Piekrītu tam, ka var atstāt. Par kvēpu šķīdināšanu - tikai etiķa esenci, tā nekaitēs metālam, bet kvēpus varbūt atmiekšķēs!
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Piekrītu tam, ka var atstāt. Par kvēpu šķīdināšanu - tikai etiķa esenci, tā nekaitēs metālam, bet kvēpus varbūt atmiekšķēs!
Ja tālāk ir divas joslas - kāpēc gan ne? Pat ja noteikumi aizliedz! Ir tomēr pie mums pārāk daudz stūrgalvīgo aunu, kas dēļ savas noteikumu izpratnes streso par velti!
Ir jau arī kaut kas līdzīgs ventilatoriem ar gaisa jonizāciju un vēl putekļu savākšanas funkciju. Noteikti veselīgāki, nekā tādas lampas. Vienkārši dezinfekcijai tak ir visādi mazgājamie līdzekļi, kaut vai arī amonjaks - pareizāk - ožamais spirts!
Noteikumi, protams, ir jāzin un jāievēro. Bet, ja ievērotu visu burtiski, Rīgā diez vai varētu normāli izbraukt!
Tas viss ir štrunts, jāskatās apzīmējumi un jāgriež tā, lai citiem netraucētu, ievērojot labās rokas principu. Bet agrāk noteikumos bija labs punkts, kas regulēja nogriešanos krustojumā pa kreisi - iedomātais krustojuma centrs jāatstāj labajā pusē. Tagad reizēm muļķīgas situācijas veidojās, īpaši uz ielām ar zaļo joslu pa vidu.
Metināt galīgi neiesaku, būs cita plaisa blakus, nezinu īpašus jaunumus čuguna metināšanā, Centis nūdele laikam pareizo līmēšanas tehnoloģiju ieteica, vēl iesaka plaisas galos ieurbt caurumus, lai tālāk neplīst, izvēlies sveķus, kas tur temperatūru un noteikti armējošo materiālu, pa virsu stikla audumu vairākas kārtās, virsējās lielākas.
Trakākais ir tas, ka noteikumos nav noteikts, kā tieši krustojumos jānogriežās. Pēc uupa teiktā - no kreisās malējās nogriežoties pa kreisi - māšīnas no abām pusēm brauc it kā līdz iedomātās joslas vietai, kur pa 90gr pagriežās, krustojumā no abām pusēm iebrauc augstākais 3 mašīnas un sastrēgums gatavs. Un tādu duriku ir pietiekoši!
Es gan tādu vietu neesmu noteikumos atradis, bet tā acīmredzot māca kursos, pareizāk, traktē diezgan nesakarīgus noteikumus.
Šķiet, ka tur ir neliels līkums, krustojumā joslas mainīt nevar. Tāpēc drošības pēc. Nu protams, ka tās joslas turpinās pāri krustojumam.
Komentējot uzzīmēto shēmu - braucot pēc noteikumiem abas mašīnas rāda kreiso pagriezienu. ja mašīna no vidējās joslas ietriecās otrai labajos sānos, vainīga vidējā, jo tā nebija savstarpēja pārkārtošanās, bet gan abu braukšana, nemainot iepriekš uzsākto virzienu un trajektoriju.
Tieši tā pat, braucot pa apli ar vairākām joslām, ārējā joslā braucošai mašīnai jāpalaiž garām iekšējā joslā braucošā, lai tur iebrauktu. Un arī otrādi.
Klausi Pirmo! Par to skrūvgriezi un klemmēm)
Senos laikos prostoj russkij šofjor bij izdomājis primitīvu, bet, pēc viņa pieredzes, efektīvu maisījumu. Epoksīda sveķi, pret karstumu - asbests, elastībai - gumijas pulveris, pluss vēl čuguna pulveris. Visu to samaisot un uzsmērējot uz sagatavotas plaisas iznācis ideāls plaisas līmējums!
Kads brīnums par ceņņiku? Tas tak kruta - ar plikām riepām kūpināties bezjēgā
Gofrēto trubu no radiatora uz kabīni, ja jau viss paštaisīts!) Lai pūš radiatora ventilators!
Nekāda vaina! Kāda jēga pēc plašas informācijas, ja kas, tik un tā jāzvana un jānoskaidro, kas un kā! Atsauksmju grāmata gan derētu!
No 24v akumulatoru baterijas dabūt 12V ir ļoti vienkārši, vajadzīga tik attiecīga pretestība, tāpat no kopējā 24v tīkla. Nekur akumulatorā nekas nav jāvieno.
Un vēl - nejauciet akumulatoru ar akumulatoru bateriju! Visiem akumulatoriem, cik zinu , ir nepilni 2V
Par patēriņu - pilnīgi var būt, ka pilsētā var ierakstīties zem 10 litriem! Bija krietni vecāka mazda 626 ar 2.5V dzinēju. Nezinu kā alfai, bet tam bija plašs max griezes momenta diapazons, pa plsētu mierīgi varēja ripināt ar 5. ātrumu, saglabājot normālu dinamiku. Un patēriņš bija ap 10l pilsētā.
Kādreiz tauta sašuta par elektriskajiem tramvajiem vēl vairāk, kā par e-taloniem. Bus oki-doki, ticiet man!))
Izskatās tas viss diezgan vilinoši - principā no atkritumiem iegūst ne tikai divu veidu degvielu, bet vēl rindu vērtīgu produktu.
Esmu dzirdējis, ka ir kaut kādi noteikumi par dīzeļu pārbaudi uz max apgriezieniem. Bet neesmu dzirdējis, ka kāds ir saņēmis kompensāciju.
Katram motoram ir noteikti droši max apgriezieni. kaut arī regulātoram var būt problēmas pārbaudes laikā, pārbaudītājam nav tiesību pārsniegt pieļaujamos apgriezienus - t.i. - nedrīkst vienkārši tukšgaitā asi nospiest gāzi grīdā, nekontrolējot apgriezienus. Tad jau tik pat nesodīti viņš varētu pārbraucot no stenda uz stendu ieskriet sienā, ja stūres iekārtā kāds defekts! Gudrs jurists varētu piedzīt atlīdzību, es tā domāju.
Turpat, kur tirgo trosītes, ir arī speciāli saskrūvējami savienojumi. Ja satrūkusi pa vidu, varbūt var salikt, ieliekot jaunu gabalu.
Re kā nezini, šitai zapaska līdzi nenāk!) Pat vietas nav. Ko tur īpaši dročīt, bet bremzējot uz slidena ceļa, liekās, ka daudz grūtāk apstādināt, nekā ar mehānisko kārbu, izmantojot bremzēšanu ar motoru.