Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4
seller 23.01.2021 23:02

Volx rakstīja:

seller rakstīja: OK, ja topiks pacelts. Passat B6 CR TDI 2008/12, iegādāts jauns, tagad nobr 345,4 tk km. 08.01.2020. nomainīta oriģinālā AKB (želejas), oriģinālās kvēlsveces 4 gb, visam kalpošanas laiks 11.g.1 mēn.

Cik tās kvēlsveces jaunas maksā?

Neatceros, jau gads riņķī, tur daudz ko vienlaikus mainīja, gribēju tad pateikt, ka oriģ kvēlsveces un AKB nogāja 11.g 1 mēnesi līdz nācās nomainīt.

tagad auto nobraucis 361,8 tk km, vasarā nācās nomainīt abas durvis (ņēmu lietotas, pārkrāsoja) kreisā pusē, jo rūsēja. Rūsa ir vienīgais ar ko neesmu apmierināts, te tālāk arī, kas līdzīgs rakstīts.

seller 15.12.2020 20:36

tomēr, tīri garām ejot - B6 no 12.12.2008. 12g, 359,7 tk km, neesu nevienu reizi ar to braucamo uz ceļa palicis, praktiski nezinu kā evakuatoru var izsaukt nav bijis vajadzīgs

seller 14.12.2020 22:21

ne gluži pārlej - dūmu aizsega radīšanai pa speciālu sprauslu izplūdes kolektorā iesmidzina dīzeļdegvielu, kura tur neaizdegas, sakarā ar to, ka izplūdes gāzēs nav skābekļa, bet sajaucoties ar tām rada biezus baltus dūmus, kas ar gāzu spiedienu tiek izmesti no pa izpūtējiem (BMP1).

seller 03.12.2020 11:01

Jāpiekrīt par specifikāciju, ka stingri jāievēro, un tas liekas arī kopumā ietaupa naudu. Piemēram VAG B6 12 gados ir veiktas tikai 12 eļlas maiņas, protams tikai ražotāja norādīto longlife, vidēji ik pēc 29-30 tk, tikai pēc borta datora norādījuma. Dzinējs ir pilnīgā kārtībā, tam nekas nav ticis labots, patreiz 359 tk. Bail domāt par cipariem, ja longlife vietā būtu lietota cita eļla, un kā te ieteikts, ik pēc 5-6 tk , kam vēl komplektā nāk klāt iespējamais dzinēja nokaušanas risks.

seller 15.09.2020 7:03

Apmēram ir tā - ss.lv vairs neuztur LV uzņēmums, pats uzņ visdrīzāk vairs neatrodas LV jurisdikcijā, visdrīzāk serveri arī vairs nav LV, VIDs tam pa tiešo vairs nevar piekļūt, tikai kāda starptautiska līguma ietvaros, prasot palīdzību citas valsts administrācijai, garš ceļš, jābūt pamatojumam, ka konkrētais ss.lv lietotājs izvairās no nod nomaksas utt. Protams ir labi redzams, ka SS.lv/com mērķauditorija viennozīmīgi ir LV klienti, valodas ir LV/RU, un portāla objekti atrodas LV (ar nenozīmīgiem izņēmumiem) - tomēr patreizējā situācijā ar to liekas ir par maz, lai caur otru valsti iegūtu to pašu info par lietotājiem, ko prasīja, kad uzņ bija LV juridikcijā (bet ši lieta pareiz arī mainās). Kopumā ss.lv/com ir vietējais piemērs jaunajai situācijai, kad uzņēmuma tehnoloģiskās iespējas ļauj kādā valstī sniegt maksas pakalpojumus vienlaikus neveidojot tur tādu klātbūtni, kas uzliek par pienākumu maksāt nodokļus. Skaļākais piemērs ārpus LV - FR - strīdi (tiesvedības) ar US digitālaijiem milžiem

seller 13.09.2020 11:13

Hei! gribēju publicēt slud., bet nesanāk

Nevar pievienot bez kaut kādas reģistrēšanās, tas ir garām, ja gribat izvērsties/piesaistīt jaunus, tad ekspansijas periodā jābūt max primitīvi, kā piemēram skat. sludinājumus vb.lv!

Piedāvāja atjaunot paroli, mēģināju, laikam kādreiz biju tur jau reģistrēts, bet neko (nekādu saiti) uz epastu portāls nesūta ! Šis viss atsit diemžēl. Ja tas ir tehniski, tad pārbaudiet!

seller 27.08.2020 8:48

Ja runājam par dinamiku, tad 150 ZS dīzeļdzinējs ar 340 Nm griezes momentu

-------------------------------------------------------------

interesanti, ka ar DSG tam dzinējam ir pacelts uz 360 Nm, kamēr 340 Nm atstāts manuālim!

seller 17.08.2020 20:28

Es skatītos uz V60 cross country XC60 vietā!

seller 29.07.2020 13:06

B6 CR TDI 2008/12, 349 k/km, bija jauns, un 12 gadus tikpat garlaicīgs, būtiski remonti nav bijuši, pag nedēļā bija 12 TA, servisa grāmatiņa pilna, laikam jauns braucamais jāmeklē, bet līdzvērtīgu nav!

seller 07.07.2020 6:57

Nu tāds, ka Fanam, jau nebija, laikam drusku vecāks! Kāds dzinējs? Man tieši interesē kāds praksē ir šis 1.6 dīzelis? man ir iespaids, ka Hyundai/Kia dzinēji vispār ir kaut kādi atvasinājumi no iepriekšējo gadu japāņu dzinējiem? Visu laiku braucot ar VAGiem, pastāv zināmi aizspriedumi!

seller 06.07.2020 6:58

Tad lai labi ripo! Interesē reāla pieredze, tādu eksponātu izskatījām, kā variantu braucamā nomaiņai, tikai Tucson versijā!

seller 18.05.2020 17:30

Saprotu, ka runa ir par Volvo, man līdzīgi bija VW B6 pie nobraukuma nedaudz pirms 300 tk, apdzenot uzreiz dzinēja jauda tika ievērojami samazināta, par aptuveni 30%, pēc tam izslēdzot dzinēju, atkal startējot, darbojās normāli, līdz kādu otro, trešo reizi straujāk ieskrienoties, jauda atkal samazinājās. Pēc dzinēja izslēgšanas nekāds brīdinājums nedega, atsākot kustību, viss darbojās, kā parasti, jaudas samazinājums atkal parādījās pēc vairākkārtējiem straujiem paātrinājumiem. Nobraukāju tā diezgan ilgi, kādu mēnesi, kad aizdzinu labot, remontētāji noteica diagnozi - dzinējs "nebūsto", un nomainīja turbīnas aktuatoru, pēc tam līdz pat šim braucu pilnīgi bez problēmām. Šo režīmu, kā sapratu ieslēdz dators, lai aktuatora bojājuma gadījumā nebojātu tālāk dzinēju.?

seller 15.05.2020 13:26

Vispār labs jaut! Drusku nācās padomāt. Tomēr otrais, pat pie abām norādītajām algām!

seller 08.05.2020 13:59

bet viena lieta mani dara piesardzīgu. Vienā pusē ir 6 bērnu ģimene, māte, meita, otrā - nīstie apdrošinātāji, policija, tiesa. Ja šādu lietu palaiž netā, tur jau viss vienos vārtos, neatkarīgi no faktiskajiem

---------------------------------------------------------

Jā esi uztvēris! Nosacīti tā ir sabiedrības neaizsargātā daļa. LV tas nav sakārtots. Cik zinu ja tas būtu UK, tad viņu lietu nodotu valdības apmaksātam juristam, kurš viņus profesionāli pārstāvētu visās instancēs. LV valdība vēl nesaprot ka pastāv liela sabiedrības daļa, kas nespēj pareizi reaģēt šādās un līdzīgās situācijās.

seller 20.04.2020 23:47

atrabotka rakstīja: Šīs cenas ir šādas gandrīz pastāvīgi tevis minētajos tankos un tikai Rīgā. Pārējiem Latvijas iedzīvotājiem tas neko neizsaka. Dienas laikā pie Dzirnavu Nestes pat veidojas rinda. Kapēc tāda cenu politika un tieši konkrētajos tankos - tas tikai Nestei zināms.

tā gluži nav, vēl vakar Neste Lorupe tādas pat cenas, Pro Diesel zem 1 EUR.

seller 31.03.2020 11:16

jā, bet šoreiz klāt ir nācis vīruss, kuru gudras galvas sauc par pieprasījuma samazinājuma paātrinātāju!! Un kurš īsā laikā ir nositis zemē ekonomisko aktivitāti, praktiski visā pasaulē, līdz ar to pieprasījumu pēc degvielām! Visdrīzāk pieprasījums būs zems labu laiku tagad, un attiecīgi arī cenas !

seller 31.03.2020 9:05

nav aptrakuši, tā ir cīņa par tirgiem, jāskatās, ka tik kādam citam nav jāsāk, kā to saka "sausiņus žāvēt"

seller 06.02.2020 13:36

Pilns atbalsts! VAG B6 2008/12, pirkts par savu naudu, pa 11 gadiem eļļas maiņa izveikta 11X tikai pēc datora norādes, pie dīlera, tagad nobr 337 tk. servisa grām vēl viena vieta apkopes atzīmei ir palikusi Nejūtos gudrāks par VAG ražotāju, kas spēj sērijveidā ražot divu turbīnu dīzeļus ar 240 ZS jaudu !

seller 10.01.2020 20:55

OK, ja topiks pacelts. Passat B6 CR TDI 2008/12, iegādāts jauns, tagad nobr 345,4 tk km. 08.01.2020. nomainīta oriģinālā AKB (želejas), oriģinālās kvēlsveces 4 gb, visam kalpošanas laiks 11.g.1 mēn.

seller 18.12.2019 23:00

VAG B6 CBDC 2008/12, tikai intervāla serviss pēc borta datora norādēm, vidēji ik pēc 28 tk.km, tiek sasniegts aptuveni 1.g laikā, tikai ražotāja Long life eļļa, nobr 0-333 tk. km. Dzinēja darbība visā periodā izcila, starp eļlas maiņu nekad nav pieliets vairāk kā 1l tās paša eļļas. Dzinējam mainīts tikai turbīnas aktuātors pie 289 tk. Tai pat laikā virsbūve rūsē, līdzīgi, ka te bija aprakstīts par aptuveni tā paša gada/nobraukuma Octavia.

seller 03.11.2019 13:36

Nu pārējās konkrētās prasības bez klīrensa un ietilpības ir, ka aizvietotājam ir jābūt vismaz B6 kravnesībai + braucamajam ir jābūt spējīgam pabieži baudīt ap 1,5 t smagu piekabi Šeit hibrīds ar CVT, kas papildus velk līdz sev elektromotoru + bateriju, diemžēl zaudē vienos vārtos

seller 03.11.2019 11:26

Nu jāsaka, ka virsbūves dizains visai OK, arī klīrenss un ietilpība, būtu OK, tomēr mūsdienīga dīzeļdzinēja neesamība neļauj izskatīt šo eksponātu, kā iespējamo B6 aizvietotāju Līdzīgi diemžēl ir arī ar jauno CR-V

seller 28.10.2019 11:41

Jā, ir LV karogs Pie tam pareizajās proporcijās un krāsās! Interesanti, kāpēc LV tāds gods??

seller 25.10.2019 7:22

Man B6, kad sabojājās turbīnas aktuators, arī dators neļāva pacelt rpm virs 3000, auto paliek par 20-30% mazāk jaudas, turbīna "nebūsto", bet nekas neraustījās. Arī, katru reizi iedarbinot viss darbojās, kā vajag, dators pats samazināja jaudu, ja mēģinot ieskrieties, pārāk strauji tiks spiests "gāzes" pedālis. Pēc dzinēja apturēšanas katru reizi dators atsāk dzinēja vadību pēc standarta parametriem, ar pilnu jaudu, līdz tādam paātrinājumam, kas tam nepatīk.

Ja jauda nav samazinājusies, tad šī vaina var nebūt.

seller 15.10.2019 12:05

jā interesants moments - VAG jaunie benzīna un dīzeļa dzinēji, pat būdami visai mazjaudīgi, "ražo" lielu griezes momentu, pie tam no visai zemiem rpm. Tas pats 2.0 VAG 115 zs CR TDI attīsta 320Nm pie 1500 rpm! kas arī nodrošina komfortablu braukšanu gan pilsētā, gan apdzenot. Nākošā jaudas versija šim dzinējam ar 150 zs attīsta 340 Nm, kas ir nedaudz vairāk. Pagaidām šādi paaugstināti Nm parametri nav novērojami citu ražotāju līdzīgas jaudas dzinējiem (nemotoriem pēc iAuto klasifikācijas )

1 2 3 4

Lasītākie raksti

Jaunie raksti