Peksiic rakstīja: vispaar mani igaunju koleegji saka, ka vinjiem radari esot uzstaadiiti njemt pie +3 un vairaak. Taa, ka pie mums un leishlandee vel ir leiputrija.
bet stāv ventspils raj. zem koka jau gadus 10 kad nolika tad chakarējas viens atrums, tā blaķene aluminija- izskatās kā raķete, kads nu tas pašreizējais stāvoklis no stāvēšanas- grūti spreist..
tas bija viens no iemesliem kāpēc pārdevu savu kapli AEL, apnika tā kūpēšana, tagad no 1.9tdi AFN lai dabūtu kaut trešdaļu no tādiem dūmiem nez kas ar viņu jādara, un vēlk arī labāk, bet paskaties uz ielas, kūpekļi ir viņi visi šitie 2.5 R5 TDI. gadus 6 apakaļ paņemu no vācijas audi 100 2.5tdi AAT kamēr man bija - nekūpēja, bet kad tagad redzu kūp kā paravozs- laikam jau nolietojas tie dzinēji, par gaisa filtru- to mainiju reizi divos mēnešos.
tas bija viens no iemesliem kāpēc pārdevu savu kapli AEL, apnika tā kūpēšana, tagad no 1.9tdi AFN lai dabūtu kaut trešdaļu no tādiem dūmiem nez kas ar viņu jādara, un vēlk arī labāk, bet paskaties uz ielas, kūpekļi ir viņi visi šitie 2.5 R5 TDI. gadus 6 apakaļ paņemu no vācijas audi 100 2.5tdi AAT kamēr man bija - nekūpēja, bet kad tagad redzu kūp kā paravozs- laikam jau nolietojas tie dzinēji, par gaisa filtru- to mainiju reizi divos mēnešos.
man ir tāds- nevienam nedošu 97 gads klima elektro logi AFN-110z/s 324tkm un tāfeles- idēālā stāvoklī, noskrējiens orgināls, personīgi pazīstu iepreikšējos divus saimniekus, rūsa gan parādījas pēc šis ziemas- tagad krāsojas, domāju ka tādu labu nopirkt diezgan pagrūti- viesiem jau ir pie 600tkm
aizmirsu pierakstīt ka tiem pārējim viesiem sprinteriem nāk virsū visādas problēmas un līdz ar to arī kopējās izmaksas krietni lielākas nekā Vario. Vatio tikai nav ņemami ar 2.9TD dzinēju (612D) tie neizturīgi
MB Vario 615D tāds man ir daba auto, pārējiem sprinteri ap gadu veci un viens piecgadīgs sprinters, man Vario 05 gada 268tkm uz tāfeles, pirkts jauns, vienīgā problēma rūsa, pārējais nekas, patēriņš tagad ziemā vidēji 16 ( braucu mierīgi) 65%pilsēta pabrauc apstājos pabrauc apstājos
Vai domājat, ka šāds Mersis vēl varētu būt baudāms?
-------------------------
Kāpēc ne, 2.5D dzinējs ir iemantojis ļoti labu
reputāciju, tāpat , kā 2.5 benzīnnieks, "mazais sešinieks".
Vienīgais , kas "kombimeršiem" , arī W123, var būt nepatīkams pa lielam - aizmugures amortiņi ar līmeņa regulāciju, tie , maitulēni, ir dārgi diezgan ... Nu un W124
ir vēl viena specifiska mantiņa - priekšējā stikla tīrītāja
mehānisms, ja tas noklājas, mēdz būt pagrūti sameklēt
vietā , teiksim, lietotu. Zinu ļaudis, kuri izdevīgā brīdī šo verķi iegādājas un glabā "nebaltai dienai"
Slinkais rakstīja: es gan neredzu uz ielaam juuru ar 124
par tendenceem var neuztraukties vel kadu laiku. tadas lietas kaa ierobezhojumi peec atgazeem vacijaa mums vel ilgi nebuus. tas mersha dizelis ir gana izturiigs, bet visam ir savs resurss, un kad vinsh nobruks, domaju ka kapremontu tu vinjam netaisiisi
Nu vienīgais, kam būtu jātaisa kapremonts ir merša virsbūve...
tad tu ne -vella nebrauc ja vilktu virsū katru dienu tad redzētu kā resurss izsīkst, a ko tu tur slavē to rijīgo 3.0D??
Ir kadu laiku pabraukts ar TT māsai bija, man kaut kā nepatika, tāds ciets un smagnējs, celica smukāka, ritošais TT diezgan neizturīgs un tad vēl visādi sīkumi lien ārā nu i nafik
Peksiic rakstīja: vispaar mani igaunju koleegji saka, ka vinjiem radari esot uzstaadiiti njemt pie +3 un vairaak. Taa, ka pie mums un leishlandee vel ir leiputrija.
ta jau paši igauņi bruac ap 85 lai tik nesabildē?