Kārtot: Augošā secībā
1 2
KOHINURS 13.01.2009 22:27

rt rakstīja: interesantākais jau beidzies

diemžēl

ar šo domāju, ka maisam gals vaļā, un nākamreiz tauta jau ies ar domu pademolēt. beidzot tas ir noticis.

tik jāiet dienas laikā, lai ir lielāks stimuls ielausties, un izrēķināties ar tiem kretīniem

skaists tu nēesi, bet dumš gan

KOHINURS 26.08.2008 15:50

KOHINURS rakstīja: Jau ne pirmo gadu Rīga-Vecumnieki-Nereta-Daugavpils, 127km, miers un daba

Atvainojos-227km

KOHINURS 26.08.2008 15:49

Jau ne pirmo gadu Rīga-Vecumnieki-Nereta-Daugavpils, 127km, miers un daba

KOHINURS 28.07.2008 19:15

krix rakstīja:

kuka rakstīja: Buutu interesanti uzzinaat ar ko tad biedzaas ta apakaljdziishanaas ! Vispaar Latvija kaut kur ir iespeejams uzzinata oficialao policijas statstiku - cik procentuaali paklajdziishanas ir bijushas sekmiigas un cik nesekmiigas ???

Vispaar jebkuras pakalj dziiishanas gadijumaa vajadzeetu peec tam oficiaalaa saitaa publicet informaaciju - vadiitaas tadas un taadas ar mashiinu (marka, modelis, numuri) tada un taada datumaa taadaa vietaa beega no policijas.

personīgi esmu ņēmis dalību vienā aizmukšanā, kā pasažieris. kā arī, pazīstu vienu fikso braucēju, kurš mūk regulāri. vismaz 1 reizi trīs mēnešos. Vienmēr veiksmīgi. Veiksmīgas mukšanas pamatā bijis vienmēr daudz ātru strauju pagriezienu pa mazām šaurām ielām, plus veiksmīga nolīšana slēpnī.

nu kā tādi puišeļi, tie gan saskatās kino un spēlē kariņu, bet šie paaugušies spēlējas ar savu un citu likteņiem - laikam vēl nekas dzīvē nav sasniegts, ja reiz nav ko zaudēt.

KOHINURS 25.07.2008 16:46

Toyota Hilux. Joks,

bet - Ls~16000 par šitādu jaunu, kurā var sakrāmēt pašu velnu ar visu sievasmāti un pusteļu, izbraukt visus bezceļus un patēriņš ar normāls.

KOHINURS 09.07.2008 8:49

Gregers rakstīja:

msh rakstīja:

Gregers rakstīja: vēl nekas nav lūzis

Ko ņirdz! OOOO, BMW, Mercedes, citroen un kondas kuras arī gada sākumā kā subāru pirka klienti ir jau pa reizēm trim, četrām kko remontējuši, it īpaši merc S un 740, sim dzinēja vadība, kkas piekarē uz 4320 LVL pa garantiju un atteicis kruīzs, BMW ātrumkārba, krēsla bīdāmais, klimats, Audi Q7 4.2 TDi Sline degvielas sūknis, viena no divām turbīnām un logu tīrītājs ziemā labais atņirdzās, citrons birst joprojām Subārs pa pieciem mēnešiem tikai apkopi izgāja- SASNIEGUMS

Kopš 1998 pirkti/braukti trīs Subari - 2 legacy, 1 Outback. Remonts (garantijas) 1xOutbackam, bet arī jau uz 92000 nobraukuma. Tikai nu tā rijība - tas gan

KOHINURS 06.07.2008 8:36

Viktos rakstīja: Kas jauns posmā Rēzekne -- J-pils ???

Šodien jādodas uz J-pili un kur braukt caur preiļiem vai arī jau daudz maz sakarīgi ir pa taisno braukt ???

A kas liedz līdz Aizkrauklei pa otru krastu un, ja kas, arī tā gruntene no Aizkraukles līdz Jēkabpilij īsti nebraucama parasti tikai pavasara atkušņos - toties, kāds miers un Sēlijas ainava

KOHINURS 10.06.2008 10:57

Parasti jau lielāka jēga par konkrētu auto marku aprunāties ar šīs markas faniem

www.subarupower.lv/...

213.175.66.30/...

KOHINURS 04.06.2008 20:34

Turpmāk rekomendēju nebraukt stāvvietās (skrāpējumi no durvīm, skrāpējumi uz bamperiem visos četros stūros), nebraukt pa pļavām, meža ceļiem (skrāpējumi no zariem un visādiem stiebriem), nebraukt pa grunteni (akmentiņi no priekšā un pretī braucošajiem), līdz Jāņiem nebraukt pa šosejām (bedrīšu remontētāju piķis un sīkšķembas), nebraukt ziemā (smilšu sāls maisījums) .... utt.

Vispār labāk a/m turēt nojumē ēnā un ik dienu apslaucīt, reizi nedēļā mazgāt (pašam!!!) ar specšampūniem, reizi mēnesī vaskot (pašam ar rociņām un samtainām lupatiņām).

KOHINURS 13.02.2008 16:55

Raser rakstīja: auto.delfi.lv/...

Spaiņu ielās ir ļoti maz. Liels efekts tiktu panākts iepērkot vecus bumerus un tos attiecīgi aprīkojot.

picasaweb.google.lv/... ... iaJubileja

foto.inbox.lv/...

KOHINURS 14.12.2007 11:03

Ko nu ēlļas maiņa - man pirms gadiem 3 tajā A-favorītā lampiņu nomainīja tā, ka pēc km10 salonā sāka nākt sviluma smaka. Izrādījās - nez kādas herņas pēc "meistars" lampiņu nav dabūjis vietā un nostiprinājis ar izoleni!!!! Staru kūlis pret lēcu, dabīgi, ne tajā attālumā, ne tajā lenķī, un plastmasas uzvārījās.

Bet līdzīgi jau izrīkojas arī citi.

Uzmauca ziemenes - pēc laiciņa kaut kas klab. Apskatu - uz viena no riteņiem nav skrūves un pārējās četras jau vaļīgas. Nu labi, vajadzēja pašam pēc mirkļa pārbaudīt un piegriest, bet nebūtu jau bijis ko - viena no skrūvēm norauta.

Vispār iespaids, ka bieži darbā tiek paņemti cilvēki, kuri galīgi nejēds, kas ir jeb kaut kāda atbildība (gan par klienta mantu, gan dzīvību), ja nevar pateikt, ka gluži viss ar autiņu nav kārtībā. Negribas pat domāt, kas varēja notikt, ja pie stūres būtu sieva, meita, vai cits, kas nav pieradis pie konkrētās mašīnas - nepievērstu uzmanību vibrācijai, troksnim vai vieglai plastmasas dvingai salonā un ... sekas nav grūti iedomāt.

KOHINURS 08.11.2007 10:48

Daudz kas jau atkarājas no konkrētā personāža. Gan kursanta, gan instruktora. Man laimējās - apmācība notika ziemā un instruktors tiešām nebija sausiņš vai formālists - mācīja arī savu pieredzi. Pievērsa manu uzmanību sabiedriskā transporta uzvedībai, apskaidroja un pamatoja dažādus CSN nerakstītus rīcības modeļus, nebija slinks, pēdējās nodarbībās izvadāja pa Rīgas galvenajām maģistrālēm no Juglas līdz lidostai un no Ķengaraga līdz Sarkandaugavai, apstāstot, kur un kāpēc laicīgi jāpārkārtojas, kur ērti apgriesties braukšanai pretējā virzienā, parādīja arī dažas viltībiņas, kā tikt galā ar sastrēgumiem (piem. Stacijas laukumā, ka, lai braucot no LVU puses un nogriestos pa kreisi, citriz labāk braukt pa labi un mest apkārt - tad vēl nebija Stockmans un bija cita satiksmes organizācija).

Bet tas jau bija tālajā - 1996./97..

Vēl tagad ar smaidu atceros pirmo sarunu, kad iesākām apmācību. Šis pajautāja - priekšā krustojums (mans pirmais), kur skatīsies , pirms šķērsosi? Neko labāku neatradu ko pateikt, kā tipiski gājēju frāzi - pa kreisi, pēc tam pa labi. Atbilde skanēja - nepareizi, vispirms skaties tur, kur konkrētajā brīdī kaut ko var arī redzēt

KOHINURS 26.10.2007 15:35

Pārskrēju pēdējām lapām, kurās vairāk par ātru braukšanu, ne par Merivu.

Ja motivācija ātrai (virs 120) braukšanai ir izklaide un adrenalīna deva, kā te visvairāk tiek teikts, tad tiešām, manuprāt, tas ir nedaudz dīvaini. Koplietošanas ceļš ir koplietošanas ceļš. Visiem viens, kopīgs ceļš. Pašsaprotami, ka likumi un noteikumi domāti, lai visi uz ceļa uzvestos puslīdz vienādi, tātad, lai katram braucējam situācija būtu prognozējama. Esam ar saprātu apveltītas sabiedriskas būtnes un normāls cilvēks rīkojamas saskaņā ar rakstītiem un/vai nerakstītiem sabiedrības, kurā atrodas, noteikumiem. Pretējā gadījumā indivīds riskē citu acīs izskatīties vismaz neaudzināts, jocīgs un smieklīgs, bet smagākos gadījumos tiešām ir slims vai izolējams.

Ja tā patīk risks un ātrums, tad, kas liedz nopirkt normālu autiņu, uzķīlēt to vai nu šosejai, vai rallijam, vai bezceļiem, iestāties attiecīgā autoklubā (pilna Latvija) un tur arī kaut vai katru nedēļu piedalīties pasākumos. Un neviens nesauks par atsaldētu.

Ja domājat, ka esmu svētais, tad maldāties. Tikai esmu secinājis, ka tās reizes, kad tiešām ir pamats steigai ir labi ja 2-3 reizes gadā (pārējais – tikai slikta plānošana vai nebūtiskai iemesli, kur var arī nokavēt) un tad tiešām ir bijis tā, ka spied cik ļauj ceļa segums un satiksmes intensitāte. Bet, vienalga, apdzīvota vieta ir tabu, pārāk liels risks kļūt par slepkavu..

Izrādās, ka var būt arī tā – ar katru nomainītu autiņu man tie kļūst jaudīgāki, bet uz ceļa uzvedos arvien pieticīgāk, jo Latvijā ir pietiekami daudz vietu, kur par simbolisku samaksu draugu pulkā vai kopā ar klubu vari gan palauzt autiņu, gan iemalkot aliņu, kas ir relax, nevis stresot par sēnēm, opjiem, fūrēm, blondīnēm, sastrēgumiem, nepareizām zīmēm un ātruma ierobežojumiem. PUNKTS.

KOHINURS 24.10.2007 9:00

Atlaist Saeimu, gazt šito valdību - OK, par!!!

Bet ko pēc tam? Ko pēc tam, ja ņirga par JL, SC pinas ar rubikiešiem, ZZ nekad zaļi nav bijuši, PP/LC - pietiek jau ar vienu Šleseru, TB - maz kas vairs no Tēvzemes palicis (nacionāli domājošiem tad jau vairāk Visu Latvijai). Kur ir tie Saulveži, kurus likt vietā? Varbūt tomēr vispirms izveidot nopietnu masu kustību, tādu spēku, kā Tautas fronti atmodas sākumā?

Bet Satversmes grozīšana - tas nu ir pārāk nopietni, lai par to lemtu pūlis pāris dienās. Vai Latvijas tauta, kas nav tikai latvieši (un pat tie ir tik dažādi), mācēs saprātīgi izmantot šādas ekskluzīvas tiesības uz Saeimas atlaišanu. Te tikai pāris soļi līdz anarhijai un haosam. Varbūt tomēr sākt ar vēlēšanu likumu un prezidenta ievēlēšanas kārtību?

Man pašlaik jautājumu vairāk kā atbilžu, jo nekas jau nav pilnībā balts vai melns.

KOHINURS 16.07.2007 1:13

shmurger rakstīja:

VWfans rakstīja:

deksters rakstīja: Jā,padomā,,,šitā nesties ar to kasti...

Tur tanī posmā vairums auto brauca ar 90-100 km/h, un es, dažus kilometrus uzspiežot līdz 110 km/h, panācu kādu Hyundai-Tucson, kuram pēc tam turējos līdzi, ievērojot 50-70 metru distanci, jo tas brauca ar 93-95 km/h.

šķiet, ka tev atkal ir tieksme ņirgāties par cilvēkiem šodien uznākusi!!!

Kuram - deksters vai VWfans

KOHINURS 30.06.2007 22:55

raimondsm rakstīja: bet tad vai 2 pa 25 var celt bez projekta

un kas nosaka, vai ir 2 staavu - augstums vai kas?

Kas te neskaidrs? Tikai lauku teritorijā bez projekta. Ja vajag 5x 25m2 šķūņus - būvē, bet starp tiem ugunsdrošības normu attālumu. Nez vai izdosies visus 5 pieteikt vienā rindā vienā reizē, skaitīs būvi 125m2 un tad jau atkal projekts. Iespējams, ka var mēģināt ik pa laikam pa vienam klāt pie iepriekšējā.

par stāviem - nesaprotu. Kāda starpība cik augstums - 2,5 vai 25 m. Jo apbūves noteikumos bez stāvu skaita ierobežojuma vienlaicīgi ir arī ēkas augstuma ierobežojumi.

KOHINURS 27.06.2007 20:48

migano rakstīja:

KOHINURS rakstīja:

16. Mazēka – vienstāva ēka, kuras apbūves laukums nav lielāks par 25 m2.

un ja uzceļam 3 šķūnīšus pa 25 kv.m ?

kā tad tiek izdalītas apbūves laukuma robežas ?

Ja pareizi atceros sākumu, tad te jau visa tā diskusija tāpēc, ka šķūnis nav paredazēts lauku teritorijā.

KOHINURS 27.06.2007 0:11

Cullmann rakstīja: Pie temas par buvniecibu. Ir vajadziba pec cilvekiem kuri jedz pamatus majai ielieit un pie reizes arii sienas uzmureet , ja kads var ieteikt vai arii zin pie kaa var griezties.

Kur var redzēt projektu?

KOHINURS 26.06.2007 17:44

Nu beidzam dancot ap tiem 25m2. Vienreiz jau iekopēju, atkārtošu konkrēti par mazēkām:

Vispārīgie būvnoteikumi

16. Mazēka – vienstāva ēka, kuras apbūves laukums nav lielāks par 25 m2.

62. Būvprojekts un būvatļauja nav nepieciešama:

62.2. mazēkai lauku apvidū, ja tās apjoms un būvvieta saskaņota būvvaldē;

KOHINURS 26.06.2007 11:32

es te nerunāju par rasējumu apjomu - dabīgi, ka šķūnītim tas ir minimāls. Runa par projekta noformēšanu un tajā ietveramo inormācijas apjomu - viss viens - vai tā megabūve vai šķūnis, garāža utt. Minimālās prasības visiem projektiem vienādas.

KOHINURS 26.06.2007 11:25

Ozz rakstīja: Tas viss ir fufelis...

skjuunim griidu nevajag..vari kaut vai vecaas paletes salikt, un vecu finieri pa virsu, vai veel labaak vispaar bez finiera,viss buus bumbaas.Malka no apaksas veedinaasies

un veel-

nu atnaaks, uzmeeriis-ir pagaidu eeka uz peedaam..ja dikti gribeesies tos pamatus, tad peec tam ar 5 toniigo domkratu celj apakseejo vainagu uz augsu un lej cik un kaa gribi...

šodien izpildprojekts vai fiksācijas projekts, saskaņā ar projektu noformēšanas noteikumiem, no apjoma viedokļa, vairs īpaši neatšķiras no parasta vidusmēra būvprojekta TP stadijā.

KOHINURS 26.06.2007 8:28

Marchiks_ rakstīja: Tak piedrāzt tos noteikumus. No savas pieredzes varu teikt, ka var celt tāpat. Galvenais lai ir normāli kaimiņi. Un ja arī uzrausies uz inspekciju, vieglāk un lētāk ir nomaksāt to sodu, nekā jāties ar visām tām institūcijām un birokrātiju.

tiktāl OK, bet tālāk, pēc soda samaksāšanas, jau tā vai tā būs jājājas ar to birokrātiju - prasīs uztaisīt pap'irus

KOHINURS 19.06.2007 8:57

Vispārīgie būvnoteikumi

15. Īslaicīgas lietošanas būve – būve, kuras ekspluatācijas laiks nav ilgāks par pieciem gadiem un kas jānojauc līdz minētā termiņa beigām.

(MK 30.09.2003. noteikumu nr.547 redakcijā)

16. Mazēka – vienstāva ēka, kuras apbūves laukums nav lielāks par 25 m2.

(MK 30.09.2003. noteikumu nr.547 redakcijā)

17. Pagaidu būve - būvdarbu veikšanai nepieciešama būve, kas jānojauc pirms būvobjekta nodošanas ekspluatācijā (par pagaidu būvēm netiek uzskatītas īslaicīgas lietošanas būves).

62. Būvprojekts un būvatļauja nav nepieciešama:

62.1. pagaidu būvei, ja tās apjoms, būvvieta un nojaukšanas termiņš saskaņots būvvaldē;

62.2. mazēkai lauku apvidū, ja tās apjoms un būvvieta saskaņota būvvaldē;

62.3. sezonas būvēm – nekapitālām, galvenokārt lauksaimniecībā izman¬tojamām būvēm, kuru kalpošanas laiks ir viena sezona;

62.4. šo noteikumu 37.punktā minētajos gadījumos.

P.S. 62.4. neattiecas uz šo gadījumu

Par izmaksu - uzceptu es Tev to projektu arī zem 3 nullem, bet Tev jau nav nekādu izejas materiālu - nedz topogrāijas, nedz projektēšanas uzdevuma-nosacījumu no būvvaldes puses, tā kā šajā brīdī tā īsti nevar pateikt vai viss būs primitīvi vienkārši, jo projektā bez tā šķūņa var parādīties citas lietas, kas izrietēs no tehn. noteikumiem.

Priekš Tevis, kā pasūtītāja, traģiskākais jau ir tas, ka likumīgi uzsākt būvdarbus varēsi pēc mēnešiem 3 (ja topene 2 mēn. un visu viegli saskaņot) līdz 5 (ja radīsies kādas problēmas ar topeni un saskaņojumiem).

KOHINURS 24.04.2007 21:54

Lūk arī rezultāts - Yonnas cēlu mērķu vadīts aicina uz sabiedrisku aktivitāti, bet reklāmas rezultātā Pirmais var padomāt, ka kolēga JL aģents.

KOHINURS 24.04.2007 19:00

Jau pārliecinājos, ka pase kabatā, jau āvu kājas, jau apsēju slipsi - te no TV atskanēja - šo reklāmu apmaksāja JL.... . Kaut kā todien vairs negribējās.... . Nu ko viņi te jaucas un atkal grib būt svētāki par Romas pāvestu.

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti