Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8
spainis 12.08.2023 21:47

Nu, nu. Tie tagadējie, jaunie "kalibra" cilvēki, tak atnāca no privāto kantoru vadošiem amatiem, nesalasīja viņus uzielas un nevienu parasto elektriķi tur neiecēla. Un neba jau nu šie nāca patriotisma vadīti. Gan jau tas atalgojums nav nemaz tik sūdīgs. Jebšu tad tajos privātajos kantorors ir vēl sūdīgāks priekš tāda "kalibra" cilvēkiem.

spainis 09.08.2023 13:30

ezis71 rakstīja: Saņēmu elektrības rēķinu.

Maksa par jaudas uzturēšanu bija 1,24 tagad 6,08 eur.

Prezidents ar par to dusmīgs. Nez kāpēc tikai šodien, nevis pirms diviem mēnešiem, kad jau bija skaidrs, kādi tarifi būs. Nu labi, tad viņš vēl nebija prezidents, bet pirmsvēlēšanu kampaņā viedokli tak izteikt varēja.

www.tvnet.lv/7831052/video-rinkevics-sagaida-sprk-ricibu-citadak-vins-neredz-jegu-kapec-tadu-kantori-butu-jauztur

spainis 27.07.2023 8:46

Davidich rakstīja: Pajautā autospeci par opeli! Pat pliks tērauds tā nerūsē kā opelis.

Tie autospeci jau nu būs īstās autoritātes, kam ticēt. Vienreiz netīšām uzklikšķināju uz video, kur kaut kādam audi bija problēmas ar swirl flapiem. Tad tā vietā, lai saremontētu, tie klauni pierķimmerēja atsperīti, lai tik kaut kā tās klapītes virinās un čekiņš nedeg. Lieki piebilst, ka pēc brīža atkal nekas nedarbojās. Bet paši priecīgi stāsta un rāda video, redz kā sanācis...

spainis 26.07.2023 13:18
spainis 25.07.2023 20:17

Kaut kā divaini izskatās. Daži stāsta, ka viņu vw norūsējis kapitāli, citi, ka motori pilni ar skaidām, vēl kāds to pašu saskatījies jūtubē, bet galu galā vienalga to sūdu nopērk, jo vw uber alles!

Vairākkārtīgi šeit esmu rakstījis, ka man darbs saistīts ar patiešām liela autoparka uzturēšanu. Lielāku sūdu par vw nav! Tāda paša gada kaut Mondeo, vai Focus, vai Avensis, vai Rav4 ir par kārtu lētāki un servisus apmeklē tikai apkopēm, nevis kaut kāda sūda čeku dzēšanai un visādu kasjaku novēršanai. Benzīntankā tas pats - visi citi pērk benzīnu un logu šķidrumu, vw uz katru otro bāku eļļas kannu. Gandrīz kā husītim, attiecība 1:50. Tā pat arī ar rūsu. Var jau stāstīt, ka Avensis vai Focus ir neredzami no apakšas norūsējis, bet tas vw ir norūsējis arī redzami, un pamatīgi! Kā var būt, ka nesistai mašīnai durvju vidū izrūsē caurums?!

spainis 14.07.2023 11:34

Nu 7 vai ne 7, bet principā tā nevajadzētu tā būt! Tuvu 10%. Tas ir līdzīgi, kā maksimā, pie saldējuma ledusskapja ir pārsvītrota vecā cena un uzliks jauns cipars, bet kasē izrādās, ka tā nav viss.

Tāda prasta appišana sanāk.

spainis 10.07.2023 22:35

Blīvslēgi no vecuma izkaltuši, nekas cits.

spainis 15.06.2023 17:34

Vienādas nozīmes krustojuma zīme ir "Brīdinājuma zīme" ar numuru 101. Uz to attiecas CSN 251. punkts.

"Krustojums ar mazāk svarīgu ceļu" ir "Priekšrocības zīmes" Nr. 203., 204. un 205. Uz tām attiecas 258. 3. punkts

spainis 15.06.2023 11:43

"Šīs zīmes uzstāda ārpus apdzīvotām vietām 150–200 m attālumā no krustojuma"

Runa ir par ceļu ārpus apdzīvotām vietām. Vienādas nozīmes krustojuma arī ir zīme: 

"251. Ārpus apdzīvotām vietām 101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120., 121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 142. un 143. zīmi uzstāda 150–200 m pirms bīstamā ceļa posma, bet apdzīvotās vietās – 50–60 m pirms tā. Ja nepieciešams, zīmes uzstāda citā attālumā, ko norāda ar 801. zīmi."

www.google.com/maps/@57.1045088,24.5997809,3a,75y,65.91h,86.87t/data=!3m6!1e1!3m4!1s3_LvqXSIT6VAHXPw-QTv0Q!2e0!7i16384!8i8192?entry=ttu

Uz mazā ceļa ir zīme "Dodiet ceļu", bet uz šosejas 204 zīme nav, var turpināt braukt ar iepriekšējo ātruma ierobežojumu.

spainis 15.06.2023 9:13

Ceļu satiksmes noteikumi nosaka: 

"258.3. 203., 204. un 205. zīme "Krustojums ar mazāk svarīgu ceļu" (203. zīme – no abām pusēm; 204. zīme – no labās puses; 205. zīme – no kreisās puses). Uz vienas zīmes var būt attēloti divi savstarpēji tuvu esoši krustojumi, un attālumu starp tiem nenorāda. Šīs zīmes uzstāda ārpus apdzīvotām vietām 150–200 m attālumā no krustojuma;"

Šādi var uzzināt vai tas ir krustojums aiz kura pārstāj darboties iepriekš noteiktais ātruma ierobežojums. 

Tur pat uz šīs šosejas, nedaudz atpakaļ, ir izbrauktuves no meža, pirms kurām šādas zīmes nav, attiecīgi ātruma ierobežojums saglabājas iepriekšējais.

spainis 06.06.2023 16:10

Volx rakstīja:

topinamburs rakstīja:

Volx rakstīja:

topinamburs rakstīja:

Volx rakstīja: Aldis ir kā Rainis Kastaņjolā

tas ir, kaismīgs padomju savienības draugs, un kopoto rakstu autors, ko neviens nelasa?

Nelielies, ka esi izlasījis Pučes grāmatu. Protams, tad jau PSRS laikos viņam tik daudz pieminekļu nebūtu sacelti.

Neesmu lasījis, nelielos. Bet socdemu Rainis bija padsavienības draugs - tas jau vispārzināma lieta - šams tik pamanījās aiziet pirms tēviem, pirms viņam bija iespēja sašmucēties kā citiem lāčiem un kirhenšteiniem. 

Bet par Gobzemu - nevajag to prasto, no advokatūras izsviesto iznireli salīdzināt ar diženu rakstnieku - lai ar kādām politiskām nosliecēm.

Pirmkārt Rainis bija dzejnieks. Netiek salīdzināti neviss literārie sasniegumi, bet gan politiskā darbība. Rainis dzīvoja emigrācijā, jo pie esošās varas viņš nokļūtu cietumā/izsūtījumā. Identiski arī Aldis ziņoja par spiedienu no tiesībsargājošās sistēmas un izvēlas dzīvot emigrācijā. Gan jau arī atgriezīsies tikai tad, kad uz perona viņu sagaidīs fanātu pūļi, kā Raini. 

Starp citu Aldis arī nesen paziņoja, ka rakstīs grāmatu.

Neatceros dzirdējis, ka to jefiņu kāds būtu grasījies apcietināt...

spainis 29.05.2023 9:09

darklight rakstīja:

Bradypus rakstīja: P.S. praktiskā pieredze no PSRS laikiem - 93 dzinējus garāžās ierasti "deforsēja" uz 76, samazinot kompresiju ar divu galvas blīvju uzlikšanu. Ja šādam dzinējam tomēr pēc tam lēja 93, vārstu ligzdu izdegšana bija neizbēgams rezultāts.

Starp citu, kāda bija motivācija šādām darbībām? Lai lētāk? Tā degviela tak neko baigi nemaksāja. Vai laukos nevarēja to 93 dabūt? Savā burbulī zinu tikai forsētājus - Moskvičus un pat Zapiņus pārtaisīja uz 93, reizēm iegūstot tiešām pamatīgu jaudas pieaugumu.

Laukos nevarēja dabūt 93 un gazikos lēja 76, attiecīgi nokantorēt varēja 76.

spainis 26.05.2023 14:18

Par eļļu varētu piekrist, bet asmenis jāasina kā vienam, tā otram. Vai arī, kad truls tad pērc jaunu pļāvēju?

spainis 26.05.2023 14:15

Tā jau akurāt nebija, ka stāvēja rinda un biļetes dabūt nevarēja. Varbūt uz vakardienas spēli bija viss izpārdots, uz pārējām bija brīvu vietu ka vai nu tikai. No tā atliek secināt, ka kaut kas ar cenām tomēr nebija īsti kārtībā.

spainis 24.05.2023 15:28

To var skrūvēt kad gribās un ir laiks (vai ārā sūdīgs laiks), bet zāle jāpļauj regulāri (vasarā katru nedēļu) un siltumnīca arī jālaista regulāri, lai kaut kas izaugtu. Tur tā starpība.

spainis 24.05.2023 14:38

Man vairs neko nevajag, apsaimniekotājs visu izdara. 

Visu mūžu dzīvoju privātmājā, tagad pēdējos septiņus gadus dzīvoklī. Vajadzēja lielāku dzīvojamo platību, izvēlējos par labu dzīvoklim. Nu zaibis, brīvdienas ir brīvdienas, nevis kārtējā ņemtne pa saimniecību. Negribu krauties ne ar dobēm, ne siltumnīcām, ne zālājiem. Garāža ir, mocīti varu paķimmerēt, kādu puķpodu turētāju balkonam uzmetināt, pagaidām pietiek. 

Var jau būt, ka paies vēl septiņi gadi un atkal gribēsies dobes, tad domās, ko darīt.

spainis 24.05.2023 13:16

Ārpakalpojumu, tad točna miers. Lai nopļauj kamēr pats darbā. Un brīvdienas būs brīvdienas, nevis hujārīšana ar zāles pļāvēju!

spainis 24.05.2023 8:29

Nu velns, biļetes pa 450 EUR un vēl kāds sēž priekšā!

spainis 20.05.2023 8:12

GB12 rakstīja: Cerams, paņēmi ar izvēles servisu? Ja nē, tad, ja kas notiks, viņi rīkos tenderi un nosūtīs uz to kantori, kas piedāvās lētāko cenu. Pēdējo reizi man vienu klientu uz galīgu gaģušņiku nosūtīja.

Man arī ir BANā ar atzīmi, remonts sadarbības servisā. Bija gadījums, apstiprināja izmaksas un servisu tālu no manām mājām. Zināju, ka man 10 minūšu gājiena attāumā ir viens OK serviss, sakontaktējos ar šiem. Izrādījās, ka arī ir sadarbības partneri. Safotografēja, sataisīja jaunas tāmes un pārcēla remontu uz man tuvumā esošo servisu.

spainis 19.05.2023 8:52

Nez'. Man visām mašīnām, ar kurām ikdienā pārvietojos, ir start/stop, visi ar automātu. Neredzu nevienu iemeslu viņu slēgt ārā. Un ja akurāt gaidāms tas agresīvais kreisais, tad ir opcija stāvot un gaidot pagriezienu minimāli atslogot bremžu pedāli, motors iedarbojas un vairs neslāpst.

spainis 01.05.2023 18:15

Neesmu sekojis modes tendencēm takšu izsaukšnas aplikācijās, bet cik atceros, tad kādreiz tajās takšu aplikācijās varēja redzēt kādas mašīnas tuvumā un cik maksā un attiecīgo izsaukt. Gribi mersi, sauc mersi, gribi vienalgako, ņem vienalgako.

spainis 06.04.2023 15:29

Tas, vai māk vai nemāk zināšanas pielietot dzīvē, vairāk jau tomēr atkarīgs no cilvēka. Skaidrs, ka ideoloģija spēlēja lomu, lai radoši nedomātu, bet kas gribēja, tie darīja. Kaut tajos pašos radioamatieru, modelistu utt pulciņos varēja izpausties uz nebēdu. 

Šobrīd tiem augstskolu beidzējiem nav to zināšanu, attiecīgi nav nemaz ko pielietot. Maģistrantūrā studēju kopā ar tikko bakalauru ieguvušiem studentiem. Ja arī tai datorā šis var kaut ko sadarīt, tad noejot uz laboratoriju, kur jāsāk veikt reālas darbības kaut vai tajā pašā auto/traktoru diagnostikā, tur iestājas kolapss.

spainis 06.04.2023 14:36

Es tomēr arī atļaušos oponēt. Zināšanu bāzei, lai padomju vai pēcpadomju laikā dabūtu inženierzinātņu bakalaura grādu, bija jābūt krietni vien lielākai nekā tas ir šodien. Ne velti visus padomju laika bakalaurus pielīdzināja mūdienu maģistriem. Pats mācījos augstskolā 90 sākumā, tad ap divtūkstošajiem un 2020. gadā maģistrantūrā ieguvu inžnierzinātņu maģistra grādu. Principā maģistrantūrā pietika ar to, kas bija apgūts 90 sākumā. 

Šobrīd ir tā, ka ja māki taisīt smukas prezentācijas un daudz maz operēt ar rasēšanas un modelēšanas datorprogrammām, tad  ir ok. Nekādas fundamentāla zināšanas nav vajadzīgas, kompjūters visu pateiks priekšā - kur kādu metālu, cik biezu, kur pastiprinājumus utt. Īsti pat nav jāmāk matemātiku...

spainis 06.04.2023 10:21

Nez, mums laukos, kur krievu nebija vispār, sestdienās bija jāiet uz skolu. Tā gan bija īsā diena, bet jāiet bija.

spainis 05.04.2023 18:35

MMX rakstīja: Jautājums par to, kas jādara lai dabūtu 4 aug nevis no loģiskās domāšanas trūkuma, bet gan tā, kā uzbūvēta augstākās izglītības sistēma. Ja darba devēju interesē tikai gala papīrs, tad jautājums par minimālo iespējamo darbu mērķa sasniegšanai ir pilnīgi vietā. Problēma jau šobrīd ar augstskolu sistēmu ir tāda, ka vidējais students nāk pēc papīra nevis zināšanām, jo viņam pa visiem galiem stāsta, ka viņam vajag augstāko izglītību lai kaut ko sasniegtu, nu tad viņš arī dara visu lai iegūtu to papīru.

Reku  rakstīts, ka lielākā kļūda ir tā, ka nemāk uzrakstīt smuku CV. jauns.lv/raksts/zinas/552235-viena-no-lielakajam-kludam-ko-pielauj-loti-daudz-darba-mekletaju Izskatās, ka ne pārāk interesē ko tu zini un māki savā pamata profesijā, bet jāmāk sataisīt smuku cv un tad viss bumbās.

1 2 3 4 5 6 7 8

Lasītākie raksti

Jaunie raksti