Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9
spainis 23.03.2023 14:48

Nē, mocim nav liels nodoklis, bet mašīnai ir mazāks. Motockiliem ir četras nodokļu likmes:

- tilpums līdz 500 cm3: 18 EUR

- tilpums no 501 līdz 1000 cm3: 36 EUR

- tilpums no 1001 līdz 1500 cm3: 54 EUR

- tilpums virs 1500 cm3: 72 EUR

Nav tādas opcijas maksāt par trešdaļu gada.

Ja grib drātēt feniņu, tad ir vai nu jānoņem no uzskaites pārdošanai, vai jāpārtrauc reģistrācija nododot numuru, tad var saņemt atpakaļ daļu, kas palikusi līdz gada beigām. Čakars neatsver tos iegūtos eiro. Un tad izrādās, ka šodien foršs laiks, varētu pabraukāties,bet nav numura.

spainis 23.03.2023 13:23

Ko saprot ar skopo finansēšanu? Ja ekspluatācijas nodokli, tad man mocim tas ir lielāks nekā mašīnai.

Ir redzēti kadri uz motocikliem, kas pie krustojuma starp mašīnām izbrauc un nostājas visiem priekšā, bet tā vietā lai iedegoties zaļajam fiksi notītos un nevienam netraucētu šie guļ pie stūres un iedegoties zaļajam tikai tad sāk meklēt sajūgu un kā ielikt ātrumā. Tas reāli kretinē!

spainis 17.03.2023 17:24

Nu skaidrs, ka ja tā tiešām ir bijis, tad šī ir zinājusi. Varbūt pat pati, pēc rosļika ierosinājuma, palabojusi to anketiņu.

spainis 17.03.2023 14:52

Nemaz nebrīnītos, ja tā arī būtu, ka rosļikovs vai nu pats labojis, vai licis palabot datus. Jo kā tad nu tā, tik laba parti, bet priekšgalā malkas krāvēji.

spainis 17.03.2023 14:49

Es esmu braucis ar e-tron GT. Ne pirms tam, ne arī pēc tam nav nācies braukt ar kaut ko tādu, kam paātrinājums būtu kaut attāli līdzīgs tā GT paātrinājumam.

spainis 16.03.2023 13:19

Nedomāju, ka tās ir galējības. 90. gados cilvēku, kuru piecu mēnešu neto alga bija vienāda ar šāda dzīvokļa cenu, noteikti bija mazāk, kā tādu ir šodien.

Šodienas personāžs gribēs vismaz kaut ko līdzīgu šim www.ss.lv/msg/lv/real-estate/flats/riga-region/salaspils/affpp.html#photo-1 Un domājams, ka personu, kurām piecu mēnešu neto alga ir šā dzīvokļa cenas apmērā, šodien ir vairāk nekā to, kuriem deviņdesmitajos piecu mēnešu neto alga bija tā laika divistabu dzīvokļa cenas apmērā.

spainis 16.03.2023 11:32

1984 rakstīja: Cilvēki vienmēr un visos laikos ir rosījušies un ko darījuši. Tik nekad nekas nav veidojies no plikas rosības. Varu minēt piemēru no savas prakses - 90to otrajā pusē divistabu dzīvokļa cena 30km no Rīgas bija apmēram 5 manu neto mēnešalgu apmērā. Vai šodien tāda proporcija ir iespējama pilsonim parastajam?

Nu nez, šodien var atrast līdzīgus piemērus. Tik vai cilvēks, kam šāds dzīvoklis ir 5 neto mēnešalgu cenā, gribēs viņā dzīvot. Ambīcijas ir mazliet citas.

www.ss.lv/msg/lv/real-estate/flats/riga-region/vangazi/eclmh.html

spainis 15.02.2023 19:19

Šāda opcija jau šobrīd ir nodrošināt, ar aplikācijas palīdzību attālināti var izņemt kārtas numuriņu. Bet kā jau rakstīju, sākotnēji aplikācijā prognozētais gaidīšanas laiks no 1,5h pārvērtās par faktiskām 3,5h. Aplikācijā var redzēt cik gaidītāju priekšā un apmēram cik ilgi jāgaida, bet tas gaidīšanas laiks ir pilnīgs bulšits.

Un vēl, šobrīd tur ir tāds pizģec, ka tos elektroniskos kārtas numuriņus izķer pāris sekunžu laikā no reģistācijas atvēršanas. Rīgā vispār loterija vai uz to dienu dabūsi vai nē.

spainis 15.02.2023 15:59

Man nācās tikt galā ar šito vājprātu. Izdevās no rīta attālināti iestāties rindā Cēsīs, rādīja, ka gaidīšanas laiks ~1,5h. Baigi forši, aizbraucu uz Cēsīm kādu minūti pirms sava laika, bet jau braucot skatījos, ka tas laiks aplikācijā uz priekšu nekustās, uz vietas nācās kūkot vēl 2h. Pierakstīties uz konkrētu laiku vienalga kurā no nodaļām man nesanāca. Kas nāca uz vietas pēc numuriņiem, tika sūtīti mājās.

spainis 14.02.2023 19:01

Jūs varbūt varētu savām kapitālistu un sociālistu huiņām uztaisīt atsevišķu topiku un tur tad noskaidrot, kurš lielāks kapitālists un kurš sociālists. Nu nevajag ar šito sūdu aizdirst katru topiku.

spainis 04.02.2023 18:22

Tikko pārrados mājās, man ar paziņoja, ka šovakar būšot Supernova jāskatās. Labi, ka pa dienu biju nobraucis uz Viljandi ezeru paslidot, varēs mierīgi iet gulēt.

spainis 02.02.2023 20:07

Tu tak pats te sākmā jau visu biji ielicis. Ko var pērties! Ja ar sajūgu, ko tu gribi izņemt, tiek domāts klasiskais sajūgs, kurš ir uz kloķvārpstas galastarp iekšdedzes motoru un tālāko spēka mezglu, tad jā, nekas negriezīsies. Šajā gadījumā gan izskatās, ka šis mezgls nav izslēdams un ieslēdzams, kārba caur šo sajūgi ar motoru ir sajūgta pastāvīgi.

Tālāk visā tajā mezglā ir hidromufta ar kuras palīdzību iekšdedzes motors tiek pieslēgts riteņiem. To muftu nahrenizējot paliks tīrs elektroauto, kura eletropiedziņa darbosies uz visiem riteņiem un iekšdedzes motors griezīs tikai ģeneratoru. Zemāk redzmajā linkā tak tas viss ir redzams.

www.drive2.ru/l/562133841989337182/

spainis 01.02.2023 15:24

WALA rakstīja: Ar nebūs taisnība - atrodi 3 atšķirības:

Nissan E-Power

Mistubish PHEV

no www.gknautomotive.com/en/systems-and-solutions/electric/multi-mode-dedicated-hybrid-transmission2/

Tā ka ja vispār, tad potenciāli vienīgā atškirības ir piedziņas elektromotorā un tajā ka iespējams motors nekad netiek darbināts, kaut man nu konkrēti izskatas ka tā ir tukša diršana un mārketings, un patiesībā ICE motors šiem abiem griežas visu laiku !

Nissan e-power gadījumā nemaz īsti nav paredzēts braukt rikai elektro režīmā. Baterijiņa ir šausmīgi maziņa un paredzēta tikai lai kompensētu ģeneratora jaudas trūkumu iespiežot pedāli grīdā, vai lai uzkrātu enerģiju palīdzot bremzēt ar elektromotoru. Iekšdedzes dzinējs darbojas visu laiku.

Bija iespēja tikt uz šo modeļu testiem izmēģinājumu poligonā, kad tie vēl nebija homoloģēti reģisitrēšanai koplietošanas satiksmē un bija tā teikt darba variants. Bija interesanti. Tur arī rūpnīcas pārstāvim tika uzdots jautājums par braukšanu elektrorežīmā, tā arī atbildēja, ka nav paredzēts. Max lēni kustoties varot varbūt kādu kilometru noripināt, vai stāvvietā paripināties, bet ne satiksmē.

Nē nu var jau būt ka viņi visi tur mums kāra makaronus un iekšdedzes dzinējs ir savienots ar riteņiem. Jaucis neesmu.

spainis 01.02.2023 14:37

Ir principiāla atšķirība, vai iekšdedzes motors ir mehāniski savienots ar riteņiem, vai nav.

Mitsubishi izpildījumā šāds savienojums ir, Nissan MildHybrid gadījumā arī ir, bet Nissan e-Power šāda savienojuma nav.

Bet ja atmet visas fīčas, tad jā, rumbās ir gultņi un riteņi skaras pie zemes.

spainis 01.02.2023 13:40

Runa ir par to, ka tam Mitsu kaut kādos režīmos iekšdedzes dzinējs caur sajūgu un reduktoru tiek pieslēgts pa tiešo riteņiem, savukārt Nissan e-power šādas iespējas nav principā. Nissan e-power jebkuros režīmos uz priekšu dzen tikai elektromotori.

spainis 01.02.2023 9:17

Es nemaz nešaubos, ka tu visu zini labāk un visur esi iedziļinājies vairāk!

www.mitsubishi-motors.com/publish/pressrelease_en/products/2012/news/detail0865.html

spainis 01.02.2023 8:24

Tas Mitsubishi PHEV tomēr vairāk līdzinās Toyotas hibrīdiem, jo tam arī iekšdedzes dzinējs ir mehāniski sajūgts ar riteņiem.

Nissanam tā nav. Tam iekšdedzes dzinējs nav mehāniski sajūgts ar riteņiem. Riteņus jebkurā gadījumā piedzen tikai elektromotori.

spainis 23.01.2023 16:24

Tā kādreiz bija gan forumā, gan pie rakstiem, nezinu kādu iemeslu dēļ Māris likvidēja. Tā, kā ir šobrīd, ir pilnīgā dirsā. Vairs necenšos diskusijās iesaistīties, jo nevar sameklēt, vai kāds uz manu komentāru ir atbildējis.

spainis 20.01.2023 11:49

Uzdošu gaužām vienkāršu jautājumu - kur tā atslēga palika? Tas VW nav vecāks par desmit gadiem. Tādiem tomēr cilvēki pērk KASKO un polisē parast ir nozaudētās atslēgas izgatavošana...

Jeb te ir kāds cits stāsts?

spainis 03.01.2023 11:29

Pilnpiedziņas Crafter vispār bēdu ieleja! Netur ne pilnpiedziņa, ne piekare un dārgs viss ir nemaņā.

spainis 03.01.2023 11:27

Problemātiskie dzinēji ir benzīna. Parkā ir 1.2 TSI, 1.4 TSI un 1.8 TSI. Nav tādu, kuriem nebūtu problēmu. Izlaiduma gadi no 2012 un uz augšu. No VW vismazāk problēmu ir ar 2.0 TDI Caddy.

Kaut gan, atceros iepriekšējos B6 Pasātus, tie tā pat ēda eļļu nemaņā.

spainis 03.01.2023 11:22

Vismazāk problēmu ir ar Toyot'ām. Praktiski tikai apkopes, apkopju laikā pa kādam bremžu klucim un stabilizatora atsaitei.

Problēmas ar tiem VW ir visādas. Gan elektronikas bloki, gan turbīnas un aktuatori, DSG kārbas utt. Un Rūsa. Nu tā, ka visur!

spainis 03.01.2023 10:34
spainis 03.01.2023 9:00

Kā jau te neskaitāmas reizes esmu rakstījis, darbā man ir darīšana ar paliela autoparka uzturēšanu, kur ir pārstāvētas visdažādākās auto markas un to modeļi.

Lielāki mēsli par VW parkā nav. Sākto jau ar eļļas ēšanu, neskaitāmiem garantijas un pēcgarantijas ārpuskārtas remontiem (līdz pat motora maiņai) un beigās viņi visi ir sapuvuši tā, ka nav īsti ko remontēt. Un tas attiecas uz jebkuru VW modeli, sākot no Jettām līdz pat Crafteriem.

Nevienai citai markai tādu kāšu nav.

spainis 11.12.2022 18:47

Tas, ka mirgo pakaļā, vēl saprotams, bet man katru rītu brauc viens pretī, kam mirgo priekšējais lukturis. Un ne jau tāda maza lampiņa, bet kārtīgs ledinieks. Man acīs nespīd, bet nesaprotu, kā pats braucējs tajā mirgojošajā gaismā neapdolbījās un saprot kur jābrauc.

1 2 3 4 5 6 7 8 9

Lasītākie raksti

Jaunie raksti