msh rakstīja:
Slinkais rakstīja: laikam dzīvo ar svecēm. es katru mēnesi maksāju 60ls par špani, neko pārmērīgu nededzinu
Tad jau laikam visā mājā visu diennakti spīd simtvatīgas kvēlspuldzes...
Mani vecvecāki ir visur saskrūvējuši taupībnieces, tās izmanto taupīgi. Ir arī elektriskā plīts, kas tiek lietota brokastīm/pusdienām, vakariņas, vismaz ziemas periodā vārās uz malkas plīts. Ir arī elektriskais boileris, bet ziemas periodā tas ir atslēgts un noslēgts un ūdeni sasilda centrālapkures katls. Televizors, kurš tiek darbināts 1-3 stundas vakaros arī nav plazma... Vēl, protams, kaut kādas saimnieciski tehniskas aktivitātes, kas iesaista elektrību, kādi zāģi, kaut kas tāds, bet tas sīkums. Tagad vēl pienāca mans old-school kompītis, kura patēriņš nav tas mazākais un kurš spēj manas 12 m2 istabas temperatūru pa nakti noturēt vismaz pāris grādus augstāku nekā pārējās mājas temperatūru, kā arī radiotehnikas U-7111 pastūzis, patēriņa starpība bija jūtama.
Tā kā es pats esmu izšķērdīgāks taupītājs, atceros, kad dzīvoju viens dzīvoklī, kur galvenais patērētājs bija lampas, kompis 24/7, elektriskais boileris, tur elektrība pēc septiņu saņu tarifa uz 20 lašiem mēnesī sanāca. Pašā sākumā vēl bija kaut kas ar četriem saņiem par kilovatstundu, atceros ka pēc gada atnāca brīdinājums par megavatstundas parādu...
priekš kam dators tiek turēts ieslēgts 24/7 ?
To datoru ko lieto viss ciemats uz maiņām, kamēr Tu guli vai esi darbā ? vai skrūvē kopā garāžā B3 ?
Jautājums Bams?
Kāpēc nav nevviena sabiedriskā transporta līnija pa Braslas -Vietalvas _Piedrujas ielām, izņemot kaut kādu tur 13 autobusu, bet tas tik uz Braslas ielas uzgriež pašās tās beigās pie CP bāzes.
galu galā liela iela, vienā tās malā ir dzīvojamie kvartāli, otrā pusē daudzi ražošanas un apkalpojošās sfēras uzņēmumi. Tuvākie transporti tur ir tikai Deglava un zemitānu tilti, kā arī paralēli Braslas ielai ejosās Purciema ielas.
manuprāt lielisks maršruts būtu šāds:
Baloži (Rāmava)-
Valdlauči-
Dienvidu tilts-
neliela nobraukšana no D tilta uz Maskavas ielu (tas ļautu šo reizu momentāli pārklāt ar 7 tramvaju (Dole-Centrs), 15 autobusu (Dārziņi-Pļavnieki-Purvciems-Jugla) un 15.trolejbusu (Kengarags-Centrs)-
tad autobuss mauc atpakaļ uz Slāvu tilu-
tad laiž pa Piedrujas -Vietlavas -Braslas ielām (te krutsojas ar visiem tiem maršrutiem, kas iet pāri Deglava tiltam),
tālāk mauc uz Dominu, kur krustojas ar visiem maršrutiem kas iet pāri Zemitānu tiltam
tālāk pa Vairoga ielu krusto Brīvības ielu
tālāk pa jauno pārvadu krusto Centra-Mežaparka līniju un tālāk laižu uz Sarkandaugavu - Vecmīlgrāvi-Vecāķiem.
Protams tādu cilvēku, kam vajag noķļūt no Valdlaučiem uz Vecmīlgrāvi būs traki maz, tomēr šis maršruts ļaus tikai ar vienu pārsēšanos izbraukāt lielāko daļu Rīgas, bez braukšanas caur centru.
Pie tam šajā maršrutā ir ļoti maz luksoforu, maz hronsiko korķu (Brīvības/Vairoga ir nepatīkams izņēmums). maršruts iet tikai gandrīz pa galveno ielu visur. Vidējam reisa kustības ātrumam vajadzētu būt ļoti labam.
Sanāktu tāds kā tranzītreiss, kas aizpilda baltos punktus Rīgas dažādo maršrutu savienojumos.