Esmu nodzīvojis 20g mājā tad 10g dzīvokļos un tagad atkal dažus esmu mājā. Katram laikam sava vieta. Par to mājas uzturēšanu nevajag tik ļoti iespringt perfekcionismā. Ar maziem bērniem grūti būt klusiem. Mājas priekšrocību es saskatu visvairāk tieši garāžā, kur normāli pirmajā stāvā glabāt visas slēpes, riteņus, moci u.c. Neciešu veco projektu trepes un šauros liftus. Parkings savā pagalmā patīkamāks par pļavnieku pagalmu.
Manam 10 gadus vecajam mazajam dīzelim Check engine kamēr gaidīju diagnostikas rindā izdzēsa Nestes Prodiesel 1/2 bāka. Radās jautājums: "Vai tas Prodiesel nav vienkārši ziemas dīzelis, ko tirgo zem branda visu gadu?"
Mirkšķinu vai spīdinu ar tālajām. Pat policija vienreiz ieslēdza uguņus agri no rīta pēc uzmirkšķināšanas . Pats arī esmu braucis muļķības pēc apgaismotā vietā ar degošu paneli bet bet tikai ar gabarītiem, jo nepagriezu pietiekami no dienas gaitas un tuvajām un nepaskatījos panelī. Tāpat arī tiem, kas "velkas" ir kaut kāds iemesls (veselība, redze, bailes, tehnika u.c.). Mierīgi pamodināt aizmigušo pie zaļā uzpīpinot arī ir OK. Katram policistu klāt nenoliksi. varam jau viens otram izpalīdzēt atgādinot parādot, jo visi nav rūdīti pārkāpēji.
Viegla iekāpšana t.i. augstāks beņķis vai auto un benzīna dzinējs man ir bijis lietošanā vecs Galaxy ar gāzi un svaigs Reno Captur. Abiem ir bija iespējams dabūt zem 8 eur 1000km. Šodienas lietoto auto cenas nepārzinu gan.
Viegla iekāpšana t.i. augstāks beņķis vai auto un benzīna dzinējs man ir bijis lietošanā vecs Galaxy ar gāzi un svaigs Reno Captur. Abiem ir bija iespējams dabūt zem 8 eur 1000km. Šodienas lietoto auto cenas nepārzinu gan.
Vai pareizi saprotu no tēmas komentāriem, ka bakstoties piem., pa korķiem manuālo kārbu nevar slēgt ripojot no 2. uz 1. lai vēl bremzētu vai nepieciešamības gadījumā paātrinātos?
Riepas uzliktas un pimie km šogad nobraukti. Nezinu kas tiem angļiem krīt nost, bet man no šī gada sākuma nobraukti ar tām pa ziemu ~15 tkm un nekas noatdalās. Nezinu vai ražotas Krievijā vai citur.No ziemenēm Blizzak bija labas un nedila pārāk, Pirelli snowcontrol sākumā bija super sniegā, bet tad Latvijas "ziemā" ātri dila un tad jau pazuda labā saķere. Ar auto mantojumā nāca nezināma china brenda winter tyres ar daudzām sniegpārsliņām uz sāna. Nebija baigi vecas, bet ļoti cietas un protektors lai arī liels pēc mm ātri piepildījās ar dubļiem vai sniegu un neattīrījās. Katrā līkumā nācās raustīties nemaz nerunājot par avārijas bremzēšanu pirms alņa. Tās arī sabojāja manu priekšsatu par čainīzeru (jeb indiešu, turku u.c. vienas sezonas nezināmo brendu) izstrādājumiem. Sailun jau liela kompānija varbūt nav nemaz tik sliktas, bet es nevaru ieteikt.
Rīt lieku gandrīz jaunas Nokian WR D4 un piekrītu ka labāk ātrāk nekā pa vēlu. Maziem ratiem nav īpaši dārgi un manuprāt nav vērts pirkt ķīniešus. Ja brauc agri no rīta vai vēlu vakaros, tad jau tagad ceļi paliek aizdomīgi slideni (mitrums, lapas gan jau būs ledus).
Manuprāt tevi speciāli eksāmenā neizgāza un nav pamata sūdzībai.
Garais raksts atgādināja savus eksāmena laika piedzīvojumus. Braucu ar golfiņu, bieži pēc darba vakaros, tāpēc piedodiet, kam sākumā patraucēju. Vienā no reizēm visu nodarbību meklēju riepu braukājot ar "tabletīti jeb zapasku", jo iepriekšējā tante uzsita uz apmales. Pēc mazmotora ar gāzi eksāmena dīizeļi likās kā raķetes manuprāt pārāk daudzi jaunie braucēji tiek noskaņoti ka eksāmenu pieņēmēji CSDD ir kaut kādi šakāļī- nagu maucēji kas to vien grib kā izgāst eksāmenā. Realitātē mans instruktors mācīja un lika braukt kā pensim, jo es ticu ka eksāmenu licēji viņam visu laiku atreferēja tikai tos sīkumus par kuriem viņus izgāza. Realitātē CSDD ir konveijers, kur īpaši neinteresē piem., kantainās trajektorijas un virzienrādītāju lietošana nevajadzīgās situācijās, bet kā tu iekļaujies plūsmā un ievēro noteikumus, tā lai tas kas sēž blakus jūtas pietiekami droši un pārējiem uz ceļa nav jābaidās vai jādusmojas uz tevi. Figūras tak vielas un no dzīves, jo parkoties jāmāk. Pats nenoliku eksāmenu jo briesmu stāstu ietekmēts nenormāli uztraucos tā ka kājām trīcot nevarēja pedāļus nospiest. Pilsētā nedevu mācībniekam kantainā aplī ceļu, jo uzskatīju ka tur pietiek vietas diviem. Nospieda pa bremzēm, jo es acīmredzot tad braucu nedroši.
Pabrauc vairāk ar radiniekiem vai citiem instruktoriem un iegūtā pieredze ļaus nokārtot eksāmenu bez problēmām.
Sixt autonomā Berlīnē, rezervējot golfa klases mašīnu dabūju šo auto. Jau stāvvietā vizuāli novērtēju kā "studentes sapni", jo mazs un melns ar ziloņkrāsas jumtu un spoguļiem. Vēlāk tas bija pluss, lai svešā vietā viegli atrastu pēc jumta kur noparkojos Mazajam krosoveram bija 1.2 benzīna motors ar 6 ātrumu manuālo kārbu. Bagažniekā var precīzi ielikt vienu lielo koferi. Start/stop sistēmu un atslēgu vietu ne uzreiz sapratu. Sākumā niķojās iebūvētā navigācija, kura pēc SD kartes restarta atdzīvojās. Labi strādāja gan kamera, lietus sensors, gan līkumu gaismas. Grūti pieradu pie franču gaismu pārslēgšanas ar gredzenu pagriešanu. Bieži pirmajā dienā kopā ar pagriezienu ieslēdzu tālās. Spidometrs liels un digitāls, blakus redzams ātrumu pārslēgšanas palīgs. Ir arī eco poga, bet to ātri atslēdzu, jo tad mašīna "neiet". Pieteikami dinamisks auto pilsētai, ērta parkošanās arī uz apmalēm, jo augstāks par parastu auto, ne parāk skaļš salonā. Sēdpozīcija augstāka, vairāk jūt to līkumos, bet gaismas tik ļoti nespīd acīs. Autobānim ne visai iemērots jo jau pie 160km/h paliek skaļš un tērē virs 10l degvielu.
Esmu nodzīvojis 20g mājā tad 10g dzīvokļos un tagad atkal dažus esmu mājā. Katram laikam sava vieta. Par to mājas uzturēšanu nevajag tik ļoti iespringt perfekcionismā. Ar maziem bērniem grūti būt klusiem. Mājas priekšrocību es saskatu visvairāk tieši garāžā, kur normāli pirmajā stāvā glabāt visas slēpes, riteņus, moci u.c. Neciešu veco projektu trepes un šauros liftus. Parkings savā pagalmā patīkamāks par pļavnieku pagalmu.