Pilna RĪGA ar tām darbnīcām.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Pilna RĪGA ar tām darbnīcām.
Likumā ir rakstīts, kad gājējs ir jālaiž. Ne jau 3-5m no pārējas stāvoš ar telefonu rokās.
Tāpēc, ka dīzeli daudzi izmanto apkurei.
Tiem citiem kādreiz arī nākas gaidīt, kamēr viņus ielaiž tāds, kuru pašu ielaida.
Tos, kuri taisa aizliegto kreiso, arī laiž.
Es vienu dienu braucu kādu gabalu aiz e-auto, tak nevienu pagriezienu neslēdza, laikam viņus nesoda.
msh rakstīja: Kādu laiciņu atpakaļ valodas prasmju uzlabošanas nolūkos man gadījās nopirkt lietuviešu ceļu satiksmes noteikumus. Tagad sāku lasīt, skatos un redzu dažas ceļu zīmes kādas pie mums nevar redzēt. Radās jautājums - pie mums vispār likumā ir ceļu zīme "minimālais ātrums"? Redzu arī no kurienes Siguldas velofašisti ir nokopējuši "Divriteņu ielas" ideju, leišiem tā ir oficiāla zīme - līdz šim gan esmu to redzējis tikai pāris vietās uz veloceliņa, vietās kur atļauts braukt ar mašīnu lai piekļūtu mājām.
Likumā ir, kādu laiku atpakaļ tāda zīme bija Rudbāržu kalnā otrajā joslā 50,tagad ir cita. Tu tak bieži brauc uz Lielpilsētu.
Interesanti ir tiem, kam nav KASKO. Vispār tādā gadījumā der arī OCTA,ja to dāmīti piefiksē.
Darīt var, bet labi nav.
Bet ir dūša maukt vilcienā nevis grāvī, paveicās, ka trāpīja lokomotīvē.
Domāju, ka tur nekas nav mainīts.
Vecīt, kurš tās papildu zīmes ņem galvā? Katru rītu Graudu ielā aiz pārbrauktuves kāds taisa kreiso pagriezienu, piedevām viņi noštopē pārbrauktuvi, jo gaida, kad kāds palaidīs, O. Vācieša ielā tas pats, taisa kreiso uz Torņakalna ielu utt.
Ko tu vispār no tiem maršrutiem saproti,tenku vācele.
Tu balsis labi pazīsti? Nordeka savu gulbja deju ir no dejojusi, tālāk par Olaini un Zaķumuižu vairs nebrauc.
Tur Nordeku pat nepieminēja.
Tie ir tie paši, kas sastājas krustojumos.
msh rakstīja: Mainīt spoles uz kilometriem ir kā mainīt mašīnu kad pelnutrauks pilns.
Šaubos ka tavas problēmas ir no spolēm. Man ir gadījies pēdējos gadus divas reizes piedzīvot ka divas mūžvecas "parastās" spoles nosprāgst - attiecīgi vispirms dzirkstele paliek švaka, kas nozīmē to ka pie lielākiem ieplūdes spiedieniem spole vienkārši nespēj dzirksteli uzšķilt - respektīvi, ja motors vēl ir piešķiļams, tad brīvgaitā viss ir normāli, bet ieminot grīdā aizrijas.
Savulaik sanāca piedzīvot vecu sveču efektu - sešus gadus atpakaļ ieliekot donora motoru, auksts darbojās labi, uzsilstot, neatceros kas tieši, bet uzvedās ne pārāk patīkami, jaunas sveces to novērsa.
Ja tev tur tam tavam avensim ir četras aktīvās spoles, tur vēl mazāk ticams variants ka tā tava dabas parādība būtu no sprāgstošām spolēm; pussprāguši pusvadītāji kā reiz labāk uzvestos auksti nekā silti.
Problēma tomēr bija spolē, pāris dienas atpakaļ viena nosprāga,viena bija rezervē, visa raustīšanās, pazuda.
Vislabāk 8.00, maks. 1h,citreiz ātrāk, bez elektronikas.
Ja diski beikti, tad piedevām stūre vibrē.
Sveces nomainīju, bija jau pāri 20t,nelīdzēja,bet vislabāk, ka ir dienas, ka ne vainas, tad atkal.
Vai tās spoles pēc zināma noskrējiena nav jāmaina? Manam Avensim tādas pazīmes sākušās, kamēr auksts, pie slodzītes raustās, brīvgaitā arī paraustās,kad uzsilst-iet kā bite. Aprunājos ar diviem spečukiem, viens no Wessa, abi teica, lai vispirms iztīra droseli.
Nav jau vecie taksisti, kuriem visas guļamrajonu ieliņas bija galvā, tagadējie bez telefona neko atrast nevar.
Īpaši pa Krasteni un Ulmaņa gatvi.
Vispirms sāc ar Lidl vai Mx.
Kad tās sveces bija mitras, vakarā pēc braukšanas vai no rīta?