Bet Saab tieshām tā ir, ka visu laiku kaut kas plīst un detaļas nenormāli dārgas? Vai tas tikai mīts un šobrīd tirgūs pilns ar detaļām par līdzīgām cenām?
Piemēram mans Audi Coupe Typ89 1989.g 2.3 10V 3 gadu laikā ir izmaksājis:
* visa veida bukses un stūres pirksti = ~130Ls
* sveces, svečvadi, ģeneratora oglītes, gaisa un bendzīna filtri = ~50Ls
* bendzīna sūkņa restaurācija = ~45Ls
* Kondicioniera radiators = 185Ls
* Jaunā k.radiatora remonts, trubas, dačiki, freons = 110Ls
* salona siltuma regulatora motoriņš = 45Ls
* nozagtie miglinieki, pagriezieni = 55Ls
* bremžu kluči = ~45Ls
* supports = ~15Ls
* rokas bremze = ~10Ls
* eļļa, riepas, logu tīrītāji = ~180Ls
* bendzīns = ~50Ls/mēn. (gadā nobraucu ~15'000km)
jautaajums!
vai kaads vareetu ieteik jeedziigu alumiinija trubu nonjeemeeju un metinaataaju, vienvaard sakot: meistaru?
Paldies![addsig]