iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Nortel 20.01.2012 13:51

Bracus rakstīja: Šodien zvanīju un pieteicos rindā uz iekārtas uzstādīšanu. Rinda vairāk kā mēnesi uz priekšu. Tikai februāra beigās iespējams tikt.

Nākošās nedēļas laikā jāaizbrauc jāiemaksā drošības nauda par laika rezervāciju un tad izrunāšos ko likt.

Kā tur ir ar tiem datčikiem. Ir iespēja redzēt cik gāze atlikusi? Jo cik es te šur tur zvanīju interesējos par autiņiem kam jau bija gāze tad ne visiem tās dačiks ir. Un tie kam ir tie baigi ar to lielījās. Jo vienu autiņu kuru apskatīju tam toč nebija tas rādītājs. Tur esot uz čuteni jābrauc pildīties. Man jau tā kā liekas ja prasa 500-700 ls par iekārtu tad būtu tikai normāli ar visiem dačikiem utt.

Vienam auto ielikām balonā 4..20 mA spiediena devēju ar elektronisko indikatoru, nokalibrējām uz litriem un rādījuma kļūda bija mazāka par 0.5 litriem gāzes.

Nortel 03.12.2011 9:11
Nortel 03.12.2011 9:09

Atšķir sev tik tuvo rasēsanas rokasgrāmatu 9. klasei un apskaties kā tiek apzīmētas vītnes rasējumos, un kāda precizitātes informāciju attiecas uz vītnēm. Neatradīsi tur nevienu precizitātes KVALITĀTI.

Ticamībai te būs atsauce uz standartu:

www.mc.ru/...

p.s. nebija nemaz tik grūti ielikt linku, pamēgini arī Tu, inženier, to jau tagad mācot arī pamatskolās.

Nortel 03.12.2011 8:39

i_edgars rakstīja:

Pirmais rakstīja: fiška tomēr ir apstāklī, ka NEVIENS vēl nav nosaucis kādi ir precīzie cipari TAM fordam

Tu vienreiz vari aizvērties nu netirst???

Kāda jēga kaut ko stāstīt cilvēkiem kas nezina kā ar bīdmēru rīkoties, nezina kas vispār tāds ir pielaižu lauks. Kā no pielaižu lauka VĪTNEI izrēķināt robežvērtību, sākot ar kuru skrūve ir metama ārā.

Vēl jau Tu un daudzi citi tādi pat auni metālmācībā vēl nav sapratuši, ka skrūves garums ir 9. līdz 14. kvalitāte, kur pielaides mēra milimetros, ja tā skrūve ir 500 mm un vairāk, bet vītnes pielaižu lauks ir parasti 5. kvalitāte, kur robežvērtības ir mikronos, un tādai kā M12 (ar standartsoli 1,75 mm nevis 1,5) tas ir robežvērtībā 0,013 mm.

Kaut ko sajēdz... jeb Tev tas viss ir tukšas skaņas??!!

Nav jēga par 5 minūtēm kādu bitenieku vai pavāru, vai vadu staipītāju iemācīt iemācīt metālmācības un materiālu pretestības pamatus!

Kas ir... vēl nesajēdz??

Vītnēm nav precizitātes KVALITĀTES. Neaizraujies pārak ar pīlītēm.

Nortel 30.11.2011 17:42

i_edgars rakstīja:

Pirmais rakstīja: un es prasīju i-iņdžInieram lai uzzīmē kas un kā ir jāmēra

Paņem bīdmēru, protams ja pazīsti kas tas ir un izmēri!! Ja nejēdz, tad palūkojies teiksim rasēšanas rokasgrāmatā kādai tur 9. laikam klasei. Un salīdzini, ar pieminētajām robežvērtībām... kuras pat guglē var atrast.

Rasēšanas rokasgrāmata 9. klasei! Kur tādu var nopirkt?

Nortel 20.11.2011 12:30

Izskatās, ka jums nav ne mazākās nojausmas kā strādā KATLU māja.

Jā, arī vasarās darbojas tas pats temperatūras režīms, tikai strādā vai nu atsevišķi katli, vai ar samazinātu jaudu (izņēmums ir koģenerācijas iekārtas, kas vasarā strādā uz pilnu jaudu ražojot elektrību un lieko siltumu vienkārši izpūšot gaisā). Jo karstais ūdens ir jāražo un tehnoloģiskais siltums arī ir vajadzīgs (ražotnēm).

Jā, arī siltās grīdas var pieslēgt 90/70 režīmam, sīkāk minētajā literatūrā.

Atkārtoju, runa ir par KATLU māju, nevis mazbudžeta gimenes mājas apsildes katlu ar jau no rūpnīcas iebūvētu sliktu automātiku.

Nortel 19.11.2011 12:39

Pirmais rakstīja:

Nortel rakstīja:

i_edgars rakstīja:

Nortel rakstīja: Ja nav siltummaiņa, tad ir viens kontūrs, kurā var būt piejaukšana u.t.t.

Un pamēgini tvaika katlam atpakaļgaitā iedot 5-10 grādus, redzēsim vai tas katls izturēs vienu sezonu.

Beidz pats rakstīt muļķības! Taisi kaut 100 lokus - vari atdalīt vari neatdalīt, tam nav pilnīgi nekādas nozīmes, ja katla darba spiediens nav krietni paaugstināts (bet tā ir tikai Rīga pilsētas apkurē).

Kādi TVAIKA katli??? Ka Tu mājās kurni ar tvaika katlu?!!

KOndensācijas tipa katliem jo zemāka atgaitas temperatūra, jo labāk - vari kaut -20 grādi likt... būs tikai kurināmā ekonomija un pilnīigi nekā slikta.

Aizbrauc uz kādu pēdējos gados ekspluatācijā nodotu katlu māju. Būsu pārsteigts, ka katlā atgaitā nāk 60-70 grādi (tāda īpašība kā rasas punkts joprojām dabojās). Tāpat būsi pārsteigts, ka tiek izmantots glikols, termoeļļa un silikons, protams, atkarībā no tehnoloģijas. Tāpat, ekonomijai netiek izmantots tikai viens katls vai viens sūknis.

pareizi

ir ahujennā jēga no vesela katla, ja visā pilsētā apkures sistēma ir aizsalusi un sasprāgusi gabalos

Nu bet Tu jau tieši to arī panāci, laižot atpakaļ tos piecus grādus.

Nortel 19.11.2011 12:38

rudens68 rakstīja:

i_edgars rakstīja:

Nortel rakstīja: Speciālist, kāda tipa katlā Tu dod iekšā atgaitā 10 grādus?

p.s. ja kas, varu izstrādāt automatizācijas projektu, uzrakstīt programmu vadībai.

Da jebkura katla vadībā ir funkcija neaizsalšanas režīms - un tas arī šos ap 10 grādus ietver!

Davai uzraksti programmeli agregātam LENNOX BGK 050 HD! Šefs grib saekonomēt vēl...

Nebūšu katlu eksperts , bet no sarunām ar draugiem radiem kam ir privātmājas . Esmu sapratis ,ka tie 70 grādi jātur .

Normāls katlumājas darba režīms ir 90 grādi turpgaitā un 70 atgaitā. Neapstrīdu, ka ir caurteces un citu tipu katli, kam šāds režīms nav vajadzīgs, bet tā ir visai niecīga niša, kurā neko nenopelnīsi.

Protams, privātie var darīt kā grib, ja interesē ekonomija šodien, atšķirībā no katlumāju īpašniekiem, kam interesē arī rīt nopelnīt tikpat cik šodien.

Nortel 19.11.2011 9:14

i_edgars rakstīja:

Nortel rakstīja: Ja nav siltummaiņa, tad ir viens kontūrs, kurā var būt piejaukšana u.t.t.

Un pamēgini tvaika katlam atpakaļgaitā iedot 5-10 grādus, redzēsim vai tas katls izturēs vienu sezonu.

Beidz pats rakstīt muļķības! Taisi kaut 100 lokus - vari atdalīt vari neatdalīt, tam nav pilnīgi nekādas nozīmes, ja katla darba spiediens nav krietni paaugstināts (bet tā ir tikai Rīga pilsētas apkurē).

Kādi TVAIKA katli??? Ka Tu mājās kurni ar tvaika katlu?!!

KOndensācijas tipa katliem jo zemāka atgaitas temperatūra, jo labāk - vari kaut -20 grādi likt... būs tikai kurināmā ekonomija un pilnīigi nekā slikta.

Aizbrauc uz kādu pēdējos gados ekspluatācijā nodotu katlu māju. Būsu pārsteigts, ka katlā atgaitā nāk 60-70 grādi (tāda īpašība kā rasas punkts joprojām dabojās). Tāpat būsi pārsteigts, ka tiek izmantots glikols, termoeļļa un silikons, protams, atkarībā no tehnoloģijas. Tāpat, ekonomijai netiek izmantots tikai viens katls vai viens sūknis.

Nortel 18.11.2011 12:58

Speciālist, kāda tipa katlā Tu dod iekšā atgaitā 10 grādus?

p.s. ja kas, varu izstrādāt automatizācijas projektu, uzrakstīt programmu vadībai.

Nortel 18.11.2011 9:47
Nortel 18.11.2011 9:30

Pirmais rakstīja:

Nortel rakstīja:

Seene rakstīja:

Nortel rakstīja:

Seene rakstīja:

sarashkins rakstīja:

Nu tad būs vienreiz jāiegādājas personīgai lietošanai kāds no temp/mitruma sensoriem, ko parasti liek DC, jāuzliek mājās zabbix un pa snmp jāuzkrāj cauru gadu rādījumi, kaut reizi minūtē. Tad skatīsimies.

Tikai kārtīgi izdomā, kā sasaistīt temperatūras rādījumu ar kurināmā patēriņu Nebūs viegli, jo objekta siltuma inerce radīs nobīdes...

Elementāri - regulēšana pēc ārgaisa temperatūras caur PID regulatoru.

Nu jau tu kaut ko jauc. Regulēšana šajā uzdevumā tiek veikta pēc telpas temperatūras un diennakts laika. Un saistība ar āra temperatūru ir tā, ko vajag uzzināt

Šajā gadījumā saistības ar āra temperatūru nebūs. Parasti izmanto regulēšanu vai nu pēc ārgaisa temperatūras vai pēc siltumnesēja atgaitas temperatūras. Viss ir atkarīgs no konkrētās tehnoloģijas - kurināmā, katla u.t.t.

vot elektroniskās vadības shēmas parasti tieši izmanto grafika "atpakaļgaitas temperatūru atkarībā no āra temperatūras" uzstādījumus apkures cilpas vadībai

tobiš lietotājs vai "sistēmas administrātors" ieprogrammē līkni (parasti uzdodot dažus punktus, piemēram pie -10, 0 un +10)

un tur nav nekādas atkarības no katla tipa

katla tips parādās katla cilpā un no katla cilpas silto ūdeni apkures cilpā padod tikai tad, kad ir sasniegts konkrētā katla ieejas temperatūras minimums (vai arī pretaizsalšanas režīmā, kad pokui katls un tā darva, galvenais, ka nesaplīst aplkure.... tobiš, ja sistēmai nav pateikts, ka tur iekšā ir neaiszalstošs škidrums un vazvratka no mājas ir zem kritiskās temperatūras, kas normālā gadījumā tiek uzstādīta uz 5-10 grādiem, ja sistēmā ir ūdens)

Par cilpām pilnīgas muļķības. Katla "cilpa" jeb kontūrs ir atdalīts no apkures tikai tad, ja starp viņiem ir siltummainis. Ja nav siltummaiņa, tad ir viens kontūrs, kurā var būt piejaukšana u.t.t.

Un pamēgini tvaika katlam atpakaļgaitā iedot 5-10 grādus, redzēsim vai tas katls izturēs vienu sezonu.

Nortel 17.11.2011 20:54

Seene rakstīja:

Nortel rakstīja:

Seene rakstīja:

sarashkins rakstīja:

Nu tad būs vienreiz jāiegādājas personīgai lietošanai kāds no temp/mitruma sensoriem, ko parasti liek DC, jāuzliek mājās zabbix un pa snmp jāuzkrāj cauru gadu rādījumi, kaut reizi minūtē. Tad skatīsimies.

Tikai kārtīgi izdomā, kā sasaistīt temperatūras rādījumu ar kurināmā patēriņu Nebūs viegli, jo objekta siltuma inerce radīs nobīdes...

Elementāri - regulēšana pēc ārgaisa temperatūras caur PID regulatoru.

Nu jau tu kaut ko jauc. Regulēšana šajā uzdevumā tiek veikta pēc telpas temperatūras un diennakts laika. Un saistība ar āra temperatūru ir tā, ko vajag uzzināt

Šajā gadījumā saistības ar āra temperatūru nebūs. Parasti izmanto regulēšanu vai nu pēc ārgaisa temperatūras vai pēc siltumnesēja atgaitas temperatūras. Viss ir atkarīgs no konkrētās tehnoloģijas - kurināmā, katla u.t.t.

Nortel 17.11.2011 12:58

Seene rakstīja:

sarashkins rakstīja:

Nu tad būs vienreiz jāiegādājas personīgai lietošanai kāds no temp/mitruma sensoriem, ko parasti liek DC, jāuzliek mājās zabbix un pa snmp jāuzkrāj cauru gadu rādījumi, kaut reizi minūtē. Tad skatīsimies.

Tikai kārtīgi izdomā, kā sasaistīt temperatūras rādījumu ar kurināmā patēriņu Nebūs viegli, jo objekta siltuma inerce radīs nobīdes...

Elementāri - regulēšana pēc ārgaisa temperatūras caur PID regulatoru.

Nortel 17.11.2011 12:57

sarashkins rakstīja: Gan jau gāzei var dabūt elektronisko skaitītāju. Sliktākā gadījumā var pret skaitītāju uzlikt web cam un reizi 5 min nofočēt un tad ar ocr uz cipariem!

Lūdzu, atļauts lietošanai Latvijā:

www.accutherm.com.au/...

Nortel 19.01.2011 12:40

Crankshaft rakstīja: modena

Vanšu tilta "grāvjiem" ar radžu riepam ir tik pat liels sakars, kā radžotam riepām ar "grāvjiem" uz vācu autobaņa.... vai varbūt radžoto riepu īpašnieki arī sab.tr. pieturās "izgraizīja grāvjus"?

-----------------

Nu es saprotu, ka cilvēks brauc un neskatās, pa kurieni brauc Un es nerunāju par asfaltu, kuru pieturvietās

deformējis sabtransports! Sekojot tavai domai, secinām, ka arī 2. rindu uz salu tilta un citur ir safisis sabtranports, ja? Ļoti labi uz paša tilta, kur transporta svars praktiski nedeformē asfaltu, var redzēt izgrauztās rises , kuras pat pēc krāsas to "dibenā" atšķiras no pārējā

ceļa seguma. Kāda te, lūdzu, būtu sakarība ar sabtransportu, turklāt tām risēm platums nu nekādi

neatbilst busam vai trolley

Kad savulaik Vācijā gāja vaļā visnācijas plūktiņš par radžotu riepu aizliegšanu, tad viens no spēcīgākajiem

radžu pretinieku argumentiem bija neskaitāmi foto no dažādiem autobāņu posmiem, kur noslogotākajās vietās

visās joslās bij izgrauztas rises dziļumā līdz pussprīdim. "Pretradzisti" bildēm pievienoja aptuvenas tāmes šo ceļu kārtībā savešanas darbiem un lieta bij darīta Birģerim ta par savu naudu tie ceļi jāremontē

Ja Tu papētītu vēl sīkāk, tad secinātu ka to risu platums atbilst pārkrauta piegādes transporta busu/kabluku u.t.t. riepu platumam. Un nav svarīgi vai tiem ir radžu riepas vai parastās.

Nortel 03.01.2011 11:15

Domāju, ka nebūs iespējams. Ja nu vienīgi auto tiek pārbūvēts kā invalīdu transports.

Nortel 23.11.2010 9:41

Visbiežāk lampiņas mainīju 9-5 sābam. Ik pa diviem, trim mēnešiem. Liku gan lētās, gan dārgās. Mainīju pa vienai un abas uzreiz. Tik un tā, divi, trīs mēneši un maini atkal.

Pēc sitiena pa aizmuguri, nepilnas nedēļas laikā, dabūju nomainīt pilnīgi visas aizmugures lampiņas, gan gabarītu, gan stopsignāla, pat miglas luktura. Un lampiņu tam sābam bija daudz.

Nākamā bija 626 mazda, tai tuvās bija jāmaina divreiz gadā.

Nortel 20.10.2010 9:30

Man ir līdzīgs jautājums.

Cik jaudīgu elektromotoru (maksimāli) var pieslēgt 3-fāzu tīklam, ja ir uzstādīti 25A automātiskie drošinātāji?

Nortel 08.10.2010 11:34

Tāpēc vajag vienotu datu bāzi.

Un piesaistīt octo-šanu (Bonus-malus) arī administratīvajiem pārkāpumiem ceļu satiksmē.

Nortel 08.10.2010 9:58

Sanāk, ka polisi var nopirkt uz cita cilvēka vārda? Kautkas līdzīgs firmas reģistrācijai ar bomžika pasi?

Nortel 08.10.2010 7:59

No sākuma pamēģini salīmēt to radiatoru ar kādu no līmēm, ko pievieno antifrīzam.

Daudzi speciālisti teiks, ka tās ir muļķības, ka līmes nepalīdz, ka paliks tikai sliktāk, pečka nesildīs u.t.t.

Man palīdzēja, vienam auto logu svīšanas problēma pazuda. Otram pazuda sūce pat lielajā motora dzesēšanas radiatorā. Pirms pieņemt radikālus mērus, labāk tomēr sākt ar sīkumiem.

Nortel 07.10.2010 14:39

Palaidniex rakstīja:

uupis rakstīja:

jugasvilli rakstīja: Kāds sakars man ar CP inspektoriem, ja gadā sanāk uzrauties vienu reizi par ātrumu, ar viņiem nestrīdos, ja esmu pārkāpis un kukuļus nedodu principā?

Tagad viereiz nākamkad kā minimums 10 reizes. Iet tak vaļā privātie fotoradari, kuri loģiski ka tiks likti tajās vietās kur taisnā pārskatāmā (bez krustojumiem) ceļa posmā iespraudīs zīmi 30. Kaučkā tak tie brīnumi jātpelna…

viena vieta esot zemitānu tilts, spriežot pēc tā, ka tos likšot melnajos punktos jāsecijna, ka tur notiek regulāri kreši, tgrolejbusi purns purnā, uz tilta negaidīi uzbrauc vilcieni utt...

Tur problēma ir kreisi pagriezieni abos virzienos krustojumā ar Pērnavas ielu. Un arī tās tramvaja sliedes, uz kurām reizēm kāds ātrāks braucējs saslīd. Arī nobraukšana no tilta Purvciema pusē ir slikta - līkums un gājēju pāreja ar luksoforu.

Nortel 30.09.2010 10:33

seaman rakstīja:

ak rakstīja: Bet tur ne jau visi ir noparkojusies neatļautās vietās. Ja cilvēks ir piestājis, bet no auto ārā nekāpj (melnais G mersis), tad viņš pēc noteikumiem nemaz neskaitās apstājies, un var pabraukt nost jebkurā brīdī.

no sakuma jau piedāvā aizbraukt noparkoties citur, bet ja nesaprot tad tikai līmē Lielo Bildi pa puslogu

šādu akciju darbdienas vidū vajag rīkot uz Merķeļa ielas pretī Cirkam, besī ārā tie otrās rindas stāvētāji

Šo problēmu var atrisināt ar 15 min stāvvietas izveidošanu. Tāda problēma ir daudzās Rīgas vietās. Cilvēkam vajag ieskriet kādā iestādē uz 10 min, bet stāvvietu nav, visas pilnas ar 8h stāvētājiem.

Nortel 24.09.2010 9:36

WALA rakstīja:

Shiirs rakstīja:

Sretsked rakstīja: Šitādas trubas ir redzētas arī Latgalītē

kurmi, taa jau zinaaju, ka tu regulari uzturies taados bomzhatnikos kaa latgaliite

Nav ko ņirgt, ja vajag kārtīga izmēra urbi, tad Latgalīte var būt vienīgā vieta kur to nopirkt !!! Un tā par vēl šādām tādām lietām varētu pateikt, kuras vieglāk ir atrast Lagalītē nekā mūsu veikalos (pat būvmateriālu !!!).

Pagājušā gadsimta urbjus tur var nopirkt. Ja vajag kautko mūsdienīgu, tad

www.sandvik.com/...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti