA Reģ.: 19.06.2002
3 0 Atbildēt

Nē caurmēra Chryslers ir bēdu leja no bēdu lejām, ar ļoti retiem izņēmumiem, tas pat ASV lokāli tā ir. Daudzmaz jēdzīgs viņu produkts nāk ārā zem Dodge, RAM un Jeep zīmoliem. Kaut gan praksē praktiski vienmēr Ford USA būs labāk izvēle, ja vien eksistē analogs verķis ( Piem. Jeep Cherokee vecajam kantainajam un Wrangler ilgu laiku analoga nebija, bet tagad būš vēl par pakāpi foršāks verķis Bronco)

kontradmiral Reģ.: 07.12.2004
3 0 Atbildēt

Parunājot ar vairākiem īpašniekiem un auto tirgotājiem secinājums ir kā WALA saka, ka tā ir bēdu ieleja ar retiem izņēmumiem. Protams komforts ir kruts un konkrētais 4.0 motors tiešām cēla labi to kasti, bet birst viss pēc kārtas un ja kaut kas sāk čakarēties ar motoru, tad grūti atrast meistarus, kas jēdz gan gāzi, gan klasisku remontu.

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Sen bija Sebring cabrio. Nebija ne vainas. Nekas īpaši nelūza. Bet tas jau laikam bija Micuks, ne Chrysler. Eclipse laikam.

insekc Reģ.: 24.03.2003
1 5 Atbildēt

Par Voyager diemžēl neko sliktu nevaru teikt. bija divi '98 un '05. '05 tas ir Dodge Grand Caravan 3.8. Leišu amerikānis. Bija ģimenē ~15 gadus. Kad pulkstenis rādīja stipri virs 200 k ruslans vēlēja mainīt saimnieku. Ar kārbu un motoru nekādu problēmu nebija vispār. Tika mainītas parastās dilstamās lietas - bremžu kluči/diski, amīši. Pāris lodbalsti un stab.atsaites arī un viens riteņa gultnis. Vienreiz miroņgalvu nogriezu ziemā kupenā. Vienreiz tika restaurēta stūres reika. Šķiet, ka pārējie gumijas izstrādājumi un gultņi tā arī palika dzimtie. Ritošā visumā izturīgāka par vidusmēru. Ja nebūtu ruslans un LV nodokļi, tad vēl brauktu. Ar LPG arī patēriņš kabatu pārāk netukšoja.

Volx Reģ.: 22.11.2018
2 1 Atbildēt

Kkas neiet ar cipariem kopā. Kā var būt 05.g. aparāts ģimenē, ja zināms kā tagad ir 21.g., tu runā pagātnes izteiksmē un zināms, ka jaunu viņu nepirki. Tas tak leišu vāģis, tātad vismaz 3,4 gadi jārēķina ārā un ja pat ģimene no viņa šķīrās 20.g., tad max sanāk 12,13 gadi ģimenē.

650 Reģ.: 25.01.2017
6 2 Atbildēt

Labi, ka tie hlami ir dabiskā ceļā izbeigušies- savādāk viņu lietotāji turpinātu bojāt gaisu un stāstīt savas passakas vēl arī nākamo desmitgadi.Netukšoja kabatu lpg,jā,par velti to lika un tālāk par velti p/isās ar apkalpošanu. Jā.Automāta problēmas- nē, nu itin nevienam pilnīgi to nebija.Automātisko transmisiju remonta kantori savos pirmsākumos te radās ne no kā, tur tikai ladas,kijas un dacijas remontēja.Jā.Nē, nu nodokļi arīdzan par 3.8 benzīnmotoru nav tikpat kā nekādi,visi vajagieri un karavāni jau no 00gada nāk un iet ar euro6 aprīkoti.Jā.Uhhh....

msh Reģ.: 16.04.2007
2 1 Atbildēt

Kāds var atsvaidzināt man, cilvēkam kas brauc ar mašīnām kurām nodoklis rēķinās pēc svara, kā ir ar nodokļiem ~10 gadus vecām mašīnām? Mutere sagribējusi savu mk3 golfu nomainīt uz ko problemātiskāku, uzstādijums bija "desmitgadīgs golfs", izskatās ka tas varētu beigties ar tādu fabiju kā fanam, bet tur ir 2007-2014 gadi un noteikti kaut kādas izmaiņas - nemotors, protams, būs benzīnnieks vai gāzes plīts.

Modano Reģ.: 25.11.2019
2 0 Atbildēt

Vienkāršākais - ieiet eCsdd, atrast SSā kāds modelis interesē, VNZ iemest eCsdd un apskatīt nodokli.

kontradmiral Reģ.: 07.12.2004
1 0 Atbildēt

Ar šo gadu mainās aprēķins, zinu tikai, ka motoriem, kam uzlikta gāze, piemēro 10% atlaidi, kas ir jaunums pret iepriekšējo sistēmu. Bet tiešām, ja gribi būt drošs, kāds būs nodoklis atrodi ssā sev interesējošo māšīnu un ievadi numurzīmi CSDD, tur toč būs pareizi.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 0 Atbildēt

Nesaprotu, kāda jēga no 10EUR atlaides, kopīgajās izmaksās to tāpat nevar manīt

kontradmiral Reģ.: 07.12.2004
0 0 Atbildēt

Domāju, ka simboliski ielika 10% atlaidi, jo ir bijušas karstas diskusijas, kāpēc gāzētajiem jāmaksā tik lieli nodokļi, ja tā ir dabai draudzīgāka degviela.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
2 0 Atbildēt

ar vienu roku 10% atlaide, ar otru pacels akcīzi

core Reģ.: 03.01.2017
0 1 Atbildēt

Pēc svara rēķina līdz 2004. gadam ieskaitot.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Svaru es pieminēju tikai tāpēc ka es kaut cik orientējos tikai tajā sistēmā, un man nav iemesla apgūt ko citu - bet nu šajā gadījumā gribētos zināt uz ko te tiek iets.

Kalvis99 Reģ.: 13.09.2017
1 0 Atbildēt

Pēc 2005. un līdz 2009. ir cm3, kw un kg summa. Jaunākiem CO2 tabulā.

www.csdd.lv/transportlidzekla-ekspluatacijas-nodoklis/likme-vieglajiem-auto-nodokla-likmes-no-01-01-2019

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Skaidrs. Tātad izdevīgāk ir līdz devītajam gadam - pieņemot ka pilnā masa tomēr ir virs pusotras tonnas [hvz kāda tādai fabijai ir kravnesība], sanāk 64 eiras [ja zem, tad 47], kamēr pēc oglekļa dioksīda - 120.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 2 Atbildēt

Tad jūs gribat teikt, ka manam 2008.g. Ceedam tagad nodokļi kritīsies?

Pēc tās tabulas sanāk 75eiro

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
36 1 Atbildēt

Kādas atsauksmes un pieredze ar volvo c30? Ir vērts ņemt?

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 1 Atbildēt

Nav slikts auto, bet stila vairak neka praktiskas jēgas, kaut gan saja segmentā laikam ar ko citu jau ir gruti klientu piesaistīt.

Es iespejams labak paskatitos uz tabrīža mateskompanijas hot hatch namely - Fokusu.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 1 Atbildēt

Mazliet gan tāds pārāk optimistiks info, bet nu tomēr:

anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 1 Atbildēt

ka tik karstu C30 piedāvājums nebūs plašāks par focus st vai rs, focus st tomēr piestāv pumpainiem tīņiem, it sevišķi kliedzošā krāsā un ar lielu antispārnu

650 Reģ.: 25.01.2017
3 4 Atbildēt

Vietas tur ir labi ja diviem sivēniem un pusotram koferim,dizains varbūt drusku īpatnējs.R-line to izskatu krietni uzlabo,bet tās plastmasas ir vārīgas un iespējams ka ar esošajām nogurušajām atsperēm būs pazems.Līdzīgi kā audi- klīrensa novērtēšanai ir jāskata katrs konkrētais auto. Un jānolemj priekš sevis, vai tas patīk.Bet citādi ir pateicīgi lēts ekspluatācijā un dieselis brauc burtiski uz gaisu.Labi arī, ka tam var relatīvi lielus riteņus uzlikt,atšķirībā no vienas otras lv poppulār izkladzinātās suudamarkas..

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Nevar ar automātu ņemt.

Bija iespēja ar 2,0 pabraukāt. Domāju, ka būs kabatas raķete, bet tā automātiskā kārba visu jaudu pārtaisa troksnī.

650 Reģ.: 25.01.2017
3 8 Atbildēt

-Tam pi daram, kas te par atsauksmēm mīnusus liek- lai nākamais "lohjautātājs" meklē wazelīnu,nākamreiz atbildēsim reālistiskāk ;p

Chalenger Reģ.: 31.12.2020
33 1 Atbildēt

man patīk tas volvo c30 polestar variants ar piecu cilindru dzinēju un turbo, šķiet pilnpiedziņa arī. labāks par ford focus ST, jo vieglāka virsbūve, mazāks svars un 4x4

Chalenger Reģ.: 31.12.2020
33 0 Atbildēt

405 zirgi, 4x4 brembo brremzes utt

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
30 4 Atbildēt

šitas varētu būt labs pirkums

Saab 9-5 universāls

kādas domas?

GB12 Reģ.: 29.03.2011
2 0 Atbildēt

Šādi pasaulē esot bijuši tikai 19... šobrīd 18, jo viens nošķīlās. Starp citu, viens no šiem 18 ir ar LV numuriem, esmu redzējis uz ielas.

Ilgu laiku mobilē bija viens pārdošanā (cena kaut kur ap 40 tūkstošiem), bet tagad vairs nav...

core Reģ.: 03.01.2017
0 0 Atbildēt

Arī viņu Jūrmalā vēl pavisam nesen redzēju.

Tas kas bija mobilē par to cenu, pie tam bija ar stūri bardačokā un nožēlojamu komplektāciju.

WALA Reģ.: 19.06.2002
2 0 Atbildēt

ja patīk SAAB un gribas retu auto - tad šis būs OK, vienīgi šis varētu būt gadījums, kad tā nākotnes vērtība tomēr varētu nebūtu neko liela ...

P.S. principā man arī patīk SAAB, kopš braukāju kādu bridi ar 900 OG, bet nu problēmas ar viņu dzinēja elektrisko daļu uz 9000 mani kaut kā atturēja no šīs izvēles.

core Reģ.: 03.01.2017
0 2 Atbildēt

Šādam konkrēti vagonam, es domāju ka nākotnes vērtība būs pat ļoti liela,

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Kas tajā mašīnā tik ļoti īpašs, neskaitot saražoto apjomu?

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 1 Atbildēt

Sedans ir neticami glīts un cēls. Vagons būtu dabā jāredz. Bildē ļoti glīti neizskatās

core Reģ.: 03.01.2017
0 0 Atbildēt

Nu tad jau jājautā kas vispār jebkurā mašīnā ir īpašs? saražotais apjoms arī ir īpašs, un tas ka saabam visā pasaulē ir pietiekoši daudz fanu. Es pamazām skatos uz šādu sedanu, bet kas ir man patīkami nokomplektēts maksā neadekvāti.

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Sābam droši vien ir daudz fanu, tik jautājums - kuram sābam - jo es baidos ka daudz vairāk fanu ir tam sābam kas ir sābs, un nevis tam, kas ir dārgs opelis.

Kad runā par "kaut ko īpašu", tad man uzreiz nāk prātā visādas svētdienas mašīnas, veci auži, behas utt, kurus pērk sajūtu dēļ - kā ar šitiem sāba izstrādājumiem, nebūs lētāk insigniju nopirkt?

core Reģ.: 03.01.2017
0 1 Atbildēt

Neuztraucies ir arī šiem pietiekoši daudz fani. Esi braucis kaut ar vienu no tiem insigniju vai 9-5 ka vari salīdzināt?

Redz pats saki ka insignija ir lētāka, bet pērk arī 9-5, un visātrāk pazūd labi nokomplektētie, nevis lētākie, tatad ir fani, vai tu domā ka tādu 9-5 nopērk kāds kas meklē jebkādu mašīnu un, piemēram, pasāta vietā nopērk 9-5?

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Neesmu - bet pie tā ka viena platforma un vieni motori, neredzu iemeslu būtiskām atšķirībām tālāk par izskatu.

Tas ka cilvēki pērk aprīkotas mašīnas nozīmē nevis to ka viņi ir attiecīgās markas/modeļa fani, bet tas ka viņi vēlas braukt ar aprīkotām mašīnām; vai tas tev ir pārsteigums - sevišķi mūsdienās - ?

core Reģ.: 03.01.2017
0 1 Atbildēt

Motori ir līdzīgi, nevis 1:1, saaba motoros ir atšķirības (varbūt ne visos, bet ir) tāpat ir atšķirības izmēros, salona plašumos. Man škiet ka tur vispār ir pavisam maz detaļu kas der no vienam no otra, platforma viena, bet divas pavisam dažādas mašīnas. Un arī izskatam ir nozīme, ja kas.

Ja cilvēki pirktu mūsdienās aprīkotas mašīnas, tad golfi nebūtu ar airējamiem logiem

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Mašīnu parasti nokomplektē tikai pirmais pircējs - kurš komplektāciju izvēlas atbilstošu savai rocībai kas mūsdienās, bankai piederošu mašīnu laikmetā, biežāk var nozīmēt to ka nauda mašīnai sanāca bet aprīkojumam ne. Lietotai mašīnai tas pats aprīkojums izmaksā jūtami lētāk [tb cenas starpība starp aprīkotu un neaprīkotu] un tāpēc iemesls pirkt pliku mašīnu ir jūtami mazāks.

core Reģ.: 03.01.2017
0 1 Atbildēt

Tā tas ir ar golfiem, 9-5 gadījumā arī lietotam cenas starpība starp nokomplektētu un nenokomplektētu ir daudzos tūkstošos.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

No shit, sherlock. Skatoties ss'ā uz to pašu fābiju, kādu mana mutere grib pirkt, cenas diapazons tur ir apmēram 1,5k - 3k diapazonā, un kā reiz iemesls ir [ne]motors un aprīkojums...

core Reģ.: 03.01.2017
0 0 Atbildēt

1,5k nav daudzi k Bet es tā īsti nesaprotu, ko tu vispār man mēģini tagad pierādīt?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

1,5k šajā gadījumā ir vēl viena lētākās mašīnas vērtība, lasīt, par trīs pakām sanāk vai nu viena aprīkota, vai divas plikas mašīnas

core Reģ.: 03.01.2017
0 0 Atbildēt

Tieši tā, tu pateici to pašu ko es jau teicu kā kaut ko jaunu

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Nē, tu to pasniedz absolūtajos ciparos, es relatīvajos. Vai par viena labi aprīkota pēdējās paaudzes 9-5 sāba cenu sanāk divi tādi paši, tikai pliki [neskaitot variantu kur labi aprīkotajam ir niecīgs nobraukums un tāpēc cena kosmoss] - ?

core Reģ.: 03.01.2017
0 0 Atbildēt

Mobilē cenas sākas no 5,5k, man interesantas komplektācijas parasti parādās ap +/-15k, "kosmoss" aiziet pāri 30k. Rēķināt cerams māki

imzz Reģ.: 27.02.2015
1 0 Atbildēt

Domas ir par atrautu bamperi, nobraucot no apmales :-/

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 2 Atbildēt

Visi labi kamēr brauc Nu nepirksi sev pat apzeltītu tačku ja viņa galīgi nepatīk. Nu piem bemeve.

Ja kas ir otrā sērija filmai pa rubli, ejdirst laba

youtu.be/LOvfkJ1es2g

Chalenger Reģ.: 31.12.2020
28 1 Atbildēt

šitas ir labs dzinējs 6 cilndrīši rindā un šķērsām, nevis gareniski - volvo s60 awd 4x4 turbo

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

eidis rakstīja: Nevar ar automātu ņemt.

Bija iespēja ar 2,0 pabraukāt. Domāju, ka būs kabatas raķete, bet tā automātiskā kārba visu jaudu pārtaisa troksnī.

Paziņa nopirka meitai. Automāts noņirdzās pēc mēneša... nepaveicās.

imzz Reģ.: 27.02.2015
1 0 Atbildēt

Nesen tak bija diskusija ar tendenci: kas negrib automātu, tas ir stulbs, manuālā kārba pieder vēsturei :-/

Dkurs Reģ.: 09.09.2019
0 1 Atbildēt

Automāts ir loģiska izvēle, ja pērk auto no salona vai ļoti mazlietotu. Bet pērkot lietotu auto automāts ir uzprasīšanās uz vismaz 2k vērtu remontu.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Ne vienmēr. Un, ja arī kas birst, ne vienmēr tie būs 2k. Bet tikpat labi to var teikt par mehāniku - uzprasīšanās uz sajūga, divmasnieka utt. remontu, kas arī normālam auto 1000-1500 izmaksās.

Chalenger Reģ.: 31.12.2020
27 2 Atbildēt

tagad vajag šitādu, ziema ārā

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Pie mums ir pārītis nu jau gan pavecu Arctic Truck Hilux un Landcruiser. Man šķiet ka pie Amserv joprojām var dabūt ja ļoti vajag.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 1 Atbildēt

Wala, man jau liekas, ka tev vajag meklēt karburatora vāģus. Kas tad tur tais LC, Hiluksos savādāks, īpašāks?

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Karburatoru es nealkstu - pats īsti labi nemāku to regulēt, un tādu kas to māk ar ir palicis maz. Man vieglak ar programmēšanu iet ;)

feciic Reģ.: 09.05.2008
1 0 Atbildēt

core rakstīja: Motori ir līdzīgi, nevis 1:1, saaba motoros ir atšķirības (varbūt ne visos, bet ir) tāpat ir atšķirības izmēros, salona plašumos. Man škiet ka tur vispār ir pavisam maz detaļu kas der no vienam no otra, platforma viena, bet divas pavisam dažādas mašīnas. Un arī izskatam ir nozīme, ja kas.

Ja cilvēki pirktu mūsdienās aprīkotas mašīnas, tad golfi nebūtu ar airējamiem logiem

Retā reizi kad jāpiekrīt MSH, pēc īsas izpētes jāsecina ka otrās paaudzes 9-5 VISI motori ir no GM saimes-benzīni no opeļiem, dīzeļi no fiatiem.

Arī pirmajai paaudzei dīzeļi bija no vektras.

Kautkā arī biju ieciklējies ka otrās paaudzes 9-5 varētu būt feins braucamais, tā ka šõbrīd tiek ekspluatēta insignija tad visa interese ir pārgājusi

core Reģ.: 03.01.2017
0 1 Atbildēt

Jā, es jau arī nenoliedzu ka motori pa lielam ir tie paši, bet ar atšķirībām, kā piemēru varu minēt 2.8 benzīnu, opelim mēdz būt problēmas ar plaisājošu ieplūdes kolektoru, saabam tādu problēmu nav, jo kolektors ir ar biezākām sienām, tāpat turbīnas mēdz atšķirties un ir daudz citu atšķirību. Kā jau rakstīju, reāli kopīgu detaļu tām mašīnām ir ļoti maz. un vizuāli viņas vispār nav līdzīgas ne eksterjērā ne interjērā, un 9-5 ir daudz plašāks salons.

feciic Reģ.: 09.05.2008
3 0 Atbildēt

Piekritīsi taču ka uz GM platformas "īsts" sābs nesanāk?

Viņam pat stūres pamatforma ir 1:1 ar insigniu hroma ielaidumi tikai atšķiras, tāpat zemstūres kloķi un gaismu slēdzis.

Tas būtu līdzīgi kā Navara un X250-var likt instrumentu paneli, apdari un skaņas izolāciju kādu grib, tas tāpat paliek japāņu darba pikaps un no merša ir tikai bļemba kapota galā.

Konkrētajā 9-5 paaudzē izpaliek unikāli risinājumi kā piemēram Saab 90-rocene uz priekšējiem riteņiem un karburators ar eļļošanu.

core Reģ.: 03.01.2017
0 0 Atbildēt

un kas tad ir "īsts" saabs? Pat 96tajam motors bija no forda. Un kurš vispār ir tāds "īsts" ražotājs, kurš visu no sākuma līdz beigām visiem modeļiem ražo pats?

Jā, protams, ir tajā 9-5 jūtams GM pieskāriens, es to nenoliedzu, bet nu kā jau teicu, tās tāpat ir ļoti dažādas mašīnas. Un man noteikti 9-5 liekas daudz skaistāks gan no āras, gan iekšas, 9-5 ir daudz vairāk vietas, īpaši aizmugurē, ērtāki sēdekļi, un pats galvenais, katrā krustā nenostāsies divi tādi paši tev blakus.

Un man ir vienalga ar ko mašīnai ir kopēja platforma, kaut ar moskviču, bet tā mašīna ir pietiekoši atšķirīga un pamanāma

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

vai toljati nebija pirmā un vienīgā pilna cikla rūpnīca, kur ražoja visas komponentes žikiem zem viena jumta?

core Reģ.: 03.01.2017
1 0 Atbildēt

Nezinu, iespējams bet žiķelis tāpat nav "īsts", jo ir pārbūvēts fiats

feciic Reģ.: 09.05.2008
1 0 Atbildēt

Par "īstumu" jā, maz būs ražotāju ar pilnu in-house galveno agregātu izstrādi un ražošanu. Manuprāt "īstie" markas auto beidzas ar brīdi kad auto izstrādē virsroku pār inženieriem un dizaineriem ņem mārketings.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Man vizuāli dikti nepatīk 9-5 NG viduskonsoles plastmasīgums - daudz plastmasas ar vidū saspiestām pogām. Tāda drausmīga lētuma piegarša. Pozicionēts taču tika kā premium auto. Bet opeļa viduskonsole, manuprāt, izskatās labāk.

core Reģ.: 03.01.2017
0 0 Atbildēt

Man ir tieši pretēji, opelī ļoti nepatīk dizainiski viduskonsole, saabā ļoti patīk, vispār liekas viens no glītākajiem tā laika paneļiem (ja nav ar to mazo, zaļo ekrāniņu), bet par plastmasu piekrītu, varēja tur ielaist pa vidam kādu citu materiālu

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Sābam jau diezgan sen panelis kakafonisks - ik pa 20 cm mainās stils

650 Reģ.: 25.01.2017
1 2 Atbildēt

Reku, jauns models,drīz arī LVijā.Jā ;p

core Reģ.: 03.01.2017
0 0 Atbildēt

9-4X, Latvijā tādi ir vairāki

650 Reģ.: 25.01.2017
1 2 Atbildēt

Es vienudien tieši vienam tādam baltam no muguras braucu.Sen jau piemirsies, ka tāds vispār kādreiz bija- tas laikam no tiem laikiem, kad Kadiljaks ar Subāru pa pjanku pārgulēja.Bet viņš izskatījās smukāks un krutāks par lielāko daļu tagadējo Varoņu

Chalenger Reģ.: 31.12.2020
27 1 Atbildēt

re kā, ar šito nevar braukt

Chalenger Reģ.: 31.12.2020
29 1 Atbildēt

bet nopirkt var par 14 900

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
30 0 Atbildēt

šitam auto stūre labajā pusē

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

msh rakstīja: Mašīnu parasti nokomplektē tikai pirmais pircējs - kurš komplektāciju izvēlas atbilstošu savai rocībai kas mūsdienās, bankai piederošu mašīnu laikmetā, biežāk var nozīmēt to ka nauda mašīnai sanāca bet aprīkojumam ne. Lietotai mašīnai tas pats aprīkojums izmaksā jūtami lētāk [tb cenas starpība starp aprīkotu un neaprīkotu] un tāpēc iemesls pirkt pliku mašīnu ir jūtami mazāks.

Vispār jau nē - līzingā pirktās, tieši otrādi, cenšas aprīkot pēc iespējas labāk, jo nav uzreiz par to jānoloca piķis un mēneša maksājumā to īpaši nejutīs. Turpretī, ja pērkot auto bez līzinga, kad par, piemēram, ādas salonu būs jānoloca 1500 euro un/vai par aizmugurējo beņķu apsildi - kādi 500, pircējs padomās, vai viņam to patiešām vajag...

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

imzz rakstīja: Nesen tak bija diskusija ar tendenci: kas negrib automātu, tas ir stulbs, manuālā kārba pieder vēsturei :-/

Es to neesmu teicis, nebaksti uz mani.

msh Reģ.: 16.04.2007
3 0 Atbildēt

Nu tā, šodien nopirkām manai muterei fābiju. Objekts agrīns otrās paaudzes eksemplārs ar 1.4 16v gāzes plīti un priekš tā modeļa pieklājīgu aprīkojumu; mutere gribēja "desmitgadīgu golfu", es novirzīju tēmu uz polo, beidzās ar fābiju, sludekli atrada pati ķemmējot ss'u pēc principa "lai nebūtu dīzelis", es to apskatījos un man īsti nebija kur iebilst. Braucot paķērām līdzi vienu manu čomu kurš nodarbojas ar krāsošanu un pie viena ir mazais perekups; elektrību un dzelžus es izvērtēt es varu, bet ar virsbūvi un krāsojumu būtu švakāk. Aizbraucām, čoms atrada šādus tādus kāšus ar virsbūvi, es sameklēju šādus tādus nelielus elektrības gļukus, izbraucām kādu līkumu, bik pavārtījos blakus mašīnai viena veikala stāvlaukumā [jo pacēlāju sestdienā čomam tajā pilsētā neizdevās noorganizēt], čoms pacentās vēl pāris sotakus no cenas nokaulēt, un varējām braukt mājās. Esmu patīkami pārsteigts par to kā tas 1.4 nemotoriņš iet; pie viena biju pārsteigts nokonstatējot ka virsū ir 14" ripuļi un ražotājs tai mašīnai izraksījis tādus gumiju izmērus kā mk2/mk3 golfiem

Tagad tuvākajos mēnešos būs jāizķer elektrības gļuki; kad iestāsies siltāks laiks, čoms dabūs krāsot tai fabijai jumtu un pakaļas arkas, un vēl palēnām jādomā par jaunu izpūtēju, nu un iespējams ka palienot apakšā atradīšu kādu rūsu ko smilšot un krāsot. Savādāk tikai braukšanas vaina

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

Ja nesapūs, un nesips prātu tā gāze, tad droši vien braukt varēs bez bēdu.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Ar puvi notiks cīņa, no gāzes es nebaidos; jau esmu novilcis programmu priekš mašīnā esošā KME NEVO vadības bloka

Protams, mašīnai ir 13 gadi un 200k nobraukums, kaut kādi sīkumi būs. Tagad, šorīt, atteicās starteris ; mutere kas no mašīnām neko nejēdz pa telefonu saka "nekas nenotiek", es jau nobijies ka tas nozīmē "griež bet nelec" [kas varētu būt ar gāzi saistīts] paņēmu krokodiļus un kaimiņu ar datoru [kaimiņu kā vadītāju un palīgu] - izrādās ka ievilcējs darbojas bet starteris negriež; uzvilkām, atbraucām pie manis trijatā ar trīs mašīnām, tagad starteris griež, bet nu tāpat būs jāizjauc un jāpārskata gan starteris gan vadi, varbūt laiks ogles mainīt. Pie viena varam aizdomāties kāds čakars būtu bijis ja mutere nemācētu braukt ar mešalku un tur būtu tomāts...

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 1 Atbildēt

Atkal mūžīgā cīņa ar vācu tehniku

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Tu gribēji teikt - mūžīgā cīņa ar lietotu tehniku. Priekš vācu tehnikas un septītā gada tā fābija ir zajebis - škoda būdama VAG budžeta brends varēja atļauties izmantot visādus vecus dzelžus un primitīvus risinājumus; elektronikas daudzums tur ir mazāks nekā kādā golfā, un pats fakts ka škoda uz 1999. gadā izlaistas platformas ražoja mašīnas 16 gadus ir diezgan izsakošs. Es domāju ka bez ekofašistu centieniem sapist autobūvi škodas būtu vēl labākas, visādus vienkāršus 1.2/1.4/1.6 netiešās iesmidzes motoriņus vēl šodien varētu nopirkt.

Ir jau te mazs darāmo darbu sarakstiņš, jā.

* kruīzs nedarbojas, kļūda par nesaprotamu slēdža pozīciju - jāpārbauda slēdzis, iespējams no nelietošanas kādi kontakti apsūbējuši.

* klimatam ekrānā daži segmenti izdzisuši un man ir aizdoma ka ECON pogai būtu jādarbojas vienmēr - jāizjauc tas bloks un jāpameklē aukstās lodes.

* parkings ir, bet es neredzu ka šis darbotos... Pašam parkingam ir divas kļūdas, par vienu devēju un to ka pīkstulis nedarbojas, bet nu nostādot muteri aizmugurē un ieliekot atpakaļgaitā, brīdinājumu maģa ekrānā par šķērsli izdevās ieraudzīt tik vienreiz, nu hvz.

* komforta bloks sūdzas par sakaru trūkumu ar signalizācijas tauri.

* vadītāja durvju gala slēdzis nedarbojas, tipiska vaina.

Man liekas ka tas arī bija viss pa elektrības tēmu - manuprāt ļoti labi; esmu redzējis tāda vecuma mašīnas ar nesalīdzināmi lielāku problēmu skaitu.

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
2 1 Atbildēt

Mazs sarakstiņš? Atļaujiet ieņirgt.

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
4 0 Atbildēt

Var jau ņirgt, bet tas auto ir braucams, šodien un tagad. Neko no tām ķibelēm nevajag, lai auto izietu apskati, vai pārvietotos ar ātrumu, kurā uz 3mēn var padirst tiesības.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Protams ka mazs - pirmkārt, tas tiešām ir mazs [man ir bijusi arī situācija, kur piemetot kompi 15 gadus vecam tūrānam, uz kompja saucienu atsaucas ~20 vadības bloki, un kaut kādas kļūdas par kaut kādiem trūkumiem ir 2/3 no tiem - un arī tas nav nekas īpašs, ir vēl sarežģītākas mašīnas] - otrkārt, es tām lietām piekasos jo es tās māku atrast un es vairāk vai mazāk zinu kā tās novērst - lielāka daļa mazpadsmit gadus vecu mašīnu lietotāju tajā sarakstiņā sarakstītajām problēmām liktu mīksto. Treškārt, remonts visdrīzāk nebūs sevišķi dārgs - atkarībā no detaļu izcelsmes un iespējamiem pārsteigumiem šo nieku novēršanā, es rēķinu 30-150 eiru diapazonu - tik plašu jo man nav pieredzes ar parkinga devējiem [ir vērts meklēt lietotus/nav; ir vērts pirkt jaunu aftermarketu/nav] un durvju slēdzenēm [zinot ka tur dilst viena detaļa, gribētos jaunu... ]

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
1 0 Atbildēt

Pie viena pārlasi ģeneratoru. Ja jau starteris nobira, tad gan jau ģenģeris nebūs diži jaunāks.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Paldies par ieteikumu, vajadzēs pie viena provēt izraut laukā šokolādi un uzmest aci oglēm un apčamdīt slīdgredzenus.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

100 kilometru stundā ātrumu Skoda Fabia 1.4 16V sasniedz 13.8 sekundēs.

Nav gluži raķete

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Maksimālo paātrinājumu dabū motoru zāģējot, es par to kā tā mašīna iet normāli braucot - te laikam fofāgens ir labojies un nokonfigurējis 16v motoru nevis priekš augšas jaudas, bet priekš tā lai kaut kas notiktu jau apakšās, rezultātā braukājot pa pilsētu pat neliekas īpaši vājāks par manu golfu un ārpus pilsētas apdzīšanas manevri arī notiek diezgan jestri, ar mk3 1.6 mono nesalīdzināt. Ja ņem un trešajā robā stiepj [es izbraucot pamēģināju tādu joku] tad jā, cēliens varētu būt labāks - bet es domāju ka manai muterei tas nebūs saistoši

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Te agrāk rakstīju par savu pieredzi ar jaunās paaudzes mazmotoriem 0,9 Stepway un 1.0 Scala. Divos vārdos, abi labi. Nedaudz ar lejasgalu Scala likās mīkstāks un komfortāblāks, prestižāks. Stepway tāds brutālāks, praktiskāks, vienkāršāks tehniskā izpildījumā.

Sakarā ar 3cil dzinēja eļļas patēriņa atsauksmēm it plašumos, es sekoju regulāri līmenim, jo godīgi griezu rpm lai nejustos apdalīts dažādās ceļa situācijās.

Dacijai bīdelis likās dzīvelīgāks un līmenis nemainijās...kā bija apmēram 3/4 no līmeņa tā arī līdz beigām...

Škodai gan nācās pieliet 1l jo iedegās dzeltenais brīdinājums un uz stieņa dziļš minimums.

Abiem auto nelieli nobraukumi.

lai jums tas auto labi ripo

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

Svars tas pats, jauda un grieze arī, bet golfa 1.6 max grieze pie 2500apgr, 1.4 pie 3500 - itkā vajadzētu būt otrādāk. Lai vai kā, lai labi ripo

core Reģ.: 03.01.2017
2 0 Atbildēt

Izskatās ka turpmāk lasīsim stāstus, ne vien par lielisko golf mk2, bet arī par lielisko fabia mk2.

Lai labi ripo!

Vilsons Reģ.: 04.12.2020
0 0 Atbildēt

Sveiki!

Interesējos par universāļiem ar 4x4, 5000-7000 eiro robežās. Pašlaik skatos uz Volvo XC70 un Subaru Outback (ap 2009.g.), kurš būtu kvalitatīvāks, ērtāks, piemērotāks ģimenei? Ikdienā braukšana gan pa lauku ceļu, gan pilsētā. Varbūt ir kāds labs alternatīvs modelis par līdzīgu cenu?

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Patestē paskaties. Ērtāks būs tas kurš tev patiks. Par pārējo mēs nezinām. Var būt var nebūt. Priekš sevis, es šos auto brendus pagaidām esmu nolicis maliņā.

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Subaru opozītmotors un variators lietotiem auto ir paliels risks, un manuprat minetaja cenu kategorija jau trapas pirmie subiji kam bija variators. Bet labā stāvoklī, tam Subaram nav ne vainas, kolēģis pirms 1,5 gadi savu no salona pirkto Outbeku pārdeva pec garantijas beigām - bija ļoti apmierinats, tiesa nākamo paņēma stipri mazako un sportiskako BMW X2.

Volvo pamata būs auto ar mazakiem riskiem neka Subaru, un piem man Volvo serviss ir labāk pazistams ...

darklight Reģ.: 29.10.2013
9 0 Atbildēt

Variators sucks, tas tiesa! Bet var tak ņemt to Subāru ar manuālo kārbu. Principā vairums to gadu Outbacku jau kā reizi tieši ar manuāli nāk.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt
1.. 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ..44
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti