Kārtot: Augošā secībā
1 2
vilkss 01.04.2010 16:33

Vajag padomu.

Vai kāds ir saķēries ar poličiem šķērsojot Struktoru ielu braucot pa Āraišu ielu, virzienā no Biķernieku ielas?

Tur ir tā situācija, ka Struktoru iela nekrusto Āraišu ielu (vienvirziena iela) taisnā virzienā, bet ar nobīdi. tie kas mīt tajā rajonā pamanās Struktoru ielu šķērsot ieslīpi pa labi, jo izbraucot uz Struktoru ielas ir zīme \"Vienvirziena ceļš, virziens pa kreisi\", bet nav \"Ķieģelis\". te ir arī nedzudz aprakstīta situācija www.diena.lv/...

vienu vakaru mani aptur CP un apgalvo, ka šķērsojot šo krustojumu ieslīpi, esmu pārkāpis zīmi - izbraukšana uz vienvirziena ielu.

protokols sastādīts - 40LVL + 1punkts. mana pārliecība bija, ka šis manevrs ir raksturojams kā vienvirziena ielas šķēršošana, nevis braukšana pretējā virzienā.

Kādam ir bijusi pieredze? Vai ir vērts parsūdzēt spriedumu, piesaistīt kādu juristu?

vilkss 05.10.2009 15:31

vilkss rakstīja: pērku balansējamu žiguļa disku. max cena 5LVL.

info uz aldiskuklis at inbox lv

vairs nav aktuāli - nopirku 2 gab. pa 8Ls

vilkss 05.10.2009 10:51

pērku balansējamu žiguļa disku. max cena 5LVL.

info uz aldiskuklis at inbox lv

vilkss 27.06.2009 21:58

Man šobrī tieši tāda pati liga - ko no tā visa saraksta nopirkt. Skaidrs viens, motoram jābūt no Audi/WV koncerna 1.9 TDI vai 2.5 R5 TDI. ir jātiek skaidrībā vai alumīnija piekares dārgās detaļas būs lielāki vai mazāki izdevumi salīdzinājumā ar A6 degvielas patēriņu, kurš ir par kādu litru lielāks kā 1.9TDI motoriem.

manam sarakstam vēl ir pievienots Audi 100 C4 2.5TDI, kuriem biežāk gan bija 115ZS versijas, bet tās var viegli nočipot un tas tehniski ir gandrīz identisks A6 līdz 1997g.

ja marka godam kantes neberzē , es ieteiktu iepazīt arī Seat Toledo (no 2000g., tehniski ļoti tuvs Audi) un Skoda Octavia ( jāskatās no kura gada tika izlaists modelis ar VW detaļām).

Jāizvērtē arī kur auto tiks ekspluatēts, ja vairāk pilsētā - daudzsviru piekari (Passat, Audi A4) vienreiz pārlasīsi un varēsi mierīgi braukāt, bet ja daudz jābrauc pa zemes ceļiem - droši, ka labāk ņemt A6.

vilkss 30.11.2008 16:32

Mans kādus 7 mēnešus lieto iebūvējamo BEL RX65 vai tml. skaitlis. Pasūtīju no ASV, iebūvēju pats. Ieslēdz un brauc, nekas nav jārauj nost no paneļa utml.

Ar ierīces darbību esmu apmierināts, vienīgi nav skaidrs, kas Rīgā var dot viltus X trauksmes, pēc novērojumiem ir 3 vietas, kur tas nostrādā - Slāvu tilts, Tilts pie Dominas un pie vecā Bensona salona.

Pa šo laiku pieķerts esmu vienu reizi, kad nepaspēju sabremzēties, jo pretim braucošā ekipāža radaru ieslēdza pēdejā brīdī.

Ikdienā īpaši nelidoju, +30..+50 km/h robežās.

Filosofējot, tā nepieciešamība pēc ātrās braukšanas varētu būt kā sekas no pusaudžu gados apmeklētā kartinga pulciņa, rezultātā, mašinu priekšā ieraugi - jāapdzen.

vilkss 23.10.2008 22:37

hapro rakstīja: Varbūt kāds var padalīties informācijā kāds ir reāli VW Touran 1.9 tdi 2004 gads eksplutācijā plusus un mīnusus???

iekš vācu autobild punkts de pirmās paaudzes Touran raksturots visnotaļ slikti - daudz visādu sīku problēmu ar elektroniku, motora vadību, līdzīgi kā pirmās paaudzes Sharaniem.

vilkss 08.09.2008 20:05

Pieredze no 2005g. ar VW, kad atgriezām Bora V5 - dīleris taisa pilnu defektācijas aktu un par aktā norādīto defektu novēršanas summu samazina atpakaļpirkuma summu. attiecīgi - klients vai nu apmaksā dīlerim defektācijas aktu vai sedz starpību līzinga devējam, šīs nianses katram jāskatās savā līzinga līgumā.

Nav pieredzes, kas notiek gadījumos, ja klients nepiekrīt defektācijas aktā norādītajam.

vilkss 21.07.2008 21:35

GaraisA2 rakstīja:

didzinators rakstīja: Es nesaprotu, kapec vispar Latvijaa japerk jauni auto, ja perkot to Vacijaa, vari dabut auto bez 19% PVN, kurs bus kvalitativaks un ar 2.4 motoru, kuru var vismaz apdzit nevis ar Latvijas tirgu piedavato 2.0. Auto kas seit maksaa LVL tur dabuu par EUR. Un man nekas nav jagaida, vienigais minus, ka tev vajag skaidru naudu.

Varbūt kāds var par šito precīzāk pastāstīt? Kaut kā nesaprotu, kā var auto nopirkt bez PVN fiziska persona, tad jau tas pats it kā attiektos uz Igaunijā pirktu auto?

Viens auto tika iegādāts no EST, iemesls - EST dīleris pēc 3g. līzes deva 40% atpakaļpirkumu no sākotnējās vērtībā, kurpretim abi LV dīleri tikai 33% - kas ikmēneša līzinga maksājumu iespaidoja par apt 100EUR.

iegādāts tika pēc shēmas pārdevējs EST dīleris / finansētājs Latvijas līzinga kompānija / op.līzinga ņēmējs LV jridiska persona.

nekas sarežģīts - dīleris raksta rēķinu, līzinga komp.apmaksā, dodies uz EST pēc auto, kurš ir ar EST tranzīta numuriem, brauc uz LV un reģistrē CSDD. protams nedaudz dīvaini, jo pirms tam attiecīgais auto no vairumnoliktavas Rīgā ar treileri tiek vests uz EST.

kā jau minēja - apkopes pēc sirds patikas, pie jebkura oficiālā dīlera, jebkurā EU valstī

vilkss 19.07.2008 22:33

man te tāds sapnis bija, ka Bnsna kungam nepiešķīra finansējumu otrā autosalona būvniecībai Berģos, drīzumā viņam tiks atņemtas ekskluzīvā dīlera tiesības (Hondu tirgos arī Veho) un visu beidzot - Llirbes ielas salons ir izlikts pārdošanā, jo cien. Bsns iet prom no šīs sfēras

vilkss 27.05.2008 22:45

mx_black rakstīja:

Galvenais rakstīja: šitas ar nopūšanu viss ir muļķības. Vācijas TV vienreiz testēja.

P.S. Un izvairīties nevarēja ne ar vienu no pieejamajiem "aizsarglīdzekļiem". Vienīgais, jābrauc 300+, jo radars mēra attālumu līdz mašīnai 2x. Ja paspēj izbraukt, kamēr 2. mērījums nav noticis, būs atmazka

shito raadiija ieksh Mythbusteriem, bet tur bija viena nianse - ir pilniigi saprotams, ka dienas laikaa tas zibens nespeej paargaismot numura ziimi taa, lai buutu tikai balts plekis. bet vinji nemeeginaaja fotografeet tumsaa - tad ar to aerosolu vareetu buut pavisam cita arshana.

tai vācu raidījumā eksperiments tika veikts dienas laikā un pirmajā brīdī tiešām numurs bildē bija spožs un neredzams, bet tad "Gerkāns" ar viltīgu smīniņu saspieda datorā pogas, programmai, kura apstrādā digitālo attēlu un numurs tapa redzams it kā nekas nebūtu bijis.

vilkss 21.04.2008 20:29

Marchux rakstīja:

TDIOTS rakstīja: [email protected]

skat meilu

man ar' lūdz infu par iebūvējamiem uz [email protected]

vilkss 18.03.2008 15:37

esmu devis klusēšanas zvērestu šo sarakstu tālāk nepārsūtīt. un varat nešaubīties par tā eksistenci, jo tas veidots līzinga kompāniju iekšējai lietošanai, bet kā jau visur - viens čoms padalās ar otru, tas ar trešo un tā saraksts iziet ārpus kompāniju teritorijas.

vilkss 17.03.2008 21:49

es saņēmu sarakstu ar LV līzinga kompāniju atņemtajiem auto, kas pēdejo mēnešu laikā ir krietni pieaudzis - domāju iegādāt kād no šiem auto, krietni izdevīgāk kā testies uz DE.

vilkss 04.03.2008 9:55

Rīgas kinostudijai ir Čaika, tiesa gan pagājušā gada vidū tā vēl restaurējās (līdz ar ko kāzam tika izmantos slavenais zaļais TOP Jaguārs), tomēr iespējams tagad auto ir braukšanas kārtībā

vilkss 03.03.2008 15:07

uz TA iešanas brīdi izņem gaisa filtru - motoram mazāka pretestība, mazaks dūmiņš. pārbaudīts uz Nissan 2.0Diesel motoriem.

vilkss 25.02.2008 17:15

Kaneelis rakstīja: Kāds varbūt vēl šo to zin par subjektu?

meklē iekš . parkers . co . uk (angliski) vai ciao . de (vācu) vai autobild . de (vācu) vai .ru lapās, krieviem gan lielākoties paskati un atsauksmes par bendzīna dzinējiem, jo Diesel šie lieto tikai Krazos un Kamazos

vilkss 24.02.2008 14:15

schizo rakstīja:

Fridrihs rakstīja:

Vigants rakstīja: A agresīvu viņi viegli sadomā... 2 secīgi pārkāpumi un done... es iekūlos pie slāvu apļa... kad no rīta izdomāju caur Nesti izbraukt uz katlakalna ielu.

Cik noprotu, tad autors izpelnijās agresivitāti nogriežot krustojumu caut DUS's. Vai varat man, lūdzu, paskaidrot, kur tur skaitās pārkāpumi. Man pašam dažreiz sanāk Hanzas/Brieža caur Dinazu izbraukt.

Kreisais pagrieziens pāri dubultai nepārtrauktai līnijai būtu viens. Kur tas otrs radās?

kā jau minēja - tajā vietā ir ķieģelis, kas arī varētu būt otrs pārkāpums

vilkss 13.02.2008 9:03

Pirmdienis rakstīja: wo bin ich hier gelandet ?

Lettland

vilkss 06.02.2008 14:48

pa boļšomu ar treilera auto ir tā, ka vai nu viņam ir svešzemju numurs (valsts no kuras to ieved), vai arī numura nav vispār.

Pirmajā gadījumā - noformē pirkumu un rullē mājās, otrajā gadījumā - jāsaņem LT tranzīta numuri (sarkanie) un tad jādodas mājup.

visērtāk braukt ar savu treiler piekabi uz kuras tad arī liek autiņu virsū (it īpaši, ja tiek lūkots dauzīts eksemplārs)

ja uz treilera stāv auto jau ar sarkanajiem LT tranzīta numuriem - esi uzmanīgs, tas jau nav "toļko čto" ievests, bet gan kādu laiku jau sabijis iekš LT (tobiš gādīgais leitis jau ir paspējis piekrāsot kādu vietiņu un piepravīt šķībo lonžeronu, vai samainīt galvas blīvīti vai iztaisnot zobsiksnas plīsuma rezultātā saliekto vārstu).

Pēc LT likumiem ar sarkanajiem numuriem viņi kādu laiku varēja paši braukāt pa LT, neregistrējot auto

vilkss 03.02.2008 10:29

stabulnieks rakstīja:

vilkss rakstīja: neiepirku, jo līdz paņemtais EUR daudzums bija zem vajadzīgā un šis bija vairāk plānots kā tirgus iepazīšanas brauciens, kā arī laiciņš tāds, ka uz pirkšanu prāts nenesās - putenis, atkusnis, lietus.

otrkārt, manam tagad domāt - ja budžetu paceļ līdz 8000, vai nav prātīgāk doties uz Vāciju?

Nenopietni, pateikšu kāpēc:

tu noskati auto inetā , varbūt vairākus, un dodies uz DE , tur konstatē ka tas nav tas ko gribēji redzēt ( teh. vai vizuāli badi) un tad mēģini apbraukāt pārējos ( attālumi km būs gana daudz) kur pirms tevis būs pabijuši uzpircēji , jo tā ir viņu maize. Beigās nonāksi pie slēdziena ka nebij vērts.

Otrs scenārijs ir pirkt inetā piemēram mobile, auto24 , izsolēs u.t.t. te man nav komenentu, jo to neesmu darījis, bet gan jau tauta izstāstīs..

thanks, ideja skaidra.

vilkss 02.02.2008 19:59

neiepirku, jo līdz paņemtais EUR daudzums bija zem vajadzīgā un šis bija vairāk plānots kā tirgus iepazīšanas brauciens, kā arī laiciņš tāds, ka uz pirkšanu prāts nenesās - putenis, atkusnis, lietus.

otrkārt, manam tagad domāt - ja budžetu paceļ līdz 8000, vai nav prātīgāk doties uz Vāciju?

vilkss 02.02.2008 19:35

Kauņas tirgus apskatīts. atradās samērā viegli, pateicoties jūsu norādēm, kā arī sekojot ar LT tranzīta numuriem aprīkoto auto straumei. iepirkts nekas netika. tirgum "pateicīgs" attālums no Rīgas - 3h un esi galā. spriežot pēc numuriem - potenciālie pircēji no LV, EST, PL, RUS.

Iespaidi - parasto auto plaču lielums apmēram kā mūsu Rumbula, savukārt treileru īpatsvars bija lielākais no līdz šim redzētajiem LT. cenu līmenis apm. 1500 ...3000 EUR zemāk par LV cenām.

tā rezultātā sāku skatīties uz X-trail, jo tur tādu jau var dabūt no 8000EUR (jāpiemet tikai 2000 naudiņas pie budžetētajiem 6000), kādas atsauksmes par šo Nissan modeli ar 2.2 diesel dzinēju?

vilkss 24.01.2008 16:21

911 rakstīja: jebkurā ES dalībvalstī ofic dīlerim ir jāņem uz servisu citā ES dalībvalstī pirkts auto. ja ne, var atvadīties no dīlera licences.

tā viš' ir, es savu VW pirku iekš EST ar tranzītniekiem dzinu uz LV, līzingu kārtoju LV kantorī un apkopjos arī iekš LV.

vilkss 18.01.2008 16:20

man domāt, ka cenu kategorijā līdz kādiem 8000 EUR numuru pārsišanas nav īpaši aktuālas, jo gemorojs neattaisno ieguvumu, savukārt cenas slieksnis 8000 un uz augšu jau ir pamats tam, lai dotos pēc auto uz Vāciju, Šveici, utt.

kā jau te tika minēts, protams, ja placī tirgo nolaizītu auto par kādiem 30..40% lētāk nekā vidējā cena LT, garantija, ka tas ir muhļjožs, nu kot teikt, ja siekala tek un širmis aiziet ciet tādu "super piedāvājumu" ieraugot, tad jāpērk tik nost un jāmeklē metinājuma vietas

vilkss 18.01.2008 15:30

k72 rakstīja:

vilkss rakstīja: Kā lai atrod Kauņas autotirgu, esot samērā liela izmēra, tirdzniecība no treileriem?

Līdz šim esmu braucis uz Marijampoles auto bazāru, pirms Kauņas pagriežoties pa labi uz apvedceļu un apbraucot to pa labo pusi. Pieļauju, ka šamējais pilsētas centrā gluži neatrodas.

www.kaunoturgus.lt/...

muchos gracias!

tuvāko 2 ned. laikā turp došos, iepostēšu arī kā veicās.

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti