Kārtot: Dilstošā secībā
1 2 3 4
Dzonijs_007 06.02.2007 16:25

Marchiks_ rakstīja: rekur krutāks:

www.autonet.lv/...

starp citu kaarbai ir 5 paarnesumi.

Nu kas tur krutaaks tikai cena un tas ka ir jauna TA.

Dzonijs_007 06.02.2007 16:45

A cik patiesībā varētu būt šim 10 gadīgajam dīzelim noskrējiens?

a cik vajag ?

Paslaik odometrs rāda 284000KM.

Dzonijs_007 06.02.2007 19:49

Manupraat! Ja jau par aautinu ir nolikta diezgan soliida un apala summa tad tam ir jaasniedz arii ne tikai paarvietosanaas prieks bet arii brauksanas prieks un ir vienkaarsi diezgan smiekliigi lasiit te es ieekonomeeju 30LVL gadaa te 3 pie apkopeem ietaupiiju un te veel 49 sani iepisu. uz 100KM nu pisec! taa masiina tacu maksaa nezinu cik tieši bet daudz nu pienemsim 15 K EUR nu un tagad paskataamies kas ir tie paaris lati vai pardesmit pret šo summu. Un veel cik ir ieekenomeets bet cik ir zaudeets? Gada laikaa tie ir vairaaki tuukstoši eiro uz veertiibas krituma un taapeec es uzskatu ir ļooti stulbi un tizli te baarsstiit savu paaris ieekonomeetuss latus un santiimus.

Dzonijs_007 06.02.2007 21:09

VWfans rakstīja:

A6 rakstīja:

Zini man liekas, ka Tev tomēr ir iztrūkums... galvā. Kāda jēga visu gadu un pēc tam vēl dažus kaut ko taupīt lai iztērētu ietaupīto piemēram īrējot pasātu... nesaprotu. Pieliekot drusku vairāk naudas Tu varēji nopirkt normālu mašīnu, un nebūtu nekas jāīrē... un tas teksts par Tavu braukšanas stilu... dēļ tādiem kā Tu arī rodas bīstamība uz šosejām.

Passatu noīrēt ir vērts dzīves krāšņuma dēļ - šāds pasākums ir Notikums ar lielo burtu. Un arī, ja man būtu, piemēram, 2003.gada Volvo-Cross Country, tad es Passatu tāpat kādu reizi noīrētu intereses pēc, lai justu, kāds ir šis auto gaitā.

vai tiesaam passaats ir taa masiina kuru veerts iireet dziives kraasnuma deel????

Prieks maniim tas buutu BMW 760 Li vai peedeejaa izlaiduma S600 mersis nu kas ir passaats? Nu normaala parasta masiina nu jaa bet ja braukaa ar meriva tad varbuut passats škiet kas taads....

Dzonijs_007 07.02.2007 9:36

Karlsone rakstīja: Pati kārba 3 260 Ls, noņemšana RAAP 100 Ls (maitas salauza ņemot nost Landu, tagad tas vēl +-100Ls + norāva vēl kaut kādu el. vadu), uzlikšana 104 Ls. Kopā 3 464 Ls (gandrīz 5 000 EUR). Skaists cipars, ne?

Cik pati mašīna maksāja?

Dzonijs_007 07.02.2007 18:37

A6 rakstīja:

Magistrs rakstīja: A ko darīt, ja pirksti vēdeklī jau kopš dzimšanas?

Man sāk likties, ka visiem tiem jauno "auto" pircējiem laikam ir palikusi kāda psholoģiska trauma no PSRS laikiem, kad 412ā maskavieša iegāde bija notikums uz kuru nāca skatīties visa ģerevņa... tā manuprāt ir vienkārši tāda apliecināšanās metode, nu tipa "redz man ir nullīte"...

Man tagad ir 5 gadus vecs AudiA6 ar kuru braucu jau vairāk par gadu, drīz domāju pārdot un tēmēju uz mašīnām kuru cena ir 22-25k EUR, bet man ne prātā nenāk skatīties kaut kādu tur jaunu mazdu vai fordu. Es nopirkšu Vācijā no zolīda kantora pāris gadus vecu A6 un ticiet man tas ne par kapeiku nebūs sliktāks par jaunu fordu, vēl vairāk pēc pusgada braukšanas ar jaunu auto saproti, ka pirmā eiforija par "nullīti" ir garām, bet es mierīgi turpināšu braukt un priecāties par kvalitatīvu auto.

Pilniigi atbalstu šādu viedokli!

Dzonijs_007 07.02.2007 21:32

VWfans rakstīja:

A6 rakstīja:

Man tagad ir 5 gadus vecs AudiA6 ar kuru braucu jau vairāk par gadu, drīz domāju pārdot un tēmēju uz mašīnām kuru cena ir 22-25k EUR, bet man ne prātā nenāk skatīties kaut kādu tur jaunu mazdu vai fordu. Es nopirkšu Vācijā no zolīda kantora pāris gadus vecu A6 un ticiet man tas ne par kapeiku nebūs sliktāks par jaunu fordu, vēl vairāk pēc pusgada braukšanas ar jaunu auto saproti, ka pirmā eiforija par "nullīti" ir garām, bet es mierīgi turpināšu braukt un priecāties par kvalitatīvu auto.

A6 un CRV man liekas ka nav saliidzinaami auto vai ne taa?

Pilniigi atšķirīgas klases, dažādiem mērķiem.

Man tiiri vizuaali labaak patiik A6 jaunais modelis un pieļauju ka tas būs ari klusāks un komfortablāks + veel iespeeja dabuut Quatro izpildiijumaa.

Par 25 tūkstošiem eiro sanāk jauna, lieliska Honda CR-V ar automātisko ātrumkārbu, dalīto klimatkontroli un pietiekamas jaudas 150 zirgspēku benzīna motoru, kurš priekš šāda liela auto nemaz nav ēdelīgs, jo tērē 6,7 litrus benzīna pa šoseju un 10,9 litrus pilsētā.

www.bensonsauto.lv/...

Nopērkot šādu CR-V, pilnai laimei vairs neko citu nevajag, un tad var ar tādu bez raizēm braukt 6-7 gadus līdz 150 tūkstošu km nobraukumam.

Dzonijs_007 09.02.2007 18:03

brigitau rakstīja: vini veel neapstiprinaaja,es saceelu baigo breeku!pirmdien brauk;su uz rigu uz razborkaam,ko tas eksperts sareekinajis,pec kaadiem katalogiem un kaa!!!un veel jautaajums mazdai 2l motors.nau baigais raaviens,baigi jaagaazee lai normaali vilktu.it kaa mašiina nau baigi smaga motors arii v6

man bijaa xedoss 6 arii ar v6 2.0 motoru gaaja lopaa

Dzonijs_007 09.02.2007 19:17

opameeģini šito te 7601617 autopasaule rezerves daļas par labām naudām.

Dzonijs_007 12.02.2007 15:19

mdude rakstīja:

Yonas rakstīja: Atradis baigi precīzo termometru...

problema atrisinata. tas raditajs nav tik neprecizs ka tu domaa. nav jau moskvishsh. izradijas vaidzeja velreiz atgaisot jo gruti dabut ar vienu piegajienu visu araa. tagad uz trases 89/90C un vakar no juglas lidz rimi olimpija braudzot samera blivaa plusmaa ta ari vairak pa 910/91C nekapa. pirmas tam pilsetaa biezhi gaja uz 93-95. luuk taa.

normaala temp 910 graadi audikiem izturiigi motori

Dzonijs_007 13.02.2007 14:22

uupis rakstīja: Rajonam nau ne vainas.

BET TĀ TAČU IR LIETUVIETE!!!!!!!!!!!

Kura banka veel dod kredītu lietuvietei???????

Lietuvietēs vai šodien vai rītdien būs kapitālais remonts - trubu maiņa siltināšana - tas papildus slogs klāt īrei.

Un ja nopietni tad officiāli lietuvietēm kalpošanas laiks skaitās 25 gadi. Kura gada māja tā ir?

Tirgot lietuvieti tā ir laba atrakcija - saucas ķeriet lohus.

Aizkraukles banka dod 100% krediitu uz 30 gadiem LT projektam!!! ( ar nosacījumu ja tas ir 1.ais dzīvoklis) Ja nē tad - 90% no vērtējums. Tiesa gan vērtējums 65K LVL toc te nebūs būs stipri mazāk.

Dzonijs_007 13.02.2007 14:30

es varu piedāvāt baložos katrā ziņā kvalitātes/cenas attiecība ir stipri labāka

ss.ss.lv/...

Dzonijs_007 13.02.2007 17:59

Sultaans rakstīja: Lieta taada, ir divi autinji: VW Passat Variant 2.5 TDi V6 4motion un Audi A6 Avant 2.5 TDi Quattro. Saprotu ka dzineeji abiem ir indentiski tikai nezinu kursh no kura ir ielikts. Peec gabariitiem ar lielas atshtjiriibas nav, pasaats nedaudz mazaaks. Abi ir automaati un es pienjemu ka kaarbas arii abiem ir identiskas. Vieniigi paliek jautaajums par 4x4, kuram tas ir labaaks jo cik zinu tad abiem bija izstraadaatas savas versijas. Un hadene arii man ir miikla, kura skaitaas labaaka. varbuut kaadam ir idejas par shiem diviem vaadjiem.

passātam syncro būtība ir tāda ka normāli velk tikai priekša bet pakaļa pieslēdzas tad ja izspolē priekša. Audi Quatro ir patstāvīgi 4x4

Dzonijs_007 23.02.2007 15:06

anonimikis rakstīja: kārtējais ekonomiskais un lētais džonija auto

nobraukums droši vien jūdzēs, bet tas jau sīkums ...

nobraukums ir KM juudzees bija 136000

Dzonijs_007 23.02.2007 15:43

krishus rakstīja: cik ta patēriņš?

pa šoseju 8-10l/100KM pa pilsētu no 14l/100KM

Dzonijs_007 23.02.2007 18:35

deksters rakstīja:

ibio rakstīja:

anonimikis rakstīja: diez vai džonijs spēs piedāvāt vēl kaut ko kolorītāku par baltu opeli ar pusmiljona noskrējienu un dabasgāzes iekārtu

džonijs var peidāvāt arī nekustamo īpašumu

Izmazgāt?

mazgaa pats es paardošu

Dzonijs_007 23.02.2007 18:41

protams rakstīja: Pastāsti kas jāremontē?

Kaapeec jaaremontee vai tavupraat TA laistu cauri šrotu???!!!

Visas ekstras stradaa automaats sleedzas ideaali piekaree viss kaartiibaa motors starteejas ar pirmo reizi darboas bez blakustrokšniem griežās ļoti labi.

protams ka tad kad buus jaaremontee tas nebuus tik leeti kaa 80ito gadu beigu opeli saremonteet

veel par 300M

www.uscars.lv/...

www.uscars.lv/...

Dzonijs_007 25.02.2007 21:44

KIPOS rakstīja:

Motorolers rakstīja: bet pa mūsu mīļo Rīgu sanāk ap 18-22L, atkarībā cik ilgi korķos sēdi.

Pilnīgas muļķibas, man 3,5L pa mūsu mīļo Rīgu sanāk 14-16L/100km, ar visiem korķiem.

eh kaa mani uzjautrina šitie cipari nu gribeetos ka taa buutu tiešām gribētos, bet reaali ir kaa jau rakstiiju no 14l/100KM vispaar jau no 13l/100KM bet tikai tad ja ir uzsilis motors un brauc pa saliidzinosi tuksaam ielaam (briivdienaas) Diemzeel aukstaa pirmdienas ziemas riitaa ja piestartees un brauks pa propku tad pateerins nekad nebuus ne 14l/100Km un pat ne 16l/100KM taads tas buus varbuut 2.0 motoram ar automaatu jo tas ka aukstaa laikaa pie iisiem paarbarucieniem benziina motorom pateerins ir lielaaks ir Aksioma kam piekritiis lielaakaa dala benzinauto juuzeru.

Dzonijs_007 26.02.2007 7:28

Motorolers rakstīja: Pats tādu esmu lietojis un saku, ka zem 16-17L Rīgā palīst ir nereāli, viņam RŪPNĪCAS datos cipars ir lielāks!!!

Tu gribi teikt, ka viņi uzrāda lielākus skaitļus vai??? Tad ja tev tērē 14L, tad tu vai nu brauc kā kapiekpisē.js vai arī nelien korķos, un korķis nenozīmē pastāvēt pie sarkanās gaismas 2 luksaforus. Lieciet tam motoram gāzi un uz priekšu, lai rij

tieši tā nevajadzēs pirkt dīzeli

Dzonijs_007 26.02.2007 22:51

autiņs šodien tika pārdots atradās 1. ais NORMĀLAIS PIRCĒJS (kurš nekaulējās par cenu jo saprata ka tas būtu nepieklājīgi )nevis bars ar idiņiem kuri nevar tikt laikā paši nezin kad grib apskatīt un tad viens atbrauc ar 4700EUR un saka ka ņem pa 4700 EUR es saku ka nepārdošu pa tādu naudu šis saka ka vairāk nav jo bija rēķinājies ka varēs nokaulēt gribeejaas teikt ta par ko liesi benziinu aakst!

Dzonijs_007 27.02.2007 10:39

nea Latvijaa ievests no ASV 2006. novembrii (info no CSDD)

Dzonijs_007 06.03.2007 23:16

pise.c lopi b.l.e faktiski tā ir reāla diskriminācija:

Piemērs ja es esmu gara auguma cilvēks man vajag lielu mašīnu lai es ērti varētu sēdēt pie stūres un normāli braukt. bet lielai mašīnai ar 2.0 motoru parasti nepietiek jaudas vai tāds motors pat vispār nav paredzēts. Un man tagad tāpēc papildus jāmaksā.

2. kārt savā ziņā jaudīga mašīna ir drošāka (ja draudzējas ar galvu)

Vieglāka apdzīšana uzsākšana braukt no krustojumiem, uzbraukšna uz galvenajiem ceļiem iekļaušnās plūsmā utml.

Dzonijs_007 06.03.2007 23:21

azors rakstīja: Pilnīgi pareizi - kāpēc lauķim par Hyundai Getzu 1,1 litrāžu bija jāmaksā tāds pats nodolis kā turīgākam Crysler 3.5 l. ?? Ja reiz vari atļauties liet spaiņiem bendžu, tad vari atļauties maksāt lielo nodokli!

paga cik maksā getz un cik Chrysler nu kaut vai VISION ar 3.5 a ko?

Un kurs turīgāks? Un kurs vairāk akcīzi un ceļa nodokli samaksā? Un ja nu es tajā getz konserv bundžā nemaz navaru normāli pie stūres iekārtotes?

Dzonijs_007 06.03.2007 23:27

anonimikis rakstīja:

Dzonijs_007 rakstīja: pise.c lopi b.l.e faktiski tā ir reāla diskriminācija:

Piemērs ja es esmu gara auguma cilvēks man vajag lielu mašīnu lai es ērti varētu sēdēt pie stūres un normāli braukt. bet lielai mašīnai ar 2.0 motoru parasti nepietiek jaudas vai tāds motors pat vispār nav paredzēts. Un man tagad tāpēc papildus jāmaksā.

2. kārt savā ziņā jaudīga mašīna ir drošāka (ja draudzējas ar galvu)

Vieglāka apdzīšana uzsākšana braukt no krustojumiem, uzbraukšna uz galvenajiem ceļiem iekļaušnās plūsmā utml.

nevajadzēja notirgot balto opeli uz metānu kurš gāja!

bl.e liec tu manam opelim svētu mieru

Dzonijs_007 08.03.2007 20:19

nu tam ka ar BMW ir daudz avaariju ir sava loģika:

1. Sameeraa populaara mašīna

2. Ātra mašīna (kā narkotikas ja reiz ar kaadu labu 330 vai 540 vai veel labaak M series kaartiigi iespiedi griidaa tad mieriigi pabraukt vairs nevar-> loģisks iznākums grāvī, stabā vai citā autiņā

3. Pakaļas piedziņa -> gruutibas savaakt un atkal avaarija

4. Markas imidžs kurš sacīt saka brauc ātri tu mani nenopirki lai sēņotu

5. Vidēji statsiskaiss šiis markas iipašnieks buus agresīvāks braucējs kā videeji statsiskais nu pienemsim golfina iipasnieks.

No visa augstaak mineetaa arii izriet tas ko redzam ielaas.

1 2 3 4

Lasītākie raksti

Jaunie raksti