Sieviešu vadīto auto tuvumā nav vēlams uzturēties neatkarīgi no jumta stāvokļa.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Sieviešu vadīto auto tuvumā nav vēlams uzturēties neatkarīgi no jumta stāvokļa.
>Tieši tā - pataloģiski slinki ībļi kuri dzīvo pilsētā un stumdās mazus gabaliņus pa to pilsētu; režīms kas mašīnai nav īpaši piemērots, sevišķi ziemā.
Nevajag sevi pazemot apsaukājoties. Turpini locīties pa auto salonu, jo pats neredzi, kur brauc, un domāt, ka esi visgudrākais. ;)
Vienkārši notīrīšu mašīnu, pēc tam ienākšu internetā palasīt ko tu esi safilozofējis par šo dziļo, sarežģīto tēmu.
Kaut ko esi pārpratis, jo nav jāpārkāpj atļautais ātrums vai citi noteikumi, lai brauktu ātrāk par sniega čupu. ;) Redzamību ierobežo pat mūsdienu resnās stoikas, bet var saprast, ka tām jānotur auto svars, ja auto apgāžas. Tikmēr daži varoņi nesūdzoties var pabraukt ar puskasītiem stikliem! Ir aizdomas, ka parasti tie paši varoņi var pabraukt arī ar lisām vasarenēm ziemā vai vienkārši var "bez problēmām" pabraukt pālī. Klasisks tuvredzīgums un domāšana īstermiņā.
>man ir pajāt par jefiņu, kuri savas pareizības dēļ uzsprāgst
Tikai dzīvē ir otrādāk, redzot jefiņu ar šaujamlūkām tas tiek apdzīts/apsteigts un aizmirsts, jo nevienam nepatīk braukt aiz sniega čupas, no kuras vēl var atdalīties ledus gabali, bet jefiņš turpina braukt neko neredzot, un parasti vēl uzvelkas, ka viņu apdzina tikai izdarīt neko nevar, jo pats neredz, kur brauc, tāpēc turpina čučināt ar savu drošo ātrumu
Ārā tak -5 grādi, tikai stiprākie var tādā laikā izturēt ārpus telpām vairāk par 30 sec, kur nu vēl sekmīgi operēt slotiņu ar sastingušajiem locekļiem. Vienmēr esmu domājis, ka tās šaujamlūkas vējstiklos tiek izkasītas pēdējiem spēkiem - vairāk nepaspēja, jo tad nāktos, zaudējot samaņu, saļimt turpat blakus auto un nosalt līdz nāvei.
Runājot par topika tēmu, lielākie skrējēji, nelaidēji un pārmācītāji tiešām ir arī lielākie mīzēji. Parasti, kad viņiem piebrauc blakus, tad ar teļa skatienu skatās taisni uz priekšu un izliekas neredzam. Ja kāds atpazina sevi, tad vēlos pasveicināt un izteikt līdzjūtību - jo acīmredzami dzīvē nav paveicies ;)
>Šis ir "izcili" labs! "...aizliegts apsteigt tajā pašā joslā priekšā braucošo transportlīdzekli pa labo pusi."! 3,5 metrus platā joslā divi vieglie nepas!
Nav skaidrs, kādēļ tāds punkts vajadzīgs? Reizēm gadās, kad kāds izdomā apsteigt fūri pa labo joslu, uzreiz spiež grīdā un iebrauc labajā joslā - kurā tobrīd kāds stāv ar avareikām. Stūre ir kreisajā pusē, tāpēc vadītājam nav iespējas pārliecināties, kas notiek fūrei labajā pusē. Internetā, starp citu, pa pilnam redzēti video, kur šādi labās puses apsteidzēji ieliek pakaļā kādam uz labās joslas stāvošajam vai lēni braucošajam. Tāpēc nedrīkt apsteigt tajā pašā joslā braucošo pa labo pusi, jo tā ir nepareiza darbību sekvence - bet drīkst uzmanīgi iebraukt labajā joslā un tad sākt apsteigšanu, jau baudot pilnu redzamību.
Respektīvi, tu uzskati, ka gājējs ir pārāk tups, lai spētu parūpēties par savu drošību.
Šādā situācijā uzkraut visu atbildību autovadītājam gan nešķiet īpaši taisnīgi. Mēs taču nevainojam vadītāju, ja zem riteņiem metas kāds meža zvērs.
Vecīt, tev būtu jāskatās uz tādu auto, kurš tev patīk un liekas pieņemams. Nav nekādas formulas, aizmirsti. Kāds ieliek mašīnā visu un ir laimīgs, kāds ieliek minimumu un arī ir laimīgs, cits vispār brauc ar sabiedrisko un priecājas, ka nav jādomā par riepu maiņu, degvielas cenas svārstībām un servisiem, kā mēs varam zināt, ko tev vajag?
Tādas, lai paliek pāri līdzekļi neparedzētiem gadījumiem. Cik lieli - katra paša ziņā.
Jo tā ir rakstīts noteikumos:
15. Pirms brauktuves šķērsošanas pa gājēju pāreju vietās, kur satiksme netiek regulēta, gājējiem jānovērtē attālums līdz transportlīdzekļiem, kas tuvojas, kā arī jānovērtē to braukšanas ātrums un jāpārliecinās par drošību.
Kāpēc jāskaita kopējie ienākumi, nevis brīvie līdzekļi, kas paliek pēc visu ar auto nesaistīto lietu samaksāšanas?
Braucot pa galveno ceļu, autovadītājam nav jāpārliecinās, ka pa mazāk svarīgo ceļu braucošais viņu laidīs.
Gājējam pirms pārejas gan ir jāpārliecinās, ka auto to redz un apstāsies.
Dabiski, jo bembis sākās no 3 litriem un ir RWD (vai AWD gadījumā RWD biased). Škoda nebūt nav slikts auto, bet tai ir sava niša un bembim sava.
>Tāpēc, ka zinu kā ir jābrauc automašīnām.
Haha, pakraties pāris stundas uz zālespļāvēja traktora un tad iekāp mopēdauto - sapratīsi, ka komforts tur ir līdz horizontam, vienkārši, cilvēki ir izlutināti. ;) Par komfortu var pīkstēt, ja katru dienu ir 600km pa granteni jānobrauc, bet ja dienā brauc 10 minūtes uz darbu un atpakaļ, tad arguments par komfortu ir tāds pats kā tas par laivas izvilkšanu no ezera.
Volvo XC90 - paredzēts, lai vilktu laivas, pielietots, lai aizvestu bērnus uz dārziņu. Ļaujies piedzīvojumam ar stilu!
Kāpēc lai apstrīdētu sodu, ja pats lieliski zini, ka es bijis vainīgs?
XC90 ir jaunais vojādžers? Nebiju pamanījis, bet argumenti abu izvēlei ir vieni un tie paši. Bet nu cilvēki visur vienādi - ASV pilsētās brauc ar milzīgiem pikapiem, jo 1x gadā vajag kaut ko aizvest, LV brauc ar XC90, jo ir "7 vietas". ;)
>Gribēju uzzināt citu cilvēku viedokli par kompaktajiem sedaniem
>Kam tie domāti?
Kompaktie sedani domāti cilvēkiem, kuri vēlas kompaktu auto, bet nevēlas hečbeku. Ja tu apšaubi šo auto praktiskumu, tad tev ir zināma taisnība, bet ne jau visi izvēlas auto tīri no praktiskuma viedokļa. Tepat forumā pusei droši vien pilnīgi pietiktu ar Toyota Aygo un otrai pusei ar Pasātu, bet faktiskā bilde noteikti ir daudz krāsaināka un savādāka.
Ceļu uzturēšana ziemā mani apmierina. OK, viena lieta - tilti un akvedukti bieži vien apledo, varētu tos kaisīt biežāk. Bet varbūt tā vienkārši ir fizika un tur neko neizdarīt.
Ja vērtējam pēc satiksmes plūsmas ātruma sniega laikā, tad tā stipri palēninās arī vasarā lietus laikā (pat līdz tam, ka tiek braukts zem atļautā ātruma...pilsētā), un pēc šādas loģikas, arī tad ir vainojami ceļu uzturētāji, ka nespēj nožāvēt asfaltu un aizvest prom peļķes. Realitāte, manuprāt, ir tāda, ka Latvijā absolūtajam vairākumam auto vadīšana nemaz neinteresē un idejiski ir kaut kas līdzīgs vizītei pie zobārsta - negribas, bet vajag. Attiecīgi, cilvēki nemaz nezin, kāds ātrums viņiem ir faktiski drošs - viņi brauc ar tādu ātrumu, kāds viņiem emocionāli liekās drošs, parasti - jo lēnāk, jo labāk. Kamēr faktiski drošs ir, piemēram, 15 zem atļautā, viņi brauc ar 30 zem atļautā. Citi to redz, izdomā, ka sniegs laikam tiešām ir katastrofa (ja jau plūsma TIK uzmanīgi brauc), un vispār drošības pēc brauc vēl lēnāk - jau ar 50 zem atļauto. Sanāk tāda masu psihoze. Rezultāts - plūsma uz jūrmalenes brauc ar 40.
Ļoti vienkārši, sēņotājs ir tas, kurš nemāk papist malā. Es pat uz tukša ceļa pietuvojos labajai malai, ja redzu, ka mani dzīs, manuprāt, tas ir normāli un gan moči, gan auto nereti parāda paldies par šo mazo laipnību. Vienkārši ir daļa (ļoti liela daļa) vadītāju, kuriem ir svarīgi uz ceļa maksimāli maz darīt, un ja viņi varētu vispār nebraukt, tad viņiem būtu super, bet diemžēl vajag kaut kur aizbraukt - un tad nu viņi pārvietojas kaut kādā virzienā, bet ka viņi darīs vēl kaut ko papildus - nav reāli sagaidīt.
Ak jā, problēmas ar nelaidējiem parasti nav, jo vajag laicīgi skatīties spoguļos, un vajag arī normāli ejošu autiņu, lai nepalaistu garām tādu, kurš jau ir sācis paātrināties 5 sec pirms tevis. Skatīties spoguļos un jauda - divas lietas, kuras lielajiem nelaidējiem nav sasniedzamas. ;)