Labākā braukšanas skola ir aizbraukt uz kādu placi patrennēties, ja ir pieredze un sliktāks auto, der arī kāds nomaļāks ceļš.
Katrs auto uzvedas savādāk un šoferis tāpat.
Labākā braukšanas skola ir aizbraukt uz kādu placi patrennēties, ja ir pieredze un sliktāks auto, der arī kāds nomaļāks ceļš.
Katrs auto uzvedas savādāk un šoferis tāpat.
var arī 215/65 R16 (jaudīgākām versijām)
Vajag pirkt mašīnu, kuru var atļauties uzturēt un problēmu nebūs. Bija man mazda, negribu vairs tās problēmas.
Pie mums lido tikai igauņi.
Imka rakstīja: Pērkot Rimčikā ir izdevīgāk...redzēju kā viens pirka šitās riepas 4 gab. .....pēc tam dikti daudz trauku uzlīmītes dabūja ....ziemā droši brauks un dzers tēju no jaunās servīzes
Es arī redzēju. Tas bija vakar Alfā. Divi veči ar nopietnām sejām.
Viena riepa bija smuki deformējusies no stāvēšanas.
Imka rakstīja: Pērkot Rimčikā ir izdevīgāk...redzēju kā viens pirka šitās riepas 4 gab. .....pēc tam dikti daudz trauku uzlīmītes dabūja ....ziemā droši brauks un dzers tēju no jaunās servīzes
Es arī redzēju. Tas bija vakar Alfā. Divi veči ar nopietnām sejām.
ursis rakstīja:
Nortel rakstīja: Gribēju pirkt mazda 6, nopirku SAABu. Kā diena pret nakti. SAABs ir labāks visās pozīcijās.
pagaidiisim mirkliiti,un ja tev pietiks drosmes,driizumaa dzirdeesim PAVISAM ko citu
Un ko tad Tu ceri dzirdēt?
kamera13 rakstīja: Vai kāds ir pašrocīgi jaucis pečkas radiatoru. svīst nenormāli - ir doma apskatīt to radiatoru. Kāds var iemest aprakstu kā tas darāms.
Sāc ar salona filtra apskati.
Gribēju pirkt mazda 6, nopirku SAABu. Kā diena pret nakti. SAABs ir labāks visās pozīcijās.
orion rakstīja: Kur tas csn rakstīts, ka jānovieto kautkāda lapiņa, šeit jau bija zīme, kur atļauts apstāties, bet aizliegts stāvēt, līdz ar to skatamies, kas ir apstāšanās un ja tā ir bijis tad nekas nav pārkāpts. Par laiku būtu jāinformē, tad ja būtu papildzīme ar laika ierobežojumu.
Turklāt, tas teātra laikums pie Valtera un Rapas grāmatnīcas ir tik mazs, arī mašīnas tad daudz nebija es viņus redzēju un viņi redzēja mani. Pats labākais, ka ņemot vērā to, ka lai nofotografētu, pārbaudītu kas ir īpašnieks un sarakstītu visu ir nepieciešams laiks, ņemot vērā to cik ilgi biju prom, iespējams secināt, ka viņi pārkāpuma fiksēšanu sāka pāris sekundes pēc apstāšanās.
Mana kļūda, ka nepaņēmu? Bet vai tad CP pienākums nav man nodot to protokolu, parasti, novietojot uz auto vējstikla?
Šajā gadījumā tas izdarīts netika. Un vēl vai gadījumā nav tā, ka fotografējot ir jābūt redzamam, tam protokolam?
Tad jau reāli iespējams, ka tikai nofotografē un viss, ka cilvēks nemaz neuzzin līdz nav saņemts pa pastu vai arī līdz TA.
Likās, ka tomēr varētu būt iespēja, ka protokls tika likvidēts
Es jau arī teicu, ka tas viens foto, liecina, ka tikai tajā sekundē tas auto ir bijis novietots, nevis apliecina, ka tas stāvējis ilgāk par 5 minūtēm, uz ko policists atbildēja, ka viņam nekas (šobrīd) nav jāpierāda.
kolumbs - tieši tā, likumā jau ir minēts, ka ir tiesības 30 dienu laikā pārsūdzēt, tā ka kad būs informācija un protokols tad arī būs tā lieta jānokārto. Īsti argumenti pamatīgi nemaz nevarētu būt nepieciešami, jo tāpat būs jāpienāk brīdim, ka būs CP jāpierāda, ka ir kautkas pārkāpts un šajā mirklī viņi to nespēs.
"BET, tikko vadītājs ir atstājis auto, tad tā skaitās stāvēšana un attiecīgi tiek līmēts plāksteris."
Kā gan tā var skaitīties stāvēšana, ja tā bija tikai asptāšanās un viss atbilst apstāšanās kritērijiem kā pēc grāmatas.
Pats rakstīji, ka apstājies, izkāpi no auto un aiznesi paciņu. Kamēr esi autiņā, tā skaitās apstāšanās, izkāpi un aizgāji prom - tā jau ir stāvēšana.
kolumbs rakstīja:
Nortel rakstīja: Ja logā nebija ielikts pulkstenis vai zīmīte ar apstāšanās laiku, tad pats vien esi vainīgs. Tiesā neko nepierādīsi.
Ja nav papildzīme, ka šāda zīme jāievieto, vai tad apstāšanās zonā tādu vajag?
Slinkums CSN lasīt.....
Pats sajaucu. Apstāšanās zonā ar attiecīgo zīmi var tikai apstāties, lai izlaistu pasažierus vai izkrautu kravu. BET, tikko vadītājs ir atstājis auto, tad tā skaitās stāvēšana un attiecīgi tiek līmēts plāksteris.
Ja logā nebija ielikts pulkstenis vai zīmīte ar apstāšanās laiku, tad pats vien esi vainīgs. Tiesā neko nepierādīsi.
Dzonijs_007 rakstīja:
Magistrs rakstīja:
Dzonijs_007 rakstīja:
Iws rakstīja: Labrīt! Vai kādam ir bijusi darīšana ar Audi A6 Avant Quttro 2,4l (199? Ir doma tādu iegādāties. Labprāt vēlētos dzirdēt jšusu domas. It sevišķi par motoru - vai nav par švaku un līdz ar to nav ļoti rijīgs? Vēl - par navigāciju - vai ir iespējams dabūt jauans kartes? Pladies jau iepriekš!
neteiksu ka baigais spridzeklis bet par dinamiku arii greeks suudzeeties pateerins gan ap 8l/100KM šoseja un 12-18l/100KM pilseeta.
Karoce ja ir iespeeja panemt 2.8 tad neredzu nevienu iemeslu kaapeec lai nemtu ar so motoru jo 2.8 riis tikpat bet ies daudz labaak.
Tas pats variants kas ar saab 9-5 2.3 iet stipri sliktaak kaa 3.0 bet pateerins gandriiz taads pats.
Te nu tu apkakājies. 2.3T iet daudz labāk par 3.0.
netirs
Ir bijis gan saabs ar 2.3 gan tagad ir 3.0 taa ka es zinu par ko runaaju starpiiba ir juutama dinamikaa un par labu 3.0 vieniigais 2.3 kurs ieliek 3.0 ir aero kuram ir nepatiikama turbobedre.
2.3 ar lielo T (230 zs) ne Aero versijā arī iet nedaudz labāk par 3.0. Aero versijai līdzi var turēt, bet garām netiek.
snow rakstīja: taxi apskarapeja sanu tagad vajag piekrasot kadas ir atsauksmes par Viking(E&S) servisa darbibu shaja joma? maksa vainiga apdroshinatajs.
No apdrošinātāja paņem tikai naudu, nokrāso normālā parastajā servisā vai pie vasjas. Ja autiņam ir garantija, dīleri neinformē par bojājumiem. Beigās vēl sanāks labi nopelnīt.
Man bija līdzīgs defekts, kad bija pārāk augsts tosola līmenis un kārtīgi uzskrūvēts izplešanās trauka korķis.
Jo vairāk pirks dīzeli, jo dārgāks tas paliks (tas pat būtu ļoti vēlams). Tagad vēl sākusies apkures sezona, kas rada papildus pieprasījumu.
Mans 2.0T benzīns jau otro nedēļu vidēji patērē 8,2 ... 9,5 l/100.
Zoo rakstīja: Bruģis gan nav vienkaarss darbs....
rensteles piekaart, tas jaa, to var pats...
a brugjim ta:
vismaz rupjaa grants apaksaa, peec tam veel laikam ar uudeni jaameercee, lai saseezhas, un tikai tad liek to brugji...
Nedaudz sarežģītāk. No sākuma šķembas, pēc tam rupja grants, tad vibrobliete, pēc tam smalka smilts. Slāņu biezums mainās atkarībā no slodzes.
Ar tām īstajām krāsām arī ir kā ir. Pa gabalu liekas ok, bet uzliekot atšķiras.
Mājas projekts jau arī "krutā" kantorī maksā 15 Ls/m2, bet pie padomju laika arhitekta Vasjas ar roku zīmētais 4 Ls/m2.
Yukki rakstīja:
nuhajs rakstīja:
Yukki rakstīja:
P.s.brīžiem nesaprotu šito būvniecības tirgu, cena vienam darbam kopā ar materiāliem var atšķirties par 600%, kas dažbrīd rezultējas vairākos tūkstošos Ls par manā uztverē vienkāršu darbu
Nu jau ,nu jau... nefantazē.
Nu labi, nedaudz pārspīlēju, bet piemērs: Lietus ūdens sistēmas izveide Ls 800 pret cita uzņēmuma piedāvāto Ls 4500. Gāzes vada pārtaisīšana Ls 300 pret 2500.
Pie vieniem un tiem pašiem materiāliem un tehnoloģijas?
Yukki rakstīja: Meklēju bruģi mājas celiņam kopā ar visiem licējiem pagaidām pavisam nelielai teritorijai (~10-15m2), pēc kāda laika bruģējamā teritorija būtiski palielināsies. No bruģa neko nesaprotu, man šķiet, ka vajag "bruģi parasto vulgaris", nu šitādu?: www.ribetons.lv/...
Zinu, ka jāņem google, ss.lv utml. "rīki" un jāzvanās, kā esmu darījis līdz šim, bet varbūt kādam ir paša pieredze ar labu kvalitāti par labu cenu?
P.s.brīžiem nesaprotu šito būvniecības tirgu, cena vienam darbam kopā ar materiāliem var atšķirties par 600%, kas dažbrīd rezultējas vairākos tūkstošos Ls par manā uztverē vienkāršu darbu
Tā gandrīz arī ir. Kad sakāros ar jumta likšanu, tad cenas svārstījās no 25 līdz 5 Ls par kvadrātmetru. Un tie dārgākie nemaz nav tie labākie. Viņiem jāmaksā par kombinzoniem, krutiem instrumentiem u.t.t. Ja strādā brigāde, tad arī jāmaksā vairāk.
Turbīna un turbokompresors ir divas dažādas lietas.