Sviestc rakstīja:Labrītt!!
A kapec rallija dalībnieku sarakstos es neesmu iekļauts???
Nu jau ir gandrīz nedēļa apkart, kā nokartoju visas formalitates..........
zvani Normundam. man nav nekaadu datu par Tevi.
Sviestc rakstīja:Labrītt!!
A kapec rallija dalībnieku sarakstos es neesmu iekļauts???
Nu jau ir gandrīz nedēļa apkart, kā nokartoju visas formalitates..........
zvani Normundam. man nav nekaadu datu par Tevi.
labāk aizej pie viņa uz izstādi - tur bez viņa ir arī vēl smukas mašīnas
To Biz...
Kādi vēl dati?
Dalības nummuru Tev jau es pieteicu---68.
Auto Saab 900, 86 gada 2,0 Turbo, sedans, krāsa pelēka metālika, 4 durvis, riepas priekšā R15, 185 uz 65, aizmugurē R15, 195 uz 65, T.A. līdz 10.2005., degviela 98 benzīns, ātrumkārba mehāniskā, 5 ātrumi uz priekšu, viens atpakaļj.......
kas vēll būtu jāzien, lai mani piereģistrētu???
Ir taada lieta kaa Vaards, Uzvaards, un tas ka tu te internetaa pasaki savu daliibnieka numuru neko nenoziimee!
mixeris2 rakstīja:Ir taada lieta kaa Vaards, Uzvaards, un tas ka tu te internetaa pasaki savu daliibnieka numuru neko nenoziimee!
it ka jau telefoniski pieteicos uz to nummuru.....
naf jau īsti skaidrības, kam tad lai zvanu, un stados priekšā, Bizenajam, An, vai Tev?????
Sviestc rakstīja:
mixeris2 rakstīja:Ir taada lieta kaa Vaards, Uzvaards, un tas ka tu te internetaa pasaki savu daliibnieka numuru neko nenoziimee!
it ka jau telefoniski pieteicos uz to nummuru.....
naf jau īsti skaidrības, kam tad lai zvanu, un stados priekšā, Bizenajam, An, vai Tev?????
nu ko Tu njemies?? saabclub maajas lapaa skaidri un gaishi teikts, ka pirms maksaashanas jaapiesakaas pie manis vai Normunda caur mailu vai phone nu kas nav skaidrs??? protams, ka ja esi samaksaajis, neviens tachu Tevi neapdaliis. aciimredzot Normunds nav padevis taalaak datus par Tevi, lai gan liidz shim visi dati ir nonaakushi tur, kur vajag.
Ko bļauj?????
Es tik pavaicāju.....
Nu tagad vismaz man ir skaidrs, kam jazvana.....
Paskaties pats uz savu runaashanas toni
P.S. Elektronikas guru, jautājums par omiem Nu tipa ir raxtīts nomināls 4 omi, bet uz stiprekli rakstīts, ka ja tumbai ir 4 omi, tad slēdzi nedrīks pārslēgt uz 8 omi. Ko lai dara? Un kas var būt pa šaizi? Tas man te čomam jāzina.
P.P.S. A šis mani interesē - ja rakstīts par omaiem diapazons (~ 6-10 omi), tad stipreklis pats nosaka to pretestību kāda ir skandai?
sliktak skanes t.i. mazakas stravas utt jo 4 omigas "kustas"ar lielaku stravu bet var ari nosvilimat pastuzi
par papildjautajumu - vienkarshi jaizvelas tumbas ar tadu nominalo prtetestbu.
Tobiš manā gadījumā skatīties uz 4 omu skandu nevajzdzētu?
A čomam - skatīties vai nu visus uz 8 omi vai 4 omi.
Varbūt uzvedinošāks jautājiens, ko īsti nozīmē - nominālā ieejas pretestība 4 Ω, t.i.:
1) var būt vairāk?
2) vai nedrīks būt mazāk?
Ar tiem Ω esmu galīgā apjukumā
Pie 4 omu pastuzha izejas tu vari sleegt tumbu kuras pretestiiba ir no 4 omeim uz augshu! Ja buus shaja gadiijumaa zem 4 omiem, tad var sanaakt suudi! Nenoslogosi pastuuzi pietiekami un tas paarstraadaasies
Lūdzu atsaukties kādu, kurš ir uzstādījis SAABam gāzes iekārtu! Īpaši interesē metāns?
SAMS rakstīja:Lūdzu atsaukties kādu, kurš ir uzstādījis SAABam gāzes iekārtu! Īpaši interesē metāns?
Atbrauksi uz Liepaju redzesi 900aero ar gaazi,nebija ne vainas,iipashnieks brauca un beedu nepazina,es savejam domaju likt,driz saakshu intereseeties un tad jau arii padaliishos,cik zinu karbulim vareetu buut nedaargi.
llxx, tas ir spēcīgs arguments, lai brauktu uz Liepāju. Ļoti gribu aprunāties ar īpašnieku. Manā izpratnē turbinatori ir paši nepateicīgākie priekš gāzes. Ne jau turbīnas dēļ, bet tāpēc ka zems oktānskaitlis nepieciešamajam benzīnam un inžektors arī nav tā labākā parikte. 99 ir ideāls priekš gāzes. Benzīns ne zemāk kā 97 un karburators. Super! Padomā par metānu. Es savējam 99 jau sen būtu uzlicis, ja lietotu ikdienā.
P.S. Latvijā ir 240 SAABu ar gāzes iekārtu.
Vai var uzticēt regulēt karbulim CO tādam meistaram ,kurš pēc auto markas un karburatora markas nosaukšanas pajautā;"A vai tam karburatoram regulējamās skrūves ira???"
Vispār mani tas CO ir izbesījis
llxx, CO saregulet tas ir ka 2 pirkstus apslapinat, protams ja ir attiecigas merierices.
Es nupat to veicu.
Lai process butu pilnigs ieteiktu veikt sadus solus.
1. Parbaudit gaisa filtru un ja nepieciesams nomainit, var apskatit ari degvielas filtru (ja tads ir).
2. Parbaudit izpludi un likvidet caurumus, ja tadi tur ir.
3. Parliecinies ka karburatora membrana ir laba stavokli un demferi ir ielieta ella.
4. Parbaudi aizdedzes svecu atstarpes, ja nepieceisams saregule lai ir pareizi, vai nomaini sveces.
5. Ja sadalitajs ir ar kontaktiem, tad ieregule starp kontaktiem vajadzigo atstarpi.
6. Iestada aizdedzi lai atbilst gramata minetajiem lielumiem.
7. Noregule brivgaitas apdgriezienus.
8. Ar karburatora apaksejo regulejoso skruvi noregule CO. Skruvejot skruvi ieksa CO samazinas, bet skruvejot ara - palielinas.
Es savejam CO atstaju pie max pielaujamas robezas, lai motritis butu niknaks.
Auto iet lopeniski labi, ka vecos labos laikos.
Nem vera, ja karburatora adata bus padilusi, tad neko pratigu saregulet neizdosies.
ZingZeng rakstīja:llxx, CO saregulet tas ir ka 2 pirkstus apslapinat, protams ja ir attiecigas merierices.
Es nupat to veicu.
Lai process butu pilnigs ieteiktu veikt sadus solus.
1. Parbaudit gaisa filtru un ja nepieciesams nomainit, var apskatit ari degvielas filtru (ja tads ir).
2. Parbaudit izpludi un likvidet caurumus, ja tadi tur ir.
3. Parliecinies ka karburatora membrana ir laba stavokli un demferi ir ielieta ella.
4. Parbaudi aizdedzes svecu atstarpes, ja nepieceisams saregule lai ir pareizi, vai nomaini sveces.
5. Ja sadalitajs ir ar kontaktiem, tad ieregule starp kontaktiem vajadzigo atstarpi.
6. Iestada aizdedzi lai atbilst gramata minetajiem lielumiem.
7. Noregule brivgaitas apdgriezienus.
8. Ar karburatora apaksejo regulejoso skruvi noregule CO. Skruvejot skruvi ieksa CO samazinas, bet skruvejot ara - palielinas.
Es savejam CO atstaju pie max pielaujamas robezas, lai motritis butu niknaks.
Auto iet lopeniski labi, ka vecos labos laikos.
Nem vera, ja karburatora adata bus padilusi, tad neko pratigu saregulet neizdosies.
Taa jau ir kaa tu saki,bet nav man taas meerieriices,un principaa visi Tevis aprakstiitie darbi jau kaadu laiku atpakalj ir izdarīti,karbulii ir daudz jaunu detaļu salikts,arii adata tai skaita,bet nu shodien braucu uz astras ielu un tad tur jau manīs.
Atceros kaa Haris Kalngalē regulēja un bija tur ņemtne, tapēc labāk nemaz nedodu kādam ,kurš to nav darījis eksperimentēt.
Manam 900jam jau no laika gala šis CO ir kā galvassāpes,katru gadu viņam tur viss atregulējas ,ko nevar teikt par 99(pfu,pfu,pfuu)
Tas ir fakts ka viss atregulejas. Manejam ari.
Man karbulim visa dziviba mainijas no ta vien ka nomainiju membranu. Veca bija tada lurciga, bet jauna loti stingra, lidz ar to viss regulejums uzreiz kakim zem astes.
Tas pats ar sadalitaja kontaktiem, atstarpei samazinoties, mainas aizdedze un netiek pilniba sadedzinata degviela, lidz ar to CO makani palielinas, ka ari degvielas paterins.
cik $$$ varētu maksāt saab V6 2.5 motora galva un virzuļi ar klaniem? Un cik cm ir virzuļa diametrs? It kā ir ineterese tādu ieraut nāsīs Galvai nav jābūt darba kārtībā (var būt bojāta vai kā savadāki "cietusi".
P.S. A griffin kāds motors, bez tā ka 3 l.
jautaajums!
vai kaads vareetu ieteik jeedziigu alumiinija trubu nonjeemeeju un metinaataaju, vienvaard sakot: meistaru?
Paldies![addsig]