Lēts dusteris elektrisks no Renault:
www.autocar.co.uk/car-news/new-cars/renault%E2%80%99s-budget-electric-city-k-ze-targets-europe
Lēts dusteris elektrisks no Renault:
www.autocar.co.uk/car-news/new-cars/renault%E2%80%99s-budget-electric-city-k-ze-targets-europe
Var izpirkt ātrāk, esmu slēdzis 3pusējo līgumu (banka,pārdevējs un pircējs). Domāju pilnīgi reāla iespēja jo atlikuma vērtība bieži vien ir zem tirgus cenas.
Cauro riepu pieredze ir gandrīz katru gadu. Skrūves, naglas, stikli, sīkumi pēc avārijas vietas. Esmu palicis Siguldā uz pleskavas šosejas. Tad kad tumsā un lietū paliku teikas krustā, pat nākamajā dienā nebija, kas palīdz sataisīt. Atšuva lai pierakstos rindā gan lubānas ielas juwa, gan vēl divi servisi pļavniekos. Beigās saremontēja skrūves caurumu pie zemitāna tilta mazā servisā.
Audi saka ka etron ir 95 kWh
Laikam nepaskaidroju ka ilgāk neesmu braucis un varbūt nākamajiem īpašniekiem vēl kādu laiku kalpo.
Neredzu iesmeslu eksperimentēt. Tā kā man ir reģeneratīvā bremzēšana jeb laikam bremzējas stiprāk lādējot aķi un start stop sistēma, tad varu lietot AGM tipa bateriju un to pašu vēl vajag piekodēt. Parasti jau auto ir fizikski ierobežota vieta kur to likt un iespējas ir piem 71Ah vietā ielikt 74Ah, kam manuprāt nav būtiska nozīme parastam auto.
Ir bijuši gan Bosch, gan Varta un nevaru sūdzēties jo 5 gadi droši kalpo.
Ne CSDD bet "AUTEKO & TÜV Latvija" SIA
Kā dpf, egr utt sistēmas izgriezēji tiek galā CSDD skatē?
1) Automobiļiem ar pilnu masu līdz 3,5 t, kas izgatavoti pēc 2012.gada 1.janvāra, jāpieslēdzas pašdiagnostikas sistēmai (OBD), lai pārbaudītu adaptīvās priekšējās gaismas sistēmas un arī, lai pārbaudītu kaitīgo izmešu samazināšanas ierīču – cieto daļiņu filtru, selektīvās katalītiskās reducēšanas sistēmu (piemēram, “Ad-blue”) utml. darbību;
2)Automobiļiem ar dīzeļdzinēju, kas pirmo reizi reģistrēti pēc 2016.gada 31.decembra, motoru atgāzu absorbcijas koeficienta vērtība nedrīkstēs pārsniegt izgatavotāja noteikto vērtību. Savukārt, sākot ar 2018.gada 1.janvāri automobiļiem aizliegts uzstādīt nesertificētus un nemarķētus priekšējos un pakaļējos aizsargrežģus, sauktus par “ķengursitamajiem” – iepriekš uzstādītos nesertificētos aizsargrežģus nāksies demontēt.
Kad bija jāizvēlas šajā izmērā tomēr paņēmu ar A Nokian WR4.
Bridgestone b250, kas nāca vecajam auto standartā sabojāja firmas tēlu arī manās acīs.
Man tādas Nokian WR D4 bija un varu ieteikt. Pārsvarā braucu pa asfalta ceļiem. Labi sniegā un šļurā. patestēju arī ziemā autotrasē, protams kur ciets nobraukāts vai ledus tur vajag šipotas, piem Michelin XIce ļoti labas.
Pie mums uzņēmumā brauc jau somu fūres ar 3PMFS (Three Peak Mountain Snowflake) sniegpārslas simbolu uz trīs kalnu fona riepām.
te var paskatīties par prasībām citās valstīs: www.autoriepunams.lv/Ziemas-kravas-riepas-Eirop%C4%81
Mainu eļļu pie dīlera, jo vienreiz jau izmantoju garantiju, kā arī dīlera serviss vienīgais var veikt atzīmes digitālajā servisa grāmatiņā, kas varētu interesēt nākamo īpašnieku.
protams zināms un uzticams servisa cilvēks zelta vērts, bet tomēr dīleris man šķiet mazāk ieinteresēts kaut ko ieliet vai sataisīt pa lēto un dara atbilstoši ražotāja norādēm. Kā arī elektriskā diagnostika ir pilnīgāka un vairāk specializēto marka instrumentu pieejami. Ir vairākas rezerves daļas ar garantiju, kā arī tās orģinālās atšķiras no veikalā nopērkamajām pat viena ražotāja.
Tas ir ļoti spicifiks transporta kuģu veids, kas ved kravā savu degvielu.
Iespējams būs kaut kādas izmaiņas arī kuģu ekoloģijas jomā, kur samaksāsim arī mēs te uz sauszemes:
www.cnbc.com/2019/03/01/biggest-change-in-fuel-since-leaded-gas-went-away-could-raise-prices.html
Pēc viņu mājaslapas kalkulatora jums der 5W30 un 5W40
www.tectrol.de/en/oelwegweiser/.
Motors vecs un klīst leģendas ka ļoti izturīgs, gan jau būs labi.
Philips RQ12 galviņas man šķita šovasar, kad meklēju dārgas. Aparāts darbojas vairākus gadus, pat baterija normāli tur.
Grūti uzminēt kura EGR daļa ir bojāta vai pats vārsts ar kvēpiem aizķepis, vai tā aktuators bojāts. Vārstu var mēģināt tīrīt ar ķīmiju "EGR cleaner", bet tam nav nekādu garantiju. Var demontēt un tad tīrīt. To dari pats vai ved uz servisu.
Mani gan pievīla ūdens sūknis, kas nobeidzās jau vienreiz mainīts pēc 2g un 50k. Nepatīkams veids kā uzvārīt motoru. LV nav atsaukuma:
eu.usatoday.com/story/money/cars/2018/04/24/audi-recall-coolant-pumps-overheat/545548002/
Manai vecajai mašīnai stikla hella miglas lukturus izsita pavisam ātri ceļinieku uzbērtie akmentiņi uz piķa no pretim lidojošie. Plastmasas gaismas veselas.
Balta izmaksāja man kā cietušajam, nez tas arī palielina manu octa, jo esmu pierādījis ka man slikta karma?
Audi A2 nerūsē jo alumīnija virsbūve
Šajā tēmā tomēr mazs auto.
Pagriežamība tika diskutēta V70 un citu auto, kur liels motors rindenieks ir noevietots šķērsām un fiziski nav ratiem dziļas arkas kur pagriesties. Nevar būt ka tas attiecas uz visiem modeļiem/motoriem.
Race blue krāsa tai ir vienīgā lieta, kas man patīk
Ļoti daudz kas sarakstīts.
Daudziem ne ļoti veciem auto ir start stop sistēma. Vai ir iespējams to uzstādīt standartā izslēgtu, lai varu ieslēgt, ja nepieciešams. reti bet ir bijuši gadījumi kad noslāpst nepiemērotā brīdī. Reģeneratīvo bremzēšanu gan jau nevar izslēgt.
Eksotika auto:
Aigi, brauc ar R Scenic vai elektrisko BMW i3?