Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5
rrupucis 01.06.2008 0:25

nafigators rakstīja:

rrupucis rakstīja: bet naktī ar miglu braukt nav lielas jēgas

Kas tev tās pa sūdainām miglenēm, no kurām tumsā nav jēgas???

no tuvajiem lielāka jēga, migla tik pašu priekšu apgaismo... jeb varbūt tu eso no tiem dauņiem, kam miglinieks viens lidaparātus ķer, otrs gājējus...?

rrupucis 31.05.2008 23:08

msh rakstīja:

Gregers rakstīja:

Nelādi spilvenu, labāk lai lieku reizi nostrādā nekā atstāt sejas nospiedumu stūrē un stiklā.

Em... Priekš kam tad ir drošības jostas? Kāda heka pēc mūsdienās tie drošības spilveni ir domāti - ja salonu saliec lupatās, lai ir mīkstāk?

gan jau inženieri labāk zin

rrupucis 31.05.2008 17:42

orion rakstīja: Ja cilvēks grib justos droši no apkārtējiem tad tuvajiem ir jābūt 24h diennaktī, papildus vēl var priekšējos migliniekus un ar tiem kaut visu diennakti braukt.

Braukt tikai ar gabarītiem, vienalga vai kopā ar miglas lukturiem vai ne ir pilnīgs stulbums jo ir gadījumi, kad redzēt nevar un tas var maksāt daudz, vispār arī pašam nespējniekam nopirkt lampiņas un ieslēgt tos tuvos.

Ja par aizmugurējiem miglas lukturiem, tad braucot ļoti daudz, pavisam dažādos diennakts laikos un vietās, tos ieslēgt gada laikā ir nepieciešams labi ja 3 reizes, visos pārējos gadījumos visi tie āksti nepamatoti tos darbina.

gaišas dienas laikā jau protams visjēdzīgāk braukt tuvie+migla, mazāka iespēja, ka tevi nepamanīs... bet naktī ar miglu braukt nav lielas jēgas

rrupucis 31.05.2008 17:40

msh rakstīja: Kā var miglas noregulēt? Es domāju, oriģinālās miglas

paņem attiecīgā izmēra seškanti, zvaigzni vai kas nu kuram un noregulē... tāpat kā tuvos, tālos

rrupucis 31.05.2008 13:55

msh rakstīja: Drīz te noteikti arī uzradīsies tādi āksti, kuriem miglas dedzina ārā acis, kas paslēptas aiz biezām brillēm

vispār jau dedzina ar tumšākā laikā tāpat kā tuvie, jo bezmaz katrs piektais daunis nevar lukturus noregulēt

rrupucis 31.05.2008 11:42

Kindzulis rakstīja: gaishaa dienas laikaa- miglinieki vai tuvie- pokuj bet PAVIĀNI- pilseetaa vnk nepatiikami... uz shosejas...lietus laikaa- vnk piiii

tajaa pashaa laikaa pakaljmiglinieku lietotaaji a lja paviaani- par to lukturu eksistenci aizmirst ...tanii briidii kad jamos vajadzeetu sleegt ieksha ( migla, sniegputenis lietus dienas laikaa uz shosejas (~100km/h prieksheejais biezji vien i neredzams)

+1

P.S. tuvie naktī bija domāts pilsētā

rrupucis 31.05.2008 11:40

UUSA rakstīja: Kad pretībraucošais auto tiek pamanīts vēlāk nekā tas būtu ar tuvajiem,tad tā vairs nav katra personīgā lieta.It īpaši tas attiecas uz "dienas gaitas lukturiem",kuri daudziem auto ir vienkārši smieklīga dekorācija apmēram gabarītu gaismas līmenī.

ja miglinieki tikpat spoži kā tuvie un normāli izvietoti, tad kāda tev šķirba ar ko pa dienu ripoju? pa dienu braucu tikai ar miglas + gabarītiem, naktī tikai ar tuvajiem bez migliniekiem. iemesls - miglas spuldze manam maksā normāla H1 ap 6 Ls, bet tuvajam hrenons ap 60 Ls. un nav garantijas, ka tas hrenons tiešām degs savas 10x ilgāk

rrupucis 27.05.2008 10:41

kā pēc čipošanas ir ar borta kompja rādījumiem? negļuko?

rrupucis 15.05.2008 22:40

recluse rakstīja: msh, visi zin ka Tu brauc ar aizlienētu LT radinieka veco audi, nevajag te dirst par pilsētā dzīvojošajiem spriest pēc sevis un sev līdzīgajiem. Manā gadījuma ne Rīgas iedzīvotājs iedauzīja auto aizmuguri brīdī, kad tika gaidīts zaļais signāls luksaforā, respektīvi stāvoša auto (ne pirmajā pie līnijas) un tikai tāpec, ka no priekšā stāvoša bija ieturēta ap 2m distance nesanāca sabojāt vēl kādam dienu.

P.S. Paskatoties info par aktivitātēm Liepājā, piemēram, liepajniekiem.lv/... un līdzīgiem, nevarētu teikt, ka tur visi ir eņģelīši.

ko var cepties! viss taču vienkārši - rīgā straujāka un intensīvāka satiksme, vairāk avārijas un līdz ar to loģiski, ka dārgāka apdrošināšana. tiem, kas regulāri nebraukā pa rīgu, iebraucot rīgā, vajag brīdi, lai pierastu... pēc tam, atbraucot atpakaļ uz savu miestu, esi pirmais skrējējs un agresīvais braucējs. varētu domāt, tas kāds jaunums. nenoliegšu, arī pašam tā ir. arī Liepāja.

rrupucis 13.05.2008 22:30

crash tests jaunā mazda 6 vs kia

www.liepajniekiem.lv/...

rrupucis 09.05.2008 21:30

vakar braucu Liepāja - Skrunda... pāris posmos tika bedrītes lāpītas. jāsaka - nebūtu labāk lāpījuši! brausu tām pāri, kad vēl darboņi bija klāt un jāsaka pateicoties jaukajām šķembām aizmugurē braucošais S80 noteikti nebija laimīgs... gāja pa gaisu trakāk kā pa granteni! atpakaļ braucot (apmēram pēc stundas vai pusotras) izkaapu pastīties. kā ar kāju pabaksti, tā arī nāk nost. nemaz nerunājot, ka braucot tām pāri, ka pa uzmestiem penkokiem

p.i.d.a.r.i j.o.b.a.n.i.e

rrupucis 01.05.2008 22:52

kolumbs rakstīja: Azvilkt striķī manuprāt nav tik grūti kā daži raksta...Ja normāli vadītāji nav problēmu. Velkot jāsaprot, ka abi auto ir viens veselums - velkošais ir motors, velkamais - bremzes. Ja tā brauc, nav problēmu.

Nuu nez... ir mochiits kaadus 50-60 km velkamajaa vaagji. Tas bija buss - diez kas nav kaaja stiiva, notureet vairs nevar virs bremzu pedaalja! par 200 km liekas murgs! labaak jau tieshaam trelis

rrupucis 01.05.2008 22:47

Gregers rakstīja: schizo, ja neuzmanīgi skatijies tad neievēroji, ka autrālietis ir ražots amerika, un aprīkots ar amo V8, atšķirās no Roush mustanga tikai ar salona dizainu!

WALA, amo kāreiz nav fanāti un japo ienāk tirgū jo skaitās kruta

ja tev ir japo vai vācietis, kā ari beidzot viņiem normāli sadalās tirgus, kā pie mums- V8 baudītājiem, 1.6-2.0l sipējiem.

Piekares īpatnības kāreiz ir tirgus īpatnība, jo ja amo uztaisīs citādāku to nepirks! Pietam tevis pieminētā piekare ir tikai dažiem busiem, pikapiem un Mustangam! Mustangam jo tā ir viņa filozofija-

auto tiem kuri vēlās paši to pilnveidot, galvenais lai ir V8 un izskats! Par šūpošanos-nezinu nevienu pašu amo kurš uz 45 profīla šūpotos!!! Par nobraukšanu līdz citronam- pie viņu braukšanas un tizlās attieksmes japāņi, francūži un lielākā daļa vāciešu knapi garantijas laiku iztur!!! Un tas ir fakts nevis bla-bla!!!

Taipat laikā amo ražojumi kalpo 5, 10 un vairāk gadus!!!

STALINS,

1. piekrītu, bet par 50% no starpības starp vācu auto cenu un amo tev jebkurā salonā tos sīkumus nostrādās vēl labāk nekā vācietī+ tieši tā kā vēlēsies, tā teikt- pareizajā krāsā un izmērā =).

2. Nezinu gan, pats esmu 192 cm un tieši ērtību dēļ sākumā pievērsos amo, jo citos auto nevienā neesmu juties tik ērti un brīvi, bet varbūt Tev gadījies kāds mazais Chrysler. Pamēģini 300m, Vision, LHS, Cadillac Town Car.

3.Arī nepiekritīšu. Ieejot piemājas pagriezienā ar 70 km/h ar 300m un A6 tieši A6 īpašnieks jautāja ko trakoju kaut blakus man sēdēja sieviete kura ļoti asi reāģē uz agresīvu braukšanu!

Kā arī ziemā ir daudz, daudz mierīgāka braukšana ar amo. Varbūt tev gadījies amo ar klasisko defektu- pilnīgi nomirušiem amortizātoriem?

4. Jā...var nedomāt par to vai tā bedre ko nesalauza, un ja arī salauza tad remonts maksās saprātīgu daudzumu naudas.

5. Kā kuram... daži pūst, bet daži pat nedomā, daži daļēji kā piem. Vision- bagāžnieks nopūs bet auto pat pēc ātomkara paliks vesels.

6. ??? ar kādu amo tu braucis esi??? Ar Neon???!!!! Tādu mieru kā amo neviena cita marka nesniedz!!! Ir protams ekonomiskie modeļi kuri sliktāki par Ladu, bet arī BMW 520 nav BMW, tad neteiksim, ka esam braukuši ar amo kamēr nēesam =)

7. Pilnīgi ēsmli!!!! Lielākajai daļai modeļu tuvo vispār nav!!! Atliek vainu priecāties par lieliskajām tālajām vai izvēlēties eiropai domātos modeļus.

Paldies par viedokli!

Pamēģini 300m eiropas modeli, uz citiem vairs neskatīsies =)

kur ta atbilde pret manu citātu

rrupucis 01.05.2008 22:18

Gregers rakstīja: Esmu ievērojis, ka bieži apspriežam un debatējam par to kas ir īstais, amo vai vācieši. Kas iet, bet kas tikai degvielas krājumus velti izķēza.

Parunāsim! Lūdzu vācu auto fanus izteikt viedokli, faktus par to kādēļ tieši vācietis būtu tā riktīgā izvēle.

Amo īpašnieki, lūdzu jūsu faktus un domas.

Japo itkā neiesaistu, jo japo a/m ir cita kategorija-ja nospļauties par ergonomiku un saloa estētiku tad ideāli auto, bet ja arī jums ir ko teikt- laipni lūgti.

Ar patiesu cieņu Gregers

Kā nelabojams Amerikāņu un zviedru fans sākšu ar šo...

www.youtube.com/... ;NR=1

nekad nebiju domājis, ka kāds varētu izlikt opeli pret M5

bet nu malacis

no otras puses šis klipelis gan vairāk liekas kā reklāma nevis objektīvs vērtējums...

rrupucis 30.04.2008 21:52

Galvenais rakstīja:

Gregers rakstīja: To MSH! Man nav bijusi pieredze ar golf, getz un līdzīgajiem! Pārvietojos tikai ar SAAB, Chrysler, Volvo, Mercedes!

Pieredzes pietiek paziņu lokā, kā arī šajā un līdzīgajos saitos.

Cilvēki iegūlda milzum daudz laika Golpā(Golpa vietā jebkura vācu, japāņu marka) nomaina 70% mašīnas sastāvdaļu, un saka lūk ejot, bet tikai vēl lūk tas un tas esot jānoregulē, kaut gan tikpat labi tās visas detaļas varētu būt saliktas kaut vai zapiņā. Bet par V8 vecu jau izteicos. Un zupu viņš ēd MAZĀK par analoģiskas veiktspējas vācu vai japo auto un V8, V6 amo izpildijum NAV jādomā par kapitālo remontu pie 300k noskrējiena!

Par to, ka jaunie amerikāņi kuri taisīti eiropas pelēkajam vācuauto mīlim ir nožēlojami man jāpiekrīt, bet pievērs uzmanību tiem amo auto kuri ir domāti amo tirgum-korvete, kadilaks cts, eskalāde, suburbānis jaunais un citi ĪSTIE amerikāņi, fantastiskas mašīnas!!! Neviens vien vācu autofans izbraucis ar manu amerikāni ir stāvējis ar neizpratnes pilnu seju pie sava 0000 A6, bmw 5, vw Passat utt un teicis, ka nekad nav varējis iedomāties, ka auto vadīšana var sniegt tādu baudu! Nākamā mašīna viņiem būs amerikānis! Es nesaku, ka amo konkurē ar A8, BMW 7 un Phaetonu, bet savā savā cenu kategorijā viņi sniedz visvairāk baudas un ērtību! Un detaļu cenas arī nav astranomiskas kā vāciešiem un japiem (es par original jo citas cenšos nelietot)

Japiem atkal salona vispār nav, bet gāž viņi labi. Tu katru dienu gāz? Es nē, lielākoties vēlos atslābināties un baudīt ceļu!

Muguras kaites no biežas braukšanas, hemoroidi, sprandas un galvassāpes-tās nav amerikāņa īpašnieka slimības, jo viņam ir ērti! Nogurums pēc 200 km nobraukuma arī nav pazīstams amerikāņa vadītājam! Nobraucis tikai 154 km ar BMW 524 2000 gada jutos izsmelts, bet nobraucis 500-1000 km ar amo vai SAABu nekādu nogurumu nemaniju, pat mugura nesāpēja!

Katram protam savs, citam iesipts santīms sagādā fizisku baudu, citam ir nepieciešams stress pie stūres lai justos mega darbu padarījis un pagarinājis sev šo to, citam atkal pirksti jāloca un ja auto nav "kruts" tad nav kruta, bet amo ir ceļa un dzīves baudītāji! Baudīt dzīvi un baudīt ceļu ir amo filozofija! Nekāda stresa, pof uz visiem jo tev tas neinteresē! Tev nav jāizrādās jo tu esi pašpietiekams!

Sorry, ka izpletos =)

nikuja sev, pašpietiekams ar suburbānu Atļaujiet ierēkt Ja cilvēks ir pašpietiekams, viņš kā reiz nezīmējas ar suburbāniem un V8, jo viņam ir pofig uz visiem, tai skaitā amerikāņiem

Nu ne jau visiem liels motors vajadzīgs, lai zīmētos un spiestu grīdā. Liels un jaudīgs motors pirmkārt ir ērtība, vari braukt prātīgi kā karalis un vajadzības gadījumā arī labi paātrināties, negriežot līdz saviem 6 tūkst. apgr. kā tas it kā jaudīgiem, bet mazākiem motoriem...

rrupucis 24.04.2008 16:39

msh rakstīja: Tā kā piebaldzēnam griezi nevajag, bet ērtu braukšanu vajag, tad acīmredzot viņš ir viens no tiem, kas čunčina pa šoseju uz 80 Tagad padomā, kas ir ērtāk - ļoti samīzies uz šosejas kost kādu nost ar 90 kmph ar 1.6, teiksim, ceturto golfmašīnu, kuras 102 lopi pamožas pie piecikomatsciktur abarotiem, bet griezes nav nemaz, vai stipri mazāk samīzies ar, teiksim, B4 1.9 TDI, kuram pa desmit lopiem mazāk, bet ņūtonmetru stipri vairāk [neaizmirsīsim, ka pretī arī kaut kas brauc ] Tev tas varbūt ir pagarinājums, man tā ir elementāra ērtība Kaut gan uz 80 čunčināt arī ir ērti - nevienu nav jāapdzen un tad tiešām ir vienalga, kas zem haubes

Vienreiz pirms es savam šrotam mainīju motoru, sanāca salīdzināt uz šosejas manu nokauto 1.8 gāzmotoriņu ar 101 kaiti pret muteres golfmašīnas 1.6 mono ar 2x mazāku noskrējienu un bez kaitēm - abi puslīdz vienādā svarā, bet ar golfmašīnu vienalga vairāk adrenalīna

laikam jau golfiem nav dīzeļi, ja visas markas, par ko tiek runāts, jāsalīdzina ar B4

rrupucis 17.03.2008 10:29

viestursp rakstīja:

TDI rakstīja:

viestursp rakstīja: ēdīs par 2L/100km vairāk, nekā ar benzīnu - bet nu skaties, lai iekārta ir normāla ar iesmidzi uz katru cilindru - citādi būsi vīlies uz jaudas rēķina. Gāzi neiesaka likt mazākam dzinējam par 1800 cm3, bet nu es uzskatu, ka dzinēja tilpumam jābūt virs 2000 cm3 (saku no pieredzes), a citādi ir ok, gāzei izmaksas uz degvielu ir tas pats, kas braukt ar lēto DD.

nu nu ,leeto saljarku..... veel viens TG/AM

nu izmaksu ziņā jau +/- tā arī sanāk.

sapņo tālāk!

vienam modelim dīzelis jau pats par sevi ēd mazāk nekā benzīnnieks plus vēl gāzi rij mazliet vairāk. ņemot vērā, ka nu jau gāze maksā faktiski tikpat cik lētā DD, kur tu rauj, ka vienādas izmaksas?

rrupucis 21.01.2008 20:09

Esmu liepājnieks un ikdienā parasti braucu pa liepāju un pa šosi... liepājā ir tāda lēnā braukšana ar atsevišķām vietām un atsevišķiem izņēmumiem. kad vairāk paspiež, tad jau izlec no plūsmas. uz rīgu braucu samērā reti - kad rīgā centrā vai uz lielajām ielām, katrs luksofors bez maz vai kā drags, ar laiku pierod... atbraucu atpakaļ uz liepāju un uzreiz esmu agresīvais braucējs

rrupucis 10.01.2008 10:26

Nortel rakstīja: Pats kādreiz strādāju apsardzē. Pie pirmās izdevības vienmēr likām lietā speclīdzekļus, lai nav jāsmērē rokas. Ir tāda cilvēku kategorija, kuras svarīguma pakāpe palielinās līdz ar izdzerto rjumačku daudzumu. Pārsvarā gados jauni latvieši. Ar tādiem nav jēgas skaidroties, jau pēc acīm var redzēt, ka tūlīt sāksies - es jau neko, tie citi, es deputāta dēls piektajā paaudzē. Bet kad iedod grudakā, tā mute uzreiz ciet.

vienmēr visi vainīgi, profilakses kārtā iedosim katram! tā jau šis stāsts radās. normāls joks, cilvēks aiziet atpūsties un te viens tāds nortels!!!

rrupucis 10.01.2008 9:58

Nortel rakstīja: Tādu iestādījumu apmeklētēji jau arī nav tie nevainīgākie.

ja nevar savādāk, ta beigās uzliekam uz upuri. pieņemu, ka nekad neesi bijis pat tuvumā tai iestādei

rrupucis 31.12.2007 15:23

arab drift no malas interesantāks nekā pierstais klasiskais...

rrupucis 26.11.2007 19:40

rrupucis rakstīja:

nakujators rakstīja: te nav nekāds bērnudārzs ibio maķ pēc tam būs, kādu degvielu, eļļu liet, kas ir gaisa filtrs utt.. kā ļoti bieži notiek ar tādiem kā tu (jā, tieši tādiem kā tu). laika viņam neesot kas ir M var noskaidrot 3 minūtēs, bet tu jau laikam nemaz nezini, kas ir google

aspraatis

tehnisko info ta var jebkur atrast, bet manupraat cilveeku pierdze lietojot auto ir ljoti svariiga un to pie tehn infas neraxta gudreli

rrupucis 26.11.2007 19:39

nakujators rakstīja: te nav nekāds bērnudārzs ibio maķ pēc tam būs, kādu degvielu, eļļu liet, kas ir gaisa filtrs utt.. kā ļoti bieži notiek ar tādiem kā tu (jā, tieši tādiem kā tu). laika viņam neesot kas ir M var noskaidrot 3 minūtēs, bet tu jau laikam nemaz nezini, kas ir google

aspraatis

rrupucis 26.11.2007 19:33

nakujators rakstīja:

rrupucis rakstīja:

nakujators rakstīja: nafig tev bmw, ja tu par viņiem neko nezini - respektīvi tikai to, ka tādi bmw ir un kā viņi izskatās

******* vispaar auto - kjipa labaak ar kaajaam iet

vai tad driikst intereseeties/iegaadaaties tikai to ko jau esi gadus piecus ieproveejis? varbuut taapeec saaku sho topiku lai kau ko uzzinaatu...

Tas saucās no sērijas "pirkt kaķi maisā" tikai redz kaķis tūkstošus nemaksā un tā uzturēšana nemaksā simtus un tūkstošus. Tā ka tas ir pilnīgi pašsaprotami, ka cilvēks pirms tik dārga (un riskanta (par cik nepērc jaunu) pirkuma iegādes uzzin visu iespējamo. Un ja tu to nespēj izdarīt, cep šitik stulbus topikus, tad tu vnk esi,...nu nezinu - TUPS!!! un tev BMW točna nevajag!

gudrelis sadomaajies - pajautaasu un skriesu pirmo pirkt... vnk sobriid pamaz briivaa laika taapeec iesaaku ar jautaajumu forumaa... kam ta savaadaak forums vajadziigs ja ne lai kau ko pajautaatu... paldies edzulim par atbildeem un citiem ar!

logiski, ka pirms pirkuma tiks iztesteeti ne viens vien auto un izkapaati visi iespeejamie informaacijas avoti...

rrupucis 26.11.2007 18:07

nakujators rakstīja: nafig tev bmw, ja tu par viņiem neko nezini - respektīvi tikai to, ka tādi bmw ir un kā viņi izskatās

nahuj vispaar auto - kjipa labaak ar kaajaam iet

vai tad driikst intereseeties/iegaadaaties tikai to ko jau esi gadus piecus ieproveejis? varbuut taapeec saaku sho topiku lai kau ko uzzinaatu...

1 2 3 4 5

Lasītākie raksti

Jaunie raksti