Tas ir jautājums vai zinoša cilvēka apgalvojums?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Tas ir jautājums vai zinoša cilvēka apgalvojums?
Katrs bezsakars ir savā ziņā rādītājs troļļu iepazīšanai. ;) Un pabi vien ir iepazīt vai forumā maz kādā no tēmām ir jēga diskutēt.
iuziite Vadoties pēc tā, kā šeit izsaka minējumus, nevis pieredzi un faktus, tad tādā pasa tonī tam Fordam varētu dot 2 krunkas, kuras savienu 3 VIN numurus.
Kāpēc tu domā, ja pērk auto pie 30tk.€, kādu ļoti uztrauktu cik viņš nobrauks? Līdzīgas jaudas benzīnnieks bija tikai virs 200zs ar cenu gandrīz tādu pašu.
Kā ta nu neskatās. Man pie TV pieslēgts Android boxis. Onlinā visas filmas un seriālus skatos. LV televīzija gan ir tikai izņēmuma kārtā kaut kādi auto raidījumi un "Ķepa uz sirds"
Pagaidām siekala tek par 4K 55" Sony Androidu. Vienīgi cena tāda pasālīta priekš TV.
Un par ko liecina, ka visi šeit ir bildēti? Ka sodu apmērs ir smieklīgs. Par jums, cilvēki, ņirgājas katrā valstī. Varētu padomāt, ka nevarētu arī 400€ atstāt par katru bildīti. Pārāk zemu jūs vērtē. ;)
Problēma jau kā reiz ir tur, ka pārāk viegli sodi. Attiecīgi ir arī otra vēl lielāka problēma - visi ievēros CSN un nebūs valstij ienākumi.
Man tāds intīmas dabas jautājums - kāpēc vispār jāiebrauc Jūrmalā?
Kaspars212 rakstīja: Neiesaku braukt tajos automātiskajos Statoil mazgātājos. Viņi taču paņem dubļus no diskiem un riepām un izsmērē pa durvīm, skrāpējot krāsu.
Pašapkalpošanās mazgātuvē visvairāk patīk. Nevajag tikai pa vējam stāvēt un turēt gaisā pistoli, tas arī viss.
Iemet 3-4Eiro un var paspēt gan ar putām nomazgāt, ievaskot un noskalot ar kaut kādu nanoūdeni
Ja nav rindas, tad turpat ar sausu mikrošķiedras lupatu noslauka un izskatās labi.
Arī izvairos no birstēm. Viņas pārāk agresīvi rotē. Vakar eksperimenta kārtā kā reiz 1un2 iebraucu un nožēloju. Diski arī uz 20% palikuši netīri. No jumta putna ķēpu tā arī nenomazgāja. Ļoti gaidu Wash&Care atvēršanos uz Bauskas šosejas. Ehrlē nav putu birstes, bet tajā būs. Vismaz pielipušo netīrību varēs nomazgāt. Ja auto nesen mazgāts, tad var arī ar 2€ paspēt ar visu vasku noiet. Un tas nav nekāds nano ūdens, bet gan caur osmozi izlaists. Respektīvi attīrīts līdz destilātam.
Es vedu uz www.pulesana.lv. Cik saprotu viņi daudz maz tīra saudzīgi pret kvalitāti, jo vienmēr var uzrauties uz labāku tīrību, kura tev pretēji tieši sačakarēs salonu. Var arī pieprasīt beņķiem sauso tīrīšanu. Un viņi arī izkaltē salonu pēc tam, bet jārēķinās atstāt pa nakti.
Galvenais no kantoriem saprast, lai netīra ar "Tornado". Tas ir aparāts kas visu netīrību sapūš dziļāk zem apšuvuma un pie pirmā mitruma visa netīrība līdīs ārā.
Kas attiecas uz ģinsām. Kādu gadu palietosi citas bikses un zilums pats izzudīs. ;) LV pat par 100€ džinsu kvalitāte ir zem kritikas.
GB12 rakstīja: Un kā vēl lido. Baložos-Titurgā, piemēram, tikpat kā neviens pa Uzvaras prospektu nebrauc ar atļauto ātrumu. Vēlreiz atkārtoju - nepārsniedz ātrumu un neviens tevi neķers. Tāpēc tajās vietās ir dzīvojamās zonas, lai, ja kāds traks sīcis ar velo izlec uz ceļa, lai var paspēt nobremzēt. Tie skrējēji pa dzīvojamajām zonām ir jāizķer un CP pareizi dara, ka tajās vietās siro.
Vispār šim es nepiekritīšu. Titurgā Uzvaras p. ir pilnīgi neadekvāts priekš 20km/h Pretēji tā ir daudz drošāka iela par tām, kur Rīgā atļauts uz 50km/h un atļauts parkoties līdz sanāk viena josla izbraukšanai un pilnīgi nekas nav pārredzams vai kāds sīkais vai dzīvnieks starp mašīnām tūlīt neizlidos.
Kanibaals rakstīja: Nu pēc sodu dubultošanas tagad dzīvojamā zona ir CP medusmaize. Varētu padomāt, ka dzīvojamās zonas ir CSNg līderos. Klauni.
Un tev liekas, ka sodu dubultošana ir pamatota? Man liekas, ka pamatota būtu tikai desmitkārtošana. Un viens melns subārs nav risinājums. Vajadzēja masveidā dažādu marku un dažādu krāsu auto.
Wash&Care nav automātiskā mazgātuve, bet pašapkalpošanās. Tajā ir rokās turama birste, kura padot putu šķidrumu.
Kā reiz Statoil nav ļaunākais, tur ir tās birstes ar sūkļveidīgām lupatām - putu birstes. 1un2 ir vecā tipa sari. Da nu viņus.
Atkarīgs no auto krāsas. Uz melna redz visu pielipušo un gribot nevar ar strūklu dabūt nost. Tāpēc arī kā reiz trūkst birstes, lai apakšu pa perimetru noietu.
ezis71 rakstīja:
Konuss rakstīja: Vai tā brauktuve, uz kuras uzstādīta dzīvojamās zonas zīme, ir iela?
Pēc CSN: 2.20. krustojums – vieta, kur krustojas, piekļaujas vai atzarojas ceļi vienā līmenī, kā arī vieta, kur ceļu satiksme organizēta ar 409. ceļa zīmi. Krustojums ir norobežots ar iedomātām līnijām, kas savieno brauktuves pretējo malu noapaļojuma sākumu. Šis termins neattiecas uz vietu, kur uz brauktuves izbrauc no blakusteritorijas (pagalma, stāvvietas, degvielas uzpildes stacijas, uzņēmuma u. tml.) vai iebrauc tajā;
Tas, ka ir dzīvojamās zonas zīme, nenozīmē, ka tas nav krustojums. Arī dzīvojamajās zonās ir krustojumi. Ja vari pierādīt, ka šajā situācijā te ir kāds no attiecīgajiem izņēmumiem, tad sodu var apstrīdēt. Bet pēc attēliem liekas, ka tā ir iela un tas ir krustojums.
Bet es neredzu zīmi "Dod ceļu".
Patiesība ir zonas zīmē. Tā arī pasaka, ka ceļš jādod. Zīmi dodiet ceļu pārsvarā liek tur, kur ir kādreiz bijušas avārijas. Tobiš, idioti nav mācījušies, ka izbraucot no dzīvojamās zonas ceļš jādod visiem.
Man kā reiz šķiet, ka šī atstarpe ir nekorekta. Ar atstarpi jānodala tikai tēmas maiņu. Ar Enter būtu labāk, ja uzliktos jaunā rindā un ar atkāpi.
Es gan ar švammi, ja mājās, ēnā. Noskalo lielumu, pēc tam ar pamatīgi saputotu vaska šampūna spaini un ar švammi, nežēlojot šķidrumu. Teiksim uz 0,5kv.m. 1x uzpilda švammi, lai viss palikušais lielums mazgājot skalojas nost. Spainī švammi neskaloju. Mazgāju no jumta pa perimetram. Sānus līdz pusei apkārt, pēc tam lejas daļu apkārt. Pēc kārtām, noskalo ar tīru ūdeni, lai nedabūj kalst ziepjūdens. Beigās gumijas slotiņu, kura norauš ūdeni, visu auto noeju. Ar lupatām gan pēc tam neslauku.
Iesakiet kādu ļoti labu auto vasku pēc pieredzes. tnx!
iAuto rakstīja:
gunbox rakstīja: Man kā reiz šķiet, ka šī atstarpe ir nekorekta. Ar atstarpi jānodala tikai tēmas maiņu. Ar Enter būtu labāk, ja uzliktos jaunā rindā un ar atkāpi.
Ar Enter būtu labāk, ja uzliktos jaunā rindā un ar atkāpi.
bet tieši tā arī ir ...
Nē, nav viss. Atkāpe nav tas pats, kas atstarpe.
iciks rakstīja: Pagriezienu nerādīšanu neatbalstu un pats tos gandrīz vienmēr ieslēdzu, bet joprojām pieturos pie ieskata, ka IEBRAUCOT aplī tas ir lieks, jo tā ir situācija, kad ir tikai viens iespējams virziens - iebraukt aplī. Kad esi aplī, tad jau paveras brīnišķīgas iespējas šo slēdzi lietot - parādot savu virzienu, pārkārtojoties u.t.t.
Kas tās par muļķībām? Rotācijas aplis definējas kā krustojums. Ja tu krustojumā, kur ir divas joslas, kur labajā atļauts tikai nogriezties pa labi, nerādi pagriezienu, tad tev šodien pat vajadzētu atņemt tiesības uz pāris gadiem. Ja nepielec kāpēc, tad uz visu mūžu.
Tobiš, ja nejēdz braukt pēc CSN, tad nebrīnies, kāpēc piemēram deputāti apzog valsti. Likumā arī rakstīts - nepārkāpt, bet redz var jau šo to neievērot, jo neviens nekā nesaka. Pa lielam pakrata tikai pirkstu. Kādi cilvēki, tāda valsts. Likums ir rakstīts, lai to ievērotu, nevis diskutētu par tā pamatotību, iebraucot krustojumā.
Es neatceros vai kādreiz būtu izbraucis apli aktīvas satiksmes laikā, lai tajā negadītos kāds pamuļķis.
Kā reiz tev ir pilnīgi neadekvāta uztvere. Kā tev liekas, kas bija pirmais - vista vai ola? Manuprāt pirmais bija, ka pagrieziens jārāda pirms katra krustojuma, nogriežoties. Aplī tu nebrauc taisni, bet nogriezies - tātad jārāda un kā reiz nerādītājs visdrīzāk būs neadekvāts un par sevi nepārliecināts. Un kā tev liekas, no kurienes ir panesusies tēma, ka nav jārāda? Manuprāt kā reiz no neadekvātajiem, kuri ikdienā reti kur rāda pagriezienu vai nerāda vispār. Līdzīga situācija ir ar velosipēdistiem. Redz sportistiem traucēja braukšana pa trotuāru un ātruma samazināšana uz gājēju pārejām un tagad viņi izkliedza, ka visiem jākāpj iekšā brauktuvē. Tieši tas pats ar pagrieziena nerādītājiem - grib panākt kaut kādu slinkuma pārākumu, lai tikai pirkstiņš nebūtu jāpakustina. Teteris nav rādītājs. Nav jāizdudro uz viena panta apakšpunktiem vēl desmit likuma apiešanas. Beigās arī ja aplī nevajadzēs rādīt, tad meklēs visas vietas, kur varētu pieļaut nerādīšanu un varu derēt, ka nākošie būtu rīkojuma zīmes un ja paskatāmies, ka katrs otrais nerāda pārkārtojoties joslās, tad arī tas būs pie viena "dienas kārtībā".
Tirs! Ja jau tev ir lieki iebraucot apļveida krustojumos, tad zem jebkuras rīkojuma zīmes arī lieki rādīt, jo situācija identiska.
Kas var būt vienkāršāk kā ieslēgt pagriezienu? Pagrieziena rādīšana lielākai daļai vadītāju ir pats sarežģītākais, ko vispār kādreiz ir izgudrojuši pie stūres rata? Vienkārši fascinē latviešu slinkums.
Es Timrota viedoklim vairāk piekrītu, nekā visiem CSDD, Teteriem, CP kopā ņemot.
Tas, ka pirms Maximas rāda, nav CSN problēma, bet gan pajoliņu, jo pēc fakta viņi maldina. Tas pats ir ar Telts ielu. Tur pagrieziens ir jārāda īsi pirms nogriešanās pa kreisi uz Vienības gatvi, nevis 20m iepriekš. Kāpēc par to vietu neviens nekliedz, ka tur nedrīkst rādīt, jo tiek maldināts? Kāpēc neviens nekliedz, ka krustojumos ar zaļo joslu visi slēdz pagriezienu zem zīmes, kur pa kreisi nedrīkst nogriezties? Kāpēc vispār jāizgudro kaut kādi iemesli, kāpēc nerādīt, ja var parādīt un nevienam tas netraucēs. Likums ir tikai tad saprotams un korekts, kad viņam ir viens pamats, nevis 10 apakšpunkti, kuri izslēdz gadījumus, dēļ kā arī visa sistēma mums ir bardaks. Ja reiz mainot virzienu jārāda, tad kāpēc tagad izgudrot par gadījumiem, kad varētu nerādīt? Varbūt vispār nekad nerādīt? Kāpēc nē? Kāpēc tad būtu jārāda izbraucot no apļa? Ja brauc pa pirmo, tad jau nav nozīmes vai rādi vai nerādi. Visas izbrauktuves tavas, mauc kaut 10 apļus pa pirmo joslu. Tas pats Mūkusalas aplis. Tie lielie nerādītāji vispār zina, ka pa pirmo joslu izbraucot uz Bauskas ielas pusi pagrieziens nav jārāda, bet turpinot braukt pa pirmo ir obligāti jārāda? Es varu pat saderēt, ka pirmā dzirdēšana.
Aplī ir lokveida kustība un taisni būs tikai lokveidā. Pirms tās izbrauktuves kreisā pagrieziena rādīšana notiek tikai pirmajā joslā un tam nav nekāda sakara ar izbraukšanas taisno virzienu.
Tas Fords ir tavs kopš pirkšanas, ja zini, ka beņķi nav jauni vai pāršūti?
Šim Superbam beņķu kvalitāti var orentējoši salīdzināt ar aizmugures. Tajos prakstiski nav sēdēts. Lai teiktu, ka tur ir kaut kas sliktā stāvoklī ir nezināt vispār neko par konkrētā auto ādas kvalitāti. Protams ka tā nav vecā auto Nappa vai arī pārlieku cietas konstrukcijas beņķis, kad arī pēc 300tk. izskatīsies kā jauns.