Pirms gada pac biju sadomājies V70 dīzeli iegādāties biegās piegriezās, jo visi dīzeļi dalās divās kategorijās ~200Km un sisti vai ???km ar visām lietām. Novēroju dažus 70 raksturīgus efektus :
odometru var nogriezt pēc vajadzības un Volvo centrā var pateikt nobraukumu tikai pēc pēdēja ieraksta servisa apmeklējuma datu bāzē,
trokšņi priekšas piearē pie galēji izgrieztiem riteņiem (ne pusasis),
nospārdīta-plēsta apšivka priekšējām durvīm,
tiem auto kuriem bija grozīts odometrs čikstēja sajūga pedālis,
pievērs uzmanību vai nav pumpējamie amortizātori, jo ja būs jamaina, tad pumpējamā sistēma ir dārga
Pirmkārt ir ļoti grūti atrast nenodzītu dieseli. Otrkārt vajadzētu parēķināt vai risks remontēt dieseļa matoru būs adekvāts ieguvumam, jo ja būs jāremontē maz neliksies. Nomainīt kvēlsveces ~70Ls, gadās, ka nobirst sūkņa vadība +-1000Ls,
nodzītiem matoriem lūstot sadalenes, parasti normāli ļaudis nomaina zobsiksnu A6 šis pasākums maksā~400Ls.