Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

jautaajums!

900 Reģ.: 08.03.2003

vai kaads vareetu ieteik jeedziigu alumiinija trubu nonjeemeeju un metinaataaju, vienvaard sakot: meistaru?

Paldies![addsig]

 
Vekio Reģ.: 20.06.2002
0 0 Atbildēt

Bet Saab tieshām tā ir, ka visu laiku kaut kas plīst un detaļas nenormāli dārgas? Vai tas tikai mīts un šobrīd tirgūs pilns ar detaļām par līdzīgām cenām?

Piemēram mans Audi Coupe Typ89 1989.g 2.3 10V 3 gadu laikā ir izmaksājis:

* visa veida bukses un stūres pirksti = ~130Ls

* sveces, svečvadi, ģeneratora oglītes, gaisa un bendzīna filtri = ~50Ls

* bendzīna sūkņa restaurācija = ~45Ls

* Kondicioniera radiators = 185Ls

* Jaunā k.radiatora remonts, trubas, dačiki, freons = 110Ls

* salona siltuma regulatora motoriņš = 45Ls

* nozagtie miglinieki, pagriezieni = 55Ls

* bremžu kluči = ~45Ls

* supports = ~15Ls

* rokas bremze = ~10Ls

* eļļa, riepas, logu tīrītāji = ~180Ls

* bendzīns = ~50Ls/mēn. (gadā nobraucu ~15'000km)

Vekio Reģ.: 20.06.2002
0 0 Atbildēt

Bet Saab tieshām tā ir, ka visu laiku kaut kas plīst un detaļas nenormāli dārgas? Vai tas tikai mīts un šobrīd tirgūs pilns ar detaļām par līdzīgām cenām?

Piemēram mans Audi Coupe Typ89 1989.g 2.3 10V 3 gadu laikā ir izmaksājis:

* visa veida bukses un stūres pirksti = ~130Ls

* sveces, svečvadi, ģeneratora oglītes, gaisa un bendzīna filtri = ~50Ls

* bendzīna sūkņa restaurācija = ~45Ls

* Kondicioniera radiators = 185Ls

* Jaunā k.radiatora remonts, trubas, dačiki, freons = 110Ls

* salona siltuma regulatora motoriņš = 45Ls

* nozagtie miglinieki, pagriezieni = 55Ls

* bremžu kluči = ~45Ls

* supports = ~15Ls

* rokas bremze = ~10Ls

* eļļa, riepas, logu tīrītāji = ~180Ls

* bendzīns = ~50Ls/mēn. (gadā nobraucu ~15'000km)

Vekio Reģ.: 20.06.2002
0 0 Atbildēt

ups, divu tukšu rindu vietā 2reiz postējās...

Tātad.... ja neskaita dārgo kondicionieri, audi eksplotācijā ir ļoti lēts

mixeris2 Reģ.: 30.12.2003
0 0 Atbildēt

Par leetumu ir jau esn te runaats. Tu vari braukt neremonteet un kusteeties uz priekshu. Vari remonteet taa lai tu justos pilniiba komfortabli.

Piemeeram par saab 9-3 1999. gada diizeli varu teikt tikai to, ka pa gadu vieniigaas lietas kas ir nobrukushas ir bijis pakusushais gjenjgjera relejs kaut kur ap 37 Ls un Salona filtrs + Salona Ventilaatoram kauch kas.

Ellja Synt S ap 26Ls 6l. Mainiita vienreiz un tagad buus tuuliit atkal jaamaina. Riepas ziemenes kauch kur 168 Ls

Bremzhukluchi aizmugurejie fuckin daargi 30 Ls , bet nu pasha dumiibas peec, jo negribeeju mekleet kaut vai delphi vai ferodo utt.

Benziins - nelietoju.

Diizelis 6.2 l uz 100.

Nu tad reekjini.

Aa nu veel tagad ielikshu priekshaa normaalaakas tumbas 49Ls.

turbopiile Reģ.: 09.02.2004
0 0 Atbildēt

Vekio rakstīja:Bet Saab tieshām tā ir, ka visu laiku kaut kas plīst un detaļas nenormāli dārgas? Vai tas tikai mīts un šobrīd tirgūs pilns ar detaļām par līdzīgām cenām?

tas būtu pētījuma vērts darbs, lai noskaidrotu, cik maksā viss ko Tu nosauci saabam.. visticamāk, ka vairak kā audi.. tāpēc pērkot autiņu "7x nomēri pirms griez".. izvēlies savu "saabservisu" un aizved uz diagnostiku, kur arī radīsies īstais priekšstats par cenām gan darbam, gan detaļam.. piem., E&S.. katrā ziņā atslēgas vārds šinī stāstā ir patikšana nevis ekonomijā..

jupcis Reģ.: 10.04.2004
0 0 Atbildēt

Ar SAABu ir tā - jo tu to vairāk mīli, jo tas vairāk tev izmaksā

Grecco Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Saab ir luksus klases mashiina un taas izmaksas atbilst shai klasei .... buus jau lielaakas par audiku noteikti bet atbildiis klasei

Tachu tas nav galvenais .... galvenais kaadaa staavoklii nopirksi.

Plachos staav taas kuraas ir jaainvestee pietiekami daudz ... ja nomainiits viss kas dabiski mirst .. izpuuteejs ... kjeede uutt ... nu ta paliek veel tikai varbuutiiba ka kautkas pliist kaa jebkurai mashiinai neprognozeejami .... bet shamaas detaljas jau var dabuut shrotos ... jo taas nenolietojas ..

Galvenais lai neiegraabtos ir nopirkt kaartiibaa savestu mashiinu, ko vislabaak dariit peerkot no tiem kas grib sev jaunaaku modeli ...

uculs Reģ.: 14.10.2002
0 0 Atbildēt

Aptuvenās cenas taviem darbiem manai mašīnai '94(salīdzināšanai tavas iekavās) periods 3 gadi, nobraukums gadā 20t-30t km. dažas cenas tikai informācijai, jo nav bijis jātaisa

* visa veida bukses un stūres pirksti =~150 (~130Ls)

* sveces, svečvadi, ģeneratora oglītes, gaisa un bendzīna filtri = sveces ap 8Ls, ik pa 20000 km, svečvadu nav, bet DI kasete ap 150Ls (nav mainīta), reizi pa 150000 km, bet var nokaut uzreiz ar nepareizām svecēm (~50Ls)

* bendzīna sūkņa restaurācija = jauns ap 90-120 (nav mainīts) (~45Ls)

* Kondicioniera radiators = nezinu, bet varētu būt tik pat (185Ls)

* Jaunā k.radiatora remonts, trubas, dačiki, freons = uzpilde 20Ls, devējs ~30Ls, ārējais t devejs ap ~30Ls (110Ls)

* salona siltuma regulatora motoriņš = nezinu 45Ls

* nozagtie miglinieki, pagriezieni = miglinieks jauns ~ 60Ls gab.(lietotu ļoti grūti atrast) pagriezieni ap 25 lietoti gab. (55Ls)

* bremžu kluči = ap 30 oriģinālie (~45Ls)

* supports = ~15-20 remkomplekts, 15Ls lietots, mainīju iepriksējas, bet pats arī salauzu, lielāka broblēma varētu būt bremžu diski, cenu nezinu, neesmu mainījis (~15Ls)

* rokas bremze = nav bijis jātraisa ~10Ls

* eļļa, riepas, logu tīrītāji = riepas 400Ls, ziemas un vasaras, standarta izmēra lētāk, ja AERO, tad dārgāk. eļļa ~20Ls +5Ls filtrs, ik pa 10000 km (~180Ls)

* bendzīns = tas kā brauc, man vidēji 9.6/100 (pēc kompjutera, vai ~65litri uz 700km, pēc fakta) bez turbo aparātam (~50Ls/mēn.) No urbo var dabūt lielāku videjo, lai kā daži negribētu man ieborēt, ka AERO ir ekonomiskāks Ja kāds nepiekrīt paprasiet Yukki

plus vēl mainīju sajūgas disku, darba cilindru un aizmugurējo saļņiku un visādus citus sīkumus pie vienas reizes pa aptuveni 300Ls. Spoilers, lietots 30Ls. Mazgājamais bačoks, lietots 15Ls. Liktura tīrītāja motoriņš 25Ls, restaurēts, dažādi releji, lampiņas u.c sīkumi ap 30Ls. Varbūt kaut ko piemirsu.

Galvenais nopirkt tādu, kas nav nojāts, tad būs dārgi un visādi citādi slikti, ja mašīna ir normāli uzturēta, tad remontu izmaksas nav tik trakas.

uculs Reģ.: 14.10.2002
0 0 Atbildēt

Jā vēl dažādi izpūtēja remonti un posmu maiņas maiņas ap 140Ls

Hirsch Reģ.: 20.06.2002
0 0 Atbildēt

Vismaz pirms ~ 2 gadiem benzīna sūknis maksāja ~ 60 ls, salona ventilators arī ap 60 ls. Jaunajam neesmu mainījis nezinu cik tagad?

Hirsch Reģ.: 20.06.2002
0 0 Atbildēt

Man cita veida jautājien - kādu iesakat satelītu ņemt? Bija doma par digitālo TV, bet meistars tikai apbēdināja

Objekts - privātmāja.

uculs Reģ.: 14.10.2002
0 0 Atbildēt

Hirsch rakstīja:Vismaz pirms ~ 2 gadiem benzīna sūknis maksāja ~ 60 ls, salona ventilators arī ap 60 ls. Jaunajam neesmu mainījis nezinu cik tagad?

Nu lietots pirms gadiem pieciem maksāja 25Ls

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

Jautaajums tiem,kuri zina.

Vai saab 9k 2.0T motoram IR IESPEEJAMS nomainiit vienu ovaalu cilindra caulu pret apalju?

Un kaa var panaakt,ka TIKAI VIENA caula (cilindrs) ir ovaala.bet paareejaas ipaliek apaljas?

IMHO taas ir piiliites bet varbuut ka es pats esmu alnis un neko no dziives nesaprotu....

primo Reģ.: 22.07.2002
0 0 Atbildēt

vairāk izdilst pirmais cilindrs motoriem, kas novietoti gareniski. ziemā tas papildus dzesējas ar auksto gaisu. līdz ar to, sliktāk eļļojas un vairāk nonēsājas.

a, nomainīt var, tik cik vajag. labāk jau komplektu.

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

Taaatad,Tu gribi teikt,ka saabam var mainiit caulas? Nu ja taa ,tad OK.

primo Reģ.: 22.07.2002
0 0 Atbildēt

nē, es nezinu vai 9000, vispār, ir čaulas. es izstāstīju principu.

bet, ja ir, tad ir tā, kā iepriekš rakstīju.

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

Nu imho jau sen caulas naak blokaa iekarseetas,un aaraa vinjas tik leeti nenaak.

Vieniigais man zinaamais benziinnieks ar mainaamaam caulaam ir moskvič motors.

Flints Reģ.: 06.06.2003
0 0 Atbildēt

Vai kādreiz nav bijis tosols cilindros un saliekts klanis?

primo Reģ.: 22.07.2002
0 0 Atbildēt

nu, jā! bet, 412 mosim mators ir kopēts no bmw.

turbopiile Reģ.: 09.02.2004
0 0 Atbildēt

varbūt kāds 18. brauks skatīties antīkos auto? un kuram tas sarkanais saabs??

mixeris2 Reģ.: 30.12.2003
0 0 Atbildēt

Nu jau tas sarkanais ir Olafa iipashumaa, bet taa bilde ir neaudz vecaaka

Sapals Reģ.: 23.07.2001
0 0 Atbildēt

saaba kompim ir izbeigushaas displejaa paaris videejaas liinijas, bet ne par to ir staasts, jautaajums ir taads ko jams no manis grib, skaidri salasiit var coxxxnt level low, pieljauju peec neskaidri salasaamiem burtiem, ka vareetu buut raxtiits kaut kas tjipa cociant vai codiant, ir doma ka pie vainas ir freona iztruukums kondiizii, bet vai taa ir?

TheGirL Reģ.: 12.10.2002
0 0 Atbildēt

coolant

TheGirL Reģ.: 12.10.2002
0 0 Atbildēt

varbūt var apieties bez gramatikas? ja auxtu gaisu nepūš, tad jāpārbauda kondicionieris?

ZingZeng Reģ.: 13.08.2002
0 0 Atbildēt

Sapals rakstījaaaba kompim ir izbeigushaas displejaa paaris videejaas liinijas, bet ne par to ir staasts, jautaajums ir taads ko jams no manis grib, skaidri salasiit var coxxxnt level low, pieljauju peec neskaidri salasaamiem burtiem, ka vareetu buut raxtiits kaut kas tjipa cociant vai codiant, ir doma ka pie vainas ir freona iztruukums kondiizii, bet vai taa ir?

Sadabu neta lietotaja manuali, tur ir visi info pazinojumi mineti. Ja nevar dabut neta, tad pie E&S.

Sakumam paskaties vai tik tiesam tev coolant level nav gadijuma low

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti