andis100 rakstīja: Nomainiīja servisā dzinēju un viss. Braucot izskatās, ka nepārslēdzas vispār uz tur baigos apgriezienu pie 55- 6o virs divi pie 65-80 3 ar kapeikām apgriezienu. Zinu točna varianats ir tikai viens nepārslēdz ātrumus savādāk nekā. Ir kādi viedokļi?
Jabrauc kompim noņemt kļudu. Ta ir noticis pec karbas blivslega maiņas. Mana varianta neparsledza uz ceturto. Audi B4 93gada.
Milicists rakstīja: Par cik kādu laiku jau ir cits auto, un golfs no jūnija jau stāv garāžā un netiek kustināts, tad laikam prātīgākais būtu pārdot. Negribās jau, bet no stāvēšanas viņa labāka nepaliks Tātad, subjekts 1990. gada, 1.6 elektro karburators. Ekstru nekādu - lūka un centrālā atslēga, signalizācija, vadītāja sēdekļa lifts. NAV STŪRES pastiprinātāja - vienīgais lielais mīnuss. Īpašumā kādus 4 gadus. Divas ziemas nostāvējusi garāžā. Visas skates gājusi ar pirmo reizi. No jūlija BEZ apskates. Lai izietu apskati vajadzētu nomainīt vienu eļļas dačiku, gar kuru tek garām eļļa, tosola trubiņu (tek garām tosols) un nomazgāt motoru. Varbūt arī bremzes no stāvēšanas biku ieēdušās, bet domāju, ka tas atrisināsies pabraukājot. Varbūt vēl kaut kas parādīsies, bet vajadzētu būt kārtībā. Mašīna ļoti labā stāvoklī, ļoti tīrs un kopts salons, NAV RŪSĒJUSI!!! Kaut kur pa mazam rūsas pleķītim, bet rūsu kā tādu neatradīsiet! Platie buferi, hella oriģinālie aizmugures lukturi. Atstāšu arī smuko numuru. Ļoti labi izskatās. Spidometrā kādi 220 tūkst. km. Atdošu līdzi Sony MP3 maģi un ja dikti grībēsies atstāšu subwooferu. Labas M+S riepas. Bildēts vasarā:
Cenai ir divi varianti:
1) 500 Ls un atdodu tādu, kāds ir
2) 600 Ls ar novērstiem trūkumiem un izietu TA
Golfs atrodas laukos garāžā un pēc kāda laika būs ªīgā. Domājiet, rakstiet, prasiet, diskutējiet...
Ja kas - rakstiet šeit, tad iedošu kontaktus.