Yeti rakstīja: iespējams, ka remontējas (sākas ar Ls 50)
Cik zinu tad neremontējas, a jauns no 60-100 LS. Man šis ar bija nobiris, izmazgāju ar spirtiņu tad kādu laiku vēl gāja, bet pēc pāris TKM atkal sāka gļukot un bija jāmaina
Yeti rakstīja: iespējams, ka remontējas (sākas ar Ls 50)
Cik zinu tad neremontējas, a jauns no 60-100 LS. Man šis ar bija nobiris, izmazgāju ar spirtiņu tad kādu laiku vēl gāja, bet pēc pāris TKM atkal sāka gļukot un bija jāmaina
koford rakstīja: Tiek pārdots nr.EA2200.Sākuma cena 30 ls.
Nu ja jau te visi te tirgo nummurus, tas es ar ir vācu nummurs AXE 600 nesen kā no vācijas cena 1.45 +pasta izdevumi
Jasis rakstīja: Sveiki!Kādas atsauksmes par sho dzineeju?Kādas probzas meedz buut utt.
tak ieraksti meklētājā, te tik bieži šis motors aprunāts.
Ulds rakstīja:
Yukki rakstīja: Nu, ko,- gribi tici, negribi netici, bet ienācās šitāds spams, tas gan nekādi nepalīdzēs no izvairīties:
Netrafarētās Policijas mašīnas:
Hyndai Getz
GG4031 GG4051 GG4066
GG4032 GG4052 GG4069
GG4033 GG4053 GG4070
GG4035 GG4054 GG4071
GG4036 GG4056 GG4072
GG4037 GG4056 GG4073
GG4038 GG4057 GG4074
GG4039 GG4058 GG4075
GG4042 GG4060 GG4077
GG4043 GG4061 GG4078
GG4035 GG4062 GG4080
GG4036 GG4063 GG4081
GG4048 GG4064 GG4083
GG4049 GG4065
Volvo
S40 GG4044 GG4084 GG4085 GG4087
V50 GG4076 GG4079
S80 GG4047
XC90 GG4088
Nu ne jau šīs visas būs netrafarētas, GF 4042 liepājā trafarēts
domaaju GG 4042
Yukki rakstīja: Nu, ko,- gribi tici, negribi netici, bet ienācās šitāds spams, tas gan nekādi nepalīdzēs no izvairīties:
Netrafarētās Policijas mašīnas:
Hyndai Getz
GG4031 GG4051 GG4066
GG4032 GG4052 GG4069
GG4033 GG4053 GG4070
GG4035 GG4054 GG4071
GG4036 GG4056 GG4072
GG4037 GG4056 GG4073
GG4038 GG4057 GG4074
GG4039 GG4058 GG4075
GG4042 GG4060 GG4077
GG4043 GG4061 GG4078
GG4035 GG4062 GG4080
GG4036 GG4063 GG4081
GG4048 GG4064 GG4083
GG4049 GG4065
Volvo
S40 GG4044 GG4084 GG4085 GG4087
V50 GG4076 GG4079
S80 GG4047
XC90 GG4088
Nu ne jau šīs visas būs netrafarētas, GF 4042 liepājā trafarēts
deksters rakstīja:
Skurstenis rakstīja:
Bet nauda taču uz mani vairs neattiecas? Manas darbības ar GEmoney taču beidzas tad, kad auto pārreģistrēts CSDD? Tikai pēc tam taču viņi bijušajam īpašniekam sāk pārskaitīti naudu. Tas faktiski nozīmē ka pie atslēgām tikt varu 1 dienas laikā?
un pārdevējs ir idiots, ne? Atdos mašīnu bez naudas...nu tu gan esi naivulis... Parasti mašīnu atdod tad,kad nauda ir kontā.
Ja tev pašam nav naudas tad neīdi un pakļaujies aizdevēja noteikumiem un neizdomā jaunu pasauli
Ja pārdevējs uzticās tev tad iemaksā viņam pirmo summu, pārrakstat auto uz tevi un tad ej uz banku kārtot kredītu( pērc auto pats no sevis )
Skurstenis rakstīja: Jā, bet ja nauda jādabon 1 dienas laikā? Nu tā vismaz tolerances dēļ vajadzētu darīt.
cik es zinu, tad tik aatri nesanaaks.
..tā noveerteesana Hansabankaa maksaaja laikam 17 Ls
Skurstenis rakstīja: Problēmas nebūt nav ieplānotas. Tieši pretēji - esmu pārliecināts ka atdošu daudz ātrāk. Tikai zinu ka arī tas daudziem kredītdevējiem ne pārāk patīk. Bet jautājums bija par Hansa aizdevumu auto un to, kur un kā ir vieglāk dabūt un atdot... Nianse.
Ņem bankā uz kuru sakita algu( ja tāda ir), būs ātrāk un nevajag izziņas. Auto novērtējumu taisa viī paši ja tāds auto ir viņu katalogā, tik paiet kādas 2 dienas kamēr šie pieņem lēmumu un sagatavo līgumus.
..es no ERGO aizgāju uz BALVA man 75Ls vietā tagad 41 Ls(bet tas bez avārijām)
iekš www.ss.lv/... pidāvā par naudiņu uzinstalēt visādas kartes tas neder???
sintris rakstīja:
batka rakstīja: Esmu tadus jaucis.Ne jau motora resurs ir 200tk,bet sadales mehanisma.Tas ir tikai aptuvens tie 200tk.Paši audi ražotaji atzinuši viņu par neizdevušos
Vai kungs nebūtu tik laipns un nepateiktu konkrēti izdevumu vai saitu kurā Audi ražotāji ( bet ne secondAudi lietotāji) atzīst ka projektēts un ilgu laiku ražots neizdevies motors.
neviens nav atzinis kad dzinējs nav izdevies, ja esi draugos ar vācu valodu ieej palasi motortalk.de ko saka paši vācieši par šiem motoriem. -viena no vis biežāk piemeklētajām problēmām-sadalenes defekts.
vectra2001 rakstīja:
Ulds rakstīja:
P1406 Регулировка датчика системы рециркуляции выхлопных газов (EGR)
nu tas ar ir tas tīrāmais dačiks.
Ka viņš tur ardas,es noskrūvēju un viss, tur nebija ko tīrīt nevar tur neko iztīrīt tur vis ir uzvālcēts tas AGR!
nu nestāsti, pats esu tīrijis to rad 1.7 DTi gan 2.0 DTI, kāds tad tev īsti tas motors ira, ieliec bildes vai sameklē netā kādu bildi un parādi.
te biji, apskatījies??? tā arī vajadzētu izskatīties www.opel-vectra.com/...
P1406 Регулировка датчика системы рециркуляции выхлопных газов (EGR)
nu tas ar ir tas tīrāmais dačiks.
vectra2001 rakstīja:
wiiruss rakstīja: www.opel-vectra.com/...
man ir daudz savadāk viss.man viņš iskatas savadāks ar tadu taka dačiku iekša,bez tā sūdiņa.
a varbūt tev nemaz tas opels nav dīzelis ???
vectra2001 rakstīja:
Ulds rakstīja:
hatebreed rakstīja: Parādījušas kautkādas dīvainas lietas, braucot ar 5 ātrumu uz 120km/h un dodot strauji virsū pazūd jauda (liekas ka Turbīna izrubās) un nav vairs iespējams palielināt ātrumu, papildus iedegas oranžā lampiņa ar motora simboliku. Lūdzu palīdziet, kas par vainu, varbūt kādam bijis kas līdzīgs?!
p.s. rupjības un jēlus jokus par un ap OPELI kā marku lūdzu ne šajā topikā
PALDIES
1)..vareetu buut AGR vaina, noņemt un iztīrīt, darbs uz 30 min(ja dari pats garāžā ), var viegli tikt klāt, tie AGR opeļiem bieži gļuko .
2) Gaisa masas mērītājs varētu gļukot, bet drīzāk variants NR 1
P.S. kad problēma novērsta varētu pastāstīt ar citiem kas bija par vainu
Kastas "AGR nozīme"?
Ierarsti GOOGLAA EGR, lai meklē attēlus un tur tev būs gan bildes gan ļoti labas .gif animācijas par to kas tas ir un ko ziemā ēd !!!
AGR vācoski vai EGR angliski(vai otrādi), viens un tas pats ir. Ja tev ir 2.0 DTI vai Di tad tev tāds ir, vajag tik ņemt nost un tīrīt www.opel-vectra.com/...
vectra2001 rakstīja: man ir 2001 gada vectra,iedegās dzeltena lampiņa un ieslēdzas avarijas režīma un pasū uzrāvies.Biju uz diagnostiku UN PATEICA KA NESAKRIT ŅĒMĒJS AR DEVĒJU!!! Bet negribās visu pec kārtas mainīt.Varbūt ka kādam ir bijis kas lidzīksun kas tieši ir jamaina,aizdomas ka pie šprices tas dačiks,bet parliecinats nau ne viens kas.Paldies jau iepriekš!
ko tad viņi tur nemācēja nolasīt kļūdas kodu un paskatīties tabulā ko tas nozīmē ????
pamēģini patīrīt EGR(nesen bija tēma forumā) vai pamainīt gaisa masas mērītāju(ļoti bieži nobeidzas opeļiem)
hatebreed rakstīja: vai 2001.gada Vectrai arī tāds pipuks ir, cik es zinu tad nē, varbūt citur jāmeklē?!
ja tu domā AGR tad 2.0 DTi, Di un 1.7Dti tie ir vienādi, gan astrām gan vektrām. Tik 1,7 DTi tam grūtāk klāt tikt(vektrām laikam nav 1.7vispār)
bralitis rakstīja: Gaisa mērītājs nu ir veiksmīgi iepirkts Rols sia cipars sanāca 66.7 Ls, tas priecē bet ir viens bet, Hansa auto diagnostikā parādija ka esot beigts turbīnas vakuma vārsts cipars pie šiem kaut kas ap 150 Ls ??? Ir varianti par cenām ? vispār kādas ir vārsta funkcijas, varbūt pofig var maukt tālāk, tikai pēc pāris nedēļām jāiet atkal uz skati, a iepriekšējā reizē baigais mākonis izgāja no trubas , neizlaida.
a kā tas izpaužas ??? grab, klab, nav jaudas, vai tikai deg lampiņa???
bralitis rakstīja: Hansa auto laikam vispār nečeko cenas, murgains tas viņu cipars.
Ulds rakstīja:
bralitis rakstīja: OK, atradu Bosh par 69 Ls.
nu vot, palicis veel leetaak, tik Gaisa filtru pamaini
tas visur tā, arī vācijā un austrijā, viņiem laikam riktīgi krutie mērītāji ar zelta daļām
bralitis rakstīja: OK, atradu Bosh par 69 Ls.
nu vot, palicis veel leetaak, tik Gaisa filtru pamaini
Ulds rakstīja:
bralitis rakstīja: Izskatās ka varētu būt nosprādzis gaisa mērītājs, TO atgāzes pārsniedza normu 2 reizes, tāds pašvaks arī palicis. Kāds zin cik maksā pats mērītājs un darbs , izņemot Hansa auto tur praiss 180 ls par pašu verķi, varbūt kāds ir dabūjis kur lētāk.
80-100 Ls mērītājs, nomaiņa 3 minūšu laikā ar flaķenēm un parasto skrūvgriezi.
info ir arii www.opelclub.lv forumā
..un jaunu gaisa filtru ar pierēķini
bralitis rakstīja: Izskatās ka varētu būt nosprādzis gaisa mērītājs, TO atgāzes pārsniedza normu 2 reizes, tāds pašvaks arī palicis. Kāds zin cik maksā pats mērītājs un darbs , izņemot Hansa auto tur praiss 180 ls par pašu verķi, varbūt kāds ir dabūjis kur lētāk.
80-100 Ls mērītājs, nomaiņa 3 minūšu laikā ar flaķenēm un parasto skrūvgriezi.
info ir arii www.opelclub.lv forumā
vilko rakstīja:
subaru rakstīja: VW mašīnām viņu vnk atslēdz un viss ... jo pats vārsts neaiz*******ās tik daudz cik viņš aiz******* visu pārējo motoru (ieplūdi) ar to, kas paliek pāri kad sadeg Latvijā nopērkamā "kvalitatīvā" dīzeļdegviela ...
Es arī nah.renizeeju to vārstu savai dizeļškodai. atgāzes nepasliktinājās. Opelim neesmu vēl atslēdzis, gan jau arī uz tādu pašu principu, pagaidām gan neviens nav apstiprinājis, ka var slēgt to nost arī opepelim. 200ls toč tas nemaksā, ja vien nepērk HA. Ja nemaldos, meklēju tādu 3 gadus atpakaļ. Iglitā 60 naudiņas prasīja par to dzelzs gabalu. Tāpat nepamatota cena šķiet
Cik slasījos vācu forumos, tad tur puišeļi taisa arī opeļastru dīzeļiem ciet, citiem iet, citiem nē. Es savam biju aiztaisījis, man tieši pēc 30 Km iedegās dzeltenā lampiņa, noslāpē, pielaid un atkal pēc 30 km iedegas, nācās taisīt vaļā . Nu bet gaitas īpašibas nemainījās(1.7 DTI bija)