Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6
ValdisM 03.04.2012 22:01

Jautājums Bams?

Kāpēc nav nevviena sabiedriskā transporta līnija pa Braslas -Vietalvas _Piedrujas ielām, izņemot kaut kādu tur 13 autobusu, bet tas tik uz Braslas ielas uzgriež pašās tās beigās pie CP bāzes.

galu galā liela iela, vienā tās malā ir dzīvojamie kvartāli, otrā pusē daudzi ražošanas un apkalpojošās sfēras uzņēmumi. Tuvākie transporti tur ir tikai Deglava un zemitānu tilti, kā arī paralēli Braslas ielai ejosās Purciema ielas.

manuprāt lielisks maršruts būtu šāds:

Baloži (Rāmava)-

Valdlauči-

Dienvidu tilts-

neliela nobraukšana no D tilta uz Maskavas ielu (tas ļautu šo reizu momentāli pārklāt ar 7 tramvaju (Dole-Centrs), 15 autobusu (Dārziņi-Pļavnieki-Purvciems-Jugla) un 15.trolejbusu (Kengarags-Centrs)-

tad autobuss mauc atpakaļ uz Slāvu tilu-

tad laiž pa Piedrujas -Vietlavas -Braslas ielām (te krutsojas ar visiem tiem maršrutiem, kas iet pāri Deglava tiltam),

tālāk mauc uz Dominu, kur krustojas ar visiem maršrutiem kas iet pāri Zemitānu tiltam

tālāk pa Vairoga ielu krusto Brīvības ielu

tālāk pa jauno pārvadu krusto Centra-Mežaparka līniju un tālāk laižu uz Sarkandaugavu - Vecmīlgrāvi-Vecāķiem.

Protams tādu cilvēku, kam vajag noķļūt no Valdlaučiem uz Vecmīlgrāvi būs traki maz, tomēr šis maršruts ļaus tikai ar vienu pārsēšanos izbraukāt lielāko daļu Rīgas, bez braukšanas caur centru.

Pie tam šajā maršrutā ir ļoti maz luksoforu, maz hronsiko korķu (Brīvības/Vairoga ir nepatīkams izņēmums). maršruts iet tikai gandrīz pa galveno ielu visur. Vidējam reisa kustības ātrumam vajadzētu būt ļoti labam.

Sanāktu tāds kā tranzītreiss, kas aizpilda baltos punktus Rīgas dažādo maršrutu savienojumos.

ValdisM 29.03.2012 0:24

msh rakstīja:

Slinkais rakstīja: laikam dzīvo ar svecēm. es katru mēnesi maksāju 60ls par špani, neko pārmērīgu nededzinu

Tad jau laikam visā mājā visu diennakti spīd simtvatīgas kvēlspuldzes...

Mani vecvecāki ir visur saskrūvējuši taupībnieces, tās izmanto taupīgi. Ir arī elektriskā plīts, kas tiek lietota brokastīm/pusdienām, vakariņas, vismaz ziemas periodā vārās uz malkas plīts. Ir arī elektriskais boileris, bet ziemas periodā tas ir atslēgts un noslēgts un ūdeni sasilda centrālapkures katls. Televizors, kurš tiek darbināts 1-3 stundas vakaros arī nav plazma... Vēl, protams, kaut kādas saimnieciski tehniskas aktivitātes, kas iesaista elektrību, kādi zāģi, kaut kas tāds, bet tas sīkums. Tagad vēl pienāca mans old-school kompītis, kura patēriņš nav tas mazākais un kurš spēj manas 12 m2 istabas temperatūru pa nakti noturēt vismaz pāris grādus augstāku nekā pārējās mājas temperatūru, kā arī radiotehnikas U-7111 pastūzis, patēriņa starpība bija jūtama.

Tā kā es pats esmu izšķērdīgāks taupītājs, atceros, kad dzīvoju viens dzīvoklī, kur galvenais patērētājs bija lampas, kompis 24/7, elektriskais boileris, tur elektrība pēc septiņu saņu tarifa uz 20 lašiem mēnesī sanāca. Pašā sākumā vēl bija kaut kas ar četriem saņiem par kilovatstundu, atceros ka pēc gada atnāca brīdinājums par megavatstundas parādu...

priekš kam dators tiek turēts ieslēgts 24/7 ?

To datoru ko lieto viss ciemats uz maiņām, kamēr Tu guli vai esi darbā ? vai skrūvē kopā garāžā B3 ?

ValdisM 25.03.2012 22:36

mazda ir tikai piemērs,

mazdas vietā var būt jabkurš cits analogs japānu auto... nissan primera 1.6, toyouta cirina, corolla. Lai gan es tomēr ņemtu mazdu. tas ir visplāšāk izplatītais auto ar kuru detaļām pilni šroti.

ValdisM 25.03.2012 22:35

bet vispār cik saprotu, tad tā msh problēma ir sekojoša.

Vajag auto lai braukātu uz darbu.

Patreiz esošais Audi 90 2.3 quatro auto ir pilnībā salikts, darbojas, braukā, bet jāiziet tehniskā.

Pēc tam jāiegulda vēl lati 400-500 lai nomainītu dzinējam iešprices sistēmu un uzliktu gāzes iekārtu.

Kā pats msh saka, braukāts tiks maz (tāpēc meklēt dīzeļauto nav jēgas).

No šī visa msh varu pateikt šādus manu secinājumus:

1. pat ja ieliksi gāzi, degvielas (gāzes un benzīna.. jā arī tas tērēsies iedarbinot aukstu dzinēju) izmaksu nebūs zem 5ls uz 100km nekādā gadījumā (5 cilindru arhaisks 2.3 dzinējs + quatro piedziņa.. zem 10l gāzes neieliksies)

2. ja braukāts tiks maz, kā plāno atpelnīt ieguldītos 500Ls auto gazifikācijā + tekošajās gāzes apkopēs ?

mans ietiekums:

1. Pārdod to savu audi 2,3 (re kur pat cilvēki gatavi maksāt 500ls par tādiem; www.ss.lv/... )

2. Uz kādu laiciņu noliec malā ideju par gāzi.

3. Sasummējot divus pirmos punktus kopā nu Tev ir apmēram jau 800-1000Ls.

4. Par puscenu no šis naudas var nopirkt lūk šādu te auto:

www.ss.lv/...

5. Uzliec tam auto 175mm platuma riepas, iekača tajās 2.5 atm. un brauc pēc CSN. Degvielas patēriņš būs stabili zem 5 litri degvielas. pats esmu daudz braucis ar šādu 1.8 mazdu. (ar normālu spiedienu riepās, 195mm platuma riepām un braucot pēc CSn auto tērēja šosejas režīmā 5.0-5.1l uz 100km. Pie tam tas tika rēkināts pēc odometra, kurš lielo riepu dēļ rādīja mazāku kilometrāžu, nekā bija patiesībā).

Par dinamiku nebēdā, tas 1.8 dzinējs ir tas pats 2.0 Chankaishi pieminētais, tikai ar nedaudz samazinātu darba tilpumu. Un velk tas dzinējs stabili labāk kā piemēram Volvo 2.5 5-cilindru benzīnnieks ar 136ZS.

Par caurgājamību arī nebēdā. Audi nācās ieviest quatro sērijveidā lai kaut kā risināju pār priekšas asi pārkārtā 5cil. dzinēja sačakarētās auto gaitas īpašības. Tā mazda ar pilnu bāku un vadītāju kopā svērs apm. 1150kg, ar labām 175mm platuma robaina protektora riepām tas auto izbrauks gandrīz visur kur var izbraukt ar audi quatrro.

apkopes tai mazdai ir krietni lētākas kā audi 2,3. Cilindru mazāk, eļļa dzinējā tikai 3.2litri, eļļas filtrs maksā 1.40Ls,u.t.t , elektronika strādā nevainojami un vispār nav jāaiztiek.

tā modeļa divas tipiskās vainas (bremžu suportu ķīlēšanās un rūsa) Tu pats bez problēmām novērsīsi savā garāžā paša rokām.

Izspēlējot šo scenāriju:

legāli braucams auto Tev būs jau rīt , nevis kaut kad .

Degvielas izmaksa Te būs tāda pat, ja ne mazāka kā 2.3 audi ar gāzi.

Auto būs lielāks, ietilpīgāks, lielāku gabāžnieku, komfotablākām gaitas īpašībām. (Tu protams neticēsi, bet pabraukājot ar tādām mazdām kaut pāris dienas, Tu saopratīsi, cik Audi 80 ergonomika un vadāmība ir kokaina un arhaiska) un priekšas plautku bukses arī nav katur gadu jāmaina.... viņas parasti vispār nekad nav jāmaina.

mazdas mīnuss - skaņas izolācija būs sliktākā kā Audi 80, bet ticu, ka Tu savāk rokām ar dažādiem šrotos pa santīmiem dabūnamiem salonu apšuvumu materiāliem to skaņas izolāciju vari uztaisīt labu labo.

ValdisM 25.03.2012 22:11

nu labi, labi, nevajag jau msh saukt visādos vārdos un apvainot personīgi. Te ir diskusija nevis cilvēku personīgās aizsāršanas vieta.

Saprotiet arī msh. viņš savā dzīvē ir redzējis tikai Audi 80, muteres golfu 1,4, fātera darba mazdu mx-3, un darba kolēģa izjāto, izļūrkāto dīzeļ-passāt-universālu un vēl anglijā viņu uz darbu vadāja ar ford tranzitu.

Uz tādas kopbildes fona arī Jūs visi fanotu par Audi 80

ValdisM 22.03.2012 23:55

msh rakstīja: Ā, man vēl ienāca prātā tavs senais stāsts ka tavas mazdas 2.0, to mocot uz zemiem apgriezieniem, pie pusotras - divām štukām jāpārslēdzas, jo šis sāk baigi raut uz priekšu - tātad visām vecajām mazdām ir kaut kādas ačgārnas droseles? Ar fātera mazdu ir jāizbrauc cauri visai liepājai lai sāktu pierast pie tā, ka sajūgs jālaiž vaļā stipri ātrāk, ja nē, tas tiks slidināts... Kaut kad vajadzētu uzmest aci, kas tad tur ar to droseli darās...

uz nākamo robu pie 1.5 -2.0 tk apgriezieniem ir jāpārslēdzas, jo rīgā priekšā braucošie nejēdz dinamiski uzsākt braukšanu , kā rezultātā man nav jēgas griezt lielākus apgriezienus, es labāk laicīgi metu nākamajā robā.

Un dzinējs man nav jāmoka. Viņš lieliski strādā jebkurā robā ar 900 apgr. minūtē, arī pret kalnu (ja vien auto es braucu viens pats). Piem. braucot no no slāvu apļa augšā pa uzbraukuvi uz Dienvidu tiltu korķu laikā pie lēnas satiksmes var mierīgi ielikt 2.robā , noņemt ķāju no gāzes pedāļa un dzinējs mierīgi, klusi, bez mocīšanās ripina auto augšā pa uzbrauktuvi. Vienkārši tas ir tāds dzinējs - zemapgriezienu

ValdisM 22.03.2012 23:43

msh rakstīja:

ValdisM rakstīja:

P,.s. lielai daļia lētā gala japņāu apdare kavlitāte ir krietni vien augstāka kā analoga līmeņa eiropas auto.

Piem. ja salīdzina kaut vai manu mazdu 626 GD (1987-1992) ar to pašu gadu passātiem, vectrām, mondeo, tad atšķirībā no pēdējiem, diez vai Jums vispār izdosies atrast mazdu ar saplīsušu ātrumkloķa kulisi, ar izdilušiem un saplīsušiem benķiem un nogludinātu stūri. Arī visas plastmasas, drēbes mazdas 626 bāzes kompektācijā ir krietnu līmeni augstāk kā eiropas analogiem auto.

Paga paga, kāds tam piemēram sakars ar kvalitāti? Es gaidīju ka tu pastāstīsi ka tam B3 passātam salons grab [kas ir tiesa], a tu caur puķēm pastāsti ka, lūk, atšķirībā no passāta, kas ir darba zirgs, ar tava modeļa mazdu pamatā [ne]brauc pensionāri, kuri nefiga nebrauc un tāpēc arī salons nenolietojas...

Fāteris jau hvz cik gadus, bet kādi 8 gan jau būs, brauc ar MX-3. Tāds garš, zems musarņiks. Kad kādreiz sanāk aizņemties vai vienkārši pabraukt, principā katru reizi atceros ar kādu lietu audī ir pārāks par to mazdu - gan vienkārša salona ergonomika, gan kvalitāte [no konservbundžu skārda taisīto durvju "pļakš" skaņa par tādu neliecina], gan to, kādas to laiku vācu mašīnām bija "fail-safe" robežas - teiksim, bez īpašām mazdiskām zināšanām kurā virzienā jārauj izļurkāts ātrumkloķis, kurš ir izkabinājies, reiz veikala stāvlaukumā piecas minūtes čikāju līdz dabūju atpakaļrobu - audī vienkārši kloķis tāds neprecīzāks paliek, kas braukšanu nekādīgi neietekmē... Pie plusiem jāmin ka kustas uz priekšu un ka fātera darba īpatnību dēļ gandrīz vienmēr nolaisto pakaļas ķebļu dēļ ir liels grabažnieks Un, tā kā mans fāteris nav pensionārs kurš nebrauc bet pūdē savu mazdu pie žoga, tad diemžēl viņa brīnuma salons neatbilst tavam aprakstam - stūres āda nu jau ir pārdilusi gareniski un nokarājas [es tagad taisni sāku šūt barankas, uztrenēšos uz savām 3 [pirmo drīz pabeigšu], varbūt būs viņam arī jāuzšuj], zeķe arī pusizjukusi, neatceros kādā stāvoklī bija kloķa uzgalis, tas laikam vēl kaut cik lietojams

Zinot kā mazdas pūst, ja tavam brīnumam pat zem buferiem nav rūsa, tas tiešām ir muzeja eksponāts Es neapšaubu ka tava 24 gadus vecā mazda ir labākā stāvoklī par manu 25 gaus veco audī, bet tam ir vienkāršs izskaidrojums - to, ko ar audī mēdz darīt daudzmaz normāli cilvēki, ar mazdām dara tikai puišeļi, kuri to mazdu ir pa lūžņu cenu nopirkuši...

p.s. statistikas protams nav, taču daudzmaz droši var apgalvot, ka:

1. vidējā statistiskā 1988.g mazda 626 universāls benzīns pa savu dzīvi ir nobraukusi +/- tik pat cik 1988 gada passāts universāls benzīns un +/- tik pat cik 1988.gada mb W124 universāls benzīns un tik pat cik 1988.g mbw 5 universāls benzīns.

tāda pati analoģija attiecināma uz jebkuriem citiem vienādas klases, izmēra, virsbūves tipa, degvielas tipa un dzinēja tilpuma un ražošanas gada auto.

mans auto pa pēdējiem 9 gadiem iekš LV noripojis ir 265000 km, pirms tam 14 gadus bija braukts pa vāciju -savi 400 000 - 500 000 km pa vāciju gan jau tika pieveikti. Kopējais reālais nobraukums uz doto brīdi varētu būt +/- 700 000km. Benķi nedilst un nav saplīsuši, stūre nav nogludināta, kulise nav saplīsusi, durvju rokturi salonā arī nav nodiluši, velūra elkoņbalsts uz durvīm arī nav nodilis. Pa šiem 9 gadiem iekš LV salona nolietojums vispār nav radies. vispār nekāds.

Cits stāsts ir nākamās paaudzes mazda 626. Sakarā ar japānas 90-to gadu krīzi, apdares kvalitātes līmenis tika nolaists (pietuvināts passātiem). Kā rezultātā lielai daļai šo mazdu jau ir nepieciešami sēdekļu pārvalki, ir gludas stūres un izplīsušas kulises, un viegli plīstoši trausli bamperi un ļoti lielas korozijas problēmas.

ValdisM 22.03.2012 23:31

msh rakstīja:

to, ko ar audī mēdz darīt daudzmaz normāli cilvēki, ar mazdām dara tikai puišeļi, kuri to mazdu ir pa lūžņu cenu nopirkuši...

Tu tikai pateici, ka tie normālākie audi vadītāji ir ne kas vairāk kā kaut kādi prasti puišeļi-dauņi

ValdisM 22.03.2012 23:26

msh rakstīja:

ValdisM rakstīja:

P,.s. lielai daļia lētā gala japņāu apdare kavlitāte ir krietni vien augstāka kā analoga līmeņa eiropas auto.

Piem. ja salīdzina kaut vai manu mazdu 626 GD (1987-1992) ar to pašu gadu passātiem, vectrām, mondeo, tad atšķirībā no pēdējiem, diez vai Jums vispār izdosies atrast mazdu ar saplīsušu ātrumkloķa kulisi, ar izdilušiem un saplīsušiem benķiem un nogludinātu stūri. Arī visas plastmasas, drēbes mazdas 626 bāzes kompektācijā ir krietnu līmeni augstāk kā eiropas analogiem auto.

Paga paga, kāds tam piemēram sakars ar kvalitāti? Es gaidīju ka tu pastāstīsi ka tam B3 passātam salons grab [kas ir tiesa], a tu caur puķēm pastāsti ka, lūk, atšķirībā no passāta, kas ir darba zirgs, ar tava modeļa mazdu pamatā [ne]brauc pensionāri, kuri nefiga nebrauc un tāpēc arī salons nenolietojas...

Fāteris jau hvz cik gadus, bet kādi 8 gan jau būs, brauc ar MX-3. Tāds garš, zems musarņiks. Kad kādreiz sanāk aizņemties vai vienkārši pabraukt, principā katru reizi atceros ar kādu lietu audī ir pārāks par to mazdu - gan vienkārša salona ergonomika, gan kvalitāte [no konservbundžu skārda taisīto durvju "pļakš" skaņa par tādu neliecina], gan to, kādas to laiku vācu mašīnām bija "fail-safe" robežas - teiksim, bez īpašām mazdiskām zināšanām kurā virzienā jārauj izļurkāts ātrumkloķis, kurš ir izkabinājies, reiz veikala stāvlaukumā piecas minūtes čikāju līdz dabūju atpakaļrobu - audī vienkārši kloķis tāds neprecīzāks paliek, kas braukšanu nekādīgi neietekmē... Pie plusiem jāmin ka kustas uz priekšu un ka fātera darba īpatnību dēļ gandrīz vienmēr nolaisto pakaļas ķebļu dēļ ir liels grabažnieks Un, tā kā mans fāteris nav pensionārs kurš nebrauc bet pūdē savu mazdu pie žoga, tad diemžēl viņa brīnuma salons neatbilst tavam aprakstam - stūres āda nu jau ir pārdilusi gareniski un nokarājas [es tagad taisni sāku šūt barankas, uztrenēšos uz savām 3 [pirmo drīz pabeigšu], varbūt būs viņam arī jāuzšuj], zeķe arī pusizjukusi, neatceros kādā stāvoklī bija kloķa uzgalis, tas laikam vēl kaut cik lietojams

Zinot kā mazdas pūst, ja tavam brīnumam pat zem buferiem nav rūsa, tas tiešām ir muzeja eksponāts Es neapšaubu ka tava 24 gadus vecā mazda ir labākā stāvoklī par manu 25 gaus veco audī, bet tam ir vienkāršs izskaidrojums - to, ko ar audī mēdz darīt daudzmaz normāli cilvēki, ar mazdām dara tikai puišeļi, kuri to mazdu ir pa lūžņu cenu nopirkuši...

Tu dzīvo "mežā un aizspriedumos"

Tu tā arī nespēji saprast mana teksta būtība, ja jau sāc pilnā garā salīdzināt Mazda MX-3 ar Audo 80 (tu vispār kaut ko citu zinu, kā Audi 80)???

MX-3 ir svētdienas auto blondīnei ar ko braukt pa pilsētu šopingā vai uz pludmali.

MX-3 ar galvu domājošs cilvēks salīdzinās ar opel tigra, ford Ka, fiat barchetta (nu tāds 2vietīgs kabriolets), volvo 480, ne jau ar passātiem vai audi 80.

p.s. ar mx-3 braukājis esmu . man tas auto nepatika. tas nav ikdienas auto un tāpēc nav arī tā projektēts, ne pēc gaitas, ne salona komforta.'

P.s 2 un ādas stūre nav paredzēta darba mašīnām, kurām pie stūres sēstas ar netīrām ar dubļiem, eļļu un cementu aplipušām rokām... to jau tā kā būtu jāsaprot un pateikt ka mx3 ar nolaistiem benķiem ir liels bagāžnieks var pateikt tikai cilvēks kurš ir virinājis audi 80 vai golf3 bagāžnieku

ValdisM 22.03.2012 20:37

Slinkais rakstīja:

kasinsh79 rakstīja: Par tēmu.

Kad pirku jaunu Avensi, mašīna nepievīla pilnīgi nevienu reizi. OK, vienu reizi bija jāierodas servisā uz plānotu rūpnīcas atsaukumu kādam devējam, toties kalpoja auto perfekti, tik vien kā apkopes.

Tas man liek secināt, ka autobūvē revolūciju kvalitātē uztaisījuši japāņi, korejieši, bet pamatīgu regresu elektronisku ķibeļu dēļ - visi vācieši.

nevar nepiekrist, japoskas tehniski ir baigi pardomāti un kvalitatīvi, bet braukšanas ziņā un salonu apdares kvalitate joprojām kā spainim.

nu re atkal sākās

manuprāt liela daļa cilvēku jorpojām neapzinās, ka nav jāsalīdzina Toyota Avensis un mazda 6 ar Volvo V70, MB C un Audi A4.

Japāņi pārsvarā ražo lētā galā funkcionālus neuzkrītošus auto ar uzsvaru uz tehnisko izturību (un šie auto būtu jāsalīdzina ar Fiatiem, fordiem, opeļiem, vw, renaultiem) un nedaudz arī luksu klasi Lexus, Infinity ko drīkst salīdzināt ar MB, BMW.

japāni neražo neko ko būtu prāta darbs salīdzināt ar audi, vovlo, saab, u..t.t.

P,.s. lielai daļia lētā gala japņāu apdare kavlitāte ir krietni vien augstāka kā analoga līmeņa eiropas auto.

Piem. ja salīdzina kaut vai manu mazdu 626 GD (1987-1992) ar to pašu gadu passātiem, vectrām, mondeo, tad atšķirībā no pēdējiem, diez vai Jums vispār izdosies atrast mazdu ar saplīsušu ātrumkloķa kulisi, ar izdilušiem un saplīsušiem benķiem un nogludinātu stūri. Arī visas plastmasas, drēbes mazdas 626 bāzes kompektācijā ir krietnu līmeni augstāk kā eiropas analogiem auto.

Ps. atšķirībā no msh, es esmu kā vadītājs esmu lietojis pāri 40 dažādiem auto (vecākais 1985.g, jaunākais - 2007.gada) un neapgalobju ka mazda 626 tas ir kruta.. vienkārši tas auto nelūzt, kalpo perfekti, neskatoties pat uz vairāk kā 30 tk km ikgadējo bobaukumu jau gandrīz 10-to gadu no vietas, tāpēc'kamēr man nav auto problēmas, es viņas speciāli arī nemeklēju

P.s.s msh reiz teica, ka 23.gadus veca mazda ir muzeja vērts eksponāts. Aicinu msh ciemos uz rīgu apskatīt manu jau vāirāk kā 24 gadus veco auto

ValdisM 19.03.2012 0:27

msh rakstīja:

x_rays rakstīja:

Niicas skolaa maaca tikai rakstiit, bet lasiit nemaaca? Tavai zinaashanai vidusmera spainja izmera priekshpiedzinjas lamatas uz celja uzvedas +/- vienadi. Ja taisies trasee taisiit rekordus, jaa, tad gan japiestraadaa. Bet normali braucot nekadas dizhaas starpiibas nav, tas ir praksee parbaudiits uz padsmit dazhadiem peppelaciem.

kāpēc cienītajam liekas ka neatkarīgāas aizmugures piekares ir dārgākas uzturēšanā kā "atkarīgās' ?

Ak tā, tātad, teiksim, tāda lieta kā pakaļas riteņu neatkarīgā piekare pilnīgi neko nedod? Nu labi, ja tu tā apgalvo, tad tās šitentajā tofikā pieminētās alfas nododam tolmetā, jo tām tādas ir, tātad dārgāka uzturēšana, un braucam ar trešajiem, un droši vien arī ceturtajiem golfiem, kuriem tādas nav... B3 A80 starpība bija ļoti spēcīga starp bezpiedziņu un quattro [q ir neatkarīgā piekare visiem četriem ripuļiem, bezpiedziņai nav] - pa grantētu ceļu, kur es ar savu A80 braucu uz 80, ar viena cilvēka A80q es braucu uz 120, jo tik ātri vajadzēja braukt lai gūtu tādu pašu ātruma sajūtu. Baidos ka piedziņa šajā gadījumā neko neizteica, jo zem haubes bija ļoti sūdīgi ejošs 2.0 16v, kura vārgo ņūtonmetru sadalījums tajā situācijā neko īpaši izmainīt nevarēja.

ValdisM 18.03.2012 21:21

kasinsh79 rakstīja:

.

Nu tad es vienkārši gribu dzīvot jau TAGAD, nevis pēc 5 gadiem.

tā uzskatīja kādi pāris simti tūkstoši Latvijas iedzīvotāju un tāpēc pirms 5 gadiem paķēra uz krīta 100 000 eiro vērtus dzīvoķlus Purvciema penelenēs vai arī 250m2 mājas par 200 000 eiro ķekavas pagasta nomales Lejpļavās bez ceļa un komunikācijām

ValdisM 12.03.2012 22:45

Shiirs rakstīja: Mazda B2500 - vot taa ir iista kapeikpishana. un tu vel naivi ceri, ka busi laimigs lietojot to atgremoto ford ranger?

piekam pirkt auto neredzot - augstaka idiotisma pilotaazha. un vel lielaas ar to. bet ko var gribet no laukja ar calja izmera smadzeneem

idiņs

Ford Ranger ir nekas vairāk ka rebadged mazda.

Rangerī no forda ir dikti maz, tur visu izstrādāja mazda, tāpēc sanāca dikti kvalitātīvs un topseller autoiekš ASV

ValdisM 03.03.2012 3:18

Shiirs rakstīja: varu pateikt tikai to ka esmu izgajis cauri alfa romeo epopejai. jabut ir kontuzeetam daunim, lai otrreiz tadu mashinu pirktu.

Tu tak pats teici, ka Tev bija divas alfas - 156 un 166

tātad esi kontuzēts d....

ValdisM 16.02.2012 16:00

sarashkins rakstīja: pēc 100 štukām tur dažs labs auto neizrāda pat nekādu īpašu nodilumu vai problēmu, bet mums lielākā daļa autoparka ir ienākušas tipa "tikko no Vācijas" un 5-15 gadu vecas ar 80-180 štuku "nobraukumu", kas reāli jāreizina ar 2, vai 3, vai vairāk. Tāpēc plašāku mūsu publikas interesi varētu radīt tādi patiesi ilgtermiņa testi.

Varu pastāstīt pazīstama cilvēka pieredzi ar Dacio Logan 1.6 benzīnnieku.

Nopirka jaunu no salona. Pašlaik ir pāri 100 tk nobraukts

un pa šo laiku ir darīts;

1. ofic.apkopes pie dīlera (eļļa, filtri,u.t.t)

2. pkie 90tk km nomainīja bremžu klučus (nodila)

3. pie 90tk km nomainīja vienu stūres pikrstu (maksāja tīri simboliski, salīdzinājumā ar jaunu auto rez. daļu izmaksām).

4. lielo dzinēja apkopi ( siksnas un rullīsi, pirms garantijas beigām) izvēlējās pie dīlera netaisīt. Uztaisīja laukos kaut kādā garāžas servisā (izmaskas zem 100Ls) un braukā laimīgs.

Nekādu ctu defektu, lūšanas, elektrības un elektronikas problēmui nav bijis. Degvielas patēriņs mazs.

Cilvēks ir ļoti apmierināts

ValdisM 11.02.2012 15:09

Bams rakstīja:

Pirmais rakstīja:

ja netur slodzi/apfriezienus vai vēl jo vairāk nevar ievilkt, tad pie vainas viennozīmīgi ir degvielas sistēma

vari provēt ieliet bākā litru spirta. tas savāks ūdeni, bet tik un tā vaidzēs siltu boksu lai atkūst

Nē, kad pielaiž, slodzi tur un iet kā traks, it kā nekas nebūtu bijis, patēriņš normā. auto 2004.gada tikai 230000km, tas D nav daudz.

maniprāt spidometrs ir griezts

p.s. vienreiz braucu ar 4 gadus un 3 mēnešus vecu auto , kam bija 345 000km. Arī ne vainas. Auto izskatījās gan iekša, gan no āra un arī gāja kā jauns.

ValdisM 08.02.2012 0:45

msh rakstīja:

ValdisM rakstīja:

aizdedzes momentā ?

3 gadus vecam šķībacim tādu var regulēt? Eiropiešiem tāda fīča pamatā ir jau kādus 15 gadus izmirusi, attiecīgām markām/modeļiem ātrāk

var izregulēt, piem. ar nepareizi uzliktu, vai atspriegojušos zobsiksnu (piem. nobeidzoties zobksnis spriegotājrullīsa atspērei u.t.t)

ValdisM 07.02.2012 1:15

kalfonso rakstīja:

msh rakstīja: Vispār jau es arī pie viena Yetti atbildēju...

Ja degvielu gāž par daudz, tad nezinu ko tie šķībači tur ir tādu uzbūvējuši. Parasti visiem, kam nelec, ir pretējā problēma - degvielas ir par maz

hujzin, ko uzbūvējuši. pagāš- un aizpagāšgad leca mīnusā no pusgrieziena

tagad - kā jau rakstīju - ievelk 1o m un aiziet.

pirmdien pieslēgtrs pie donora iezāģēju, bet žēl bija startera - nokāvu veco aķi un tad ar 5-o piegājienu piegriezu ar strteri. vai 7-o. žēl startera.

kkur ir *******a. ne svecēs, ne aķī.

laikam ar;i ne degvielas kvalitātē. jo to samainīju it kā.

aizdedzes momentā ?

ValdisM 04.02.2012 0:57

Crankshaft rakstīja: IkdienasViesis

Mjā, labie braucamie - īsti kubiešu gaumē. Pirmajā bildē izskatās, ka tas pasažieru "furgons" taisīts uz ikarusa jumta bāzes... Vispār, vietējais tjunings viņiem izskatās radošs.

======================

Uiiii, šitie dizaini vēl nekas, 1980. beigās, esot Kubā pēc turienes valdības ielūguma, ne šitādus vien nācās redzēt Kronis visam bija cilvēku pārvadāšana pa maršrutu(!)

ārpus pilsētas ar Belarus traktoru, kuram piekabinātas

2 (!) divasīgās piekabes Izskatījās diezgan baisi, vietējiem tā liekas OK. Un kur tad vēl vecie amerikāņu 1950. gadu laineri - praktiski visi kā viens ar traktora T-40 dīzeļiem un hvz kādām ātrumkārbām Pat Moskvičā bij iestutēts kaut kāds divcilindru dīzelis

BET, kur tie visi laziņi pie mums tik fiksi pazuda, nudien brīnos. Kādreiz to bija tik daudz un visur. Varēja jau kāds kaut ko tādu restaurēt.

==================

Izgājšvasar es redzēju tādu LAZu, ķippa "Tūristu", uz

šosejas starp Vec- un Jaunpiebalgu, izskatījās pieklājīgi,

spriežot pēc aromāta, tā bija versija ar KamAZ dīzeli. Benzīnnieki ar ZIL un URAL dzinējiem gan iznīka mērkaķa ātrumā - pat pie pieņemamajām benzīna cenām tās benzīna kapsētas laikam bija bezcerīgi uzturēt ...

jā, liela daļa 90-to gadu pirmajā pusē burtiski izgaisa.Bet neliela daļa LAZu dažiem vietējiem autobusu parkiem noturējās līdz kādam 2004.gadam (tolaik benzīns maksāja ~47sant/litrā).

Visilgāk šķiet ka bija Daugavpils Autobusu parkam un Cēsu autoaprkam (tiem bija 4 gāzes baloni uz jumta).

Tāpat vieni no pēdējiem ikdienas satiksmē izmantotajiem benzīn LAZiem bija Rēzeknes autobusu parkam. Mazie piepilsētas LAZi braukāja līdz kādam 1998.gadam (tad kā alternatīvu šiem iepirka jaunus mazos krievu ZIL autobusus... vot tie bija reāls hlams- jau pēc pāris gadiem tos nācās norakstīt, iespējams, ka visu laiku nekvalitatīvākā Krievijas tehnika),

Bet starppilsētu LAZ Tūristi Rēzeknes autobusu parkam braukāja ikdienā līdz kādam ~ 2002-2003.gada.

Tad Rēzeknes autobusu parks ~ 1999.gadā iepirka kaut kādus 70-to gadu beigu/80-to gadu sākuma Mercedes benz 305 sērijas piepilsētas autobusus (kaut 20 gadīgi tie bija apbrīnojami labā stāvoklī), un palaidu tos pa vietējiem rajona reisiem, taču kad vietēja pilsētas un rajona urlas pa 3-4 gadiem sagraizīja un sabojāja autentiskos tumši sarkanos MB zemos dermantīna sēdekļus, Rēzeknes autobusu parks norakstīja vecos LAZ tūristus, izskrūvēja no tiem benķus (sen jau kā ar drēbi pāršūtos), salika tos MB 305sērijas sagraizīto sēdekļu vietā, ielika kaut kādas papildus pečkas.... un uztaisīja Custom made MB305 starrpilsētu zemos tūsristautobusus .. un tā tie kursēja pa maršrutu Rīga-Rēzekne vēl gadus piecus ( vēl kādus savus 500 000km gan jau nobrauca

ValdisM 26.01.2012 22:49

modena rakstīja:

ValdisM rakstīja:

modena rakstīja:

Tu vispār zini par ko ir tā grāmata ?

Jebšu arī iesi balsot referendumā par krievu valodu k'aotro valsts valodu ?

Kāds sakars vienam ar otru? esi galvu saspiedis?

Atšķirībā no tevis, es zinu par ko ir tā grāmata, un zinu kas viņu sarakstīja.

Līdz ar to neuzskatu politiska trillera žanra sarakstīto lubeni par dokumentālo literatūru. Neesmu vairs mazs, lai ticēt visādām pasakām.

grāmatu lasījis esmu, un vēl dažas līdzīgi rakstura grāmatas (latviešu autoru).

p.s. un vecmātes brālis arī nosēdēja Belamorkanāla gulagā gandrīz 10 gadus.. bija viens no retajiem kas izdzīvoja (pēc tam nodzīvoja līdz 93.g vecumam). viņa atmiņas apbrīnojami sakrīt ar grāmatās minēto.

Tā kā nedomāju, ka Tev vai man apstrīdēt grāmatas biogrāfiskumu un dokumentālumu.

ValdisM 26.01.2012 17:48

modena rakstīja:

ValdisM rakstīja:

M77 rakstīja:

Seene rakstīja: Pamēģini piedzerties ar kefīru un tad sapratīsi, cik var kaifu noķert šādā veidā

Varbūt, var arī ar kefīru, katrā ziņā no viena daktera ir dzirdēts, ka lēti apreibināties var ātri (īsā laikā) izdzerot lielu daudzumu ūdens (3 litri un vairāk). Neesmu provējis.

tā var ātri nomirt.

izlasi Solženicina Arhipelag Gulag

neiesaki lasīt visādu kujnu....

Tu vispār zini par ko ir tā grāmata ?

Jebšu arī iesi balsot referendumā par krievu valodu k'aotro valsts valodu ?

ValdisM 25.01.2012 22:04

M77 rakstīja:

Seene rakstīja: Pamēģini piedzerties ar kefīru un tad sapratīsi, cik var kaifu noķert šādā veidā

Varbūt, var arī ar kefīru, katrā ziņā no viena daktera ir dzirdēts, ka lēti apreibināties var ātri (īsā laikā) izdzerot lielu daudzumu ūdens (3 litri un vairāk). Neesmu provējis.

tā var ātri nomirt.

izlasi Solženicina Arhipelag Gulag

ValdisM 23.01.2012 20:21

modena rakstīja: bl*** visi gudrie.....

interesanti - ar pirmo auto visi gudrie palika vai kā?

varbūt jeks nopirka otru auto sava dzīvē. Pēc diviem gadiem sanāca iesēsties iekš piektās sērijas BMW un saprast kas par sūdu ir viņa pirkta Toyota

Bagāžnieks vien ir izsmiekls...

Viss tiek iepazīts salīdzinot.

Kas vainas bagāžniekam ?

Bagāžniekā nav jābrauc. labākā gadījumā reizi nedēlā tas ir jāatver, tur ir jāiemet kāda soma un tad tik pat ātri tas ir jāaizver.

Bagāžnieks ir mazā problēma šajā stāstā .

Lielākā problēma ir : kāpēc čalis aizgāja uz autosalonu un nopirka auto, as durvju uzlikām un salona apdari,kas viņu tracina un salonu, kurā šis it kā pie stūres neietilpst ?

ValdisM 23.01.2012 20:19

Nu lūk, un cilvēks tikai gribēja lielāku auto par mazda 32

un mitsu lancer. Kā pats teica, piem. Volvo v70

un beidzās tā iauto useru smadzeņu skalošana, ar to ka autors nopirka pašu lielo amerikāņu minivenu, benzīnu, V6 un vēl AWD

ValdisM 21.01.2012 18:34

čalis aizbrauca uz salonu pirms 2 gadiem, apskatīja auto, uztaisīja testa braucienu,u.t.t

Nopirka auto, divi gadi ar to nobrauca un tagad tikai atklāja ka pie stūras viņs neievietojas, ka stūri noregulēt nevar, ka viņam nepatīk tās dzeltenās uzlikas uz durvīm u.t.t

Godīgi sakot, vairāk izskatās, ka čalis 2 gadu laikā "pacēlās" finansiāli, iepirka kādu lexusu vai mb, šo toytotu tirgo nost un pirms pašas pārdošanas izlēma iedirst dvēselē jaunajam īpašniekam un visiem toyotistiem.

Vienkārši ir tādi zemiski cilvēki. (tas īpaši novērojams postsociālisma valstīs, arī Latvijā)

Un ar auto būvi un auto apdares kvalitāti tam ir maz sakara.

90% auto tā apdare ir vēl sliktāka + vēl arī tehniskā puse lūzt 2x biežak.

p.s. droši vien kad braukāja, tad slavēja un zīmējās ar kādu krutu auto šis brauc.

1 2 3 4 5 6

Lasītākie raksti

Jaunie raksti