2.5tdi AEL šitā problēma arīi ir auktuāla un 95% gadījumu pie vainas ir nepareizs aizdedzes moments
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
2.5tdi AEL šitā problēma arīi ir auktuāla un 95% gadījumu pie vainas ir nepareizs aizdedzes moments
a kaadi izturiibas zinja tie 1.9dci diizelji? nav gljukaini?
man shitaadiem stienjiem veikalaa nosauca cenu 67ls(a6)- bez atlaides, da nah lietotus pa 50,
suknim kaads no sietinjiem ciet ( ir arii iekshaa suuknii viens) vai arii taa gumijas bliive starp iepluudes kolektoru un pashu monoshprici, var buut arii bendziinfiltrs
kurš tad no jums vinneeja?
Seene rakstīja:
Dark_Side rakstīja:
Slinkais rakstīja: pa 500 var uzlikt labu labo shrpici. polju-italju hibridu. ar letu parastu sistemu var tikai piesmirdinaat pagalmu ar gazes smaku, un neiegaa mainiit gaisa massas meritajus, delj nebeidzamiem spradzieniem kolektoraa
200 es vel butu gatavs maksat... ne vairak
Nja... Iet uz grunti apdirsināšanas biznesiņš? Citus esi gudrs pamācīt, kā savu naudu tērēt maksājot tev, bet pats ko? Nebūtu visu naudu KASKO notērējis, būtu, ko bākā ieliet
+10
un arii, jeega tad no 2.5 ja seenjo, taupa degvielu. nekad negribeetu lai degvielas pateerinjsh ietekmeetu manu braukshanas stilu
ja mono-shprice tad vareetu buut ka vainiiga taa gumija starp iepluudes kolektoru un to monoshprici
es laikam tieshaam paarietu uz etalonu ja manejais taa riitu degvielu uz 100km, shobriid man iznaak zem 7 l/100, vai arii samainiitu to drapaku pret kaadu golfu
msh rakstīja:
tadsjautues rakstīja:
Sretsked rakstīja: Labs bija tas 1,9 tdi, kurš iekš A4 tika likts un pasātos no 94 gada. Pirms tam bija klaburkastes, 1,6 bij labāks.
vot shito es veel kaut kur lasiiju ka 1.9tdi tikai pec 94. gada var njemt
Pēc 1994. gada varētu nākt klāt EGR, no kā izceļas pastiprinās motora izdilums
galvas bliive arii metaaliskaa,
Sretsked rakstīja: Labs bija tas 1,9 tdi, kurš iekš A4 tika likts un pasātos no 94 gada. Pirms tam bija klaburkastes, 1,6 bij labāks.
vot shito es veel kaut kur lasiiju ka 1.9tdi tikai pec 94. gada var njemt
it kaa mirgo tad kad filtraa uudens
Audi 100 2.5TDI 93.g
no mainjas lidz mainjai limenis nepazuud, tik lieta castrol pussintetika un ik pa 10'000km
uz tafeles šobrīd virs 384'000 braukts tiek jau gadus 4us- ne iipashi saudziigaa rezhiimaa
modena rakstīja: Kurš grib pirmo Golfu ideālā kārtībā?
www.vw.co.za/...
cik tas vareetu maksaat muusu naudaaa? nava kaads reekinaajis?
TDIOTS rakstīja: Agrāk , noperkot kārtejo 'jauno' auto , tika darīc tā - iegāzc skalotājs , parūcināc cik manuāli rakstīc , tad ielieta speciāla 'kastroļa' eļļa , kura pēc ~5kkm bij jamaina uz 'normalu' eļļu un nebij nekadas vainas citastarp gidrokompensātõri 'apklusa' , da i 'vilkt' kautkā labāk saka - tas par golpu . Citastarp 2,1T audakam , kompensātõri apklusa , bet klaņu šāles gan bij jamaina -tām patika uzgrabināt 'dodot piparu'
Šitāda procedūra tika izveikta kadiem 5iem schrottiem ( golpiem ,audakiem un MB) un bij o.k. rezultāc.
kas tas i pa kastrolu ar kuru 5k km?
savam es resti pieliku a to luupu nah
Kaksis rakstīja:
RLaguna rakstīja:
Kaksis rakstīja: allroad ir luxus auto
tev noteikti
Ja salīdzina ar lagūnu, tad allroads ir pārākais luksus auto. Lagūna var kandidēt tikai uz kartupeļu vadājamo piekabi...
man agraak bija burbuls 88g ar 1.8, nopirku ar beigtaam bukseem saliku orginaalaas nomaucu 3 gadus kopa ap 80 tukstosh km nevienaa TA vairs nebija nekaadas probleemas, a braukts tas burbulis tika konkreeti pa suudiigien celjiem netaupot
nu iauto bez vwfana buutu diezgan neinteresants
ValdisM rakstīja: persona aiz VWfana nika reāli āzējas un uzjautrinās. Daļa šeit par to pārāk iespirngst un streso, kas arī ir tas ko fans vēlējies panākt.
Man liekas vnk cilvēkam tāda izklaide
ir taadas personas arii dziivajaa, maz bet ir
intersanti kaa vinjsh taads radies? gan jau kaut kaadaa sektā
richi rakstīja:
Sretsked rakstīja: A man , a man ir šitāds, cena 5102 eur.
foto.inbox.lv/...
Kas tā par kaku?
Tu par vinju samaksāji vairāk kā 500E?
VWfans rakstīja: Tagad Autohallē noliktavas izpārdošanā var iegādāties skaisto, sportisko Hyundai-Coupe ar 2 litru 138 zirgspēku benzīna motoru par kārdinošu cenu - 10390 latiem. Kondicionieris šādam auto ir standarta komplektācijā.
vinji tev laim iedod kaadus 2us latus dienaa laj tu te reklameetu tos murgus
gan jau apvainojaas princese
Audi_B3 rakstīja: Un vēl man te pēkšņji pavīdēja iespēja paņent B4 universālu 1995.g ar 2.6l dvēseļi,nu un diezgan palēti,vai ir vērts uz viņu skatīties,vai nē???
njem tik ciet- nakas labaaks nevar buut vismaz servisniekiem buus darbs
tas motors taads neizturiigs un diezgan švaks, paziņa tadam ielika bmw 2.4td taaa bija pavisam cita lieta