tad ko darīt? ražotājs neparedz maiņu, šeit vairākums saka ka vajag. nav pat caurumu pa kuriem noliet /ieliet (kā motoreļļai) . Būt gudrākam par ražotāju un mēģināt veikt nekur neaprakstītu procedūru? ja jā, tad kam to uzticēt?
Nu jau aizgāja pa riņķi. vienā no iepriekšējiem komentiem es jau jautāju par iespēju izsūkt eļļu caur AT eļļas līmeņa tausta vietu. Atbilde bija noliedzoša- to nevarot izdarīt!
smaidiigais rakstīja: nē, jo tā paliek hidrotransormatorā utml aklajās zarnās kas automātā ir pārpārēm.
Kādreiz tas pats RAAP serviss reklamēja, ka ar speciekaºtu var nomainīt visu eļļu. Tagad toe paši vēži kas saucas RECRO teic, ka ir ielējuši kārbā eļļu, kas nav jāmaina 200 000 km.
Vai god. Krankvals varētu nokomentēt šo plīz?
bija šāds teksts. un runa iet par AT nevis dzinēja eļļu.
Tad lūdzu iesakiet kādu kantori, kur varētu dabūt kvalitatīvu konsultāciju, un nepieciešamības gadījumā arī pakalpojumu.Varbūt var atsaukties kāds Mazda6AT lietotājs ar konkrētu pieredzi šajā jautājumā. Nevar būt ka tādu Mazdu ir tik maz, ka praktiski neiespējami ir atrast kādu, kam tāds auto pieder ..
esmu jau rakājies. tur tas pats sviests - nekā konkrēta. no viedokļa ka jāmaina ik pa 30 tūkst. km. līdz viedoklim ka nav jāmaina. turklāt netaisos braukt uz Krieviju vai ASV auto remontēt. vajag reālu vietējo ar pieredzi.
nu nesaprot cilvēks ka skaidri saku - auto priekšējiām bremzēm nekas nav darīts kopš pirkšanas. oriģinālos diskus negribu , jo tie kā redzams , ir sūdīgi. ja braucu bremzes īpaši nelietojot- viss ok. tikko pabremzēju agresīvāk , parādās pārejoša augstāk aprakstītā šaize.
laikam uzsilstot diski sametas , atdziestot ieņem sākotnējo formu. kaut kā tā..
pagrūti būs nobildēt diskus kuri ir uz mašīnas kas tiek lietota! raksturīgās maliņas nav! disks no sava biezuma neko nav zaudējis, varbūt kādu pusmilimetru.
šitā problēma bija praktiski visām mazda6. bieži par to bija dzirdēts. tagad šāds auto nonāca pie manis, tādēļ meklēju risinājumu. tādu modeļu ir ļoti daudz, tāpēc ceru uz kāda personīgo pieredzi lai atrisinātu problēmu ar vienu piegājienu.
pārstāvjiem kaut ko prasīt nav jēgas jo visas garantijas jau sen beigušās.
Un dažiem tur pieminēts biezums 25mm, minimālais 23mm. tas nozīmē ka var atšķirties jaunu disku izmērs atkarībā no partijas, vai ka pie 2mm nodiluma tie būtu jāmaina?
nu tad jāmaina un miers. nav ko vairs gudrot. ņemšu brembo.
vēl šim auto ir tendence ēst eļļu - ap 2.5l no maiņas līdz maiņai. (10.000km). vai tas ir normāli pie tāda noskrējiena. varbūt arī šī ir konkrētā modeļa īpatnība.
varbūt var pastiept maiņas intervālus līdz 15.000km, jo tā eļļa dabū visu laiku atjaunoties pa bišķim - uz 15.000 jau 4l būs pielieti. ko sakat?
Jā , nedūmo. apskatē ar atgāzēm ok. ilgstoša dīkstāve nav sanākusi. kā lai nosaka vainu ? braukt uz servisu lai jauc ārā un skatās ? bet tas aizņem laiku. un ja par velti un vaina citur ? varbūt ir kāda vienkārša diagnostika ? kā tur ir ar to gāzu analizatoru ? tas kāds krutāks verķis kā apskatē ?
REXX rakstīja: Eļļaina vītne liecina par problēmām ar vadīklām/vārstu gumijām, bet apaugums+sausa vītne- cilindri+gredzeni. Nav izslēgts, ka var būt abi
Tā kā daudzos servisos saka ka mazdām un hondām eļļas patēriņš ir ikdienišķa parādība, un ka no vārstu gumiju maiņas manā gadījumā jēgas nebūšot, noriskēju pamēģināt piedevu eļļai PROLONG AFMT. ir reāli piemēri ka situācija uzlabojas. izskanēja iespēja, ka varētu būt iesēdušies eļļas gredzeni. kompresijas mērījumi to protams neuzrādīs. nobraukšu kādu 1000-2000km, tad atrakstīšos. Varbūt kāds jau ir lietojis. Sportisti arī izmantojot diezgan daudz, var lietot visos mezglos - kārbās, motoros u.t.t.
nevienu sliktu atsauksmi neatradu pat plašās Krievijas saitos.
šodien arī sanāca runāt ar cilvēku, kuram ir bijis tieši šitāds motors. arī saka ka ap 1l uz 1000km un nekādu dūmu un citu pazīmju. lejot tik klāt un braucot. galvenais nenogulēt līmeni, jo nekādu datčiku nav. ir dzirdēti gadījumi ka aizbrauc cilvēks uz eļļas maiņu, a karterī tikai nepilni 1,5 litri eļļas!!! itkā neko tur nevarot padarīt. tāda konstrukcija!?
sāka rīt eļļu ap 1.0 l uz 1000 km, servisa doma - ieauguši gredzeni un rekmendācija - nobrauciet kādus 3000 km agresīvi.
Jāatzīmē, ka ikdienā mierīgi braucot nemaz nesanāk virs 2500 iegriezt.
Pēc agresīvi nobrauktiem, rokas režīmā ar 1 un 2 ātrumu visu laiku griežot līdz max, pirmiem 1000 km , eļļas patēriņš 500
Pēc nākošiem 1000 km - 300, pēc 3šā 1000, eļļas patēriņa nav !!!!!
Mācība - dzinējams jāstrādā visos apgriezienos !!!!
un lai tā degvielas taupīšana iet ....
jā, viena no idejām bija par gredzeniem. un es kā reiz pēdējos pāris tūkstošus esmu arī pagrozījis to motoru līdz sarkanajam, bet nekādu izmaiņu manā gadījumā....
tieši pretēji - bija padomi ka eļļas patēriņš tieši rodas no pārāk lieliem apgriezieniem!?
tad sekoja padoms nevis atkoksēt gredzenus ar standarta metodi, bet pieliel eļļai prolong. ko arī izdarīju. jo vispār konstatēt tieši gredzenu vainu var tikai izjaucot motoru. tādēļ sanāk tāda zinātniskās iebakstīšanas metode.
tad ko darīt? ražotājs neparedz maiņu, šeit vairākums saka ka vajag. nav pat caurumu pa kuriem noliet /ieliet (kā motoreļļai) . Būt gudrākam par ražotāju un mēģināt veikt nekur neaprakstītu procedūru? ja jā, tad kam to uzticēt?