Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6
scope 01.04.2013 11:14

FTYKSER456 rakstīja: Sveiki. man liekas ka manam audi a4 1.8 ir bojats imobilaizers, jo salona imobilaizera lampina deg. ir iespeejams savienojot vadus apiet pashu imobilaizeri. Jo mashinaa reizeem pielec uz 2 sec un tad noslaapst. Ir idejas.

Vadus diez vai, bet čipotāji gan var izslēgt imobilaizeri, lai gaisu nejauc.

Piemēram, www.kaross-chip.lv/...

scope 08.07.2012 22:12

msh rakstīja: Nu tad tu kārtējo reizi esi pierādījis savu divkoša dabu [lasīt savus tekstus fotoradaru tofikā] - jo tie, kas kuļmašīnu nepērk dažu litru ekonomijai, pērk lai varētu agrsīvi braukt ar tādu patēriņu kā ar benzīnnieku normāli braucot. Tātad, ja jau reiz tev žopelis ir ar kuļmašīnu ne jau ekonomijai, atliek secināt ka pa šosejām tu lido vismaz ar 1,5 un pilsētā arī kāds 1 jau būs Vai arī tu vienkārši tirs ka neesot ekonomijai, balstoties pēc tanšu apgalvojumiem ka 2,2 litru kuļmašīna ir liels un rijīgs motors

Es atvainojos par offtopiku, bet drīkst uzdot jautājumu - kāpēc pietiekami jaudīga dīzeļmašīna uzreiz vedina domāt par ātru braukšanu?

Ir taču iespējams braukt dinamiski(un ar patīkamu patēriņu), bet nepārkāpt atļautos ātruma ierobežojumus.

scope 24.06.2012 22:57

Chankaishi rakstīja:

Nu te man arii buutu veel viens liels jautaajums tai pat sakaraa - kaapeec tie milziigie celju un tiltu buuvdarbi Daugavgriivas ielaa, pat ar sleegshanu uz ilgu laiku, bet Dievidu tilta 3. kaarta staav? Tieshi taa pat sastreegumi tai Daugavgriivas ielaa ja ar bija, tad minimaali.

Tāpēc, ka Daugavgrīvas ielā tērē ERAF naudiņas, bet Dienvidu tilta 3. kārtai to nevarēja izbīdīt cauri.

Bet ir arī labas ziņas, ja nemaldos, ir dota atļauja pašvaldībai aizņemties naudu Dienvidu tilta 3. kārtas finansēšanai.

scope 28.04.2012 11:51

Seene rakstīja:

Nav nekāda pārceltā darbadiena. Darba dienas pārcelšana oficiāli attiecas tikai uz valsts iestādēm. Privātuzņēmējiem tas ir brīvprātīgs pasākums. Tāpat arī autovadītājiem šodien ir parasta sestdiena. Cita lieta, ka par šo var sanākt diskusija ar kādu CP, kam darba diena ir pārcelta, bet likumu zināšanas palikušas vecajā līmenī. Es cenšos izvairīties no šādām situācijām, bet ir sanācis paskaidrot, kā ir patiesībā.

Lūk, gluži manas domas.

Jautājums radās, jo vairāki kolēģi manu interpretāciju neatbalstīja arī pēc pretjautājuma - ko darīt piemēram igaunim, kurš iebrauc Latvijā un tur ir zīme "50, darbdienās" - uz robežas jau neviens nepasaka, ka šodien ir darba diena

scope 25.04.2012 13:10

Bams rakstīja:

Ņemot vērā, ka no centra līdz Kurzemes pr. 4 trambulis jau brauc 20 min, tad vēl atlikušo posmu tas brauks apm. 15-20 min. Salīdzināšanai patlaban 22.buss no C.Stacijas brauc 30 min. Ko domā tauta?

Kā alternatīva nebūtu slikti.

Piemēram, Porto, no lidostas kursē metro(pēc skata mūsu jaunais tramvajs, tikai brīžiem ielien pazemē) un līdz centram brauc tās pašas 30 min.

Tramvajam neliela priekšrocība varētu būt sastrēgumstundās.

scope 26.12.2011 22:48

Bracus rakstīja: Vai vairs neviens variants par auto izvēli netiks likts galdā?

Ko tauta saka par Mazdām? Piemēram 626 vai Premacy.

Mazda 626 un sekojošā Mazda 6 ļoti labi draudzējas ar rūsu.

scope 25.12.2011 17:02

Bracus rakstīja: Vai vari par šo kaut ko sīkāk pastāstīt. Par cik neko īsti par gāzes iekārtām un to saderību ar konkrētiem motoriem nezinu tad būšu priecīgs par info. Varbūt arī nāksies pārdomāt savu izvēli. Tāpēc jau prasu ko iesaka citi lietotāji.

Nu tur jau var būt arī apstākļu sakritība(par atgāzēm), bet par precīzu intervālu, pēc kura jāregulē vārsti, ja brauc ar gāzi, uzzvani kādam no Hondas servisiem, negribu samelot. Taču 100% varu pateikt, ka ar gāzi to jādara biežāk.

Ā, un uzstādīta uz tā CRV ir augstāk minētā Heinriha iekārta, cenā ap 500-600 Ls un papildus "pilinātājs" tiem pašiem vārstiem.

scope 23.12.2011 19:50

Dīzeļpasāts neder?

scope 23.12.2011 19:48

Bracus rakstīja:

Principā nepiekritīšu šim apgalvojumam.

Viens no variantiem kas ir izskatāmo lokā ir Honda CRV un iebāzt tajā auto gāzi. Gāzes patēriņu rēķinot apmēram 12 l sanāk apmēram tie paši 5Ls.

Tikai rēķinies, ka šim dzinējam dēļ gāzes biežāk vārsti jāregulē un arī gāzes iekārta jāliek no dārgā gala.

Kolēģis ar šādu CRV tagad mocījās TA atgāzes dabūt normā, beigās gan vārstus regulēja, gan katalizatoru mainīja...

scope 21.10.2011 7:00

Seene rakstīja:

Ar viedtelefoniem ir sākušās jaunas ziepes... Garos braucienos lādējas ārā pat pie strāvas esot. Pats pārliecinājos ar Galaxy SII + Navigon - ar auto lādētāju vispār nekur tālu nevar aizbraukt. Ar alternatīvo barošanu, kas ir ieviesusies dažu izklaižu rezultātā - t.i. inverters, sadalītājs un visi aparāti pie 220V barošanas, kautkā var iztikt. Ar pilnībā viesnīcā uzlādētu telefonu no Berlīnes līdz Rīgai palika tikai 70%...

Lādētājs oriģinālais?

Jautāju, jo zinu dažus paziņas, kam ir ķīniešu lādētāji, kuriem max. strāva ir mazāka, nekā nepieciešams.

scope 20.10.2011 19:01

Slinkais rakstīja:

nu b3 ja mainaas atsevishki sailenti. nav salidzinamas lietas.

pa 150 var nopirkt tik kjinas vai bolderajas a4 komplektu

Vispār jau arī A4/Passat B5 piekarei ir iespējams pārpresēt bukses.

Pašu sviru jāmaina, ja sviras lodbalsts nobrūk.

P.S. Nevaru sūdzēties par šo piekari - ilgmūžība, protams, atkarīga no tā, kā brauc un ar kādām detaļām labo.

scope 12.10.2011 20:57

auma rakstīja: Es piemeeram jau kaadus piecus gadus lietoju shaadu pdadb.net/...

Var kraameet iekshaa un izmeegjinaat da jeb kaadas GPS progas (man gan miiljaaks shkjiet tom-toms) un arii citiem meerkjiem noder, kaa plaanotaajs mazs dators i-netam kursh vienmeer liidz utt. Katraa zinjaa mans uzskats ir ka nav veert pirkt pliku gps ja par to pashu naudu var dabuut plaukstdatoru ar iebuuveetu gbs antenu. Telefona funkciju gan taadaa aparaataa neatdziistu kaa shkjiru, jo tad vinjsh man toch nebuutu pieci gadi nokalpojis

PDA ēra, manuprāt, iet uz beigām.

"Viedtelefoni" tos pilnībā aizvieto un arī spēj uztvert GPS, bet ir izmēros daudz patīkamāki nekā PDA.

scope 12.10.2011 20:12

Bracus rakstīja: Vai tiešām neviens neko konkrētu nevar ieteikt?

SS-ā atradu GPScentrs.lv. Tur tiek piedāvāti TomTom, Good, Becker, Garmin.

Šeit laikam tiek piedāvats jau gatavs lietošanai tātad ar visām kartēm jau ieliktām + garantija + iespēja pēc tam arī apgreidot kartes + radari tad ko jūs iesakat no šiem.

Ja vēlies pirkt LV, tad no tā piedāvājuma visdraudzīgākā cena varētu būt tam Good, kas principā ir tas pats ķīnietis, ko augstāk minēju, tikai citā čaulā.

Uzjautā pārdevējam - ja var uzlikt(vai jau ir uzlikts) iGo vai Navigon, nebūs problēmu iedabūt radarus un jaunas kartes.

scope 11.10.2011 21:46

Bracus rakstīja:

Nepieciešams priekš auto protams.

Primārā vajadzība lai ir normāla LV karte. Lai var aizbraukt pa normāliem un taisnākiem ceļiem utt kā arī lai palīdzētu plānot maršrutu un laikus. Jo cik zinu iestādot galapunktu var apmēram redzēt cik ilgi vēl jābrauc. Nu kaut kā tā. Un nepieciešamības gadījumā lai ir karte arī ārpus LV braucieniem. Nu kaut kā tā.

Kā jau teicu, derēs ķīnietis vai telefons ar GPS, jo uz abiem ir izvēles iespējas programmu uzstādīšanai.

scope 08.10.2011 13:50

Kļūdas tiešām ir visiem, bet slikti ir tas, ka JS nelabo kļūdas, kad uz tām norāda...

P.S. JS nemaz nepiedāvā izvēles iespējas maršrutēšanai (ātrākais, īsākais utml.)

scope 08.10.2011 11:50

Gribu piebilst par Jāņa Sētas servisu - ja viņu aplikācija maršrutē tāpat kā iekš viņu weba www.balticmaps.eu/... , tad ir ļoti bēdīgi, jo ir pietiekami gļuku it kā vienkāršās vietās.

Viens piemērs (www.balticmaps.eu/... ), kur JS maršruts ved pa bruģētu sīkieliņu, tā vietā lai izmantotu 2 joslu asfaltētu ceļu. Par šo gļuku ir kādu gadu atpakaļ viņiem ziņots, bet nekas nav mainījies...

scope 08.10.2011 11:03

Vai nu telefons ar iGo/Navigon vai ķīniešu GPS par latiem 50, kurā var to pašu iGo darbināt.

Kāpēc iGo vai Navigon? Jo tiem ir pieejamas dažādas kartes: gan TeleAtlas(TomTom), gan NavTeq, gan reģionālās(LV gadījumā igauņu Regio.ee produkcija).

Tikai neņem TomTom - LV vissliktākā no pieejamajām kartēm.

Ķīniešu GPS jāmeklē www.dealextreme.com (piemēram, www.dealextreme.com/... )

scope 27.09.2011 21:47

Veiga rakstīja: Man ir jautājums, kādēļ RS tehniskais (avārijas) transports 5.depo no centra puses veic kreiso pagriezienu pāri Brīvības ielai? Vai nevar iebraukt depo tāpat kā tramvaji - zem tilta? (pa lielam netraucē, jautājums drīzāk konceptuāls)

Vispār jau tur ir vairākas savstarpēji nesavienotas teritorijas, kurās pa tiltapakšu nenokļūsi.

Piemēram, Brīvības 189, kur, ja nemaldos, tieši avārijas brigādes dislocējas.

scope 27.09.2011 16:52

sarashkins rakstīja:

nomiks rakstīja: te nav runa, par to, vai ir prātīgi (gudri, ētiski u.tml.) novietot savu auto taksometriem paredzētā stāvvietā, bet gan par to, vai likumīgi to drīkst darīt.

Man pirmā vieta, kas nāk prātā, uzreiz ir vieta pie Latvijas Nacionālās operas. Vienmēr esmu brīnījies, kādēļ tur nelīmē t.s. plāksterus tiem, kas novieto savus auto takšu stāvvietā (ja nemaldos, tur rakstītas 6 vietas).

Atceros, ka pirms gadiem 4 dabūju 30Ls sodu par šo, jo biju savu auto novietojis ielas malā tuvāk par 25m no takšu pieturas, lai gan it kā atstājot vietu norādītajam auto skaitam (2), diezgan neintuitīvs noteikums bija - kas tur viņi ar 2 12,5m gariem limuzīniem brauc vai?

Vietu skaits tev nav saistošs - tikai 10 un 25 m.

scope 11.09.2011 22:10

Pirmais rakstīja: vo nevajag te ļa-ļa...

kā negruzīt uz lisapēdistiem, ja lisapēdists man izlec priekšā un man tāpēc ir aplauzts buferis, tiesa viņam pakaļritenis nav lietojams

Kā saka - Ņe semji bez uroda, ko var attiecināt uz visām šajā diskusijā apspriestajām ceļu satiksmes dalībnieku grupām.

Bet vispār, kopā ar velo privilēģiju palielināšanu, būtu jāseko arī stingrākai CP kontrolei(kaut vai uz vadītāja apliecības esamību) gan lisapēdistiem, gan rolleristiem.

Jo pašlaik, kā izskatās, CP koncentrējušies tikai uz "dzērājlisapēdistiem".

scope 11.09.2011 19:29

Pirmais rakstīja: izbrauc uz gājēju pārejas un izbaudi kā autobraucējiem gribas kraut tev

Tikai nevajag te ļaļa.

Pāri pārejām braucu tikai tad, kad tuvumā nav auto. Nereti, gaidot nostāk no pārejas, kad auto aizbrauks, kāds auto apstājas un tad nāks mahāties, lai brauc tālāk - nevajag laist

Jā, un dažreiz, sēžot pie auto stūres, gribās krāmēt lisapēdistu un rolleru braucējiem, kuri CSN vispār nekad dzīvē nav redzējuši.

Piemēram, braukšana ar velo 2 rindās - sevišķi forši ārpus apdzīvotas vietas aiz līkuma, ja vēl kāds pretī brauc.

Tāda lieta kā apgaismes ierīces - kam tās vajadzīgas...

Rolleristu līšana garām un pēc tam nespēja uzsākt normāli braukt - sajutušies kā baikeri, tik uzrāviena pietrūkst.

scope 10.09.2011 9:08

WALA rakstīja: Khm to man ir grūti saprast, jo nu vai nu apeju pa ielu, vai arī pāreju uz otru ielas pusi, ja tas tāpat ir pa ceļam. Kaut kā neesmu sevišķi piegriezis vērību šādiem kadriem. Bet protams par to velo zvanīšanu es pārspīleju - runa parasti ir par "nespējnieku" velobraucēju kas nespēj apbraukt pa ietvi ejošu vienu/augstākais divus cilvēkus bez "ausu piezvanšanas".

Starp citu - zvanīšana var noderēt, lai informētu gājēju par savu esamību aiz viņa, lai viņš neveiktu straujus, neprognozējamus manevrus.

Tikai nez kāpēc vietējie gājēji zvaniņu uztver kā "pavācies malā"...

P.S. Un tiem gājējiem, kuri slāj barā kā govis pa olnīcu, arī kā kājāmgājējam iekšēji gribas kraut.

scope 07.09.2011 19:11

Bams rakstīja: Bet paši jau arī esam kūtri. Cik kurš no jums ir uzcepis kādu e-pastu atbildīgajiem činavniekiem? Piemēram uz RDSD? Nu, ja kļauzu nav, tad ko lieki labot? Bet, ja raksta, tad kaut ko arī salabo.

Tiek ceptas ik pa laikam, nav arī grūti uz satiksmes vadības centru piezvanīt, ja kāds akūts gadījums(svaiga liela bedre, pazudis akas vāks).

Nelaime tik tā, ka nereti RDSD atrakstās un tā pati atrakstīšanās jāgaida 30 dienas.

Nenoliegšu - ir vietas, kur kļauzu rakstīšana ir devusi vismaz kaut kādu virzību pareizajā virzienā - gan RDSD ar nekvalitatīvi salabotiem ielu lauzumiem, gan tā pati RS, kura, pēc iesnieguma uzrakstīšanas, vairākos krustojumos veica sliežu piebruģa pārbruģēšanu.

scope 06.09.2011 21:05

ValdisM rakstīja:

tad jau labāk būtu palikt zem lūkas metāla paliktnīšus ( metāla sloksnītes)

Teorētiski, tur nāk gumijas blīve, kas labāk nofiksē to vāku un novērš troksni(mētāls pret metālu), tik nezinu vai tiešām 5 cm.

Tagad vietām ir sākuši likt vākus ar eņģi, lai novērstu vāka došanos savās gaitās, kas var būt visai nepatīkama.

scope 06.09.2011 11:52

anonimikis rakstīja: nav gadījies redzēt, ka pēc tādu aku vai mazu ielas fragmentu demontāžas kāds izmantotu vibroblieti seguma placināšanai. tiešām kaksis visas blietes nospēris?

Blieti gadās, ka izmanto, bet ko tas dod, ja pēc tam tāpat viss sasēžas. Tur kārtīgu ceļarulli vajag, ar ko šķembas un smilti sapresēt pirms asfaltēšanas.

1 2 3 4 5 6

Lasītākie raksti

Jaunie raksti