Nu lūk - vajag bijušās Slokas papīrfabrikas vietā uzcelt kaut kādu augsto tehnoloģiju rūpnīcu, kur 51% pieder pilsētai (līdzīgi kā Jelgavas Amoplant, tikai tas pieder Maskavas pilsētai )! Būs darba vietas un peļņa pilsētai!
Tā vieta ir pārāk laba rūpnieciskiem objektiem. Lielupes ielokā, pašā krastā - tur drīzāk ar laiku būs dzīvojamās mājas un ne tās lētākās.
andzins1111 rakstīja: Nu un Jūrmala kā kūrorts jau sen nevienu īpaši nevilina.
Aha, iestāsti to tiem tūkstošiem, kas gāžas uz turieni vilcienos un taisa mega-korķus no Lielupes tilta līdz Babītei
Es kā Jūrmalas iedzimtais būtu tikai priecīgs, ja visa tā varza liktu mierā manu pilsētu. Tas ir tāds mīts, ka Jūrmala baigi nopelna ar to visu. Lielākā daļa jūrmalnieku strādā Rīgā un, kā zināms, pilsētas budžetu veido deklarēto iedzīvotāju ienākumu nodokļi. Ar visu to varzu nopelna tikai atsevišķu šauru un sezonālu nišu pārstāvji - dzīvokļu/māju izīrētāji, centra kafejnīcas, taksisti un vēl daži, kas sastāda nelielu pilsētas iedzīvotāju daļu.
briedisunrepshe rakstīja: Var jau arī izveidot tramvajvilcienus, kuri no Daugavgrīvas D/P līdz Parādes ielas pārbrauktuvei brauktu pa jaunu tramvaja līniju, tad pa dzelzceļu līdz Zasulaukam un tālāk pa tramvaja līniju līdz centram!
Tagad osta attīsta savu Krievu salas projektu un paralēli LDz būvē Bolderāju-2 un modernizē līniju no Bolderājas-1 uz Zasulauku. Tur ar laiku kravu kustība ievērojami palielināsies, diez vai pasažieru pārvadājumiem tur atliks vietas.
TDIOTS rakstīja: par to postu redigjēsanu - ok .piekrītu strīdīgs jautājums , ja 'pēc 12stundu kautiņa' 'vainīgais' noredigjē savu postu un tēlo 'baltu un pūkainu' bet ja tā fīča būtu ar laika limitu piem.3-5minūtes , tippo ieraugi savu lažu un sakarto , nu tīri interpunkciju un tā
Iespēju rediģēt vajag. Tikai vai nu ar laika limitu, vai arī ar piezīmi apakšā, ka postu rediģējis lietotājs X konkrētā datumā un konkrētā laikā. Tā tas šobrīd funkcionē citos portālos.
Vislētēka beņa pasaulē esot Kolumbijā... valsts dotē... liekas, ka 5 saņi bij.
Vislētākā bija Irākā. Par 1$ varēja iepirkt 100 litrus.
Vislētākā bija šeit pat, Latvijā, 1994. gadā, kad Krievijas armija vācās prom par X skaitu polšiem varēja dabūt dajebko, tai skaitā arī veselu benzovozu degvielas... fāteris šādā veidā dabūja ogles mājas apkurei, kurināja vēl 3 gadus pēc armijas aiziešanas
No otras puses - diez vai tas mainīs situāciju, jo daudzi nemaksā jau tos esošos sodus, nosēž savas diennaktis, nopērk par 50-100 Ls nākošo lamatu un brauc atkal pālī. Tiesību nav jau sen, atņemt par sodu nemaksāšanu arī nav ko - ko tādam vispār reāli var padarīt? Reģionos šādas situācijas ir sastopamas cik uziet, pilsētās mazāk, bet arī ir.
Vilciens ir forši pie dažiem nosacījumiem. Ja tajā nesmird, ja ir normāla temperatūra, ja ir kur apsēsties un tas kursē ar saprātīgiem intervāliem. Ja tas viss būtu, es labprāt katru rītu no Jūrmalas brauktu ar vilcienu. Ne jau dēļ kaut kādas baigās ekonomijas, bet tāpēc, ka noriebies stāvēt rīta korķos sākot jau no Spices un vakara korķī, lai tiktu uz vantinieka un pēc tam līdz Kalnciema tiltam.
Spriežot pēc info no LETAs (šodien 10:27), Statoil dīzeļa cena nolaista līdz 0.799, pa ilgiem laikiem atkal zem 0.80 līmeņa. Ko tas varētu nozīmēt? Dempings? Lukoil joprojām esot 0.811
R99 rakstīja: Grūti spriest, kā ir labāk. No vienas puses jau laikam ir jāķer, citādi būs pilnīgs bezpriģels. No otras puses, mūsu CP laikam ne visai māk to darīt, spriežot pēc tā, ka šovasar jau vismaz otrais traģiskais iznākums (atcerēsimies bēgošā Liepājas motociklista un gājēja sadursmi).
pag pag... staadina- staajies... ja muuc- pats vainiigs
Grūti spriest, kā ir labāk. No vienas puses jau laikam ir jāķer, citādi būs pilnīgs bezpriģels. No otras puses, mūsu CP laikam ne visai māk to darīt, spriežot pēc tā, ka šovasar jau vismaz otrais traģiskais iznākums (atcerēsimies bēgošā Liepājas motociklista un gājēja sadursmi).
Nortel rakstīja: Pateicoties vēlētāju vairumam mēs esam kļuvuši par ES lielveikalu, kur ES var nogrūst savus pārpalikumus.
Latvijai nav ne resursu ne kādas citas bagātības. Vienīgais ar ko var radīt pievienoto vērtību ir ražošana. Bet pimpaki jau nobalsoja, ka grib pirkt banānus un kolu.
baigs jau nu lielveikals. visā valstiņā mazāk iedzīvotāju kā vidējā eiropas pilsētā
Vienkārši dažiem svarīgāk ir mētāties ar populistiskiem saukļiem, nevis paskatīties elementārus, vispārzināmus skaitļus ES lielveikals, kurā ir tikai 2/3 no Berlīnes iedzīvotāju skaita
Varu tikai pievienoties Kamaza teiktajam par Bukaresti. Tikko atgriezos no turienes. Viņi tiešām brauc pilnīgi vājprātīgi, pie tam visu laiku taurē. Ejot pāri ielai pie zaļās gaismas ir ļoti jāuzmanās. Tādu staigāšanu pa gājēju pārejām kā pie mums ir vispār jāaizmirst. No rītiem un vakaros ir nežēlīgi korķi. Ja vien ir iespēja, tad nevajag braukt iekšā tajā pilsētā ar auto, labāk to atstāt kaut kur piepilsētā.
...un vēl ir tādi ūkātāji, kas neatšķir CP no citām trafarētām mašīnām... ierauga policijas apsardzes mašīnu vai patruļdienestu vai, vēl labāk, Prezidenta un Saeimas apsardzi, un tad velkās astē, vienalga, ar kādu ātrumu... miezēji, jptv...
anonimikis rakstīja: No viena barela naftas iegūst 2x mazāk dīzeļa nekā benzīna. Tehnoloģiskais process tāds. Tā kā visādi vwfani un citi praideri pēdējos gados sapirkušies dīzeļvāģus, plus kitajoziem sapelnīts piķis, plus citas hrenjas un līdz ar to pakaļa.
par ASV diktātu arābiem. Muahahā! neko šie nediktē. Sauda Arābijas karaliste ir visnedemokrātiskākā musulmaņu šariata valsts tuvajos austrumos. par saplenīto piķi Saudi prinči sponsorē osamu un visu pārējo varzu un pērk milzu uzņēmumus ASV (tajā skaitā ASV ostas!)
Osama vēl pirms 11. sept. sēdēja Sauda Arābijas cietumā un skaitījās tajā valstī baigais disidents. Tā kā nav viss tur tik vienkārši.
uupis rakstīja: Vot pastāstiet man zābakam no kurienes rodas šīs degvielas cenas? Es nu nekādi nevaru saprast??? Jēlnaftas cena pacēlās? Labi. Bet no tā disell dārgāks nekļūst. Jeb ir izmainījies tehnoloģiskais process dīzeļa iegūšanai? Mažeiķu nafta pārcēlās uz Āfriku? It kā nē. Kāds no Ņujorkas vai citas biržas uzmetās par starpnieku degvielas piegādē no Mažeiķiem? Norvēģija aizskalota līdz ziemeļpolam? Ko es šajā visā nesaprotu?
Kāpēc amērikā degvielas cena ir 4 zaļie par galonu. Pie tam lielākā daļa naftas tiek importēta un vesta ar kuģiem. Mažeiķi no sibirijas ir krietni mazākā attālumā kā arābiem līdz amērikai. Un tad viņiem 50 santīmi litrā ir traģēdija?
Kur pie mums tās cenas rodas?
Es nesaprotu kāpēc Baltijas reģions nevar (vai neprot) sevi aizstāvēt. Kāpēc nevar tiem pašiem lauksaimniekiem nodrošināt degvielu par normālu cenu un nosvaidīt eiropu ar kartupeļiem, vistām, cūkgaļu un nolaistīt ar pienu?
pieļauju, ka US ir mazāki nodokļi degvielai nekā EU
Situācija sekojoša. Pirms aptuveni mēneša sanāca pārkāpt noteikumus. Fakts neapstrīdams un šajā kontekstā man ne pret vienu nav pretenziju, pats vainīgs un viss. CP darbinieks sastādīja protokolu, atnāca mani iepazīstināt ar to un teica, ka man būs jāierodas Rīgas CP Klijānu ielā uz izskatīšanu, ko jau bija arī ierakstījis protokolā. Teicu, lai sūta lietu izskatīšanai atbilstoši manai dzīvesvietai (uz Jūrmalas CP, jo nav, ne laika, ne vēlēšanās lieku reizi uzturēties Rīgas korķos). CP darbinieks paskaidroja, ka mana klātbūtne principā nemaz nav nepieciešama, jo par doto pārkāpumu ir paredzēts viens konkrēts sods (nevis no - līdz) un to var izskatīt arī bez manis, attiecīgi pēc tam lēmumu saņemot pa pastu un atbilstoši tam samaksāt sodu. Tikai vajagot pierakstīt klāt protokolā vienu teikumu, ka piekrītu lietas izskatīšanai bez manas klātbūtnes. Tā arī izdarīju. Un līdz šim brīdim vēl neko neesmu saņēmis. It kā jau nav nekāda prieka pašam uzprasīties uz naudas maksāšanu, tomēr saņemt vēstules no tiesu izpildītājiem vai Creditreform-veidīgajiem arī diez ko negribās... varbūt kāds var ieteikt turpmāko darbību secību?
Jā, man arī nav īsti skaidrs, kāpēc Aigars J. joprojām te var tā mierīgi izpausties. Citur tāds kadrs jau sen būtu pasūtīts tālu un bez jebkādām atsaucēm uz kaut kādiem noteikumiem vai ko citu. Portāls ir privātīpašums un attiecīgi īpašnieks var liegt tam pieeju nepaskaidrojot iemeslu. Acīmredzot Elmāram B. šādu subjektu izpaušanās "vienā no lielākajiem, dinamiskākajiem un aktuālākajiem auto interneta portāliem Latvijā" liekas pilnīgi normāla.
Droši vien daudz lielāka nepieciešamība būtu beidzot uzbūvēt jau sen plānotos dzelzeceļa šķērsojumus Sarkandaugavā un Zolitūdē.