Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5
kolumbs 08.09.2017 9:14

Vispār interesanti. Te rakstā ir arī tiesas lēmums par sprieduma nepildīšanu.

www.protesti.lv/satiksmes-ministrijas-valsts-sekretars-izbrinits-kapec-par-tiesas-sprieduma-ignoresanu-jamaksa-sods-publicets-pilns-tiesas-lemums/

Jāsaka dīvaini, kamēr bija spriedums, lidosta un SM ne čiku, ne grabu....

A kad viņiem atgādina, ka spriedums jāpilda... tā redz tiesa neizprotot situāciju...

Kuru situāciju ? To ka spriedums jāpilda?

Kur tad visi viņu argumenti par lietas būtību bija lietas izskatīšanas laikā?

Tikai tagad juristus pieaicināja?

kolumbs 03.09.2017 15:19

Nu interesanti.

No Kauguru puses iebraucot, maksas aparātā jāievada mašīnas nr., no Rīgas puses iebraucot nav jāievada (vismaz maksājot skaidrā naudā).

Izbraukt var ne tikai pa 2 vietām, bet arī caur Valteriem vai Asariem, proti, pa pārbrauktuvi pāri dzelzceļam un uz Slokas pusi ārā. Tur kameras nav manītas. Nu vēl ir Vaivaru mežs gar Nemo vai stiga pa otru pusi...

Kā sistēma zina, kurš iebraucis, kurš izbraucis, nopērkot iebraukšanas biļeti bez Nr. ievadīšanas?

Neizskatās, ka tā sistēma ir reāli funkcionējoša...

kolumbs 22.08.2017 22:06

Man gan liekas, ka jābrauc uz servisu, lai skatās, kas noticis. Kāpēc domā, ka vajag tieši elektriķi?

kolumbs 14.08.2017 16:28

Pagaidām elektrība+iekšdedzes dzinējs. Īsiem pārbraucieniem pa pilsētu pietiek ar elektrību, tālāk ar degvielu.

Ja pareizi, saprotu, tā darbojas VW

www.volkswagen.lv/lv/models/passat-gte.html#item=1&powerLayer=Passat-GTE/equipment---design/Charge-management.display

kolumbs 14.08.2017 16:00
kolumbs 02.08.2017 20:21

Tik ļoti ar ēšanu pie stūres aizrauties nevajadzētu. Bet, nesaku, ka nevar kaut ko apēst, koncentrējoties vienlaikus uz ceļu. Garos nakts pārbraucienos tā var kliedēt miegu.

kolumbs 28.07.2017 14:11

Atkarīgs jau arī no tā pasažiera auguma. Man prātā nāk, ka jāpaskatās Zafiras, Sharan un tamlīdzīgie, varbūt der.

Varbūt der sēdeklis ar regulējamu augstumu? Pat ja nav oriģināli iekšā, varbūt var dabūt, tādu, ko var pieregulēt?

kolumbs 19.07.2017 14:25

smaidiigais rakstīja: Parunāsimies par JAUNIEM auto.

Lētākā cena? Dacia

Uzticamākais? Dacia - no jauna līdz 10 gadu vecumam ne reizi nav bijis kaut kur jāvelk/ jāved. Tikai degviela, eļļa, filtri, kluči, kāds lodbalsts, pirksts. Aizmugures atsperes mainīju.

Pirms nedēļas nopirku jaunu.

Ja pērku reizi 10 gados, tad izmaksā 1400 eur gadā. Apdirsināšana - ap 300e kasko, ap 70 octa. Nesparotu, kāpēc manu auto octas cena ir atšķirīga, ko es braucot ar Mini sataisu risku par 8 eiro, ar Volvo par 25 eiro, bet ar jaunu Dacia - par veseliem 70?

Lodgy ir 7 vietas, arī 6. un 7. var iesēsties mana izmēra rumpītis (184 cm, 90 kg). 1.5 dīzelis, 110 zs.

drive.google.com/file/d/0ByIZgiWMeqvXdzFTc2hZV0dSb3RQZWlEbmhoV3g5dlB0UVgw/view?usp=sharing

Laba viela pārdomām un salīdzināšanai, cik izmaksā 10+ gadīgs dīzeļauto ar 300 000 + uz odomentra, kas nav ticis pirkts jauns, cik Dacia. Pat ielūkojos Dacia cenu lapā.

kolumbs 05.07.2017 22:49

Viens mazs, bet ļoti slepens slēdzītis, kas atslēdz, piemēram, degvielas sūkni, nelīdz? Nevajadzētu pat dārgi maksāt..

kolumbs 27.06.2017 15:40

Nākamreiz ierosinu maršrutu Ogre - Ķegums - Vecumnieki - Bauska.

Grants ceļi būs kāda daļa. Mazāk stresa.

kolumbs 07.06.2017 20:19

GB12 rakstīja: Šodien kaut kāda melnā diena. Maniem klientiem 6 avārijas. Viena no tām ar totālo losi.

Pilnmēness ietekme?

kolumbs 07.06.2017 9:17

Secināju, ka pie tā apdrošinātāja, kur drošinos ilgstoši, ir visslētāk. Piešķīruši kaut kādu lojalitātes līmeni. Tas ar būs jāņem.

kolumbs 06.06.2017 14:03

Kas ar OCTA cenām noticis par gadu? Jāpērk jūnijā jauna, apskatījos cenas...negadījumi nav bijuši

Kādi varianti dabūt lētāk?

kolumbs 06.06.2017 14:00

Jautājums autorei - kārbu sataisīja? kas taisīja? kā kārba iet pēc remonta, vai ir sūdzības?

kolumbs 05.06.2017 13:22

kāds auto tiek apsvērts, atkāpjoties no automātu jautājuma?

Sharan veidīgie? Vojadzer veidīgie? Ford S-Max, C-Max veidīgie? Mazda 5, Zafira?

Varbūt vēl kādu minivenveidīgo aizmirsu...

Varbūt caur modeli var iztirzāt, kuram kāds automāts, citādi jautājumsdikti vispārīgs ...

kolumbs 01.06.2017 15:36

No tā laikam jāsecina, ka lietots hibrīds nav apskatāms variants.

Nu, piemēram, tipisks tirgotāja auto, droši vien tīts, www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/toyota/prius/bcjbfg.html

Parastai mašīnai ap to cenu 1000 euro skurstenī un auto slēptie defekti būs novērsti, bet šitādam...

Es lasīju hronoloģiski, domāju, kāds gan sakars kondicionieriem ar auto iedarbināšanu...izrādās loģika ir, bet dīlerservisā izrādās šādu loģiku nezina...

kolumbs 16.05.2017 14:10

DE veikaliem der arī šis:

lbss.lv/index.php?cmd=1

kolumbs 14.05.2017 1:31

msh rakstīja: Tu gribēji teikt "tāds auto derīgs vidējajam braucējam, bet nav derīgs taksistiem, kurjeriem utt".

kolumbs 13.05.2017 22:23

raimondsm rakstīja: Veco Audi labums slēpjas faktā, ka tos var saremontēt daudz vairāk servisa kantoros, nekā jaunākus auto. Pie tam, tā kā Audi ir ļoti plaši pārstāta auto marka Latvijā, šrotos var dabūt gan kārbas, gan motorus, gan ģeneratorus, gan starterus, gan durvis, gan sēdekļus. Remontēts vecs Audi kādu laiku iet un ir skaidri zināms, ko esi remontējis, ko ne un izmaksas noteikti ir mazākas, kā līzings kaut kādai jaunai vai mazlietotai mazmašīnītei.

Tas taisnība. Vienīgi domāju, ka tāds auto derīgs svētdienas braucējiem, tiem kas maz nobrauc, no teiksim 10 000, max 20 000 gadā.

Bet ja nobraukumi 30 000, 40 000 un vairāk, remonti būs reāli bieži, un ja braukt reāli vajag katru dienu, tad nu šitāds nebūs labākā izvēle.

kolumbs 13.05.2017 9:20

Tie 70 km pa pilsētu?

Pielej pilnu bāku līdz atsitienam, izbrauc, atkal pielej, tad rēķini cik km nobraukti un kāds patēriņš uz 100 km. būs objektīvāks rādījums.

kolumbs 12.05.2017 9:48

Sākumā kārba neslēdzās augstāk par pirmo, ja mašīnu nepasildīja 3- 5 min. Un tad arvien vairāk čakarējās, nepārslēdzās, pārslēdzās ar sitienu.

Recro taisīja pilnu restaurāciju. Tur viss esot bijis slikti, sajūgi slīdēja, laikam kaut kāds sūknis izbeidzies bija...Tai procesā arī hidrotransformators esot taisīts vaļā un restaurēts...

Kopā tas prieks maksāja 1600 euro. Auto 10 gadus vecs vw, kārba automāts parastais, ne - DSG, tas esot dārgāk...

Tagad, kā jau rakstīju, kārba darbojas labi, redzēs kā būs ilgtermiņā ....nu ja ļoti grib piekasīties, pēc remonta aukstai mašīnai jestrāk braukt sākot pārslēdzoties uz otro varēja just pārslēgšanās momentu, bet par sitienu nosaukt noteikti nevarēja. Tagad man liekas, ka tas ir izzudis...

kolumbs 11.05.2017 15:20

Leila11 rakstīja: kolumbs

Paldies par info, jau nosūtīju viņiem ziņu par sevi. Jo pagaidam esmu šur tur griezusies, bet katram ir sava versija, kas manai transmisijai kaiš.

Bet vai viņi arī kādu garantiju dod uz to, ko izdarījuši?

Jā, kaut kādu garantijas lapu iedeva. Garantija laikam viens gads ir.

Tad jau redzēs kā kalpos, pagaidām gads nav pagājis.

kolumbs 11.05.2017 14:12

Cēsu rūpnīca, par ko runā:

recro.eu/lv/kontakti/

Man bija problēma ar automātu parasto, Rīgas filiālē diagnostikā precīzi noteica summu, kas būs jāmaksā par remontu.

Ieteiktu painteresēties...

Esmu kādi 15 000 km nobraucis pēc remonta, pagaidām viss kārtībā...

kolumbs 11.05.2017 10:51

Ir kāds nopircis jaunu Dacia? Atsauksmes reālam lietotājam?

Ir reāli nopirkt, piemēram, to Logan MCV un nobraukt gadus piecus ar kopējo nobraukumu ap 200 000 km bez liekiem remontiem ārpus apkopēm?

Pašlaik tiek lietots 10 + gadīgs dīzelis ar 300 000 + km. Remonts ir viena lieta, samaksā un brauc tālāk, bet tas čakars, ka tad tas noplīsis, tad, vēl kaut kas...

Tāpēc rēķinu, varbūt šāds jauns brīnums mazāk pievērsīs uzmanību ...

kolumbs 03.05.2017 14:30

Destilētais jātaupa izpūtēja mazgāšanai dīzeļiem pirms skates.

Klasika tā teikt

1 2 3 4 5

Lasītākie raksti

Jaunie raksti